М 741 Мовна картина світу слов’ян і культура. Т.1 [Текст]. - Люблін - Рівне : [б. и.], 2010. - 199 с. - Б. ц. Содержание: Алефиренко, Н. Идиоматика в языковой картине мира / Н. Алефиренко; Николай Алефиренко. - С .8-15 Голубовская, И. Этнические особенности русской, украинской и китайской национально -языковых картин мира: сопоставительный аспект / И. Голубовская; Ирина Голубовская. - С .15-30 Тищенко, О. Про деякі аксіологічно марковані концептосфери у мові традиційної народної культури (на матерыалі польської, української, російської та білоруської мов у зіставленні з англійською) / О. Тищенко; Олег Тищенко. - С .31-44 Левченко, Е. Гендерный аспект компаративных фразеологических единиц / Е. Левченко; Елена Левченко. - С .44-49 Архангельська, А. До питання про ставлення граматичної категорії роду: взаємодія концептуальної і мовної картин світу / А. Архангельська; Алла Архангельська. - С .50-56 Камалова, А. Художественный текст в свете задач когнитивной лингвистики / А. Камалова; Алла Камалова. - С .57-63 Лучик, А. Засоби референціювання інтенсифікації в мовних картинах світу українців, росіян і поляків / А. Лучик; Алла Лучик. - С .64-66 Мойсієнко, А. Римовані конструкції в народній загадці / А. Мойсієнко; Анатолій Мойсієнко. - С .67-71 Жуйкова, М. Семантична деривація одиниць, мотивованих хворобою овець "ценуроз" в українській, білоруській та польській мовах / М. Жуйкова; Маргарита Жуйкова. - С .79-91 Селиванова, Е. Когнитивная природа загадки в парадигмальном пространстве современной лингвистики / Е. Селиванова; Елена Селиванова. - С .84-91 Bielak, A. Postac Swietego Mikolaga w folklorze polskim i wschodnioslowianskim / A. Bielak; Agata Bielak. - С .92-99 Малоха, М. Мифологические предтавления в системе фитонимов восточнославянских и польского языков / М. Малоха; Мирослава Малоха Гренджа, І. Системно-структурні особливості сновидінь (на матеріалі англійської та української мов) / І. Гренджа; Ірина Гренджа. - С .106-110 Харлай, О. Етнокультурні номінації на позначення дошлюбних стосунків в англійській, польській, чеській та українській мовах / О. Харлай; Оксана Харлай. - С .110-119 Чайка, О. Архетипи-символи в семантиці обрядовоі номінації / О. Чайка; Оксана Чайка. - С .120-124 Погрібна, Т. Семантико-прагматичний потенціал чеських народних прикмет як складової календарно-паремійної моделі світу / Т. Погрібна; Тетяна Погрібна. - С .125-134 Воркачев, С. Мир наизнанку: карнавализация идеи справедливости / С. Воркачев; Сергей Воркачев. - С .152-155 Потапчук, С. Нормативная и культурная концептуализация грязи в паремиологическом фонде английского и украинского языков / С. Потапчук; Светлана Потапчук. - С .162-166 Ромашина, О. Репрезентация эмоциональных концептов в германских и славянсих языках: сопоставительный аспект / О. Ромашина; Ольга Ромашина. - С .167-171 Аладько, Д. Вербалізація концепту "багатство" засобами найменувань посуду в англійській та українській лінгвокультурах / Д. Аладько; Дмитро Аладько. - С .172-176 Жаботинская, С. Концептуальные основания ономасиологических моделей / С. Жаботинская; Светлана Жаботинская. - С .177-192 Пальчевська, О. Семантична реконструкція образу "чужого" у зіставно-типологічному висвітленні / О. Пальчевська; Олександра Пальчевська. - С .193-199 Свободных экз. нет |
М 741 Селиванова, Е. Когнитивная природа загадки в парадигмальном пространстве современной лингвистики [Текст] / Елена Селиванова> // Мовна картина світу слов’ян і культура. Т.1. - Люблін - Рівне, 2010. - С. 84-91 Рубрики: Мовознавство /лінгвістика/ фывфывфыв: Метафора -- Фольклор Свободных экз. нет |
Н34 Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.42 [Текст] : збірник наукових праць. - Острог : [б. и.], 2014. - 300 с. - Б. ц. Содержание: Бондарчук, О. Ю. Образна складова лінгвокультурного типажа ''Aussteiger" / О.Ю. Бондарчук. - С .27-31 Варлакова, А. Ненаголошений вокалізм в акцентно-ритмічній системі англійського мовлення українців / А. Варлакова. - С .31-34 Веренько, М. Семантика "Persuasion'' у мові та дискурсі / М. Веренько. - С .37-41 Галаса, І. Категоризація ціннісних концептів американського та українського політикуму / І Галаса. - С .41-44 Голіяд, Н. Ієрархічна організація базового когнітивного домену час у концептосистемі англійської загадки / Н. Голіяд. - С .44-47 Гончарук, О. Методика лінгвокогнітивного аналізу англомовної прозової байки / О. Гончарук. - С .47-51 Гузій, Т. Міфологічна картина світу давніх германців в системах простору та часу / Т. Гузій. - С .55-58 Заболотна, О. Феміністичні мотиви у творчості Сільвії Плат / О. Заболотна. - С .63-67 Каракевич, Р. Національно-культурний зміст ФО з позицій когнітивного підходу (на матеріалі німецької, французької та української мов) / Р. Каракевич. - С .70-73 Кононець, Ю. Інтеграція вербальних та візуальних компонентів товарних знаків в англомовному рекламному дискурсі / Ю. Кононець. - С .80-83 Лелека, Т. Лексико-семантична асиміляція англоамериканізму шоп в українській та російській мовах початку ХХІ століття / Т. Лелека. - С .89-93 Мамосюк, О. Номінативні конструкції у наративній структурі художнього тексту (на матеріалі роману "Le Planetium" Н.Саррот) / О. Мамосюк. - С .93-96 Матіяш, І. Динаміка семантичної структури лексеми Family в контексті еволюції британської мовної картини світу / І. Матіяш. - С .99-104 Мележик, К. Когнитивные барьеры в межкультурной коммуникации на английском лингва франка / К. Мележик. - С .104-108 Мунтян, Л. Семантичны класи дыэслыв в актуалызацыъ концепту Globalisation у науковому дискурсі / Л. Мунтян. - С .112-116 Оленюк, О. Об?єктивація концепту success в американському журнальному рекламному дискурсі початку ХХІ ст / О. Оленюк. - С .120-124 Падалка, О. Методика проведення та лінгвістична інтерпретація результатів акустичного аналізу просодики комунікативного членування німецької промови / О. Падалка. - С .124-129 Старух, В. Ціннісні орієнтири військовослужбовців України, США та Великобританії (на матеріалі текстів військових керівних документів) / В. Старух. - С .156-159 Тарасова, В. Вербальна об’єктивація цінностей і стереотипів англійської авіаційної субкультури / В. Тарасова; В Тарасова. - С .159-161 Томенчук, М. Особливості структурних складових лінгвокультурних концептів / М. Томенчук. - С .164-167 Урядова, В. Типи класифікацій морфем у систематичних, аналітичних і аглютинативних мовах / В. Урядова. - С .170-174 Черська, Ж. Вербалізація концепту "егоїзм" у художній літературі першої половини ХХст / Ж. Черська. - С .178-181 Голуб, І. Розкриття соціцокультурного потенціалу лексичних одиниць з метою формування соціокультурної компетенції у процесі вивчення іноземних мов / І. Голуб. - С .197-201 Деркач-Падясек, Т. Специфіка використання методики КЛАНЗА у навчальному процессі / Т. Деркач-Падясек. - С .204-209 Котлярова, В. Використання презентації як складової комп’ютерних технологій на заннятях з англійської мови / В. Котлярова. - С .209-212 Лазуренко, Л. Комуникативная функция терминологии в когнитивном аспекте исследования / Л. Лазуренко. - С .212-215 Лежньов, С. Ядерна лексема "culture" у сфері культурно-антропологічної термінології / С. Лежньов. - С .215-217 Максименко, О. Формування іншомовної комунікативної компетенції у студентів нефілологічних спеціальностей / О. Максименко. - С .217-220 Матюха, Г. Розвиток діалогічних умінь старшокласників засобами читання художніх творів англійською мовою / Г. Матюха. - С .220-223 Селюжицкая, Л. Деловая игра как средство формирования навыков межкультурного общения студентов экономического вуза / Л. Селюжицкая. - С .227-230 Стежко, Ю. До питання осучаснення навчання англійській мові / Ю. Стежко. - С .235-238 Федоришин, М. Конфігуративна модель мовлення у контексті вивчення іноземних мов: структура комунікатів / М. Федоришин. - С .238-243 Халезова, Л. Групова робота на заняттях з іноземної мови: чому вона вчить студента і чому вона вчить викладача / Л. Халезова. - С .243-246 Яницька, О. Вплив сучасних глобалізаційних процесів на формування міжкультурної компетенції під час вивчення іноземних мов (інноваційні методи на прикладі французької та італійської мови) / О. Яницька. - С .246-249 Андрощук, А. Фахова комунікативна компетентність як необхідна умова професійної освіти / А. Андрощук. - С .252-255 Войналович, Л. Перспективи використання досвіду підготовки вчителів для шкіл національних меншин в Україні у сучасній системі освіти / Л. Войналович. - С .255-258 Деркач, Г. Формування англомовної професійної компетенції у студентів-журналістів шляхом вивчення фахової термінології / Г. Деркач. - С .258-261 Капустян, І. Форми і методи навчання вчителів загальноосвітніх акладів Швеції до застосування ІКТ / І. Капустян. - С .261-264 Лесневська, К. Особливості формування іншомовної компетенції у студентів вищих навчальних закладів економічної спрямованості / К. Лесневська. - С .264-266 Мармураш, Л. Формування когнітивно-прагматичної іншомовної компетенції майбутнього економіста / Л. Мармураш. - С .266-269 Можаровська, О. Моделювання професійно-комунікативних ситуацій в іншомовній підготовці фахівців технічного профілю / О. Можаровська. - С .269-273 Мурадханян, І. Термінологічні особливості музичної професійної лексики / І. Мурадханян. - С .273-276 Назаренко, О. Світоглядні орієнтири сучасного іншомовного соціокультурного простору в формуванні фахівців нефілологічних спеціальностей (на прикладі викладання німецької мови як другої іноземної у Донну) / О. Назаренко. - С .276-279 Перова, С. Специфіка викладання перекладу студентам фаху "міжнародні відносини" в процесі професійної іншомовної підготовки / С. Перова. - С .282-285 Потенко, Л. Іншомовна комунікативна компетентність у процесі формування професійної компетенції майбутніх фахівців банківської справи / Л. Потенко. - С .285-288 Райц, С. Использование тестового контроля с целью проверки иноязычной коммуникативной компетенции студентов специальности "туризм" (на базе английского языка) / С. Райц. - С .288-291 Рись, Л. Формування іншомовної комунікативної компетенції / Л. Рись. - С .291-295 Рубель, Н. Особливості організації самостійної роботи майбутніх екологів в процесі їх іншомовної професійної підготовки / Н. Рубель. - С .295-298 Сазанович, Л. Досвід використання автентичних підручників з мови спеціальності у медичному вузі / Л. Сазанович. - С .298-301 Самарова, Л. Принцип наскрізного сюжету на заняттях іноземної мови / Л. Самарова. - С .301-304 Сердюк, Н. Формування управлінських умінь вчителів-філологів / Н. Сердюк. - С .304-307 Сизова, Л. Особенности преподавания грамматики в интенсивном курсе обучения иностранным языкам в высшей школе / Л. Сизова. - С .307-310 Смущенко, І. Крос-культурна грамотність як невід’ємний компонент іншомовної освіти студентів економічного профілю / І. Смущенко. - С .313-317 Тяллева, И. Обучение научному дискурсу в контексте формирования иноязычной коммуникативной культуры студентов-филологов / И. Тяллева. - С .317-320 Хорошилова, Ю. Професійна іншомовна підготовка майбутніх фахівців сфери туризму у процесі міжкультурної інтеграції / Ю. Хорошилова. - С .320-323 Шапочка, К. Особливості формування іншомовної комунікативної компетенції майбутніх фахівців-перекладачів флоту / К. Шапочка. - С .323-324 Перейти к внешнему ресурсу https://lingvj.oa.edu.ua/assets/files/full/2014/NZ_Vyp_42.pdf |
Н34 Голіяд, Н. Ієрархічна організація базового когнітивного домену час у концептосистемі англійської загадки [Текст] / Н.Голіяд> // Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.42 : Збірник наукових праць. - Острог, 2014. - С. 44-47 Рубрики: Мова англійська фывфывфыв: КОНЦЕПТ |
[ Winter Puzzles] [Текст]> // English. - 2004. - №4. - С. 11 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання фывфывфыв: зима -- загадки Свободных экз. нет |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: E2/2004/20 Газета 2004г. № 20 Seasons. - С.5 фывфыв: пори поку, письмо Front Page. - С.7-8 фывфыв: газета побудова, масмедіа, видавнича справа Do You Know Your ABC's ? . - С.9-10 фывфыв: АЛФАВІТ Puzles. - С.11 фывфыв: загадки, шаради Переводы произведений английских и американских поэтов. - С.17-18 фывфыв: переклад вірші, поетичний переклад, ЛІНГВОКРАЇНОЗНАВСТВО Above All' Love All ( Превыше всего - любви волшебство ). - С.19-22 фывфыв: кохання, почуття Street and Playground Games. - С.29 : ігра на свіжому повітрі фывфыв: гра What is Happiness ?. - С.30-31 фывфыв: щасття, почуття людини, стосунки між людьми Нет сведений об экземплярах |
Puzles [Текст]> // English. - 2004. - №20. - С. 11 Рубрики: Мова англійська фывфывфыв: загадки -- шаради -- ПОЗАКЛАСНА РОБОТА Свободных экз. нет |
Riddles [Текст]> // Englsh Learner's Digest. - 2004. - №5. - С. 8 . - ISSN 1605-2455 Рубрики: Мова англійська--Теми розмовні фывфывфыв: загадки Свободных экз. нет |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: І1/2004/4 Журнал 2004г. № 4 Ягельська, Н. Прийоми використання " Європейського мовного портфеля дл я економістів" у самостійній роботі з іноземної мови / Н. Ягельська. - С.3-9 фывфыв: САМОСТІЙНА РОБОТА, ЄВРОПА Тарнопольський, О. Навчання письма іноземною мовою у вищіх мовних закладах освіти: практичне, академічне і креативне письмо / О. Тарнопольський. - С.9-13 фывфыв: письмо, ВНЗ Пальчевський, С. Використання малюнка у сугестопедичному вивченні іноземнї мови / С. Пальчевський. - С.13-16 фывфыв: сугестопедія, НАОЧНІСТЬ Шерстюк, О. Картки для самостійної проектної роботи з французької мови / О. Шерстюк. - С.16-19 фывфыв: ПРОЕКТНА МЕТОДИКА, ФРАНЦУЗЬКА МОВА Мельник, П. Реклама та її використання в умовах реалізації соціокультурного підходу / П. Мельник. - С.19-25 фывфыв: СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ ПІДХІД Lee, J. Which to Use: Between or Among? / J. Lee. - С.25-26 фывфыв: усна мова David, A. Hill English Teaching essentials. Pairwork and groupwork / A.Hill David. - С.26-29 фывфыв: УСНЕ МОВЛЕННЯ Зеня, Л. Урахування особистісних характеристик студентів у процесі їх профільної підготовки у мовному вищому навчальному закладі / Л. Зеня. - С.29-34 фывфыв: ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ, ВНЗ Вдовіна, Т. Модель навчання майбутніх учителів іноземної мови читання художніх текстів в аспекті міжкультурного спілкування / Т. Вдовіна. - С.34-38 фывфыв: ЧИТАННЯ, ВНЗ Мосьпан, Н. Комплекс вправ для навчання емоційно-модальної інтонації з використанням автентичних навчальних відеокурсов / Н. Мосьпан. - С.38-43 фывфыв: інтонація , ВНЗ Кокоза, Т. Обучение аудированию на младших курсах языковых вузов как условие повышения качества специальной подготовки будущих учителей иностранного языка / Т. Кокоза. - С.43-48 фывфыв: ВНЗ, АУДІЮВАННЯ Reporting on Individual Reading. - С.48-50 фывфыв: РЕФЕРУВАННЯ, ВНЗ Натальїна школа: [фр. мова: загадки]. - С.51-53 фывфыв: ФРАНЦУЗЬКІ, ЗАГАДКИ, РЕБУС Корнєва, З. Навчання студентів економічного профілю вищих навчальних закладів України ділової англійської мови за методико "занурення". / З. Корнєва ; О. Вальчук. - С.58-58 фывфыв: ДІЛОВА АНГЛІЙСЬКА, НОВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ Ромашкіна, Г. План-конспект уроку англійської мови з теми " Подорож" в 11 класі / Г. Ромашкіна. - С.58-62 фывфыв: УРОК АНГЛ. МОВИ, ПОДОРОЖ Вальчук, О. Методична розробка нетрадиційного уроку англйської мови / О. Вальчук. - С.62-65 фывфыв: НЕТРАДИЦІЙНИЙ УРОК Пісня - в серці друга. - С.65 фывфыв: ВІРШІ, ПІСНІ, ПЕРЕКЛАД ВІРШІ My exciting voyage in discovering the United Europe. - С.68-72 фывфыв: ОБ'ЄДНЕНА ЄВРОПА Нет сведений об экземплярах |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: E5/2005/12 Газета 2005г. № 12 English Through Rhymes. - P.3-4 фывфыв: ВІРШ, ВІРШІ Riddles Everywhere. - P.4-5 фывфыв: ЗАГАДКИ Grammar Through Listening. - P.6-7 фывфыв: ГРАМАТИКА, АУДІЮВАННЯ Grammar Games . - P.8 фывфыв: ГРАМАТИКА, ГРА НА УРОЦІ Spring is in the Air. - P.9-10 фывфыв: ВЕСНА, ПОРИ РОКУ Seasons and Weather. - P.11-12 фывфыв: ПОРИ РОКУ, ПОГОДА, ПОРИ РОКУ Toys We Like the Best. - P.13 фывфыв: ІГРАШКИ, УРОК АНГЛ. МОВИ Чіп і Дейл в країні ігор. - P.14-15 фывфыв: ГРА НА УРОЦІ, ГРА, РОЛЬОВА ГРА Winne- the-Pooh. - P.18-19 фывфыв: ВІННІ ПУХ, КАЗКА Tests. - P.20 фывфыв: ТЕСТУВАННЯ, ДЛЯ ПОЧАТКІВЦІВ Мжінародні відвідувачі. - P.21-22 фывфыв: ОБМІННІ ПРОГРАМИ, МІЖНАРОДНА ОСВІТА Нет сведений об экземплярах |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: м1/2005/1 Журнал 2005г. № 1 Being in Love. - С.2-3 фывфыв: КОХАННЯ, закоханість Tea . - С.4-6 фывфыв: ЇЖА, ЧАЙ Fact or Fiction?. - С.8-9 фывфыв: ПРИРОДНІ ЯВИЩА, уфо, нло Sports Quiz. - С.10-11 фывфыв: СПОРТ, ЗАГАДКИ Olimpische Spiele in Griechenland. - С.12-14 фывфыв: ОЛІМПІЙСЬКІЙ РУХ, НІМЕЦКА МОВА Реформа немецкой орфографии. - С.15-19 фывфыв: РЕФОРМА, ОРФОГРАФІЯ, РЕФОРМА, НІМЕЦЬКА ОРФОГРАФІЯ Work and Employment. - С.20-21 фывфыв: ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ Лексико-грамматические упражнения на французском языке для 5 класса к УМК " Le francais en perspective ". - С.22-23 фывфыв: УМК, ФРАНЦУЗЬКА МОВА, ПІДРУЧНИК Stress - what You Need to Know About it. - С.24-26 фывфыв: СТРЕС, ПСИХОЛОГІЯ, ПСИХОЛОГІЧНІ ТЕС Quiz - kennst du Deutschland. - С.2729 фывфыв: НІМЕЧЧИНА, ЛІНГВОКРАЇНОЗНАВСТВО, КВІЗ N. Semenov - the Nobel Prize Laureate. - С.30-31 фывфыв: ПЕРСОНАЛІЇ НАУКОВЕЦЬ, Семенов Микола La Nouvelle Annee. - С.33 фывфыв: НОВИЙ РІК, ФРАНЦУЗЬКА МОВА Нет сведений об экземплярах |
Sports Quiz [Текст]> // Методическая мозаика : Приложение к журналу "Иностраные языки в школе". - 2005. - №1. - С. 10-11 . - ISSN 0130-6073 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання фывфывфыв: СПОРТ--ЗАГАДКИ--КВІЗ Свободных экз. нет |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: E1/2006/9 Газета 2006г. № 9 News From Sumy. - С.3 фывфыв: МІСТА УКРАЇНИ, Суми Sumy Region. - С.4 фывфыв: МІСТА УКРАЇНИ, суми To Sumy With Love. - С.5 фывфыв: СУМИ, МІСТА УКРАЇНИ Communicative Motivation. - С.6-7 фывфыв: МОТИВАЦІЯ ПРИ ВИВЧЕННІ МОВИ Exploring the World. - С.8-9 фывфыв: ВІДКРИТТЯ Crazy English. - С.10-13 фывфыв: ЕТИМОЛОГІЯ Crack a Puzzle!. - С.14-15 фывфыв: ЗАГАДКИ This is Jazz!. - С.16-17 фывфыв: МУЗИКА, ДЖАЗ Open Your Hearts to Music !. - С.18 фывфыв: МУЗИКА СУЧАСНА They Really Wee Good Old Days for Families . - С.19-20 фывфыв: СІМ'Я, РОДИНА Cosmetic Recipes Using Esential Oils. - С.20-21 фывфыв: КОСМЕТИКА, КОСМЕТИКА, КРАСА It Will Change Your Life . - С.22 фывфыв: ЗОВНІШНІСТЬ Mama's Soup Pot. - С.22-23 фывфыв: ДЕНЬ МАТЕРІ, ЖІНОЧИЙ ДЕНЬ Нет сведений об экземплярах |
Crack a Puzzle! [Текст]> // English Language and Culture. - 2006. - №9. - С. 14-15 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання фывфывфыв: ЗАГАДКИ -- МАТЕРІАЛИ ДО УРОКУ Свободных экз. нет |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: E3/2006/5 Газета 2006г. № 5 Madonna. - P.1 фывфыв: ПОП АРТ, ПЕРСОНАЛІЇ МУЗИКА, МАДОННА Mother's Day. - P.2-3 фывфыв: ДЕНЬ МАТЕРІ The eisteddfod: the beating heart of a nation. - P.4-5 фывфыв: СВЯТО СВ. ДАВІДУ (УЕЛЬС) Which country of Europe's poorest? . - P.6 фывфыв: ЄВРОПА Science's communication gap. - P.7 фывфыв: НАУКА Somalo, an Indian Mongoose. - P.8 фывфыв: ДЛЯ НАЙМЕНШИХ ЧИТАННЯ A Riddle. - P.9 фывфыв: ЗАГАДКИ, ТВАРИНИ Words in families: Distance, size and dimension. - P.10-11 фывфыв: ВІДСТАНЬ Wit & Wisdom. - P.13 фывфыв: АФОРИЗМИ The Sword Box. - P.14 фывфыв: ФОКУСИ Billy Boy. - P.15 фывфыв: ПІСНЯ Billy Boy Нет сведений об экземплярах |
A Riddle [Текст]> // Englsh Learner's Digest. - 2006. - №5. - С. 9 . - ISSN 1605-2455 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання--Початкова школа фывфывфыв: ЗАГАДКИ--ТВАРИНИ Свободных экз. нет |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: E2/2006/9 Газета 2006г. № 9 Parents Urged to Talk to Children. - С.2 фывфыв: РОДИННІ СТОСУНКИ Riddles. - С.5 фывфыв: ЗАГАДКИ It's Me ( Write About Myself ). - С.6 фывфыв: ПИСЬМО, НАВЧАННЯ ПИСЬМА, ГРА НА УРОЦІ The Hidden Picture. - С.7 фывфыв: КОСМОС Writing an Announcement. - С.8 фывфыв: ПИСЬМО, НАВЧАННЯ ПИСЬМА Is There a European Accent in European Accent in Euro Disneyland?. - С.9-10 фывфыв: ЕВРОРАДА, ЄВРОІНТЕГРАЙІЯ Writing Topic: Choices and Decisions. - С.11-12 фывфыв: ПИСЬМО, НАВЧАННЯ ПИСЬМА The Living Planet. - С.13-19 фывфыв: ЕКОЛОГІЯ Work Hard. Play Hard. Stay Fit. American Lifestyles Mosaic. - С.20-30 фывфыв: АМЕРИКА The Bells [ поетичний переклад ] . - С.30-32 фывфыв: ПОЕТИЧНИЙ ПЕРЕКЛАД A File on Britain. - С.33-34 фывфыв: КРАЇНОЗНАВСТВО, ВЕЛИКОБРИТАНІЯ, УРОК АНГЛ. МОВИ Англо-русский фразеологический словарь " Животные ". - С.33-34 фывфыв: ФРАЗЕОЛОГІЯ, ТВАРИНИ In the Memory of the Teacher... - С.37 фывфыв: ПЕРСОНАЛІЇ НАУКОВЕЦЬ, НАШІ ВЧИТЕЛІ, УКРАЇНА Some Educational Implications of Honest Assessment. - С.38-40 фывфыв: ВИХОВНИЙ АСПЕКТ Grammar Tests. - С.41-42 фывфыв: ТЕСТУВАННЯ, ГРАМАТИКА Nationalism US. Multinationality. - С.45 фывфыв: НАЦІОНАЛЬНЕ, ВИХОВАННЯ Нет сведений об экземплярах |
Riddles [Текст]> // English. - 2006. - №9. - С. 5 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання фывфывфыв: ЗАГАДКИ Свободных экз. нет |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: E2/2006/17 Газета 2006г. № 17 Back to School!. - С.1-2 фывфыв: ДЕНЬ ЗНАНЬ The First of September. - С.2 фывфыв: ДЕНЬ ВЧИТЕЛЯ, ЗНАНЬ High degree of Fun & Games From College. - С.3 фывфыв: КОМП'ЮТЕР, ГРА Online Consumers Shop Till the Mouse Drops. - С.4 фывфыв: МОДА, ОДЯГ All Round the Year. - С.5 фывфыв: МІСЯЦЬ, РОКУ What Animal Is It?. - С.6 фывфыв: ТВАРИНИ ПРИРОДА, ЗАГАДКИ, ТВАРИНИ Puzzle. - С.7 фывфыв: ЗАГАДКИ The Olympics. - С.17 фывфыв: ОЛІМПІАДА, СПОРТ Growing Up: Sickness. - С.9-10 фывфыв: ТЕКСТИ, ЧИТАННЯ ТЕКСТИ Which School Programms Do We Eliminate?. - С.11-12 фывфыв: ПРОГРАММА Использование элементов здоровьезберегающих технологий на уроках английского языка. - С.13-16 фывфыв: ЗДОРОВ'Я, УРОК АНГЛ. МОВИ The Purple Dress. - С.17-18 фывфыв: ЧИТАННЯ ТЕКСТИ Some Reflections on the Present and Future Place of Critical Thinking Instruction in a Russian Educational Setting . - С.19-20 фывфыв: КРИТИЧНЕ МИСЛЕННЯ Кузьменкова, Ю. Составление программ и подбор учебного материала к элективным курсам по английскому языку для профильной школы / Ю. Кузьменкова. - С.21 фывфыв: ЕЛЕКТИВНІ КУРСИ Особенности преподавания английского языка на современном этапе в контексте проблем отечественного образования. - С.22-28 фывфыв: ЗАГАЛЬНА МЕТОДИКА, ЗАРУБІЖНА Wellcome to the Kingdom of the English Language. - С.29-32 фывфыв: ТИЖДЕНЬ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ Would You Like to Go to Britain?. - С.33-35 фывфыв: ВЕЛИКОБРИТАНІЯ Животные. - С.33-34 фывфыв: ТВАРИНИ, ФРАЗЕОЛОГІЯ, ТВАРИНИ Word Power. - С.13-16 фывфыв: АНАГРАМИ O., Henry After Twenty Years / Henry O. - С.17-20 фывфыв: О.ГЕНРІ, ЧИТАННЯ УРОК Кузьменкова, Ю. Составление программ и подбор учебного материала к элективным курсам по английскому языку для профильной школы / Ю. Кузьменкова. - С.21 фывфыв: ЕЛЕКТИВНІ КУРСИ Особенности преподавания английского языка на современном этапе в контексте проблем отечественного образования. - С.22-28 фывфыв: ЗАРУБІЖНА МЕТОДИКА Welcome to the Kingdom of the English Language. - С.29-32 фывфыв: СЦЕНАРІЙ, ДЕНЬ ІНОЗЕМНИХ МОВ, АНГЛІЙСЬ, ПОЧАТКОВИЙ ЕТАП Would You Like to Go to Britain?. - С.33-35 фывфыв: КРАЇНОЗНАВСТВО, ВЕЛИКОБРИТАН, ТЕСТИ, ЛІНГВОКРАЇНОЗНАВСТВО Животные: англо-русский фразеологический словарь. - С.33-34 фывфыв: ТВАРИНИ, ФРАЗЕОЛОГІЯ, ТВАРИН, ФРАЗЕОЛОГІЯ, ТВАРИНИ The Monkey Detective. - С.36 фывфыв: ТЕКСТИ, ЧИТАННЯ ТЕКСТИ, ПОЧАТКОВИЙ ЕТАП, АНГЛІЙСЬКА Test Your Business English. - С.42 фывфыв: БІЗНЕС-ENGLISH, ТЕСТИ Монолог сомневающегося учителя [вірш ]. - С.45 фывфыв: ДЕНЬ ВЧИТЕЛЯ, ВІРШ Нет сведений об экземплярах |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: E3/2006/20 Газета 2006г. № 20 25 October is the 125th Anniversary of Pablo Picasso's Birth. - P.1 фывфыв: ПЕРСОНАЛІЇ МИСТЕЦСТВО, Пікасо пабло Halloween. - P.2-3 фывфыв: ХЕЛОВІН Has" the French Model" had its day? . - P.4-5 фывфыв: ТЕРОРИЗМ, ФРАНЦІЯ The Development of the English language. - P.6-7 фывфыв: РОЗВИТОК, АНГЛІЙСЬКОЇ My Halloween Mini Book. - P.8-9 фывфыв: ХЕЛОВІН Can't Sleep?. - P.10-11 фывфыв: ЗДОРОВ'Я, ЗДОРОВ'Я, ХВОРОБИ Conversations in American English. - P.14 фывфыв: АМЕРИКАНСЬКА АНГЛІЙСЬКА A Strange Quiz. - P.16 фывфыв: КВІЗ, ЗАГАДКИ Нет сведений об экземплярах |