> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: E2/2004/21 Газета 2004г. № 21 How Different We Are. - С.6 фывфыв: риси характеру Dictations Which Involve Pictures. - С.9-11 фывфыв: письмо, диктанти Pinocchio. - С.12-13 фывфыв: казка для найменших, Буратино, читання Conversational English. - С.21 фывфыв: розмовна англійська, комуникативна Игра " Clap -Tap ". - С.23 фывфыв: гра , фонетична гра My April Trip to Yalta . - С.30-31 фывфыв: подорож, Ялта , міста Нет сведений об экземплярах |
Summer English Speaking Camp [Текст]> // English Language and Culture. - 2004. - №20. - С. 23-24 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання фывфывфыв: літній табір -- підлітки -- молодь -- РОЗМОВНА АНГЛІЙСЬКА Свободных экз. нет |
Conversational English [Текст]> // English. - 2004. - №21. - С. 21 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання фывфывфыв: розмовна англійська -- КОМУНИКАТИВНИЙ -- АСПЕКТ Свободных экз. нет |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: E2/2004/23 Газета 2004г. № 23 June 20 Father's Day. - С.1 фывфыв: день батька, свята та традиції Business Hots up for Solar Tech Company. - С.3 фывфыв: енергозберігаючи технолгії, екологія нетрадиційні види енергії, сонячне світло Ten Fingers: Fingerplay . - С.5 фывфыв: гра , для найменших, частини тіла I Left My Heart in San Francisco ". - С.6 фывфыв: аудіювання, країнознавство School Uniforms. - С.7-8 фывфыв: одяг, шкільна форма, шкільне життя As Good As It Gets . - С.9-11 фывфыв: кіно, тема, урок Pinocchio . - С.12-13 фывфыв: казка, для найменших, буратино Тестовые задания для проверки знаний учащихся 9-х классов. - С.14-18 фывфыв: тести Работа с поэзией на уроках английской литературы. - С.19-20 фывфыв: поезія, сонет Conversational English. - С.21-26 фывфыв: розмовна англійська, для найменших, фонетика Celtic Literature in English Culture. - С.30-31 фывфыв: література, історія літератури, кельтська Нет сведений об экземплярах |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: E2/2004/24 Газета 2004г. № 24 Civil Service Boost to Ethnic-Minority Job Levels . - С.3-4 фывфыв: працевлаштування, великобританія, лінгвокраїнознавство School is Over!. - С.5 фывфыв: пісня , канікули вірш, шкільне життя Agreeing and Disagreeing. - С.7-8 фывфыв: розмовна англійська, заперечення й погодження, КОМУНИКАТИВНА Sizes: Concept and Language. - С.9-10 фывфыв: розміри, ступені порівняння Pinocchio. - С.11-13 фывфыв: казка, для найменших читання, буратино Принцип реальности на уроках иностранного языка в школе. - С.14-15 фывфыв: УРОК, УРОК АНГЛ. МОВИ Rumpelstiltskin [ = Гноми ]. - С.16-18 фывфыв: казка, ІНСЦЕНУВАННЯ, гноми Экология в широком смысле слова: План открытого урока английского языка на московском конкурсе " Учитель года 2001 ". - С.19-20 фывфыв: екологія , урок, розмовна тема Conversational English : preliminary course . - С.21-26 фывфыв: розмовна англійська, для найменших, усне мовлення Tattoos. - С.27 фывфыв: татуювання , зовнішність Russia's Modest Billionaries. - С.28-29 фывфыв: міліонери, росія, багатство Death penalty. - С.31 фывфыв: смерть, життя та смерть, крімінал злочин і кара Нет сведений об экземплярах |
Conversational English [Текст]> // English. - 2004. - №23. - С. 21-26 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання--Початкова школа фывфывфыв: розмовна англійська -- УСНЕ МОВЛЕННЯ Свободных экз. нет |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: E2/2004/25 Газета 2004г. № 25 Independence Day. - С.1 фывфыв: день незалежності, свята традиції америка What do they Like ? . - С.5 фывфыв: для найменших, розмовна в малюнках Paring the Piste Resistance . - С.7-8 фывфыв: спорт , лижі, альпи Describing Animals. - С.9 фывфыв: тварини Mobile Phone. - С.10 фывфыв: мобільний зв'язок, науковий прогрес, комунікації Погружение в языковую среду. - С.13-14 фывфыв: розмовна англійська, мовна ситуація, мовна середа Pinocchio. - С.15-17 фывфыв: казка, дл янайменших, читання Нет сведений об экземплярах |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: E2/2004/26 Газета 2004г. № 26 Doyle Conan, Sir . The Adventure of the Abbey Grange by Sir Conan Doyle / Conan, Sir Doyle Conan. - С.18-30 фывфыв: домашнє читання, конан дойл Conversational English: Beginners Course. - С.31-38 фывфыв: розмовна англійська, для початківців Create or not Create: What is the Teacher's Part in the Classroom? . - С.39-41 фывфыв: роль вчителя на уроці англійської мови Calling One City " Home ". - С.44 фывфыв: рідне місто де я живу, Пітербург Нет сведений об экземплярах |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: E2/2004/28 Газета 2004г. № 28 Personal Reading Record ( Fiction ) Book Review. - С.25-26 фывфыв: читання, щоденник з прочитаного , ДОМАШНЄ ЧИТАННЯ Using Playing Cards for Oral Fluency. - С.27-28 фывфыв: гра на уроці, УСНЕ МОВЛЕННЯ Conversational English. Elementary Course. - С.29-35 фывфыв: розмовна англійська Using Chants in the Early Learner Classroom. - С.37-39 фывфыв: пісні, для найменших The End of the World?. - С.42-43 фывфыв: земля апокаліпсіс, планетарні катастрофи, катаклізми екоклогія It Is Extremely Important to Save Animals from Extinction. - С.44-46 фывфыв: тварини, екологія [ життя молоді ]. - С.46-47 фывфыв: молодь Нет сведений об экземплярах |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: І1/2005/1 Журнал 2005г. № 1 Бориско, Н. Общеевропейские компетенции владения иностранным языком: Изучение, обучение, оценка". Анализ некоторых аспектов / Н. Бориско. - С.8-15 фывфыв: ЄВРОРАДА, МІЖНАРОДНА ОСВІТА, Литвин, С. Навчаня учнів старшої загальноосвітньої школи написання твору-опису англійською мовою / С. Литвин. - С.15-20 фывфыв: ПИСЬМО, твір Бурлакова, М. Зорова наочність як засіб семантизації іншомовної лексики / М. Бурлакова. - С.20-21 фывфыв: НАОЧНІСТЬ, СЕМАНТИКА ясковська, О. Кооперативно-інтерактивні технології навчання іноземних мов / О. ясковська. - С.21-25 фывфыв: НОВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ Hainess, S. To Teach or not to Teach. Conversational Language / S Hainess. - С.25-26 фывфыв: РОЗМОВНА АНГЛІЙСЬКА Борщовецька, В. Навчання студентів-економістів англійської фахової лексики з урахуванням когнітивних страрегій / В. Борщовецька. - С.26-30 фывфыв: ВИЩА ОСВІТА, когнітивний підхід Личко, Л. Формування у студентів -економістів професійно спрямовоної компетенції в говорінні / Л. Личко. - С.30-36 фывфыв: ВИЩА ОСВІТА, ПРОФЕСІЙНА, ГОВОРІННЯ Богушевич, Н. Розвиток емпатії у процеаі навчання студентів-філологів групового спілкування англійською мовю / Н. Богушевич. - С.40-44 фывфыв: ВИЩА ОСВІТА, ПСИХОЛОГІЯ навчання Вовк, О. Організація і презентація граматичного матеріалу в інтенсивному навчанні студентів -філологів спілкування англійською мовою / О. Вовк. - С.36-40 фывфыв: інтенсивне навчання, ВИЩА ОСВІТА, ГРАМАТИКА, УСНЕ МОВЛЕННЯ Шкваріна, В. Науково-методичний комплекс з англійської мови для дошкільної освіти / В. Шкваріна. - С.50-55 фывфыв: ДЛЯ НАЙМЕНШИХ, НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧІ КОМПЛЕКСИ Корейба, І. Новітні навчально-методичні комплекси з німецької мови / І. Корейба. - С.55-64 фывфыв: НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧІ КОМПЛЕКСИ, НІМЕЦКА МОВА Шерстюк, Т. Language Bridge: Ukraine-USA / Т. Шерстюк. - С.64 фывфыв: ТЕЛЕМІСТ, УКРАЇНІКА, УКРАЇНА Шерстюк, Т. Свято французької поезії та пісні / Т. Шерстюк. - С.64-65 фывфыв: ФРАНЦУЗЬКА МОВА, ПІСНЯ Колежанські новини: How do you feel about learning English?. - С.70 фывфыв: МОТИВАЦІЯ при вивченні мови Сторінка молодшіх колежан. - С.71 фывфыв: ДЛЯ НАЙМЕНШИХ Роман, С. Аналіз уроку іноземної мови в початковій школі / С. Роман. - С.45-50 фывфыв: УРОК, УРОК АНГЛ. МОВИ Нет сведений об экземплярах |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: E2/2005/22 Газета 2005г. № 22 Скажи мне что-нибудь на своём языке... - С.3 фывфыв: МОВНА ПОЛІТИКА, МОВНА ПОВЕДІНКА Social Cultural Linguistics Is a Subject Studies at Specialized Schools. - С.4 фывфыв: СОЦІОЛІНГВІСТИКА Winter. - С.5 фывфыв: ЗИМА, ПОРИ РОКУ Music Class. - С.6 фывфыв: МУЗИКА, УРОК АНГЛ. МОВИ Greg the Grassshopper and the Ant. - С.7 фывфыв: РОЗМОВНА АНГЛІЙСЬКА Captain Cook. - С.8 фывфыв: Капітан Кук Smoking and the Cancer. - С.9-10 фывфыв: ШКІДЛИВІ ЗВИЧКІ, ЗДОРОВИЙ СПОСІБ ЖИТТЯ Narrative: Unscrambling Time Sequence. - С.11-12 фывфыв: ГРАМАТИКА ДІЄСЛОВО, ЧАС Information Without Barriers. - С.13-14 фывфыв: ІНФОРМАЦІЙНОЇ, ТЕХНОЛОГІЇ New Products the Cyclist. - С.15-16 фывфыв: СПОРТ, ВЕЛОСПОРТ Thanksgiving Day. - С.17-18 фывфыв: СВЯТА ТА ТРАДИЦІЇ, СВЯТА ТРАДИЦІЇ, ДЕНЬ ПОДЯКИ, ДЕНЬ ПОДЯКИ Is a Subculture Reall Life ar an Escape?. - С.19-21 фывфыв: СУБКУЛЬТУРA, АНТІГЛОБАЛІСТИ Tanksgiving Poems. - С.22 фывфыв: ДЕНЬ ПОДЯКИ, ВІРШ, ВІРШІ How Do Teens Express Individualities?. - С.23-26 фывфыв: ПІДЛІТКИ, ПРОБЛЕМИ ПІДЛІТКІВ, УРОК АНГЛ. МОВИ Misterious Tundra Rings. - С.27 фывфыв: ПРИРОДА, ЗЕМЛЯ, ЗЕМЛЯ НАШ ДІ, ПРИРОДНІ ЯВИЩА English Baroque Architecture. - С.28-29 фывфыв: АРХІТЕКТУРА, ВЕЛИКОБРИТАНІЯ, КУЛЬТУРИ КРА Prepositions and Articles. - С.31-33 фывфыв: ГРАМАТИКА АРТИКЛЬ, ГРАМАТИКА ПРИЙМЕННИК Соловова, Е. Развитие и роль коммуникативних умений: традиции и преспективы / Е. Соловова. - С.34-41 фывфыв: КОМУНИКАТИВНА, КОМПЕТЕНЦІЯ Кузьменкова, Ю. Стратегии речевого поведения в англоязычной среде / Ю. Кузьменкова. - С.42-47 фывфыв: МОВНА ПОВЕДІНКА Нет сведений об экземплярах |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: E3/2006/4 Газета 2006г. № 4 Rugby. - P.1-2 фывфыв: СПОРТ How To Remember Evrything. - P.3 фывфыв: ПСИХОЛОГІЯ, ПАМ'ЯТЬ The Cowboy College that Turns Scholars into Men. - P.4-5 фывфыв: ОСВІТА, АМЕРИКА George Washington. - P.8 фывфыв: ВАШИНГТОН ДЖОРЖ One World: Plastics . - P.5-7 фывфыв: КОСМЕТИКА A Kangoroo Survivor. - P.8-9 фывфыв: ТВАРИНИ ПРИРОДА What Makes the Human Heart Sing?. - P.10-11 фывфыв: ПСИХОЛОГІЯ, ЩАСТЯ Eight Steps Toward a More Satisfying Life. - P.11 фывфыв: ПСИХОЛОГІЯ, ПОЧУТТЯ Presidents in Anecdotes. - P.12-13 фывфыв: АНЕКДОТ, ПРЕЗИДЕНТИ Conversations in American English. - P.14 фывфыв: РОЗМОВНА АНГЛІЙСЬКА Bryan Adams. - P.15 фывфыв: СПІВАК Нет сведений об экземплярах |
Speaking Activities [Текст]> // English. - 2006. - №8. - С. 10 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання фывфывфыв: РОЗМОВНА АНГЛІЙСЬКА -- КОМУНИКАТИВНИЙ АСПЕКТ Свободных экз. нет |
Teaching Speech Skills in English Through Culture [Текст]> // English. - 2006. - №12. - С. 35 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання фывфывфыв: КУЛЬТУРА -- РОЗМОВНА АНГЛІЙСЬКА Свободных экз. нет |
What's Wrong With This Picture? [Текст]> // English. - 2006. - №14. - С. 30 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання--Початкова школа фывфывфыв: РОЗМОВНА АНГЛІЙСЬКА Свободных экз. нет |
Strange to Say [Текст]> // English. - 2006. - №16. - С. 8 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання--Початкова школа фывфывфыв: РОЗМОВНА АНГЛІЙСЬКА Свободных экз. нет |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: E2/2009/7 Газета 2009г. № 7 The Use of Fairy-Tales in Language Learning. - С.3-4 фывфыв: КАЗКИ Жизнь и творчество У. Шекспира: План-конспект открытого урока по английскому языку в 7-м классе . - С.5-8 фывфыв: ШЕКСПІР, ІНТЕГРОВАНИЙ УРОК The Business of Travel. - С.9-10 фывфыв: ПОДОРОЖ Keeping Your spirits Up During a Job Hunt. - С.11-12 фывфыв: ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ, ГРА Old English . - С.13-14 фывфыв: ІСТОРІЯ АНГЛ. МОВИ Reading Shakespeare: Is Shakespeare Our Contemporary? [ Sonnet 130]. - С.15-16 фывфыв: ШЕКСПІР, ІНТЕГРОВАНИЙ УРОК Не порицать, а вдохновлять!. - С.17-18 фывфыв: ЛІТЕРАТУРА Ideas for Discussion. - С.19 фывфыв: РОЗМОВНА АНГЛІЙСЬКА Составляем тесты сами. - С.20-22 фывфыв: ТЕСТУВАННЯ Читаем " Гамлета". - С.23-26 фывфыв: ШЕКСПІР, ІНТЕГРОВАНИЙ УРОК When Shakespeare's Ladies Meet . - С.27-32 фывфыв: ШЕКСПІР, ІНТЕГРОВАНИЙ УРОК Homor for Real Ttest Answers. - С.32 фывфыв: ГУМОР НА УРОЦІ Hampton Court Palace. - С.35-37 фывфыв: ВЕЛИКОБРИТАНІЯ, ДОСТОПРИМЕЧА Игровые тесты для определения уровня владения английским языком в 5-7-х классах. - С.38-40 фывфыв: ГРА НА УРОЦІ, ТЕСТИ Hauff's Tales. - С.41-42 фывфыв: КАЗКИ Феномен SMS-языка. - С.43-45 фывфыв: ЛЕКСИКОЛОГІЯ, АНГЛ. МОВА Foreign Languages in My Family. - С.46 фывфыв: МОВИ В ЖИТТІ ЛЮДИНИ Нет сведений об экземплярах |
Ideas for Discussion [Текст]> // English. - 2009. - №7. - С. 19 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання фывфывфыв: РОЗМОВНА АНГЛІЙСЬКА -- КОМУНІКАТИВНИЙ АСПЕКТ Свободных экз. нет |