Н-34 Ананьян, Е. Використання атрибутивного словосполучення в якості складової одиниці англомовної друкованої реклами. [Текст] / Е. Ананьян> // Наукові записки. Серія "Філологічна ".В.13. - Острог, 2010. - С. 9-15 Рубрики: Мова англійська--Лексикологія фывфывфыв: МЕДІАТЕКСТ -- РЕКЛАМА Свободных экз. нет |
Н34 Полежаєв, Ю. Просторово-часові характеристики травел-медіатекста (на матеріалі журналу "National Geographic Traveler") [Текст] / Ю. Полежаєв> // Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія наукових праць. - Острог : Видавництво Національного університету «Острозька академія», 2017. - Вип. 67. Рубрики: Мова англійська фывфывфыв: Тревел-медіатекст |