74.261.7
А-724


   
    Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів [Текстььь] : наук.-метод. вид. / Ред. О.Тищенко. - Рівне : Перспектива, 2004. - 388 c. - (Майстерня інновацій). - 15.00 р.
    Содержание:
Клепко, С. Інноваційні ідеї демократизації та менеджменту школи / С. Клепко. - С .16-32
Громовий, В. Як управляти шкільною освітою?(Американський досвід на тлі українських освітніх реалій) / В. Громовий. - С .32-45
Желюк, О. "Україна-США: паралелі освіти" / О. Желюк. - С .46-59
Середяк, Л. Використання інтерактивних технологій в управлінській діяльності. / Л. Середяк, О. Янушевич. - С .60-67
Ростоцька, М. До питання громадянської освіти в сучасній школі / М. Ростоцька. - С .68-77
Пометун, О. Інтерактивні технології навчання- реальний шлях до оновлення української школи. / О. Пометун. - С .78-77
Крутоус, В. Інтерактивний тренінг для вчителів:Створюємо демократичне середовище уроку. / В. Крутоус. - С .88-93
Козак, Л. Рейтингове оцінювання діяльності шкіл протягом навчального року / Л. Козак, о. Копанська. - С .94 -103
Демчук, О. Благодійні фонди - запорука прозорого використання неурядових коштів у державних закладах освіти. / О. Демчук. - С .104-109
Гонорська, А. Використання закордонного досвіду в адміністративно - фінансовому управлінні школою. / А. Гонорська, О. Франчук. - С .110 - 117
Жук, М. Використання сучасних технологій - створення нових можливостей розвитку післядипломної освіти. / М. Жук. - С .118 - 125
Шиян, О. Проблеми організації громадської освіти в школах нового типу. / О. Шиян. - С .126 - 130
Пометун, О. До питання досвіду впровадження інтерактивних технологій / О. Пометун. - С .132 - 135
Балаба, Л. Природа - очима душі / Л. Балаба. - С .136 - 141
Віллер, І. Щоб шкільний твір не був тягарем / І. Віллер. - С .142 - 149
Голуб, Т. Прагнення реалізувати себе / Т. Голуб. - С .150 - 155
Куриш, С. Комунікативний підхід у викладанні іноземної мови. / С. Куриш. - С .156 - 163
Люта, Л. Навчання письму як методична проблема. / Л. Люта, Т. Каша. - С .164 - 169
Саверська-Лихошва, В. Через науково-дослідницьке проектування до особистісно-орієнтованого навчання. / В. Саверська-Лихошва. - С .170-177
Скавронський, П. Інтегровані уроки географії й англійської мови / П. Скавронський. - С .178-185
Франчук, О. Розвиток критичного мислення на уроках англійської мови через знайомство з історією та культурою / О. Франчук. - С .186-195
Середяк, Л. Інтеграція ідей громадянської освіти у викладанні суспільних дисциплін. / Л. Середяк, А. Ковтонюк. - С .196-202
Зіннуров, Є. Робота над проектами у викладанніанглійської мови. / Є. Зіннуров. - С .202-213
Сеньковська, Г. Метод проектів на уроках громадянської освіти. / Г. Сеньковська. - С .214-217
Ремех, Т. Практичне право.Нові підходи до викладання права в середній школі. / Т. Ремех. - С .218-227
Полуботько, О. Як використовувати газетні статті під час застосування інтерактивного методу роботи"АЖУРНА ПИЛКА" у вивченні іноземних мов. / О. Полуботько. - С .228-233
Тарасова, О. Використання методу критичного мислення на уроках англійської мови. / О. Тарасова. - С .234-241
Костюк, І. Закордонний досвід як стимул до змін у викладанні та вивченні шкільної історії в Україні. / І. Костюк. - С .242-249
Войтенко, О. Сучасні підходи у викладанні історії. / О. Войтенко. - С .250-259
Ратушняк, С. Деякі аспекти шляху виховання громадянина. / С. Ратушняк. - С .260-262
Морзе, Н. Метод навчальних проектів. / Н. Морзе. - С .264-267
Мурзаков, С. Країна мрії: симуляційна гра чи підготовка до життя. / С. Мурзаков. - С .268-282
Буко, С. Американські підходи в гуманітарній галузі на приладі створення освітнього центру. / С. Буко. - С .282-293
Оратовський, Т. Урядуй собі сам- урятуй себе сам! / Т. Оратовський, В. Шторлін. - С .294-297
Педан-Слєпухіна, О. Інтернет-сторінка-інформаційне поле місцевої громади. / О. Педан-Слєпухіна. - С .298-301
Панченков, А. Молодь обирає дію- нова форма громадянського виховання учнів. / А. Панченков. - С .302-309
Шашура, Л. Волонтерство- невід'ємна складова виховної роботи в сучасній школі. / Л. Шашура. - С .310-323
Жадько, О. Волонтерство-шлях до громадського суспільства. / О. Жадько. - С .324-329
Саєнко, С. Дитячі громадські організації як елемент громадянської освіти. / С. Саєнко. - С .330-333
Тищенко, О. Дебати: інтерактивний спосіб мислення. / О. Тищенко. - С .334-341
Вукіна, Н. Від учнівського самоврядування до самоврядування вчителів і батьків. / Н. Вукіна. - С .342-349
Шкарупа, О. Впровадження методу складання проектів у навчально-виховному процесі сільської школи. / О. Шкарупа. - С .350-357
Цимбал, О. Учнівські проекти, спрямовані на реалізацію права дитини на вільне висловлювання. / О. Цимбал. - С .358-363
Лаворік, Т. Від програм партнерів до інтеграції курсу громадянської освіти. / Т. Лаворік, О. Кукла. - С .364-373
Пащук, В. Осмислення ролі гендерної освіти. / В. Пащук. - С .374-379
Дементієвська, Н. Чотири "родзинки"освітянського досвіду. / Н. Дементієвська. - С .380-385
УДК
ББК 74.261.7

Рубрики: Інтерактивні технології

Аннотация: 10
Экземпляры всего: 2
ВІЛ (1), ЧЗ (1)
Свободны: ВІЛ (1), ЧЗ (1)


74.261.7
А-724


    Крутоус, В.
    Інтерактивний тренінг для вчителів:Створюємо демократичне середовище уроку [Текстььь] / В. Крутоус // Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів : Наук.-метод. вид. / Ред. О.Тищенко. - Рівне : Перспектива, 2004. - С. 88-93 . - ISBN 966-7643-43-3
ББК 74.261.7

Рубрики: Мова англійська--Методика викладання

   США--Україна
фывфывфыв:
Тренінг
Экземпляры всего: 2
ВІЛ (1), ЧЗ (1)
Свободны: ВІЛ (1), ЧЗ (1)


74.261.7
А-724


    Гонорська, А.
    Використання закордонного досвіду в адміністративно - фінансовому управлінні школою [Текстььь] / А. Гонорська // Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів : Наук.-метод. вид. / Ред. О.Тищенко. - Рівне : Перспектива, 2004. - С. 110 - 117 . - ISBN 966-7643-43-3
ББК 74.261.7

Рубрики: Мова англійська--Інновації

   США--Україна
фывфывфыв:
Тренінг
Экземпляры всего: 2
ВІЛ (1), ЧЗ (1)
Свободны: ВІЛ (1), ЧЗ (1)


    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: А536335/2007/15
   

Англійська мова та література [Текстььь]. - Харків : Основа
2007г. № 15
Содержание:
Ткачук, і. Традиції та страви народів світу / і. Ткачук. - С.2-6
фывфыв: ЇЖА УРОК
Гаврилова, С. Everyone is Special By Being Different ( Урок-психологічний тенінг ) / С. Гаврилова. - С.6-8
фывфыв: ПСИХОЛОГІЧНА, ГРА, ТРЕНІНГ
Бондарчук, І. Давайте поговоримо про музику. Урок у 7 класі ) / І. Бондарчук. - С.8-10
фывфыв: МУЗИКА, УРОК АНГЛ. МОВИ
Куран, І. Summer Holidays / І. Куран. - С.10-12
фывфыв: КАНІКУЛИ
Катаргіна, С. Town and Country / С. Катаргіна. - С.12
фывфыв: МІСТО
Мікрюкова, Т. Thanksgiving Day / Т. Мікрюкова. - С.13-15
фывфыв: ДЕНЬ ПОДЯКІ
Колісніченко, Т. Люди та їх професії ( 10 клас) / Т. Колісніченко. - С.15-17
фывфыв: ВИБІР ПРОФЕСІЇ, ЗАЙНЯТІСТЬ
Коцар, Т. Формування мовних і мовленнєвих компетенцій учнів на уроках англійської мови / Т. Коцар. - С.17
фывфыв: МОВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ
Коробецька, О. Стратегія і тактика створення ситуації успіху на уроці / О. Коробецька. - С.18-20
фывфыв: УСПІХ НАВЧАННЯ
Озерова, Н. Perfomance ( 8 клас ) / Н. Озерова. - С.20-22
фывфыв: ІНСЦЕНУВАННЯ
Данильченко, О. eading Comprehension ( Texts for Higher Schools ) / О. Данильченко. - С.22-24
фывфыв: ЧИТАННЯ ТЕКСТИ, ВНЗ
Птахова, Л. Додаткові матеріали до теми " Spring Is Ciming " Для старших класів з поглибленним вивченням англійської мови ) / Л. Птахова. - С.24
фывфыв: ПОРИ РОКУ, ВЕСНА, ПОРИ РОКУ
Птахова, Л. Конкурс на кращого знавця англійської мови " The Wittest " у 6 класі / Л. Птахова. - С.25-27
фывфыв: КОНКУРС, АНГЛ. МОВА
Глобіна, О. The Party of Happy English / О. Глобіна. - С.27-30
фывфыв: ТИЖДЕНЬ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
Sears Tower. - С.30-31
фывфыв: США, ДОСТОПРИМЕЧАТЕЛЬНОСТИ
Нет сведений об экземплярах



    Гаврилова, С.
    Everyone is Special By Being Different ( Урок-психологічний тенінг ) [Текст] / С. Гаврилова // Англійська мова та література. - 2007. - №15. - С. 6-8

фывфывфыв:
ПСИХОЛОГІЧНА, ГРА -- ТРЕНІНГ
Свободных экз. нет




    Олійник, К.
    English is the Languege of Inernational Communication. Бінарний урок-тренінг з англійської мови ш психології [Текст] / К. Олійник // English Language and Culture. Weekly : Друга мова: Щомісячний додаток до газети "English". - 2021. - № 7/8. - С. 86-94

фывфывфыв:
Інтегрований урок англійська мова + психологія