С481 Слов’янський вісник. В.5. [Текст] : збірник наукових праць. - Рівне : РІСКСУ, 2004. - 297 с. - 15 грн. Содержание: Алексєєва, О. А. Кількісний та якісний склад термінів-лексем у загальновійськовій термінології французької мови / О.А. Алексєєва. - С .3-9 Архангельська, А. М. Чеські іменні композити-маскулінізми: ономасіологічна парадигма "жадібний, скупий" / А.М. Архангельська. - С .10-20 Бабелюк, О. А. Теоретико-методологічні основи французького постструктуралізму / О.А. Бабелюк. - С .26-35 Баранівська, О. С. Позиція означувального слова у складнопідрядному реченні сучасної польської мови / О.С. Баранівська. - С .35-42 Бехта, І. Текст у дискурсно-орієнтованих дослідженнях / І. Бехта. - С .43-51 Бублик, І. Ф. Метафора как средство эксплуатации этологем вербальной агрессии / І.Ф. Бублик. - С .63-67 Воробйова, І. А. Країнознавчий підхід до навчання іноземних мов студентів немовних спеціальностей у вищих навчальних закладах / І.А. Воробйова. - С .67-74 Деменчук, О. В. Особливості концептуалізації міфологічної картини світу в номінативній структурі англійської колоративної композити / О.В. Деменчук. - С .81-87 Дудок, Р. І. Функціонування мовного знака / Р.І. Дудок. - С .87-92 Зубач, О. А Семантичні шляхи формування національно-культурної семантики фразеологічних одиниць з колористичним компонентом при первинному фразотворчому процесі (на матеріалі німецької мови) / О.А Зубач. - С .100-107 Каракевич, Р. О. Відбиття етноконцептів "доля" та "смерть" у фразеологізмах німецької та української мов / Р.О. Каракевич. - С .107-114 Константінова, О. В. Особливості номінації в англомовній термінології оподаткування / О.В. Константінова. - С .114-127 Крутько, Т. В. Взаємодія вербальних та невербальних елементів в англомовній банерній рекламі / Т.В. Крутько. - С .128-133 Мельник, О. Motivation is Crucial for Successful Learning / О. Мельник. - С .148-159 Мізін, К. І. Лексико-семантичні шляхи первинного фразотвору компаративних фразеологічних одиниць німецької мови / К.І. Мізін. - С .159-164 Опанасюк, Т. А. Чеські прогностики з компонентом-назвою тварини (історико-етимологічний аналіз) / Т.А. Опанасюк. - С .164-170 Панченко, Д. І. Словообразование в современном французском языке посредством префиксов латинского происхождения / Д.І. Панченко. - С .170-175 Пальчевська, О. С. Фреймова організація концепта "шлях" у системі лінгвокультурем англійської та української мов / О.С. Пальчевська. - С .176-183 Потапчук, С. С. Особливості семантичної структури лексеми на позначення концепту "чистий" в англійській і українській мовах / С.С. Потапчук. - С .196-201 Пулатова, Л. Й. Національно-культурні особливості весільної семантики українських фразеологізмів у зіставно-типологічному висвітленні / Л.Й. Пулатова. - С .205-210 Романюк-Філь, О. Запозичена лексика: інформативна сутність та прагматичне навантаження / О. Романюк-Філь. - С .215-219 Савранчук, К. Ф. Про якості предиката як констатуючого елемента пропозиції (на матеріалі укрїнської та польської мов) / К.Ф. Савранчук. - С .219-223 Совтис, Н. М. Українські лексичні елементи в польській міфологічній лексиці / Н.М. Совтис. - С .231-236 Третьякова, К. М. Психолінгвістичний аспект утворення омонімів (на матеріалі латинських іменників) / К.М. Третьякова. - С .258-261 Худолій, А. О. Лінгвокогнітивні особливості картини світу сучасного американського суспільства / А.О. Худолій. - С .262-269 Шамшура, Г. О. Семантико-етимологічні характеристики власних назв в англійській біблійній терміносистемі / Г.О. Шамшура. - С .270-276 Гайдаэнко, А. В. Когнитивные стили, тактики и стратегии как характеристика индивидуальной концептуальной системы языковой харазматической личности / А.В. Гайдаэнко. - С .286-290 Свободных экз. нет |
С481 Опанасюк, Т. Чеські прогностики з компонентом-назвою тварини (історико-етимологічний аналіз) [Текст] / Т.А. Опанасюк> // Слов’янський вісник. В.5. : Збірник наукових праць. - Рівне : РІСКСУ, 2004. - С. 164-170 Рубрики: Мовознавство--Фразеологія фывфывфыв: МОВА ІНОЗЕМНА -- ІСТОРІЯ Свободных экз. нет |
Ц61 Цимбал, О. Проектна технологія в основній та старшій школі в процесі викладання англійської мови [Текст] / О. Цимбал. - Харків : Основа, 2008. - 173 с. - Б. ц. Содержание: Веселі прапорці . - С .5-8 Школа моєї мрії . - С .8-14 Машина часу . - С .14-19 Добрі казки . - С .19-23 Казкове місто . - С .23-29 Моя улюблена пора року . - С .29-33 Червоний капелюшок . - С .33-45 Космічний табір відпочинку . - С .45-56 Щоденник космічного рейнджера . - С .49-56 Читаємо книжки англійською . - С .56-62 Cвіт підлітків (Teenagers’world) . - С .86-92 Сам собі режисер (Let’s make video film by ourselves) . - С .92-97 Створення екологічної громадської організації (Creation of the ecological civic organization) . - С .97-102 Відновлювальні джерела енергії (Renewable sources of energy) . - С .102-109 Святкування Дня Святого Валентина (St. Valentine’s Day celebration) . - С .109-116 Вільний час типового підлітка (Free time of a tyhical teenager) . - С .116-125 Здоровий спосіб життя (Healthy lifestyle) . - С .125-133 Шкільні проблеми: учнівська громадська думка та прийняття рішень у школі (School problems: students’ opinion and decision making at school) . - С .133-142 Web-сторінка "Я, моя сім’я, друзі" (web-page "My family, my friends and me") . - С .142-148 Свійські та дикі тварини в англійській фразеології (Farm and wild ansmals sn English phraseology) . - С .148-163 Свободных экз. нет |
Ц61 Свійські та дикі тварини в англійській фразеології (Farm and wild animals in English phraseology) [Текст]> // Проектна технологія в основній та старшій школі в процесі викладання англійської мови. - Харків : Основа, 2008. - С. 148-163 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання у ВНЗ фывфывфыв: Проект за схемою Свободных экз. нет |
С-773 Стародуб , Т. Перші кроки в англійській. [Текст] / Т. Стародуб . - Киiв : Шкільний світ, 2011. - 104 с. - Б. ц. Содержание: Програма навчання молодших дошкільників англійської мови. . - С .4-15 Методичні рекомендації. Організація навчального процесу заняття. . - С .16-24 Знайомство (Hello). . - С .25-31 Частини тіла (My Body). . - С .32-36 Сім’я (Family). . - С .36-39 Одяг (Clothes). . - С .39-44 Кольоровий світ (Colours Around Me). . - С .44-50 Кому належить? (Possessive Case). . - С .50-58 Ми рахуємо (We Count). . - С .58-64 Іграшки (My Toys). . - С .65-72 Тварини (Animals). . - С .73-81 Квартира (Flat). . - С .82-87 Свободных экз. нет |
С-773 Тварини (Animals). [Текст]> // Стародуб Т. Перші кроки в англійській. / Т. Стародуб; Т. Стародуб . - Киiв : Шкільний світ, 2011. - С. 73-81 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання--Початкова школа фывфывфыв: ГРА Свободных экз. нет |
Т29 Тези доповідей XI наукової конференції ’’Каразінські читання:Людина. Мова. Комунікація’’ [Текст]. - Харків : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. , 2012. - 326 с. - Б. ц. Содержание: Адаменко, М. Характер перекладацьких трансформацій у передачі поетичної своєрідності американської поезії українською мовою. / М. Адаменко. - С .3-4 Androsyuk, G. Legal analysis: legal brief. / G. Androsyuk. - С .4-6 Apтеменко, Ю. Щодо семантичного статусу англійських імплікативних дієслів на зразок ’’try’’. / Ю. Apтеменко. - С .6-8 Архипова, Е. Роль самооценки в формировании профессионально коммуникативной и социокультурной компетенции студентов-экономистов в процессе изучения английского языка. / Е. Архипова. - С .8-9 Архипова, Є. Інноваційні технології викладання іноземної мови в немовних вузах (робота з текстами професійної тематики). / Архипова Є. ; Архипова Є. . - С .9-11 Атанасова, М. Metaplan als eine moderationsmethode im deutschunterricht. / М. Атанасова. - С .11-12 Бабарикіна, Т. Кінесичні засоби в англомовному авторитарному дискурсі. / Т. Бабарикіна. - С .12-14 Бабенко, М. Лінгвальні особливості створення композиційно-мовленнєвої форми "опис" у творах саги "Сутінки" Стефані Муйєр. / М. Бабенко. - С .14-16 Бабич, Е. Вербальные реакции адресата на неискренние речевые акты в немецкоязычном дискурсе. / Е. Бабич. - С .16-18 Байбакова, І. Комунікативний підхід у контексті сучасних і традийійних методик вивчення іноземної мови. / І. Байбакова. - С .19-21 Балоцька, Л. Іноземна мова за професійним спрямуванням мотиваційні аспекти. / Л. Балоцька. - С .21-23 Балацька, О. Специфіка негативної оцінки у критичних зауваженнях англомовного наукового дискурсу. / О. Балацька. - С .23-24 Барташова, Г. Гендер як фактор впливу на невербальну поведінку авторитарних комунікатів. / Г. Барташова. - С .24-26 Бевз, Н. Интелектуальная коммуникация при переводе философских текстов в Украине. / Н. Бевз. - С .26-28 Безуглая, Л. Виды когерентности поэтического текста. / Л. Безуглая. - С .28-30 Белогуб, А. Концепт свобода в тополексике межнационального социума. / А. Белогуб. - С .30-31 Беспала, Л. Особливості формування ключових концептів карибської англомовної картини світу. / Л. Беспала. - С .31-33 Бєлозьорова, О. "Вертиголов та інші політичні тварини. Антологія німецької літератури 90-х років ХХ ст." / О. Бєлозьорова. - С .33-34 Білаш, О. Принципи фоносемантики як окремого мовознавчого напрямку. / О. Білаш. - С .34-36 Богуславська, Л. Особливості відтворення в перекладеному тексті омонімів як засобу мовної гри. / Л. Богуславська. - С .36-38 Бойко, Л. Особливості перекладу англомовної наукової літератури. / Л. Бойко. - С .38-40 Бойко, Ю. Загальні характеристики PR-дискурсу. / Ю. Бойко. - С .40-41 Булгакова, М. Типи індикаторів імплікатів у поетичному дискурсі. / М. Булгакова. - С .41-43 Бурка, Н. Синтагматика первинних фонологічних одиниць у кінакемній теорії. / Н. Бурка. - С .43-44 Бучіна, К. Засоби вираження образності в текстах німецькомовних фольклорних бувальщин. / К. Бучіна. - С .44-46 Валюкевич, Т. Имя концепта внешность в английской языковой картине мира. / Т. Валюкевич. - С .46-48 Ваховська, О. Историческое развитие концепта этики: грех в англоязычном дискурсе. / О. Ваховська. - С .48-49 Весна, М. Сучасні посібники в світлі зіставного вивчення мов. / М. Весна. - С .49-51 Волощук, І. Проблеми перекладу рекламних текстів. / І. Волощук. - С .51-53 Воробьева, И. Дискурсивные характеристики внутренней речи. / И. Воробьева. - С .53-54 Вороніна, К. Мовна антологія як когнітивний механізм утворення лексичного нонсенсу. / К. Вороніна. - С .54-56 Галіка, О. Вияви вербальної агресії в заголовках англомовних газет та її вплив на адресата. / О. Галіка. - С .56-58 Ганичева, Т. Роль преподавателя в формировании переводческих навыков и умений. / Т. Ганичева. - С .58-59 Глотова, А. Использование метода анализа конкретных ситуаций "Case Study" в профессионально-ориентированном обучении иностранному языку студентов технических специальностей. / А. Глотова. - С .59-61 Говоруха, Н. Структурные типы тавтологических высказываний. / Н. Говоруха. - С .61-63 Гончарова, В. Феномен третьей культуры в иноязычном образовании: презумпция стереотипа. / В. Гончарова. - С .63-64 Грабовська, І. Верифікативні питальні речення. / І. Грабовська. - С .64-66 Григоренко, В. Скандинавський вплив на становлення герундія в англійській мові. / В. Григоренко. - С .66-67 Гриняк, О. Категорія імпліцитності у стилістичних засобах вираження. / О. Гриняк. - С .67-69 Грудогло, Л. Методы и приемы проблемного обучения иностранному языку. / Л. Грудогло. - С .69-71 Гусєва, Г. Стратегії емотивного впливу в комічному дискурсі мовної особистості дитини. / Г. Гусєва. - С .71-72 Гусєва, П. "Немовні" факультети: нові завдання навчання і вивчення іноземних мов. / П. Гусєва. - С .72-74 Давыдова, Т. Имплицитная оценка в речевых актах немецкоязычного диалогического дискурса. / Т. Давыдова. - С .74-76 Дегтярьов, Д. Силабіка інформаційного повідомлення англомовних засобів масової комунікації. / Д. Дегтярьов. - С .76-77 Домброван, Т. Синтаксическая деривация с позиций лингвосинергетики. / Т. Домброван. - С .77-79 Дорогих, Р. Організація групової взаємодії у педагогічному процесі. / Р. Дорогих. - С .79-81 Дубцова, О. Вербальні та невербальні маркери комунікативної невдачі. / О. Дубцова. - С .81-82 Дудоладова, О. Культорологічний підхід до активізації читацької діяльності студентів-філологів. / О. Дудоладова. - С .82-84 Еременко, А. Концептуализация в политических речах Барака Обамы. / А. Еременко. - С .84-86 Ємельянова, О. Стратегія маніпуляції дискурсу фінансового прогнозу. / О. Ємельянова. - С .86-88 Ємець, О. Особливості використання тропеїчних прийомів перекладу художніх творів. / О. Ємець. - С .88-89 Жосан, Д. Трудности обучения монологической речи студентов технических вузов. / Д. Жосан. - С .89-91 Завгородний, С. Понятийные, образные и ценностные особенности лингвокультурного концепта chess/шахматы в английском языке. / С. Завгородний. - С .91-93 Займак, Т. Индикаторы лексико-структурных пресуппозиций. / Т. Займак. - С .93-94 Захарова, Н. Проблеми формування понятійно-категорійного апарату дискурсної текстолінгвістики. / Н. Захарова. - С .94-96 Зинченко, Н. Writing for special purposes. / Н. Зинченко. - С .96-97 Змиева, И. Концепт рождество в американской лингвокультуре. / И. Змиева. - С .97-99 Зоз, О. Developing phonetic competence. / О. Зоз. - С .99-101 Subkowa, M. Organisatorische fahigkeiten - der bestandteil des erfolgs der zukunftigen berufstatigkeit eines ingenieurs. / M. Subkowa. - С .101-102 Иванига, А. Работа с темой "этика в деловом общении" по английскому языку со студентами-экономистами. / А. Иванига. - С .102-104 Ікалюк, Л. Засоби вираження ексламаторності у британському художньому дискурсі. / Л. Ікалюк. - С .104-105 Ікалюк, Л. Аналітичні маркери порівняння у британському художньому дискурсі. / Л. Ікалюк. - С .105-107 Істоміна, Н. Автентичність аудіотекстів як критерій відбору навчального матеріалу для навчання майбутніх учителів аудіювання англомовних лекцій. / Н. Істоміна. - С .107-108 Каллен, Ю. Ситуації митного дискурсу. / Ю. Каллен. - С .108-110 Кальниченко, О. "Тарас Бульба" в українських шатах: проблеми відбору варіантів тексту для перекладу і вибору стратегій перекладу. / О. Кальниченко. - С .110-112 Калюжная, А. Концепт-сценарий тайна в классическом детективе. / А. Калюжная. - С .112-113 Каравашкин, В. Каузальность и композитная деривация в немецком языке. / В. Каравашкин. - С .113-115 Карамишева, Р. Моделі адресанта та адресата мовленнєвого жанру "повідомлення про стихійні лиха" на україномовних та англомовних інтернет-сайтах. / Р. Карамишева. - С .115-117 Карпусенко, Н. Лексичні засоби виразності в німецькомовних науково-лінгвістичних текстах. / Н. Карпусенко. - С .117-118 Каустов, А. Категорія комунікативної ситуації-онтологічне підгрунтя та міждисциплінарна рецепція. / А. Каустов. - С .118-120 Kysilyova, O. Jugendsprachforschung in deuttschland. / O. Kysilyova. - С .120-122 Кистол, Л. Некоторые психологические особенности педагогического сотрудничества при обучении иностранному языку. / Л. Кистол. - С .122-124 Кімакович, М. Процес формування лексичної компетенції при вивченні іноземної мови в технічному вузі. / М. Кімакович. - С .124-125 Коваленко, Р. Вербалізація концепту war в англійській мові. / Р. Коваленко. - С .125-126 Козлова, М. Гендерне питання у соціокультурному підході до перекладу у XVIII-XIX ст. / М. Козлова. - С .126-128 Kozlova, T. Imagicand diagrammatic icons: applications in proto-language. / T. Kozlova. - С .128-130 Колесник, K. До питання про формування умінь прфесійного спілкування іноземною мовою у майбутніх менеджерів. / K. Колесник. - С .130-131 Кононенко, Є. Образно-ценностная составляющая концепта семья. / Є. Кононенко. - С .131-133 Кононова, О. Структура й семантика фразеологізмів: синхронічний та діахронічний аспекти. / О. Кононова. - С .133-134 Консевич, М. Мовленнєва поведінка чоловіків і жінок у мультисторонній інтеракції: структурний аспект. / М. Консевич. - С .134-136 Коробова, Ю. Вміння дидактичного мовлення вчителя англійської мови на різних ступенях навчання. / Ю. Коробова. - С .136-138 Котлярова, Г. Роль алгоритмів у навчанні студентів ІV курсу укладнення соціокультурних коментарів як засобів адаптації автентичних англомовних текстів. / Г. Котлярова. - С .138-140 Котов, М. Полікультурна дискурсивна особистість у ситуації мовного нерозуміння. / М. Котов. - С .140-141 Кошелева, И. Общие характеристики модальных глаголов в китайском языке. / И. Кошелева. - С .141-143 Криворучко, С. Об особенностях реализации метакоммуникативного речевого акта контактива. / С. Криворучко. - С .143-145 Кропивка, А. Синтаксические структуры несобственно-прямой речи. / А. Кропивка. - С .145-146 Кузенна, Н. Моделі комунікативної ситуації. / Н. Кузенна. - С .146-148 Кузьмина, В. Обучение академическому реферированию студентов старших курсов языковых вузов. / В. Кузьмина. - С .148-150 Кушнэрова, О. Еволюція понять "свідомість" та ''мислення". / О. Кушнэрова. - С .150-152 Лабінська, Б. Міжкультурний підхід під час навчання іноземних мов на західноукраїнських землях (1918-1939). / Б. Лабінська. - С .152-153 Лєбєдєва, Т. Професійний сленг поліцейських Німеччини. / Т. Лєбєдєва. - С .157-159 Лисичкіна, І. Імідж сил охорони правопорядку: стратегії вербалізації (на матеріалі англомовного та україномовного мас-медіа дискурсу). / І. Лисичкіна. - С .159-160 Лисичкіна, О. Прагматика логіко-аргументативної взаємодії комунікантів в контексті англомовних ділових переговорів. / О. Лисичкіна. - С .160-162 Малишенко, А. Слоган як компонент рекламного дискурсу. / А. Малишенко. - С .172-174 Моисейкина, И. Проективные умения в профессиограме учителя английского языка. / И. Моисейкина. - С .184-186 Molchanskaya, O. Using Graphic Organizers to Increase efl Learners’ Reading Comprehension. / O. Molchanskaya. - С .187-188 Mysak, I. Developing EFL Students’ Summarizing Skills. / I. Mysak. - С .192-193 Невська, Ю. Вираження логічної необхідності у сам. / Ю. Невська. - С .196-197 Ольховська, А. Відбір та організація текстового матеріалу для формування навичок передачі імплікатур означеності в усному перекладі з аркуша. / А. Ольховська. - С .202-205 Оніщенко, Н. Етнонім як складова фразеологізму та ептоніму. / Н. Оніщенко. - С .205-206 Осяшина, О. Системность в организации содержания обучения иностранному языку. / О. Осяшина. - С .207-208 Павлова, Л. Лингвистические ресурсы оформления персонального политического сайта. / Л. Павлова. - С .208-209 Панченко, І. Імпліцитне вираження адресної референції у сучасному німецькомовному дискурсі. / І. Панченко. - С .210-211 Піхтовнікова, Л. Німецькомовна притча як дискурс. / Л. Піхтовнікова. - С .216-217 Присяжнюк, Ю. Плеоназми в англомовному дискурсі. / Ю. Присяжнюк. - С .224-226 Potolya, V. Goals and Techniques for Teaching speaking. / V. Potolya. - С .226-227 Рижа, Т. Переклад текстів як форма домашньої роботи студентів немовних ВНЗ. / Т. Рижа. - С .238-239 Романова, Н. Емотивні іменники давньоверхньонімецького періоду: словотвірний аспект. / Н. Романова. - С .241-242 Романченко, І. Іллокутивні особливості імпліцитних мовленнєвих актів, реалізованих дискримінацими висловленнями в сучасній німецькомовній пресі. / І. Романченко. - С .243-244 Рябих, Л. Інтерактивність англомовного академічного спілкування. / Л. Рябих. - С .248-250 Serdiuk, V. Aspects of Role Behaviour. / V. Serdiuk. - С .256-258 Сольська, Т. Поняття та статус національних різновидів німецької мови Німеччини, Австрії, та Швейцарії. / Т. Сольська. - С .269-270 Тверитнева, Л. О десемантизации слов с широким значением в речи. / Л. Тверитнева. - С .274-276 Тимошенкова, Т. Стилистико-коннотативный потенциал грамматических окказионализмов в современном английском языке. / Т. Тимошенкова. - С .276-277 Тупахіна, О. Лінгвокогнітивні засади семантичної деривації неологізмів. / О. Тупахіна. - С .281-282 Ткаченко, А. Типы комических высказываний немецкоязычного диалогического дискурса. / А. Ткаченко. - С .279-280 Українська, О. Формування методичних умінь учителя іноземної мови з оцінювання рівня навчальних досягнень учнів. / О. Українська. - С .284-285 Хорунжа, Л. Методичні аспекти використання тренінгів під час викладання англійської мови у ВНЗ. / Л. Хорунжа. - С .289-290 Elorya, E. Purposeful Reading in Teaching a Foreign Language. / E. Elorya. - С .285-287 Шарова, К. Аудіокнига як допоміжний засіб навчання читанню. / К. Шарова. - С .293-295 Scharonova, O. Stehende nominoverbale komplexe (sNVK) im phraseologishen paradigma. / O. Scharonova. - С .297-298 Шульга, С. Особливості утворення неологізмів в англійській мові та їх переклад українською. / С. Шульга. - С .302-303 Яценко, И. Креативные видиотехнологии на занятиях по иностранному языку. / И. Яценко. - С .304-305 Яценко, П. Номінативна організація сурядно-підрядного поліному сучасної німецької мови. / П. Яценко. - С .305-306 Свободных экз. нет |
Бєлозьорова, О. "Вертиголов та інші політичні тварини. Антологія німецької літератури 90-х років ХХ ст." [Текст] / О. Бєлозьорова> // Тези доповідей XI наукової конференції ’’Каразінські читання:Людина. Мова. Комунікація’’. - Харків : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. , 2012. - С. 33-34 Рубрики: Мова німецька фывфывфыв: ПЕРЕКЛАД ХУДОЖНІЙ |
C52 Klein, Sophia Talking Animals in Children’s Fiction: A Critical Study by Catherine Elick (review) [Текст] / Sophia Klein> // Children's Literature. Vol 45. - Maryland : Johns Hopkins University Press, 2017. - P224-229 Рубрики: Літературознавство американське--Література дитяча фывфывфыв: лексика тематична -- тварини -- аналіз тексту |
Гільчук, Ю. План-конспект уроку для учнів 3 кл. з теми " Animals " [Текст] / Ю. Гільчук> // Англійська мова та література. - 2004. - №8. - С. 13-15 фывфывфыв: тварини Свободных экз. нет |
Playing with the Dog [Текст]> // English. - 2004. - №16. - С. 5 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання--Початкова школа фывфывфыв: тварини -- ГРА Свободных экз. нет |
Animals Around the World [Текст]> // English Language and Culture. - 2004. - №14. - С. 17-18 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання фывфывфыв: тварини -- екологія Свободных экз. нет |
Animals in Danger [Текст]> // English Language and Culture. - 2004. - №14. - С. 19-20 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання фывфывфыв: тварини -- захіст -- природи Свободных экз. нет |
Field of Animals [Текст]> // English Language and Culture. - 2004. - №14. - С. 21-22 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання фывфывфыв: вікторина -- позаклсна робота -- тварини Свободных экз. нет |
Our Good Friеnds [Текст]> // English Language and Culture. - 2004. - №14. - С. 23-24 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання фывфывфыв: позакласна робота -- тварини -- екологія Свободных экз. нет |
Teaching While Playing [Текст]> // English Language and Culture. - 2004. - №17. - С. 22 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання--Початкова школа фывфывфыв: гра на уроці -- тварини Свободных экз. нет |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: E1/2004/26 Газета 2004г. № 26 At the Zoo. - С.10-11 фывфыв: урок, зоопарк, тварини In the Circus ( Animals ). - С.12-13 фывфыв: цирк, урок, тварини природа My Pets. - С.13-14 фывфыв: тварини, догляд за улюбленцями, домашні тварини In the Country. On the Farm. - С.15-17 фывфыв: домашні тварини, на фермі Why Should We Care About the Nature ?. - С.17-18 фывфыв: екологія , природа , урок What Does the Word " Environment" Mean ?. - С.19-20 фывфыв: урок, екологія, природа The Earth is Our Common Home. - С.20-21 фывфыв: екологія, земля наш дім, природа A Conference " Environmental Situation in Ukraine ". - С.23-24 фывфыв: екологія Україна, ПРОЕКТНІ РОБОТИ, урок конференція What are the Problems of Environment ?. - С.25-27 фывфыв: екологія, урок, проект Climate and Weather. - С.28-31 фывфыв: погода, клімат Natural Catastrophes and the Behaviour of the People. - С.31-36 фывфыв: природні катастрофи, поведінка людини під час їх, природа і людина Illnesses. - С.37-39 фывфыв: хвороби, здоров'я ідіоми, лікар Health and Medicine. - С.40-42 фывфыв: здоров'я, лікування, ЗДОРОВИЙ СПОСІБ ЖИТТЯ Not Feeling Well. - С.42 фывфыв: здоров'я, УРОК Roses Adventures in the Fairy Wood: a party for young children. - С.43-44 фывфыв: позакласна робота, ІНСЦЕНУВАННЯ, НАЙМЕНШИХ, казка The Mermaid. - С.45-46 фывфыв: русалка, казка для найменших, позакласна робота Let's Have Some Fun with Young Pupils. - С.47-48 фывфыв: гумор на уроці, для найменших, позакласна робота Нет сведений об экземплярах |
In the Circus ( Animals ) [Текст]> // English Language and Culture. - 2004. - №26. - С. 12-13 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання фывфывфыв: цирк -- урок -- тварини Свободных экз. нет |
My Pets [Текст]> // English Language and Culture. - 2004. - №26. - С. 13-14 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання фывфывфыв: тварини -- догляд за улюбленцями -- УРОК Свободных экз. нет |
In the Country. On the Farm [Текст]> // English Language and Culture. - 2004. - №26. - С. 15-17 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання фывфывфыв: СВІЙСЬКІ тварини -- на фермі -- УРОК Свободных экз. нет |