А-724 Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів [Текстььь] : наук.-метод. вид. / Ред. О.Тищенко. - Рівне : Перспектива, 2004. - 388 c. - (Майстерня інновацій). - 15.00 р. Содержание: Клепко, С. Інноваційні ідеї демократизації та менеджменту школи / С. Клепко. - С .16-32 Громовий, В. Як управляти шкільною освітою?(Американський досвід на тлі українських освітніх реалій) / В. Громовий. - С .32-45 Желюк, О. "Україна-США: паралелі освіти" / О. Желюк. - С .46-59 Середяк, Л. Використання інтерактивних технологій в управлінській діяльності. / Л. Середяк, О. Янушевич. - С .60-67 Ростоцька, М. До питання громадянської освіти в сучасній школі / М. Ростоцька. - С .68-77 Пометун, О. Інтерактивні технології навчання- реальний шлях до оновлення української школи. / О. Пометун. - С .78-77 Крутоус, В. Інтерактивний тренінг для вчителів:Створюємо демократичне середовище уроку. / В. Крутоус. - С .88-93 Козак, Л. Рейтингове оцінювання діяльності шкіл протягом навчального року / Л. Козак, о. Копанська. - С .94 -103 Демчук, О. Благодійні фонди - запорука прозорого використання неурядових коштів у державних закладах освіти. / О. Демчук. - С .104-109 Гонорська, А. Використання закордонного досвіду в адміністративно - фінансовому управлінні школою. / А. Гонорська, О. Франчук. - С .110 - 117 Жук, М. Використання сучасних технологій - створення нових можливостей розвитку післядипломної освіти. / М. Жук. - С .118 - 125 Шиян, О. Проблеми організації громадської освіти в школах нового типу. / О. Шиян. - С .126 - 130 Пометун, О. До питання досвіду впровадження інтерактивних технологій / О. Пометун. - С .132 - 135 Балаба, Л. Природа - очима душі / Л. Балаба. - С .136 - 141 Віллер, І. Щоб шкільний твір не був тягарем / І. Віллер. - С .142 - 149 Голуб, Т. Прагнення реалізувати себе / Т. Голуб. - С .150 - 155 Куриш, С. Комунікативний підхід у викладанні іноземної мови. / С. Куриш. - С .156 - 163 Люта, Л. Навчання письму як методична проблема. / Л. Люта, Т. Каша. - С .164 - 169 Саверська-Лихошва, В. Через науково-дослідницьке проектування до особистісно-орієнтованого навчання. / В. Саверська-Лихошва. - С .170-177 Скавронський, П. Інтегровані уроки географії й англійської мови / П. Скавронський. - С .178-185 Франчук, О. Розвиток критичного мислення на уроках англійської мови через знайомство з історією та культурою / О. Франчук. - С .186-195 Середяк, Л. Інтеграція ідей громадянської освіти у викладанні суспільних дисциплін. / Л. Середяк, А. Ковтонюк. - С .196-202 Зіннуров, Є. Робота над проектами у викладанніанглійської мови. / Є. Зіннуров. - С .202-213 Сеньковська, Г. Метод проектів на уроках громадянської освіти. / Г. Сеньковська. - С .214-217 Ремех, Т. Практичне право.Нові підходи до викладання права в середній школі. / Т. Ремех. - С .218-227 Полуботько, О. Як використовувати газетні статті під час застосування інтерактивного методу роботи"АЖУРНА ПИЛКА" у вивченні іноземних мов. / О. Полуботько. - С .228-233 Тарасова, О. Використання методу критичного мислення на уроках англійської мови. / О. Тарасова. - С .234-241 Костюк, І. Закордонний досвід як стимул до змін у викладанні та вивченні шкільної історії в Україні. / І. Костюк. - С .242-249 Войтенко, О. Сучасні підходи у викладанні історії. / О. Войтенко. - С .250-259 Ратушняк, С. Деякі аспекти шляху виховання громадянина. / С. Ратушняк. - С .260-262 Морзе, Н. Метод навчальних проектів. / Н. Морзе. - С .264-267 Мурзаков, С. Країна мрії: симуляційна гра чи підготовка до життя. / С. Мурзаков. - С .268-282 Буко, С. Американські підходи в гуманітарній галузі на приладі створення освітнього центру. / С. Буко. - С .282-293 Оратовський, Т. Урядуй собі сам- урятуй себе сам! / Т. Оратовський, В. Шторлін. - С .294-297 Педан-Слєпухіна, О. Інтернет-сторінка-інформаційне поле місцевої громади. / О. Педан-Слєпухіна. - С .298-301 Панченков, А. Молодь обирає дію- нова форма громадянського виховання учнів. / А. Панченков. - С .302-309 Шашура, Л. Волонтерство- невід'ємна складова виховної роботи в сучасній школі. / Л. Шашура. - С .310-323 Жадько, О. Волонтерство-шлях до громадського суспільства. / О. Жадько. - С .324-329 Саєнко, С. Дитячі громадські організації як елемент громадянської освіти. / С. Саєнко. - С .330-333 Тищенко, О. Дебати: інтерактивний спосіб мислення. / О. Тищенко. - С .334-341 Вукіна, Н. Від учнівського самоврядування до самоврядування вчителів і батьків. / Н. Вукіна. - С .342-349 Шкарупа, О. Впровадження методу складання проектів у навчально-виховному процесі сільської школи. / О. Шкарупа. - С .350-357 Цимбал, О. Учнівські проекти, спрямовані на реалізацію права дитини на вільне висловлювання. / О. Цимбал. - С .358-363 Лаворік, Т. Від програм партнерів до інтеграції курсу громадянської освіти. / Т. Лаворік, О. Кукла. - С .364-373 Пащук, В. Осмислення ролі гендерної освіти. / В. Пащук. - С .374-379 Дементієвська, Н. Чотири "родзинки"освітянського досвіду. / Н. Дементієвська. - С .380-385
Рубрики: Інтерактивні технології Аннотация: 10 Экземпляры всего: 2 ВІЛ (1), ЧЗ (1) Свободны: ВІЛ (1), ЧЗ (1) |
А-724 Мурзаков, С. Країна мрії: симуляційна гра чи підготовка до життя [Текстььь] / С.Мурзаков> // Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів : Наук.-метод. вид. / Ред. О.Тищенко. - Рівне : Перспектива, 2004. - С. 268-282 . - ISBN 966-7643-43-3
Рубрики: Мови іноземні--Методика викладання фывфывфыв: Аспект виховний -- ІННОВАЦІЇ Экземпляры всего: 2 ВІЛ (1), ЧЗ (1) Свободны: ВІЛ (1), ЧЗ (1) |
В44 Павлюк, Л. Навчання англійської мови і соціального партнерства засобами рольової гри [Текстььь] / Л Павлюк> // Використання західного досвіду у шкільній освіті України. : 1997-2001. - Київ : Абрис, 2002. - С. 89-92 Рубрики: Мова англійська--Методика фывфывфыв: Гра ролоьва Свободных экз. нет |
П727 Шокуров, В. Файндворд, его составление и применение (дидактическая игра для закрепления лексики) [Текст] / В.Н Шокуров> // Преподавание иностранных языков : теория и практика. - Москва : Наука, 1971. - С.322-340 Рубрики: Мовознавство фывфывфыв: ГРА -- КРОСВОРД Свободных экз. нет |
С484 Прожогіна, І. Відбиття міфопоетичних уявлень про коло і центр в архітектоніці сучасної телевізійної гри [Текст] / І.М. Прожогіна> // Слов’янський вісник : Збірник наукових праць. Вип.3 : Філологічні науки. - Рівне, 2003. - С. 41-44 Рубрики: Мовознавство фывфывфыв: ГРА |
С484 Старко, В. Зіставний аспект аналізу концептів на прикладі концептів гра, игра, spiel, gamе i play) [Текст] / В.Ф. Старко> // Слов’янський вісник : Збірник наукових праць. Вип.3 : Філологічні науки. - Рівне, 2003. - С. 114-119 Рубрики: Мовознавство фывфывфыв: ПОРІВНЯЛЬННЯ |
С484 Слов’янський вісник : Збірник наукових праць. Вип.4 : Філологічні науки [Текст]. - Рівне : [б. и.], 2003. - 265 с. - 10 грн Содержание: Тхір, В. Б. Лексико-семантичні особливості евфемізмів з зоонімними компонентами / В.Б. Тхір. - С .6-9 Павлова, О. І. Основні тенденції в термінотворенні англійської мови / О.І. Павлова. - С .9-14 Дерді, Е. Т. Трьохкомпонентні словосполучення - юридичні терміни в англійській мові / Е.Т. Дерді. - С .14-18 Архангельська, А. М. Іменні експресиви чеської мови зі знанням характеристики людини (ономасіологічний аспект) / А.М. Архангельська. - С .25-30 Опанасюк, Т. А. Історія та етимологія зоофразеологізмів-біблеїзмів чеської мови / Т.А. Опанасюк. - С .30-36 Гаврилюк, Н. В. Оказіональні назви осіб у творчості неокласиків (семантико-функціональний аспект) / Н.В. Гаврилюк. - С .39-43 Тарасюк, Н. Ю. Афіксація як спосіб прикметникового словотворення у французькій мові / Н.Ю. Тарасюк. - С .43-46 Стефанова, Н. О. Роль метафори у поповненні англомовної педагогічної термінології / Н.О. Стефанова. - С .51-55 Шевелюк, В. А. Національно-культурні особливості фразеологічних одиниць із сомантичним компонентом в іспанській та українській мовах / В.А. Шевелюк. - С .67-97 Радзієвська, Т. В. Про один із ракурсів антропоцентричної парадигми сучасного мовознавства / Т.В. Радзієвська. - С .97-101 Потапенко, С. І. Лінгвокогнітивний аналіз текстів новин британських газет: роль образ-схеми вертикаль / С.І. Потапенко. - С .106-111 Корнієнко, О.В. Квантитативні характеристики фонемної організації композиційних одиниць та їх роль у загальній структурі тексту (на матеріалі англійської мови) / О.В. Корнієнко. - С .111-117 Одарчук, Н. А. Дисгармонізація стосунків у дискурсах відмови, спрямованих на тематичний компонент стимулу / Н.А. Одарчук. - С .117-122 Якуба, В. В. Відображення скрипту ситуації "розлучення" засобами сучасноїанглійської мови у творах британських письменників / В.В. Якуба. - С .122-127 Ваховська, Л. Ф. Сучасний американський кінематограф: лінгвокультурологічні та лінгвокогнітивні передумови аналізу / Л.Ф. Ваховська. - С .130-135 Сборик, С. П. Кольорове світосприйняття як одна з характеристик когнітивного стилю М.Дребл / С.П. Сборик. - С .143-147 Бехта, І. А. Лінгвопрагматична реалізація персонажного дискурсу в художньому тексті / І.А. Бехта. - С .147-152 Павленко, Л. И. Проблема мены ролей говорящий/ слушающий (на материале современной английской речи) / Л.И. Павленко. - С .152-156 Гульт, І. М. Функціонально-семантичний аналіз структури бінарних регресивних іменникових фраз у текстах художньої прози (на матеріалі англійської мови) / І.М. Гульт. - С .156-161 Коваленко, А. М. Логіко-семантичні відношення перехрещення між заголовком і текстом (на матеріалі тижневика "NEWSWEEK" / А.М. Коваленко. - С .166-171 Буциніна, Н. Є. Концептоідентифікувана роль заголовка роману Ф.Моріака "Agneau" / Н.Є. Буциніна. - С .171-176 Малімон, Л. К. Прояв текстових категорій в абзаці наукового тексту (на матеріалі наукової журнальної статті) / Л.К. Малімон. - С .176-180 Яскевич, О. К. Інтимізація спілкування персонажів та інмізація стосунків автор-читач / О.К. Яскевич. - С .180-183 Нижник, Т. В. Інтерпретація взаємодії "адресант-адресат" в аспекті конститутивних ознак тексту та прагматичних принципів (на матеріалі ділових текстів англійської мови) / Т.В. Нижник. - С .183-187 Oberlan, Edmund. Sposoby prezentacji zdarzen przeslych w jezyku polskim (z zagadanien nauczania aspektu czasownika) / Edmund Oberlan. - С .187-199 Воробйова, і. А. Лінгвокраїнознавчий і соціокультурний аспекти навчання іноземної мови / і.А. Воробйова. - С .199-203 Кочубей, В. Ю. Риси вимовного акценту в мовленні викладачів англійської мови / В.Ю. Кочубей. - С .203-209 Тхор, М. С. Лексико-граматичні засоби релевантного відтворення комунікативних намірів у діловому спілкуванні / М.С. Тхор. - С .212-218 Давнюк, С. В. Розвиток лінгвістичної компетенції студентів засобами синтаксису / С.В. Давнюк. - С .209-212 Дяченко-Лисенко, Л. М. Поняттєве поле сучасної лінгвістичної семантики: універсальні і національно-специфічні константи / Л.М. Дяченко-Лисенко. - С .3-6 Рудницька, Л. І. Лінгвокультурологічні особливості російських комерційних номенів / Л.І. Рудницька. - С .18-20 Головчак, Н. І Апелятиви з неособовим значенням в основах німецьких прізвищ Закарпаття / Н.І Головчак. - С .20-25 Єрмоленко, С. С Особова немаркованість у контексті перцептивної транспозиції / С.С Єрмоленко. - С .36-39 Мірченко, М. В Категорія семантико-синтаксичної елементарності/ неелементарності речення / М.В Мірченко. - С .46-51 Голбан, О. О Типи полісемії якісних прикметників на позначення кольорів та смаку (на матеріалі української мови) / О.О Голбан. - С .55-58 Кочерга, Г. В. Псевдомотивація відіменникових дієслів у сучасній українській мові / Г.В. Кочерга. - С .58-62 Вокальчук, Г. М Прикметникові новотвори в українському поетичному лексиконі ХХ ст. / Г.М Вокальчук. - С .62-67 Приймачок, О. І. Реалізація модального потенціалу українських народних афоризмів / О.І. Приймачок. - С .71-74 Смерчко, А. А До проблеми камерної фразеології (на матеріалі російської мови) / А.А Смерчко. - С .74-76 Мінчак, Г. Б Гра слів як лінгвостилістичний засіб комічної гіперсемантизації ідеологізованих лексико-фразеологічних одиниць / Г.Б Мінчак. - С .76-82 Силка, А. А Про деякі особливості формування мікросистеми комп’ютерної лексики в українській мові / А.А Силка. - С .82-86 Вишневська, Г. П Назви найдавніших городів Червенської Русі (історико-мовознавчі етюди) / Г.П Вишневська. - С .90-94 Пашкова, Н. І Карпатоукраїнські назви спідниць, похідні від найменування шматка тканини / Н.І Пашкова. - С .94-07 Корольова, А. В Концептуальна художня інформація в ситуаціях інтимізації / А.В Корольова. - С .101-106 Петриченко, О. А Архетипические образы первоэлементов бытия: предконцепт в мифе восточных славян и реализация в авторских текстах (на материале поэзии Н.Гумилева) / О.А Петриченко. - С .1217-130 Желтогонова, Т. В Зв’язок заголовка з ідейно-тематичною основою поетичного тексту / Т.В Желтогонова. - С .161-166 Астрахан, Н. І Епіграф як програма авторської моделі художнього тексту / Н.І Астрахан. - С .218-221 Блашків, О. В Експерименти Михайля Семенка в галузі зорової поезії / О.В Блашків. - С .221-226 Васильєв, Є. М Особенности жанра и композиции пьесы-притчи Григория Горина / Є.М Васильєв. - С .226-230 Веремчук, Ю. В Метафора в поетиці драматургійної притчі (на матеріалі трагікомедії С.Беккета "Чекаючи на Годо" / Ю.В Веремчук. - С .230-234 Колошук, Н. Г Насильство в художній літературі: образний аспект змісту й поетики антиутопї / Н.Г Колошук. - С .234-239 Мороз, Л. В Проблема розвитку біографічної прози в європейських країнах від середньовіччя до сьогодні / Л.В Мороз. - С .239-244 Назарець, В. М До історії творчого задуму "Крука" Е.По / В.М Назарець. - С .244-247 Пирошенко, С. Ю Особенности предметно-художественной изобразительности в лирике И.Анненского / С.Ю Пирошенко. - С .247-252 Свободных экз. нет |
С481 Сніховська, І. Ментальний експеримент у мовно-ігровому контексті [Текст] / І.Е Сніховська> // Слов’янський вісник : Збірник наукових праць. Вип.7 : Філологічні науки. - Рівне : РІСКСУ, 2007. - С. 252-255 Рубрики: Мовознавство /лінгвістика/ фывфывфыв: Гра мовна Свободных экз. нет |
С484 Мінчак, Г. Гра слів як лінгвостилістичний засіб комічної гіперсемантизації ідеологізованих лексико-фразеологічних одиниць [Текст] / Г.Б Мінчак> // Слов’янський вісник : Збірник наукових праць. Вип.4 : Філологічні науки. - Рівне, 2003. - С. 76-82 Рубрики: Мовознавство--Лексикологія фывфывфыв: ФРАЗЕОЛОГІЯ Свободных экз. нет |
О- 59 Бабік, О. Професіоналізм вчителя як важливий фактор при навчанні іноземної мови у дошкільному навчальному закладі. [Текст] / О. Бабік> // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. : Збірник наукових праць. В.42. - Рівне, 2009. - С. 3-7 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання фывфывфыв: ПРОФЕСІОНАЛІЗМ ВЧИТЕЛЯ -- ДНЗ -- ГРА |
Н34 Стрельнікова, О. Інтерактивні методи викладення англійської мови на неспеціальних факультетах ВНЗ [Текст] / О. Стрельнікова> // Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.11. - Острог, 2009. - С. 568-577 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання фывфывфыв: ТЕХНОЛОГІЇ ІНТЕРАКТИВНІ -- ГРА РОЛОЬВА Свободных экз. нет |
К144 Підвищення результативності навчання шляхом організації ефективної взаємодії вчителя та укчнів на уроці. [Текст]> // Шляхи підвищення ефективності та якості уроку іноземної мови. - Харків : Основа, 2012. - С. 5-38 Рубрики: Мови іноземні--Методика викладання фывфывфыв: ДІАЛОГ -- ДИСКУСІЯ -- ГРА |
П279 Батура, Г. Активізація комунікативності учнів початкової школи засобами рольової гри. [Текст] / Г. Батура> // Перші кроки німецькою. - Киiв : Шкільний світ, 2011. - С. 8-14 Рубрики: Мова німецька--Методика викладання--Початкова школа фывфывфыв: Гра рольова Свободных экз. нет |
С-773 Методичні рекомендації. Організація навчального процесу заняття. [Текст]> // Стародуб Т. Перші кроки в англійській. / Т. Стародуб; Т. Стародуб . - Киiв : Шкільний світ, 2011. - С. 16-24 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання--Початкова школа фывфывфыв: ГРА Свободных экз. нет |
С-773 Сім’я (Family). [Текст]> // Стародуб Т. Перші кроки в англійській. / Т. Стародуб; Т. Стародуб . - Киiв : Шкільний світ, 2011. - С. 36-39 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання--Початкова школа фывфывфыв: Гра фонетична Свободных экз. нет |
С-773 Одяг (Clothes). [Текст]> // Стародуб Т. Перші кроки в англійській. / Т. Стародуб; Т. Стародуб . - Киiв : Шкільний світ, 2011. - С. 39-44 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання--Початкова школа фывфывфыв: ГРА Свободных экз. нет |
С-773 Кольоровий світ (Colours Around Me). [Текст]> // Стародуб Т. Перші кроки в англійській. / Т. Стародуб; Т. Стародуб . - Киiв : Шкільний світ, 2011. - С. 44-50 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання--Початкова школа фывфывфыв: ГРА Свободных экз. нет |
С-773 Кому належить? (Possessive Case). [Текст]> // Стародуб Т. Перші кроки в англійській. / Т. Стародуб; Т. Стародуб . - Киiв : Шкільний світ, 2011. - С. 50-58 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання--Початкова школа фывфывфыв: ГРА Свободных экз. нет |
С-773 Ми рахуємо (We Count). [Текст]> // Стародуб Т. Перші кроки в англійській. / Т. Стародуб; Т. Стародуб . - Киiв : Шкільний світ, 2011. - С. 58-64 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання--Початкова школа фывфывфыв: ГРА Свободных экз. нет |
С-773 Іграшки (My Toys). [Текст]> // Стародуб Т. Перші кроки в англійській. / Т. Стародуб; Т. Стародуб . - Киiв : Шкільний світ, 2011. - С. 65-72 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання--Початкова школа фывфывфыв: ГРА Свободных экз. нет |