П 957 Ємельянова, Г. Визначення оптимальної довжини речення спеціального тексту для навчання аудіювання [Текст] / Г. Ємельянова> // Питання романо-германської філології та методики викладання іноземних мов. В3 : Республіканський науково-методичний збірник. - Київ : Радянська школа, 1976. - С.134-139 . - ISBN 0 р.57 коп Рубрики: Мовознавство фывфывфыв: МЕТОДИКА НАВЧАННЯ -- АУДІЮВАННЯ Свободных экз. нет |
П 957 Карпенко, Л. Залежність деяких параметрів мовлення від словника студента [Текст] / Л. Карпенко> // Питання романо-германської філології та методики викладання іноземних мов. В3 : Республіканський науково-методичний збірник. - Київ : Радянська школа, 1976. - С.139-142 . - ISBN 0 р.57 коп Рубрики: Мовознавство фывфывфыв: МЕТОДИКА НАВЧАННЯ -- МОВЛЕННЯ Свободных экз. нет |
П 957 Стеценко, О. Про основні лексичні операції в мовній діяльності [Текст] / О. Стеценко> // Питання романо-германської філології та методики викладання іноземних мов. В3 : Республіканський науково-методичний збірник. - Київ : Радянська школа, 1976. - С.142-147 . - ISBN 0 р.57 коп Рубрики: Мовознавство фывфывфыв: МЕТОДИКА НАВЧАННЯ -- ЗАСВОЄННЯ ЛЕКСИКИ Свободных экз. нет |
Я 41 Борзенко, С. Грамматическая структура текста, изучаемого в иноязычной аудитории (к проблеме адаптации и продуцирования) [Текст] / С.Г. Борзенко> // Язык и культура: Пятая международная научная конференция Т.5.Проблема гуманизации обучения и культурологический подход в методике преподавания языка и литературы . - Киiв : Collegium, 1997. - С. 22-25 Рубрики: Мовознавство фывфывфыв: МЕТОДИКА НАВЧАННЯ Свободных экз. нет |
Я 41 Жеренко, Н. Обучаемость как основа успешного овладения иноязычным аудированием [Текст] / Н.Е. Жеренко> // Язык и культура: Пятая международная научная конференция Т.5.Проблема гуманизации обучения и культурологический подход в методике преподавания языка и литературы . - Киiв : Collegium, 1997. - С. 35 Рубрики: Мовознавство фывфывфыв: МЕТОДИКА НАВЧАННЯ Свободных экз. нет |
Я 41 Рябоконь, А. О глобальной цели обучения и самообучения иностранным языкам на современном этапе [Текст] / А.В. Рябоконь> // Язык и культура: Пятая международная научная конференция Т.5.Проблема гуманизации обучения и культурологический подход в методике преподавания языка и литературы . - Киiв : Collegium, 1997. - С. 88-91 Рубрики: Мовознавство фывфывфыв: МЕТОДИКА НАВЧАННЯ Свободных экз. нет |
С481 Таборовець, Л. Проблемність як один із способів реалізації комунікативного підходу у навчанні словацької мови [Текст] / Л.М Таборовець> // Слов’янський вісник : Збірник наукових праць. Вип.8 : Філологічні науки. - Рівне : РІСКСУ, 2009. - С. 156-160 Рубрики: Мова слов'янська фывфывфыв: Методика навчання Свободных экз. нет |
К709 Учебно-познавательная компетенция как цель и компонент содержания обучения языку [Текст]> // Коряковцева Н.Ф. Теория обучения иностранным языкам. Продуктивные образовательные технологии / Коряковцева Н.Ф. - М. : Академия, 2010. - С. 61-86 Рубрики: Мовознавство фывфывфыв: МЕТОДИКА НАВЧАННЯ -- КОМПОНЕНТ Свободных экз. нет |
О- 59 Коржаневська, О. Організація самостійної роботи учнів - важливий фактор інтенсифікації навчльного процесу. [Текст] / О. Коржаневська> // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. : Збірник наукових праць. В.42. - Рівне, 2009. - С. 19-23 Рубрики: Мова іноземна фывфывфыв: МЕТОДИКА НАВЧАННЯ -- робота самостійна -- мотивація |
Н34 Кассіна, Т. Кросскультурна компетенція: пошук інноваційних методичних підходів у практиці навчання студентів-іноземців [Текст] / Т. Кассіна> // Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.23. - Острог, 2012. - С. 60-63 Рубрики: Мовознавство /лінгвістика/ фывфывфыв: МЕТОДИКА НАВЧАННЯ -- КОМПЕТЕНЦІЯ КРОССКУЛЬТУРНА |
A-652 Learner Development in Language Learning / A. Wenden [Текстььь] > // Applied Linguistics.Vol.23.N - 1. March 2000. - Oxford : Oxford University Press, 2002. - P32-55 Рубрики: Мова англійська--МОВОЗНАВСТВО /ЛІНГВІСТИКА/ фывфывфыв: психологія навчання -- процес навчальний -- методика навчання -- педагогіка Экземпляры всего: 1 ВІЛ (1) Свободны: ВІЛ (1) |
A-652 A Sociolinguistically Based, Empirically Researched Pronunciation Syllabus for English as an International Language / J. Jenkins [Текстььь] > // Applied Linguistics.Vol.23.N - 1. March 2000. - Oxford : Oxford University Press, 2002. - P83-104 Рубрики: Мова англійська--МОВОЗНАВСТВО /ЛІНГВІСТИКА/ фывфывфыв: соціолінгвістика -- фонетика -- методика навчання -- вимова Экземпляры всего: 1 ВІЛ (1) Свободны: ВІЛ (1) |
A-652 What's the Use of 'Triadic Dialogue'?: An Investigation of Teacher-Student Interaction / H. Nassaji, G. Wells [Текстььь] > // Applied Linguistics.Vol.21.N - 3. September 2000. - Oxford : Oxford University Press, 2000. - P376-406 Рубрики: Мова англійська--МОВОЗНАВСТВО /ЛІНГВІСТИКА/ фывфывфыв: процес педагогічний -- методика навчання -- вчитель-учень Экземпляры всего: 1 ВІЛ (1) Свободны: ВІЛ (1) |
G-727 The reading curriculum and instruction [Текстььь] > // Grabe William. Reading in a Second Language. Moving from Theory to Practice. / Grabe William; William Grabe. - New York : Cambridge University Press, 2009. - P329-351 Рубрики: Мови іноземні--Читання Мовознавство /лінгвістика/--психолінгвістика фывфывфыв: план навчальний -- методика навчання -- навички читання Экземпляры всего: 1 ВІЛ (1) Свободны: ВІЛ (1) |
G-727 Reading assessment [Текстььь] > // Grabe William. Reading in a Second Language. Moving from Theory to Practice. / Grabe William; William Grabe. - New York : Cambridge University Press, 2009. - P352-375 Рубрики: Мови іноземні--Читання Мовознавство /лінгвістика/--психолінгвістика фывфывфыв: оцінювання -- методика навчання -- матеріал методичний Экземпляры всего: 1 ВІЛ (1) Свободны: ВІЛ (1) |
T-253 Using Stylistics to Teach Literature to Non-Native Speakers / A. Chesnokova, V. Yakuba [Текстььь] > // Teaching Stylistics / Ed.Lesley, Dan McIntyre Jeffries. - NY : Palgrave macmillan, 2011. - С. 95-108 Рубрики: Мова англійська--Стилістика фывфывфыв: література -- методика навчання -- мова іноземна -- курс навчальний Доп.точки доступа: Jeffries Lesley, Dan McIntyre \ed.\ Экземпляры всего: 1 ВІЛ (1) Свободны: ВІЛ (1) |
L-723 Second language learning in the classroom [Текстььь] > // Lightbown Patsy M. How Languages are Learned / Patsy M.Lightbown, Nina Spada. - New York : Oxford University Press, 2006. - P137-182 Рубрики: Мова іноземна--Психолінгвістика фывфывфыв: аудиторія навчальна -- читання -- слухання -- методика навчання Доп.точки доступа: Spada Nina Экземпляры всего: 1 ВІЛ (1) Свободны: ВІЛ (1) |
В11 Liontas, John I. Through the looking glass: a second look at understanding idiomaticity in CALL [Текст] / John I. Liontas> // Вісник університету імені Альфреда Нобеля. Серія "Педагогіка і психологія". Вип. 2(14). - Дніпропетровськ : Університет імені Альфреда Нобеля, 2017. - С. 229-237 Рубрики: Педагогіка Мова англійська--ПСИХОЛОГІЯ фывфывфыв: ідіоматичність -- фразеологія -- прагматика -- методика навчання |
В11 Shauerman, O. Creative approaches and methods in english language teaching: a practical view [Текст] / O. Shauerman> // Вісник університету імені Альфреда Нобеля. Серія "Педагогіка і психологія". Вип. 2(10). - Дніпропетровськ : Університет імені Альфреда Нобеля, 2015. - С. 240-245 Рубрики: Педагогіка Мова англійська--ПСИХОЛОГІЯ фывфывфыв: методика навчання -- креативність -- процес освітній -- інтерактивність -- комунікація |
В11 Shtifurak, A.V. CLIL: subject – matter and language learning integration [Текст] / A.V. Shtifurak> // Вісник університету імені Альфреда Нобеля. Серія "Педагогіка і психологія". Вип. 2(10). - Дніпропетровськ : Університет імені Альфреда Нобеля, 2015. - С. 280-283 Рубрики: Педагогіка Мова англійська--ПСИХОЛОГІЯ фывфывфыв: методика навчання -- процес освітній -- підхід інтегративний -- компетенція мовна -- освіта вища |