81.2(4Укр)
Н-34


    Ананьян, Е.
    Використання атрибутивного словосполучення в якості складової одиниці англомовної друкованої реклами. [Текст] / Е. Ананьян // Наукові записки. Серія "Філологічна ".В.13. - Острог, 2010. - С. 9-15
ББК 81.2(4Укр)

Рубрики: Мова англійська--Лексикологія

фывфывфыв:
МЕДІАТЕКСТ -- РЕКЛАМА
Свободных экз. нет


81.2(4Укр)
Н34


    Полежаєв, Ю.
    Просторово-часові характеристики травел-медіатекста (на матеріалі журналу "National Geographic Traveler") [Текст] / Ю. Полежаєв // Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія наукових праць. - Острог : Видавництво Національного університету «Острозька академія», 2017. - Вип. 67.
ББК 81.2(4Укр)

Рубрики: Мова англійська

фывфывфыв:
Тревел-медіатекст