В44 Використання західного досвіду у шкільній освіті України. [Текстььь] : 1997-2001. - Київ : Абрис, 2002. - 181 С. - 15 грн. Содержание: Ковтонюк, А. Про самоврядування та його місце у громадянській освіті. / А. Ковтонюк. - 5-8 с. Поздняков, В. На шляху від громадянського виховання і освіти до новоєвропейського громадянського суспільства / В. Поздняков, А. Ковтонюк. - С .8-11 Медреш, Є. Освіта для демократії. / Є. Медреш. - 11-14 с Оратовський, Т. Громадянська освіта та педагогіка толерантності. / Т. Оратовський, В. Шторлін. - 15-18 с Руденко, Л. Початковій ланці-окремий суспільствознавчий курс / Л Руденко. - С .18-22 Горячев, В. Практичні шляхи та перспективи розвитку громадянської освіти в школі / В Горячев. - С .22-24 Горячов, В. Інформаційно-методичні матеріали з питань інтеграції елементів громадянської освіти в навчально-виховний процес закладів освіти / В Горячов. - С .24-26 Горячов, В. Програма інтегрованого курсу "Основи громадянської освіти для учнів 10-12 класів" / В Горячов. - С .26-27 Лаворик, Т. Досвід навчання з громадянської освіти / Т Лаворик. - С .27-42 Довга, н. Громадянська освіта через активні форми і методи навчання на уроках правознавства / н Довга. - С .42-52 Цуркан, Л. Проблеми та перспективи розвитку української школи / Л Цуркан. - С .53-54 Прокопишин, О. З досвіду впровадження громадсько державного управління школою / О Прокопишин. - С .54-55 Ананьєва, Н. В На шляху реформ та інновацій / Н.В Ананьєва. - С .55-58 Шиян, О. Організація життєдіяльності ліцею,інновації в управлінні та самоврядуванні / О Шиян. - С .58-60 Пукас, І. Через вивчення мов і культур-до культури миру,злагоди,співпраці / І Пукас. - С .60-62 Франчук, О. Організація позакласної роботи,як складової навчально-виховного процесу,спрямованого на особистісний розвиток учня в контексті"полілогу культур" / О Франчук. - С .63-71 Сагайдак, З. Від спільної мови-до міцної дружби та творчого співробітництва / З Сагайдак. - С .72-74 Якушев, І. Групи співробітництва. Опис досвіду / І. Якушев. - С .75-78 Куриш, С. Спільне навчання / С. Куриш. - С .78-82 Куриш, С. Громадянська освіта на уроках гуманітарного напрямку / С. Куриш. - С .82-84 Денисюк, Л. Елементи громадянської освіти на уроках англійської мови / Л Денисюк. - С .85-88 Павлюк, Л. Навчання англійської мови і соціального партнерства засобами рольової гри / Л Павлюк. - С .89-92 Клименко, Л. Виховуємо свідомого громадянина на уроках англійської мови / Л Клименко. - С .93-98 Свердлова, І. Робота над темою "Human Rights" на заняттях з англійської мови / І Свердлова. - С .98-100 Безрука, Л. "Навчаючи граматики англійської мови, виховую особистість / Л Безрука. - С .100-106 Самойлюкевич, І. Громадянознавство на уроках англійської мови: навчання через взаємодію / І Самойлюкевич, Л Забелло. - С .106-109 Шевчук, Г. Розвиток критичного мислення на матеріалі громадянської освіти / Г Шевчук. - С .110-113 Шатрова, Ж. Впровадження курсу "Practical Englih" на уроках іноземної мови / Ж Шатрова. - С .113-119 Навроцька, Є. Деякі аспекти методики викладання громадянської освіти в школах США / Є Навроцька. - С .119-121 Пометун, о. Як виникають та впливають на життя людей стереотипи? / о Пометун. - С .121-126 Попадюк, К. Становлення громадянської освіти в Україні. Погляд на проблему / К Попадюк. - С .127-128 Зінуров, Е. Спогади про участь у програмі / Е Зінуров. - С .129 Зіннуров, Е. Американські студії: відкриваємо Америку / Е Зіннуров. - С .129-163 Голубкова, Н. США: вчора і сьогодні / Н Голубкова, Т Герман. - С .163-165 Навроцька, Є. Індивідуальність у всьому / Є Навроцька. - С .165-167 Нечаєва, Н. Розробка уроку: президентські вибори / Н Нечаєва. - С .168-174 Матвієць, О. Спасибі тобі Америко! / О Матвієць. - С .174-180 Рубрики: мова англійська--методика викладання Свободных экз. нет |
В44 Горячов, В. Програма інтегрованого курсу "Основи громадянської освіти для учнів 10-12 класів" [Текстььь] / В. Горячов> // Використання західного досвіду у шкільній освіті України. : 1997-2001. - Київ : Абрис, 2002. - С. 26-27 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання фывфывфыв: ОСВІТА ГРОМАДСЬКА Свободных экз. нет |
С484 Слов’янський вісник : Збірник наукових праць. Вип.4 : Філологічні науки [Текст]. - Рівне : [б. и.], 2003. - 265 с. - 10 грн Содержание: Тхір, В. Б. Лексико-семантичні особливості евфемізмів з зоонімними компонентами / В.Б. Тхір. - С .6-9 Павлова, О. І. Основні тенденції в термінотворенні англійської мови / О.І. Павлова. - С .9-14 Дерді, Е. Т. Трьохкомпонентні словосполучення - юридичні терміни в англійській мові / Е.Т. Дерді. - С .14-18 Архангельська, А. М. Іменні експресиви чеської мови зі знанням характеристики людини (ономасіологічний аспект) / А.М. Архангельська. - С .25-30 Опанасюк, Т. А. Історія та етимологія зоофразеологізмів-біблеїзмів чеської мови / Т.А. Опанасюк. - С .30-36 Гаврилюк, Н. В. Оказіональні назви осіб у творчості неокласиків (семантико-функціональний аспект) / Н.В. Гаврилюк. - С .39-43 Тарасюк, Н. Ю. Афіксація як спосіб прикметникового словотворення у французькій мові / Н.Ю. Тарасюк. - С .43-46 Стефанова, Н. О. Роль метафори у поповненні англомовної педагогічної термінології / Н.О. Стефанова. - С .51-55 Шевелюк, В. А. Національно-культурні особливості фразеологічних одиниць із сомантичним компонентом в іспанській та українській мовах / В.А. Шевелюк. - С .67-97 Радзієвська, Т. В. Про один із ракурсів антропоцентричної парадигми сучасного мовознавства / Т.В. Радзієвська. - С .97-101 Потапенко, С. І. Лінгвокогнітивний аналіз текстів новин британських газет: роль образ-схеми вертикаль / С.І. Потапенко. - С .106-111 Корнієнко, О.В. Квантитативні характеристики фонемної організації композиційних одиниць та їх роль у загальній структурі тексту (на матеріалі англійської мови) / О.В. Корнієнко. - С .111-117 Одарчук, Н. А. Дисгармонізація стосунків у дискурсах відмови, спрямованих на тематичний компонент стимулу / Н.А. Одарчук. - С .117-122 Якуба, В. В. Відображення скрипту ситуації "розлучення" засобами сучасноїанглійської мови у творах британських письменників / В.В. Якуба. - С .122-127 Ваховська, Л. Ф. Сучасний американський кінематограф: лінгвокультурологічні та лінгвокогнітивні передумови аналізу / Л.Ф. Ваховська. - С .130-135 Сборик, С. П. Кольорове світосприйняття як одна з характеристик когнітивного стилю М.Дребл / С.П. Сборик. - С .143-147 Бехта, І. А. Лінгвопрагматична реалізація персонажного дискурсу в художньому тексті / І.А. Бехта. - С .147-152 Павленко, Л. И. Проблема мены ролей говорящий/ слушающий (на материале современной английской речи) / Л.И. Павленко. - С .152-156 Гульт, І. М. Функціонально-семантичний аналіз структури бінарних регресивних іменникових фраз у текстах художньої прози (на матеріалі англійської мови) / І.М. Гульт. - С .156-161 Коваленко, А. М. Логіко-семантичні відношення перехрещення між заголовком і текстом (на матеріалі тижневика "NEWSWEEK" / А.М. Коваленко. - С .166-171 Буциніна, Н. Є. Концептоідентифікувана роль заголовка роману Ф.Моріака "Agneau" / Н.Є. Буциніна. - С .171-176 Малімон, Л. К. Прояв текстових категорій в абзаці наукового тексту (на матеріалі наукової журнальної статті) / Л.К. Малімон. - С .176-180 Яскевич, О. К. Інтимізація спілкування персонажів та інмізація стосунків автор-читач / О.К. Яскевич. - С .180-183 Нижник, Т. В. Інтерпретація взаємодії "адресант-адресат" в аспекті конститутивних ознак тексту та прагматичних принципів (на матеріалі ділових текстів англійської мови) / Т.В. Нижник. - С .183-187 Oberlan, Edmund. Sposoby prezentacji zdarzen przeslych w jezyku polskim (z zagadanien nauczania aspektu czasownika) / Edmund Oberlan. - С .187-199 Воробйова, і. А. Лінгвокраїнознавчий і соціокультурний аспекти навчання іноземної мови / і.А. Воробйова. - С .199-203 Кочубей, В. Ю. Риси вимовного акценту в мовленні викладачів англійської мови / В.Ю. Кочубей. - С .203-209 Тхор, М. С. Лексико-граматичні засоби релевантного відтворення комунікативних намірів у діловому спілкуванні / М.С. Тхор. - С .212-218 Давнюк, С. В. Розвиток лінгвістичної компетенції студентів засобами синтаксису / С.В. Давнюк. - С .209-212 Дяченко-Лисенко, Л. М. Поняттєве поле сучасної лінгвістичної семантики: універсальні і національно-специфічні константи / Л.М. Дяченко-Лисенко. - С .3-6 Рудницька, Л. І. Лінгвокультурологічні особливості російських комерційних номенів / Л.І. Рудницька. - С .18-20 Головчак, Н. І Апелятиви з неособовим значенням в основах німецьких прізвищ Закарпаття / Н.І Головчак. - С .20-25 Єрмоленко, С. С Особова немаркованість у контексті перцептивної транспозиції / С.С Єрмоленко. - С .36-39 Мірченко, М. В Категорія семантико-синтаксичної елементарності/ неелементарності речення / М.В Мірченко. - С .46-51 Голбан, О. О Типи полісемії якісних прикметників на позначення кольорів та смаку (на матеріалі української мови) / О.О Голбан. - С .55-58 Кочерга, Г. В. Псевдомотивація відіменникових дієслів у сучасній українській мові / Г.В. Кочерга. - С .58-62 Вокальчук, Г. М Прикметникові новотвори в українському поетичному лексиконі ХХ ст. / Г.М Вокальчук. - С .62-67 Приймачок, О. І. Реалізація модального потенціалу українських народних афоризмів / О.І. Приймачок. - С .71-74 Смерчко, А. А До проблеми камерної фразеології (на матеріалі російської мови) / А.А Смерчко. - С .74-76 Мінчак, Г. Б Гра слів як лінгвостилістичний засіб комічної гіперсемантизації ідеологізованих лексико-фразеологічних одиниць / Г.Б Мінчак. - С .76-82 Силка, А. А Про деякі особливості формування мікросистеми комп’ютерної лексики в українській мові / А.А Силка. - С .82-86 Вишневська, Г. П Назви найдавніших городів Червенської Русі (історико-мовознавчі етюди) / Г.П Вишневська. - С .90-94 Пашкова, Н. І Карпатоукраїнські назви спідниць, похідні від найменування шматка тканини / Н.І Пашкова. - С .94-07 Корольова, А. В Концептуальна художня інформація в ситуаціях інтимізації / А.В Корольова. - С .101-106 Петриченко, О. А Архетипические образы первоэлементов бытия: предконцепт в мифе восточных славян и реализация в авторских текстах (на материале поэзии Н.Гумилева) / О.А Петриченко. - С .1217-130 Желтогонова, Т. В Зв’язок заголовка з ідейно-тематичною основою поетичного тексту / Т.В Желтогонова. - С .161-166 Астрахан, Н. І Епіграф як програма авторської моделі художнього тексту / Н.І Астрахан. - С .218-221 Блашків, О. В Експерименти Михайля Семенка в галузі зорової поезії / О.В Блашків. - С .221-226 Васильєв, Є. М Особенности жанра и композиции пьесы-притчи Григория Горина / Є.М Васильєв. - С .226-230 Веремчук, Ю. В Метафора в поетиці драматургійної притчі (на матеріалі трагікомедії С.Беккета "Чекаючи на Годо" / Ю.В Веремчук. - С .230-234 Колошук, Н. Г Насильство в художній літературі: образний аспект змісту й поетики антиутопї / Н.Г Колошук. - С .234-239 Мороз, Л. В Проблема розвитку біографічної прози в європейських країнах від середньовіччя до сьогодні / Л.В Мороз. - С .239-244 Назарець, В. М До історії творчого задуму "Крука" Е.По / В.М Назарець. - С .244-247 Пирошенко, С. Ю Особенности предметно-художественной изобразительности в лирике И.Анненского / С.Ю Пирошенко. - С .247-252 Свободных экз. нет |
С484 Астрахан, Н. Епіграф як програма авторської моделі художнього тексту [Текст] / Н.І Астрахан> // Слов’янський вісник : Збірник наукових праць. Вип.4 : Філологічні науки. - Рівне, 2003. - С. 218-221 Рубрики: Літературознавство фывфывфыв: ЕПІГРАФ Свободных экз. нет |
О- 59 Кропивко, І. Використання ресурсів і послуг мережі інтернет у викладанні іноземних мов. [Текст] / І.М. Кропивко> // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. : Збірник наукових праць. В.42. - Рівне, 2009. - С. 28-36 Рубрики: Мова іноземна фывфывфыв: МЕТОДИКА -- ІНТЕРНЕТ -- ПРОГРАМА -- проект |
С-773 Стародуб , Т. Перші кроки в англійській. [Текст] / Т. Стародуб . - Киiв : Шкільний світ, 2011. - 104 с. - Б. ц. Содержание: Програма навчання молодших дошкільників англійської мови. . - С .4-15 Методичні рекомендації. Організація навчального процесу заняття. . - С .16-24 Знайомство (Hello). . - С .25-31 Частини тіла (My Body). . - С .32-36 Сім’я (Family). . - С .36-39 Одяг (Clothes). . - С .39-44 Кольоровий світ (Colours Around Me). . - С .44-50 Кому належить? (Possessive Case). . - С .50-58 Ми рахуємо (We Count). . - С .58-64 Іграшки (My Toys). . - С .65-72 Тварини (Animals). . - С .73-81 Квартира (Flat). . - С .82-87 Свободных экз. нет |
С-773 Програма навчання молодших дошкільників англійської мови. [Текст]> // Стародуб Т. Перші кроки в англійській. / Т. Стародуб; Т. Стародуб . - Киiв : Шкільний світ, 2011. - С. 4-15 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання--Початкова школа фывфывфыв: МОВЛЕННЯ УСНЕ Свободных экз. нет |
R-514 Competency-Based Language Teaching [Текстььь] > // Richards Jack C. Approaches and Methods in Language Teaching / Jack C.Richards, T.S. Rodgers. - 2d. ed. . - New York : Cambridge University Press, 2011. - P141-150 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання фывфывфыв: компетенція мовна -- програма мовна Доп.точки доступа: Rodgers T.S. Экземпляры всего: 1 ВІЛ (1) Свободны: ВІЛ (1) |
T-253 The Place of Stylistics in the English Curriculum / Dan McIntyre [Текстььь] > // Teaching Stylistics / Ed.Lesley, Dan McIntyre Jeffries. - NY : Palgrave macmillan, 2011. - С. 9-29 Рубрики: Мова англійська--Стилістика фывфывфыв: педагогіка -- лінгвістика -- програма навчальна Доп.точки доступа: Jeffries Lesley, Dan McIntyre \ed.\ Экземпляры всего: 1 ВІЛ (1) Свободны: ВІЛ (1) |
U-55 "Keep the Fire in Me": Teaching Advanced ESL Learners Through Their Learning Styles / Prem Ramburuth [Текстььь] > // Understanding Learning Styles in the Second Language Classroom / Ed. by Joy M. Reid : Prentice Hall Regents, 1998. - P71-79 . - ISBN 0-13-281636-9 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання фывфывфыв: стратегія навчальна -- план навчальний -- клас мультикультурний -- програма індивідуальна Экземпляры всего: 1 ВІЛ (1) Свободны: ВІЛ (1) |
E-58 An ESP Program for Students of Law / C. Feak, S. Reinhart [Текстььь] > // English for Specific Purposes / Ed. Thomas Orr. - New York : TESOL, 2002. - P7-24 . - ISBN 093979195-1 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання фывфывфыв: методика спеціальна -- програма навчальна -- правознавство Доп.точки доступа: Orr Thomas \ed.\ Экземпляры всего: 1 ВІЛ (1) Свободны: ВІЛ (1) |
E-58 An ESP Program for Students of Business / F. Boyd [Текстььь] > // English for Specific Purposes / Ed. Thomas Orr. - New York : TESOL, 2002. - P41-56 . - ISBN 093979195-1 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання фывфывфыв: методика спеціальна -- освіта економічна -- бізнес -- програма магістерська -- план навчальний Доп.точки доступа: Orr Thomas \ed.\ Экземпляры всего: 1 ВІЛ (1) Свободны: ВІЛ (1) |
T-253 Teaching Adults / S. Hilles, A. Sutton [Текстььь] > // Teaching English as a Second or Foreign Language / Celce-Murcia M. - Third Ed. - Boston : Heinle & Heinle Publ. , 2001. - P385-400 . - ISBN 0-8384-1992-5 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання фывфывфыв: навчання дорослих -- педагогіка -- оцінювання -- програма навчальна Экземпляры всего: 1 ВІЛ (1) Свободны: ВІЛ (1) |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: І2/2004/1 2004г.1 (/Іноземні мови в навчальних закладах. - Киiв: Педагогічна преса, 2004. - №1.) Крючков, Г. Болонський процес як гармонізація європейської системи вищої освіти / Г. Крючков. - С.4-8 фывфыв: міжнародна освіта Державний стандарт базової і повної загальної середньої овіти. - С.10-19 фывфыв: програма Завдання для державної підсумкової атестації з іноземної мови 9 клас. - С.20-22 фывфыв: атестація Завдання для державної підсумкової атестації з іноземної мови. 11 клас. - С.23-28 фывфыв: атестація Коваленко, О. Як працювати ефективніше ? / О. Коваленко ; Г. Шишкова; Т. Гросе; Ж. Томусяк. - С.30-31 фывфыв: ефективність навчання [ Шекспір ]. - С.49-57 фывфыв: позкласна робота, вірші, сонети Хом'як, Є. Надати мовленню барв і емоцій / Є. Хом'як ; н. Доусон; В. Галушка; В. Редько, С. Карп, О. Кохан. - С.58-64 фывфыв: усне мовлення, емоційне мовлення Козачинська, О. Все - про пресу / О. Козачинська ; О. Торгачова; Б. Шалагінов. - С.80-85 фывфыв: мас-медіа, преса Шишкова, Г. Як збудити цікавість ? План-конспект уроку " Учень та його оточення " / Г. Шишкова ; Т. Гросе; Ж. Томусяк. - С.65-77 фывфыв: для найменших, на початковому етапі, інтерактивний урок Рудан, О. Дамо світові шанс / О. Рудан ; Л. Сернова; І. Ситдикова. - С.86-91 фывфыв: мир, література Доусон, н. Підручник з іноземної мови має навчити успіху ..." / н. Доусон ; В. Галушка; В. Редько, С. Карп, О. Кохан. - С.92-93 фывфыв: успішне навчання, підручник Торгачова, О. Працюємо із задоволенням: Конспект уроку-гри ( нім. мова ) / О. Торгачова ; Б. Шалагінов. - С.94-97 фывфыв: гра на уроці, німецька мова, для найменших Гросе, Т. На нашому уроці - найцікавіше / Т. Гросе ; Ж. Томусяк. - С.98-100 фывфыв: мотивація, німецька мова Сернова, Л. Мандруючи країною знанаь / Л. Сернова ; І. Ситдикова. - С.101-105 фывфыв: німецька мова Галушка, В. Вивчаємо мову - виховуємо характер / В. Галушка ; В. Редько, С. Карп, О. Кохан. - С.106-108 фывфыв: риси характеру, ніиецька мова Шалагінов, Б. Розвиваючи творчу уяву читача: монограічний аналіз вірша Генріха Гейне " Лорелей " / Б. Шалагінов. - С.109-112 фывфыв: Гейне, німецька поезія, лорелей Томусяк, Ж. Сторінками граматичного зошита / Ж. Томусяк. - С.113-115 фывфыв: французька граматика Ситдикова, І. Комп'ютер поспішає на допомогу / І. Ситдикова. - С.116-120 фывфыв: новітні технології, вивчення французької мови Редько, В. Майбутнє починається сьогодні / В. Редько, С. Карп, О. Кохан. - С.120-125 фывфыв: іспанська мова Нет сведений об экземплярах |
Державний стандарт базової і повної загальної середньої овіти [Текст]> // Іноземні мови в начальних закладах. - 2004. - №1. - С. 10-19 фывфывфыв: програма Свободных экз. нет |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: А536335/2005/4 2005г. № 4 Ходінов, М. Методи збагачення активної лексики учня ( середній етап навчаня ) / М. Ходінов. - С.2-6 фывфыв: ЛЕКСИКА, ЗБАГАЧЕННЯ Казачінер, О. Оптична дисграфія та шляхи її подолання на уроках англійської мови / О. Казачінер. - С.6-9 фывфыв: ПИСЬМО, НАВЧАННЯ ПИСЬМА Шульга, Н. Програма - проект " Do it Yourself " / Н. Шульга. - С.9-12 фывфыв: ПРОЕКТНІ РОБОТИ, ПРОЕКТНІ РОБОТИ, ПРОЕКТНА МЕтодика Гребенюк, М. План заняття з поглибленним вивченням англ. мови з теми " Система освіти у Великій Британії, США та Україні " / М. Гребенюк. - С.12-15 фывфыв: ОСВІТА ВЕЛИКОБРИТАНІЇ, освіта сша Жибер, Л. Урок у 11 класі з теми " Видатні люди світу та Рідного краю. Що значить " зробити самого себе ? " / Л. Жибер. - С.15-17 фывфыв: МАЙБУТНЄ, ПРОФЕСІЯ, ЗАЙНЯТІС Немшилова, М. Topic. A Glimpse of Ukrainian History. Form 8 / М. Немшилова. - С.17-22 фывфыв: ІСТОРІЯ УКРАЇНИ Коваленко, О. Урок у 3 класі з теми " Професії. Робота" / О. Коваленко. - С.22-23 фывфыв: ВИБІР ПРОФЕСІЇ, ЗАЙНЯТІСТЬ, ПРОФЕСІЇ, ЗАЙНЯТІСТЬ, ВИБІР Коваленко, О. Гра " Let's Go to the Zoo " для учнів 3 класу / О. Коваленко. - С.23 фывфыв: ТВАРИНИ, ГРА, РОЛЬОВА ГРА Нет сведений об экземплярах |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: А536335/2005/15 2005г. № 15 Масленнікова, Л. Програма для індівідуально-групових занять з англійської мови в 7-8 класах " Вчимося спілкуватися англійською " / Л. Масленнікова. - С.2-8 фывфыв: КОМУНИКАТИВНА МЕТОДИКА, індівідуальне навчання Окулічева, О. Інтерактивний урок у 9 класі з теми " Американська їжа і продукти " / О. Окулічева. - С.8-12 фывфыв: АМЕРИКА, КРАЇНОЗНАВСТВО, ЇЖА, їжа американська Вакуленко, Л. Урок розвитку навичок чтання та говоріння з теми " Wars " / Л. Вакуленко. - С.12-14 фывфыв: ВІЙНА, ЧИТАННЯ, МЕТОДИКА ЧИТАННЯ, ГОВОРІННЯ Маренич, В. Конспект уроку в 5 класі " Our English Lesson " / В. Маренич. - С.14-16 фывфыв: УРОК АНГЛ. МОВИ Костишин, Н. Конспект уроку з теми " The Seasons "7 клас / Н. Костишин. - С.16-18 фывфыв: ПОРИ РОКУ Рудан, О. Oxford University / О. Рудан. - С.18-21 фывфыв: НАВЧАЛЬНІ ЗАКЛАДИ, ЛІНГВОКРАЇНОЗНАВСТВО ВЕЛИКОБ Масленнікова, Л. Do You Кnow English Proverbs? (Сценарій позакласного заходу ) / Л. Масленнікова. - С.21-22 фывфыв: ПОЗАКЛАСНА РОБОТА, сцена Нет сведений об экземплярах |
Масленнікова, Л. Програма для індівідуально-групових занять з англійської мови в 7-8 класах " Вчимося спілкуватися англійською " [Текст] / Л. Масленнікова> // Англійська мова та література. - 2005. - №15. - С. 2-8 фывфывфыв: КОМУНИКАТИВНА МЕТОДИКА -- індівідуальне навчання Свободных экз. нет |
Шульга, Н. Програма - проект " Do it Yourself " [Текст] / Н. Шульга> // Англійська мова та література. - 2005. - №4. - С. 9-12 фывфывфыв: ПРОЕКТНІ РОБОТИ, ПРОЕКТНІ РОБОТИ, ПРОЕКТНА МЕтодика Свободных экз. нет |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: І2/2005/5 2005г.5 (/Іноземні мови в навчальних закладах. - Киiв: Педагогічна преса, 2005. - №5.) Сухініна, А. "Books in a Box" -нова програма для методистів із англійської мови / А. Сухініна. - С.4 фывфыв: МІЖНАРОДНІ КОНТАКТИ [Програма для спеціалізованих шкіл. Німецька мова ]. - С.6-31 фывфыв: ПОГЛИБЛЕННЕ, НІМЕЦЬКА МОВА Перелік програм, підручників і навчально-методичних посібників, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання у загальноосвітніх навчальних закладах із навчанням українською мово. у 2005/2006 навчальному році. - С.32-34,68-79 фывфыв: ПІДРУЧНИКИ, ПОСІБНИКИ Моїсєєва, І. Я розмовляю так, що можу виграти " - Мовні ігри для дошкільників / І. Моїсєєва ; Т. Суркова; В. Петренко; С. Куриш; О. Кабесуело; Л. Черкаська. - С.36-39 фывфыв: НАВЧАЛЬНІ ІГРИ, ДЛЯ ПОЧАТКІВЦІВ, ДЛЯ НАЙМЕНШИХ Ціпан, Т. Способи інтенсифікації навчального процесу при вивченні англійської мови / Т. Ціпан ; С. Івашньова; В. Береславька; О. Перушкова; Г. Фоміна. - С.40-49 фывфыв: ІНТЕНСИВНЕ НАВЧАННЯ Суркова, Т. Коонспект уроку з німецької мови ( друга мова ) в 6 класі / Т. Суркова ; В. Петренко; С. Куриш; О. Кабесуело; Л. Черкаська. - С.50-52 фывфыв: УРОК НІМЕЦЬКОЇ Івашньова, С. Вивчаємо - порівнюючи. Бінарний урок з німецької та англійської мов / С. Івашньова ; В. Береславька; О. Перушкова; Г. Фоміна. - С.53-58 фывфыв: БІНАРНИЙ, УРОК АНГЛ. МОВИ, УРОК НІМЕЦЬКОЇ Петренко, В. Comment ca va? Ca va Bien! З досвіду навчання діалогічного мовлення на ситуативній основі / В. Петренко ; С. Куриш; О. Кабесуело; Л. Черкаська. - С.59-63 фывфыв: ДІАЛОГІЧНЕ МОВЛЕННЯ, СИТУАЦІЯ Береславька, В. Навчання - це рух / В. Береславька ; О. Перушкова; Г. Фоміна. - С.64-67 фывфыв: ІСПАНСЬКА МОВА, ІСПАНСЬКА МОВА, ГРАМАТИКА Куриш, С. Система стратегій навчання іншомовного спілкування / С. Куриш ; О. Кабесуело; Л. Черкаська. - С.72-82 фывфыв: СПІЛКУВАННЯ, ЗАГАЛЬНА МЕТОДИКА Перушкова, О. Знання мов - ключ до спілкування. Особливості організації навчання іноземних мов у західноєвропейській старшій школі / О. Перушкова ; Г. Фоміна. - С.83-90 фывфыв: МІЖНАРОДНА ОСВІТА Кабесуело, О. Сант Жорді: троянди і книжки / О. Кабесуело ; Л. Черкаська. - С.93-95 фывфыв: свято Сант жорді Алонсо Кіхано прои Дон Кіхота . - С.96-104 фывфыв: ЛІТЕРАТУРНИЙ ВЕЧІР Фоміна, Г. Пісня - як джерело взаєморозуміння. Використання новітніх методик у процісі розвитку соціально-культурної компетенції / Г. Фоміна. - С.106-114 фывфыв: МУЗИКА СУЧАСНА, СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ ПІДХІД Черкаська, Л. Європейські студії в школах України / Л. Черкаська. - С.116-121 фывфыв: ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ, МІЖНАРОДНА ОСІВТА Шевчук, А. На лінгвохвилях пограніччя тисячоліть ( До дня народження мовознавця Квеселевича Д.І. ) / А. Шевчук. - С.122-125 фывфыв: ПЕРСОНАЛІЇ НАУКОВЕЦЬ, Квеселевич Оцінюємо підручники спільно. - С.126-128 фывфыв: ПІДРУЧНИКИ, ПОСІБНИКИ Нет сведений об экземплярах |