Т373 Чернов, Г. Импликативность и перевод [Текст] / Г.В Чернов> // Тетради переводчика. Вип.22. - Москва : Высшая школа, 1987. - С. 17-29 Рубрики: Мовознавство /лінгвістика/ фывфывфыв: ПЕРЕКЛАД -- КОНТЕКСТ Свободных экз. нет |
Л59 Креленштейн, Н. Вероятностное прогнозирование речи и обучение чтению на иностранном языке [Текст] / Н.С. Креленштейн> // Лингвометодические основы преподавания иностранных языков. - Москва : Наука, 1979. - С. 3-25 Рубрики: Мови іноземні--Методика викладання фывфывфыв: КОНТЕКСТ Свободных экз. нет |
Н-34 Наукові записки. Серія "Філологічна ".В.13 [Текст]. - Острог : [б. и.], 2010. - 584 с. - Б. ц. Содержание: Ананьян, Е. Використання атрибутивного словосполучення в якості складової одиниці англомовної друкованої реклами. / Е. Ананьян. - С .9-16 Байсан, Д. Метафорична концептуалізація правосуддя (на матеріалі англ. justice). / Д. Байсан. - С .26-33 Бехта, Н. Стандартна оповідь від першої особи: визначення, характеристики та контекст використання. / Н. Бехта. - С .33-40 Близнюк, Л. Вербалізація концепту НЕІМ як елемента німецькомовної картини світу. / Л. Близнюк. - С .40-46 Божеску, М. Лексичні засоби вираження інгресії у сучасній англійській мові. / М. Божеску. - С .53-59 Боштан, А. Особливості функціонування атрибутивних сполучень у текстах публіцистичного стилю. / А. Боштан. - С .59-65 Брацкі, А. Національна філологія і славістика - співіснування чи суперництво? / А. Брацкі. - С .65-73 Булатецька, Л. Класифікація метафоризованих лексико-фразеологічних номінацій категорії обману відповідно до компонентів фрейму обману. / Л. Булатецька. - С .73-77 Бялик, В. Декодування прагматичної інформації неологізму у висловленні. / В. Бялик. - С .78-83 Василенко, Д. Мовні засоби передачі міфологічного образу війни. / Д. Василенко. - С .91-96 Вовк, С. Варіювання номінації персонажів в авторському дискурсі Р.Кіплінга. / С. Вовк. - С .96-100 Волкова, Л. Functional Classification of Discourse Markers. / Л. Волкова. - С .100-104 Галаган, В. Структурні та семантичні властивості іменників-пейоративів та прикметників-пейоративів. / В. Галаган. - С .104-111 Гнатковська, О. Комунікативні інтенції експресивних "я-висловлень" у сучасному англомовному дискурсі. / О. Гнатковська. - С .115-120 Гонгало, В. Регулятивний потенціал гендерно маркованих англійських паремійних одиниць понятійного поля "подружжя та подружнє життя". / В. Гонгало. - С .130-139 Гоца, Н. Вербальне вираження емотивності у романах Тоні Моррісон. / Н. Гоца. - С .143-149 Грижак, Л. Особливості функціонування означених іменних груп у різних типах дискурсу. / Л. Грижак. - С .149-154 Гульчевська, М. Морфологічний та граматичний аналіз слов’янських запозичень в англійській мові. / М. Гульчевська. - С .160-165 Гут, Н. Способи вираження авторських слів при прямій мові (на матеріалі творів Ш.Бронте). / Н. Гут. - С .165-170 Данильченко, І. Гендерний аспект номінації у сучасному англомовному журнальному дискурсі. / І. Данильченко. - С .170-176 Долгополова, Л. Інфінітив у функції предиката. / Л. Долгополова. - С .185-189 Дочу, А. Місце та роль запозичень у формуванні системи орнітонімів англійської мови у різні історичні періоди. / А. Дочу. - С .189-200 Дягілєва, Ж. Актуалізація концепту "дружба" в романі Е.М.Ремарк "Drei Kameraden". / Ж. Дягілєва. - С .211-219 Єгорова, О. Експресивний потенціал єдностей вищого порядку в англомовному дискурсі. / О. Єгорова. - С .219-223 Захарук, І. Дистрибуція оператора NOT у реченні. / І. Захарук. - С .243-250 Зербіно, А. Семантичні особливості синонімічних рядів дієслів зі значенням "згоди/незгоди" у сучасній англійській мові. / А. Зербіно. - С .257-263 Капак, Ю. Універсальне та ідіоетнічне у вербалізації гендерних стереотипів (на матеріалі німецької та української фразеології). / Ю. Капак. - С .268-276 Зубач, О. Засади концептуалізації у фразеології сучасної німецької мови. / О. Зубач. - С .263-268 Капак, Ю. Універсальне та ідіоетнічне у вербалізації гендерних стереотипів (на матеріалі німецької та української фразеології). / Ю. Капак. - С .268-276 Кажарновіч, Я. Liczebnik w cerkiewnoslowianskim apostole z biblioteki slaskiej. / Я. Кажарновіч. - С .276-283 Кашуба, Н. Варіантне керування дієслів формами знахідного і орудного відмінків у сучасній словацькій мові. / Н. Кашуба. - С .283-288 Кінах, Л. Функціонально-семантичний аспект субстанції в сучасній німецькій мові. / Л. Кінах. - С .288-296 Клименко, О. Особливості передачі поетичного стилю Е.Дженнінгс при перекладі повторів на різних рівнях актуалізації. / О. Клименко. - С .296-303 Ковалюк, Ю. Репрезентація образного складника концепту людина. / Ю. Ковалюк. - С .311-317 Коляденко, О. Пропозиційно-фреймовий аналіз словотвірної парадигми лексеми-репрезентанта концепту страх. / О. Коляденко. - С .317-324 Копач, О. Семантичні та структурно-стилістичні особливості англомовних рекламних слоганів. / О. Копач. - С .324-329 Корнєва, С. Концепт Mentality/ Mentation у науковому дискурсі (на матеріалі англомовних наукових періодичних видань). / С. Корнєва. - С .329-337 Косенко, А. Ад’єктивні засоби вербалізації концепту beauty в авторському дискурсі. / А. Косенко. - С .337-381 Кратюк, Ю. Uwagi na temat fleksji polskiej gwary Grodka Podolskiego. / Ю. Кратюк. - С .343-350 Крилова, Т. Лінгвокультурна специфіка деагентивних структур в англійській мові. / Т. Крилова. - С .350-356 Кудрявцева, О. Функціонування просторових прийменників у художньому та науковому стилях сучасної німецької мови. / О. Кудрявцева. - С .356-361 Кульчинська, Н. Класифікація антонімічних пар у англійській мові за ознакою асиметрії (на матеріалі біблійних стилістичних прийомів контрасту). / Н. Кульчинська. - С .366-372 Курушкіна, Т. Особливості ономасіологічної структури англійських кулінаронімів. / Т. Курушкіна. - С .372-377 Ларькова, Л. Функція адвербіальних словосполучень у сучасній німецькій мові. / Л. Ларькова. - С .377-381 Лех, О. Антонімічні відношення у системі параметричних прикметників сучасної німецької мови. / О. Лех. - С .386-393 Липка, С. Функціонування прикметників фіксованих установок у сучасній німецькій мові. / С. Липка. - С .393-400 Лисецька, Н. Типологія та структура експлікації концепту "спонукання до дії" на прикладі прислів’їв та приказок німецької мови. / Н. Лисецька. - С .400-408 Литвин, А. Мовна когніція англійських лексичних одиниць екстремальних видів спорту. / А. Литвин. - С .408-412 Лягіна, І. Колороніми у структурі англійських фразеологізмів. / І. Лягіна. - С .425-430 Мартинюк, О. Імпліцитне вираження актантності у структурі речення (на матеріалі французької мови). / О. Мартинюк. - С .438-445 Марунько, О. Когнітивно-прагматична характеристика речення з усталеною конструкцією у претеритальному кон’юнктиві. / О. Марунько. - С .445-449 Мацкуляк, Ю. Словотвірні моделі, їх типи та основні характеристики. / Ю. Мацкуляк. - С .449-457 Мельник, Р. Епідигматичний потенціал прикметника emsig (на матеріалі німецьких публіцистичних текстів). / Р. Мельник. - С .457-462 Минзак, О. Антонімічні пари: огляд мезонімічних характеристик в англійській мові. / О. Минзак. - С .468-474 Мирончук, Т. Опозитивні відношення як семантичний грунт превентивних мовленнєвих актів. / Т. Мирончук. - С .474-479 Михайленко, В. Рангова концептуалізація в англійській мові. / В. Михайленко. - С .479-486 Мойсей, Л. Транзитивні родові маркери. / Л. Мойсей. - С .492-498 Мудрик, С. Фразеологічні сполучення як засіб наповнення макроконцепту " політичне життя суспільства" у німецькомовному газетному дискурсі. / С. Мудрик. - С .505-513 Музиченко, Г. Структурно-семантичні та прагматичні особливості використання фразеологічних алюзії у публіцистичних заголовках. / Г. Музиченко. - С .513-521 Навроцька, І. Виділення омонімів в межах полісемантичного слова (на прикладі іменника counter). / І. Навроцька; І. Накроцька. - С .521-530 Найдеш, О. Консонантная символичность начальных фонестем в современном немецком языке. / О. Найдеш. - С .530-539 Нера, Н. Прономінальність невласне-прямого мовлення. / Н. Нера. - С .546-553 Несик, Ю. Фіксація та переклад новотворів у текстах комп’ютерної та економічної сфери. / Ю. Несик. - С .553-562 Нікіточкіна, І. The lexico-semantic field of adjectives of positive emotions in the discourse of lan mcewan. / І. Нікіточкіна. - С .562-570 Свободных экз. нет |
Н-34 Бехта, Н. Стандартна оповідь від першої особи: визначення, характеристики та контекст використання. [Текст] / Н. Бехта> // Наукові записки. Серія "Філологічна ".В.13. - Острог, 2010. - С. 33-39 Рубрики: Мова англійська фывфывфыв: СТИЛІСТИКА Свободных экз. нет |
Н34 Суддя, А. Рівні контексту та декодування контекстуальних синонімів у німецькомовному художньому дискурсі [Текст] / А. Суддя> // Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.29. - Острог, 2012. - С. 194-197 Рубрики: Мова німецька--Лінгвістика комунікативна фывфывфыв: КОНТЕКСТ |
Н34 Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.33 [Текст]. - Острог : [б. и.], 2013. - Б. ц. Содержание: Алексієвець, О. Просодична актуалізація точки зору в англомовному політичному дискурсі. / О. Алексієвець. - С .8-13 Бассай, С. Когнітивні механізми у німецькомовному побутовому анекдоті. / С. Бассай. - С .13-17 Башук, Н. Лінгвокультурологічний контекст при вивченні іноземної мови. / Н. Башук. - С .17-20 Безугла, О. Концептуальна метафора часу в політичному дискурсі США. / О. Безугла. - С .20-23 Буць, Ж. Специфіка номінацій кольорів в актуалізації текстового концепту жіночність у французькій реалістичній прозі ХІХ-ХХ ст. / Ж. Буць. - С .26-30 Заграновська, О. Реалізація категорії ввічливості за допомогою мовленнєвих актів (на матеріалі англійського та українського мовлення). / О. Заграновська. - С .61-64 Мазніченко, О. Масова двомовність на території Тунісу як наслідок французької колонізації. / О. Мазніченко. - С .90-93 Михальчук, Н. Мовні та позамовні аспекти соціальних та історико- еволюційних процесів становлення комунікативної поведінки у ранньому англійському суспільстві. / Н. Михальчук. - С .99-103 Нарійчук, М. Англомовний політичний дискурс і міжкультурна комунікація: лінгводидактичний аспект. / М. Нарійчук. - С .109-112 Фант, М. Розвиток лінгвальної моделі часу в німецькій мові. / М. Фант. - С .141-144 Федорова, О. Когнітивні та гендерні дослідження англомовної публіцистичної преси України. / О. Федорова. - С .144-146 Хорошилова, В. Когнітивні засади втілення комунікативної стратегії завдання образи в німецькомовному дискурсі. / В. Хорошилова. - С .146-150 Бубнова, Д. Интерактивные учебники по английскому языку: почему их нет в украинских технических вузах. / Д. Бубнова. - С .167-170 Гавриш, М. Міжкультурна компетенція як складова триєдиної мети інозеномовної підготовки сучасних фахівців (на матеріалі німецької мови). / М. Гавриш. - С .170-173 Каніболоцька, О. Особливості методики формування англомовної соціокультурної компетенції студентів мовних вузів. / О. Каніболоцька. - С .183-185 Касаткіна, О. Інноваційні методи формування іншомовної комунікативної культури в студентів на заняттях з іноземної мови. / О. Касаткіна. - С .191-193 Ковальчук, О. Вправи для розвитку діалогічного мовлення на початковому та середньому етапах навчання французької мови. / О. Ковальчук. - С .193-196 Марунько, О. Використання методу навчання по станціях на заняттях з німецької мови. / О. Марунько. - С .201-204 Морська, Л. Можливості використання методики "Peer teaching" у навчанні іноземної мови. / Л. Морська. - С .204-208 Москалець, О. Проектна методика на уроках іноземної мови у загальноосвітній школі. / О. Москалець. - С .208-212 Сердюк, Н. Метод алгоритмізації як засіб нівеляції типових помилок студентів під час визначення головних членів англійського простого речення. / Н. Сердюк. - С .212-216 Трикашна, Ю. Відбір автентичних художніх фіьмів для формування англомовної соціокультурної компетентності майбутніх філологів. / Ю. Трикашна. - С .221-225 Умінська, А. Центр самопідготовки майбутніх вчителів іноземної мови як засіб автономного формування іншомовної культури. / А. Умінська. - С .225-229 Федоришин, М. Конфігуративна модель мовлення у контексті вивчення іноземних мов. / М. Федоришин. - С .229-234 Штохман, Л. Робота в групах на заняттях англійської мови як іноземної. / Л. Штохман. - С .242-245 Браславська, О. Принципи формування навичок та вмінь професійно спрямованого публічного мовлення англійською мовою студентів старших курсів технічного ВНЗ. / О. Браславська. - С .256-260 Гречок, Л. Творча самореалізація особистості у процесі професійної самостійної роботи з іноземної мови. / Л. Гречок. - С .268-270 Каменська, І. Критерії сформованості англомовної лінгвопрагматичної компетенції майбутнього вчителя англійської мови. / І. Каменська. - С .279-281 Костюк, О. Роль віршованого матеріалу у навчанні лексики англійської мови учнів початкової школи. / О. Костюк. - С .285-288 Мартинюк, О. Визначення рівня сформованості міжкультурної компетентності майбутніх учителів іноземної мови. / О. Мартинюк. - С .300-303 Радул, С. Концепція діалогу культур як теоретична основа формування міжкультурної компетентності вчителя іноземної мови. / С. Радул. - С .305-309 Семенчук, Ю. Аудіювання та відіювання англомовних професійно спрямованих матеріалів із студентами-економістами. / Ю. Семенчук. - С .316-319 Сокол, Г. Використання мультимедійних засобів у процесі вивчення дисципліни "іноземної мови за професійним спрямуванням" в технічному університеті. / Г. Сокол. - С .321-324 Фрондзей, Я. Особливості навчання студентів вищих учбових закладів іноземним мовам в умовах міжкультурної інтеграції. / Я. Фрондзей. - С .327-330 Перейти к внешнему ресурсу https://lingvj.oa.edu.ua/nz_vyp_33 |
Н34 Башук, Н. Лінгвокультурологічний контекст при вивченні іноземної мови. [Текст] / Н. Башук> // Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.33. - Острог, 2013. - С. 17-20 Рубрики: Мови іноземні--Методика викладання фывфывфыв: СПІЛКУВАННЯ |
G-855 Motivation and good language learners/ Ushioda Ema [Текстььь] > // Griffiths Carol. Lessons from Good Language Learners / Griffiths Carol; Carol Griffiths. - New York : Cambridge University Press, 2008. - P19-34 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання фывфывфыв: контекст мотивації соціальний -- саморегуляція мотиваційна Экземпляры всего: 1 ВІЛ (1) Свободны: ВІЛ (1) |
S-127 Context and Inference [Текстььь] > // Saeed John. I. Semantics / John. I.Saeed. - 3d.ed. - New York : Wiley Publ.Inc., 2012. - P190-229 Рубрики: Мова англійська--Лексикологія--Семантика фывфывфыв: контекст -- структура інформації -- дейксис Экземпляры всего: 1 ВІЛ (1) Свободны: ВІЛ (1) |
W-947 Emphasis on listening and reading. Pictures and the teaching of meaning [Текстььь] > // Wright Andrew. Pictures for Language Learning / Wright Andrew; Andrew Wright. - New York : Cambridge University Press, 1989. - P136-158 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання фывфывфыв: контекст навчальний -- використання прикладів Экземпляры всего: 1 ВІЛ (1) Свободны: ВІЛ (1) |
C-983 The Intersection of Semantics, Syntax, and Discourse [Текстььь] > // Curzan Anne. How English Works : A Linguistic Introduction / Curzan Anne; Anne Curzan, Michael Adams. - 3d. ed. . - N.Y. : Longman, 2011. - P221-222 Рубрики: Мова англійська--Граматика фывфывфыв: дискурс -- речення -- контекст Доп.точки доступа: Adams Michael Экземпляры всего: 1 ВІЛ (1) Свободны: ВІЛ (1) |
C-983 Special Focus: Do Men and Women Speak Differently? [Текстььь] > // Curzan Anne. How English Works : A Linguistic Introduction / Curzan Anne; Anne Curzan, Michael Adams. - 3d. ed. . - N.Y. : Longman, 2011. - P263-267 Рубрики: Мова англійська--Граматика фывфывфыв: стиль спілкування -- контекст соціальний Доп.точки доступа: Adams Michael Экземпляры всего: 1 ВІЛ (1) Свободны: ВІЛ (1) |
H-996 English as Tyrannosaurus rex / John M. Swales [Текстььь] > // Hyland Ken. English for Academic Purposes : An advanced vesource book / Hyland Ken; Ken Hyland. - London, NY : Routledge, 2008. - P124-128 Рубрики: Мова англійська--Граматика фывфывфыв: історія мови -- контекст академічний Экземпляры всего: 1 ВІЛ (1) Свободны: ВІЛ (1) |
H-996 Redefining 'context' in research on writing / Elaine Chin [Текстььь] > // Hyland Ken. English for Academic Purposes : An advanced vesource book / Hyland Ken; Ken Hyland. - London, NY : Routledge, 2008. - P174-178 Рубрики: Мова англійська--Граматика фывфывфыв: контекст соціальний -- навчання письму Экземпляры всего: 1 ВІЛ (1) Свободны: ВІЛ (1) |
E-47 Variability in learner language [Текстььь] > // Ellis R. The Study of Second Language Asquisition / R. Ellis; R.Ellis . - Oxford; N.Y. : Oxford University Press, 1999. - P119-158 . - ISBN 0-19-437189-1 Рубрики: Мовознавство /лінгвістика/ Мова англійська фывфывфыв: варіативність мовна -- модель соціолінгвістична -- контекст лінгвістичний Экземпляры всего: 1 ВІЛ (1) Свободны: ВІЛ (1) |
E-47 Social factors and second language acquisition [Текстььь] > // Ellis R. The Study of Second Language Asquisition / R. Ellis; R.Ellis . - Oxford; N.Y. : Oxford University Press, 1999. - P197-242 . - ISBN 0-19-437189-1 Рубрики: Мовознавство /лінгвістика/ Мова англійська фывфывфыв: фактор соціальний -- компетенція мовна -- контекст освітній Экземпляры всего: 1 ВІЛ (1) Свободны: ВІЛ (1) |
G-727 Cognitive issues in reading [Текстььь] > // Grabe William. Reading in a Second Language. Moving from Theory to Practice. / Grabe William; William Grabe. - New York : Cambridge University Press, 2009. - P59-82 Рубрики: Мови іноземні--Читання Мовознавство /лінгвістика/--психолінгвістика фывфывфыв: психологія освіти -- пізнання -- навчання усвідомлене і неусвідомлене -- контекст -- знання фонові Экземпляры всего: 1 ВІЛ (1) Свободны: ВІЛ (1) |
N-532 Why It Makes Sense to Teach Grammar in Context and Trhough Discourse / M. Celce-Murcia [Текстььь] > // New Prespectives on Grammar Teaching in Second Language Classrooms / Ed.Eli Hinkel and Sandra Fotos. - Mahwah : Lawrence Erlbaum Associates , Publ., 2002. - P119-134 . - ISBN 0-8058-3955-0 Рубрики: Мова англійська--Граматика--МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ фывфывфыв: контекст -- дискурс мовний -- аналіз контекстуальний -- дискурс письмовий -- підхід педагогічний Экземпляры всего: 1 ВІЛ (1) Свободны: ВІЛ (1) |
E-41 Despised Creatures: The Illusion of Maternal Self-Effacement in Seventeenth-Century Child Loss Poetry / Pamela Hammons [Текстььь] > // ELH. Vol.66 N 1, Spring. - Baltimore : The Johns Hopkins University Press for the Department of English,Purdue University, 1999. - P25-50 Рубрики: Літературна критика--МОВА АНГЛІЙСЬКА фывфывфыв: поезія -- психоаналіз -- материнство -- контекст культурний Экземпляры всего: 1 ВІЛ (1) Свободны: ВІЛ (1) |
В11 Bidnenko, N. Specific features of English term-combinations consisting of multiple elements and the ways of their translation [Текст] / N. Bidnenko> // Вісник університету імені Альфреда Нобеля. Серія "Філологічні науки". Вип. 1(3). - Дніпропетровськ : Університет імені Альфреда Нобеля, 2012. - С. 253-261 Рубрики: Мова англійська Філологічні науки фывфывфыв: переклад -- термінологія -- слова багатоскладні -- контекст |