74.261.7
А-724


   
    Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів [Текстььь] : наук.-метод. вид. / Ред. О.Тищенко. - Рівне : Перспектива, 2004. - 388 c. - (Майстерня інновацій). - 15.00 р.
    Содержание:
Клепко, С. Інноваційні ідеї демократизації та менеджменту школи / С. Клепко. - С .16-32
Громовий, В. Як управляти шкільною освітою?(Американський досвід на тлі українських освітніх реалій) / В. Громовий. - С .32-45
Желюк, О. "Україна-США: паралелі освіти" / О. Желюк. - С .46-59
Середяк, Л. Використання інтерактивних технологій в управлінській діяльності. / Л. Середяк, О. Янушевич. - С .60-67
Ростоцька, М. До питання громадянської освіти в сучасній школі / М. Ростоцька. - С .68-77
Пометун, О. Інтерактивні технології навчання- реальний шлях до оновлення української школи. / О. Пометун. - С .78-77
Крутоус, В. Інтерактивний тренінг для вчителів:Створюємо демократичне середовище уроку. / В. Крутоус. - С .88-93
Козак, Л. Рейтингове оцінювання діяльності шкіл протягом навчального року / Л. Козак, о. Копанська. - С .94 -103
Демчук, О. Благодійні фонди - запорука прозорого використання неурядових коштів у державних закладах освіти. / О. Демчук. - С .104-109
Гонорська, А. Використання закордонного досвіду в адміністративно - фінансовому управлінні школою. / А. Гонорська, О. Франчук. - С .110 - 117
Жук, М. Використання сучасних технологій - створення нових можливостей розвитку післядипломної освіти. / М. Жук. - С .118 - 125
Шиян, О. Проблеми організації громадської освіти в школах нового типу. / О. Шиян. - С .126 - 130
Пометун, О. До питання досвіду впровадження інтерактивних технологій / О. Пометун. - С .132 - 135
Балаба, Л. Природа - очима душі / Л. Балаба. - С .136 - 141
Віллер, І. Щоб шкільний твір не був тягарем / І. Віллер. - С .142 - 149
Голуб, Т. Прагнення реалізувати себе / Т. Голуб. - С .150 - 155
Куриш, С. Комунікативний підхід у викладанні іноземної мови. / С. Куриш. - С .156 - 163
Люта, Л. Навчання письму як методична проблема. / Л. Люта, Т. Каша. - С .164 - 169
Саверська-Лихошва, В. Через науково-дослідницьке проектування до особистісно-орієнтованого навчання. / В. Саверська-Лихошва. - С .170-177
Скавронський, П. Інтегровані уроки географії й англійської мови / П. Скавронський. - С .178-185
Франчук, О. Розвиток критичного мислення на уроках англійської мови через знайомство з історією та культурою / О. Франчук. - С .186-195
Середяк, Л. Інтеграція ідей громадянської освіти у викладанні суспільних дисциплін. / Л. Середяк, А. Ковтонюк. - С .196-202
Зіннуров, Є. Робота над проектами у викладанніанглійської мови. / Є. Зіннуров. - С .202-213
Сеньковська, Г. Метод проектів на уроках громадянської освіти. / Г. Сеньковська. - С .214-217
Ремех, Т. Практичне право.Нові підходи до викладання права в середній школі. / Т. Ремех. - С .218-227
Полуботько, О. Як використовувати газетні статті під час застосування інтерактивного методу роботи"АЖУРНА ПИЛКА" у вивченні іноземних мов. / О. Полуботько. - С .228-233
Тарасова, О. Використання методу критичного мислення на уроках англійської мови. / О. Тарасова. - С .234-241
Костюк, І. Закордонний досвід як стимул до змін у викладанні та вивченні шкільної історії в Україні. / І. Костюк. - С .242-249
Войтенко, О. Сучасні підходи у викладанні історії. / О. Войтенко. - С .250-259
Ратушняк, С. Деякі аспекти шляху виховання громадянина. / С. Ратушняк. - С .260-262
Морзе, Н. Метод навчальних проектів. / Н. Морзе. - С .264-267
Мурзаков, С. Країна мрії: симуляційна гра чи підготовка до життя. / С. Мурзаков. - С .268-282
Буко, С. Американські підходи в гуманітарній галузі на приладі створення освітнього центру. / С. Буко. - С .282-293
Оратовський, Т. Урядуй собі сам- урятуй себе сам! / Т. Оратовський, В. Шторлін. - С .294-297
Педан-Слєпухіна, О. Інтернет-сторінка-інформаційне поле місцевої громади. / О. Педан-Слєпухіна. - С .298-301
Панченков, А. Молодь обирає дію- нова форма громадянського виховання учнів. / А. Панченков. - С .302-309
Шашура, Л. Волонтерство- невід'ємна складова виховної роботи в сучасній школі. / Л. Шашура. - С .310-323
Жадько, О. Волонтерство-шлях до громадського суспільства. / О. Жадько. - С .324-329
Саєнко, С. Дитячі громадські організації як елемент громадянської освіти. / С. Саєнко. - С .330-333
Тищенко, О. Дебати: інтерактивний спосіб мислення. / О. Тищенко. - С .334-341
Вукіна, Н. Від учнівського самоврядування до самоврядування вчителів і батьків. / Н. Вукіна. - С .342-349
Шкарупа, О. Впровадження методу складання проектів у навчально-виховному процесі сільської школи. / О. Шкарупа. - С .350-357
Цимбал, О. Учнівські проекти, спрямовані на реалізацію права дитини на вільне висловлювання. / О. Цимбал. - С .358-363
Лаворік, Т. Від програм партнерів до інтеграції курсу громадянської освіти. / Т. Лаворік, О. Кукла. - С .364-373
Пащук, В. Осмислення ролі гендерної освіти. / В. Пащук. - С .374-379
Дементієвська, Н. Чотири "родзинки"освітянського досвіду. / Н. Дементієвська. - С .380-385
УДК
ББК 74.261.7

Рубрики: Інтерактивні технології

Аннотация: 10
Экземпляры всего: 2
ВІЛ (1), ЧЗ (1)
Свободны: ВІЛ (1), ЧЗ (1)


14
А-724


    Ратушняк, С.
    Деякі аспекти шляху виховання громадянина [Текстььь] / С. Ратушняк // Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів : Наук.-метод. вид. / Ред. О.Тищенко. - Рівне : Перспектива, 2004. - С. 260-262 . - ISBN 966-7643-43-3
УДК
ББК 74.261.7

Рубрики: Мови іноземні--Методика викладання

фывфывфыв:
Аспект виховний
Экземпляры всего: 2
ВІЛ (1), ЧЗ (1)
Свободны: ВІЛ (1), ЧЗ (1)


74.261.7Англ
В44


   
    Використання західного досвіду у шкільній освіті України. [Текстььь] : 1997-2001. - Київ : Абрис, 2002. - 181 С. - 15 грн.
    Содержание:
Ковтонюк, А. Про самоврядування та його місце у громадянській освіті. / А. Ковтонюк. - 5-8 с.
Поздняков, В. На шляху від громадянського виховання і освіти до новоєвропейського громадянського суспільства / В. Поздняков, А. Ковтонюк. - С .8-11
Медреш, Є. Освіта для демократії. / Є. Медреш. - 11-14 с
Оратовський, Т. Громадянська освіта та педагогіка толерантності. / Т. Оратовський, В. Шторлін. - 15-18 с
Руденко, Л. Початковій ланці-окремий суспільствознавчий курс / Л Руденко. - С .18-22
Горячев, В. Практичні шляхи та перспективи розвитку громадянської освіти в школі / В Горячев. - С .22-24
Горячов, В. Інформаційно-методичні матеріали з питань інтеграції елементів громадянської освіти в навчально-виховний процес закладів освіти / В Горячов. - С .24-26
Горячов, В. Програма інтегрованого курсу "Основи громадянської освіти для учнів 10-12 класів" / В Горячов. - С .26-27
Лаворик, Т. Досвід навчання з громадянської освіти / Т Лаворик. - С .27-42
Довга, н. Громадянська освіта через активні форми і методи навчання на уроках правознавства / н Довга. - С .42-52
Цуркан, Л. Проблеми та перспективи розвитку української школи / Л Цуркан. - С .53-54
Прокопишин, О. З досвіду впровадження громадсько державного управління школою / О Прокопишин. - С .54-55
Ананьєва, Н. В На шляху реформ та інновацій / Н.В Ананьєва. - С .55-58
Шиян, О. Організація життєдіяльності ліцею,інновації в управлінні та самоврядуванні / О Шиян. - С .58-60
Пукас, І. Через вивчення мов і культур-до культури миру,злагоди,співпраці / І Пукас. - С .60-62
Франчук, О. Організація позакласної роботи,як складової навчально-виховного процесу,спрямованого на особистісний розвиток учня в контексті"полілогу культур" / О Франчук. - С .63-71
Сагайдак, З. Від спільної мови-до міцної дружби та творчого співробітництва / З Сагайдак. - С .72-74
Якушев, І. Групи співробітництва. Опис досвіду / І. Якушев. - С .75-78
Куриш, С. Спільне навчання / С. Куриш. - С .78-82
Куриш, С. Громадянська освіта на уроках гуманітарного напрямку / С. Куриш. - С .82-84
Денисюк, Л. Елементи громадянської освіти на уроках англійської мови / Л Денисюк. - С .85-88
Павлюк, Л. Навчання англійської мови і соціального партнерства засобами рольової гри / Л Павлюк. - С .89-92
Клименко, Л. Виховуємо свідомого громадянина на уроках англійської мови / Л Клименко. - С .93-98
Свердлова, І. Робота над темою "Human Rights" на заняттях з англійської мови / І Свердлова. - С .98-100
Безрука, Л. "Навчаючи граматики англійської мови, виховую особистість / Л Безрука. - С .100-106
Самойлюкевич, І. Громадянознавство на уроках англійської мови: навчання через взаємодію / І Самойлюкевич, Л Забелло. - С .106-109
Шевчук, Г. Розвиток критичного мислення на матеріалі громадянської освіти / Г Шевчук. - С .110-113
Шатрова, Ж. Впровадження курсу "Practical Englih" на уроках іноземної мови / Ж Шатрова. - С .113-119
Навроцька, Є. Деякі аспекти методики викладання громадянської освіти в школах США / Є Навроцька. - С .119-121
Пометун, о. Як виникають та впливають на життя людей стереотипи? / о Пометун. - С .121-126
Попадюк, К. Становлення громадянської освіти в Україні. Погляд на проблему / К Попадюк. - С .127-128
Зінуров, Е. Спогади про участь у програмі / Е Зінуров. - С .129
Зіннуров, Е. Американські студії: відкриваємо Америку / Е Зіннуров. - С .129-163
Голубкова, Н. США: вчора і сьогодні / Н Голубкова, Т Герман. - С .163-165
Навроцька, Є. Індивідуальність у всьому / Є Навроцька. - С .165-167
Нечаєва, Н. Розробка уроку: президентські вибори / Н Нечаєва. - С .168-174
Матвієць, О. Спасибі тобі Америко! / О Матвієць. - С .174-180
ББК 74.261.7Англ

Рубрики: мова англійська--методика викладання

Свободных экз. нет


74.261.7Англ
В44


    Поздняков, В.
    На шляху від громадянського виховання і освіти до новоєвропейського громадянського суспільства [Текстььь] / В. Поздняков // Використання західного досвіду у шкільній освіті України. : 1997-2001. - Київ : Абрис, 2002. - С. 8-11
ББК 74.261.7Англ

Рубрики: Мова англійська--Методика

фывфывфыв:
ОСВІТА ГРОМАДСЬКА
Доп.точки доступа:
Ковтонюк, А.

Свободных экз. нет


74.261.7Англ
В44


    Попадюк, К.
    Становлення громадянської освіти в Україні. Погляд на проблему [Текстььь] / К. Попадюк // Використання західного досвіду у шкільній освіті України. : 1997-2001. - Київ : Абрис, 2002. - С. 127-128
ББК 74.261.7Англ

Рубрики: Освіта громадянська

   Україна
фывфывфыв:
Екологічне виховання
Свободных экз. нет


81
М741


   
    Мова і культура [Текст] : шоста міжнародна наукова конференція: проблема гуманізації навчання і культурологічний підхід у методиці викладання мови і літератури. - Киiв : Collegium, 1998. - Вип. 5. - 134 с. - Б. ц.
    Содержание:
Бермас, Л. Влияние инностранных языков на повышение культурного уровня студентов-методиков / Л.И. Бермас. - С .10-11
Гафінова, Л. Види позакласної роботи з українознавства як засіб розширення культурної пам*яті учнів шкіл нового типу / Л. Гафінова. - С .20-25
Данилова, Г. С. Розвиток методичної культури педагога / Г.С. Данилова. - С .26-27
Діденко, Л. Виховання лікаря-гуманіста на заняттях мови з іноземними студентами / Л.О. Діденко. - С .27-28
Ильина, Н. Проблема интерференции при обучении грамматике русского языка англоговорящих студентов / Н.В. Ильина. - С .35-36
Lysenko, O. Artistic Interpretation in the Sustem of Categories of Music Performans / O. Lysenko. - С .48-52
Онкович, Г. Соціальні стереотипи як мовленнєві стимулятори / Г.В. Онкович. - С .59-60
Ryazanova, T. What is Efficient EFL Reading / T.V. Ryazanova. - С .77-78
Hawkins, Cliff. The use of Sign languages by People With Leaning Disabilities in Britain - a Behavioural Perspective / Cliff. Hawkins. - С .108-112
Цвяк, Л. Психологічні процеси та властивості в структурі вивчення іноземної мови / Л.В. Цвяк. - С .113-115
Шапран, Д. Навчання фахової мови студентів нефілологічного вузу / Д.П. Шапран. - С .116-118
Швець, Т. Формування педагогічної компетенції майбутніх вчителів французької мови засобами народної педагогіки / Т.А. Швець. - С .125-126
Шкробова, И. Элементы быстрого чтения при обучении студентов-иностранцев технических вузов изучающему чтению текстов по специальности / И.А. Шкробова. - С .126-127
Yarushina, L. Guidelines to the Course of Work with Literary Text / L.N. Yarushina. - С .131-132
ББК 81

Свободных экз. нет


81
М741


    Діденко, Л.
    Виховання лікаря-гуманіста на заняттях мови з іноземними студентами [Текст] / Л.О. Діденко // Мова і культура: Шоста міжнародна наукова конференція. Т5.: Проблема гуманізації навчання і культурологічний підхід у методиці викладання мови і літератури. - Киiв : Collegium, 1998. - С. 27-28
ББК 81

Рубрики: Мовознавство

фывфывфыв:
Методика викладання ВНЗ
Свободных экз. нет


74.261.7
О- 59


   
    Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. [Текст] : збірник наукових праць. Вип.42. - Рівне : [б. и.], 2009. - 186с. - Б. ц.
    Содержание:
Бабік, О. Професіоналізм вчителя як важливий фактор при навчанні іноземної мови у дошкільному навчальному закладі / О. Бабік. - С.3-7
Ботвінко, О. Використання компютерних технологій у процесі навчання іноземної мови в загальноосвітній школі / О. Ботвінко; Л. Гронь. - С.7-11
Гронь, Л. Вимоги до іншомовних текстів для розвитку вмінь розповіді на початковому ступені навчання на мовних факультетах вищих навчальних закладів. / Л. Гронь; Н.М Коломієць; О.В. Коржаневська; І.Я. Салюк. - С .11-15
Коломієць, Н. Прийоми Блейна Рея в методі природовідповідності Джеймса Ашера / Н. Коломієць. - С .15-19
Коржаневська, О. Організація самостійної роботи учнів - важливий фактор інтенсифікації навчльного процесу. / О. Коржаневська. - С .19-23
Салюк, І. Особистісно-орієнтований підхід у детермінації розвитку іншомовного мовлення школярів / І. Салюк. - С .23-28
Кропивко, І. Використання ресурсів і послуг мережі інтернет у викладанні іноземних мов / І. Кропивко. - С .28-36
Цаль, Т. Використання методів педагогічного стимулювання на початковому етапі навчання іноземної мови у вищому навчальному закладі та новітні технології / Т. Цаль. - С .36-41
Чорнолоз, О. Теоретичні основи викладання чеської мови для студентів-філологів у вищому навчальному закладі / О. Чорнолоз. - С .41-44
Якимчук, А. Рефлексивні механізми навчання підлітків англомовної комунікації / А. Якимчук. - С .44-50
Волошун, А. Проблеми застосування сучасних технологій в процесі засвоєння лексики на початковому етапі викладання іноземної мови / А. Волошун. - С .50-53
Зінчук, І. Зорова наочність як засіб семантизації іншомовної лексики / І. Зінчук; Л.В. Мороз; Л. Мороз; Г. Ніколайчук. - С .53-58
Мороз, Л. Специфіка роботи над термінами на заняттях з іноземної мови у вищому навчальному закладі / Л. Мороз. - С .58-63
Мороз, Л. Основні питання принципів і критеріїв відбору та засвоєння лексичного мінімуму студентами немовних спеціальностей вищих навчальних закладів / Мороз Л. ; Мороз Л. ; Мороз Л. ; Л. Мороз; Г. Ніколайчук. - С .63-65
Ніколайчук, Г. Особливості діалогу в процесі формування комунікативних умінь дитини дошкільного віку / Г. Ніколайчук. - С .65-70
Середюк, Л. Використання автентичної газетної хроніки на уроках німецької мови / Л. Середюк. - С .70-72
Турко, І. Теоретичні аспекти вивчення творчості поетів-імажистів у вищих навчальних закладах / І. Турко. - С .72-77
Кочубей, О. Особливості формування іншомовної компетенції студентів-філологів у вищому закладі / О Кочубей. - С .85-88
Мазурок, О. Інноваційні методи навчання іноземних мов у вищій школі в контексті гуманістичної парадигми освіти / О Мазурок. - С .89-92
Мороз, Л. Інтерпретація закономірностей засвоєння іншомовних слів студентами немовних спеціальностей вищих навчальних закладів / Мороз Л ; Мороз Л ; Л Мороз. - С .92-95
Перішко, І. Розвиток інтелектуальних здібностей обдарованих школярів на основі проектної іншомовної діяльності / І Перішко. - С .100-105
Тадєєва, М. Рання іншомовна освіта в європейських педагогічних традиціях / М Тадєєва. - С .109-113
Гончарук, Р. Роль перекладу у міжкультурній комунікації і педагогічній соціалізації / Р Гончарук. - С .117-122
Дуброва, А. Психолого-педагогічні можливості навчального перекладу і умови їхньої реалізації / А Дуброва. - С .126-129
ББК 74.261.7

Перейти к внешнему ресурсу library.rshu.edu.ua/loading_PDF/onov.v5.pdf


74.20
О- 59


    Бабік, О.
    Професіоналізм вчителя як важливий фактор при навчанні іноземної мови у дошкільному навчальному закладі. [Текст] / О. Бабік // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. : Збірник наукових праць. В.42. - Рівне, 2009. - С. 3-7
ББК 74.20

Рубрики: Мова англійська--Методика викладання

фывфывфыв:
ПРОФЕСІОНАЛІЗМ ВЧИТЕЛЯ -- ДНЗ -- ГРА


74.20
О- 59


    Ботвінко, О.
    Використання компютерних технологій у процесі навчання іноземної мови в загальноосвітній школі. [Текст] / О.М Ботвінко // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. : Збірник наукових праць. В.42. - Рівне, 2009. - С. 7-11
ББК 74.20

Рубрики: Мова англійська--Методика викладання

фывфывфыв:
КОМПЮТЕР -- діяльність проектна


74.261.7
О- 59


    Гронь, Л.
    Вимоги до іншомовних текстів для розвитку вмінь розповіді на початковому ступені навчання на мовних факультетах вищих навчальних закладів. [Текст] / Л.В Гронь // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. : Збірник наукових праць. Вип.42. - Рівне, 2009. - С. 11-15
ББК 74.261.7

Рубрики: Мова іноземна

фывфывфыв:
МЕТОДИКА -- УСНЕ МОВЛЕННЯ -- СТРУКТУРА ТЕКСТУ


74.261.7
О- 59


    Коломієць, Н.
    Прийоми Блейна Рея в методі природовідповідності Джеймса Ашера. [Текст] / Н.М Коломієць // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. : Збірник наукових праць. Вип.42. - Рівне, 2009. - С. 15-19
ББК 74.261.7

Рубрики: Мова іноземна

фывфывфыв:
Метод комунікативний


74.261.7
О- 59


    Коржаневська, О.
    Організація самостійної роботи учнів - важливий фактор інтенсифікації навчльного процесу. [Текст] / О. Коржаневська // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. : Збірник наукових праць. В.42. - Рівне, 2009. - С. 19-23
ББК 74.261.7

Рубрики: Мова іноземна

фывфывфыв:
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ -- робота самостійна -- мотивація


74.261.7
О- 59


    Салюк, І.
    Особистісно-орієнтований підхід у детермінації розвитку іншомовного мовлення школярів. [Текст] / І.Я. Салюк // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. : Збірник наукових праць. В.42. - Рівне, 2009. - С. 23-28
ББК 74.261.7

Рубрики: Мова іноземна

фывфывфыв:
МЕТОДИКА -- мовлення усне


74.261.7
О- 59


    Кропивко, І.
    Використання ресурсів і послуг мережі інтернет у викладанні іноземних мов. [Текст] / І.М. Кропивко // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. : Збірник наукових праць. В.42. - Рівне, 2009. - С. 28-36
ББК 74.261.7

Рубрики: Мова іноземна

фывфывфыв:
МЕТОДИКА -- ІНТЕРНЕТ -- ПРОГРАМА -- проект


74.261.7
О- 59


    Цаль, Т.
    Використання методів педагогічного стимулювання на початковому етапі навчання іноземної мови у вищому навчальному закладі та новітні технології. [Текст] / Т.В. Цаль // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. : Збірник наукових праць. В.42. - Рівне, 2009. - С. 36-41
ББК 74.261.7

Рубрики: Мова іноземна

фывфывфыв:
МЕТОДИКА -- Механізація навчання


74.261.7
О- 59


    Чорнолоз, О.
    Теоретичні основи викладання чеської мови для студентів-філологів у вищому навчальному закладі. [Текст] / О.О. Чорнолоз // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. : Збірник наукових праць. В.42. - Рівне, 2009. - С. 41-44
ББК 74.261.7

Рубрики: Мови слов'янські

фывфывфыв:
МЕТОДИКА -- ІНТЕРФЕРЕНЦІЯ


74.261.7
О- 59


    Якимчук, А.
    Рефлексивні механізми навчання підлітків англомовної комунікації. [Текст] / А.В. Якимчук // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. : Збірник наукових праць. В.42. - Рівне, 2009. - С. 44-50
ББК 74.261.7

Рубрики: Мова англійська--Методика викладання

фывфывфыв:
МИСЛЕННЯ -- навчання розвиваюче -- КОМУНІКАЦІЯ ІНШОМОВНА


74.261.7
О- 59


    Волошун, А.
    Проблеми застосування сучасних технологій в процесі засвоєння лексики на початковому етапі викладання іноземної мови. [Текст] / А.А. Волошун // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. : Збірник наукових праць. В.42. - Рівне, 2009. - С. 50-53
ББК 74.261.7

Рубрики: Мови іноземні

фывфывфыв:
МЕТОДИКА -- ТЕХНОЛОГІЇ ІНФОРМАЦІЙНІ


74.261.7
О- 59


    Зінчук, І.
    Зорова наочність як засіб семантизації іншомовної лексики. [Текст] / І.В. Зінчук // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. : Збірник наукових праць. В.42. - Рівне, 2009. - С. 53-58
ББК 74.261.7

Рубрики: Мови іноземні

фывфывфыв:
МЕТОДИКА -- унаочнення зорове -- лексика