Teaching the Rules of Sequence of Tenses [Текст]> // English Language and Culture. - 2006. - №40. - С. 5-9 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання фывфывфыв: ГРАМАТИКА -- УЗГОДЖЕННЯ ЧАСІВ Свободных экз. нет |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: E1/2009/40 Газета 2009г. № 40 Recipies for Fear. - С.3 фывфыв: ФОБІЇ Phobias. - С.4-7, 22-23 фывфыв: ФОБІЇ English Proverbs and Sayings. - С.8-11 фывфыв: ФРАЗЕОЛОГІЗМИ What Is HOLODOMOR for Me?. - С.12-13 фывфыв: ГОЛОДОМОР, УКРАЇНА Sequence of Tenses. - С.14-15 фывфыв: ГРАМАТИКА, УЗГОДЖЕННЯ ЧАСІВ Alfred Hitchcock. - С.20-21 фывфыв: ПЕРСОНАЛІЇ ЛІТЕРАТУРА, ХІЧКОК АЛЬФРЕД Нет сведений об экземплярах |
Sequence of Tenses [Текст]> // English Language and Culture. - 2009. - №40. - С. 14-15 Рубрики: мова англійська--ГРАМАТИКА фывфывфыв: ГРАМАТИКА -- УЗГОДЖЕННЯ ЧАСІВ Свободных экз. нет |
> Шифр: I22/2020/4 2020г. N 4 Редько, В. Дидактичні та методичні концепти добору і організації компетентнісно орієнтованого змісту навчання іноземних мов у шкільних підручниках / В. Редько, В. Буренко. - С.2-4 фывфыв: Зміст навчання, НУШ, Уніфікація вправ Полонська, Т. Інтерактивні методи реалізації інтегрованих змістовних ліній на уроках в 5-6 класах гімназії / Т. Полонська. - С.4-9 фывфыв: Мозковий штурм, Прийом незакінченого речення, Вправа-гра Горошкін, І. Особливості формування ключових компетентностей учнів 5 класу гімназії на уроках іноземної мови / І. Горошкін. - С.9-12 фывфыв: Громадянська компетентность, Екологічна грамотність, Обізнаність та самовираження у сфері культури Шпак, Н. Мовленнєві ситуації як засіб формування комунікативної компетентності учнів 5-6 класів гімназії / Н. Шпак. - С.12-15 фывфыв: Розповідь про себе, Замовлення їжі, Спілкування про міста та країни Пасічник, О. Формування в учнів основної школи вмінь аргументованого усного мовлення засобами проектної діяльності / О. Пасічник. - С.15-19 фывфыв: Проектна методика, Раціональне використання робочого часу Яковчук, М. Компетентнісно орієнтоване навчання іноземних мов - у шкільну практику : (Із досвіду впровадження компетентнісно орієнтованого навчання німецької як другої іноземної мови) / М. Яковчук. - С.19-21 Шокола, Л. Mein Tagesablauf. Німецька мова, 6 клас / Л. Шокола. - С.21-23 фывфыв: Розпорядок дня, Урок німецької мови Шафорост, А. Школи України та Франції. Французька мова, 6 клас / А. Шафорост, Т. Радкович. - С.23-25 фывфыв: Освіта європейська, Гра "Листопад" Постоєнко, О. Пан Коцький / О. Постоєнко. - С.25-27 фывфыв: Екранізація казки, Інсценування на уроці, Мова англійська Спиця, Л. SSC - School Shakespeare Championship / Л. Спиця. - С.27-30 фывфыв: Шекспір, Урок-змагання Статкевич, О. School and counry's response to coronavirus / О. Статкевич. - С.30-33 фывфыв: Урок онлайн, Коронавірус, Карантин Кукла, О. Реалізація компетентнісного підходу на уроках англійської мови шляхом упровадження предметно-мовного інтегрованого навчання (CLIL) / О. Кукла. - С.33-38 фывфыв: Content and Language Sntegrated Learning, Інтегроване навчання, Комунікативні технології Телевина, Л. Тренувальні вправи при вивченні умовних часів / Л. Телевина. - С.38-47 фывфыв: Граматика англійської мови, Узгодження часів Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Телевина, Л. Тренувальні вправи при вивченні умовних часів [Текст] / Л. Телевина> // Іноземні мови в школах України2. - 2020. - N 4. - С. 38-47 Рубрики: Мова англійська-- Методика викладання фывфывфыв: Граматика англійської мови -- Узгодження часів Свободных экз. нет |