> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: И1/2007/3 Журнал 2007г. № 3 Шишова, И. Проблема развития социальной компетенции одаренных детей ан уроках иностранного языка / И. Шишова. - С.27-34 фывфыв: СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ ПІДХІД Богатикова, Л. К проблеме развития куультурно-языковой интуиции / Л. Богатикова. - С.34-39 фывфыв: КУЛЬТУРА Витлин, Ж. Творческие и методические основы учебников первого иностранного языка для вузов / Ж. Витлин. - С.45-51 фывфыв: ВНЗ, ПІДРУЧНИК Топленкина, И. Региональный компонент на уроках иностранного языка / И. Топленкина. - С.51-53 фывфыв: КРАЇНОЗНАВСТВО Евдокимова, М. Межпредметный билмнгвистический интегрированный урок ( фр. яз. - история ) / М. Евдокимова. - С.53-58 фывфыв: БІЛІНГВІЗМ, ІНТЕГРОВАНИЙ УРОК, ІСТОРІЯ Иванова, Е. Заключительный урок по теме " Музыка в нашей жизни " / Е. Иванова. - С.58 фывфыв: МУЗИКА, МУЗИКА, УРОК АНГЛ. МОВИ Кушнаренко, С. Вечер, посвященный Дню Победы в ВОВ / С. Кушнаренко. - С.59-63 фывфыв: ДЕНЬ ПЕРЕМОГИ Локетт, Л. За строкой словаря / Л. Локетт. - С.73-79 фывфыв: ФРАЗЕОЛОГІЗМИ Белякова, М. Международная проектная деятельность как способ раскытия творческого потенциала личности ученика / М. Белякова. - С.79-82 фывфыв: ТВОРЧІСТЬ, ОСОБИСТІНО ОРІЕНТОВАНИЙ ПІДХ Романовская, Е. Обучение младших школьников иноязычному связному высказыванию / Е. Романовская. - С.82-87 фывфыв: ПОЧАТКОВИЙ ЕТАП Воронина, Г. О некоторых актуальных направлениях работы кафедры Иностранных языков и культуроведения АПК и ППРО / Г. Воронина. - С.90-94 фывфыв: ВНЗ Смирнова, О. Европейский мультилингвизм / О. Смирнова. - С.94-101 фывфыв: ЄВРОПЕЙСЬКА, ОСВІТА, МУЛЬТІЛІНГВІЗМ Лукьянчикова, М. Конференция " Язык - образование - экономика " / М. Лукьянчикова. - С.108-110 фывфыв: НІМЕЦЬКА Нет сведений об экземплярах |
Витлин, Ж. Творческие и методические основы учебников первого иностранного языка для вузов [Текст] / Ж. Витлин> // Иностранные языки в школе. - 2007. - №3. - С. 45-51 . - ISSN 0130-6073 фывфывфыв: ВНЗ, ПІДРУЧНИК Свободных экз. нет |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: І1/2009/1 Журнал 2009г. № 1 Інформація Міністерства освіти і науки України та Українського центру оцінювання якості освіти. - С.3 фывфыв: РЕГЛАМЕНТУЮЧІ ДОКУМЕНТИ Адреси регіональних центрів оцінювання якості освіти. - С.3 фывфыв: РЕГЛАМЕНТУЮЧІ ДОКУМЕНТИ Тестування з іноземних мов відбудеться без аудіювання. - С.3 фывфыв: РЕГЛАМЕНТУЮЧІ ДОКУМЕНТИ Технічні характеристики тесту з англійської мови. - С.4 фывфыв: ТЕСТУВАННЯ, РЕГЛАМЕНТУЮЧІ ДОКУМЕНТИ Технічні характеристики тесту з іспанської мови. - С.4 фывфыв: ТЕСТУВАННЯ Технічні характеристики тесту з німецької мови . - С.5 фывфыв: ТЕСТУВАННЯ, РЕГЛАМЕНТУЮЧІ Технічні характеристики тесту з французької мови. - С.5 фывфыв: ТЕСТУВАННЯ, РЕГЛАМЕНТУЮЧІ ДОКУМЕНТИ Мельник, П. Метонімія в рекламі: дидактичні і методичні аспекти / П. Мельник ; С. Роман. - С.8-15 фывфыв: СТИЛІСТИКА, ПРАГМАЛІНГВІСТИКА Витвицький, В. Заговорят ли дети в школе на иностранном языке? / В. Витвицький ; С. Ніколаєва. - С.17-20 фывфыв: УСНЕ МОВЛЕННЯ Чорна, В. Методика проведення уроку німецької мови з розвитку інтегративного мислення учнів / В. Чорна ; О. Патушок. - С.20-25 фывфыв: ІНТЕГРОВАНЕ, НАВЧАННЯ,, ПСИХОЛОГІЧНИЙ, АСПЕКТ Самоосвіта вчителя англійської мови. - С.25 фывфыв: ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ, САМОСТІЙ It Works in Practice. - С.26 фывфыв: УСНЕ МОВЛЕННЯ, КОМУНІКАТИВНИ Тарнопольський, О. Принципи побудови професійно орієнтованого підручника англійської мови дя фоакультетів психології / О. Тарнопольський. - С.27-32 фывфыв: ВНЗ, ПІДРУЧНИК Голуб, І. Підсистема вправ для формування соціокультурної компетенції у майбутніх перекладачів німецької мови як другої іноземної / І. Голуб. - С.32-38 фывфыв: ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ Руснак, Д. Комплекс вправ для формування франкомовної граматичної компетенції у майбутніх викладачів з використанням навчальної комп'ютерної програми / Д. Руснак. - С.38-43 фывфыв: ВНЗ, ГРАМАТИКА Свиридюк, В. Навчання писемного мовлення студентів-філологів за допомогою інтерактивних вправ в Інтернеті (на матеріалі німецької мови0 / В. Свиридюк. - С.43-48 фывфыв: ВНЗ ПИСЬМО Роман, С. Дидактичне мовлення як предмет лінгвометодичної підготовки вчителя іноземної мови початкової школи ( на матеріалі англійської мови) / С. Роман. - С.48-53 фывфыв: ВНЗ Ніколаєва, С. Типова програма вступного іспиту до аспірантури зі спеціальності 13.00.02 - "Теорія і методика навчання: іноземні мови" / С. Ніколаєва. - С.53-67 фывфыв: РЕГЛАМЕНТУЮЧІ ДОКУМЕНТИ Патушок, О. Урок-вікторина з теми "Музика у нашому житті" з використанням праийомів інтерактивного навчання / О. Патушок. - С.67-70 фывфыв: ІНТЕГРОВАНИЙ УРОК Гапонова, С. Discover Ukraine: Technology. Ukrainian Pioneers of Flight / С. Гапонова. - С.70-72 фывфыв: УКРАЇНІКА ПЕРСОНАЛІЇ Нет сведений об экземплярах |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: І2/2010/4 2010г.4 (Іноземні мови в навчальних закладах. - Киiв: Педагогічна преса, 2010. - №4.) Жити разом як рівні у гідності (У Любляні міністри освіти країн Європи обговорили роль вчителя у сучасному світі). - С.4 фывфыв: ЄВРОПЕЙСЬКА, ОСВІТА Декларація міністрів освіти Європи "Освіта для сталого демократичного суспільства: роль учителя". - С.5 фывфыв: ЄВРОПЕЙСЬКА, ОСВІТА Про вивчення іноземних мов у 2010/2011 навчальному році (Методичні рекомендації Міністерства освіти і науки України, проект). - С.10-18 фывфыв: РЕГЛАМЕНТУЮЧІ ДОКУМЕНТИ Програма Ради Європи на 2010 - 2014 роки "Освіта для мультикультурного взаєморозуміння прав людини і демократичної культури". - С.18-44 фывфыв: ЄВРОПЕЙСЬКА, ОСВІТА Коваленко, О. Концептуальні засади профільної освіти профільної освіти у ЗНЗ: Міжпредметна інтеграція, багаторівневістьта варіативність / О. Коваленко ; О. Ярова. - С.44-52 фывфыв: ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ, ІНТЕГРОВАНЕ НАВЧАННЯ, Карп’юк, О. [ Календарно-тематичне планування НМК ENGLISH 10, 9-й рік навчання] / О. Карп’юк ; І. Савчук. - С.52-60 фывфыв: КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВА Трофімчук, С. Оціни свої знання - отримай оцінку (Методичний посібник для вчителів англійської мови. Закінчення) / С. Трофімчук ; Н. Басай. - С.60-66 фывфыв: ВНЗ, ПІДРУЧНИК Буренко, В. Навчання письма: методичні поради / В. Буренко ; В. Редько, І. Шмигельський. - С.66-70 фывфыв: ПИСЬМО, НАВЧАННЯ ПИСЬМА Освітній проект, що відкриває вікна у світ . - С.73-75 фывфыв: МІЖНАРОДНА ОСІВТА Ярова, О. ІІ Міжнародний науково-практичний семінар "Creative Approaches and Methods in English Teaching" / О. Ярова. - С.75 фывфыв: МІЖНАРОДНА ОСІВТА Савчук, І. Навчання для майбутнього (Методичні рекомендації до роботи за підручником "Deutsch 10") / І. Савчук. - С.76-84 фывфыв: КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВА Басай, Н. Календарно- тематичне планування до підручника " Gutten Tag!10" / Н. Басай. - С.84-90 фывфыв: КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВА Редько, В. AMIGOS" - навчальний курс для тих, хто бажає оволодіти іспанською за три роки) / В. Редько, І. Шмигельський. - С.90-96 фывфыв: НМК, AMIGOS Нет сведений об экземплярах |
Трофімчук, С. Оціни свої знання - отримай оцінку (Методичний посібник для вчителів англійської мови. Закінчення) [Текст] / С. Трофімчук; Н. Басай> // Іноземні мови в навчальних закладах. - 2010. - №4. - С. 60-66 Рубрики: підручники, НМК фывфывфыв: ВНЗ, ПІДРУЧНИК Свободных экз. нет |