П 957 Питання романо-германської філології. Вип.1 [Текст] : республіканський науково-методичний збірник. - Київ : Радянська школа, 1974. - 195 с. - 0руб.69к. Содержание: Пащенко, Н. І. До питання про видове значення дієслова (на матеріалі сучасної англійської мови) / Н.І. Пащенко. - С.6-10 Бабидорович, В. М. Деякі загально-теоретичні питання розмовної мови. / В.М. Бабидорович. - С.11-17 Лук'яненко, О. О. Деякі моделі двоскладних бездієслівних речень сучасної англійської мови. / О.О. Лук'яненко. - С.17-24 Морева, Н. І. Про дистрибутивні особливості дієслова THINK у сучаній англійській мові. / Н.І. Морева. - С.25-29 Пироженко, Л. А. Деякі засоби відтворення російською мовою нереальної дії, вираженої в англійській мові конструкцією SHOULD/WOULD+перфективний інфінітив. / Л.А. Пироженко. - С.29-35 Акмалдінова, О. М. До питання про комунікативну суть дієслівних сполучень у реченні сучасної англійської мови. / О.М. Акмалдінова, В.Є. Коваленко. - С.35-43 Студенець, Г. І. Компресія артиклів при розширенні адиції. / Г.І. Студенець. - С.43-49 Мандич, Є. Г. Про взаємодію мовних рівнів у синтаксично-лексичному полі мети. / Є.Г. Мандич. - С.49-55 Тимошенко, З. В. Становлення та стабілізація літературної норми у формах претерита сильних дієслів англійської мови. / З.В. Тимошенко. - С.55-60 Малишев, В. М. Деякі структурно-функціональні ознаки синтаксичних процесів редукування. / В.М. Малишев. - С.61-65 Покровська, Г. О. До питання про класифікацію видів контексту за обсягом. / Г.О. Покровська. - С.66-71 Бедринець, Л. Г. Структура тричленних номінативних словосполучень та характер відношень їх компонентів. / Л.Г. Бедринець. - С.71-75 Чернова, А. Є. Типологія спонукальних речень у сучасній англійській мові. / А.Є. Чернова. - С.75-81 Кривошеєв, О. В. Про значення префіксального іменника. / О.В. Кривошеєв. - С.81-86 Скляр, Л. Л. До питання семантичного аналізу від іменникових дієслів, утворених шляхом нульової вербалізації. (Нім. мова). / Л.Л. Скляр. - С.87-89 Воробйова, Л. В. Про семантичне співвідношення формалізованих засобів вираження інтенсивності якісної ознаки прикметника в сучасній французькій мові. / Л.В. Воробйова. - С.90-96 Вацеба, Р. В. До питання про аппозитивні відношення. / Р.В. Вацеба. - С.96-102 Сухова, Л. В. Про деякі безособові конструкції ускладненої структури. / Л.В. Сухова. - С.103-108 Сумарокова, Л. А. До питання про морфемний аналіз вказівних займенників у сучасній французькій мові. / Л.А. Сумарокова. - С.108-113 Баранцева, Р. С. До питання про граматичну природу форм NOUS ,VOUS, ELLE, ELLES у сучасній французькій мові. / Р.С. Баранцева. - С.114-117 Самойлова, О. П. Про деякі критерії розмежування омонімічних конструкцій. (На матеріалі підрядних речень, побудованих за моделлю ce qui+SV ). / О.П. Самойлова. - С.118-122 Лінкевич, Л. Ф. Про деякі способи виділення членів речення. / Л.Ф. Лінкевич. - С.123-129 Вороніна, М. М. Про час, що вийшов з ужитку. (На матеріалі іспанської мови). / М.М. Вороніна. - С.129-134 Серебрянська, А. О. Оказіоналізми в іспанській мові. / А.О. Серебрянська. - С.134-136 Урусова, Г. В. Особливості синтаксичних структур у мові твору Хуана Гойтісоло " Прибій". / Г.В. Урусова. - С.137-141 Тарасова, О. В. Про використання понять "поле" і "модель" при дослідженні ареальних підсистем мови. / О.В. Тарасова. - С.141-148 Гапонова, С. В. Експериментальна перевірка ефективності використання спеціально розроблених лабораторних завдань для керованого заняття. / С.В. Гапонова. - С.149-154 Семенець, О. П. До питання дозування матеріалу при навчанні аудіювання звукозапису французької мови в старших класах шкіл з викладанням ряду предметів французькою мовою. / О.П. Семенець. - С.154-158 Онищенко, К. І. Про розвиток мовної здогадки молодших школярів при читанні іншомовного тексту. / К.І. Онищенко. - С.158-162 Ніколаева, С. Ю. До питання індивідуалізації навчання іноземної мови у мовному вузі. / С.Ю. Ніколаева, Л.П. Дементєєва. - С.162-167 Очкасова, В. М. Про типові ситуації відношень та їх роль в організації матеріалу для навчання усного мовлення. / В.М. Очкасова. - С.168-172 Борисова, Р. І. Про шляхи створення комунікативної спрямованості фоновпав. / Р.І. Борисова. - С.172-180 Стеценко, О. О. Про систему вправ для навчання лексики іноземної мови в середній школі. / О.О. Стеценко. - С.180-183 Куштенко, Л. Ю. Деякі питання методики навчання лексики англійської мови на базі української. / Л.Ю. Куштенко. - С.183-188 Жлуктенко, Ю. О. Про зміст і побудову посібників з іноземних мов для другого етапу навчання у немовних вузах. / Ю.О. Жлуктенко. - С.189-193 Рубрики: загальне мовознавство Свободных экз. нет |
П 957 Семенець, О. До питання дозування матеріалу при навчанні аудіювання звукозапису французької мови в старших класах шкіл з викладанням ряду предметів французькою мовою [Текст] / О. Семенець> // Питання романо-германської філології та методики викладання іноземних мов : Республіканський науково-методичний збірник. - Київ : Радянська школа, 1974. - Вып.1. - С.154-158 Рубрики: Мова французька--Методика викладання фывфывфыв: АУДІЮВАННЯ Свободных экз. нет |
П 957 Питання романо-германської філології та методики викладання іноземних мов. В3 [Текст] : республіканський науково-методичний збірник. - Київ : Радянська школа, 1976. - 159с. - ISBN 0 р.57 коп : Б. ц. Содержание: Акодес, М. Й Бездієслівні конструкції у функції парцельованих членів двоскладних членів речень / М.Й Акодес. - С.3-6 Байсара, Л. І Структурно-семантичні особливості форм найвищого ступеня порівняння прикметників (на матеріалі англійської мови) / Л.І Байсара. - С.6-10 Бєлєхова, Л. І Про деякі особливості вживання елементарних речень як компонентів складного / Л.І Бєлєхова. - С.10-14 Воробйова, О. П Про граматичні індикатори синсемантії абзаца / О.П Воробйова. - С.14-19 Гріліхес, І. В Еліптичні і редуковані речення в мові реклами / І.В Гріліхес. - с.19-22 Лєпка, К. О Риторичне запитання як засіб реалізації імпліцитного заперечення / К.О Лєпка. - С.22-26 Малишев, В. М Локальне співрозташування слова-репрезентанта та його антецедента / В. М Малишев. - С.26-30 Морева, Н. І Про значення прийменника в обєктному дієслівному словосполученні в сучасній англійській мові / Н.І Морева. - С.34-37 Пащенко, Н. І Конотативні значення форм Indefinite i Continuous у сучасній англійській мові / Н.І Пащенко. - С.37-41 Пироженко, Л. А Пунктуація як один із засобів відтворення емоційної модальності (на матеріалі російських перекладів роману М.Твена "Пригоди Тома Сойєра" / Л.А Пироженко. - С.41-45 Письменна, О. О Про деякі результати синтаксемного аналізу двох*ядерних бездієслівних речень (на матеріалі сучасної англійської мови) / О.О Письменна. - С.45-47 Рахімов, М. Д До питання про уніфікацію форм вираження множини іменників в історії англійської мови / М.Д Рахімов. - С.47-52 Саленко, І. І Пресупозиція і мовне існування / І.І Саленко. - С.52-55 Студенець, Г. І Апозитивні конструкції англійської мови співвідносно з підрядними означальними реченнями та конструкціями розширення / Г. І Студенець. - С.55-59 Бєстужева, В. М З досвіду зіставлення парадигм дієслова geben в його безособових реалізаціях / В.М Бєстужева. - С.59-63 Гандзюк, С. П Про синтаксичну природу "другого додатка" та предикативного означення в сучасній німецькій мові (Валентно-трансформаційне дослідження) / С.П Гандзюк. - С.63-67 Козинська, Н. Г Про джерела поповнення категорії стану в німецькіц мові / Н.Г Козинська. - С.67-71 Левашова, М. О Складносурядне речення з питальною спрямованістю (на матеріалі німецької діалогічної мови) / М.О Левашова. - С.71-76 Оганджанян, Ф. Г Про деякі тенденції в розвитку розміру синтаксичних одиниць у сучасній німецькій мові (на прикладі поширеної означальної групи) / Ф.Г Оганджанян. - С.76-80 Романенко, О. Н Про семантико-синтаксичні зв*язки вставних та матричних речень / О.Н Романенко. - С.80-84 Савцова, М. П До питання про предикативні відношення і відповідні їм семантико-синтаксичні зв*язки / М.П Савцова, Г.І Олешко. - С.84--89 Цима, Л. І Актуалізація значення дієслова в сучасній німецькій мові (на матеріалі дієслів anschreiben, ansprechen / Л.І Цима. - С.89-92 Кірненко, В. П Перелічувальні речення з другорядними відтінками синтаксичної семантики / В.П Кірненко. - С.92-96 Панич, Г. І Структурно-семантичні особливості французьких прийменників порівняно з українськими / Г.І Панич. - с.96-100 Сухова, Л. В Синтаксичні конструкції, що виражають модальні відношення / Л.В Сухова. - С.100-104 Вороніна, М. М Про одну особливість вживання інфінітива в сучасній іспанській мові (До питання про нефлективну морфологію) / М.М Вороніна. - С.104-108 Гальченко, О. П Про граматичне значення конструкції volver+a+Infinitivo в сучасній іспанській мові / О.П Гальченко. - С.108-112 Криворчук, І. О Особливості синтаксичної валентності локалізатора в реченні сучасної іспанської мови / І.О Криворчук. - С.112-114 Кровоп*ятник, В. Д Вираження імперативності у мові роману Хуана Гойтісіло ,,Острів,, та способи передачі її в українській мові / В.Д Кровоп*ятник. - С.114-119 Урусова, Г. В До питання про дослідження структурно-семантичних варіантів безсполучникового складного речення в сучасній іспанській мові (на матеріалі ттворів Піо Барохи) / Г.В Урусова. - С.119-122 Тимошенко, Т. Р Структурно-морфологічні типи телескопних слів сучасної англійської мови / Т.Р Тимошенко. - С.122-127 Бессонова, І. В Про вплив довжини слова на сприймання іншомовної лексики у звуковому коді / І.В Бессонова; І.В Бесонова. - С.127-131 Гринюк, Г. А До питання про методичну типологію текстів наукового стилю / Г.А Гринюк. - С.131-134 Ємельянова, Г. О Визначення оптимальної довжини речення спеціального тексту для навчання аудіювання / Г.О Ємельянова. - С.134-139 Карпенко, Л. П Залежність деяких параметрів мовлення від словника студента / Л.П Карпенко. - С.139-142 Стеценко, О. О Про основні лексичні операції в мовній діяльності / О.О Стеценко. - С.142-147 Тимченко, О. Т Формування практичних умінь і навичок самостійної роботи над іноземною мовою в старших класів середньої школи / О.Т Тимченко. - С.147-151 Шевцова, Н. М Аудіювання французької інтонації студентами мовного вузу на початковому етапі навчання / Н.М Шевцова. - С.151-156 Свободных экз. нет |
П 957 Ємельянова, Г. Визначення оптимальної довжини речення спеціального тексту для навчання аудіювання [Текст] / Г. Ємельянова> // Питання романо-германської філології та методики викладання іноземних мов. В3 : Республіканський науково-методичний збірник. - Київ : Радянська школа, 1976. - С.134-139 . - ISBN 0 р.57 коп Рубрики: Мовознавство фывфывфыв: МЕТОДИКА НАВЧАННЯ -- АУДІЮВАННЯ Свободных экз. нет |
П 957 Шевцова, Н. Аудіювання французької інтонації студентами мовного вузу на початковому етапі навчання [Текст] / Н. Шевцова> // Питання романо-германської філології та методики викладання іноземних мов. В3 : Республіканський науково-методичний збірник. - Київ : Радянська школа, 1976. - С.151-156 . - ISBN 0 р.57 коп Рубрики: Мова французька--Методика викладання фывфывфыв: АУДІЮВАННЯ Свободных экз. нет |
П957 Ляховицький, М. В. Про систему вправ для розвитку мовної аудитирної пам’яті студентів- першокурсників мовного вузу. [Текст] / М. В. Ляховицький, С.Ю. Ніколаєва> // Питання романо-германської філології та методики викладання іноземних мов. В 2. : Республіканський науково-методичний збірник. - Київ : Радянська школа, 1975. - С.142-147 Рубрики: Мовознавство фывфывфыв: МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ ВНЗ -- НАВЧАННЯ АУДІЮВАННЯ Доп.точки доступа: Ніколаєва, С.Ю. Свободных экз. нет |
П957 Питання романо-германської філології та методики викладання іноземних мов. Вип 4. [Текст] : республіканський науково-методичний збірник. - Київ : Радянська школа, 1977. - 176с. - 0.60 коп р. Содержание: Алексєєва, Н. Г Історія пари слів ENTABLER\TABLETIER - ПРИЛАГОДЖУВАТИ\ТОКАР ПО ДЕРЕВУ,ПРОДАВЕЦЬ ШАХІВ ТА ІНШИХ / Н.Г Алексєєва. - С.3-6 Афанасьєва, Л. В Про деякі обмеження в сполучуваності інтенсифікатора VERY з денотаторами якісної ознаки / Л.В Афанасьєва. - С.7-10 Бєлов, В. Л Омофрази в сучасній англійській мові / В.Л Бєлов. - С.10-13 Бєстужева, В. М Лексико-семантичне поле екзистенційності (на матеріалі німецьких дієслів) / В.М Бєстужева. - С.13-17 Владова, О. В Словотворча мікросистема кореня техт та її функціонування в мові / О.В Владова. - С.17-21 Воробйова, О. П Про дейктичний характер семантики деяких іменників англійської мови / О.П Воробйова. - С.21-25 Зушинська, Л. М До питання діалектичної єдності лексичного і граматичного в слові при вивченні його семантики / Л.М Зушинська. - С.25-28 Кучинський, Б. В Структурно-ймовірносний аналіз деяких індуктивних дієслів у сучасній німецькій мові / Б.В Кучинський. - С.28-33 Павлова, З. К Лексична природа дативності / З.К Павлова. - С.33-37 Русецька, Л. О Про специфічність національної фразеології / Л.О Русецька. - С.37-40 Сєкіркін, В. П Інтернаціональні терміни класичного походження в сучасній англійській мові / В.П Сєкіркін, М.Г Мосікова. - С.40-44 Сліпак, Б. Я Про стиль як єдність, різноманітність та своєрідність / Б.Я Сліпак; С.44-47 Товстохатько, О. Ф Структурно-семантична характеристика фразеологічних одиниць з компонентом **ВЛАСНА НАЗВА** всучасній німецькій мові / О.Ф Товстохатько. - С.52-55 Стеценко, В. М Неологізми і новоутворення в молодіжній лексиці сучасної німецької мови / В.М Стеценко. - С.47-51 Худолєєва, С. П До питання про термінологічну синонімію / С.П Худолєєва. - С.55-59 Шадманов, Б. К До питанняпро про семантичну характеристику латинських запозичень в англійській мові в епоху пізнього відродження / Б. К Шадманов, В.П Сєкірін. - С. 59-62 Швед, В. І Деякі морфолого-структурні закономірності сполучуваності компонентів словотворчих моделей віддієслівних прикметників у сучасній німецькій мові / В.І Швед; С.О Шмельова. - С.63-68 Шмельова, С. О Морфологічна характеристика дієслівно-іменних омонімічних форм / С.О Шмельова; Г.М Шуткіна; Н.А Янко; О.М Акмалдінова; Л.І Бєлєхова; З.М Гогенко. - С.68-72 Співвідношення означуваного і означального у структурі словесних товарних знаків . - С.72-75 Шуткіна, Г. М До питання про дериваційні відношення між власними і похідними від них загальними назвами / Н.А Янко; О.М Акмалдінова; Л.І Бєлєхова; З.М Гогенко; М.О Олікова; Г.І Панич; І.І Саленко; І.К Харитонов; Й.М Бендик; А.А Горяйнова; М.П Дворжецька, Є.М Дехтулінська; Л.П Єфіменнко; І. Я Колесниченко; І.О Криворчук. - С.76-79 Янко, Н. А Складні та складнопохідні прислівники з елементом-іменником у сучасній англійській мові / О.М Акмалдінова; Л.І Бєлєхова; З.М Гогенко; М.О Олікова; Г.І Панич; І.І Саленко; І.К Харитонов; Й.М Бендик; А.А Горяйнова; М.П Дворжецька, Є.М Дехтулінська; Л.П Єфіменнко; І. Я Колесниченко; І.О Криворчук; Л.А Сафонова. - С.79-82 Акмалдінова, О. М Про співвідношення статичної (структурної) і динамічної (комунікативної) характеристик дієслівних сполучень у процесі розвитку функціональної перспективи речення / Л.І Бєлєхова; З.М Гогенко; М.О Олікова; Г.І Панич; І.І Саленко; І.К Харитонов; Й.М Бендик; А.А Горяйнова; М.П Дворжецька, Є.М Дехтулінська; Л.П Єфіменнко; І. Я Колесниченко; І.О Криворчук; Л.А Сафонова. - С.83-87 Бєлєхова, Л. І Про вживання дієслів-синонімів, що мають спільне семантичне значення **сміху** / З.М Гогенко; М.О Олікова; Г.І Панич; І.І Саленко; І.К Харитонов; Й.М Бендик; А.А Горяйнова; М.П Дворжецька, Є.М Дехтулінська; Л.П Єфіменнко; І. Я Колесниченко; І.О Криворчук; Л.А Сафонова. - С.87-90 Гогенко, З. М Про структурно-семантичні особливості суфіксального утворення віддієслівних прикметників на - DOR в іспанській мові / М.О Олікова; Г.І Панич; І.І Саленко; І.К Харитонов; Й.М Бендик; А.А Горяйнова; М.П Дворжецька, Є.М Дехтулінська; Л.П Єфіменнко; І. Я Колесниченко; І.О Криворчук; Л.А Сафонова. - С.90-93 Олікова, М. О Типологічне порівняння структури форм звертання / Г.І Панич; І.І Саленко; І.К Харитонов; Й.М Бендик; А.А Горяйнова; М.П Дворжецька, Є.М Дехтулінська; Л.П Єфіменнко; І. Я Колесниченко; І.О Криворчук; Л.А Сафонова. - С.93-97 Панич, Г. І Порівняльна характеристика суфіксів суб’єктивної оцінки предмета в українській і французькій мовах / І.І Саленко; І.К Харитонов; Й.М Бендик; А.А Горяйнова; М.П Дворжецька, Є.М Дехтулінська; Л.П Єфіменнко; І. Я Колесниченко; І.О Криворчук; Л.А Сафонова; Л.Д Сліпченко. - С.97-100 Саленко, І. І Про особливості функціонування дієслів в ін’юнктивах з ексспліцитною пресупозицією / І.К Харитонов; Й.М Бендик; А.А Горяйнова; М.П Дворжецька, Є.М Дехтулінська; Л.П Єфіменнко; І. Я Колесниченко; І.О Криворчук; Л.А Сафонова; Л.Д Сліпченко. - С.101-104 Харитонов, І. К Лексична і контекстуальна антонімія допустового значення / Й.М Бендик; А.А Горяйнова; М.П Дворжецька, Є.М Дехтулінська; Л.П Єфіменнко; І. Я Колесниченко; І.О Криворчук; Л.А Сафонова; Л.Д Сліпченко; О.І Стеріополо. - С.104-108 Бендик, Й. М До проблеми класифікації функціональних стилів / А.А Горяйнова; М.П Дворжецька, Є.М Дехтулінська; Л.П Єфіменнко; І. Я Колесниченко; І.О Криворчук; Л.А Сафонова; Л.Д Сліпченко; О.І Стеріополо. - С.109-114 Горяйнова, А. А До питання про двочленну діалогічну єдність з імпліцитним запереченням в останній репліці / М.П Дворжецька, Є.М Дехтулінська; Л.П Єфіменнко; І. Я Колесниченко; І.О Криворчук; Л.А Сафонова; Л.Д Сліпченко; О.І Стеріополо; Г.А Гринюк. - С.114-118 Дворжецька, М. П До проблеми класифікації термінальних тонів в англійській інтонації мовлення / Л.П Єфіменнко; І. Я Колесниченко; І.О Криворчук; Л.А Сафонова; Л.Д Сліпченко; О.І Стеріополо; Г.А Гринюк. - С.118-122 Єфіменнко, Л. П Порівняльний аналіз передньоязикових приголосних української та іспанської мов / І. Я Колесниченко; І.О Криворчук; Л.А Сафонова; Л.Д Сліпченко; О.І Стеріополо; Г.А Гринюк; Г.Ф Демиденко. - С.122-125 Колесниченко, І. Я Просодичні особлтвості емоційно-оцінних речень в англійському діалогічному мовленні / І.О Криворчук; Л.А Сафонова; Л.Д Сліпченко; О.І Стеріополо; Г.А Гринюк; Г.Ф Демиденко Криворчук, І. О Позиція обставини місця залежно від інтонаційної моделі речення в іспанській мові / Л.А Сафонова; Л.Д Сліпченко; О.І Стеріополо; Г.А Гринюк; Г.Ф Демиденко; Г.О Ємельянова. - С.130-133 Сафонова, Л. А Деякі типи інтонаційних шкал в англійському діалогічному мовленні / Л.Д Сліпченко; О.І Стеріополо; Г.А Гринюк; Г.Ф Демиденко; Г.О Ємельянова. - С.134-138 Сліпченко, Л. Д Синтез слів із фонем (на матеріалі англійської мови) / О.І Стеріополо; Г.А Гринюк; Г.Ф Демиденко; Г.О Ємельянова; В.І Кудрявцева. - С.139-142 Стеріополо, О. І Про визначення релевантності **довгих** і **коротких** голосних в умовах контексту / Г.А Гринюк; Г.Ф Демиденко; Г.О Ємельянова; В.І Кудрявцева. - С.142-146 Гринюк, Г. А Назва наукового тексту як передумова його використання в навчальному процесі / Г.Ф Демиденко; Г.О Ємельянова; В.І Кудрявцева; О.П Семенець. - С.147-150 Демиденко, Г. Ф Про вивчення основних особливостей французької писемної мови на початковому етапі навчання у мовному вузі / Г.О Ємельянова; В.І Кудрявцева; О.П Семенець. - С.150-154 Ємельянова, Г. О Про роль тематичного добору навчального матеріалу в підвищенні ефективності взаємозв*язаного навчання усного мовлення і читання на факультативних заняттях у технічному вузі / В.І Кудрявцева; О.П Семенець; О.Т Тимченко. - С.154-157 Кудрявцева, В. І Вплив фонограми на читання з безпосереднім розумінням тексту за фахом / О.П Семенець; О.Т Тимченко. - С.157-161 Семенець, О. П Деякі проблеми навчання аудіювання у звукозапису французьких текстів з незнайомим лексичним матеріалом / О.Т Тимченко; С.В Гапонова. - С.162-166 Тимченко, О. Т Про навчання підготовленого монологічного мовлення у лінгафонному кабінеті / С.В Гапонова. - С.166-170 Гапонова, С. В Деякі результати дослідження змісту лабораторних занять під керівництвом викладача у мовному вузі / С.В Гапонова. - С.170-173 Свободных экз. нет |
П957 Семенець, О. П Деякі проблеми навчання аудіювання у звукозапису французьких текстів з незнайомим лексичним матеріалом [Текст] / О.П Семенець> // Питання романо-германської філології та методики викладання іноземних мов. Вип 4. : Республіканський науково-методичний збірник. - Київ : Радянська школа, 1977. - С.162-166 Рубрики: Мова французька--Методика викладання фывфывфыв: АУДІЮВАННЯ Свободных экз. нет |
С568 Алексеева, И. Взаимодействие рецепции и продукции при обучении аудирования [Текст] / И.Н. Алексеева> // Современные направления в зарубежной методике преподавания инностранных языков : Сб. научн. трудов. Вып.324. - Москва, 1989. - С. 4-12 Рубрики: Мовознавство фывфывфыв: МЕТОДИКА -- АУДІЮВАННЯ Свободных экз. нет |
С481 Ермоленко, Н. О некоторых особенностях обучения аудированию на подготовительном факультете [Текст] / Н.В Ермоленко> // Слов’янський вісник : Збірник наукових праць. Вип.8 : Філологічні науки. - Рівне : РІСКСУ, 2009. - С. 59-61 Рубрики: Мовознавство фывфывфыв: Методика викладання -- Аудіювання Свободных экз. нет |
Ц61 Добрі казки (Kind fairy tales) [Текст]> // Проектна технологія в основній та старшій школі в процесі викладання англійської мови. - Харків : Основа, 2008. - С. 19-23 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання в основній школі фывфывфыв: Проекти -- Аудіювання -- Креативність Свободных экз. нет |
В878 Brown , H. Douglas First Language Acquisition [Текст] / H.Douglas Brown > // Principles of Language Learning and Teaching. - С. 24-54 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання фывфывфыв: акт мовлення -- аудіювання -- мова дитяча |
Н34 Кравець, О. Окремі аспекти навчання аудіюванню іноземною мовою. [Текст] / О. Кравець> // Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.11. - Острог, 2009. - С. 492-497 Рубрики: Мови іноземні--Методика викладання фывфывфыв: АУДІЮВАННЯ -- СПІЛКУВАННЯ Свободных экз. нет |
М645 Мирошніченко, А. Аудіювання - це цікаво. [Текст] / А. Мирошніченко. - Харків : Основа, 2012. - 111 с. - Б. ц. Содержание: Загальна характеристика аудіювання як вид мовленнєвої діяльності. Функції аудіювання. . - С .7-8 Психофізіологічні механізми аудіювання. . - С .8-11 Психологічні особливості аудіювання. . - С .11-13 Види аудіювання, які використовуються у процесі навчання. . - С .17-20 Вимоги до текстів для навчання аудіювання. . - С .20-21 Технології навчання аудіювання в умовах школи. . - С .21-26 Види контролю сформованності вміння аудіювання. . - С .26-31 Комунікативні вправи з формування, вдосконалення навичок, розвитку умінь аудіювання. (Типологія рівнів розуміння аудіотексту за класифікацією Т.Є.Сахарової і Ф.М.Рабинович). . - С .32-48 Комунікативні вправи з формування, вдосконалення навичок, розвитку умінь аудіювання. (Типологія рівнів розуміння аудіотексту за класифікацією Н.І.Гез). . - С .48-77 Комунікативні вправи з формування, вдосконалення навичок, розвитку умінь аудіювання. (Типологія рівнів розуміння аудіотексту за класифікацією О.Р.Лурія). . - С .77-111 Свободных экз. нет |
М645 Загальна характеристика аудіювання як вид мовленнєвої діяльності. Функції аудіювання. [Текст]> // Мирошніченко А. Аудіювання - це цікаво. / А. Мирошніченко. - Харків : Основа, 2012. - С. 7-8 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання фывфывфыв: АУДІЮВАННЯ Свободных экз. нет |
М645 Психофізіологічні механізми аудіювання. [Текст]> // Мирошніченко А. Аудіювання - це цікаво. / А. Мирошніченко. - Харків : Основа, 2012. - С. 8-11 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання фывфывфыв: АУДІЮВАННЯ Свободных экз. нет |
М645 Психологічні особливості аудіювання. [Текст]> // Мирошніченко А. Аудіювання - це цікаво. / А. Мирошніченко. - Харків : Основа, 2012. - С. 11-13 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання фывфывфыв: АУДІЮВАННЯ Свободных экз. нет |
М645 Види аудіювання, які використовуються у процесі навчання. [Текст]> // Мирошніченко А. Аудіювання - це цікаво. / А. Мирошніченко. - Харків : Основа, 2012. - С. 17-20 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання фывфывфыв: АУДІЮВАННЯ Свободных экз. нет |
М645 Вимоги до текстів для навчання аудіювання. [Текст]> // Мирошніченко А. Аудіювання - це цікаво. / А. Мирошніченко. - Харків : Основа, 2012. - С. 20-21 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання фывфывфыв: АУДІЮВАННЯ Свободных экз. нет |
М645 Технології навчання аудіювання в умовах школи. [Текст]> // Мирошніченко А. Аудіювання - це цікаво. / А. Мирошніченко. - Харків : Основа, 2012. - С. 21-26 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання фывфывфыв: АУДІЮВАННЯ Свободных экз. нет |