К144 Підвищення результативності навчання шляхом організації ефективної взаємодії вчителя та укчнів на уроці. [Текст]> // Шляхи підвищення ефективності та якості уроку іноземної мови. - Харків : Основа, 2012. - С. 5-38 Рубрики: Мови іноземні--Методика викладання фывфывфыв: ДІАЛОГ -- ДИСКУСІЯ -- ГРА |
Бабич, Е. Вербальные реакции адресата на неискренние речевые акты в немецкоязычном дискурсе. [Текст] / Е. Бабич> // Тези доповідей XI наукової конференції ’’Каразінські читання:Людина. Мова. Комунікація’’. - Харків : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. , 2012. - С. 16-18 Рубрики: Мова німецька--Методика викладання фывфывфыв: ДІАЛОГ |
Н34 Редько, В. Засоби реалізації діалогу культур у змісті шкільних підручників з іноземних мов. [Текст] / В Редько> // Наукові записки. Серія "Філологічна ". В30. - Острог, 2012. - С. 219-225 Рубрики: Мови іноземні--Методика викладання фывфывфыв: ДІАЛОГ |
Н34 Гончарук, О. Методика комплексного дослідження англомовної байки у прагмастилістичному аспекті [Текст] / О. Гончарук> // Наукові записки. Серія "Філологічні науки ". В.128. - Кіровоград, 2014. - С. 66-70 Рубрики: Літературознавство фывфывфыв: ДІАЛОГ |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: E1/2006/38 Газета 2006г. № 38 Tuning In. - С.3-5 фывфыв: ДІАЛОГ КУЛЬТУР, УРОК АНГЛ. МОВИ, ІНТЕРЕС My Birthday. - С.6-8 фывфыв: ДЕНЬ НАРОДЖЕННЯ Flowers Are the Beauty of the World . - С.9-11 фывфыв: ПРИРОДА, УРОК АНГЛ. МОВИ, ДЛ My Home. It's Teatime . - С.12-13 фывфыв: МІЙ БУДИНОК, ПОМЕШКАННЯ The Cat's House. - С.14-15 фывфыв: КАЗКА, КОШКИН ДОМ In the Magic Island. - С.16-19 фывфыв: ПОЗАКЛАСНА РОБОТА, ПОЗАКЛАСНА РОБОТА, ІНСЦЕНУВА The World of Animals. - С.20-22 фывфыв: ТВАРИНИ ПРИРОДА, УРОК АНГЛ. Nonember Activity. - С.23 фывфыв: РУЧНА ПРАЦЯ Нет сведений об экземплярах |
Tuning In [Текст]> // English Language and Culture. - 2006. - №38. - С. 3-5 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання фывфывфыв: ДІАЛОГ КУЛЬТУР -- НТЕРЕС -- МОТИВАЦІЯ Свободных экз. нет |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: І2/2006/5 2006г.5 (/Іноземні мови в навчальних закладах. - Киiв: Педагогічна преса, 2006. - №5.) Ніколаєнко, С. Освіта в інноваційному поступі суспільства ( З доповіді Міністра освіти і науки України на підсумковій колегії МОН України ) / С. Ніколаєнко. - С.4-6 фывфыв: ІННОВАЦІЇ Перелікпрограм,підручників і навчально-методичних посібників, рекомендованих Міністерством Освіти і науки України для використання в загалльноосвітніх навчальних закладах з навчанням українською мовою в 2006/2007 навчальному році( іноземні мови ). - С.6-10 фывфыв: ПРОГРАМИ Коваленко, О. Політика та практика викладання в умовах соціокультурного розмаїття ( Проект Ради Європи ) / О. Коваленко ; Л. Биркун; О. Карп'юк; А. Несвіт; Н. Басай; л. Волошинова. - С.10-14 фывфыв: СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ ПІДХІД, ЄВРОРАДА, МІЖНАРОДНА ОСВІТА, Биркун, Л. Космічна мандрівка з " Нашою англійською " ( Лексико-граматичне та тематичне планування ) / Л. Биркун ; О. Карп'юк; А. Несвіт; Н. Басай; л. Волошинова; В. Редько. - С.14-25 фывфыв: НМК"НАША АНГЛІЙСЬКА" Карп'юк, О. Бути готовим до спілкування ( Особливості навчально-методичного коиплекту " English 6" та поурочне планування розподілу матеріалу ) / О. Карп'юк ; А. Несвіт; Н. Басай; л. Волошинова; В. Редько; О. Яшенкова. - С.25-38 фывфыв: НМК ENGLISH 6 Несвіт, А. Сприймаємо англійську в діалозі культур ( Календарно-тематичне планування до підручника" We Learn English " / А. Несвіт ; Н. Басай; л. Волошинова; В. Редько; О. Яшенкова; О. Тарасова. - С.38-58 фывфыв: ДІАЛОГ КУЛЬТУР Басай, Н. Реалізація комуникативного підходу до вивчення іноземних мов у підручнику з німецької мови Guten Tag! 6 / Н. Басай ; л. Волошинова; В. Редько; О. Яшенкова; О. Тарасова; А. Шевчук. - С.58-72 фывфыв: НМК, GUTEN, TAG Волошинова, л. Вивчаємо мову зорових образів ( Аудіовізуальні технології у стратегіях мовної підготовки старшокласників ) / л. Волошинова ; В. Редько; О. Яшенкова; О. Тарасова; А. Шевчук; М. Градоьік. - С.72-78 фывфыв: АУДІОВІЗУАЛЬНІ, ТЕХНОЛГІЇ Редько, В. На засадах єдиної концепції ( Особливості побудови змісту шкільних підручників з іноземних мов ) / В. Редько ; О. Яшенкова; О. Тарасова; А. Шевчук; М. Градоьік. - С.78-88 фывфыв: ПІДРУЧНИК, АНГЛІЙСЬКА МОВА Яшенкова, О. Зовнішнє тестування з англійської мови в Україні: перше пілотування проекту / О. Яшенкова ; О. Тарасова; А. Шевчук; М. Градоьік. - С.88-91 фывфыв: ТЕСТУВАННЯ Тарасова, О. Writing as a Goal and Tool in Developing Students' Creativity Thinking Skills / О. Тарасова ; А. Шевчук; М. Градоьік. - С.91-100 фывфыв: КРЕАТИВНЕ МИСЛЕНЯ, ТВОРЧІСТЬ Шевчук, А. Уйти в інтегрований світ планети Земля ( Сторінками нового методичного посібника ) / А. Шевчук ; М. Градоьік. - С.100-105 фывфыв: ПІДРУЧНИКОТВОРЕННЯ Ukraine in close up: Україна: погляд зблизька . - С.105-108 фывфыв: КОНКУРС, АНГЛ. МОВА, КОНКУРС, УЧИТЕЛЬ РОКУ Градоьік, М. Соціальна сертифікація сучасної англійської літературної вимови / М. Градоьік. - С.108-117 фывфыв: ВИМОВА, СОЦІОЛІНГВІСТИКА, АНГЛІЙСЬКА Сащак, Н. Розмовляємо із задоволенням ( Основи формування навичок діалогічного мовлення в студентів ) / Н. Сащак. - С.117-122 фывфыв: ВНЗ, ДІАЛОГІЧНЕ МОВЛЕННЯ Навчати малюків із радістю допоможе кожному вчителеві новий навчально-методичний посібник " Лінгводидактичні засади навчання іноземної мови учнів початкової школи". - С.122-126 фывфыв: ПОЧАТКОВИЙ ЕТАП, АНГЛІЙСЬКА Найприємніше - позитивно впливати на життя тих, хто поряд " [ Корпус Миру ]. - С.126-128 фывфыв: КОРПУС МИРУ Нет сведений об экземплярах |
Несвіт, А. Сприймаємо англійську в діалозі культур ( Календарно-тематичне планування до підручника" We Learn English " [Текст] / А. Несвіт> // Іноземні мови в начальних закладах. - 2006. - №5. - С. 38-58 фывфывфыв: ДІАЛОГ КУЛЬТУР Свободных экз. нет |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: І2/2008/3 2008г.3 (/Іноземні мови в навчальних закладах. - Киiв: Педагогічна преса, 2008. - №3.) Формування компетентного підходу у вивченні інозкмних мов - тема Всеукраїнського науково-практичного семінару. - С.4-6 фывфыв: МОВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ Загальні критерії оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти. - С.6-13 фывфыв: ОЦІНЮВАННЯ Критерії оцінювання навчальних досягнень з іноземних мов (нова редакція). - С.13-18 фывфыв: ОЦІНЮВАННЯ Коваленко, О. Про вивчення іноземних мов у 2008 - 2009 навчальному році ( проект) / О. Коваленко ; О. Залужна; Н. Нікольська. - С.18-28 фывфыв: РЕГЛАМЕНТУЮЧІ ДОКУМЕНТИ Коваленко, О. Щоб язик міг довести і до Київа, і до Лондона, і до Парижа... ( Формування компетентного підходу до вивчення іноземних мов) / О. Коваленко ; І. Лавренчук. - С.28-36 фывфыв: МОВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ Пасько, Л. Вільну Україну будує творчій учитель / Л. Пасько ; Н. Ковальчук. - С.36-38 фывфыв: ТВОРЧІСТЬ ВЧИТЕЛЯ Педагоги Львова про проблеми сучасної освіти і шляхи їх розв'язання . - С.38-48 фывфыв: ОСВІТА УКРАЇНИ, ЛЬВІВ Залужна, О. Львів - перлина Європи / О. Залужна ; Н. Нікольська. - С.53-57 фывфыв: МІСТА УКРАЇНИ, ЛЬВІВ, МІСТО, УРОК АНГЛ. МОВИ Лавренчук, І. Менше слів - більше змісту ( з Досвіду викладання спецкурсу " Ділова англійська мова " ) / І. Лавренчук. - С.48-53 фывфыв: ДІЛОВА АНГЛІЙСЬКА Ковальчук, Н. Такий дорогоцінний час ( Методичні матеріали для розвитку усного і писемного мовлення ) / Н. Ковальчук. - С.57-72 фывфыв: УСНЕ МОВЛЕННЯ, НАВЧАННЯ ПИСЬМА Завдання ІV етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з іспанської мови Дроздовський, Д. Іспанський дух і український культурологічний простір / Д. Дроздовський. - С.104-110 фывфыв: ІСПАНСЬКА МОВА, КУЛЬТУРИ КРАЇН СВІТУ Нікольська, Н. Від розмаїття - до взаєморозуміння (білінгвізм у середній освіті як спосіб інтеграції учнів у європейський полікультурний соціум) / Н. Нікольська. - С.110-122 фывфыв: БІЛІНГВІЗМ, ЄВРОПЕЙСЬКА, ОСВІТА Визначено найкращих знавців восьми східних мов серед учнів . - С.122-124 фывфыв: СХІДНІ МОВИ Вивчаємо мову - вивчаємо культуру ( Фестиваль " Діалог культур" у перший міській гімназії м. Черкас ). - С.124-126 фывфыв: МІЖНАРОДНА ОСІВТА Нет сведений об экземплярах |
Вивчаємо мову - вивчаємо культуру ( Фестиваль " Діалог культур" у перший міській гімназії м. Черкас ) [Текст]> // Іноземні мови в начальних закладах. - 2008. - №3. - С. 124-126 фывфывфыв: МІЖНАРОДНА ОСІВТА Свободных экз. нет |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: E3/2009/2 Газета 2009г. № 2 Did Cook Really Discover Austrolia First?. - P.1 фывфыв: АВСТРАЛІЯ, ЛІНГВОКРАЇНОЗНАВС Auld Lang Song. - P.2 фывфыв: ПІСНЯ, НОВИЙ РІК Inauguration Day. - P.4-5 фывфыв: ІНАУГУРАЦІЯ Jousting. - P.6-7 фывфыв: Лицарський турнир My Favourite Fruit? The OLIVE!. - P.8-9 фывфыв: ЇЖА, ОВОЧІ English in Dialogues: Introductions. - P.14 фывфыв: ДІАЛОГ Pairs of Words. - P.16 фывфыв: ГРА, ПСИХОЛОГІЧНІ Нет сведений об экземплярах |
English in Dialogues: Introductions [Текст]> // English Learner's Digest. - 2009. - №2. - С. 14 . - ISSN 1605-2455 фывфывфыв: ДІАЛОГ Свободных экз. нет |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: И1/2009/6 Журнал 2009г. № 6 Фадеева, Н. Текстовый материал как средство формирования социокультурной компетенции при обучении французскому языку / Н. Фадеева. - С.2-8 фывфыв: СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ ПІДХІД Сысоев, П. Технология ВЕБ 2.0: Социальный сервис блогов в обучении иностранному языку / П. Сысоев. - С.8-12 фывфыв: НОВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ Лучина, О. Лингводидактическая адаптация Интернет-ресурсов к обучению английскому языку / О. Лучина. - С.12-18 фывфыв: ІНТЕРНЕТ, НОВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ Лапшова, Н. Игровые приемы обучения письменной речи на начальном этапе / Н. Лапшова. - С.18-23 фывфыв: ГРА НА УРОЦІ, ПОЧАТКОВИЙ ЕТА Балакина, Н. "Шесьт шляп мышления" Эдварда де Боно как один из приемов обучения дискуссии на уроках английского языка / Н. Балакина. - С.26-30 фывфыв: КРЕАТИВНЕ МИСЛЕНЯ, ДИСКУСІЯ Опойкова, О. Обучение написания аргументированного эссе на английском языке / О. Опойкова. - С.30-32 фывфыв: ПИСЬМО, НАВЧАННЯ ПИСЬМА Питерскова, Т. Урок по теме"Kulturdialog" / Т. Питерскова. - С.32-35 фывфыв: ДІАЛОГ КУЛЬТУР Гутфраинт, М. Учет индивидуальных особенностей восприятия на уроке английского языка / М. Гутфраинт. - С.35-37 фывфыв: ІНДІВІДУАЛЬНИЙ ПІДХІД Урок по теме" English - the Language of the World". - С.37-37 фывфыв: МОВИ В ЖИТТІ ЛЮДИНИ Урок по теме "Royal London". - С.39-41 фывфыв: ЛОНДОН, УРОК АНГЛ. МОВИ [Інтегроований урок з теми "Здоров'є + ОБЖ]. - С.41-42 фывфыв: ІНТЕГРОВАНИЙ УРОК, ОБЖ [Прийоми для розвитку усного мовлення молодших школярів]. - С.42-44 фывфыв: УСНЕ МОВЛЕННЯ Завилова, М. Внеклассное мероприятие по теме"Безопасность на дороге" / М. Завилова ; А. Саакян. - С.45-50 фывфыв: БЕЗПЕКА ЖИТТЯ, НІМЕЦЬКА МОВА Алексеева, Е. Сценарий музыкального спектакля "Золушка" / Е. Алексеева ; И. Барышникова. - С.50-53 фывфыв: ПОПЕЛЮШКА Радченкова, Е. Формирование гуманистических ценностей у подростков на уроках немецкого языка / Е. Радченкова ; К. Безукладников. - С.65-71 фывфыв: ГУМАНІЗАЦІЯ, ОСВІТА Алексеенко, О. Пути развития речевой культуры будущего учителя / О. Алексеенко ; К. Браженец. - С.71-77 фывфыв: ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА, ВНЗ, МОВА ВЧИТЕЛЯ Саакян, А. К вопрсу об истории возникновения и развития числительных в английском языке / А. Саакян. - С.77-82 фывфыв: ІСТОРІЯ АНГЛ. МОВИ Барышникова, И. Обучение иностранному языку детей с тяжелыми нарушениями речи / И. Барышникова. - С.82-87 фывфыв: ОСОБЛИВІ ПОТРЕБИ, НАВЧАННЯ, Безукладников, К. Оценка профессиональной компеетнтности будущего учителя иностранного языка / К. Безукладников. - С.87-93 фывфыв: ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА, ВНЗ Браженец, К. Применение проблемного подхода к обучению как виду речевой деятельности в вузе / К. Браженец. - С.93-98 фывфыв: ВНЗ, ГОВОРІННЯ, УСНЕ МОВЛЕНН Нет сведений об экземплярах |
Питерскова, Т. Урок по теме"Kulturdialog" [Текст] / Т. Питерскова> // Иностранные языки в школе. - 2009. - №6. - С. 32-35 . - ISSN 0130-6073 Рубрики: мова німецька--урок фывфывфыв: ДІАЛОГ КУЛЬТУР Свободных экз. нет |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: І2/2010/5 2010г.5 (Іноземні мови в навчальних закладах. - Киiв: Педагогічна преса, 2010. - №5.) Діалог заради розвитку особистості (Експерти Раи Європи з питань моніторінгу мовної освіти відвідали Україну). - С.4-8 фывфыв: ОСОБИСТІНО ОРІЕНТОВАНИЙ ПІДХ, ЄВРОРАДА Державний стандарт освіти для початкової школи: іноземні мови (Проект). - С.8-11 фывфыв: РЕГЛАМЕНТУЮЧІ ДОКУМЕНТИ, ПОЧАТКОВА ШКОЛА Англійська у світі інформаційних технологій (Програма спецкурсу). - С.11-20 фывфыв: ІНФОРМАЦІЙНІ, ТЕХНОЛОГІЇ Культурознавство англомовних країн (Програма факультативного курсу). - С.20-26 фывфыв: ЛІНГВОКУЛЬТУРОЗНАВСТВО Гіди-перекладачі (англійська, німецька, французька, іспанська мови) Програма спецкурсу. - С.26-36 фывфыв: ПЕРЕКЛАД, МЕТОДИКА, НАВЧАННЯ ПЕРЕКЛАДУ Федусенко, Ю. Як не помилитися у виборі? (Навчальний посібник з країнознавства як засіб допрофільної підготовки з іноземної мови учнів основної школи: результати педагогічного експеріменту) / Ю. Федусенко ; Н. Басай; А. Шевчук. - С.36-42 фывфыв: ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ Калініна, Л. Готуючи до професійного спілкування (Методичні рекомендації та календарно-тематичне планування до роботи за НМК "Your English Self, 10" академічний рівень) / Л. Калініна ; Ю. Клименко; Ю. Коряченко. - С.42-54 фывфыв: НМК, YOUR ENGLISH SELF, 10 Карп’юк, О. Поурочний план розподілу навчального матеріалу НМК "English 10 (рівень стандарту, другій семестр) / О. Карп’юк ; Н. Чумак. - С.54-62 фывфыв: НМК, ENGLISH 10 Федоренко, о. Спілкування - процес активний (Методичні поради до організації групової роботи на уроках іноземної мови) / о. Федоренко ; В. Редько, В. Береславська. - С.62-65 фывфыв: ГРУПОВА РОБОТА Савчук, І. Календарно-тематичне планування до підручника Deutsch 10 (рівень стандарту, другій семестр) / І. Савчук ; Стронг Джеремі. - С.68-74 фывфыв: КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВА Басай, Н. Календарно-тематичне планування до підручника Guten Tag! 10 (рівень стандарту, другій семестр) / Н. Басай ; А. Шевчук. - С.68-74 фывфыв: КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВА Клименко, Ю. Французька мова (9-й рік навчання, рівень стандарту) / Ю. Клименко ; Ю. Коряченко. - С.78-83 фывфыв: НМК, ФРАНЦУЗЬКА МОВА Чумак, Н. Французька мова (9-й рік навчання, академічний рівень) / Н. Чумак. - С.83-89 фывфыв: НМК, ФРАНЦУЗЬКА МОВА Редько, В. Пізнаймо іспаномовний світ разом з " HOLA 10" (Концепція підручника з іспанської мови для 10-го класу) / В. Редько, В. Береславська. - С.89-94 фывфыв: НМК, HOLA 10 Джеремі, Стронг. Відсутність інтересу до книги в дітей - це провал батьків і деяких учнів / Стронг Джеремі. - С.94-97 фывфыв: ЧИТАННЯ, МЕТОДИКА ЧИТАННЯ Шевчук, А. Знайомтесь: Катрін Сторр (Матеріали для домашнього читання) / А. Шевчук. - С.97-106 фывфыв: ДОМАШНЄ ЧИТАННЯ Коряченко, Ю. Як запам’ятовувати слова іншомовного походження, або Метод подвійної асоціації / Ю. Коряченко. - С.106-111 фывфыв: ПСИХОЛОГІЯ, ПАМ'ЯТЬ Нет сведений об экземплярах |
Діалог заради розвитку особистості (Експерти Раи Європи з питань моніторінгу мовної освіти відвідали Україну) [Текст]> // Іноземні мови в навчальних закладах. - 2010. - №5. - С. 4-8 Рубрики: Мови іноземні--Методика викладання фывфывфыв: ОСОБИСТІНО ОРІЕНТОВАНИЙ ПІДХ -- ЄВРОРАДА Свободных экз. нет |
> Шифр: I22/2018/6 2018г. N 6 Редько, В. Г. Концептуальні засади змісту та засобів організації компетентісноторінтованого навчання іноземних мов учнів початкової школи / В. Г. Редько, Т. К. Полонська, Н. П. Басай. - С.2-8 фывфыв: ПОЧАТКОВА ОСВІТА Сушко, О. In the East or in the West - Christmas Time Is the Best! / О. Сушко. - С.8-13 фывфыв: РІЗДВО Шаврак, І. Daily routunes. 5 клас / І. Шаврак. - С.13-15 фывфыв: РОЗКЛАД--РОЗПОРЯДОК ДНЯ Придорожко, В. I'm a newcomer. 7 клас / В. Придорожко. - С.15-19 фывфыв: ШКІЛЬНЕ ЖИТТЯ, НОВИЙ УЧЕНЬ У КЛАСІ Атаєва, І. Визначні місця Лондона. 6 клас / І. Атаєва. - С.19-24 фывфыв: КРАЇНОЗНАВСТВО ВЕЛИКОБРИТАНІЇ Полякова, Ю. In the Airport. 8 клас / Ю. Полякова. - С.24-26 фывфыв: ТРАНСПОРТ, АЕРОПОРТ Малюк, О. All about Me. 5 клас / О. Малюк. - С.26-28 фывфыв: МОЯ СІМ'Я Павлік, А. The City I Would Like to Visit One Day / А. Павлік. - С.28-31 фывфыв: ПАРИЖ, РИМ, НЬЮ ЙОРК Михальова, О. Life in the Past. 6 клас / О. Михальова. - С.31-34 фывфыв: ЖИТТЯ МИНУЛИХ СТОЛІТЬ Гоц, Г. Popular Sports and Games. Ukrainian Sportsmen. 5 клас / Г. Гоц. - С.34-37 фывфыв: СПОРТ, СПОРТСМЕНИ УКРАЇНИ Коткова, Н. I'm Going to the Supermarket. 6клас / Н. Коткова. - С.34-37 фывфыв: ПОКУПКИ Бєлова, О. Travelling Through the Country of the English Language / О. Бєлова. - С.40-44 фывфыв: АНГЛОМОВНИЙ СВІТ Некогдюк, С. Аліса в країні Ліхтеншнейн / С. Некогдюк. - С.44-45 фывфыв: КОНКУРС ДІАЛОГ ДЕРЖАВ Катрич, Т. Брейн-ринг. Science and Inventors. 9 клас / Т. Катрич. - С.45-51 фывфыв: ВИНАХІДНИКІ Гусева, О. Кінотворчість на уроках англійської мови і не тільки / О. Гусева. - С.51-52 фывфыв: ДОСВІД ПЕДАГОГІЧНИЙ Ларіна, О. Приказки до тематичного розділу "Добро, доброта. добрі вчинки, добра людина" / О. Ларіна. - С.52-54 фывфыв: ПРИСЛІВ’Я, ФРАЗЕОЛОГІЯ Имеются экземпляры в отделах: (16.01.2019г. Экз. 1 - ) (свободен) |
Некогдюк, С. Аліса в країні Ліхтеншнейн [Текст] / С. Некогдюк> // Іноземні мови в школах України2. - 2018. - N 6. - С. 44-45 Рубрики: Мови іноземні--Методика викладання фывфывфыв: КОНКУРС ДІАЛОГ ДЕРЖАВ Свободных экз. нет |
> Шифр: Н1/2019/7 Журнал 2019г. № 7 Топол, В. Які зміни про повну загальну середню освіту пропонує закокнодавство / В. Топол. - S.2-9 фывфыв: зарахування учнів, доступність освіти, безпека освітнього середовища Головіна, О. Чи задають за кордоном домашні завдання на канікули і вихідні / О. Головіна. - S.9-11 фывфыв: завантаження школярів у вільний час Тищенко, С. Computer / С. Тищенко : 11-13 фывфыв: Комп’ютер , ТЕМА РОЗМОВНА, ПЛАН УРОКУ Дорошенко, М. Das Kino / М. Дорошенко. - S.11-13 фывфыв: КІНО, ТЕМИ РОЗМОВНІ, ПЛАН УРОКУ Дорошенко, М. Das Ferrnsehen / М. Дорошенко. - S.15-18 фывфыв: ТЕЛЕБАЧЕННЯ, ПЛАН УРОКУ Карева, С. Hans Hase und Seine Freunde / С. Карева. - S.18-22 фывфыв: ХАНС ХАЗЕ, ПЛАН УРОКУ Борейко, А. Hans im Gluck / А. Борейко. - S.22-24 фывфыв: КАЗКА-ДІАЛОГ Денисенко, А. День німецької мови / А. Денисенко. - S.24-26 фывфыв: ДЕНЬ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ Прокурар, А. Alle Tiere sind uns Freunde / А. Прокурар. - S.26-30 фывфыв: ТВАРИНИ--ПРИРОДА, ЗООПАРК Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Борейко, А. Hans im Gluck [Электронный ресурс] / А. Борейко> // Німецька мова в школі : Науково-методичний журнал. - 2019. - № 7. - S22-24 Рубрики: Мова німецька-Методика викладання фывфывфыв: КАЗКА-ДІАЛОГ Свободных экз. нет |