В44 Використання західного досвіду у шкільній освіті України. [Текстььь] : 1997-2001. - Київ : Абрис, 2002. - 181 С. - 15 грн. Содержание: Ковтонюк, А. Про самоврядування та його місце у громадянській освіті. / А. Ковтонюк. - 5-8 с. Поздняков, В. На шляху від громадянського виховання і освіти до новоєвропейського громадянського суспільства / В. Поздняков, А. Ковтонюк. - С .8-11 Медреш, Є. Освіта для демократії. / Є. Медреш. - 11-14 с Оратовський, Т. Громадянська освіта та педагогіка толерантності. / Т. Оратовський, В. Шторлін. - 15-18 с Руденко, Л. Початковій ланці-окремий суспільствознавчий курс / Л Руденко. - С .18-22 Горячев, В. Практичні шляхи та перспективи розвитку громадянської освіти в школі / В Горячев. - С .22-24 Горячов, В. Інформаційно-методичні матеріали з питань інтеграції елементів громадянської освіти в навчально-виховний процес закладів освіти / В Горячов. - С .24-26 Горячов, В. Програма інтегрованого курсу "Основи громадянської освіти для учнів 10-12 класів" / В Горячов. - С .26-27 Лаворик, Т. Досвід навчання з громадянської освіти / Т Лаворик. - С .27-42 Довга, н. Громадянська освіта через активні форми і методи навчання на уроках правознавства / н Довга. - С .42-52 Цуркан, Л. Проблеми та перспективи розвитку української школи / Л Цуркан. - С .53-54 Прокопишин, О. З досвіду впровадження громадсько державного управління школою / О Прокопишин. - С .54-55 Ананьєва, Н. В На шляху реформ та інновацій / Н.В Ананьєва. - С .55-58 Шиян, О. Організація життєдіяльності ліцею,інновації в управлінні та самоврядуванні / О Шиян. - С .58-60 Пукас, І. Через вивчення мов і культур-до культури миру,злагоди,співпраці / І Пукас. - С .60-62 Франчук, О. Організація позакласної роботи,як складової навчально-виховного процесу,спрямованого на особистісний розвиток учня в контексті"полілогу культур" / О Франчук. - С .63-71 Сагайдак, З. Від спільної мови-до міцної дружби та творчого співробітництва / З Сагайдак. - С .72-74 Якушев, І. Групи співробітництва. Опис досвіду / І. Якушев. - С .75-78 Куриш, С. Спільне навчання / С. Куриш. - С .78-82 Куриш, С. Громадянська освіта на уроках гуманітарного напрямку / С. Куриш. - С .82-84 Денисюк, Л. Елементи громадянської освіти на уроках англійської мови / Л Денисюк. - С .85-88 Павлюк, Л. Навчання англійської мови і соціального партнерства засобами рольової гри / Л Павлюк. - С .89-92 Клименко, Л. Виховуємо свідомого громадянина на уроках англійської мови / Л Клименко. - С .93-98 Свердлова, І. Робота над темою "Human Rights" на заняттях з англійської мови / І Свердлова. - С .98-100 Безрука, Л. "Навчаючи граматики англійської мови, виховую особистість / Л Безрука. - С .100-106 Самойлюкевич, І. Громадянознавство на уроках англійської мови: навчання через взаємодію / І Самойлюкевич, Л Забелло. - С .106-109 Шевчук, Г. Розвиток критичного мислення на матеріалі громадянської освіти / Г Шевчук. - С .110-113 Шатрова, Ж. Впровадження курсу "Practical Englih" на уроках іноземної мови / Ж Шатрова. - С .113-119 Навроцька, Є. Деякі аспекти методики викладання громадянської освіти в школах США / Є Навроцька. - С .119-121 Пометун, о. Як виникають та впливають на життя людей стереотипи? / о Пометун. - С .121-126 Попадюк, К. Становлення громадянської освіти в Україні. Погляд на проблему / К Попадюк. - С .127-128 Зінуров, Е. Спогади про участь у програмі / Е Зінуров. - С .129 Зіннуров, Е. Американські студії: відкриваємо Америку / Е Зіннуров. - С .129-163 Голубкова, Н. США: вчора і сьогодні / Н Голубкова, Т Герман. - С .163-165 Навроцька, Є. Індивідуальність у всьому / Є Навроцька. - С .165-167 Нечаєва, Н. Розробка уроку: президентські вибори / Н Нечаєва. - С .168-174 Матвієць, О. Спасибі тобі Америко! / О Матвієць. - С .174-180 Рубрики: мова англійська--методика викладання Свободных экз. нет |
В44 Оратовський, Т. Громадянська освіта та педагогіка толерантності [Текстььь] / Т.Оратовський> // Використання західного досвіду у шкільній освіті України. : 1997-2001. - Київ : Абрис, 2002. - С. 15-18 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання фывфывфыв: ПЛАН -- КОНСПЕКТ Свободных экз. нет |
М741 Швець, Т. Формування педагогічної компетенції майбутніх вчителів французької мови засобами народної педагогіки [Текст] / Т.А. Швець> // Мова і культура: Шоста міжнародна наукова конференція. Т5.: Проблема гуманізації навчання і культурологічний підхід у методиці викладання мови і літератури. - Киiв : Collegium, 1998. - С. 125-126 Рубрики: Мова французька--Методика викладання фывфывфыв: Народна педагогіка Свободных экз. нет |
H-996 Pragmatism or critique? [Текстььь] > // Hyland Ken. English for Academic Purposes : An advanced vesource book / Hyland Ken; Ken Hyland. - London, NY : Routledge, 2008. - P30-36 Рубрики: Мова англійська--Граматика фывфывфыв: педагогіка критична -- етика Экземпляры всего: 1 ВІЛ (1) Свободны: ВІЛ (1) |
W-187 Acquiring received knowledge: The learner's perspective [Текстььь] > // Wallace M. Training Foreign Language Teachers : A Reflective Approach / M.Wallace. - Cambridge : Cambridge University Press, 2004. - P18-28 . - ISBN 0-521-35654-7 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання фывфывфыв: стилі навчання -- стратегія освітня -- педагогіка Экземпляры всего: 1 ВІЛ (1) Свободны: ВІЛ (1) |
A-298 Administering, Scoring, and Improving Paper-and-Pencil Tests [Текстььь] > // Airasian P. Classroom Assessment / P.Airasian. - 4th.Ed. - Boston : McGraw -Hill, 2001. - P203-226 . - ISBN 0-07-232272-1 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання фывфывфыв: тестування -- педагогіка спеціальна -- оцінювання знань Экземпляры всего: 1 ВІЛ (1) Свободны: ВІЛ (1) |
A-298 Grading Pupil Performance [Текстььь] > // Airasian P. Classroom Assessment / P.Airasian. - 4th.Ed. - Boston : McGraw -Hill, 2001. - P289-336 . - ISBN 0-07-232272-1 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання фывфывфыв: стандарт оцінювання -- педагогіка спеціальна -- метод педагогічний Экземпляры всего: 1 ВІЛ (1) Свободны: ВІЛ (1) |
B-877 Learner Variables I: Teaching Across Age Levels [Текстььь] > // Brown D.H. Teaching by Principles : An Interactive Approach to Language Pedagogy / D.H. Brown; D.H.Brown . - Second Ed. - N.Y. : San Francisco State University, 2001. - P86-95 . - ISBN 0-13-028283-9 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання фывфывфыв: педагогіка вікова -- аудиторія учнівська -- психологія навчання Экземпляры всего: 1 ВІЛ (1) Свободны: ВІЛ (1) |
B-877 Lifelong Learning. Continuing Your Teacher Education [Текстььь] > // Brown D.H. Teaching by Principles : An Interactive Approach to Language Pedagogy / D.H. Brown; D.H.Brown . - Second Ed. - N.Y. : San Francisco State University, 2001. - P426-447 . - ISBN 0-13-028283-9 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання фывфывфыв: співробітництво педагогічне -- навчання пролонговане -- педагогіка критична Экземпляры всего: 1 ВІЛ (1) Свободны: ВІЛ (1) |
E-47 Formal instruction and second language acquisition [Текстььь] > // Ellis R. The Study of Second Language Asquisition / R. Ellis; R.Ellis . - Oxford; N.Y. : Oxford University Press, 1999. - P611-663 . - ISBN 0-19-437189-1 Рубрики: Мовознавство /лінгвістика/ Мова англійська фывфывфыв: граматика -- педагогіка -- контроль вчительський Экземпляры всего: 1 ВІЛ (1) Свободны: ВІЛ (1) |
M-689 Towards Integrating Form-Focused Instruction and Communicative Interaction in the Second Language Classroom: Some Pedagogical Possibilities / H. Nassaji [Текстььь] > // The Modern Language Journal. Vol.84. N 2. . - Oxford : Clearance Center, 2000. - P241-250 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання фывфывфыв: взаємодія комунікативна -- педагогіка -- мова друга іноземна Экземпляры всего: 1 ВІЛ (1) Свободны: ВІЛ (1) |
A-652 Learner Development in Language Learning / A. Wenden [Текстььь] > // Applied Linguistics.Vol.23.N - 1. March 2000. - Oxford : Oxford University Press, 2002. - P32-55 Рубрики: Мова англійська--МОВОЗНАВСТВО /ЛІНГВІСТИКА/ фывфывфыв: психологія навчання -- процес навчальний -- методика навчання -- педагогіка Экземпляры всего: 1 ВІЛ (1) Свободны: ВІЛ (1) |
A-652 Applied Linguistics and Evidence-based Classroom Practice: The Case of Foreign Language Grammar Pedagogy / R. Mitchell [Текстььь] > // Applied Linguistics.Vol.21.N - 3. September 2000. - Oxford : Oxford University Press, 2000. - P281-303 Рубрики: Мова англійська--МОВОЗНАВСТВО /ЛІНГВІСТИКА/ фывфывфыв: лінгвістика прикладна -- граматика -- педагогіка Экземпляры всего: 1 ВІЛ (1) Свободны: ВІЛ (1) |
A-512 Do the Disadvantaged Benefit More from Small Classes? Evidence from the Tennessee Class Size Experiment / B. Nye, L. Hedges, S. Konstantopoulos [Текстььь] > // American Journal of Education. Vol.109. N 1.November. - Chicago : The Univercity of Chicago Press, 2000. - P1-26 Рубрики: Освіта--Історія, 20 ст. --CША фывфывфыв: педагогіка спеціальна -- аудиторія навчальна -- успішність академічна -- психологія навчання Экземпляры всего: 1 ВІЛ (1) Свободны: ВІЛ (1) |
A-512 The Lost Cause of Homework Reform / B. Gill, S. Schlossman [Текстььь] > // American Journal of Education. Vol.109. N 1.November. - Chicago : The Univercity of Chicago Press, 2000. - P27-62 Рубрики: Освіта--Історія, 20 ст. --CША фывфывфыв: педагогіка -- психологія навчання -- реформа освітня -- робота самостійна Экземпляры всего: 1 ВІЛ (1) Свободны: ВІЛ (1) |
A-512 The Promise and Perils of Community-Based Schooling / N. Beadie [Текстььь] > // American Journal of Education. Vol.109. N 1.November. - Chicago : The Univercity of Chicago Press, 2000. - P112-124 Рубрики: Освіта--Історія, 20 ст. --CША фывфывфыв: процес навчальний -- соціалізація -- педагогіка Экземпляры всего: 1 ВІЛ (1) Свободны: ВІЛ (1) |
A-512 The Ambitious Generation: America's Teenagers, Motivated but Directionless by Barbara Schneider and David Stevenson / J. Mortimer [Текстььь] > // American Journal of Education. Vol.108. N 1.November. - Chicago; London : The Univercity of Chicago Press, 1999. - P63-67 Рубрики: Освіта--Історія, 20 ст. --CША фывфывфыв: психологія підліткова -- педагогіка -- освіта вища -- орієнтація професійна Экземпляры всего: 1 ВІЛ (1) Свободны: ВІЛ (1) |
G-727 Reading fluency, reading rate, and comprehension [Текстььь] > // Grabe William. Reading in a Second Language. Moving from Theory to Practice. / Grabe William; William Grabe. - New York : Cambridge University Press, 2009. - P289-310 Рубрики: Мови іноземні--Читання Мовознавство /лінгвістика/--психолінгвістика фывфывфыв: показники читання -- сприймання тексту -- педагогіка Экземпляры всего: 1 ВІЛ (1) Свободны: ВІЛ (1) |
T-253 The Place of Stylistics in the English Curriculum / Dan McIntyre [Текстььь] > // Teaching Stylistics / Ed.Lesley, Dan McIntyre Jeffries. - NY : Palgrave macmillan, 2011. - С. 9-29 Рубрики: Мова англійська--Стилістика фывфывфыв: педагогіка -- лінгвістика -- програма навчальна Доп.точки доступа: Jeffries Lesley, Dan McIntyre \ed.\ Экземпляры всего: 1 ВІЛ (1) Свободны: ВІЛ (1) |
T-253 Processes of Interpretation: Using Meta-Analysis to Inform Pedagogic Practice / M. Short, D. McIntyre, L. Jeffries, D. Bousfield [Текстььь] > // Teaching Stylistics / Ed.Lesley, Dan McIntyre Jeffries. - NY : Palgrave macmillan, 2011. - С. 69-94 Рубрики: Мова англійська--Стилістика фывфывфыв: семантика -- письмо -- педагогіка -- мета-аналіз -- лінгвістика корпусна Доп.точки доступа: Jeffries Lesley, Dan McIntyre \ed.\ Экземпляры всего: 1 ВІЛ (1) Свободны: ВІЛ (1) |