А-724 Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів [Текстььь] : наук.-метод. вид. / Ред. О.Тищенко. - Рівне : Перспектива, 2004. - 388 c. - (Майстерня інновацій). - 15.00 р. Содержание: Клепко, С. Інноваційні ідеї демократизації та менеджменту школи / С. Клепко. - С .16-32 Громовий, В. Як управляти шкільною освітою?(Американський досвід на тлі українських освітніх реалій) / В. Громовий. - С .32-45 Желюк, О. "Україна-США: паралелі освіти" / О. Желюк. - С .46-59 Середяк, Л. Використання інтерактивних технологій в управлінській діяльності. / Л. Середяк, О. Янушевич. - С .60-67 Ростоцька, М. До питання громадянської освіти в сучасній школі / М. Ростоцька. - С .68-77 Пометун, О. Інтерактивні технології навчання- реальний шлях до оновлення української школи. / О. Пометун. - С .78-77 Крутоус, В. Інтерактивний тренінг для вчителів:Створюємо демократичне середовище уроку. / В. Крутоус. - С .88-93 Козак, Л. Рейтингове оцінювання діяльності шкіл протягом навчального року / Л. Козак, о. Копанська. - С .94 -103 Демчук, О. Благодійні фонди - запорука прозорого використання неурядових коштів у державних закладах освіти. / О. Демчук. - С .104-109 Гонорська, А. Використання закордонного досвіду в адміністративно - фінансовому управлінні школою. / А. Гонорська, О. Франчук. - С .110 - 117 Жук, М. Використання сучасних технологій - створення нових можливостей розвитку післядипломної освіти. / М. Жук. - С .118 - 125 Шиян, О. Проблеми організації громадської освіти в школах нового типу. / О. Шиян. - С .126 - 130 Пометун, О. До питання досвіду впровадження інтерактивних технологій / О. Пометун. - С .132 - 135 Балаба, Л. Природа - очима душі / Л. Балаба. - С .136 - 141 Віллер, І. Щоб шкільний твір не був тягарем / І. Віллер. - С .142 - 149 Голуб, Т. Прагнення реалізувати себе / Т. Голуб. - С .150 - 155 Куриш, С. Комунікативний підхід у викладанні іноземної мови. / С. Куриш. - С .156 - 163 Люта, Л. Навчання письму як методична проблема. / Л. Люта, Т. Каша. - С .164 - 169 Саверська-Лихошва, В. Через науково-дослідницьке проектування до особистісно-орієнтованого навчання. / В. Саверська-Лихошва. - С .170-177 Скавронський, П. Інтегровані уроки географії й англійської мови / П. Скавронський. - С .178-185 Франчук, О. Розвиток критичного мислення на уроках англійської мови через знайомство з історією та культурою / О. Франчук. - С .186-195 Середяк, Л. Інтеграція ідей громадянської освіти у викладанні суспільних дисциплін. / Л. Середяк, А. Ковтонюк. - С .196-202 Зіннуров, Є. Робота над проектами у викладанніанглійської мови. / Є. Зіннуров. - С .202-213 Сеньковська, Г. Метод проектів на уроках громадянської освіти. / Г. Сеньковська. - С .214-217 Ремех, Т. Практичне право.Нові підходи до викладання права в середній школі. / Т. Ремех. - С .218-227 Полуботько, О. Як використовувати газетні статті під час застосування інтерактивного методу роботи"АЖУРНА ПИЛКА" у вивченні іноземних мов. / О. Полуботько. - С .228-233 Тарасова, О. Використання методу критичного мислення на уроках англійської мови. / О. Тарасова. - С .234-241 Костюк, І. Закордонний досвід як стимул до змін у викладанні та вивченні шкільної історії в Україні. / І. Костюк. - С .242-249 Войтенко, О. Сучасні підходи у викладанні історії. / О. Войтенко. - С .250-259 Ратушняк, С. Деякі аспекти шляху виховання громадянина. / С. Ратушняк. - С .260-262 Морзе, Н. Метод навчальних проектів. / Н. Морзе. - С .264-267 Мурзаков, С. Країна мрії: симуляційна гра чи підготовка до життя. / С. Мурзаков. - С .268-282 Буко, С. Американські підходи в гуманітарній галузі на приладі створення освітнього центру. / С. Буко. - С .282-293 Оратовський, Т. Урядуй собі сам- урятуй себе сам! / Т. Оратовський, В. Шторлін. - С .294-297 Педан-Слєпухіна, О. Інтернет-сторінка-інформаційне поле місцевої громади. / О. Педан-Слєпухіна. - С .298-301 Панченков, А. Молодь обирає дію- нова форма громадянського виховання учнів. / А. Панченков. - С .302-309 Шашура, Л. Волонтерство- невід'ємна складова виховної роботи в сучасній школі. / Л. Шашура. - С .310-323 Жадько, О. Волонтерство-шлях до громадського суспільства. / О. Жадько. - С .324-329 Саєнко, С. Дитячі громадські організації як елемент громадянської освіти. / С. Саєнко. - С .330-333 Тищенко, О. Дебати: інтерактивний спосіб мислення. / О. Тищенко. - С .334-341 Вукіна, Н. Від учнівського самоврядування до самоврядування вчителів і батьків. / Н. Вукіна. - С .342-349 Шкарупа, О. Впровадження методу складання проектів у навчально-виховному процесі сільської школи. / О. Шкарупа. - С .350-357 Цимбал, О. Учнівські проекти, спрямовані на реалізацію права дитини на вільне висловлювання. / О. Цимбал. - С .358-363 Лаворік, Т. Від програм партнерів до інтеграції курсу громадянської освіти. / Т. Лаворік, О. Кукла. - С .364-373 Пащук, В. Осмислення ролі гендерної освіти. / В. Пащук. - С .374-379 Дементієвська, Н. Чотири "родзинки"освітянського досвіду. / Н. Дементієвська. - С .380-385
Рубрики: Інтерактивні технології Аннотация: 10 Экземпляры всего: 2 ВІЛ (1), ЧЗ (1) Свободны: ВІЛ (1), ЧЗ (1) |
А-724 Крутоус, В. Інтерактивний тренінг для вчителів:Створюємо демократичне середовище уроку [Текстььь] / В. Крутоус> // Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів : Наук.-метод. вид. / Ред. О.Тищенко. - Рівне : Перспектива, 2004. - С. 88-93 . - ISBN 966-7643-43-3 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання США--Україна фывфывфыв: Тренінг Экземпляры всего: 2 ВІЛ (1), ЧЗ (1) Свободны: ВІЛ (1), ЧЗ (1) |
А-724 Гонорська, А. Використання закордонного досвіду в адміністративно - фінансовому управлінні школою [Текстььь] / А. Гонорська> // Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів : Наук.-метод. вид. / Ред. О.Тищенко. - Рівне : Перспектива, 2004. - С. 110 - 117 . - ISBN 966-7643-43-3 Рубрики: Мова англійська--Інновації США--Україна фывфывфыв: Тренінг Экземпляры всего: 2 ВІЛ (1), ЧЗ (1) Свободны: ВІЛ (1), ЧЗ (1) |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: А536335/2007/15 2007г. № 15 Ткачук, і. Традиції та страви народів світу / і. Ткачук. - С.2-6 фывфыв: ЇЖА УРОК Гаврилова, С. Everyone is Special By Being Different ( Урок-психологічний тенінг ) / С. Гаврилова. - С.6-8 фывфыв: ПСИХОЛОГІЧНА, ГРА, ТРЕНІНГ Бондарчук, І. Давайте поговоримо про музику. Урок у 7 класі ) / І. Бондарчук. - С.8-10 фывфыв: МУЗИКА, УРОК АНГЛ. МОВИ Куран, І. Summer Holidays / І. Куран. - С.10-12 фывфыв: КАНІКУЛИ Катаргіна, С. Town and Country / С. Катаргіна. - С.12 фывфыв: МІСТО Мікрюкова, Т. Thanksgiving Day / Т. Мікрюкова. - С.13-15 фывфыв: ДЕНЬ ПОДЯКІ Колісніченко, Т. Люди та їх професії ( 10 клас) / Т. Колісніченко. - С.15-17 фывфыв: ВИБІР ПРОФЕСІЇ, ЗАЙНЯТІСТЬ Коцар, Т. Формування мовних і мовленнєвих компетенцій учнів на уроках англійської мови / Т. Коцар. - С.17 фывфыв: МОВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ Коробецька, О. Стратегія і тактика створення ситуації успіху на уроці / О. Коробецька. - С.18-20 фывфыв: УСПІХ НАВЧАННЯ Озерова, Н. Perfomance ( 8 клас ) / Н. Озерова. - С.20-22 фывфыв: ІНСЦЕНУВАННЯ Данильченко, О. eading Comprehension ( Texts for Higher Schools ) / О. Данильченко. - С.22-24 фывфыв: ЧИТАННЯ ТЕКСТИ, ВНЗ Птахова, Л. Додаткові матеріали до теми " Spring Is Ciming " Для старших класів з поглибленним вивченням англійської мови ) / Л. Птахова. - С.24 фывфыв: ПОРИ РОКУ, ВЕСНА, ПОРИ РОКУ Птахова, Л. Конкурс на кращого знавця англійської мови " The Wittest " у 6 класі / Л. Птахова. - С.25-27 фывфыв: КОНКУРС, АНГЛ. МОВА Глобіна, О. The Party of Happy English / О. Глобіна. - С.27-30 фывфыв: ТИЖДЕНЬ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ Sears Tower. - С.30-31 фывфыв: США, ДОСТОПРИМЕЧАТЕЛЬНОСТИ Нет сведений об экземплярах |
Гаврилова, С. Everyone is Special By Being Different ( Урок-психологічний тенінг ) [Текст] / С. Гаврилова> // Англійська мова та література. - 2007. - №15. - С. 6-8 фывфывфыв: ПСИХОЛОГІЧНА, ГРА -- ТРЕНІНГ Свободных экз. нет |
Олійник, К. English is the Languege of Inernational Communication. Бінарний урок-тренінг з англійської мови ш психології [Текст] / К. Олійник> // English Language and Culture. Weekly : Друга мова: Щомісячний додаток до газети "English". - 2021. - № 7/8. - С. 86-94 фывфывфыв: Інтегрований урок англійська мова + психологія |