А437 Актуальні проблеми іноземної філології : лінгвістика і літературознавство. Вип. ІІ [Текст]. - Київ : Освіта України, 2008. - 286с. - 49 грн Содержание: Зеленько, А. С. Роль і місце компаративної парадигми в еволюції європейського і світового мовознавства / А.С. Зеленько. - С .6-11 Каламаж, М. А. Квантитативність у вимірі лінгвогносеології / М.А. Каламаж. - С .11-19 Моустакас, А. Фонологические особенности греческого диалекта Запорожской области / А. Моустакас. - С .19-22 Поміркована, Т. В. Класифікаційні характеристики прийменникових конструкцій англійської мови / Т.В. Поміркована. - С .22-29 Зацний, Ю. А. Деякі тенденції в шляхах і способах словотвору / Ю.А. Зацний. - С .29-37 Янков, А. В. Семантичні неологізми суспільно - політичного змісту в англійській мові (на рубежі століть) / А.В. Янков. - С .37-44 Русановська, Т. В. Стереотипні моделі вторинних номінацій (на матеріалі сленгу української та німецької мов) / Т.В. Русановська. - С .44-51 Пулатова, Л. Й. Етнокультурна маркованість обрядових фразем післявесільного циклу в українській та німецькій мовах / Л.Й. Пулатова. - С .51-58 Школяренко, В. І. Тематико-ідеографічна систематизація фразеологізмів давньо-верхньонімецького періоду / В.І. Школяренко. - С .58-65 Толчеєва, Т. С. Типи сигніфікативних артефактів у британській міфопоетичній картині світу / Т.С. Толчеєва. - С .65-73 Володіна, Н. В. Лінгвокультурологічний аспект номінацій смерті в німецькій мові / Н.В. Володіна. - С.73-79 Зубова, Н. С. Історико-семасіологічна характеристика концепту "silence" (на матеріалі новофранцузької мови та сучасної французької) / Н.С. Зубова. - С .79-86 Чернишенко, І. А. Компаративний аналіз лексикалізованих концептів "мудрість" і "дурість" в українській та англійській мовах / І.А. Чернишенко. - С .86-93 Гужеля, А. Є. Репрезентація концепту Public Relations фразеологічними засобами американського варіанту англійської мови / А.Є. Гужеля. - С .93-101 Зубенко, В. Д. Проблема влияния английского языка на французкий язык Канады / В.Д. Зубенко. - С .101-108 Частникова, С. А. Реализация стратегий вежливости в англоязычных речевых актах промисивах / С.А. Частникова. - С.108-115 Ригованова, В. А. Категорія авторизації як вияв авторитарності мовців в українській та англійській мовах / В.А. Ригованова. - С .115-122 Заболотна, Т. В. Поняття дискурсу в теорії комунікації та лінгвістиці тексту / Т.В. Заболотна. - С .122-129 Малов, Д. В. Мовні засоби вираження категорії агенса в політичному дискурсі (на матеріалі промов українських та американських політичних діячів) / Д.В. Малов. - С .129-136 Третьяк, Ю. Ю. Концепция семантической классификации пресс-текстов интервью / Ю.Ю. Третьяк. - С .136-141 Кльось, С. Р. Interpretational Approach - Translation as Comprehension (on the Basis of Ivan Teplyy's English Translation of Ivan Franko's Poetry Selection "Withered Leaves") / С.Р. Кльось. - С .C.141-153 Школа, І. В. Генеза лицарського роману / І.В. Школа. - С .153-162 Циховська, Є. Д. Paradygmat obrazu kowala w tworczosci Leopolda Staffa / Є.Д. Циховська. - С .195-202 Табакова, Г. І. Формування поняття "жіноча література" та основні етапи її становлення в Європі (на матеріалі творчості Дж.Остін, сестер Бронте, Жорж Санд та Є.Марлітт) / Г.І. Табакова. - С .225-231 Кравченко, Я. П. Чувствительность как атрибут традиционной женственности в раннем творчестве Дж.Остен / Я.П. Кравченко. - С.231-238 Белера, І. М. Хронотоп замку в романах Джейн Остен "Нортенгерське абатство" та Шарлоти Бронте "Джейн Ейр" : переосмислення готичної традиції / І.М. Белера. - С.238-243 Філоненко, С. О. Рецепція класики в сучасній масовій літературі (на прикладі романів "Щоденник Бріджит Джонс" Гелен Філдінг і "Гордість та упередження Джасмін Філд" Мелісси Натан) / С.О. Філоненко. - С .243-251 Проценко, Н. В. Методичний компонент - важливий елемент кваліфікаційної характеристики вчителя іноземної мови / Н.В. Проценко. - С .257-265 Перес, В. В. Niveles narrativos en la novela Casandra de Christa Wolf / В.В. Перес. - С .251-257 Яруліна, М. С. New Directions in English for Business and Economics / М.С. Яруліна. - С .265-272 Солдатенко, Т. Я. Методика проведення уроку розвитку мовлення в школі / Т.Я. Солдатенко. - С .272-277 Джербинова, Л. М. Роль строевых слов при изучении немецкого языка в группах с крымскотатарским языком обучения / Л.М. Джербинова. - С .277-283 Свободных экз. нет |
А437 Філоненко, С. Рецепція класики в сучасній масовій літературі (на прикладі романів "Щоденник Бріджит Джонс" Гелен Філдінг і "Гордість та упередження Джасмін Філд" Мелісси Натан) [Текст] / С.О. Філоненко> // Актуальні проблеми іноземної філології : лінгвістика і літературознавство. Вип. ІІ. - Київ : Освіта України, 2008. - С. 243-251 Рубрики: Літературознавство фывфывфыв: Література класична Свободных экз. нет |
Т29 Тези доповідей XI наукової конференції ’’Каразінські читання:Людина. Мова. Комунікація’’ [Текст]. - Харків : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. , 2012. - 326 с. - Б. ц. Содержание: Адаменко, М. Характер перекладацьких трансформацій у передачі поетичної своєрідності американської поезії українською мовою. / М. Адаменко. - С .3-4 Androsyuk, G. Legal analysis: legal brief. / G. Androsyuk. - С .4-6 Apтеменко, Ю. Щодо семантичного статусу англійських імплікативних дієслів на зразок ’’try’’. / Ю. Apтеменко. - С .6-8 Архипова, Е. Роль самооценки в формировании профессионально коммуникативной и социокультурной компетенции студентов-экономистов в процессе изучения английского языка. / Е. Архипова. - С .8-9 Архипова, Є. Інноваційні технології викладання іноземної мови в немовних вузах (робота з текстами професійної тематики). / Архипова Є. ; Архипова Є. . - С .9-11 Атанасова, М. Metaplan als eine moderationsmethode im deutschunterricht. / М. Атанасова. - С .11-12 Бабарикіна, Т. Кінесичні засоби в англомовному авторитарному дискурсі. / Т. Бабарикіна. - С .12-14 Бабенко, М. Лінгвальні особливості створення композиційно-мовленнєвої форми "опис" у творах саги "Сутінки" Стефані Муйєр. / М. Бабенко. - С .14-16 Бабич, Е. Вербальные реакции адресата на неискренние речевые акты в немецкоязычном дискурсе. / Е. Бабич. - С .16-18 Байбакова, І. Комунікативний підхід у контексті сучасних і традийійних методик вивчення іноземної мови. / І. Байбакова. - С .19-21 Балоцька, Л. Іноземна мова за професійним спрямуванням мотиваційні аспекти. / Л. Балоцька. - С .21-23 Балацька, О. Специфіка негативної оцінки у критичних зауваженнях англомовного наукового дискурсу. / О. Балацька. - С .23-24 Барташова, Г. Гендер як фактор впливу на невербальну поведінку авторитарних комунікатів. / Г. Барташова. - С .24-26 Бевз, Н. Интелектуальная коммуникация при переводе философских текстов в Украине. / Н. Бевз. - С .26-28 Безуглая, Л. Виды когерентности поэтического текста. / Л. Безуглая. - С .28-30 Белогуб, А. Концепт свобода в тополексике межнационального социума. / А. Белогуб. - С .30-31 Беспала, Л. Особливості формування ключових концептів карибської англомовної картини світу. / Л. Беспала. - С .31-33 Бєлозьорова, О. "Вертиголов та інші політичні тварини. Антологія німецької літератури 90-х років ХХ ст." / О. Бєлозьорова. - С .33-34 Білаш, О. Принципи фоносемантики як окремого мовознавчого напрямку. / О. Білаш. - С .34-36 Богуславська, Л. Особливості відтворення в перекладеному тексті омонімів як засобу мовної гри. / Л. Богуславська. - С .36-38 Бойко, Л. Особливості перекладу англомовної наукової літератури. / Л. Бойко. - С .38-40 Бойко, Ю. Загальні характеристики PR-дискурсу. / Ю. Бойко. - С .40-41 Булгакова, М. Типи індикаторів імплікатів у поетичному дискурсі. / М. Булгакова. - С .41-43 Бурка, Н. Синтагматика первинних фонологічних одиниць у кінакемній теорії. / Н. Бурка. - С .43-44 Бучіна, К. Засоби вираження образності в текстах німецькомовних фольклорних бувальщин. / К. Бучіна. - С .44-46 Валюкевич, Т. Имя концепта внешность в английской языковой картине мира. / Т. Валюкевич. - С .46-48 Ваховська, О. Историческое развитие концепта этики: грех в англоязычном дискурсе. / О. Ваховська. - С .48-49 Весна, М. Сучасні посібники в світлі зіставного вивчення мов. / М. Весна. - С .49-51 Волощук, І. Проблеми перекладу рекламних текстів. / І. Волощук. - С .51-53 Воробьева, И. Дискурсивные характеристики внутренней речи. / И. Воробьева. - С .53-54 Вороніна, К. Мовна антологія як когнітивний механізм утворення лексичного нонсенсу. / К. Вороніна. - С .54-56 Галіка, О. Вияви вербальної агресії в заголовках англомовних газет та її вплив на адресата. / О. Галіка. - С .56-58 Ганичева, Т. Роль преподавателя в формировании переводческих навыков и умений. / Т. Ганичева. - С .58-59 Глотова, А. Использование метода анализа конкретных ситуаций "Case Study" в профессионально-ориентированном обучении иностранному языку студентов технических специальностей. / А. Глотова. - С .59-61 Говоруха, Н. Структурные типы тавтологических высказываний. / Н. Говоруха. - С .61-63 Гончарова, В. Феномен третьей культуры в иноязычном образовании: презумпция стереотипа. / В. Гончарова. - С .63-64 Грабовська, І. Верифікативні питальні речення. / І. Грабовська. - С .64-66 Григоренко, В. Скандинавський вплив на становлення герундія в англійській мові. / В. Григоренко. - С .66-67 Гриняк, О. Категорія імпліцитності у стилістичних засобах вираження. / О. Гриняк. - С .67-69 Грудогло, Л. Методы и приемы проблемного обучения иностранному языку. / Л. Грудогло. - С .69-71 Гусєва, Г. Стратегії емотивного впливу в комічному дискурсі мовної особистості дитини. / Г. Гусєва. - С .71-72 Гусєва, П. "Немовні" факультети: нові завдання навчання і вивчення іноземних мов. / П. Гусєва. - С .72-74 Давыдова, Т. Имплицитная оценка в речевых актах немецкоязычного диалогического дискурса. / Т. Давыдова. - С .74-76 Дегтярьов, Д. Силабіка інформаційного повідомлення англомовних засобів масової комунікації. / Д. Дегтярьов. - С .76-77 Домброван, Т. Синтаксическая деривация с позиций лингвосинергетики. / Т. Домброван. - С .77-79 Дорогих, Р. Організація групової взаємодії у педагогічному процесі. / Р. Дорогих. - С .79-81 Дубцова, О. Вербальні та невербальні маркери комунікативної невдачі. / О. Дубцова. - С .81-82 Дудоладова, О. Культорологічний підхід до активізації читацької діяльності студентів-філологів. / О. Дудоладова. - С .82-84 Еременко, А. Концептуализация в политических речах Барака Обамы. / А. Еременко. - С .84-86 Ємельянова, О. Стратегія маніпуляції дискурсу фінансового прогнозу. / О. Ємельянова. - С .86-88 Ємець, О. Особливості використання тропеїчних прийомів перекладу художніх творів. / О. Ємець. - С .88-89 Жосан, Д. Трудности обучения монологической речи студентов технических вузов. / Д. Жосан. - С .89-91 Завгородний, С. Понятийные, образные и ценностные особенности лингвокультурного концепта chess/шахматы в английском языке. / С. Завгородний. - С .91-93 Займак, Т. Индикаторы лексико-структурных пресуппозиций. / Т. Займак. - С .93-94 Захарова, Н. Проблеми формування понятійно-категорійного апарату дискурсної текстолінгвістики. / Н. Захарова. - С .94-96 Зинченко, Н. Writing for special purposes. / Н. Зинченко. - С .96-97 Змиева, И. Концепт рождество в американской лингвокультуре. / И. Змиева. - С .97-99 Зоз, О. Developing phonetic competence. / О. Зоз. - С .99-101 Subkowa, M. Organisatorische fahigkeiten - der bestandteil des erfolgs der zukunftigen berufstatigkeit eines ingenieurs. / M. Subkowa. - С .101-102 Иванига, А. Работа с темой "этика в деловом общении" по английскому языку со студентами-экономистами. / А. Иванига. - С .102-104 Ікалюк, Л. Засоби вираження ексламаторності у британському художньому дискурсі. / Л. Ікалюк. - С .104-105 Ікалюк, Л. Аналітичні маркери порівняння у британському художньому дискурсі. / Л. Ікалюк. - С .105-107 Істоміна, Н. Автентичність аудіотекстів як критерій відбору навчального матеріалу для навчання майбутніх учителів аудіювання англомовних лекцій. / Н. Істоміна. - С .107-108 Каллен, Ю. Ситуації митного дискурсу. / Ю. Каллен. - С .108-110 Кальниченко, О. "Тарас Бульба" в українських шатах: проблеми відбору варіантів тексту для перекладу і вибору стратегій перекладу. / О. Кальниченко. - С .110-112 Калюжная, А. Концепт-сценарий тайна в классическом детективе. / А. Калюжная. - С .112-113 Каравашкин, В. Каузальность и композитная деривация в немецком языке. / В. Каравашкин. - С .113-115 Карамишева, Р. Моделі адресанта та адресата мовленнєвого жанру "повідомлення про стихійні лиха" на україномовних та англомовних інтернет-сайтах. / Р. Карамишева. - С .115-117 Карпусенко, Н. Лексичні засоби виразності в німецькомовних науково-лінгвістичних текстах. / Н. Карпусенко. - С .117-118 Каустов, А. Категорія комунікативної ситуації-онтологічне підгрунтя та міждисциплінарна рецепція. / А. Каустов. - С .118-120 Kysilyova, O. Jugendsprachforschung in deuttschland. / O. Kysilyova. - С .120-122 Кистол, Л. Некоторые психологические особенности педагогического сотрудничества при обучении иностранному языку. / Л. Кистол. - С .122-124 Кімакович, М. Процес формування лексичної компетенції при вивченні іноземної мови в технічному вузі. / М. Кімакович. - С .124-125 Коваленко, Р. Вербалізація концепту war в англійській мові. / Р. Коваленко. - С .125-126 Козлова, М. Гендерне питання у соціокультурному підході до перекладу у XVIII-XIX ст. / М. Козлова. - С .126-128 Kozlova, T. Imagicand diagrammatic icons: applications in proto-language. / T. Kozlova. - С .128-130 Колесник, K. До питання про формування умінь прфесійного спілкування іноземною мовою у майбутніх менеджерів. / K. Колесник. - С .130-131 Кононенко, Є. Образно-ценностная составляющая концепта семья. / Є. Кононенко. - С .131-133 Кононова, О. Структура й семантика фразеологізмів: синхронічний та діахронічний аспекти. / О. Кононова. - С .133-134 Консевич, М. Мовленнєва поведінка чоловіків і жінок у мультисторонній інтеракції: структурний аспект. / М. Консевич. - С .134-136 Коробова, Ю. Вміння дидактичного мовлення вчителя англійської мови на різних ступенях навчання. / Ю. Коробова. - С .136-138 Котлярова, Г. Роль алгоритмів у навчанні студентів ІV курсу укладнення соціокультурних коментарів як засобів адаптації автентичних англомовних текстів. / Г. Котлярова. - С .138-140 Котов, М. Полікультурна дискурсивна особистість у ситуації мовного нерозуміння. / М. Котов. - С .140-141 Кошелева, И. Общие характеристики модальных глаголов в китайском языке. / И. Кошелева. - С .141-143 Криворучко, С. Об особенностях реализации метакоммуникативного речевого акта контактива. / С. Криворучко. - С .143-145 Кропивка, А. Синтаксические структуры несобственно-прямой речи. / А. Кропивка. - С .145-146 Кузенна, Н. Моделі комунікативної ситуації. / Н. Кузенна. - С .146-148 Кузьмина, В. Обучение академическому реферированию студентов старших курсов языковых вузов. / В. Кузьмина. - С .148-150 Кушнэрова, О. Еволюція понять "свідомість" та ''мислення". / О. Кушнэрова. - С .150-152 Лабінська, Б. Міжкультурний підхід під час навчання іноземних мов на західноукраїнських землях (1918-1939). / Б. Лабінська. - С .152-153 Лєбєдєва, Т. Професійний сленг поліцейських Німеччини. / Т. Лєбєдєва. - С .157-159 Лисичкіна, І. Імідж сил охорони правопорядку: стратегії вербалізації (на матеріалі англомовного та україномовного мас-медіа дискурсу). / І. Лисичкіна. - С .159-160 Лисичкіна, О. Прагматика логіко-аргументативної взаємодії комунікантів в контексті англомовних ділових переговорів. / О. Лисичкіна. - С .160-162 Малишенко, А. Слоган як компонент рекламного дискурсу. / А. Малишенко. - С .172-174 Моисейкина, И. Проективные умения в профессиограме учителя английского языка. / И. Моисейкина. - С .184-186 Molchanskaya, O. Using Graphic Organizers to Increase efl Learners’ Reading Comprehension. / O. Molchanskaya. - С .187-188 Mysak, I. Developing EFL Students’ Summarizing Skills. / I. Mysak. - С .192-193 Невська, Ю. Вираження логічної необхідності у сам. / Ю. Невська. - С .196-197 Ольховська, А. Відбір та організація текстового матеріалу для формування навичок передачі імплікатур означеності в усному перекладі з аркуша. / А. Ольховська. - С .202-205 Оніщенко, Н. Етнонім як складова фразеологізму та ептоніму. / Н. Оніщенко. - С .205-206 Осяшина, О. Системность в организации содержания обучения иностранному языку. / О. Осяшина. - С .207-208 Павлова, Л. Лингвистические ресурсы оформления персонального политического сайта. / Л. Павлова. - С .208-209 Панченко, І. Імпліцитне вираження адресної референції у сучасному німецькомовному дискурсі. / І. Панченко. - С .210-211 Піхтовнікова, Л. Німецькомовна притча як дискурс. / Л. Піхтовнікова. - С .216-217 Присяжнюк, Ю. Плеоназми в англомовному дискурсі. / Ю. Присяжнюк. - С .224-226 Potolya, V. Goals and Techniques for Teaching speaking. / V. Potolya. - С .226-227 Рижа, Т. Переклад текстів як форма домашньої роботи студентів немовних ВНЗ. / Т. Рижа. - С .238-239 Романова, Н. Емотивні іменники давньоверхньонімецького періоду: словотвірний аспект. / Н. Романова. - С .241-242 Романченко, І. Іллокутивні особливості імпліцитних мовленнєвих актів, реалізованих дискримінацими висловленнями в сучасній німецькомовній пресі. / І. Романченко. - С .243-244 Рябих, Л. Інтерактивність англомовного академічного спілкування. / Л. Рябих. - С .248-250 Serdiuk, V. Aspects of Role Behaviour. / V. Serdiuk. - С .256-258 Сольська, Т. Поняття та статус національних різновидів німецької мови Німеччини, Австрії, та Швейцарії. / Т. Сольська. - С .269-270 Тверитнева, Л. О десемантизации слов с широким значением в речи. / Л. Тверитнева. - С .274-276 Тимошенкова, Т. Стилистико-коннотативный потенциал грамматических окказионализмов в современном английском языке. / Т. Тимошенкова. - С .276-277 Тупахіна, О. Лінгвокогнітивні засади семантичної деривації неологізмів. / О. Тупахіна. - С .281-282 Ткаченко, А. Типы комических высказываний немецкоязычного диалогического дискурса. / А. Ткаченко. - С .279-280 Українська, О. Формування методичних умінь учителя іноземної мови з оцінювання рівня навчальних досягнень учнів. / О. Українська. - С .284-285 Хорунжа, Л. Методичні аспекти використання тренінгів під час викладання англійської мови у ВНЗ. / Л. Хорунжа. - С .289-290 Elorya, E. Purposeful Reading in Teaching a Foreign Language. / E. Elorya. - С .285-287 Шарова, К. Аудіокнига як допоміжний засіб навчання читанню. / К. Шарова. - С .293-295 Scharonova, O. Stehende nominoverbale komplexe (sNVK) im phraseologishen paradigma. / O. Scharonova. - С .297-298 Шульга, С. Особливості утворення неологізмів в англійській мові та їх переклад українською. / С. Шульга. - С .302-303 Яценко, И. Креативные видиотехнологии на занятиях по иностранному языку. / И. Яценко. - С .304-305 Яценко, П. Номінативна організація сурядно-підрядного поліному сучасної німецької мови. / П. Яценко. - С .305-306 Свободных экз. нет |
Н34 Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.27 [Текст]. - Острог : [б. и.], 2012. - 386 с. - Б. ц. Содержание: Дегтярьова, І. Особливості формування та структурно-семантичної організації англомовної баскетбольної термінології / І. Дегтярьова. - С .9-13 Карачун, Ю. Продуктивні моделі творення складних іменників в сучасній англійській терміносистемі (на матеріалі підмови із електротехніки) / Ю. Карачун. - С .25-28 Коваль, Р. Термінологія реабілітації - сучасний стан та перспективи дослідження (на матеріалі французької та української мов) / Р. Коваль. - С .32-35 Кундис, Л. Національні корпуси іспанської мови / Л. Кундис. - С .39-42 Липка, С. Визначення характеру та сили парадигматичних зв’язків іменників на позначення зухвалості, нахабства в сучасній німецькій мові (за даними лексикографічних джерел) / С. Липка. - С .45-48 Лук’янець, Г. Семантичні особливості англійських складних кольороназв: досвід корпусного дослідження / Г. Лук’янець. - С .48-51 Минзак, О. Зв’язок антонімії та полісемії: коефіцієнт антонімічності загальновживаних та термінологічних антонімів (на матеріалі англійської юридичної термінології) / О. Минзак. - С .54-58 Мороз, А. Дериваційні особливості німецької та української фахових мов торгівлі / А. Мороз. - С .58-61 Надточій, Ю. Структура англоамериканізмів-термінів в політичній підсистемі сучасної нмецької мови / Ю. Надточій. - С .64-67 Ничко, О. Торгово-комерційна термінологія у художньому тексті (на матеріалі романів Дж.Стейнбека "The Grapes of Wrath", "East of Eden", "The Winter of our Discontent", "Tortilla Flat") / О. Ничко. - С .67-71 Стегніцька, Л. Статус відпрізвищевих утворень в англійській стоматологічній лексиці / Л. Стегніцька. - С .90-93 Холодій, І. Структурно-семантичні характеристики синонімічних одиниць соціологічної термінології сучасної англійської мови / І. Холодій. - С .93-97 Шишліна, О. Колороніми у термінах рослинництва сучасної німецької мови / О. Шишліна. - С .97-100 Янсон, В. Скорочення у складі англомовної лексики сфери освіти / В. Янсон. - С .100-102 Бистров, Я. Лінгвокогніивний поетнціал біографічного наративу роману Пітера Акройда "The Last Testament of Oscar Wilde" / Я. Бистров. - С .102-105 Блинова, І. Психологія внутрішнього діалогу (на матеріалі української та французької прози) / І. Блинова. - С .108-111 Брацка, М. Імагологічні аспекти історичної романістики Теодора Томаша Єжа / М. Брацка. - С .111-115 Бродська, О. Артур Шніцлер та Василь Стефаник: взаємодія художніх систем / О. Бродська. - С .115-118 Ващенко, Ю. Французький "регіональний" роман і українська "химерна" проза: типологічні жанрові риси / Ю. Ващенко. - С .124-126 Гарасим, Т. До типології образів головних героїв романів ініціації (за романами "Культ" Л.Дереша, "Лелека і Льоля" М.Нагача, "Дванадцять" Н.МакДонелла) / Т. Гарасим. - С .140-144 Гончарук, Р. Символізм колоронімів в оригінальній та перекладній поезії / Р. Гончарук. - С .144-147 Дімова, В. Критерії художеньої майстерності в поетиках Мартіна Опіца та Митрофана Довгалевського / В. Дімова. - С .153-158 Думчак, І. Проблема існування митця в суспільстві в новелі Аскольда Мельничука "Дерево світла" та новелістиці українських письменників ХХ ст.: порівняльно-типологічне зіставлення / І. Думчак. - С .163-167 Дяків, Ю. Драматургія Бернанда Шоу: дискурсивна дійсність та її інтерпретація / Ю. Дяків. - С .167-170 Здражко, А. Види авторського звертання до образу дитини у перекладних творах дитячої літератури / А. Здражко. - С .175-178 Кобута, С. Художня реалізація концепту "державна зрада" в романах Івана Багряного "Сад Гетсиманський" та Джорджа Оверла "1984" : порівняльний аспект / С. Кобута. - С .184-187 Котяш, І. Історія епістолярію в українському та польському літературознавстві / І. Котяш. - С .191-195 Крук, А. Концепт долі у художньому світі Т.Гарді та в українській літературі: естетичний аспект аналізу / А. Крук. - С .195-199 Лаврієнко, Т. "Життя серця" як магістральна традиція української та американської літератур / Т. Лаврієнко. - С .199-201 Лісова, Ю. Методика лінгвокогнітивного дослідження стану самостійності персонажа у французькій постмодерністській прозі / Ю. Лісова. - С .201-204 Лісовська, І. Анімалізація - діючий прийом створення космічних образів у прозі О.Гакслі та романі В.Винниченка "Сонячна машина" / І. Лісовська. - С .204-207 Лопушанський, Я. Рецепція творчості Карла Еміля Франціоза в Україні / Я. Лопушанський. - С .207-213 Лубас, О. Особливості творення і проблематика художнього образу у сучасному жіночому оповіданні США і України (Дж. Вайнер і І.Роздобудько) / О. Лубас. - С .213-217 Малишівська, І. Трансформація екзистенціалістських концепцій Ж.-П. Сартра та Л.Камю у творчості англійських письменників середини ХХст. (А.Мердок, В.Голдінг, К.Уілсон) / І. Малишівська. - С .220-23 Мельник, О. Художня рецепція і трансформація образів та мотивів творів Ф.Шиллера у творчості М. Маркевича / О. Мельник. - С .228-231 Осипов, П. Спочатку/споконвіку було слово? (до проблеми тлумачення та перекладу відомих рядків Й.В.Гете / П. Осипов. - С .244-247 Поневчинська, Н. Композиційнаструктура англомовної епіграми ХІV-ХІХст. / Н. Поневчинська. - С .249-252 Попадинець, О. Проблема національного характеру в історичних романах В.Скотта і М.Старицького / О. Попадинець. - С .252-256 Романенко, Н. Типологія художнього осмислення проблеми вимушеної міграції у творчості В.Стефаника, Е.Хемінгуея та Дж.Стейнбека / Н. Романенко. - С .259-263 Скалевська, Г. Фрагментарна поетика Гері Снайдера крізь призму українського перекладу / Г. Скалевська. - С .267-270 Турчинська, О. Проблема конформізму / нонконформізму жінки у повісті О.Кобилянської "Царівна" та романі Е.Гаскелл "Дружини і дочки " / О. Турчинська. - С .292-296 Турчин, М. Семантично-тропеїчні прояви поетизації художньої прози Л.Фойхтвангера у романі ''Die hassliche Herzogin Margarete Maultasch" / М. Турчин. - С .296-299 Хрущ, Л. Гендерні особливості поезії Сильвії Плат та Елізабет Бішоп / Л. Хрущ. - С .308-310 Циганок, О. Італійські ренесансні епітафії з тракту Якоба Понтана (1594) в українських поетиках ХVII-XVIII ст.:особливості комунікаційного процесу / О. Циганок. - С .310-313 Чик, Д. Жанрова специфіка "Фізіологічного нарису" в українській та англійській літературі першої половини ХІХ ст / Д. Чик. - С .317-321 Задільська, Г. Різновиди комплементації дієслів у ранньоновоанглійський період / Г. Задільська. - С .334-337 Перейти к внешнему ресурсу https://lingvj.oa.edu.ua/nz_vyp_27 |
Н34 Лопушанський, Я. Рецепція творчості Карла Еміля Франціоза в Україні [Текст] / Я. Лопушанський> // Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.27. - Острог, 2012. - С. 207-213 Рубрики: Літературознавство--Проза фывфывфыв: РЕЦЕПЦІЯ |
Н34 Мельник, О. Художня рецепція і трансформація образів та мотивів творів Ф.Шиллера у творчості М. Маркевича [Текст] / О. Мельник> // Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.27. - Острог, 2012. - С. 228-231 Рубрики: Літературознавство фывфывфыв: РОМАНТИЗМ -- БАЛАДА |
А43 Актуальні питання лінгвістики, літературознавства та інноваційної методики викладання іноземних мов [Текст] : п’ята Всеукраїнська наукова конференція. 19-20 травня 2011 р. - Тернопіль : [б. и.], 2011. - 247 с. - Б. ц. Содержание: Бек, Г. Роль та значення антонімів у перекладах в німецькій мові / Г. Бек. - С .5-7 Валігура, О. Вимовний акцент в англійському мовленні українців / О. Валігура. - С .9-11 Гребенюк, М. Лексико-семантичні розряди евфемізмів британського політичного дискурсу / М. Гребенюк. - С .17-19 Загородня, Л. Дейктичне значення англійського означеного артикля як проблема перекладу українською мовою / Л. Загородня. - С .23-24 Качмар, О. Розвиток семантичної неології сучасної французької мови шляхом конверсії / О. Качмар. - С .26-29 Косолапов, В. Вербализация концепта "убийство" в американском сленге / В. Косолапов. - С .31-32 Крайняк, Л. Конотативний компонент значення композитів у сучасній англійській мові / Л. Крайняк. - С .34-36 Купчик, Л. До питання семантики ФО з компонентом "вітер" (на матеріалі німецької, англійської та української мов) / Л. Купчик. - С .36-38 Лапчак, О. Роль історизмів та архаїзмів в лексичному складі англійської мови / О. Лапчак. - С .38-40 Літвінчук, А. Основи концептуального аналізу терміносисчтеми (на прикладі галузі торфопромисловості в англійській мові) / А. Літвінчук. - С .40-42 Назарук, Г. Категорія квантитативності та лексичні засоби вираження в структурі фразеологічних одиниць французької мови / Г. Назарук. - С .45-47 Паньків, У. Суспільно0політична лексика латинського походження / У. Паньків. - С .51-53 П’ятничка, Т. Критичне мислення як сучасна технологія оволодіння іноземною мовою / Т. П’ятничка. - С .55-57 Рибіна, Н. Лінгвістична модель актуалізації тексту підручника з англійської мови / Н. Рибіна. - С .57-59 Сандій, Л. Англійська мова як ingua franca сучасного економічного простору / Л. Сандій. - С .59-61 Сидор, І. Метод проектів у процесі вивчення іноземних мов у вищих навчальних закладах / І. Сидор. - С .61-63 Турчин, В. Квантитативний аналіз термінів і професіоналізмів у розрізі збагачення словникового складу німецької мови (на основі німецько-російського словника по деталях машин) / В. Турчин. - С .66-68 Антошків, Т. Вербалізація концепту "жінка" у романі А.Ерно "Жінка" / Т. Антошків. - С .81-82 Бубняк, Р. Рецепція роману Е.Золя "Жерміналь" у Франції 1884-1885 рр / Р. Бубняк. - С .89-90 Бурко, В. Наративна стратегія роману Чінуа Ачебе "Світ розпадається " / В. Бурко. - С .90-92 Гуляк, Т. Прагматична пресупозиція як композиційний чинник у романі Річарда Адамса "Watership down / Т. Гуляк. - С .94-96 Жилінська, Л. Подвійне заперечення як засіб вираження підкресленого ствердження в художньому дискурсі (на матеріалі повістей Джона Фаулза"Вежа з чорного дерева", "Енігма" та "Елідюк") / Л. Жилінська. - С .102-104 Нагачевська, О. Мотив руйнації в романі Джойс Керол Оутс ''Белльфлер' / О. Нагачевська. - С .112-113 Шонь, О. Моделі гри слів у прозі Ленгстона Х’юза / О. Шонь. - С .121-122 Жеребна, Н. Переклад як особливий вид комунікації та його роль у формуванні комунікативних навичок в процессі вивчення іноземної мови / Н. Жеребна. - С .131-133 Зубрик, А. Особливості та труднощі перекладу англійських фразеологічних одиниць / А. Зубрик. - С .133-134 Івасів, Н. Використання інтерв’ю для вдосконалення навичок спілкування англійською мовою / Н. Івасів. - С .134-136 Кошіль, Н. Роль перекладу у літературній рецепції (на прикладі поетичної творчості Карла Сендберта) / Н. Кошіль. - С .136-138 Беніцька, Н. Перспективи та можливості комп’ютеризованого вивчення іноземної мови у ВНЗ / Н. Беніцька. - С .151-153 Богданович, Т. Розвиток комунікативних навичок студентів у ситуаціях науково-професійного спілкування / Т. Богданович. - С .153-155 Бойко, О. Ефективність впровадження інформаційних систем у навчальний процес / О. Бойко. - С .155-157 Борусевич, Ю. Інтерактивні технології навчання при вивченні іноземної мови / Ю. Борусевич. - С .157-159 Вакуленко, О. Системний підхід до створення сучасних підручників для забезпечення професійно орієнтованого навчання іноземних мов / О. Вакуленко. - С .159-161 Вовчаста, Н. Ефективність використання електронних навчальних посібників з іноземної мови за професійним спрямуванням / Н. Вовчаста. - С .161-163 Горун, Г. Застосування інноваційних технологій у системі освіти / Г. Горун. - С .163-165 Грицюк, І. Навчання аудіюванню студентів немовних спеціальностей / І. Грицюк. - С .165-167 Гурина, Н. Професійний інтонаційний стиль вчителя іноземної мови / Н. Гурина. - С .167-169 Драбовська, В. Навчальний тлумачний словник як засіб формування міжкультурної компетенції майбутнього спеціаліста / В. Драбовська. - С .169-171 Дуда, О. Шляхи оптимізації роботи над фаховими текстами з іноземної мови в економічному ВНЗ / О. Дуда. - С .171-173 Залюбовська, Л. Метод проектів при вивченні іноземної мови студентами ФКІТ / Л. Залюбовська. - С .173-175 Зінь, Р. ВІикористання матеріалів преси при викладанні німецької мови для студентів аграрних спеціальностей / Р. Зінь. - С .175-176 Івасів, Н. Розвиток мотивації студентів під час самостійної роботи з іноземної мови / Н. Івасів. - С .176-178 Каширіна, Г. Формування та розвиток вмінь написання приватних листів учнями початкової школи / Г. Каширіна. - С .178-179 Кащук, М. Про переваги застосування інноваційних технологій у процесі вивчення іноземних мов у вищих навчальних закладах / М. Кащук. - С .179-181 Кімакович, М. Формування мовленнєвої компетенції в письмі при вивченні іноземної мови (за професійним спрямуванням) / М. Кімакович. - С .181-182 Ковальчук, Л. Використання тестів у системі контролю рівня сформованості лексичної та граматичної компетенції студентів економічних спеціальностей ВНЗ / Л. Ковальчук. - С .182-184 Коновальчук, С. Метод проектів у навчанні професійної іншомовної діяльності студентів / С. Коновальчук. - С .184-185 Кубай, Н. Аналізування системи вправ для формування англомовної професійно-спрямованої компетенції у говорінні / Н. Кубай. - С .185-188 Кузин, Г. Застосування граматичних ігр при навчанні іноземної мови студентів юридичних спеціальностей / Г. Кузин. - С .188-190 Купчик, Л. Технологія кооперативного навчання при викладанні іноземної мови виші / Л. Купчик. - С .190-192 Малюська, З. Рольова гра як ефективний засіб навчання іноземномовній компетенції студентів / З. Малюська. - С .192-194 Мединська, В. Автономне навчання - інтегральний складник вивчення іноземної мови / В. Мединська. - С .194-196 Літвінчук, А. Основи концептуального аналізу терміносистеми (на прикладі галузі торфопромисловості в англійській мові) / А. Літвінчук. - С .198-200 Мазур, Т. Роль інноваційних технологій у вивченні іноземних мов / Мазур Т. ; Мазур Т. . - С .200-201 Машталєр, З. Професійно-комунікативні завдання з читання іншомовної фахової літератури майбутніми фінансистами / З. Машталєр. - С .201-204 Микитенко, Н. Роль самовизначення у формуванні іншомовної професійної компетентності майбутніх фахівців природничого профілю / Н. Микитенко. - С .203-204 Перенчук, О. Використання інноваційних технологій у викладанні англійської мови / О. Перенчук. - С .204-206 Петльована, Л. Методика розвитку монологічного мовлення з елементами міркування у студентів економічного напрямку на основі рекламних матеріалів / Л. Петльована. - С .206-208 Проценко, Н. Формування іншомовної комунікативної компетенції засобами сучасних інформаційних технологій / Н. Проценко. - С .208-210 Рубель, Н. Особливості використання методу проектів у підготовці майбутніх екологів до професійного спілкування в іншомовному середовиші / Н. Рубель Семенишин, І. Роль навчальних стратегій у вивченні англійської мови / І. Семенишин. - С .211-213 Сенів, М. Навчання колективному спілкуванню у комунікативних цілях / М. Сенів. - С .213-215 Серняк, О. Педагогічні технології колективного навчання у процесі вивчення іноземної мови / О. Серняк. - С .215-217 Серняк, О. Педагогічні технології колективного навчання у процесі вивчення іноземної мови / О. Серняк. - С .215-217 Тимощук, Т. Підвищення мотивації вивчення іноземної мови за професійним спрямуванням шляхом використання інтерактивних технологій / Т. Тимощук. - С .219-221 Шворак, О. Проблеми використання методу ситуаційного навчання у практиці викладання іноземної мови у немовному ВНЗ / О. Шворак. - С .221-222 Черняк, Ю. Особливості інтерактивного навчання англійського діалогічного мовлення студентів вищих навчальних закладів / Ю. Черняк. - С .226-229 Герасименко, М. Вимоги до комп’ютерних програм для навчання англомовного професійно орієнтованого читання майбутніх учителів / М. Герасименко. - С .230-231 Іванів, О. Структурні особливості укладання навчальних посібників за професійним спрямуванням / О. Іванів. - С .231-233 Козубай, В. Активізація інноваційної діяльності викладача іноземної мови / В. Козубай. - С .233-234 Мартинюк, А. Основи оновленої програми з англійської мови для студентів вищих технічних навчальних закладів / А. Мартинюк. - С .234-236 Свободных экз. нет |
А43 Бубняк, Р. Рецепція роману Е.Золя "Жерміналь" у Франції 1884-1885 рр [Текст] / Р. Бубняк> // Актуальні питання лінгвістики, літературознавства та інноваційної методики викладання іноземних мов : П’ята Всеукраїнська наукова конференція. 19-20 травня 2011 р. - Тернопіль, 2011. - С. 89-90 Рубрики: Мова французька фывфывфыв: ЛІТЕРАТУРОЗНАВСТВО Свободных экз. нет |
> Шифр: І1/2021/2 Журнал 2021г. № 2 Ніколаєва, С. Ю. Структура і зміст дисципліни "Наукова комунікація: методи оприлюднення результатів дослідження в галузі освіти" / С. Ю. Ніколаєва. - С.30-10 фывфыв: Освіта вища, Модульна робота, Контроль знань Паршикова, О. О. Готуємо майбутніх учителів до застосування комунікативно-ігрових технологій у навчанні німецької мови у новій українській школі / О. О. Паршикова. - С.10-16 фывфыв: Курс вибірковий, Компетентность фахова , Рольова гра Sovhar, O. Active learning and its application in teaching English / O. Sovhar. - С.16-23 фывфыв: Активне навчання, Знання базові, Інтерактивні методи Івлєва, К. С. Впровадження технології розвитку критичного мислення у процесі викладання іноземної мови у вищій школі / К. С. Івлєва, О. А. Рейда, Д. О. Гулієва. - С.23-30 фывфыв: Вища школа, Критичне мислення Немлій, Л. С. Особливості навчання авіаційної англійської мови у вищому навчальному закладі / Л. С. Немлій. - С.30-36 фывфыв: Цивільна авіація, Навичкі мовленневі, Іншомовна компетенція Свиридюк, В. П. Комплекс вправ для формування у студентів-філологів навичок і вмінь розуміння варіантів німецької мови у вищому навчальному закладі / В. П. Свиридюк. - С.36-44 фывфыв: Вправа рецептивна, Відтворення інформації Мельник, П. Ю. До питання про організацію рекламних текстів в умовах реалізації культурологічного підходу до навчання мови: логика пандану / П. Ю. Мельник. - С.44-56 фывфыв: Еквівалент, Фрагментарність, Дидактичний потенціал реклами Андоеєва, Н. О. Методична розробка заняття з англійської мови за професійним спрямуванням для студентів 2-го курсу / Н. О. Андоеєва. - С.56-60 фывфыв: Мова англійська, Проектна діяльність , Рецепція Kyrykylytsia, V. The English lesson plan on the theme "English like oxygen for young professionals" / V. Kyrykylytsia, O. Yatsyniak. - С.60-66 фывфыв: Професійне спрямування , Немовні спеціальності, Глобалізація англійської мови Ustychenko, S. Devewloping critical thinking skills through the lens of understanding intercultural values / S. Ustychenko. - С.66-70 фывфыв: Критичне мислення, Благодійність, Умови навчання Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Андоеєва, Н. О. Методична розробка заняття з англійської мови за професійним спрямуванням для студентів 2-го курсу [Текст] / Н. О. Андоеєва> // Іноземні мови. - 2021. - № 2. - С. 56-60 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання фывфывфыв: Мова англійська -- Проектна діяльність -- Рецепція Свободных экз. нет |