81.2(4 Укр)
Н34


   
    Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.22 [Текст]. - Острог : [б. и.], 2012. - 304 с. - Б. ц.
    Содержание:
Богуш, А. Лінгводидактичний підхід до класифікації помилок у мовленні дошкільників. / А. Богуш. - С .164-174
Вашуленко, М. Проблема культури мовлення в наукових дослідженнях із педагогічних наук. / М. Вашуленко. - С .174-182
Голуб, Н. Комунікативна компетентність сучасного учня старших класів: суть проблеми і шляхи їїрозв’язання. / Н. Голуб. - С .182-192
Пентилюк, М. Підготовка культуромовної особистості вчителя-філолога в білінгвальному середовищі. / М. Пентилюк. - С .192-205
Хом’як, І. Аналіз підходів до вирішення проблеми формування орфографічних навичок. / І. Хом’як. - С .205-214
Златів, Л. Типові прояви явища мовної інтерференції в дискурсі студентів-філологів та шляхи їх подолання. / Л. Златів. - С .225-232
Ковальчук, Н. Компетентнісний підхід до формування пунктуаційних умінь і навичок в учнів основної школи. / Н. Ковальчук. - С .232-240
Пентилюк, І. Мовний етикет та його роль у вихованні підлітків. / І. Пентилюк. - С .257-264
ББК 81.2(4 Укр)

Свободных экз. нет


81.2(4 Укр)
Н34


    Голуб, Н.
    Комунікативна компетентність сучасного учня старших класів: суть проблеми і шляхи їїрозв’язання. [Текст] / Н. Голуб // Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.22... - Острог, 2012. - С. 182-192
ББК 81.2(4 Укр)

Рубрики: Мовознавство /лінгвістика/

фывфывфыв:
МЕТОДИКА -- КОМПЕТЕНЦІЯ КОМУНІКАТИВНА
Свободных экз. нет


81.2(4 Укр)/Н34-728694

   
    Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.119 [Текст]. - Кіровоград : [б. и.], 2013. - 492 с. - Б. ц.
    Содержание:
Білоус, О. Сучасні ресурси для вивчення іноземної мови / О. Білоус. - С .13-17
Бондаренко, К. Явище енантіосемії в українському й англійському субстандарті / К. Бондаренко. - С .35-38
Жукова, Н. Лінгвосоціокультурна ситуація в Австралії кінця XVIII - середини XIX століть / Н. Жукова. - С .51-58
Пиц, Т. До проблеми посередництва польської мови у запозиченні німецьких слів українською мовою / Т. Пиц. - С .63-68
Снісаренко, Я. Запозичення в складі суспільно-політичної лексики на прикладі української та англійської мов / Я. Снісаренко. - С .68-71
Тагільцева, Я. Запозичення в аграрній лексиці сучасної англійської мови / Я. Тагільцева. - С .71-75
Черниш, Л. Роль німецькомовної лексики у формуванні львівської гвари / Л. Черниш. - С .80-83
Котвицька, В. До проблеми вивчення німецько-англійського мовного контакту та вживання англіцизмів у німецькій мові / В. Котвицька. - С .88-91
Кромбет, О. Здобутки видатних письменників, поетів і друкарів доби відродження у процесі унормування орфографічної системи французької мови / О. Кромбет. - С .118-122
Поліщук, А. Варіювання американських дифтонгів у власних назвах (на матеріалі лексикографічних джерел) / А. Поліщук. - С .122-127
Хоменко, Т. Зміни пунктуації німецької мови в світлі новітньої реформи орфографії / Т. Хоменко. - С .127-131
Амбразевич, О. Методические особенности австралийского варианта английского языка / О. Амбразевич. - С .134-138
Березіна, Ю. Розвиток задньоязикових зімкнених приголосних k, g у давньоверхньонімецькій мові / Ю. Березіна. - С .138-141
Верещак, Ю. Методика дослідження варіювання голосних у фонемних структурах слів (на матеріалі британської та австралійської вимовних норм) / Ю. Верещак. - С .141-146
Кириченко, А. Методика дослідження комунікативного аспекту вимовного акценту в англомовному авіаційному радіотелефонному дискурсі / А. Кириченко. - С .151-155
Комар, Л. Французькі запозичення в аспекті американської вимовної норми / Л. Комар. - С .155-159
Мусієнко, Ю. Методика виявлення когнітивних і прагматичних ознак просодичного оформлення англійських притч / Ю. Мусієнко. - С .159-164
Самковська, А. Методика експериментально-фонетичного дослідження (на матеріалі усних реалізацій впевненого мовлення в англомовному політичному дискурсі) / А. Самковська. - С .164-168
Хомицька, І. Фоностатистичні особливості мовної картини світу в поемі Дж.Г.Байрона "Корсар" / І. Хомицька. - С .177-181
Хоміцька, М. Методологічні положення експериментального вивчення просодичного оформлення комунікативної стратегії ухилення в англомовному телеінтерв’ю / М. Хоміцька. - С .181-186
Бігич, О. Освітні комп’ютерні технології у фаховій підготовці вчителів іноземних мов / О. Бігич. - С .192-196
Борова, Т. Роль комунікації у процесі навчання англійської мови на засадах адаптованого управління / Т. Борова. - С .196-201
Черноватий, Л. Проблеми формування предметного та термінологічного компонентів фахової компетентності майбутнього перекладача / Л. Черноватий. - С .222- 228
Алексєєва, М. Підготовка студентів до процесу МКК за допомогою іноземної мови / М. Алексєєва. - С .232-238
Анісімова, А. Реалізація принципу комунікативно-когнітивної спрямованості навчання в процесі формування граматичних навичок говоріння німецькою мовою як другою іноземною у майбутніх перекладачів / А. Анісімова. - С .238-242
Барташова, Г. Використання інноваційних технологій як засіб покращення якості професійної підготовки студентів / Г. Барташова. - С .242-245
Васильєва, Є. Навчання майбутніх філологів написання доповіді з професійних питань англійською мовою / Є. Васильєва. - С .253-256
Дацків, О. Модель процесу навчання говоріння майбутніх учителів англійської мови засобами драматизації / О. Дацків. - С .270-274
Дем’яненко, О. Кроскультурний підхід під час підготовки сучасного вчителя іноземних мов у політкультурному освітньому середовищі / О. Дем’яненко. - С .281-284
Дерба, С. Основні етапи роботи іноземних студентів над українською лексикою / С. Дерба. - С .284-287
Дзюбишина, Н. Вивчення іноземних мов у європейських освітніх системах / Н. Дзюбишина. - С .287-290
Зубрик, А. Використання новітніх методів та форм роботи при фаховій підготовці сучасного вчителя іноземних мов / А. Зубрик. - С .294-299
Калиняк, Б. Наукові терміни як один з засобів формування фахівця з цілісним світоглядом при вивченні іноземної мови за професійним спрямуванням / Б. Калиняк. - С .299-302
Костюченко, К. Особливості комунікативно-орієнтованого підходу до вивчення іноземної мови студентів немовних факультетів / К. Костюченко. - С .306-310
Кочубей, В. Сучасні підходи до навчання англійської вимови / В. Кочубей. - С .310-314
Лабенко, О. Вивчення іноземної мови в Україні: глобальний аспект / О. Лабенко. - С .323-331
Лаврієнко, Т. Формування духовно зрілої особистості у контексті вивчення іноземної мови / Т. Лаврієнко. - С .331-334
Лівицька, І. Альтернативне оцінювання vs традиційне: формування іншомовної комунікативної компетенції на початковому етапі навчання іноземної мови у ВНЗ / І. Лівицька. - С .334-337
Мороз, Т. Загальнокультурна компетентність як складова фахової підготовки сучасного вчителя іноземних мов / Т. Мороз. - С .337-341
Моторнюк, Т. Використання сучасних освітніх технологій у процесі викладання англійської мови студентам ВНЗ / Т. Моторнюк. - С .341-345
Навольська, Г. Формування лінгвістичної ерудиції у студентів факультетів іноземних мов при вивченні латинської мови / Г. Навольська. - С .348-351
Плавуцька, О. Розвиток духовності майбутнього вчителя іноземної мови на практичних заняттях / О. Плавуцька. - С .356-359
Рожкова, Н. Метод апроксимації як один із засобів подолання труднощів у процесі вивчення англійської мови на немовних факультетах / Н. Рожкова. - С .364-367
Романна, Р. Використання засобів інформаційних технологій при вивченні іноземної мови / Р. Романна. - С .367-372
Романенко, О. Іноземна фахова мова - важлива сфера професійної діяльності (на матеріалі німецької мови) / О. Романенко. - С .372-377
Семен, Г. Значення спецкурсу "Робота з дитячою книгою на уроці англійської мови у початковій школі" у фаховій підготовці вчителів початкових класів / Г. Семен. - С .377-380
Смірнова, Л. Переклад як важлива складова навчання іноземної мови на немовних факультетах / Л. Смірнова. - С .380-383
Сокол, Г. Формуванняпрофесійно-комунікативної компетенції іноземною мовою як фактор підвищення якості освіти / Г. Сокол. - С .383-386
Токарєва, Т. Дискусія як засіб підвищення рівня іншомовної комуніктивної компетенції при підготовці майбутніх учителів німецької мови / Т. Токарєва. - С .386-392
Труханова, Т. Комплексна система оцінювання з дисциплни "методика викладання англійської мови в середніх навчальних закладах" / Т. Труханова. - С .392-401
ББК '81.2(4 Укр)

Перейти к внешнему ресурсу https://www.cuspu.edu.ua/download/nz_2013_119.pdf


81.2(4 Укр)
Н34


    Мороз, Т.
    Загальнокультурна компетентність як складова фахової підготовки сучасного вчителя іноземних мов [Текст] / Т. Мороз // Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.119. - Кіровоград, 2013. - С. 337-341
ББК 81.2(4 Укр)

Рубрики: Мови іноземні--Методика викладання

фывфывфыв:
СПІЛКУВАННЯ


81.2(4 Укр)
Н34


   
    Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.104 (2) [Текст]. - Кіровоград : [б. и.], 2012. - 512 с. - Б. ц.
    Содержание:
Баракатова, Н. Українсько-польська міжмовна омонімія службових частин мови / Н. Баракатова. - С .11-14
Білецька, І. Двомовна освіта у середніх навчальних закладах США: історія становлення / І. Білецька. - С .14 -18
Шнуровська, Л. Іншомовна компетенція й комунікація білінгва / Л. Шнуровська. - С .31-34
Закреницька, Л. Способи запозичення іншомовних фахових номінативних одиниць в англійській християнсько-богословській терміносистемі / Л. Закреницька. - С .34-38
Девіцька, А. Специфіка словацько-англійського білінгвізму у поліетнічному просторі Словаччини / А. Девіцька. - С .41-45
Ібрагімова, С. Міжваріантні запозичення англійської мови сфери сучасних технологій / С. Ібрагімова. - С .45-49
Луговська, І. Ознаки латинських запозичень у німецькій мові / І. Луговська. - С .57-62
Онуфрієва, Ю. Англіцизми в німецькій мові: етапи використання / Ю. Онуфрієва. - С .66-71
Петровська, Ю. Соціолінгвістичні особливості у мовленні носіїв іспанської мови на території північного сходу США / Ю. Петровська. - С .71-76
Ермакова, В. Стереотипизированное предсчтавление оппозиции "свой-чужой"в русской и английской паремических картинах мира / В. Ермакова. - С .117-120
Семенчук, А. Англомовна актуалізація підслоту ареал фреймової структури концепту тероризм / А. Семенчук. - С .159-164
Бенькевич, Г. Культуротворчий вимір латинських висловів / Г. Бенькевич. - С .182-188
Гущина, С. Значення ментальності для формування мовної картини світу: компаративний аналіз української та англійської мов / С. Гущина. - С .201-204
Д’яконова, О. Концептуалізація горя в німецькій та українській романтичній ліриці у світлі міфолого-релігійних уявлень / О. Д’яконова. - С .209-213
Калініченко, В. Польова стратифікація вербалізованих концептів "успіх" і "success" (на матеріалі сучасної української та американської художньої літератури). / В. Калініченко. - С .220-227
Кирилюк, С. Дієслівна парадигма номінативного поля концепту дорога (на матеріалі народних казок) / С. Кирилюк. - С .232-236
Лащук, О. Лексичні вербалізатори бінарного концепту "distanz" у німецькій мові / О. Лащук. - С .244-248
Милик, О. Мовна репрезентація концепту "любов" у пізньолатинському романі / О. Милик. - С .248-252
Ніколаєва, Т. Лінгвокогнітивні особливості британських традиційних міфологем "Winter of Discontent" та "Falklands War" / Т. Ніколаєва. - С .259-262
Сушкевич, О. Методика дослідження аксіологічної модальності (на матеріалі інтерв’ю англійською та українською мовами) / О. Сушкевич. - С .282-287
Щербина, С. Концепти success failure в асоціативно-оразній системі англомовних паремійних одиниць / С. Щербина. - С .294-298
Бельмаз, Я. Роль дисципліни "Історія англійської мови" у підготовці майбутніх учителів англійської мови / Я. Бельмаз. - С .306-309
Гришкова, Л. Професійна підготовка майбутнього вчителя іноземної мови в контексті модернізації педагогічної освіти / Л. Гришкова. - С .309-314
Литвиненко, Н. Психолінгвістичний аспект вивчення мовних понять / Н. Литвиненко. - С .314-318
Морська, Л. Психолінгвістичний та інтерактивний підходи до визначення сутності іншомовної стратегічної компетенції / Л. Морська. - С .318-326
Бичок, А. Міжкультурна комунікативна компетентність як інтегративна характеристика професійної компетентності фахівця зовнішньоекономічної діяльності / А. Бичок. - С .335-339
Буткова, Г. Наукові підходи щодо визначення сутності комунікативної майбутнього вчителя - філолога / Г. Буткова. - С .344-347
Гладка, О. Використання технології розвитку критичного мислення як умова формування творчої компетентності майбутнії учителів іноземної мови / О. Гладка. - С .347-350
Дакаленко, О. Адаптований момент самонавчання німецькій мові студентів-спортсменів під час тренування / О. Дакаленко. - С .354-357
Дмітренко, І. Шляхи удосконалення методичної підготовки майбутніх вчителів інозмної мови початкової школи / І. Дмітренко. - С .364-368
Зінукова, Н. Шляхи удосконаленя професійної підготовки усних перекладачів у вищому навчальному закладі / Н. Зінукова. - С .368-372
Кашуба, О. Культура професійного спілкування у фаховій підготовці вчителя іноземних мов / О. Кашуба. - С .372-377
Кеба, Т. Соціокультурний компонент в процесі формування комунікативної компетенції при вивченні іноземної мови / Т. Кеба. - С .377-380
Ковальчук, В. Використання віртуального навчального середовища moodele для створення електронного курсу-практикуму з іноземної мови за фаховим спрямуванням / В. Ковальчук. - С .380-388
Костюченко, К. Інтерактивні методи як засіб формування критичного мислення студентів на заняттях з англійської мови / К. Костюченко. - С .388-392
Лабенко, О. Проблема особистісно орієнтованого підходу у навчанні англійської мови на немовних факультетах / О. Лабенко. - С .392-397
Ліштаба, Т. Формування мовної культури майбутнього спеціаліста-перекладача / Т. Ліштаба. - С .397-402
Ріжняк, О. Тестування як один із засобів оцінювання знань студентів з курсу "латинська мова" / О. Ріжняк. - С .402-406
Рибінська, Ю. Методи активізації творчої діяльності студентів факультетів іноземних мов / Ю. Рибінська. - С .406-410
Стрельченко, Л. Інтерактивні технології у формуванні комунікативної компетенції студентів мовних факультетів / Л. Стрельченко. - С .416-420
Токарєва, Т. Деякі аспекти навчання читання у підготовці майбутніх вчителів німецької мови / Т. Токарєва. - С .420-426
Труханова, Т. Підходи у навчанні діалогічного мовлення / Т. Труханова. - С .426-431
Черньонков, Я. Науково-дослідна робота майбутніх учителів іноземних мов у процесі індивідуалізації їхньої професійної підготовки / Я. Черньонков. - С .431-436
Ягеніч, Л. Навчання усного іншомовного мовлення студентів немовних ВНЗ / Л. Ягеніч. - С .436-440
Володько, А. Етапи формування соціокультурної компетенції майбутніх перкладачів на основі контрастивного аналізу української та німецької культур / А. Володько. - С .440-443
Воронкова, Н. Формування міжкультурної компетенції особистості в процесі навчання іноземної мови / Н. Воронкова. - С .443-448
Данукало, Н. Реалізація проблемного методу навчання через модель "мозкового штурму" при вивченні іноземних мов / Н. Данукало. - С .448-452
Джагарян, Ю. Інтерактивні методи навчання іноземній мові: Case Study. Переваги та недоліки / Ю. Джагарян. - С .452-455
Когут, Т. Шляхи оптимізації навчання іноземних мов в неспеціальних вищих навчальниз закладах за умов кредитно-модульної системи:отиваційний аспект / Т. Когут. - С .459-463
Кочергина, Л. Гуманитарный аспект изучения иностранного языка в неязыковом вузе / Л. Кочергина. - С .463-467
Кравчук, Л. Професійна підготовка вчителів іноземних мов у другій половині ХХст / Л. Кравчук. - С .467-474
Лубянова, О. Формування іншомовної соціокультурної компетенції у студентів із вадами слуху в ВНЗ / О. Лубянова. - С .474-478
Луканська, Г. Основні шляхи вдосконалення практичних навиків усного перекладу / Г. Луканська. - С .478-481
Мальцева, И. Метод проэктов как синтез профессиональной и языковой подготовки студентов-социологов / И. Мальцева
ББК 81.2(4 Укр)

Перейти к внешнему ресурсу https://www.cuspu.edu.ua/download/nz_2012_104_2.pdf


81.2(4 Укр)
Н34


    Бичок, А.
    Міжкультурна комунікативна компетентність як інтегративна характеристика професійної компетентності фахівця зовнішньоекономічної діяльності [Текст] / А. Бичок // Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.104 (2). - Кіровоград, 2012. - С. 335-339
ББК 81.2(4 Укр)

Рубрики: Мови іноземні--Методика викладання

фывфывфыв:
КОМУНІКАЦІЯ МІЖКУЛЬТУРНА


81.2(4 Укр)
Н34


    Гладка, О.
    Використання технології розвитку критичного мислення як умова формування творчої компетентності майбутнії учителів іноземної мови [Текст] / О. Гладка // Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.104 (2). - Кіровоград, 2012. - С. 347-350
ББК 81.2(4 Укр)

Рубрики: Мови іноземні--Методика викладання

фывфывфыв:
Компетентність творча


81.2(4 Укр)
Н34


    Скоробагата, О.
    Теоретичні засади формування інтерактивної компетентності майбутніх вчителів іноземних мов у процесі фахової підготовки [Текст] / О. Скоробагата // Наукові записки. Філологічні науки. В.136. - Кіровоград, 2013. - С. 498-503
ББК 81.2(4 Укр)

Рубрики: Мови іноземні--Методика викладання

фывфывфыв:
КОМПЕТЕНТНІСТЬ
Свободных экз. нет


81.0
А43


    Микитенко, Н.
    Роль самовизначення у формуванні іншомовної професійної компетентності майбутніх фахівців природничого профілю [Текст] / Н. Микитенко // Актуальні питання лінгвістики, літературознавства та інноваційної методики викладання іноземних мов : П’ята Всеукраїнська наукова конференція. 19-20 травня 2011 р. - Тернопіль, 2011. - С. 203-204
ББК 81.0

Рубрики: Мови іноземні--Методика викладання

фывфывфыв:
Компетентність професійна
Свободных экз. нет


81.2(4 Укр)
Н34


   
    Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.42 [Текст] : збірник наукових праць. - Острог : [б. и.], 2014. - 300 с. - Б. ц.
    Содержание:
Бондарчук, О. Ю. Образна складова лінгвокультурного типажа ''Aussteiger" / О.Ю. Бондарчук. - С .27-31
Варлакова, А. Ненаголошений вокалізм в акцентно-ритмічній системі англійського мовлення українців / А. Варлакова. - С .31-34
Веренько, М. Семантика "Persuasion'' у мові та дискурсі / М. Веренько. - С .37-41
Галаса, І. Категоризація ціннісних концептів американського та українського політикуму / І Галаса. - С .41-44
Голіяд, Н. Ієрархічна організація базового когнітивного домену час у концептосистемі англійської загадки / Н. Голіяд. - С .44-47
Гончарук, О. Методика лінгвокогнітивного аналізу англомовної прозової байки / О. Гончарук. - С .47-51
Гузій, Т. Міфологічна картина світу давніх германців в системах простору та часу / Т. Гузій. - С .55-58
Заболотна, О. Феміністичні мотиви у творчості Сільвії Плат / О. Заболотна. - С .63-67
Каракевич, Р. Національно-культурний зміст ФО з позицій когнітивного підходу (на матеріалі німецької, французької та української мов) / Р. Каракевич. - С .70-73
Кононець, Ю. Інтеграція вербальних та візуальних компонентів товарних знаків в англомовному рекламному дискурсі / Ю. Кононець. - С .80-83
Лелека, Т. Лексико-семантична асиміляція англоамериканізму шоп в українській та російській мовах початку ХХІ століття / Т. Лелека. - С .89-93
Мамосюк, О. Номінативні конструкції у наративній структурі художнього тексту (на матеріалі роману "Le Planetium" Н.Саррот) / О. Мамосюк. - С .93-96
Матіяш, І. Динаміка семантичної структури лексеми Family в контексті еволюції британської мовної картини світу / І. Матіяш. - С .99-104
Мележик, К. Когнитивные барьеры в межкультурной коммуникации на английском лингва франка / К. Мележик. - С .104-108
Мунтян, Л. Семантичны класи дыэслыв в актуалызацыъ концепту Globalisation у науковому дискурсі / Л. Мунтян. - С .112-116
Оленюк, О. Об?єктивація концепту success в американському журнальному рекламному дискурсі початку ХХІ ст / О. Оленюк. - С .120-124
Падалка, О. Методика проведення та лінгвістична інтерпретація результатів акустичного аналізу просодики комунікативного членування німецької промови / О. Падалка. - С .124-129
Старух, В. Ціннісні орієнтири військовослужбовців України, США та Великобританії (на матеріалі текстів військових керівних документів) / В. Старух. - С .156-159
Тарасова, В. Вербальна об’єктивація цінностей і стереотипів англійської авіаційної субкультури / В. Тарасова; В Тарасова. - С .159-161
Томенчук, М. Особливості структурних складових лінгвокультурних концептів / М. Томенчук. - С .164-167
Урядова, В. Типи класифікацій морфем у систематичних, аналітичних і аглютинативних мовах / В. Урядова. - С .170-174
Черська, Ж. Вербалізація концепту "егоїзм" у художній літературі першої половини ХХст / Ж. Черська. - С .178-181
Голуб, І. Розкриття соціцокультурного потенціалу лексичних одиниць з метою формування соціокультурної компетенції у процесі вивчення іноземних мов / І. Голуб. - С .197-201
Деркач-Падясек, Т. Специфіка використання методики КЛАНЗА у навчальному процессі / Т. Деркач-Падясек. - С .204-209
Котлярова, В. Використання презентації як складової комп’ютерних технологій на заннятях з англійської мови / В. Котлярова. - С .209-212
Лазуренко, Л. Комуникативная функция терминологии в когнитивном аспекте исследования / Л. Лазуренко. - С .212-215
Лежньов, С. Ядерна лексема "culture" у сфері культурно-антропологічної термінології / С. Лежньов. - С .215-217
Максименко, О. Формування іншомовної комунікативної компетенції у студентів нефілологічних спеціальностей / О. Максименко. - С .217-220
Матюха, Г. Розвиток діалогічних умінь старшокласників засобами читання художніх творів англійською мовою / Г. Матюха. - С .220-223
Селюжицкая, Л. Деловая игра как средство формирования навыков межкультурного общения студентов экономического вуза / Л. Селюжицкая. - С .227-230
Стежко, Ю. До питання осучаснення навчання англійській мові / Ю. Стежко. - С .235-238
Федоришин, М. Конфігуративна модель мовлення у контексті вивчення іноземних мов: структура комунікатів / М. Федоришин. - С .238-243
Халезова, Л. Групова робота на заняттях з іноземної мови: чому вона вчить студента і чому вона вчить викладача / Л. Халезова. - С .243-246
Яницька, О. Вплив сучасних глобалізаційних процесів на формування міжкультурної компетенції під час вивчення іноземних мов (інноваційні методи на прикладі французької та італійської мови) / О. Яницька. - С .246-249
Андрощук, А. Фахова комунікативна компетентність як необхідна умова професійної освіти / А. Андрощук. - С .252-255
Войналович, Л. Перспективи використання досвіду підготовки вчителів для шкіл національних меншин в Україні у сучасній системі освіти / Л. Войналович. - С .255-258
Деркач, Г. Формування англомовної професійної компетенції у студентів-журналістів шляхом вивчення фахової термінології / Г. Деркач. - С .258-261
Капустян, І. Форми і методи навчання вчителів загальноосвітніх акладів Швеції до застосування ІКТ / І. Капустян. - С .261-264
Лесневська, К. Особливості формування іншомовної компетенції у студентів вищих навчальних закладів економічної спрямованості / К. Лесневська. - С .264-266
Мармураш, Л. Формування когнітивно-прагматичної іншомовної компетенції майбутнього економіста / Л. Мармураш. - С .266-269
Можаровська, О. Моделювання професійно-комунікативних ситуацій в іншомовній підготовці фахівців технічного профілю / О. Можаровська. - С .269-273
Мурадханян, І. Термінологічні особливості музичної професійної лексики / І. Мурадханян. - С .273-276
Назаренко, О. Світоглядні орієнтири сучасного іншомовного соціокультурного простору в формуванні фахівців нефілологічних спеціальностей (на прикладі викладання німецької мови як другої іноземної у Донну) / О. Назаренко. - С .276-279
Перова, С. Специфіка викладання перекладу студентам фаху "міжнародні відносини" в процесі професійної іншомовної підготовки / С. Перова. - С .282-285
Потенко, Л. Іншомовна комунікативна компетентність у процесі формування професійної компетенції майбутніх фахівців банківської справи / Л. Потенко. - С .285-288
Райц, С. Использование тестового контроля с целью проверки иноязычной коммуникативной компетенции студентов специальности "туризм" (на базе английского языка) / С. Райц. - С .288-291
Рись, Л. Формування іншомовної комунікативної компетенції / Л. Рись. - С .291-295
Рубель, Н. Особливості організації самостійної роботи майбутніх екологів в процесі їх іншомовної професійної підготовки / Н. Рубель. - С .295-298
Сазанович, Л. Досвід використання автентичних підручників з мови спеціальності у медичному вузі / Л. Сазанович. - С .298-301
Самарова, Л. Принцип наскрізного сюжету на заняттях іноземної мови / Л. Самарова. - С .301-304
Сердюк, Н. Формування управлінських умінь вчителів-філологів / Н. Сердюк. - С .304-307
Сизова, Л. Особенности преподавания грамматики в интенсивном курсе обучения иностранным языкам в высшей школе / Л. Сизова. - С .307-310
Смущенко, І. Крос-культурна грамотність як невід’ємний компонент іншомовної освіти студентів економічного профілю / І. Смущенко. - С .313-317
Тяллева, И. Обучение научному дискурсу в контексте формирования иноязычной коммуникативной культуры студентов-филологов / И. Тяллева. - С .317-320
Хорошилова, Ю. Професійна іншомовна підготовка майбутніх фахівців сфери туризму у процесі міжкультурної інтеграції / Ю. Хорошилова. - С .320-323
Шапочка, К. Особливості формування іншомовної комунікативної компетенції майбутніх фахівців-перекладачів флоту / К. Шапочка. - С .323-324
ББК 81.2(4 Укр)

Перейти к внешнему ресурсу https://lingvj.oa.edu.ua/assets/files/full/2014/NZ_Vyp_42.pdf


81.2(4 Укр)
Н34


    Андрощук, А.
    Фахова комунікативна компетентність як необхідна умова професійної освіти [Текст] / А. Андрощук // Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.42 : Збірник наукових праць. - Острог, 2014. - С. 252-255
ББК 81.2(4 Укр)

Рубрики: Мови іноземні--Методика викладання

фывфывфыв:
КОМПЕТЕНТНІСТЬ


81.2(4 Укр)
Н34


    Потенко, Л.
    Іншомовна комунікативна компетентність у процесі формування професійної компетенції майбутніх фахівців банківської справи [Текст] / Л. Потенко // Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.42 : Збірник наукових праць. - Острог, 2014. - С. 285-288
ББК 81.2(4 Укр)

Рубрики: Мови іноземні--Методика викладання

фывфывфыв:
МОТИВАЦІЯ


81.2(4 Укр)
Н34


    Шиян, Т.
    Викладання бізнес-курсу англійської мови у підготовці студентів філологічних факультетів [Текст] / Т Шиян // Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Філологічна» : збірник наукових праць / . - Острог : Видавництво Національногоуніверситету «Острозька академія», 2014. - В49. - С. 297-300
ББК 81.2(4 Укр)

Рубрики: Мова англійська

фывфывфыв:
КОМПЕТЕНТНІСТЬ


81.2(4Укр)
Н34


    Байтерякова, Н.
    Концепція підручника з курсу ''Лінгвокраїнознавство" як складова формування англомовної комунікативної компетентності [Текст] / Н. Байтерякова // Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія наукових праць. - Острог : Видавництво Національного університету «Острозька академія», 2017. - Вип. 67. - С. 37-41
ББК 81.2(4Укр)

Рубрики: Мова англійська

фывфывфыв:
КОМПЕТЕНТНІСТЬ


81.2(4Укр)
Н34


    Пахомова, Т.
    Професійно орієнтований підхід у формуванні англомовної читацької компетентності в учнів професійних ліцеїв технічного профілю [Текст] / Т. Пахомова // Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія наукових праць. - Острог : Видавництво Національного університету «Острозька академія», 2017. - Вип. 67. - С. 216-221
ББК 81.2(4Укр)

Рубрики: Мова англійська

фывфывфыв:
КОМПЕТЕНТНІСТЬ


81.2(3=Англ)922
С 91


   
    Сучасні проблеми германського та романського мовознавства [Текст] : Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції. - Рівне : [б. и.], 2016. - 510 с. - Б. ц.
    Содержание:
Воробйова, Л. Коментар до художнього твору в контексті міжкультурної комунікації / Воробйова. - С .9-15
Кочубей, О. Основні риси поняття "міжкультурна компетенція" в структурі перекладацької компетентності / Кочубей. - С .15-20
Самковська, І. Внутренняя форма и мотивированность производного слова / Самковська. - С .20-25
Войтенко, І. Роль географічних стереотипів у англомовному політичному дискурсі / Войтенко. - С .25-29
Ступчик, З. Підприємлевість як засіб активізації розвитку міжкультурної комунікації учнів на уроці англійської мови / З. Ступчик. - С .29-33
Денисова, С. Способи вираження інтенції звинувачення / С. Денисова. - С .33-36
Верьовкіна, О. Комунікативні інтенції в американському дискурсі / Верьовкіна. - С .36-42
Калиниченко, М. Загублений острів Германа Мелвілла / Калиниченко. - С .42-46
Воробйова, І. До проблеми передачі стилістично забарвленої лексики в перекладах роману Т. Пратчетта “Правда” / Воробйова. - С .46-58
Фрідріх, А. Особливості семантики англійських онімів у творах Агати Крісті / А. Фрідріх
Бєлова, С. Проектна методика як засіб формування креативних здібностей особистості у творчій спадщині Г. Шаррельмана / Бєлова. - С .80-87
Божок, О. Мовна компетентність у координатах підготовки вчителя іноземних мов (англійська) / Божок. - С .135-144
Гронь, Л. Переказ іншомовного тексту як методична проблема / Гронь. - С .147-153
Лук’янчук, М. Формування та розвиток творчих здібностей молодших школярів у змісті предмета "Іноземна мова" / Лук’янчук. - С .153-162
Бердичевська, І. Формування полікультурної компетентності студентів засобами іноземної мови / Бердичевська. - С .162-178
Судима, Т. Застосування комунікативних методик у викладанні граматики англійської мови / Судима. - С .178-182
Антоненко, Н. Використання інтерактивних технологій у процесі навчання іншомовного мовленнєвого спілкування / Антоненко. - С .182-187
Федоришин, О. Технологія застосування кооперативного навчання на заняттях з іноземної мови у вищій школі / О. Федоришин. - С .191-199
Чапюк, Ю. Підготовка майбутнього вчителя до розвитку творчого мислення молодших школярів засобами іноземної мови / Чапюк. - С .203-207
Антюхова, Н. Структурна модель творчого потенціалу майбутнього вчителя іноземних мов / Антюхова. - С .210-219
Денисова, С. Нетрадиційні методики викладання іноземних мов / С. Денисова. - С .227-233
Бігунова, С. Вплив компонентів культури на процес культурологічно зорієнтованого навчання іноземної мови / Бігунова. - С .233-237
Ніколаєва, І. Полікультурне виховання та вплив гендеру на процес спілкування іноземною мовою / Ніколаєва. - С .237-249
Бойко, Н. Роль і місце патріотичного виховання в процесі формування соціокультурної компетенції учнів на уроках іноземної мови / Бойко. - С .249-256
Луцик, І. Принципи та методичні прийоми комунікативного навчання англійської мови / Луцик. - С .256-267
Михальчук, Н. До проблеми культуроспрямованого оволодіння студентами іноземними мовами / Михальчук. - С .267-275
Федорець, М. Теоретичний аспект професійної компетентності сучасного викладача іноземної мови іноземної мови / Федорець. - С .275-282
Постоленко, І. Участь британських батьків в організації шкільного педагогічного процесу / Постоленко. - С .282-285
Бляшевська, А. Методи підвищення рівня активності студентів-підлітків коледжу / Бляшевська. - С .285-289
Федоришин, О. Колаборативне навчання як інтерактивний метод навчання іноземної мови у вищій школі / Федоришин. - С .289-297
Березіна, Н. Педагогічні технології на основі активізації та інтенсифікації діяльності студентів / Березіна. - С .304-316
ББК 81.2(3=Англ)922

Перейти к внешнему ресурсу http://dspace.udpu.edu.ua//bitstream/6789/6120/1/Rivne-2016_zbirnyk.pdf


81.2(3=Англ)922
С 91


    Божок , О.
    Мовна компетентність у координатах підготовки вчителя іноземних мов (англійська) [Текст] / О. Божок // Сучасні проблеми германського та романського мовознавства : Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції. - 2016. - С. 135-144
ББК 81.2(3=Англ)922

Рубрики: Мови іноземні--Методика викладання

фывфывфыв:
КОМПЕТЕНТНІСТЬ


81.2(3=Англ)922
С 91


    Божок, О..
    Мовна компетентність у координатах підготовки вчителя іноземних мов (англійська) [Текст] / Божок // Сучасні проблеми германського та романського мовознавства : Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції. - 2016. - С. 135-144
ББК 81.2(3=Англ)922

Рубрики: Мова англійська

фывфывфыв:
КОМПЕТЕНТНІСТЬ


81.2(3=Англ)922
С 91


    Бердичевська, І..
    Формування полікультурної компетентності студентів засобами іноземної мови [Текст] / Бердичевська // Сучасні проблеми германського та романського мовознавства : Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції. - 2016. - С. 162-178
ББК 81.2(3=Англ)922

Рубрики: Мови іноземні--Методика викладання

фывфывфыв:
КОМПЕТЕНТНІСТЬ


81.2(3=Англ)922
С 91


    Федорець, М..
    Теоретичний аспект професійної компетентності сучасного викладача іноземної мови іноземної мови [Текст] / М. Федорець // Сучасні проблеми германського та романського мовознавства : Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції. - 2016. - С. 275-282
ББК 81.2(3=Англ)922

Рубрики: Мови іноземні--Методика викладання

фывфывфыв:
КОМПЕТЕНТНІСТЬ ПРОФЕСІЙНА