А-724 Голуб, Т. Прагнення реалізувати себе [Текстььь] / Т. Голуб> // Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів : Наук.-метод. вид. / Ред. О.Тищенко. - Рівне : Перспектива, 2004. - С. 150 - 155 . - ISBN 966-7643-43-3
Рубрики: Мова французька Франція фывфывфыв: Дидактика -- Навчання особистісно комунікативне Экземпляры всего: 2 ВІЛ (1), ЧЗ (1) Свободны: ВІЛ (1), ЧЗ (1) |
Н34 Стежко, Ю. До питання осучаснення навчання англійській мові [Текст] / Ю. Стежко> // Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.42 : Збірник наукових праць. - Острог, 2014. - С. 235-238 Рубрики: Мова англійська фывфывфыв: ДИДАКТИКА |
F-745 German "Minstrels" and Their Travels / Silvia Ranawake [Текстььь] > // Forum for Modern Language Studies. XXXVI N - 1. January . - Oxford University Press : The Univercity of St. Andrews, 2000. - P49-63 Рубрики: Мова англійська--ЛІТЕРАТУРОЗНАВСТВО Німеччина фывфывфыв: міністрель -- поезія -- історія мови -- 12-13 ст. -- дидактика Экземпляры всего: 1 ВІЛ (1) Свободны: ВІЛ (1) |
E-41 The Invisible Hand: Supernatural Agency in Political Economy and the Gothic Novel / Stefan Andriopoulos [Текстььь] > // ELH. Vol.66 N 3, Fall. - Baltimore : The Johns Hopkins University Press for the Department of English,Purdue University, 1999. - P739-758 Рубрики: Мова англійська--ЛІТЕРАТУРОЗНАВСТВО фывфывфыв: роман готичний -- економія політична -- містичне -- прийом художній -- дидактика Экземпляры всего: 1 ВІЛ (1) Свободны: ВІЛ (1) |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: И1/2004/4 Журнал 2004г. № 4 Соловова, Е. Разработка авторских прогамм и курсов / Е. Соловова. - С.8-14 фывфыв: НОВІТНЯ МЕТОДИКА Сісоев, П. Культурное самоопределение обучающихся в условиях язікового поликультурного образования / П. Сісоев. - С.14-21 фывфыв: САМОСТІЙНІСТЬ Селиванова, Н. Домашнее чтение - важный компонент содержания обучения иностранным языкам в средней школе / Н. Селиванова. - С.21-26 фывфыв: ДОМАШНЄ ЧИТАННЯ Жаркова, Т. Перевод и его роль в обучении французскому языку на старшей ступени / Т. Жаркова. - С.26-32 фывфыв: ПЕРЕКЛАД, ФРАНЦУЗЬКА Никитенко, З. Особенности организации устного вводного курса по английскому языку во ІІ классе / З. Никитенко. - С.21-26 фывфыв: УСНЕ МОВЛЕННЯ, ПОЧАТКОВИЙ ЕТАП Пассов, Е. Учебник как феномен сферы иноязычного образования / Е. Пассов. - С.39-46 Ходера, Р. Лингводидактика, дидактика, методика? / Р. Ходера. - С.46-48 фывфыв: лінгводидактика Андреева, Н. Одна из возможностей усиления воспитательного потенциала обучения иностраному языку / Н. Андреева. - С.49-52 фывфыв: ВИХОВНИЙ аспект Шеховцева, Е. Картинка как опора для развития устной речи на уроках французского языка / Е. Шеховцева. - С.52-60 фывфыв: НАОЧНІСТЬ, ФРАНЦУЗЬКА МОВА Кащук, С. Формирование лингвистической компетенции на основе современных французских песен / С. Кащук. - С.60-64 фывфыв: ПІСНІ, ФРАНЦУЗЬКА МОВА Реформа немецкой орфографии. - С.74-77 фывфыв: НІМЕЦЬКА, німецька орфографія Бартош, Д. Некоторые аспекты педагогического поведения на уроке иностранного языка как объект методического эксперимента / Д. Бартош ; О. Мельник; Б. Локетт; Р. Сорроковикова; Ф. Ратнер; И. Голубева. - С.77-82 фывфыв: експеріментальне навчання Мельник, О. Что такое психолингвистика? / О. Мельник ; Б. Локетт; Р. Сорроковикова; Ф. Ратнер; И. Голубева. - С.82-85 фывфыв: ПСИХОЛІНГВІСТИКА, ПСИХОЛОГІЯ Локетт, Б. Фразеологизмы и неологизмы / Б. Локетт ; Р. Сорроковикова; Ф. Ратнер; И. Голубева. - С.85-91 фывфыв: ФРАЗЕОЛОГІЯ, ФРАЗЕОЛОГІЗМИ, неологізми Сорроковикова, Р. Оганизация кружка английского языка ( V-VI кл. ) / Р. Сорроковикова ; Ф. Ратнер; И. Голубева. - С.91-95 фывфыв: ГУРТОК АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ, ПОЗАКЛАСНА РОБОТА Ратнер, Ф. Из истории преподавания иностранных языков в учебных заведениях России / Ф. Ратнер ; И. Голубева. - С.102-108 фывфыв: МЕТОДИКА, історія педагогіки Голубева, И. Педагогический проект областного конкурса " Франция в народных костюмах " / И. Голубева. - С.108-110 фывфыв: ПОЗАКЛАСНА РОБОТА, ФРАНЦУЗЬКА, лінгвокраїнознавство франція Нет сведений об экземплярах |
Ходера, Р. Лингводидактика, дидактика, методика? [Текст] / Р. Ходера> // Иностранные языки в школе. - 2004. - №4. - С. 46-48 . - ISSN 0130-6073 фывфывфыв: лінгводидактика Свободных экз. нет |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: А536335/2004/26 2004г. № 26 Лінгвістичні навчальні казки як засіб мотивації навчання молодших школярів на уроках англ. мови. - С.2-4 фывфыв: граматика, мотиваціяя, НАВЧАЛЬНІ ІГРИ Підготовка учнів 9-11 класів до олімпіад. Аудіювання. - С.5-8 фывфыв: ОЛІМПІАДА ДЛЯ 9-11 КЛАСІВ, АУДІЮВАННЯ Задання III етапу всеукраїнської олімпіади з англійської мови. 9 клас. - С.9-12 фывфыв: ОЛІМПІАДА Андрєєва, В. Основи дидактики. Методична пам'ятка вчителя / В. Андрєєва. - спецвнесок 1-12 фывфыв: ДИДАКТИКА Тести з граматики. - С.13-20 фывфыв: ГРАМАТИКА, ТЕСТИ, ТЕСТУВАННЯ Правільне письмо - запорука успішного навчання. - С.21-22 фывфыв: письмо Нет сведений об экземплярах |
Андрєєва, В. Основи дидактики. Методична пам'ятка вчителя [Текст] / В. Андрєєва> // Англійська мова та література. - 2004. - №26. - спецвнесок 1-12 фывфывфыв: ДИДАКТИКА Свободных экз. нет |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: И1/2004/5 Журнал 2004г. № 5 Соловова, Е. Разработка авторских программ и курсов / Е. Соловова. - С.13-19 фывфыв: курси Методическое письмо. О преподавании иностранного языка в условиях введения Федерального компонента государственного стандарта общего образования . - С.2-12 фывфыв: МЕТОДИКА ЗАГАЛЬНА Орехова, И. Формирование лингвокультурологической компетенции в процессе обучения иностранным языкам / И. Орехова ; Т. Лесохина; Т. Харламова; Н. Спичко; В. Цетлин; З. Никитенко; Р. Ходера. - С.28-31 фывфыв: ЛІНГВОКРАЇНОЗНАВСТВО Лесохина, Т. Преемственное обучение французскому языку в школе и нефилологическом вузе в контексте языкового плюрализма / Т. Лесохина ; Т. Харламова; Н. Спичко; В. Цетлин; З. Никитенко; Р. Ходера; А. Макросян. - С.31-39 фывфыв: ФРАНЦУЗЬКА мова Харламова, Т. Языковая мода в дидактической и методической терминологии / Т. Харламова ; Н. Спичко; В. Цетлин; З. Никитенко; Р. Ходера; А. Макросян. - С.39-44 фывфыв: МОВА ВЧИТЕЛЯ Спичко, Н. Образовательная среда в обучении мностранным языкам / Н. Спичко ; В. Цетлин; З. Никитенко; Р. Ходера; А. Макросян; А. Рябищенкова. - С.44-49 фывфыв: ДИДАКТИКА Цетлин, В. Заметки об актуальности классических текстов / В. Цетлин ; З. Никитенко; Р. Ходера; А. Макросян; А. Рябищенкова; А. Брусиловская. - С.49-54 фывфыв: МЕТОДИКА ЗАГАЛЬНА Никитенко, З. Особенности организации устного вводного курса по английскому языку во ІІ классе / З. Никитенко ; Р. Ходера; А. Макросян; А. Рябищенкова; А. Брусиловская; Н. Марчан. - С.56-61 фывфыв: усне мовлення Ходера, Р. Белые пятна " в дидактике иностранных языков / Р. Ходера ; А. Макросян; А. Рябищенкова; А. Брусиловская; Н. Марчан; Л. Бородкина. - С.64-70 фывфыв: ЛІНГВОДИДАКТИКА Макросян, А. Всякий ли неродной язык - иностранный ? / А. Макросян ; А. Рябищенкова; А. Брусиловская; Н. Марчан; Л. Бородкина; А. Рыжкова. - С.64-70 фывфыв: іноземна мова, поняття іноземна Рябищенкова, А. Об интеграции различных видов деятельности на уроках иностранного языка в младших классах / А. Рябищенкова ; А. Брусиловская; Н. Марчан; Л. Бородкина; А. Рыжкова; Ж. Арутюнова. - С.70-73 фывфыв: ІНТЕГРОВАНИЙ УРОК Брусиловская, А. Konjunktiv на уроках специального перевода / А. Брусиловская ; Н. Марчан; Л. Бородкина; А. Рыжкова; Ж. Арутюнова; А. Ионина. - С.73-77 фывфыв: НІМЕЦЬКА ГРАМАТИКА, переклад Марчан, Н. О некоторых приемах повышения єффективности изучения лексики / Н. Марчан ; Л. Бородкина; А. Рыжкова; Ж. Арутюнова; А. Ионина; О. Гудина. - С.77-79 фывфыв: ЕФЕКТИВНІСТЬ НАВЧАННЯ ЛЕКСИКИ Бородкина, Л. Материалы на французском языке для работы в младших классах / Л. Бородкина ; А. Рыжкова; Ж. Арутюнова; А. Ионина; О. Гудина; М. Лукьянчикова. - С.85-88 фывфыв: ПОЧАТКОВИЙ ЕТАП, ФРАНЦУЗЬКА МОВА Рыжкова, А. Columbus's Discovery of America / А. Рыжкова ; Ж. Арутюнова; А. Ионина; О. Гудина; М. Лукьянчикова. - С.88-90 фывфыв: АМЕРИКА, КРАЇНОЗНАВСТВО, колумб Арутюнова, Ж. Современніе требования к составлению Curriculum Vitae и Lettre de motivation / de candidature / Ж. Арутюнова ; А. Ионина; О. Гудина; М. Лукьянчикова. - С.90-94 фывфыв: ФРАНЦУЗЬКА МОВА, ДІЛОВА МОВА Ионина, А. Наречие в современном английском языке / А. Ионина ; О. Гудина; М. Лукьянчикова. - С.94-97 фывфыв: АНГЛІЙСЬКА МОВА, ГРАМАТИКА Гудина, О. Die osterreichichen Komponisen [ Alban Berg ] / О. Гудина ; М. Лукьянчикова. - С.101-104 фывфыв: КРАЇНОЗНАВСТВО, ПЕРСОНАЛІЇ МУЗИКА Лукьянчикова, М. Всероссийская олимпиада по немецкому языку / М. Лукьянчикова. - С.104-109 фывфыв: НІМЕЦЬКА МОВА, ОЛІМПІАДА Нет сведений об экземплярах |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: И1/2005/2 Журнал 2005г. № 2 Баранникова, А. Об организации обучения иностранным языкам в VI классе общеобразовательных учреждений , участвующих в эксперименте по совершенствованию структуры и содержания общего образования / А. Баранникова. - С.2-7 фывфыв: ЗАРУБІЖНА МЕТОДИКА Сафонова, В. Элективный курс по культуроведению США в системе профильного обучения английскому языку / В. Сафонова. - С.7-16 фывфыв: СОЦІОЛНГВІСТКА , США Бим, И. Новый УМК по немецкому языку для Х класса / И. Бим. - С.16-26 фывфыв: НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧІ КОМПЛЕКСИ Полат, Е. Интеграция очных и дистанционных форм обучения в старших классах общеоебразовательной школы / Е. Полат. - С.26-34 фывфыв: дистанційна освіта Миролюбов, А. Методика или дидактика иностранных языков? / А. Миролюбов. - С.34-37 фывфыв: МЕТОДИКА ЗАГАЛЬНА, ДИДАКТИКА Бикеева, А. Некоторые приёмы развития творческих способностей учащихся на уроках иностранного языка / А. Бикеева. - С.37-43 фывфыв: ТВОРЧИЙ ПОШУК Gudina, O. Die Deutschen antifaschisten: Ernst Busch / O. Gudina. - С.48-49 фывфыв: НІМЕЦКА МОВА, персоналії Ернст Буш, до 40-річчя перемоги Evdokimova, M. La Grande Guerre nationale ( 1941-1945 ) / M. Evdokimova. - С.50-59 фывфыв: ВІЙНА, до 40-річчя перемоги Винокурцева, И. Приёмы организации интерактивного чтения в философии Whole English ( " Язык как целое " ) / И. Винокурцева. - С.69-74 фывфыв: ІНТЕРАКТИВНІСТЬ, ЧИТАННЯ, ПСИХОЛОГІЯ Локетт, Б. Фразеологизмы и неологизмы / Б. Локетт. - С.74-82 фывфыв: ЛЕКСИКОЛОГІЯ, ФРАЗЕОЛОГІЗМИ, Гудина, О. Die Osterreichen Komponisten: lLudwig van Beethoven / О. Гудина. - С.82-85 фывфыв: ПЕРСОНАЛІЇ МУЗИКА, Бетховен Соловцева, Є. Учитель года / Є. Соловцева. - С.96-101 фывфыв: НАШІ ВЧИТЕЛІ Щукин, А. Новый интенсивный метод обучения / А. Щукин. - С.106 фывфыв: ІНТЕНСИВНЕ НАВЧАННЯ Ворноцова, Л. Сценарий праздника " С днём рожнения, весна! " / Л. Ворноцова. - С.64-69 фывфыв: ПОЗАКЛАСНА РОБОТА, ПОЗАКЛАСНА РОБОТА, ІНСЦЕНУВА, НІМЕЦКА МОВА, АНГЛ. МОВА Нет сведений об экземплярах |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: А536335/2005/14 2005г. № 14 Казачінер, О. Як допомогти дітям подолати труднощі в навчанні / О. Казачінер. - С.2-4 фывфыв: неуспішність, ДИДАКТИКА Брагінська, М. Комуникативний і соціокультурний розвиток особистості учня шляхом навчаня англійської мови під час вивчення теми " Школа " / М. Брагінська. - С.4-9 фывфыв: ШКОЛА, СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ ПІДХІД, КОМУНИКАТИВНА МЕТОДИКА Захарова, О. Комп'ютерно оріентований урок англійської мови з теми " Working day and day off " / О. Захарова. - С.9-12 фывфыв: КОМП'ЮТЕР, НОВІТНІ ТЕХНОЛОГІ, РОБОЧИЙ ДЕНЬ, ВІДПОЧИНОК ДОЗВІЛЛЯ, НЕТРАДИЦІЙНИЙ УРОК Новачук, Т. Travelling to the country of Mathematics( Бінарний урок у 4 класі ) / Т. Новачук. - С.12-14 фывфыв: ІНТЕГРОВАНИЙ УРОК математика Костишин, Н. Урок з теми " Австралія " ( Прес-коніеренція ) / Н. Костишин. - С.14-17 фывфыв: НЕТРАДИЦІЙНИЙ УРОК, АВСТРАЛІЯ, ЛІНГВОКРАЇНОЗНАВС Птахова, Л. Урок у 5 класі з теми " Nature is poetry " / Л. Птахова. - С.17-19 фывфыв: ПРИРОДА вірш Мельникова, Н. Контроль навичок аудіюванння за темами " Going to " ," Модальні дієслова " / Н. Мельникова. - С.19-21 фывфыв: АУДІЮВАННЯ УРОК, КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ Котовська, А. Мистецтво та живопис. Художники Англії / А. Котовська. - С.21-23 фывфыв: ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО Вакуленко, Л. Екскурсія до краєзнавчого музею. 5 клас / Л. Вакуленко. - С.23 фывфыв: УКРАЇНІКА, ФОЛЬКЛОР, УКРАЇНІ, УКРАЇНСЬКІ ТРАДИЦІЇ Нет сведений об экземплярах |
Миролюбов, А. Методика или дидактика иностранных языков? [Текст] / А. Миролюбов> // Иностранные языки в школе. - 2005. - №2. - С. 34-37 . - ISSN 0130-6073 фывфывфыв: МЕТОДИКА ЗАГАЛЬНА, ДИДАКТИКА Свободных экз. нет |
Казачінер, О. Як допомогти дітям подолати труднощі в навчанні [Текст] / О. Казачінер> // Англійська мова та література. - 2005. - №14. - С. 2-4 фывфывфыв: неуспішність -- ДИДАКТИКА Свободных экз. нет |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: И1/2005/4 Журнал 2005г. № 4 Гурвич, П. О пяти блоках норм и рекомендаций методики обучения иностранным языкам / П. Гурвич. - С.2-6 фывфыв: ЗАРУБІЖНА МЕТОДИКА Мазунова, Л. К вопросу о системе обучения иноязычному письму в языковом вузе / Л. Мазунова. - С.6-13 фывфыв: ВНЗ письмо Дульянинов, А. Рекламные тексты как средство познания культуры в процессе изучения французского языка / А. Дульянинов. - С.13-20 фывфыв: РЕКЛАМА, ФРАНЦУЗЬКА МОВА Соколова, А. Самоопределение как основное средство обезпечения эффективности учебной деятельности на уроке иностранного языка / А. Соколова. - С.20-23 фывфыв: МОТИВАЦІЯ, ЕФЕКТИВНІСТЬ НАВЧАННЯ Богородицкая, В. Обучение английскому языку в IV классе общеобразовательных учреждений / В. Богородицкая. - С.23-33 фывфыв: ЗАРУБІЖНА МЕТОДИКА, ДИДАКТИКА Габдуллина, М. Разрабботка проблемных заданий в процессе преподавания литературы на английском языке в Х-ІХ классах / М. Габдуллина. - С.33-37 фывфыв: МЕТОДИКА, ЛІТЕРАТУРА Матвеева, Н. Ролевая игра " A Vist of the Foreign Delegation to the Design Office " / Н. Матвеева. - С.37-42 фывфыв: РОЛЬОВА ГРА Игумнова, О. Урок чтения по УМК В. П. Кузовлева " Английский язык " для VIIIкласса / О. Игумнова. - С.37-42 фывфыв: ЧИТАННЯ, МЕТОДИКА ЧИТАННЯ Дурницына, О. Итоговый урок-прект в VIII классе по теме " Добро пожаловать в Россию ! " / О. Дурницына. - С.48-52 фывфыв: ПОДОРОЖ Шерр, Е. Американская народная песня на уроках английского языка / Е. Шерр. - С.52-58 фывфыв: ПІСНІ американсьскі Кудаева, Н. Педагогическая мастерская по теме спорт / Н. Кудаева. - С.52-58 фывфыв: СПОРТ [ Гра " Як стати ерудитом ? " ]. - С.65-68 фывфыв: ГРА НА УРОЦІ [ Рольова гра, теорія ] . - С.68 фывфыв: РОЛЬОВА ГРА [ Міста Німеччини ] . - С.63-64 фывфыв: НІМЕЧЧИНА, МІСТА НІМЕЧЧИНИ Шпакова, В. Обучение английской разговорной речи в детском саду / В. Шпакова ; Г. Вишневская; N. Antonova. - С.69-74 фывфыв: АНГЛ.МОВА ДЛЯ НАЙМЕНШИХ, УСНЕ МОВЛЕННЯ Grjasnowa, T. Deutsche in Russland / T. Grjasnowa ; Э. Рубанюк; О. Гудина. - С.74-77 фывфыв: МІЖНАРОДНІ КОНТАКТИ, НІМЕЦКА МОВА Евдокимова, М. Работа по теме " Речевой етикет " на уроках французского языка / М. Евдокимова ; Л. Лепшко; J. Aroutiunova. - С.77-79 фывфыв: МОВНИЙ ЕТИКЕТ, ФРАНЦУЗЬКА МО Вишневская, Г. Работа над ритмоманглийской речи на материале лимериков / Г. Вишневская ; N. Antonova. - С.79-87 фывфыв: лімерики Рубанюк, Э. Zur Frage des Gebrauchs der Hilfsverben bei der Bildung einiger analystischen Formen im Deutschen / Э. Рубанюк ; О. Гудина. - С.92-96 фывфыв: НІМЕЦЬКА ГРАМАТИКА Лепшко, Л. Алгоритм формирования вопростельного предложения в английском языке / Л. Лепшко ; J. Aroutiunova. - С.96-98 фывфыв: ГРАМАТИКА, синтаксис Antonova, N. Francoise Sagan / N. Antonova. - С.98-103 фывфыв: ПЕРСОНАЛІЇ ЛІТЕРАТУРА, Франсуаза Саган Гудина, О. Friedrich Schiller / О. Гудина. - С.103-107 фывфыв: ПЕРСОНАЛІЇ ЛІТЕРАТУРА, ШІЛЛЕР Aroutiunova, J. La frankophonie sur le sol russe / J. Aroutiunova. - С.107-111 фывфыв: ФРАНКОФОНІЯ Нет сведений об экземплярах |
Богородицкая, В. Обучение английскому языку в IV классе общеобразовательных учреждений [Текст] / В. Богородицкая> // Иностранные языки в школе. - 2005. - №4. - С. 23-33 . - ISSN 0130-6073 фывфывфыв: ЗАРУБІЖНА МЕТОДИКА -- ДИДАКТИКА Свободных экз. нет |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: А536335/2005/31 2005г. № 31 Карпенко, О. Про користь фізкультурних хвилинок на уроках іноземної мови / О. Карпенко. - С.2-4 фывфыв: фізкультхвилинка Капітонов, П. Використання нових інформаційних технологій у середній школі в процесі навчання / П. Капітонов. - С.4-6 фывфыв: НОВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ, ІНФОРМАЦІЙНОЇ, ТЕХНОЛОГІЇ Ільчук, О. Урок англійської мови у 5 класі за темою " Fruit and Vegetables " / О. Ільчук. - С.6-8 фывфыв: ЇЖА Скворцова, І. The Great Folk Heroes of America. 9 клас / І. Скворцова. - С.8-10 фывфыв: ЛІНГВОКРАЇНОЗНАВСТВО, АМЕРИК Захарчук, І. Урок з теми " At the Doctor's " / І. Захарчук. - С.10-13 фывфыв: ЛІКАР Бондарева, А. The United Kigdom / А. Бондарева. - С.13 фывфыв: ВЕЛИКОБРИТАНІЯ Кідик, Л. Help Yourself / Л. Кідик. - С.23-27 фывфыв: ЗДОРОВ'Я Панченко, А. Граматичні завдання на часи дієслів / А. Панченко. - С.14-23 фывфыв: ГРАМАТИКА ДІЄСЛОВО, ЧАС Сагітова, О. The Latest Desate Events / О. Сагітова. - С.27-29 фывфыв: МЕТОДИКА ЗАГАЛЬНА, ДИДАКТИКА Округ, Г. Inernational Witch Factory / Г. Округ. - С.29-30 фывфыв: ІНСЦЕНУВАННЯ, СЦЕНАРІЙ, Новорічне свято Нет сведений об экземплярах |
Сагітова, О. The Latest Desate Events [Текст] / О. Сагітова> // Англійська мова та література. - 2005. - №31. - С. 27-29 фывфывфыв: МЕТОДИКА ЗАГАЛЬНА, ДИДАКТИКА Свободных экз. нет |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: E1/2007/12 Газета 2007г. № 12 What Is Global Gateway?. - С.3 фывфыв: ІНТЕРНЕТ Навчальний процес в університетах Великої Британії. - С.4-6 фывфыв: ОСВІТА ВЕЛИКОБРИТАНІЇ, УКРАЇНСЬКА, МОВА Accelerating Placement Test. - С.8 фывфыв: ВИВЧЕННЯ, АНГЛ. МОВА Engaging Multi-Level Learners. - С.9-10 фывфыв: ВИВЧЕННЯ, АНГЛ. МОВА, ТЕСТУВАННЯ Language and Reading Comprehension. - С.11-13 фывфыв: ТЕСТИ, ТЕСТУВАННЯ, ЧИТАННЯ [ переклад віршований ]. - С.вкладка фывфыв: ПЕРЕКЛАД, ПОЕТИЧНИЙ ПЕРЕКЛАД The Hobbit. - С.14-15 Вкладка фывфыв: хобіти Writing. - С.14-15 фывфыв: ПИСЬМО, НАВЧАННЯ ПИСЬМА Personal Postcards. - С.16-18 фывфыв: ЛИСТІВКИ, НАВЧАННЯ ПИСЬМА Personal Letters. - С.19-22 фывфыв: ЛИСТУВАННЯ, ЛИСТУВАННЯ, ДРУГ ПО ЛИСТУВАН Do We Need Testing?. - С.22 фывфыв: ТЕСТУВАННЯ How to Teach?. - С.23 фывфыв: ДИДАКТИКА Нет сведений об экземплярах |
How to Teach? [Текст]> // English Language and Culture. - 2007. - №12. - С. 23 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання фывфывфыв: ДИДАКТИКА -- СПОСОБИ навчання Свободных экз. нет |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: E2/2007/13 Газета 2007г. № 13 UK's Global Warming Challence Heats Up. - С.3 фывфыв: ГЛОБАЛЬНЕ ПОТЕПЛІННЯ Is the "Plastic Paper" the Future of Reading?. - С.4 фывфыв: ЧИТАННЯ, НОВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ Использование технологии обучения в сотрудничестве на уроках иностранного языка в средней школе как средство гуманизации образовательного процесса. - С.5-8 фывфыв: ДИДАКТИКА All Year Round : July. - С.9-10 фывфыв: МІСЯЦЬ, РОКУ,ЧЕРВЕНЬ How to Learn New Words. - С.13-14 фывфыв: НАВЧАННЯ ЛЕКСИКИ Wild Life. - С.21-28 фывфыв: ПРИРОДА, УРОК АНГЛ. МОВИ Willie Wonka Adjectives. - С.32 фывфыв: ПРИКМЕТНИК Girls Sleepover Party. - С.33 фывфыв: ПОЗАКЛАСНА РОБОТА, МОДА, ОДЯГ Summer Poetry. - С.34-35 фывфыв: ЛІТО, ПОЕЗІЇ Can't Get Out of My Head. - С.40-41 фывфыв: ПСИХІКА New York, New York or Unusual Notes About the City. - С.42-43 фывфыв: США, МІСТА, НЬЮ ЙОРК Project " What's in a book?". - С.44-47 фывфыв: ПРОЕКТНА МЕТОДИКА, ЛІТЕРАТУР, КНИГА В ЖИТТІ ЛЮДИНИ Нет сведений об экземплярах |