Беркеньова, І. Робота з обдарованими учнями в умовах школи-інтернату [Текст] / І. Беркеньова> // Англійська мова та література. - 2004. - №8. - С. 2-6 фывфывфыв: обдаровані діти Свободных экз. нет |
When the Talent is Nearby [Текст]> // English Language and Culture. - 2004. - №6. - С. 15 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання фывфывфыв: обдаровані діти Свободных экз. нет |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: E1/2004/33 Газета 2004г. № 33 What is Debate ?. - С.3-5 фывфыв: дебати, УСНЕ МОВЛЕННЯ, КОМУНИКАТИВНА МЕТОДИКА Bringing up a Personality Requires Tolerance. - С.6-7 фывфыв: ОСОБИСТІСТЬ, ТОЛЕРАНТНІСТЬ, ВИХОВНИЙ АСПЕКТ, ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ Learn Tolerance. - С.8-9 фывфыв: ХАРАКТЕР ЛЮДИНИ, толерантність, ПОВЕДІНКА ЛЮДИНИ Respect for Tolerance and Diversity. - С.10-11 фывфыв: толерантність, ПОВЕДІНКА ЛЮДИНИ You Live Among the Others. - С.12-13 фывфыв: ПОВЕДІНКА ЛЮДИНИ, людина та її оточення, ТОЛЕРАНТНІСТЬ What is Terrorism? What Causes It?. - С.14-15 фывфыв: тероризм The World, Terrorism and You. - С.15-17 фывфыв: тероризм The Black Tuesday. - С.16-17 фывфыв: ТЕРОРИЗМ, 11вересня How We Treat the People. - С.18 фывфыв: ПОВЕДІНКА ЛЮДИНИ Pictures of the Poor. - С.19 фывфыв: бідність, толерантність Global Approach to Plurilingual Education. - С.20 фывфыв: МОВИ СВІТУ, БІЛІНГВІЗМ The European Day Of Languages. - С.21 фывфыв: МОВИ СВІТУ [обдаровані діти]. - С.22-23 фывфыв: ОБДАРОВАНІ ДІТИ Нет сведений об экземплярах |
[почуття людини , вірші ] [Текст]> // English. - 2004. - №33. - С. 22-23 Рубрики: Мова англійська фывфывфыв: ПОВЕДІНКА ЛЮДИНИ -- толерантність -- ОБДАРОВАНІ ДІТИ -- ВІРШ Свободных экз. нет |
[обдаровані діти] [Текст]> // English Language and Culture. - 2004. - №33. - С. 22-23 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання фывфывфыв: ОБДАРОВАНІ ДІТИ Свободных экз. нет |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: E1/2006/17 Газета 2006г. № 17 Mykhailenko, T. Holiday for Creative and Talanted Personalities / T. Mykhailenko. - С.3-4 фывфыв: ОБДАРОВАНІ ДІТИ Allan, D. How to Become a Good Teacher / D. Allan. - С.5-7 фывфыв: ВЧИТЕЛЬ, ПРОФЕСІЯ ВЧИТЕЛЯ Svietna, O. Testing Reading / O. Svietna. - С.8-9 фывфыв: ТЕСТУВАННЯ, ЧИТАННЯ Rakhmanska, S. Let's Talk About Profession / S. Rakhmanska. - С.10-11 фывфыв: ВИБІР ПРОФЕСІЇ, ЗАЙНЯТІСТЬ Tskalenko, A. A Man and His Career / A. Tskalenko. - С.12-13 фывфыв: ВИБІР ПРОФЕСІЇ, ЗАЙНЯТІСТЬ, ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ Kalba, O. Choosing a Career / O. Kalba. - С.14-15 фывфыв: ВИБІР ПРОФЕСІЇ, ЗАЙНЯТІСТЬ Drozdova, O. It's a Good Job / O. Drozdova. - С.16 фывфыв: ВИБІР ПРОФЕСІЇ, ЗАЙНЯТІСТЬ Shklar, I. Character and Personality / I. Shklar. - С.17-20 фывфыв: ХАРАКТЕР ЛЮДИНИ Good Housekeeping. - С.21-22 фывфыв: ДОМОГОСПОДАРСТВО A Wonderful Surprise. - С.23 фывфыв: ЖІНОЧИЙ ДЕНЬ, ВІРШ, ДЕНЬ МАТЕРІ, ЖІНОЧИЙ Д Words of Hope. - С.23 фывфыв: КРИЛАТІ, ВИРАЗИ Нет сведений об экземплярах |
Mykhailenko, T. Holiday for Creative and Talanted Personalities [Текст] / T. Mykhailenko> // English Language and Culture. - 2006. - №17. - С. 3-4 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання фывфывфыв: ОБДАРОВАНІ ДІТИ Свободных экз. нет |
Holday for Creative and Talented Personalities [Текст]> // English Language and Culture. - 2006. - №18. - С. 3-4 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання фывфывфыв: ТАЛАНОВИТІ ДІТИ -- ОБДАРОВАНІ ДІТИ Свободных экз. нет |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: А536335/2007/2 2007г. № 2 Казачінер, О. Організація навчання обдарованих учнів / О. Казачінер. - С.2-5 фывфыв: ОБДАРОВАНІ ДІТИ Зразок підготовки та проведення педагогічної ради " Громадська освіта як засіб виховання компетентної особистості ". - С.6-7 фывфыв: педрада Дорошенко, Н. Освіта в Україні, США та Великобританії / Н. Дорошенко ; І. Скакун; Н. Політикіна. - С.8 фывфыв: ОСВІТА США, ОСВІТА УКРАЇНИ, ВЕЛИКОБРИТАНІЯ Розробка уроку з теми " Математика англійською мовою " ( 11 клас ). - С.9-12 фывфыв: ІНТЕГРОВАНИЙ УРОК МАТЕМАТИКА Скакун, І. Shopping and Clothes ( 4 клас ) / І. Скакун ; Н. Політикіна. - С.13 Погода взимку. Зимові ігри. Present Sіmple and Past Simple( 6клас ). - С.14-15 фывфыв: ПОРИ РОКУ, ПОГОДА, ПОРИ РОКУ Дзюндзя, С. Shops & Shopping / С. Дзюндзя. - С.16-17 фывфыв: ПОКУПКИ, УРОК АНГЛ. МОВИ Політикіна, Н. Choosing a Profession (11 клас ) / Н. Політикіна. - С.18-20 фывфыв: ВИБІР ПРОФЕСІЇ, ЗАЙНЯТІСТЬ Нет сведений об экземплярах |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: А536335/2007/10 2007г. № 10 Кошелюк, Г. Поезія на уроках англійської мови / Г. Кошелюк. - С.2-4 фывфыв: ПОЕЗІЯ, УРОК АНГЛ. МОВИ Бондарчук, І. Робота з обдарованими дітьми / І. Бондарчук. - С.4 фывфыв: ОБДАРОВАНІ ДІТИ Даниленко, а. Seasons and Months. Weather and Weather Forecast ( Integrated Lesson English - Music - Geography ) / а. Даниленко. - С.5-10 фывфыв: ПОГОДА, УРОК АНГЛ. МОВИ Малиця, Л. In the World of Adjectives (lesson plan ) / Л. Малиця. - С.12-15 фывфыв: ГРАМАТИКА, ПРИКМЕТНИК Бенедиктова, О. No Call for Alcohol ( lesson plan ) / О. Бенедиктова. - С.12-15 фывфыв: ЗДОРОВИЙ СПОСІБ ЖИТТЯ, ШКІДЛИВІ ЗВИЧКІ Андрусів, Л. Genius of the Century / Л. Андрусів. - С.15-17 фывфыв: ШЕКСПІР Аршинова, В. Career Proposals / В. Аршинова. - С.19-21 фывфыв: ВИБІР ПРОФЕСІЇ, ЗАЙНЯТІСТЬ Нет сведений об экземплярах |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: И1/2008/1 Журнал 2008г. № 1 ПоляковО. Цели профильно-ориентированного обучени яинстранному языку в вузе / ПоляковО. - С.2-8 фывфыв: ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ, ВНЗ Сысоев, П. Спорные вопросы коммуникативного контроля умений учащихсся воспринимать речь на слух / П. Сысоев. - С.8-16 фывфыв: АУДІЮВАННЯ, КОНТРОЛЬ Сокол, И. Проект как метод реализации коммуникативного подхода в обучении иностранному языку / И. Сокол. - С.16-21 фывфыв: ПРОЕКТ, КОМУНІКАТИВНИЙ АСПЕКТ Шишова, И. Проектная работа в обучении одаренных детей иностранному языку / И. Шишова. - С.21-27 фывфыв: ОБДАРОВАНІ ДІТИ Байгельдина, Н. Применеие пословиц на уроках французского языка в 7-8х классах / Н. Байгельдина. - С.27-32 фывфыв: ФРАЗЕОЛОГІЗМИ, ФРАНЦУЗЬКА МОВА Загребина, И. Интегративное обучение как средство целостного развития личности младшего школьника / И. Загребина. - С.32-35 фывфыв: ІНТЕГРОВАНЕ, НАВЧАННЯ, Семенова, Н. Урок немецкого языка в 5 классе по теме "Zu Hause" / Н. Семенова. - С.35-38 фывфыв: НІМЕЦЬКА МОВА Сигал, т. Работа с опорными конспектами на уроках английского языка / т. Сигал. - С.42-48 фывфыв: ОПОРНІ, КОНСПЕКТ Дементьева, Е. Проведение Дня Австралии в рамках недели английского языка / Е. Дементьева. - С.48-51 фывфыв: АВСТРАЛІЯ, ЛІНГВОКРАЇНОЗНАВС Бычковская, Е. Развитие интереса к иностранному языку у младших школьников / Е. Бычковская, А. Гончаренко. - С.51-54 фывфыв: ІНТЕРЕС, МОТИВАЦІЯ Мишакина, И. Сказка как один из приемов формирования грамматических навыков немецкого языка / И. Мишакина. - С.54-58 фывфыв: КАЗКА, МЕТОДИКА, НІМЕЦЬКА МОВА Чернышева, Е. Применение интерактивной мультимедийной программы " English Discoveries"на уроках английского языка / Е. Чернышева. - С.58-62 фывфыв: НОВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ Архипова, М. Из опыта работы по внеклассному чтению в VI классе / М. Архипова. - С.62-65 фывфыв: ПОЗАКЛАСНА РОБОТА, ЧИТАННЯ Мельникова, Т. Игра-викторина на тему " Путешествие по Франции" / Т. Мельникова. - С.65-69 фывфыв: ФРАНЦІЯ, ЛІНГВОКРАЇНОЗНАВСТВ Жаркова, Т. Отражение национального характера в пословицах и поговорках / Т. Жаркова, О. Синицких. - С.75-79 фывфыв: ФРАЗЕОЛОГІЗМИ, ФРАНЦУЗЬКА МОВА English Teacher's Calendar. - С.79-85 фывфыв: МІСЯЦЬ, РОКУ Котлярова, Т. Использование пословиц при обучении немецкой грамматике / Т. Котлярова ; Э. Кораблева; С. Трифонова. - С.85-89 фывфыв: ФРАЗЕОЛОГІЗМИ, НІМЕЦЬКА МОВА Кораблева, Э. Роль гуманитарных знаний и их контроль в обучении иностранному языку / Э. Кораблева ; С. Трифонова. - С.89-93 фывфыв: ГУМАНІЗАЦІЯ, ОСВІТА Трифонова, С. Формирование социокультурной компетенции учащихся гимназии через реализацию межкультурныых образовательных проектов / С. Трифонова. - С.106-109 фывфыв: СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ ПІДХІД Нет сведений об экземплярах |
Шишова, И. Проектная работа в обучении одаренных детей иностранному языку [Текст] / И. Шишова> // Иностранные языки в школе. - 2008. - №1. - С. 21-27 . - ISSN 0130-6073 фывфывфыв: ОБДАРОВАНІ ДІТИ Свободных экз. нет |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: E1/2008/24 Газета 2008г. № 24 Child Stars of Hollywood. - С.23-25 фывфыв: ДІТИ, ЗІРКИ КІНО English Literature Quizzez. - С.26-28 фывфыв: КВІЗ, ЛІТЕРАТУРА АНГЛІЇ The Young at Arts. - С.29-30 фывфыв: МОЛОДЬ Music in Our Life. - С.31-33 фывфыв: МУЗИКА, УРОК АНГЛ. МОВИ In the World of Theatre. - С.34-39 фывфыв: ТЕАТР, УРОК АНГЛ. МОВИ Is Television Art or a Means of Communication?. - С.40-43 фывфыв: ТЕЛЕБАЧЕННЯ, УРОК АНГЛ. МОВИ Characteristic and Behaviours of the Gifted. - С.44-45 фывфыв: ОБДАРОВАНІ ДІТИ New Democracy Hungry for Business Communication Methods. - С.47-48 фывфыв: ЗАРУБІЖНІ МЕТОДИКИ That Was a Super Event. - С.46 фывфыв: НАВЧАННЯ ЗА КОРДОНОМ Нет сведений об экземплярах |
Characteristic and Behaviours of the Gifted [Текст]> // English Language and Culture. - 2008. - №24. - С. 44-45 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання фывфывфыв: ОБДАРОВАНІ ДІТИ -- ХАРАКТЕР ЛЮДИНИ Свободных экз. нет |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: А536335/2008/24 2008г. № 24 Коробова, І. Робота з обдарованими учнями на уроках іноземної мови та в позаурочний час / І. Коробова; І. Короьова. - С.2-5 фывфыв: ОБДАРОВАНІ ДІТИ Агаджанова, Р. An Integrated Approach to Writing / Р. Агаджанова, С. Кібук. - С.5-9 фывфыв: НАВЧАННЯ ПИСЬМА Анікєєва, І. Розвиток творчих здібностей учнів на уроках іноземної мови / І. Анікєєва. - С.9-14 фывфыв: ТВОРЧІСТЬ, ОСОБИСТІНО ОРІЕНТ Пантелеймонова-Плакса, І. Ефективність використання інтерактивних та проектних технологій на уроках ангійської мови / І. Пантелеймонова-Плакса. - С.17-24 фывфыв: ІНТЕРАКТИВНІСТЬ Камінська-Клецкова, Я. Ukraine - the Motherland / Я. Камінська-Клецкова. - С.24-26 фывфыв: УКРАЇНІКА, УКРАЇНА Лєнкова, Л. Сценарій ранку " School Is Our Second Home" / Л. Лєнкова. - С.28-30 фывфыв: ШКОЛА, ШКІЛЬНЕ ЖИТТЯ Максименко, Л. Розробка уроку англійської мови з розвитку критичного мислення учнів / Л. Максименко. - С.26-28 фывфыв: КРИТИЧНЕ МИСЛЕННЯ Білякова, І. Ігрові технології - як засіб активізації вивчення англійської мови учнями основної школи / І. Білякова. - С.14-17 фывфыв: ГРА НА УРОЦІ Нет сведений об экземплярах |
Короьова, І. Робота з обдарованими учнями на уроках іноземної мови та в позаурочний час [Текст] / І. Короьова> // Англійська мова та література. - 2008. - №24. - С. 2-5 фывфывфыв: ОБДАРОВАНІ ДІТИ Свободных экз. нет |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: Е 7/2009/1 Журнал 2009г. № 1 Some More of Christmas Symbol. - P.2-13 фывфыв: РІЗДВО, СИМВОЛИ What Tree Are You?. - P.14-17 фывфыв: ГОРОСКОПИ Young and Talented. - P.18-21 фывфыв: ОБДАРОВАНІ ДІТИ Do You Think You'd Be Successful Doing This?. - P.22-23 фывфыв: ТЕСТУВАННЯ, ГРАМАТИКА Visiting London. - P.24-25 фывфыв: ЛОНДОН, КВІЗ Are You a Fish?. - P.26 фывфыв: СПОРТ, ПЛАВАННЯ Facts About English. - P.27 фывфыв: ІСТОРІЯ АНГЛ. МОВИ English Proverbs with a Explanation Where Necessary. - P.28-31 фывфыв: ФРАЗЕОЛОГІЗМИ Crossword Puzzle. - P.32 фывфыв: КРОСВОРД, ЗАГАДКИ Нет сведений об экземплярах |
Young and Talented [Текст]> // English for Everybody : Издается с 2004 года. - 2009. - №1. - С. 18-21 Рубрики: Мова англійська--Теми розмовні фывфывфыв: ОБДАРОВАНІ ДІТИ Свободных экз. нет |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: А536335/2009/19 2009г. № 19 Кудрявцев, В. Програма навчальної практики з англійської мови для 8 класу / В. Кудрявцев. - С.2-7 фывфыв: ПРОГРАМИ, СПЕЦІАЛІЗОВАНА, ШК, ОБДАРОВАНІ ДІТИ Завада, Т. Головні підходи до викладання сучасної англійської мови в сеердній школі на основі інтеграції моделювання навчального процесу / Т. Завада. - С.7-10 фывфыв: МЕТОДИКА ЗАГАЛЬНА, ЗАРУБІЖНА, МЕТОДИКА ЗАГАЛЬНА Нет сведений об экземплярах |
Кудрявцев, В. Програма навчальної практики з англійської мови для 8 класу [Текст] / В. Кудрявцев> // Англійська мова та література. - 2009. - №19. - С. 2-7 Рубрики: мова англійська--методика викладання фывфывфыв: ПРОГРАМИ, СПЕЦІАЛІЗОВАНА, ШК -- ОБДАРОВАНІ ДІТИ Свободных экз. нет |