> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: І2/2004/1 2004г.1 (/Іноземні мови в навчальних закладах. - Киiв: Педагогічна преса, 2004. - №1.) Крючков, Г. Болонський процес як гармонізація європейської системи вищої освіти / Г. Крючков. - С.4-8 фывфыв: міжнародна освіта Державний стандарт базової і повної загальної середньої овіти. - С.10-19 фывфыв: програма Завдання для державної підсумкової атестації з іноземної мови 9 клас. - С.20-22 фывфыв: атестація Завдання для державної підсумкової атестації з іноземної мови. 11 клас. - С.23-28 фывфыв: атестація Коваленко, О. Як працювати ефективніше ? / О. Коваленко ; Г. Шишкова; Т. Гросе; Ж. Томусяк. - С.30-31 фывфыв: ефективність навчання [ Шекспір ]. - С.49-57 фывфыв: позкласна робота, вірші, сонети Хом'як, Є. Надати мовленню барв і емоцій / Є. Хом'як ; н. Доусон; В. Галушка; В. Редько, С. Карп, О. Кохан. - С.58-64 фывфыв: усне мовлення, емоційне мовлення Козачинська, О. Все - про пресу / О. Козачинська ; О. Торгачова; Б. Шалагінов. - С.80-85 фывфыв: мас-медіа, преса Шишкова, Г. Як збудити цікавість ? План-конспект уроку " Учень та його оточення " / Г. Шишкова ; Т. Гросе; Ж. Томусяк. - С.65-77 фывфыв: для найменших, на початковому етапі, інтерактивний урок Рудан, О. Дамо світові шанс / О. Рудан ; Л. Сернова; І. Ситдикова. - С.86-91 фывфыв: мир, література Доусон, н. Підручник з іноземної мови має навчити успіху ..." / н. Доусон ; В. Галушка; В. Редько, С. Карп, О. Кохан. - С.92-93 фывфыв: успішне навчання, підручник Торгачова, О. Працюємо із задоволенням: Конспект уроку-гри ( нім. мова ) / О. Торгачова ; Б. Шалагінов. - С.94-97 фывфыв: гра на уроці, німецька мова, для найменших Гросе, Т. На нашому уроці - найцікавіше / Т. Гросе ; Ж. Томусяк. - С.98-100 фывфыв: мотивація, німецька мова Сернова, Л. Мандруючи країною знанаь / Л. Сернова ; І. Ситдикова. - С.101-105 фывфыв: німецька мова Галушка, В. Вивчаємо мову - виховуємо характер / В. Галушка ; В. Редько, С. Карп, О. Кохан. - С.106-108 фывфыв: риси характеру, ніиецька мова Шалагінов, Б. Розвиваючи творчу уяву читача: монограічний аналіз вірша Генріха Гейне " Лорелей " / Б. Шалагінов. - С.109-112 фывфыв: Гейне, німецька поезія, лорелей Томусяк, Ж. Сторінками граматичного зошита / Ж. Томусяк. - С.113-115 фывфыв: французька граматика Ситдикова, І. Комп'ютер поспішає на допомогу / І. Ситдикова. - С.116-120 фывфыв: новітні технології, вивчення французької мови Редько, В. Майбутнє починається сьогодні / В. Редько, С. Карп, О. Кохан. - С.120-125 фывфыв: іспанська мова Нет сведений об экземплярах |
Торгачова, О. Працюємо із задоволенням: Конспект уроку-гри ( нім. мова ) [Текст] / О. Торгачова> // Іноземні мови в начальних закладах. - 2004. - №1. - С. 94-97 фывфывфыв: гра на уроці -- німецька мова -- для найменших Свободных экз. нет |
Гросе, Т. На нашому уроці - найцікавіше [Текст] / Т. Гросе> // Іноземні мови в начальних закладах. - 2004. - №1. - С. 98-100 фывфывфыв: мотвація -- німецька мова Свободных экз. нет |
Сернова, Л. Мандруючи країною знанаь [Текст] / Л. Сернова> // Іноземні мови в начальних закладах. - 2004. - №1. - С. 101-105 фывфывфыв: німецька мова Свободных экз. нет |
Игры на уроке немецкого [Текст]> // Иностранные языки в школе. - 2004. - №1. - С. 44-46 . - ISSN 0130-6073 фывфывфыв: гра -- німецька мова Свободных экз. нет |
Makarow, P. Die Bruder Grimm [Текст] / P. Makarow> // Иностранные языки в школе. - 2004. - №1. - С. 71-76 . - ISSN 0130-6073 фывфывфыв: видатні люди Німеччини -- Грим брати -- німецька мова Свободных экз. нет |
Der Umweltshutz in Deutschlnd [Текст]> // Иностранные языки в школе. - 2004. - №1. - С. 76-87 . - ISSN 0130-6073 фывфывфыв: екологія -- німецька мова -- Німеччина Свободных экз. нет |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: И1/2004/3 Журнал 2004г. № 3 Единый государственный экзамен по иностранным языкам в 2003-2004 учебном году. - С.3-30 фывфыв: загальна методика Бим, И. Всегда ли инновации в области терминологии - следствие развития научного знанаия / И. Бим ; Р. Мильруд; Е. Соловова; О. Поляков; М. Лфтаева; А. Бабаянц; Т. Назароква. - С.30-34 фывфыв: терминологія, лексикологія Мильруд, Р. Актуальные проблемы методики оьучения иностранным языкам за рубежом / Р. Мильруд ; Е. Соловова; О. Поляков; М. Лфтаева; А. Бабаянц; Т. Назароква; Т. Спиридонова. - С.34-41 фывфыв: зарубіжна методика Соловова, Е. Автономия учащихся как основа развития современного непрерывного образования личности / Е. Соловова ; О. Поляков; М. Лфтаева; А. Бабаянц; Т. Назароква; Т. Спиридонова; Н. Никишина. - С.41-45 фывфыв: АВТОНОМИЯ, самостійність, особистість Поляков, О. РОль теорий учения и анализа потребностей в проектировании профильно-ориентированного курса пнглийского языка / О. Поляков ; М. Лфтаева; А. Бабаянц; Т. Назароква; Т. Спиридонова; Н. Никишина; В. Хохлова. - С.45-55 фывфыв: ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ Лфтаева, М. Совершенствование умений говорения на основе текста для чтения на старшем єтапе / М. Лфтаева ; А. Бабаянц; Т. Назароква; Т. Спиридонова; Н. Никишина; В. Хохлова; В. МИлосердова. - С.53-60 фывфыв: МОВЛЕННЄВА діяльнясть, ЧИТАННЯ Бабаянц, А. Технология стимуляции реального общения на иностранном языке / А. Бабаянц ; Т. Назароква; Т. Спиридонова; Н. Никишина; В. Хохлова; В. МИлосердова; Н. Антонова. - С.60-67 фывфыв: КОМУНИКАТИВНА МЕТОДИКА, УСНЕ МОВЛЕННЯ Назароква, Т. Урок по теме "Meine traumschule" / Т. Назароква ; Т. Спиридонова; Н. Никишина; В. Хохлова; В. МИлосердова; Н. Антонова; Л. Ронзина. - С.67-70 фывфыв: розмовна тема , школа , німецька мова Спиридонова, Т. Игровые приемы для повторения пяти времен английского глагола / Т. Спиридонова ; Н. Никишина; В. Хохлова; В. МИлосердова; Н. Антонова; Л. Ронзина. - С.70-72 фывфыв: ГРАМАТИКА, ГРА Никишина, Н. Грамматика на уроке немецкого языка / Н. Никишина ; В. Хохлова; В. МИлосердова; Н. Антонова; Л. Ронзина; Ж. Арутюнова. - С.72-76 фывфыв: НІМЕЦЬКА ГРАМАТИКА Хохлова, В. Особенности восприятия культуры страны изучаемого языка / В. Хохлова ; В. МИлосердова; Н. Антонова; Л. Ронзина; Ж. Арутюнова. - С.76-80 фывфыв: ЛІНГВОКРАЇНОЗНАВСТВО МИлосердова, В. Национально-культурные стереотипы и проблемы межкультурной коммуникации / В. МИлосердова ; Н. Антонова; Л. Ронзина; Ж. Арутюнова. - С.80-85 фывфыв: СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ ПІДХІД, КОМУНИКАТИВНИЙ МЕТОД Антонова, Н. A la recontre de Maurice Druon / Н. Антонова ; Л. Ронзина; Ж. Арутюнова. - С.85-89 фывфыв: Дрюон, персоналії, французька література Ронзина, Л. Die Osterreichischen Komponisten / Л. Ронзина; Ж. Арутюнова. - С.89-91 фывфыв: музика, австрія, композитори Ронзина, Л. Сценарий литературного вечера " Лермонтов и Байрон " / Л. Ронзина ; Ж. Арутюнова. - С.91-97 фывфыв: ПОЗАКЛАСНА РОБОТА, СЦЕНАРІЙ, БАЙРОН Арутюнова, Ж. Современные тенденции развития системы образования во Франции / Ж. Арутюнова. - С.104-108 фывфыв: освіта франції Нет сведений об экземплярах |
Назарова, Т. Урок по теме " Meine Traumschule " [Текст] / Т. Назарова> // . - С. 67-70 фывфывфыв: моя школа -- німецька мова -- урок |
Назароква, Т. Урок по теме "Meine traumschule" [Текст] / Т. Назароква> // Иностранные языки в школе. - 2004. - №3. - С. 67-70 . - ISSN 0130-6073 фывфывфыв: розмовна тема -- школа -- німецька мова Свободных экз. нет |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: И1/2004/5 Журнал 2004г. № 5 Соловова, Е. Разработка авторских программ и курсов / Е. Соловова. - С.13-19 фывфыв: курси Методическое письмо. О преподавании иностранного языка в условиях введения Федерального компонента государственного стандарта общего образования . - С.2-12 фывфыв: МЕТОДИКА ЗАГАЛЬНА Орехова, И. Формирование лингвокультурологической компетенции в процессе обучения иностранным языкам / И. Орехова ; Т. Лесохина; Т. Харламова; Н. Спичко; В. Цетлин; З. Никитенко; Р. Ходера. - С.28-31 фывфыв: ЛІНГВОКРАЇНОЗНАВСТВО Лесохина, Т. Преемственное обучение французскому языку в школе и нефилологическом вузе в контексте языкового плюрализма / Т. Лесохина ; Т. Харламова; Н. Спичко; В. Цетлин; З. Никитенко; Р. Ходера; А. Макросян. - С.31-39 фывфыв: ФРАНЦУЗЬКА мова Харламова, Т. Языковая мода в дидактической и методической терминологии / Т. Харламова ; Н. Спичко; В. Цетлин; З. Никитенко; Р. Ходера; А. Макросян. - С.39-44 фывфыв: МОВА ВЧИТЕЛЯ Спичко, Н. Образовательная среда в обучении мностранным языкам / Н. Спичко ; В. Цетлин; З. Никитенко; Р. Ходера; А. Макросян; А. Рябищенкова. - С.44-49 фывфыв: ДИДАКТИКА Цетлин, В. Заметки об актуальности классических текстов / В. Цетлин ; З. Никитенко; Р. Ходера; А. Макросян; А. Рябищенкова; А. Брусиловская. - С.49-54 фывфыв: МЕТОДИКА ЗАГАЛЬНА Никитенко, З. Особенности организации устного вводного курса по английскому языку во ІІ классе / З. Никитенко ; Р. Ходера; А. Макросян; А. Рябищенкова; А. Брусиловская; Н. Марчан. - С.56-61 фывфыв: усне мовлення Ходера, Р. Белые пятна " в дидактике иностранных языков / Р. Ходера ; А. Макросян; А. Рябищенкова; А. Брусиловская; Н. Марчан; Л. Бородкина. - С.64-70 фывфыв: ЛІНГВОДИДАКТИКА Макросян, А. Всякий ли неродной язык - иностранный ? / А. Макросян ; А. Рябищенкова; А. Брусиловская; Н. Марчан; Л. Бородкина; А. Рыжкова. - С.64-70 фывфыв: іноземна мова, поняття іноземна Рябищенкова, А. Об интеграции различных видов деятельности на уроках иностранного языка в младших классах / А. Рябищенкова ; А. Брусиловская; Н. Марчан; Л. Бородкина; А. Рыжкова; Ж. Арутюнова. - С.70-73 фывфыв: ІНТЕГРОВАНИЙ УРОК Брусиловская, А. Konjunktiv на уроках специального перевода / А. Брусиловская ; Н. Марчан; Л. Бородкина; А. Рыжкова; Ж. Арутюнова; А. Ионина. - С.73-77 фывфыв: НІМЕЦЬКА ГРАМАТИКА, переклад Марчан, Н. О некоторых приемах повышения єффективности изучения лексики / Н. Марчан ; Л. Бородкина; А. Рыжкова; Ж. Арутюнова; А. Ионина; О. Гудина. - С.77-79 фывфыв: ЕФЕКТИВНІСТЬ НАВЧАННЯ ЛЕКСИКИ Бородкина, Л. Материалы на французском языке для работы в младших классах / Л. Бородкина ; А. Рыжкова; Ж. Арутюнова; А. Ионина; О. Гудина; М. Лукьянчикова. - С.85-88 фывфыв: ПОЧАТКОВИЙ ЕТАП, ФРАНЦУЗЬКА МОВА Рыжкова, А. Columbus's Discovery of America / А. Рыжкова ; Ж. Арутюнова; А. Ионина; О. Гудина; М. Лукьянчикова. - С.88-90 фывфыв: АМЕРИКА, КРАЇНОЗНАВСТВО, колумб Арутюнова, Ж. Современніе требования к составлению Curriculum Vitae и Lettre de motivation / de candidature / Ж. Арутюнова ; А. Ионина; О. Гудина; М. Лукьянчикова. - С.90-94 фывфыв: ФРАНЦУЗЬКА МОВА, ДІЛОВА МОВА Ионина, А. Наречие в современном английском языке / А. Ионина ; О. Гудина; М. Лукьянчикова. - С.94-97 фывфыв: АНГЛІЙСЬКА МОВА, ГРАМАТИКА Гудина, О. Die osterreichichen Komponisen [ Alban Berg ] / О. Гудина ; М. Лукьянчикова. - С.101-104 фывфыв: КРАЇНОЗНАВСТВО, ПЕРСОНАЛІЇ МУЗИКА Лукьянчикова, М. Всероссийская олимпиада по немецкому языку / М. Лукьянчикова. - С.104-109 фывфыв: НІМЕЦЬКА МОВА, ОЛІМПІАДА Нет сведений об экземплярах |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: І2/2005/2 2005г.2 (/Іноземні мови в навчальних закладах. - Киiв: Педагогічна преса, 2005. - 2.) "Razom Nas Bagato" звучить на восьми мовах. - С.4 фывфыв: єврорбачення, ПІСНЯ " Разом нас багато " Полянський, П. Педагогічна адаптація учнів 5-го класу до навчання в основній школі / П. Полянський ; В. Редько; Т. Голуб; О. Коваленко. - С.6-9 фывфыв: МЕТОДИКА ЗАГАЛЬНА Коваленко, О. Методичні рекомендації з навчання іноземної мови у 5-му класі 12-річної загальноосвітньої школи / В. Редько; Т. Голуб; О. Коваленко. - С.9-14 фывфыв: МЕТОДИКА ЗАГАЛЬНА Програми та мовленнєва компетенція з іноземної мови для 5 класу 12-річної зош ( Четвертий рік навчання ): англ., німецька, французька, іспанська мови. - С.9-14 фывфыв: ПРОГРАМИ Концепція навчання другої іноземної мови в загальноосвітніх навчальних закладах . - С.24-32 фывфыв: КОНЦЕПЦІЯ, ЗАГАЛЬНА МЕТОДИКА, НОВІТНІ МЕТОДИ ВИВЧЕННЯ ІНОЗ Прогами та мовленнєва компетенція з другої іноземної мови для 5 класу 12-річної загальноосвітньої школи (перший рік навчання ) : англ., франц., іспан. мови . - С.32-38 фывфыв: ПРОГРАМИ Завдання для Державної атестації учнів загальноосвітніх навчальних закладів з іноземної мови 9, 11 класи . - С.40-50 фывфыв: АТЕСТАЦІЯ, АТЕСТАЦІЯ, ЕКЗАМЕН Редько, В. Підручник як модель системи навчання ( Особливости навчання іноземної мови учнів основної школи крізь призму вітчизняного підручникотворення ) / В. Редько ; Т. Голуб; О. Коваленко. - С.50-56 фывфыв: ПІДРУЧНИК Карп'юк, О. Англійська - це міст для спілкування ( " English is a bridge for communication" - стверджують головні герої сюжетної лінії підручника " Еnglish - 5 " / О. Карп'юк ; Н. Чумак. - С.56-62 фывфыв: ПІДРУЧНИК, КОМУНИКАТИВНА МЕТОДИКА Сірик, Т. Переорієнтуватися на особистість учня ( З досвіду реалізації авторської концепції викладання другої іноземної мови в сучасній зош ) / Т. Сірик ; І. Молоцька. - С.62-68 фывфыв: ОСОБИСТІСТЬ УЧНЯ, ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИЙ, ОСОБИСТІСНЕ НАВЧАННЯ Басай, Н. Навчально-методичний комплект " Guten tag ! 5 "вчить, виховує та розвиває / Н. Басай ; о. ПЕРШУКОВА. - С.68-74 фывфыв: НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧІ КОМПЛЕКСИ Матвієнко, Т. Вчимося за допомогою нового НМК з німецької " Halo, Freunde!" / Т. Матвієнко ; б. ШАЛАГІНОВ. - С.74-78 фывфыв: НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧІ КОМПЛЕКСИ, НІМЕЦЬКА МОВА Голуб, Т. Підручник навчає та допомагає повірити в себе / Т. Голуб ; О. Коваленко. - С.78-82 фывфыв: ФРАНЦУЗЬКА МОВА, ПІДРУЧНИК Чумак, Н. Розвивати інтерес до кожної іноземної мови ( Концепція НМК " Francais 5 (1)'' ) / Н. Чумак. - С.82-86 фывфыв: ПІДРУЧНИК, ФРАНЦУЗЬКА МОВА Психологічний лікнеп. Читати і ще раз читати! ( Психологія навчаня читання іншомовних текстів ). - С.68-96 фывфыв: ЧИТАННЯ, МЕТОДИКА ЧИТАННЯ, ПСИХОЛОГІЯ Молоцька, І. Актвізуючи сиситему навчання (Використання дидактичної гри у підготовці фахівців агономічних спеціальностей ) / І. Молоцька. - С.96-106 фывфыв: ГРА НА УРОЦІ, ГРА, РОЛЬОВА Г ПЕРШУКОВА, о. Формуючи " європейську свідомість "( Європейській досвід структурування соціокультурного компонента зміту навчання іноземної мови ) / о. ПЕРШУКОВА. - С.106-116 фывфыв: ЄВРОРАДА, МІЖНАРОДНА ОСВІТА,, СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ ПІДХІД ШАЛАГІНОВ, б. МОНОГРАФІЧНИЙ АНЛІЗ ВІРША " DAS MADCHEN AUS DER FREMDE " До 200-ої річниці смерті Фрідріха Шиллера ) / б. ШАЛАГІНОВ. - С.120-126 фывфыв: ЛІТЕРАТУРА НІМЕЧЧИНИ, Шіллер Коваленко, О. Вітчизняні підручники будуть кращими! / О. Коваленко. - С.126-128 фывфыв: ПІДРУЧНИК, ПІДРУЧНИКОТВОРЕННЯ Нет сведений об экземплярах |
Матвієнко, Т. Вчимося за допомогою нового НМК з німецької " Halo, Freunde!" [Текст] / Т. Матвієнко; б. ШАЛАГІНОВ> // Іноземні мови в начальних закладах. - 2005. - №2. - С. 74-78 фывфывфыв: НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧІ КОМПЛЕКСИ -- НІМЕЦЬКА МОВА Свободных экз. нет |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: И1/2005/3 Журнал 2005г. № 3 Коломиец, В. Критерии оценивания ресурсов всемирной сети / В. Коломиец. - С.3-9 фывфыв: ІНТЕРНЕТ Медведева, И. Использование Way Ahead CD на уроках / И. Медведева. - С.3-9 фывфыв: МЕТОДИКА, сучасні технології навчання Смирнов, И. Урок по теме " Eine ungewohnliche in Deutschland " / И. Смирнов. - С.12-14 фывфыв: НІМЕЧЧИНА освіта Ощепкова Т.В., Пролыгина М.М. Приёмы обучения различным видам чтения / Т.В., Пролыгина М.М. Ощепкова Т.В. - С.14-22 фывфыв: ЧИТАННЯ, МЕТОДИКА ЧИТАННЯ Мошкина, И. Урок - игра по домашнему чтению / И. Мошкина. - С.22-24 фывфыв: ГРА НА УРОЦІ читання Бухаркина, М. Метод проектов в обучении английскому языку / М. Бухаркина. - С.24-29 фывфыв: ПРОЕКТНА МЕТОДИКА Дитятьева, К. Школьный кукольный театр / К. Дитятьева. - С.29-30 фывфыв: ПОЗАКЛАСНА РОБОТА театр Лобачева, Н. Урок английского языка в VII классе по теме " Protection of the Environment " / Н. Лобачева. - С.31-34 фывфыв: ЕКОЛОГІЯ, ЕКОЛОГІЯ, УРОК АНГ Измайлова, Е. Песни и стихи на уроках английского языка в IIIклассе / Е. Измайлова. - С.34-37 фывфыв: ПІСНІ, НАЙМЕНШИХ Дроздова, О. Уроки языкознания для школьников / О. Дроздова. - С.37-40 фывфыв: МЕТОДИКА ЗАГАЛЬНА Титова, Е. Языковая политика Франции в Бретани / Е. Титова. - С.40-42 фывфыв: МОВНА політика, ФРАНЦІЯ Птахина, А. Железная Леди " / А. Птахина. - С.42-44 фывфыв: ПОЛІТИКА , ПОЛИТИКА персоналії, Маргарет Тетчер [ Захіст навколишнього середовища. Урок ]. - С.44-46 фывфыв: ЕКОЛОГІЯ , НІМЕЧЧИНИ [ Розвиток інтересу до вивчення англійської мови ] . - С.47 фывфыв: МОТИВАЦІЯ, ІНТЕРЕС, МОТИВАЦІЯ ПРИ ВИВЧЕННІ МОВИ Жаркова, Т. Работа с пословицами и поговорками на уроках французского языка / Т. Жаркова ; Т. Назарова; А. Чернова; М. Поспелова; Г. Доржиева; J. Aroutiounova; П. Сысоев. - С.50-54 фывфыв: ФРАЗЕОЛГИЗМЫ, ФРАЗЕОЛОГІЗМИ,, ФРАНЦУЗЬКА МОВА Евдокимова, М. Работа по теме " Речевой етикет на уроках французскогоя языка " / М. Евдокимова ; Л. Бобкова; П. Макаров; О. Гудина; В. Симкин; Е. Липова; И. Попкова. - С.50-54 фывфыв: МОВНИЙ ЕТИКЕТ, ФРАНЦУЗЬКА МОВА Назарова, Т. Литературно-музыкальный вечер, посвященный творчеству Фридриха Шиллера / Т. Назарова ; А. Чернова; М. Поспелова; Г. Доржиева; J. Aroutiounova; П. Сысоев. - С.63-68 фывфыв: ПЕРСОНАЛІЇ ЛІТЕРАТУРА, ЛІТЕРАТУРА НІМЕЧЧИНИ, Шиллер Бобкова, Л. Декада английского языка и другие виды внеклассной работы / Л. Бобкова ; П. Макаров; О. Гудина; В. Симкин; Е. Липова; И. Попкова. - С.68-72 фывфыв: ПОЗАКЛАСНА РОБОТА Чернова, А. The great two rivers' two great nations ( К 60-летию Победы в ВОВ ) / А. Чернова ; М. Поспелова; Г. Доржиева; J. Aroutiounova; П. Сысоев. - С.72-75 фывфыв: ДЕНЬ ПЕРЕМОГИ Макаров, П. Einige Tendenzen der deutschen Sprache / П. Макаров ; О. Гудина; В. Симкин; Е. Липова; И. Попкова. - С.81-84 фывфыв: мовознаавство, НІМЕЦЬКА МОВА Поспелова, М. Учим прилагательные / М. Поспелова ; Г. Доржиева; J. Aroutiounova; П. Сысоев. - С.84-90 фывфыв: ГРАМАТИКА ПРИКМЕТНИК Гудина, О. Die osterreischen Komponisten [ Johanes Brahms ] / О. Гудина ; В. Симкин; Е. Липова; И. Попкова. - С.90-93 фывфыв: ПЕРСОНАЛІЇ МУЗИКА, Брамс Іоган Доржиева, Г. La toponymie eurocanadienne du Quebec / Г. Доржиева ; J. Aroutiounova; П. Сысоев. - С.93-97 фывфыв: ТОПОНІМІЯ, ФРАНЦУЗЬКА МОВА, ТОПОНІМІЯ Симкин, В. О результатах ЕГЭ по английскому языку в 2004 г. и подготовке к экзамену 2005г. / В. Симкин ; Е. Липова; И. Попкова. - С.97-102 фывфыв: ЕКЗАМЕН, ЗАРУБІЖНА МЕТОДИКА Aroutiounova, J. Atlanta, plague tournante frankophone / J. Aroutiounova ; П. Сысоев. - С.102-105 фывфыв: франкофонія Липова, Е. Que viva el festival! / Е. Липова ; И. Попкова. - С.105-107 фывфыв: ІСПАНСЬКА МОВА Сысоев, П. Коммуникативная компетенция: современные подходы к многоуровневому описанию в меттодических целях / П. Сысоев. - С.107-109 фывфыв: ЗАГАЛЬНА МЕТОДИКА, ЗАРУБІЖНА Попкова, И. Англо-руский словарь ложных друзей переводчика / И. Попкова. - С.109 фывфыв: СЛОВАРЬ, ЛЕКСИКОЛОГІЯ Нет сведений об экземплярах |
Макаров, П. Einige Tendenzen der deutschen Sprache [Текст] / П. Макаров> // Иностранные языки в школе. - 2005. - №3. - С. 81-84 . - ISSN 0130-6073 фывфывфыв: мовознаавство -- НІМЕЦЬКА МОВА Свободных экз. нет |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: м1/2004/1 Журнал 2004г. № 1 Future Career. - С.2 фывфыв: ВИБІР ПРОФЕСІЇ Make a Vouyage !. - С.3 фывфыв: ГОВОРІННЯ, УСНЕ МОВЛЕННЯ, ПОДОРОЖ МОРЕМ The World of Nature . - С.4 фывфыв: ПРИРОДА Farmer Pig. - С.8-9 фывфыв: ЧИТАННЯ ТЕКСТИ, ПОЧАТКОВИЙ ЕТАП Auf Wiederschauen, Osterreich!. - С.10-11 фывфыв: АВСТРІЯ Phrasal Verbs and Collocationd with " Make" and " Do ". - С.12-13 фывфыв: ФРАЗОВІ ДІЄСЛОВА Лексические упражнения по теме " Der Mensch: Aussehen und Charakter ". - С.14-15 фывфыв: НІМЕЦЬКА МОВА, ЗОВНІШНІСТЬ, ХАРАКТЕР ЛЮДИНИ Past and Past Perfect, Simple and Continuous. - С.16-17 фывфыв: ГРАМАТИКА, ЧАС Prepositions. - С.18-20 фывфыв: ГРАМАТИКА, ПРИЙМЕННИКИ Die Wesertaltalstrafe. - С.21-25 фывфыв: НІМЕЧЧИНА, МІСТА НІМЕЧЧИНИ К вопросу о национальном характере. - С.28-29 фывфыв: СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ ПІДХІД Self-Esteem . - С.30 фывфыв: ПСИХОЛОГІЯ An Energy Source. - С.31 фывфыв: НАУКОВИЙ ПРОГРЕС, ЕНЕРГОЗБЕРЕЖЕННЯ Нет сведений об экземплярах |
Лексические упражнения по теме " Der Mensch: Aussehen und Charakter " [Текст]> // Методическая мозаика : Приложение к журналу "Иностраные языки в школе". - 2004. - №1. - С. 14-15 . - ISSN 0130-6073 Рубрики: Мова німецька--Методика викладання фывфывфыв: НІМЕЦЬКА МОВА -- ЗОВНІШНІСТЬ, ХАРАКТЕР ЛЮДИНИ Свободных экз. нет |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: м1/2004/5 Журнал 2004г. № 5 Time Travel. - С.2-5 фывфыв: ПОДОРОЖ, ГОВОРІННЯ, УСНЕ МОВЛЕННЯ [ Deutsch Sprache ] . - С.7 фывфыв: НІМЕЦЬКА МОВА The Sad Pony. - С.8-9 фывфыв: ПОЧАТКОВИЙ ЕТАП, ЧИТАННЯ ТЕКСТИ, ПОЧАТКОВИЙ Е Writing a Report. - С.10 фывфыв: ПИСЬМО Holiday Choices. - С.11 фывфыв: НАВЧАННЯ ЛЕКСИКИ, СВЯТА Classroom English. - С.12-16 фывфыв: УРОК АНГЛ. МОВИ [ Німецька граматика ]. - С.17-19 фывфыв: НІМЕЦЬКА ГРАМАТИКА Simple and Continuous 1. - С.20-21 фывфыв: ГРАМАТИКА ДІЄСЛОВО, ЧАС Are You a Good Conversationalist ?. - С.22 фывфыв: РОЗМОВНА АНГЛІЙСЬКА, ПСИХОЛОГІЯ, ПСИХОЛОГІЧНІ ТЕСтування Тест по страноведению. - С.23-25 фывфыв: ТЕСТУВАННЯ, ЛІНГВОКРАЇНОЗНАВСТВО ВЕЛИКОБ Mont-Saint-Michel. - С.26-27 фывфыв: МІСТА, ФРАНЦІЯ Wilkommen in Bayern. - С.27-28 фывфыв: МІСТА НІМЕЧЧИНИ Kapitsa - the Noble Prize Laureate. - С.29-30 фывфыв: ПЕРСОНАЛІЇ НАУКОВЕЦЬ, Капіца Петро Disabled Scout Group. - С.31 фывфыв: МОЛОДЬ, скаути, молодіжні організації Halloween. - С.32 фывфыв: ХЕЛОВІН, СВЯТА ТА ТРАДИЦІЇ, Нет сведений об экземплярах |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: м1/2004/2 Журнал 2004г. № 2 Easter . - С.2 фывфыв: ПАСХА Easter Symbols. - С.3 фывфыв: ПАСХА Easter Traditions in Europe and America. - С.3-4 фывфыв: ПАСХА, АМЕРИКАНСЬКІ СВЯТА Les oeufs de paques: Frais ou fabriques ?. - С.4 фывфыв: ПАСХА, ФРАНЦУЗЬКА МОВА Easter Traditions in Old Russia. - С.5 фывфыв: ПАСХА Ostern. - С.6 фывфыв: ПАСХА, ВІРШ, ПАСХА, , НІМЕЦЬКА МОВА, ПІСНІ The Magic of Dreams . - С.7 фывфыв: СОН What Do You Know About Whales ?. - С.10-11 фывфыв: ТВАРИНИ ПРИРОДА, дельфіни What Games Are There to Play at Summer Festival?. - С.11 фывфыв: ЛІТНІЙ ВІДПОЧИНОК, ГРА, СПОРТ Ma Famille. - С.14-15 фывфыв: СІМ'Я, РОДИНА, ФРАНЦУЗЬКА МОВА Phrasal Verbs: be, put, take. - С.16 фывфыв: ФРАЗЕОЛОГІЗМИ Vocabular Quiz. - С.17 фывфыв: КВІЗ, ЛЕКСИКА Pasts. - С.18-19 фывфыв: ГРАМАТИКА ДІЄСЛОВО, ЧАС, ГРА Reflexive und reziproke Verben. - С.21-22 фывфыв: НІМЕЦЬКА ГРАМАТИКА The American Sport of Baseball. - С.26-27 фывфыв: СПОРТ Бейсбол Famous Scientists and Inventors. - С.29 фывфыв: ВИНАХІДНИКІ, Нобель Альфред Ginzburg Vitaliy - the Nobel Prize Laureate. - С.30-31 фывфыв: ВИНАХІДНИКІ, Нобелевській лауреат April Fool's Day. - С.32 фывфыв: ДЕНЬ СМІХУ Нет сведений об экземплярах |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: м1/2003/6 Журнал 2003г. № 6 Christmas Day. - С.2-4 фывфыв: РІЗДВО Traditional Christmas Food. - С.4-5 фывфыв: ЇЖА, РІЗДВО Noel et ses traditions. - С.6-7 фывфыв: РІЗДВО Франція The Oil Tanker and the Marine Biologist. - С.8-9 фывфыв: КАТАСТРОФИ, ЕКОЛОГІЯ Tugboat Tom. - С.10-11 фывфыв: ЧИТАННЯ ТЕКСТИ Insbruck - Sport Frei!. - С.12-13 фывфыв: СПОРТ, РОЗМОВНА ТЕМА, НІМЕЦЬКА МОВА [ тексти для читання ]. - С.14-15 фывфыв: ЧИТАННЯ ТЕКСТИ Transactional Letter. - С.18 фывфыв: ПИСЬМО [ омоніми ] . - С.19 фывфыв: ОМОФОНИ [граматика французька]. - С.20-21 фывфыв: ФРАНЦУЗЬКА ГРАМАТИКА Немецкие предлоги в кроссвордах. - С.21 фывфыв: НІМЕЦЬКА ГРАМАТИКА, КРОСВОРД НІМЕЦЬКА МОВА, ГРАМ Present Perfect znd Past Simple. - С.22 фывфыв: АНГЛІЙСЬКА МОВА, ГРАМАТИКА Phrasal Verbs and Phraseology. - С.23-25 фывфыв: ФРАЗЕОЛОГІЯ St. Paul's Cathedral ( of London ). - С.26-27 фывфыв: ЛОНДОН Ballspiele . - С.28-29 фывфыв: СПОРТ, НІМЕЦЬКА МОВА Polo. - С.30-31 фывфыв: СПОРТ, ВЕЛИКОБРИТАНІЯ James Watt. - С.32 фывфыв: ВИНАХІДНИКІ, Джеймс Ватт Нет сведений об экземплярах |