В44 Зіннуров, Е. Американські студії: відкриваємо Америку [Текстььь] / Е.Зіннуров> // Використання західного досвіду у шкільній освіті України. : 1997-2001. - Київ : Абрис, 2002. - С. 129-163 Рубрики: Краєзнавство--Методика викладання США фывфывфыв: Підручникотворення Свободных экз. нет |
П727 Труевцева, О. О некоторых учебниках английского языка для усовершенствования навыков устной речи [Текст] / О.Н Труевцева> // Преподавание иностранных языков : теория и практика. - Москва : Наука, 1971. - С.352-358 Рубрики: Мовознавство фывфывфыв: ПІДРУЧНИКОТВОРЕННЯ Свободных экз. нет |
Я 41 Смирнова, О. Организация культурно-тематических полей учебника иностранного языка в свете этнолингводидактики [Текст] / О.О Смирнова> // Язык и культура: Пятая международная научная конференция Т.5.Проблема гуманизации обучения и культурологический подход в методике преподавания языка и литературы . - Киiв : Collegium, 1997. - С. 103-105 Рубрики: Мовознавство фывфывфыв: МЕТОДИКА -- ПІДРУЧНИКОТВОРЕННЯ Свободных экз. нет |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: І2/2005/2 2005г.2 (/Іноземні мови в навчальних закладах. - Киiв: Педагогічна преса, 2005. - 2.) "Razom Nas Bagato" звучить на восьми мовах. - С.4 фывфыв: єврорбачення, ПІСНЯ " Разом нас багато " Полянський, П. Педагогічна адаптація учнів 5-го класу до навчання в основній школі / П. Полянський ; В. Редько; Т. Голуб; О. Коваленко. - С.6-9 фывфыв: МЕТОДИКА ЗАГАЛЬНА Коваленко, О. Методичні рекомендації з навчання іноземної мови у 5-му класі 12-річної загальноосвітньої школи / В. Редько; Т. Голуб; О. Коваленко. - С.9-14 фывфыв: МЕТОДИКА ЗАГАЛЬНА Програми та мовленнєва компетенція з іноземної мови для 5 класу 12-річної зош ( Четвертий рік навчання ): англ., німецька, французька, іспанська мови. - С.9-14 фывфыв: ПРОГРАМИ Концепція навчання другої іноземної мови в загальноосвітніх навчальних закладах . - С.24-32 фывфыв: КОНЦЕПЦІЯ, ЗАГАЛЬНА МЕТОДИКА, НОВІТНІ МЕТОДИ ВИВЧЕННЯ ІНОЗ Прогами та мовленнєва компетенція з другої іноземної мови для 5 класу 12-річної загальноосвітньої школи (перший рік навчання ) : англ., франц., іспан. мови . - С.32-38 фывфыв: ПРОГРАМИ Завдання для Державної атестації учнів загальноосвітніх навчальних закладів з іноземної мови 9, 11 класи . - С.40-50 фывфыв: АТЕСТАЦІЯ, АТЕСТАЦІЯ, ЕКЗАМЕН Редько, В. Підручник як модель системи навчання ( Особливости навчання іноземної мови учнів основної школи крізь призму вітчизняного підручникотворення ) / В. Редько ; Т. Голуб; О. Коваленко. - С.50-56 фывфыв: ПІДРУЧНИК Карп'юк, О. Англійська - це міст для спілкування ( " English is a bridge for communication" - стверджують головні герої сюжетної лінії підручника " Еnglish - 5 " / О. Карп'юк ; Н. Чумак. - С.56-62 фывфыв: ПІДРУЧНИК, КОМУНИКАТИВНА МЕТОДИКА Сірик, Т. Переорієнтуватися на особистість учня ( З досвіду реалізації авторської концепції викладання другої іноземної мови в сучасній зош ) / Т. Сірик ; І. Молоцька. - С.62-68 фывфыв: ОСОБИСТІСТЬ УЧНЯ, ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИЙ, ОСОБИСТІСНЕ НАВЧАННЯ Басай, Н. Навчально-методичний комплект " Guten tag ! 5 "вчить, виховує та розвиває / Н. Басай ; о. ПЕРШУКОВА. - С.68-74 фывфыв: НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧІ КОМПЛЕКСИ Матвієнко, Т. Вчимося за допомогою нового НМК з німецької " Halo, Freunde!" / Т. Матвієнко ; б. ШАЛАГІНОВ. - С.74-78 фывфыв: НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧІ КОМПЛЕКСИ, НІМЕЦЬКА МОВА Голуб, Т. Підручник навчає та допомагає повірити в себе / Т. Голуб ; О. Коваленко. - С.78-82 фывфыв: ФРАНЦУЗЬКА МОВА, ПІДРУЧНИК Чумак, Н. Розвивати інтерес до кожної іноземної мови ( Концепція НМК " Francais 5 (1)'' ) / Н. Чумак. - С.82-86 фывфыв: ПІДРУЧНИК, ФРАНЦУЗЬКА МОВА Психологічний лікнеп. Читати і ще раз читати! ( Психологія навчаня читання іншомовних текстів ). - С.68-96 фывфыв: ЧИТАННЯ, МЕТОДИКА ЧИТАННЯ, ПСИХОЛОГІЯ Молоцька, І. Актвізуючи сиситему навчання (Використання дидактичної гри у підготовці фахівців агономічних спеціальностей ) / І. Молоцька. - С.96-106 фывфыв: ГРА НА УРОЦІ, ГРА, РОЛЬОВА Г ПЕРШУКОВА, о. Формуючи " європейську свідомість "( Європейській досвід структурування соціокультурного компонента зміту навчання іноземної мови ) / о. ПЕРШУКОВА. - С.106-116 фывфыв: ЄВРОРАДА, МІЖНАРОДНА ОСВІТА,, СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ ПІДХІД ШАЛАГІНОВ, б. МОНОГРАФІЧНИЙ АНЛІЗ ВІРША " DAS MADCHEN AUS DER FREMDE " До 200-ої річниці смерті Фрідріха Шиллера ) / б. ШАЛАГІНОВ. - С.120-126 фывфыв: ЛІТЕРАТУРА НІМЕЧЧИНИ, Шіллер Коваленко, О. Вітчизняні підручники будуть кращими! / О. Коваленко. - С.126-128 фывфыв: ПІДРУЧНИК, ПІДРУЧНИКОТВОРЕННЯ Нет сведений об экземплярах |
Редько, В. Підручник як модель системи навчання ( Особливости навчання іноземної мови учнів основної школи крізь призму вітчизняного підручникотворення ) [Текст] / В. Редько; Т. Голуб> // Іноземні мови в начальних закладах. - 2005. - №2. - С. 50-56 фывфывфыв: ПІДРУЧНИК Свободных экз. нет |
Коваленко, О. Вітчизняні підручники будуть кращими! [Текст] / О. Коваленко> // Іноземні мови в начальних закладах. - 2005. - №2. - С. 126-128 фывфывфыв: ПІДРУЧНИК, ПІДРУЧНИКОТВОРЕННЯ Свободных экз. нет |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: И1/2005/8 Журнал 2005г. № 8 Бим, И. Модернизация структуры и содержания школьного языкового образования / И. Бим. - С.2-6 фывфыв: МОВНА, ОСВІТА, ОСВІТА МІЖНАРОДНА Белогрудова, В. Об исследовательской деятельности учащихся в условиях проектного метода / В. Белогрудова. - С.6-12 фывфыв: ПРОЕКТНІ РОБОТИ, ПРОЕКТНА МЕТОДИКА Мильруд, Р. Учебник иностранного языка: синергетика жанра или энергетика автора? / Р. Мильруд. - С.12-19 фывфыв: ПІДРУЧНИКОТВОРЕННЯ Горлова, Н. Оценка качества и эффективности УМК по иностранным языкам / Н. Горлова. - С.19-28 фывфыв: УМК Матвиенко, В. Особености обучения языку в профильной школе / В. Матвиенко. - С.28-33 фывфыв: МЕТОДИКА ЗАГАЛЬНА Нескина, С. Unterichtsprojekt mit dem Internet / С. Нескина. - С.33-35 фывфыв: НІМЕЦЬКА, ЄВРОРАДА Ратина, Н. Лингвострановедческий конкурс / Н. Ратина. - С.35-39 фывфыв: ЛІНГВОКРАЇНОЗНАВСТВО Опойкова, О. Коммуникативные приёмы обучения грамматике на уроках английского языка / О. Опойкова. - С.39-43 фывфыв: КОМУНИКАТИВНИЙ МЕТОД, ГРАМАТИКА, МЕТОДИКА Поспелова, М. Если бы предметы умели разговаривать / М. Поспелова. - С.43-46 фывфыв: УСНЕ МОВЛЕННЯ Шарафутдинова, Т. Обучающие игры на уроках английского языка / Т. Шарафутдинова. - С.46-51 фывфыв: ГРА НА УРОЦІ Лисиченкова, С. Лексико-грамматические игры на уроках французского языка / С. Лисиченкова. - С.51-54 фывфыв: ФРАНЦУЗЬКА МОВА, ГРА НА УРОЦІ, ЛЕКСИКА, ГРАМАТИКА Кощук, С. Noel / С. Кощук. - С.54-58 фывфыв: НОВИЙ РІК, ФРАНЦІЯ, СВЯТА ТА ТРАДИЦІЇ Лизунава, С. Подборка рифмовок для работы с английским алфавитом ( для детей 5 - 7 лет) / С. Лизунава. - С.58-70 фывфыв: РИМОВКИ, АЛФАВИТ, ДЛЯ НАЙМЕНШИХ АЛФАВІТ РОждественские стихи и песни на немецком языке . - С.70-73 фывфыв: РІЗДВО В НІМЕЧЧИНІ, ВІРШ, РІЗДВО, ПІСНЯ, ПІСНІ, РІЗДВО Блажевич, Т. Инсценировка рассказа Агнес Стоди " Маленькая да удаленькая " / Т. Блажевич ; Т. Бабенко; Н. Догадин; О. Гудина; А. Тавасиева; Н. Цурцилина; Н. Нестерова; Ж. Арутюнова; А. Кондаков. - С.73-77 фывфыв: ІНСЦЕНУВАННЯ, ПОЗАКЛАСНА РОБОТА Бабенко, Т. Рождественский утренник " Merry Christmas " / Т. Бабенко ; Н. Догадин; О. Гудина; А. Тавасиева; Н. Цурцилина; Н. Нестерова; Ж. Арутюнова; А. Кондаков. - С.77-81 фывфыв: ІНСЦЕНУВАННЯ, СЦЕНАРІЙ, РІЗДВО, ІНСЦЕНУВАННЯ Догадин, Н. Подготовка обучающе-тренировочных тестов / Н. Догадин ; О. Гудина; А. Тавасиева; Н. Цурцилина; Н. Нестерова; Ж. Арутюнова; А. Кондаков. - С.81-89 фывфыв: ТЕСТУВАННЯ Гудина, О. Zur Geschichte der Deutschen Familiennamen / О. Гудина ; А. Тавасиева; Н. Цурцилина; Н. Нестерова; Ж. Арутюнова; А. Кондаков. - С.89-92 фывфыв: КРАЇНОЗНАВСТВО, НІМЕЧЧИНА, ЛІНГВОКРАЇНОЗНАВС Тавасиева, А. Jean-Paul Sartr / А. Тавасиева ; Н. Цурцилина; Н. Нестерова; Ж. Арутюнова; А. Кондаков. - С.92-97 фывфыв: ПЕРСОНАЛІЇ ЛІТЕРАТУРА, ФРАНЦУЗЬКА ЛІТЕРАТУРА Цурцилина, Н. Alain Delon / Н. Цурцилина ; Н. Нестерова; Ж. Арутюнова; А. Кондаков. - С.97-102 фывфыв: АКТОР, КІНО, ФРАНЦУЗЬКА МОВА Нестерова, Н. Информационные технологии в обучении английскому языку / Н. Нестерова ; Ж. Арутюнова; А. Кондаков. - С.102-104 фывфыв: ІНФОРМАЦІЙНОЇ, ТЕХНОЛОГІЇ Арутюнова, Ж. Всероссийский конкурс школьников и студентов / Ж. Арутюнова ; А. Кондаков. - С.104-107 фывфыв: КОНКУРС, ФРАНЦУЗЬКА МОВА Кондаков, А. Просвещение - дело государственное / А. Кондаков. - С.107-109 фывфыв: ВИДАВНИЧА СПРАВА Нет сведений об экземплярах |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: І1/2005/4 Журнал 2005г. № 4 Аврантіптопуло, Е. Реалізація проектної методики навчання іншомового спілкування в середній школі / Е. Аврантіптопуло. - С.3-12 фывфыв: ПРОЕКТНА МЕТОДИКА Подосіннікова, Г. Робота з англомовним поетичним текстом у 9 класі школи з поглибленним вивченям іноземних мов / Г. Подосіннікова. - С.12-18 фывфыв: ПОГЛИБЛЕННЕ Морська, Л. Підготовка вчителя іноземних мов до використання сучасних інформаційних технологій у професійній діяльності / Л. Морська. - С.19-22 фывфыв: ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА, ІНФОРМАЦІЙНОЇ, ТЕХНОЛОГІЇ, ВЧИТЕЛЯМ Мельник, А. Навчання студентів-медиків читання професійно орієнтованих текстів англійскою мовою / А. Мельник. - С.22-28 фывфыв: ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ, ВНЗ, ТЕРМІНОЛОГІЯ Мальковський, Г. Домашнее чтение на английском языке в неязыковом вузе / Г. Мальковський. - С.28-31 фывфыв: ВНЗ ДОМАШНЄ ЧИТАННЯ Бурлаков, М. Семантизація і контекст / М. Бурлаков. - С.31-35 фывфыв: СЕМАНТИКА Toptygina, N. Methodology of Conducting a Lesson-discussion / N. Toptygina. - С.35-40 фывфыв: УРОК-ДИСКУСІЯ Роман, С. Вимоги до сучасного підручника іноземної мови для молодшої школи / С. Роман. - С.40-44 фывфыв: ПІДРУЧНИКОТВОРЕННЯ Бойцан, Л. Характерізуюча функція апозитивних конструкцій в сучасній англійській мові: лексико-семантичний аспект / Л. Бойцан. - С.47-49 фывфыв: СЕМАНТИКА Мороз, Т. Заняття з практики усного і писемного англійського мовлення за темою " Man and Nature " / Т. Мороз. - С.49-52 фывфыв: ПИСЬМО, НАВЧАННЯ ПИСЬМА, ЕКОЛОГІЯ, УРОК АНГЛ. МОВИ Патушок, О. Урок у 8 класі за темою " Подорож " / О. Патушок. - С.52-55 фывфыв: ПОДОРОЖ Григор'єва, Л. Summarizing Lesson-Conference / Л. Григор'єва. - С.55-58 фывфыв: УРОК-КОНФЕРЕНЦІЯ Шерстюк, О. Зразки завдань до олімпіади з французької мови ( 9, 10, 11 класи спецшкіл/гімназій ) / О. Шерстюк. - С.58-62 фывфыв: ОЛІМПІАДА ДЛЯ 9-11 КЛАСІВ, ФРАНЦУЗЬКА Петько, Л. Good Luck " - 10-й міжнародний конкурс з англійської мови / Л. Петько. - С.62-64 фывфыв: МІЖНАРОДНІ КОНТАКТИ Федосеева, В. Рифмовки для младших школьников / В. Федосеева. - С.64 фывфыв: РИМОВКИ Нет сведений об экземплярах |
Мильруд, Р. Учебник иностранного языка: синергетика жанра или энергетика автора? [Текст] / Р. Мильруд> // Иностранные языки в школе. - 2005. - №8. - С. 12-19 . - ISSN 0130-6073 фывфывфыв: ПІДРУЧНИКОТВОРЕННЯ Свободных экз. нет |
Роман, С. Вимоги до сучасного підручника іноземної мови для молодшої школи [Текст] / С. Роман> // Іноземні мови. - 2005. - №4. - С. 40-44 Рубрики: Мови іноземні--Методика викладання фывфывфыв: ПІДРУЧНИКОТВОРЕННЯ Свободных экз. нет |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: И1/2006/6 Журнал 2006г. № 6 Соловова, Е. Социокультурные лакуны:т типология, причины появления и способы заполнения при изучении иностранных языков / Е. Соловова. - С.2-11 фывфыв: СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ ПІДХІД, ЛАКУНЫ Смирнов, И. Развитие устной речи учащихся на основе аутентичного художественного фильма / И. Смирнов. - С.11-15 фывфыв: АУТЕНТИЧНІ МАТЕРІАЛИ, УСНЕ МОВЛЕННЯ Миролюбов, А. Корифей отечественной методики обучения иностранным языкам / А. Миролюбов. - С.15-18 фывфыв: НАШІ ВЧИТЕЛІ Афанасьева, О. Структура и основные особенности учебника по английскому языку для IX класса школ с углубленным изучением иностранного языка / О. Афанасьева. - С.18-24 фывфыв: ПІДРУЧНИКОТВОРЕННЯ Гусєва В., Брайан Бенсон. Работа со страноведческими и лингвострановедческими материалами по новому учебнику для Vкласса " L'oiseau bleu" / В., Брайан Бенсон Гусєва В. - С.24-28 фывфыв: ЛІНГВОКРАЇНОЗНАВСТВО ФРАНЦІЯ Черноголовая, Н. Дидактическая игра как средство развития у учащихся V-VI классов интереса к изучению английского языка / Н. Черноголовая. - С.28-34 фывфыв: ГРА НА УРОЦІ, ДИДАКТИЧНА, МОТИВАЦІЯ, ІНТЕРЕС Шубкина, Т. Из опыта обучения немецкому языку младших школьников / Т. Шубкина. - С.34-38 фывфыв: НІМЕЦЬКА МОВА, ПОЧАТКОВИЙ ЕТАП Семенова, Н. Переводной экзамен в форме мини-егэ - один из этапов подготовки к выпускному экзамену по французскому языку / Н. Семенова. - С.38-44 фывфыв: ЕКЗАМЕН, ФРАНЦУЗЬКІ, МЕТОДИКА ЗАГАЛЬН Ильина, Л. Новый взгляд на систему оценок и рейтинговый учет знаний / Л. Ильина. - С.44-48 фывфыв: ОЦІНЮВАННЯ Иличкина, Е. Взаимосвязаное обучение чтению и говорению / Е. Иличкина. - С.48-52 фывфыв: ЧИТАННЯ, МОВЛЕННЄВА ДІЯЛЬНІСТЬ Romanove, T. Famous Scots. Famous Scottish Writers / T. Romanove. - С.52-61 фывфыв: ПЕРСОНАЛІЇ ЛІТЕРАТУРА, КОНАН ДОЙЛ, Стівенсон, Скотт , БЕРНС Соловьева, И. Project on British Studies. Parliament / И. Соловьева. - С.61-66 фывфыв: ПРОЕКТНІ РОБОТИ, ВЕЛИКОБРИТАНІЯ Ануфриева, Г. La Galerie Nationale Tretiakov / Г. Ануфриева. - С.66-70 фывфыв: МИСТЕЦТВО, ФРАНЦУЗСКА МОВА Алексеевцева, В. Экологический КВН (VII класс) / В. Алексеевцева. - С.70-78 фывфыв: ЕКОЛОГІЯ, КВК Долженкова, Ю. Праздник " Erntedankfest " в начальной школе / Ю. Долженкова. - С.87-90 фывфыв: СВЯТО ВРОЖАЮ ОБЖИНКИ, НІМЕЦКА МОВА Локетт, Б. За строкой словаря [ фразеология ] / Б. Локетт. - С.90-96 фывфыв: ФРАЗЕОЛГИЗМЫ, ФРАЗЕОЛОГІЗМИ, Тарасов, А. La Bourgone / А. Тарасов. - С.100-105 фывфыв: ФРАНЦІЯ, ЛІНГВОКРАЇНОЗНАВСТВ Сысыоев, П. Российско-американский проект по разработке серии тематических пособий по страноведения / П. Сысыоев. - С.105-108 фывфыв: КРАЇНОЗНАВСТВО, КРАЇНОЗНАВСТВО, США Нечаева, Л. Первая Всероссийская конференция по вопросам преподавания японского языка / Л. Нечаева. - С.108-109 фывфыв: ЯПОНСЬКА МОВА Нет сведений об экземплярах |
Афанасьева, О. Структура и основные особенности учебника по английскому языку для IX класса школ с углубленным изучением иностранного языка [Текст] / О. Афанасьева> // Иностранные языки в школе. - 2006. - №6. - С. 18-24 . - ISSN 0130-6073 фывфывфыв: ПІДРУЧНИКОТВОРЕННЯ Свободных экз. нет |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: І2/2006/5 2006г.5 (/Іноземні мови в навчальних закладах. - Киiв: Педагогічна преса, 2006. - №5.) Ніколаєнко, С. Освіта в інноваційному поступі суспільства ( З доповіді Міністра освіти і науки України на підсумковій колегії МОН України ) / С. Ніколаєнко. - С.4-6 фывфыв: ІННОВАЦІЇ Перелікпрограм,підручників і навчально-методичних посібників, рекомендованих Міністерством Освіти і науки України для використання в загалльноосвітніх навчальних закладах з навчанням українською мовою в 2006/2007 навчальному році( іноземні мови ). - С.6-10 фывфыв: ПРОГРАМИ Коваленко, О. Політика та практика викладання в умовах соціокультурного розмаїття ( Проект Ради Європи ) / О. Коваленко ; Л. Биркун; О. Карп'юк; А. Несвіт; Н. Басай; л. Волошинова. - С.10-14 фывфыв: СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ ПІДХІД, ЄВРОРАДА, МІЖНАРОДНА ОСВІТА, Биркун, Л. Космічна мандрівка з " Нашою англійською " ( Лексико-граматичне та тематичне планування ) / Л. Биркун ; О. Карп'юк; А. Несвіт; Н. Басай; л. Волошинова; В. Редько. - С.14-25 фывфыв: НМК"НАША АНГЛІЙСЬКА" Карп'юк, О. Бути готовим до спілкування ( Особливості навчально-методичного коиплекту " English 6" та поурочне планування розподілу матеріалу ) / О. Карп'юк ; А. Несвіт; Н. Басай; л. Волошинова; В. Редько; О. Яшенкова. - С.25-38 фывфыв: НМК ENGLISH 6 Несвіт, А. Сприймаємо англійську в діалозі культур ( Календарно-тематичне планування до підручника" We Learn English " / А. Несвіт ; Н. Басай; л. Волошинова; В. Редько; О. Яшенкова; О. Тарасова. - С.38-58 фывфыв: ДІАЛОГ КУЛЬТУР Басай, Н. Реалізація комуникативного підходу до вивчення іноземних мов у підручнику з німецької мови Guten Tag! 6 / Н. Басай ; л. Волошинова; В. Редько; О. Яшенкова; О. Тарасова; А. Шевчук. - С.58-72 фывфыв: НМК, GUTEN, TAG Волошинова, л. Вивчаємо мову зорових образів ( Аудіовізуальні технології у стратегіях мовної підготовки старшокласників ) / л. Волошинова ; В. Редько; О. Яшенкова; О. Тарасова; А. Шевчук; М. Градоьік. - С.72-78 фывфыв: АУДІОВІЗУАЛЬНІ, ТЕХНОЛГІЇ Редько, В. На засадах єдиної концепції ( Особливості побудови змісту шкільних підручників з іноземних мов ) / В. Редько ; О. Яшенкова; О. Тарасова; А. Шевчук; М. Градоьік. - С.78-88 фывфыв: ПІДРУЧНИК, АНГЛІЙСЬКА МОВА Яшенкова, О. Зовнішнє тестування з англійської мови в Україні: перше пілотування проекту / О. Яшенкова ; О. Тарасова; А. Шевчук; М. Градоьік. - С.88-91 фывфыв: ТЕСТУВАННЯ Тарасова, О. Writing as a Goal and Tool in Developing Students' Creativity Thinking Skills / О. Тарасова ; А. Шевчук; М. Градоьік. - С.91-100 фывфыв: КРЕАТИВНЕ МИСЛЕНЯ, ТВОРЧІСТЬ Шевчук, А. Уйти в інтегрований світ планети Земля ( Сторінками нового методичного посібника ) / А. Шевчук ; М. Градоьік. - С.100-105 фывфыв: ПІДРУЧНИКОТВОРЕННЯ Ukraine in close up: Україна: погляд зблизька . - С.105-108 фывфыв: КОНКУРС, АНГЛ. МОВА, КОНКУРС, УЧИТЕЛЬ РОКУ Градоьік, М. Соціальна сертифікація сучасної англійської літературної вимови / М. Градоьік. - С.108-117 фывфыв: ВИМОВА, СОЦІОЛІНГВІСТИКА, АНГЛІЙСЬКА Сащак, Н. Розмовляємо із задоволенням ( Основи формування навичок діалогічного мовлення в студентів ) / Н. Сащак. - С.117-122 фывфыв: ВНЗ, ДІАЛОГІЧНЕ МОВЛЕННЯ Навчати малюків із радістю допоможе кожному вчителеві новий навчально-методичний посібник " Лінгводидактичні засади навчання іноземної мови учнів початкової школи". - С.122-126 фывфыв: ПОЧАТКОВИЙ ЕТАП, АНГЛІЙСЬКА Найприємніше - позитивно впливати на життя тих, хто поряд " [ Корпус Миру ]. - С.126-128 фывфыв: КОРПУС МИРУ Нет сведений об экземплярах |
Шевчук, А. Уйти в інтегрований світ планети Земля ( Сторінками нового методичного посібника ) [Текст] / А. Шевчук> // Іноземні мови в начальних закладах. - 2006. - №5. - С. 100-105 фывфывфыв: ПІДРУЧНИКОТВОРЕННЯ Свободных экз. нет |
Возможности составления языковых и речевых модулей для предметно-ориентированных курсов [Текст]> // English. - 2006. - №20. - С. 21-28 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання фывфывфыв: МОДУЛЬ--ПІДРУЧНИКОТВОРЕННЯ Свободных экз. нет |
Кузьменкова, Ю. Подбор учебного материала к элективным курсам по английскому языку для профильной школы [Текст] / Ю. Кузьменкова> // English. - 2006. - №21. - С. 22-30 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання фывфывфыв: ЕЛЕКТИВНІ КУРСИ--ЗАРУБІЖНА МЕТОДИКА -- ПІДРУЧНИКОТВОРЕННЯ Свободных экз. нет |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: И1/2007/Специальный выпуск Журнал 2007г. Специальный выпуск Кондаков, А. Будущему страны - академический стандарт качества / А. Кондаков. - С.3-5 фывфыв: ПІДРУЧНИКИ, ПОСІБНИКИ Кузнецов, А. Совместный прект должен поднять качество школьного учебника / А. Кузнецов. - С.5-6 фывфыв: ПІДРУЧНИК Рыжаков, М. Мы делаем учебник для массовой школы / М. Рыжаков. - С.6-7 фывфыв: ПІДРУЧНИКОТВОРЕННЯ Кузовлев, В. П. Воплощение концепции коммуникативного иноязычного образования в новом УМК по английскому языку для начальной школы " English-2 " / В. П. Кузовлев, Э. Ш. Перегудова, О. В. Стрельникова. - С.7-12 фывфыв: КОМУНИКАТИВНА МЕТОДИКА, ПОЧАТКОВИЙ ЕТАП Быкова, Н. УМК " Английский в фокусе " ( Spotlight ) для 2-3 классов общеоразовательной школы / Н. Быкова. - С.12-17 фывфыв: УМК Никитенко, З. Отличительные особенности УМК по английскому языку для 2-4 классов начальной школы / З. Никитенко. - С.17-21 фывфыв: УМК Бим, И. УМК "Deutsch. Die ersten Schritte" для 2-4 классов / И. Бим. - С.21-28 фывфыв: УМК Кулигина, А. УМК "Le francais c'est super !"для 2-4 классов общеобразовательных учреждений / А. Кулигина. - С.28-30 фывфыв: УМК, ФРАНЦУЗЬКА МОВА, ПІДРУЧ Кузовлев, В. П. Преемственность в обучении английскому языку между начальной и средней школой / В.П. Кузовлев, Н.М. Лапа. - С.30-33 фывфыв: ПОЧАТКОВИЙ ЕТАП Кузовлев, В. П. Новое издание УМК " English-5" для общеобразовательных учреждений / В. П. Кузовлев, Н. М. Лапа. - С.35-42 фывфыв: УМК Афанасьева, О. В. Структура и основные особенности учебника по английскому языку для IX класса школ с углубленным изучением английского языка / О.В. Афанасьева, И.В. Михеева. - С.42-47 фывфыв: ПІДРУЧНИКОТВОРЕННЯ Бим, И. УМК " Deutsh. Klasse 5" / И. Бим. - С.47-51 фывфыв: УМК Яцковская, Г. УМК " Deutsch. Wunderkinder " -новый проектиздатальства " Просвещение " / Г. Яцковская. - С.51-55 фывфыв: УМК Ваулина, Ю. А. УМК " Английский в фокусе " ( Spotlight ) для 5 и 6 классов общеобразовательных учреждений / Ю. А. Ваулина, О.Е. Подоляко. - С.42-47 фывфыв: УМК Гальскова, Н. Д. УМК " Deutsch. Mosaik " для V и VI классов школ с углубленным изучением немецкого языка / Н.Д. Гальскова, Н.А. Артемова, Т.А. Гаврилова. - С.55-58 фывфыв: УМК, ПІДРУЧНИКИ, ПОСІБНИКИ Береговская, Э. Новый УМК - " L ' oiseau bleu 5 " / Э. Береговская. - С.58-64 фывфыв: УМК, ФРАНЦУЗЬКА МОВА, ПІДРУЧ Селиванова, Н. А. УМК " L ' oiseau bleu " для 6 - 9 классов общеобразовательной школы / Н.А. Селиванова, А.Ю. Шашурина. - С.64-68 фывфыв: УМК, ФРАНЦУЗЬКА МОВА, ПІДРУЧ Кулигина, А. Le francais c'est super ! " - новый учебник для 5 класса общеобразовательных учреждений / А. Кулигина. - С.68-70 фывфыв: УМК, ФРАНЦУЗЬКА МОВА, ПІДРУЧ Щепилова, А. УМК " Le francais c'est super! " - новый учебник для 6 - 9 классов общеобразовательной школы / А. Щепилова. - С.70-75 фывфыв: УМК, ФРАНЦУЗЬКА МОВА, ПІДРУЧ Организация контроля и оценки знаний учащихся. - С.75-76 фывфыв: КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ Кузовлев, В. П. Новое УМК " English 10- 11" / В. П. Кузовлев ; О.В. Афанасьева, И.В. Михеева; Bob Obee; И. Бим; Є. Соловцева; г. Бубнова. - С.76-79 фывфыв: УМК Афанасьева, О. В. Учебник " Английский в фокусе " ( Spotlight )для 10 класса общеобразовательной школы / О. В. Афанасьева ; Bob Obee; И. Бим; Є. Соловцева; г. Бубнова; Е. Григорьева. - С.82-85 фывфыв: УМК Obee, Bob. Spotlight higher Course for Russian High Schools / Bob Obee ; И. Бим; Є. Соловцева; г. Бубнова; Е. Григорьева. - С.85-87 фывфыв: УМК Бим, И. УМк " Deutsch. Klasse 10 " / И. Бим ; Є. Соловцева; г. Бубнова; Е. Григорьева; В. П. Кузовлев, О.В. Дуванова. - С.87-91 фывфыв: УМК Соловцева, Є. УМК по испанскому языку для 10-11 классов / Є. Соловцева ; г. Бубнова; Е. Григорьева; В. П. Кузовлев, О.В. Дуванова; Н. А. Селиванова, А.Ю. Шашурина. - С.91-93 фывфыв: УМК Бубнова, г. УМК " Le francais en perspective " для 10-11 классов школ с углубленным изучением французского языка / г. Бубнова ; Е. Григорьева; В. П. Кузовлев, О.В. Дуванова; Н. А. Селиванова, А.Ю. Шашурина; Н.Д. Гальскова, Л.Н. Яковлева. - С.93-95 фывфыв: УМК, ФРАНЦУЗЬКА МОВА, ПІДРУЧ Григорьева, Е. УМК по французскому языку " Objectif "для учащихся 10-11 классов общеобразовательных учреждений / Е. Григорьева ; В. П. Кузовлев, О.В. Дуванова; Н. А. Селиванова, А.Ю. Шашурина; Н.Д. Гальскова, Л.Н. Яковлева; Л.Н. Яковлева. - С.95-99 фывфыв: УМК Кузовлев, В. П. Система подготовки к сдаче ЕГЭ в серии УМК " English 5 - 11 " / В. П. Кузовлев ; Н. А. Селиванова, А.Ю. Шашурина; Н.Д. Гальскова, Л.Н. Яковлева; Л.Н. Яковлева. - С.99-104 фывфыв: УМК Селиванова, Н. А. УМК " Recontres " - французский язык как второй иностранный / Н. А. Селиванова ; Н.Д. Гальскова, Л.Н. Яковлева; Л.Н. Яковлева. - С.104-106 фывфыв: УМК, ФРАНЦУЗЬКА МОВА Гальскова, Н. Д. Особенности обучения немецкому языку как второму иностранному на базе УМК " Und nun Deutsch! " / Н. Д. Гальскова ; Л.Н. Яковлева. - С.106-110 фывфыв: УМК, НІМЕЦЬКА МОВА Яковлева, Л. Н. Учебный курс по немецкой художественной литературе для IX-XI классов / Л.Н. Яковлева. - С.110 фывфыв: ЕЛЕКТИВНІ КУРСИ Нет сведений об экземплярах |
Рыжаков, М. Мы делаем учебник для массовой школы [Текст] / М. Рыжаков> // Иностранные языки в школе. - 2007. - №Специальный выпуск. - С. 6-7 . - ISSN 0130-6073 фывфывфыв: ПІДРУЧНИКОТВОРЕННЯ Свободных экз. нет |
Афанасьева, О. В. Структура и основные особенности учебника по английскому языку для IX класса школ с углубленным изучением английского языка [Текст] / О.В. Афанасьева, И.В. Михеева> // Иностранные языки в школе. - 2007. - №Специальный выпуск. - С. 42-47 . - ISSN 0130-6073 фывфывфыв: ПІДРУЧНИКОТВОРЕННЯ Доп.точки доступа: Михеева, И.В. Свободных экз. нет |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: І1/2007/3 Журнал 2007г. № 3 Карпова, В. Гуманистические стратегии обучения: использование теории множественного интеллекта на занятиях по иностранным языкам / В. Карпова. - С.3-7 фывфыв: НОВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ, ГУМАНІЗАЦІЯ Денисенко, М. Формування в учнів старшої школи полікультурної комунікативної компетенції в читанні на матеріалі англомовних культурно-країнознавчих текстів / М. Денисенко. - С.7-12 фывфыв: КОМУНИКАТИВНА МЕТОДИКА, КРАЇНОЗНАВСТВО Підтиченко, Г. Виховний потенціал комунікативної методики навчання іноземної мови / Г. Підтиченко. - С.12-14 фывфыв: КОМУНИКАТИВНА МЕТОДИКА Петько, Л. Проблеми шкільного підручника англійської мови / Л. Петько. - С.14-16 фывфыв: ПІДРУЧНИКОТВОРЕННЯ Professional Standards. - С.16-23 фывфыв: МЕТОДИКА ЗАГАЛЬНА Роман, С. Методична підготовка студентів до реалізації дослідної діяльності вчителя іноземної мови в початковій школі / С. Роман ; Є. Мельник; Л. Морська. - С.23-30 фывфыв: ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ Мельник, Є. Листи читачів франкомовної преси як дидактичний матеріал у навчанні студентів продуктивних видів мовленнєвої діяльності / Є. Мельник ; Л. Морська; Т. Шкваріна. - С.30-33 фывфыв: ДИДАКТИЧНІ, МАТЕРІАЛИ, ФРАНЦУЗЬКА МОВА Морська, Л. Змістове наповнення моделі підготовки мйбутнього вчителя іноземних мов до використання інформаційних технологій у професійній діяльності / Л. Морська ; Т. Шкваріна; O. Kobuta. - С.33-39 фывфыв: ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ, ВНЗ, НОВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ Шкваріна, Т. Методи іншомовної освіти дітей дошкільного віку / Т. Шкваріна ; O. Kobuta; С. Любимова. - С.45-49 фывфыв: ПОЧАТКОВИЙ ЕТАП, МЕТОДИКА Kobuta, O. An English Lesson in the 11th grade / O. Kobuta ; С. Любимова; Л. Бєлая. - С.49-50 фывфыв: УРОК АНГЛ. МОВИ Любимова, С. Testing Pupils' in English Literature / С. Любимова ; Л. Бєлая; О. Нестеренко. - С.50-52 фывфыв: ЛІТЕРАТУРА АНГЛІЇ, ТЕСТИ, Бєлая, Л. Методична розробка з теми " Погода і пори року " для учнів 5 класу загальноосвітніх навчальних закладівзакладів / Л. Бєлая ; О. Нестеренко; Л. Парасіч. - С.52-54 фывфыв: ПОГОДА, УРОК АНГЛ. МОВИ Нестеренко, О. Знайдено в Інтеренті (для викладачів іспанської мови ) / О. Нестеренко ; Л. Парасіч; А. Златіна. - С.54-58 фывфыв: ІСПАНСЬКА МОВА Парасіч, Л. Методична розробка уроку за підручником " Англійська мова у спілкуванні " для 9 класу / Л. Парасіч ; А. Златіна. - С.58-60 фывфыв: НМК" Англійська мова у спілкуванні " Златіна, А. Show must go on! / А. Златіна. - С.60-62 фывфыв: ПОЗАКЛАСНА РОБОТА Поетичний клуб. - С.62-64 фывфыв: ПОЕТИЧНИЙ ПЕРЕКЛАД Нет сведений об экземплярах |