А-724 Люта, Л. Навчання письму як методична проблема [Текстььь] / Л. Люта> // Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів : Наук.-метод. вид. / Ред. О.Тищенко. - Рівне : Перспектива, 2004. - С. 164 - 169 . - ISBN 966-7643-43-3
Рубрики: Мова англійська--Методика викладання--Початкова школа фывфывфыв: Навчання письму Доп.точки доступа: Каша, Т. Экземпляры всего: 2 ВІЛ (1), ЧЗ (1) Свободны: ВІЛ (1), ЧЗ (1) |
П957 Демиденко, Г. Ф Про вивчення основних особливостей французької писемної мови на початковому етапі навчання у мовному вузі [Текст] / Г.Ф Демиденко> // Питання романо-германської філології та методики викладання іноземних мов. Вип 4. : Республіканський науково-методичний збірник. - Київ : Радянська школа, 1977. - С.150-154 Рубрики: Мова французька--Методика викладання фывфывфыв: НАВЧАННЯ ПИСЬМУ Свободных экз. нет |
Т29 Ольховська, А. Відбір та організація текстового матеріалу для формування навичок передачі імплікатур означеності в усному перекладі з аркуша. [Текст] / А. Ольховська> // Тези доповідей XI наукової конференції ’’Каразінські читання:Людина. Мова. Комунікація’’. - Харків : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. , 2012. - С. 202-205 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання фывфывфыв: Навчання письму Свободных экз. нет |
H-996 Specific or general academic purposes? [Текстььь] > // Hyland Ken. English for Academic Purposes : An advanced vesource book / Hyland Ken; Ken Hyland. - London, NY : Routledge, 2008. - P9-15 Рубрики: Мова англійська--Граматика фывфывфыв: навчання письму -- стилістика Экземпляры всего: 1 ВІЛ (1) Свободны: ВІЛ (1) |
H-996 Initiating ESL students into the academic discourse community: how far should we go?/ Ruth Spack [Текстььь] > // Hyland Ken. English for Academic Purposes : An advanced vesource book / Hyland Ken; Ken Hyland. - London, NY : Routledge, 2008. - P109-112 Рубрики: Мова англійська--Граматика фывфывфыв: дискурс академічний -- навчання письму Экземпляры всего: 1 ВІЛ (1) Свободны: ВІЛ (1) |
H-996 Pragmatist discourse and English for Academic Purposes / Desmond Allison [Текстььь] > // Hyland Ken. English for Academic Purposes : An advanced vesource book / Hyland Ken; Ken Hyland. - London, NY : Routledge, 2008. - P129-133 Рубрики: Мова англійська--Граматика фывфывфыв: дискурс прагматичний -- навчання письму Экземпляры всего: 1 ВІЛ (1) Свободны: ВІЛ (1) |
H-996 Vulgar pragmatism, critical pragmatism, and EAP / Alistair Pennycook [Текстььь] > // Hyland Ken. English for Academic Purposes : An advanced vesource book / Hyland Ken; Ken Hyland. - London, NY : Routledge, 2008. - P133-137 Рубрики: Мова англійська--Граматика фывфывфыв: навчання письму -- підхід прагматичний Экземпляры всего: 1 ВІЛ (1) Свободны: ВІЛ (1) |
H-996 Qualifications and certainty in L1 and L2 students' writing / Ken Hyland and John Milton [Текстььь] > // Hyland Ken. English for Academic Purposes : An advanced vesource book / Hyland Ken; Ken Hyland. - London, NY : Routledge, 2008. - P163-167 Рубрики: Мова англійська--Граматика фывфывфыв: навчання письму -- спосіб дієслова Экземпляры всего: 1 ВІЛ (1) Свободны: ВІЛ (1) |
H-996 Redefining 'context' in research on writing / Elaine Chin [Текстььь] > // Hyland Ken. English for Academic Purposes : An advanced vesource book / Hyland Ken; Ken Hyland. - London, NY : Routledge, 2008. - P174-178 Рубрики: Мова англійська--Граматика фывфывфыв: контекст соціальний -- навчання письму Экземпляры всего: 1 ВІЛ (1) Свободны: ВІЛ (1) |
H-996 Networking into academic discourse / Mark Warschauer [Текстььь] > // Hyland Ken. English for Academic Purposes : An advanced vesource book / Hyland Ken; Ken Hyland. - London, NY : Routledge, 2008. - P202-207 Рубрики: Мова англійська--Граматика фывфывфыв: технологія комунікативна -- навчання письму Экземпляры всего: 1 ВІЛ (1) Свободны: ВІЛ (1) |
H-996 What am I supposed to make of this?' The messages conveyed to students by tutors' written comments/ Roz Ivanic [Текстььь] > // Hyland Ken. English for Academic Purposes : An advanced vesource book / Hyland Ken; Ken Hyland. - London, NY : Routledge, 2008. - P208-213 Рубрики: Мова англійська--Граматика фывфывфыв: взаємодія педагогічна -- навчання письму Экземпляры всего: 1 ВІЛ (1) Свободны: ВІЛ (1) |