А-724 Громовий, В. Як управляти шкільною освітою?(Американський досвід на тлі українських освітніх реалій) [Текстььь] / В. Громовий> // Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів : Наук.-метод. вид. / Ред. О.Тищенко. - Рівне : Перспектива, 2004. - С. 32-45 . - ISBN 966-7643-43-3 Рубрики: Освіта Америка Україна фывфывфыв: Інновації Экземпляры всего: 2 ВІЛ (1), ЧЗ (1) Свободны: ВІЛ (1), ЧЗ (1) |
А-724 Буко, С. Американські підходи в гуманітарній галузі на приладі створення освітнього центру [Текстььь] / С.Буко> // Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів : Наук.-метод. вид. / Ред. О.Тищенко. - Рівне : Перспектива, 2004. - С. 282-293 . - ISBN 966-7643-43-3
Рубрики: Мови іноземні Америка фывфывфыв: Методика зарубіжна Экземпляры всего: 2 ВІЛ (1), ЧЗ (1) Свободны: ВІЛ (1), ЧЗ (1) |
В44 Матвієць, О. Спасибі тобі Америко! [Текстььь] / О. Матвієць> // Використання західного досвіду у шкільній освіті України. : 1997-2001. - Київ : Абрис, 2002. - С. 174-180 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання Америка фывфывфыв: Лекція-спів Свободных экз. нет |
К144 Holidays in Great Britain. March . St. Patrick’s Day [Текст]> // Свята англомовних країн / О. Казачінер. - Харків : Основа, 2009. - С. 15-16 Рубрики: Мова англійська--Теми розмовні Америка фывфывфыв: КРАЇНОЗНАВСТВО -- День Святого Патріка Свободных экз. нет |
Н34 Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.24 [Текст]. - Острог : [б. и.], 2012. - 314 с. - Б. ц. Содержание: Анан’єва, О. Вербалізація квантифікатора невизначеності "few" англійської мови / О. Анан’єва. - С .3-7 Божеску, М. Зачинна фазовість та засоби її вираження у сучасній англійській мові / М. Божеску. - С .13-16 Бойчук, О. Семантика лексеми "British" у дискурсі / О. Бойчук. - С .18-21 Гавриш, М. Розвиток фразеологічного складу німецької мови (на матеріалі контамінованих фразеологізмів) / М. Гавриш. - С .38-41 Джуматій, О. Англомовна вербалізація мімічного вираження базових емоцій (на матеріалі тлумачних словників) / О. Джуматій. - С .64-68 Євенчук, О. Фреймове моделювання концепту familie: предметно-центричний фрейм / О. Євенчук. - С .68-71 Заполовський, М. Структурно-семантичні зміни біблійних інакомовлень у сучасній німецькій мові (на матеріалі лексикографічних джерел) / М. Заполовський. - С .87-90 Іванів, Р. Концепт "серце" як компонент концептосфери "людина" та його реалізація у германських і слов’янських мовах (на матеріалі англійської та української фразеології) / Р. Іванів. - С .94-97 Капак, Ю. Маскулінність у компаративних фразеологічних одиницях в сучасному німецькомовному дискурсі / Ю. Капак. - С .108-112 Качала, О. Функції власних назв у складі фразеологічних одиниць чеської мови / О. Качала. - С .115-118 Кирилюк, С. Семантичний рух лексеми der Weg / С. Кирилюк. - С .122-125 Ковалюк, Ю. Варіантологічний аналіз фразеологізмів із онімним компонентом / Ю. Ковалюк. - С .132-135 Ковальчук, О. Типологічні особливості лексичної семантики французької та української мов / О. Ковальчук. - С .135-139 Козяревич, Л. Вербальні засоби фасцинації в англомовному дискурсі / Л. Козяревич. - С .139-141 Колейчик, О. Тематизація телеономного концепту "дружба" у сучасному англомовному есе "Virtual Friendship and the New Narcissism" / О. Колейчик. - С .141-145 Коляда, Е. Соціально-філософські засади вивчення поняття "песимізм" в площині лінгвістики / Е. Коляда. - С .145-148 Коротких, Н. Фразеологізм як рефлексивна одиниця мови / Н. Коротких. - С .152-154 Косенко, А. Концепт beauty у казковому дискурсі / А. Косенко. - С .154-158 Костенюк, В. Фразові дієслова як засіб семантизації просторових відносин (на матеріалі французької мови) / В. Костенюк. - С .158-162 Котвицька, В. Фіксація мовної ситуації процесу запозичення англомовних слів німецькою мовою протягом останнього десятиліття ХХ - на початку ХХІ ст / В. Котвицька. - С .162-164 Кудря, О. Лінгвокультурологічні особливості англійських та українських слів зі вторинною колірною номінацією / О. Кудря. - С .168-171 Кудрявцева, О. Семантична сполучуваність прийменників у трьох функціональних стилях сучасної німецької мови / О. Кудрявцева. - С .171-175 Лисенко, Л. Лінгвокультурне дослідження фразеологізмівчасу в українській і англійській мовах / Л. Лисенко. - С .178-182 Литвин, А. Формування та розвиток концепту "туризм" в англійській концептосфері / А. Литвин. - С .182-184 Максимчук, О. Англомовні запозичення та їх реалізація у текстах німецької публіцистики / О. Максимчук. - С .194-198 Маляренко, І. Етноархетип WorldTree як архетипний шар етноконцепту BUSH (на матеріалі австралійських поетичних текстів) / І. Маляренко. - С .198-202 Мирошніченко, І. Концептуалізація працьовитості та неробства в польській фразеології (на прикладі фразеологізмів із компонентами-назвами продуктів харчування) / І. Мирошніченко. - С .204-207 Мицан, Д. Antropocentryczna recepcja rzeczywistosci w zwiazkach frazeologicznych (na przykladzie polskich i ukrainskich jf) / Д. Мицан. - С .207-210 Мойсенко, Н. Функціонально-семантичні характеристики лексем some та any у сучасній англійській мові / Н. Мойсенко. - С .210-212 Молокова, О. Ретроспективний можливий світ як простір розгортання текстового концепту пам’ять (на матеріалітворів П.Модіано) / О. Молокова. - С .212-216 Олійник, Л. Роль асоціативних образів у семантиці лексичних одиниць німецької молодіжної мови / Л. Олійник. - С .220-222 Орел, І. Раціональна мотивація фразеологічних одиниць сучасної німецької мови (лінгвокогнітивний аспект) / І. Орел. - С .226-229 Осовська, І. Жаргонізми в німецькомовному сімейному дискурсі / І. Осовська. - С .229-233 Поздняков, О. Лексико-семантичні особливості німецького молодіжного сленгу / О. Поздняков. - С .242-245 Помігуєва, Л. Особливості структурних типів лексичної полісемії / Л. Помігуєва. - С .248-250 Сізова, Л. Категорія означеності та неозначеності у сучасній англійській мові та засоби їїпередачі у російській мові / Л. Сізова. - С .261-263 Снєжик, О. Концепт mariage у ціннісно-маркованих висловленнях / О. Снєжик. - С .270-274 Трофимюк, О. Невербальні засоби вираження емоційного стану "інтерес" (на матеріалі англомовної прози) / О. Трофимюк. - С .277-279 Федорова, Ю. Антропологічний маркер "Contemporary Woman" та його репрезентація в мовній картині світу у складі сучасної англійської мови / Ю. Федорова. - С .279-283 Химинець, М. Вербалізація концепту Америка у сучасному газетному дискурсі / М. Химинець. - С .286-289 Щербина, С. Особливості вербалізації концептів Success-Failure в англомовному релігійному дискурсі / С. Щербина. - С .294-298 Юрків, Н. Функціонування запозичень в системі лексичної синоніміки англійської мови / Н. Юрків. - С .298-301 Юрчишин, Н. Фраземно-семантичне поле "страх" в українській та німецькій мовах / Н. Юрчишин. - С .301-303 Перейти к внешнему ресурсу https://lingvj.oa.edu.ua/nz_vyp_24 |
Н34 Химинець, М. Вербалізація концепту Америка у сучасному газетному дискурсі [Текст] / М. Химинець> // Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.24. - Острог, 2012. - С. 286-289 Рубрики: Мовознавство /лінгвістика/ фывфывфыв: КОНЦЕПТ |
B77 Weber, Jochen Postcolonial Approaches To Latin American Children's Literature by Ann B. Gonzalez [Текст] / Jochen Weber> // Bookbird: A Journal of International Children's Literature. Volume 57, Number 1. - Maryland : John Hopkins University Press, 2019. - С. 67-68
Рубрики: Літературознавство--Література дитяча Латинська Америка фывфывфыв: постколоніалізм -- Гонзалез А. -- історія Америки |
Geology of the Grand Canyon [Текст]> // English. - 2004. - №9. - С. 7-8 Рубрики: Мова англійська Гранд Каньон, штат Арізона (США) фывфывфыв: Гран-Каньон -- Америка -- Лінгвокраїнознавство Свободных экз. нет |
Higher, Education in Britain and America Higher Education in Britain and America [Текст] / Education in Britain and America Higher> // English. - 2004. - №15. - С. 21-27 Рубрики: Мова англійська фывфывфыв: освіта -- лінгвокраїнознавство -- Великобританія і Америка Свободных экз. нет |
The Diploma May Replace School Exams [Текст]> // Englsh Learner's Digest. - 2004. - №5. - С. 3 . - ISSN 1605-2455 Рубрики: Мова англійська--Теми розмовні фывфывфыв: освіта -- Америка -- лінгвокраїнознавство Свободных экз. нет |
The Great Folk Heroes of America [Текст]> // English Language and Culture. - 2004. - №10. - С. 5-7 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання фывфывфыв: Америка -- лінгвокраїнознавство -- персоналії Свободных экз. нет |
The Tune of Bukovyna Sounds in the USA [Текст]> // English Language and Culture. - 2004. - №15. - С. 23 Рубрики: Мова англійська--Теми розмовні фывфывфыв: закарпаття -- Україна -- Америка Свободных экз. нет |
Итоговый урок по теме " США " в Х классе [Текст]> // Иностранные языки в школе. - 2004. - №1. - С. 47-50 . - ISSN 0130-6073 фывфывфыв: лінгвокраїнознавство -- Америка Свободных экз. нет |
Американская песня в качестве музыкальной иллюстрации при изучении страноведческого материала [Текст]> // Иностранные языки в школе. - 2004. - №1. - С. 79-82 . - ISSN 0130-6073 фывфывфыв: лінгвокраїнознавство -- пісні -- Америка Свободных экз. нет |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: E2/2004/22 Газета 2004г. № 22 Bistro Food up at Aincient Manor House. - С.3 фывфыв: їжа, бістро, кафе Crying over spilt oil isnspires UK inventor. - С.4 фывфыв: катастрофа, судна , морська тематика World- Famous Constructions. - С.6 фывфыв: відомі споруди, архітектура, статуя свободи How to Write a "Thak you " letter . - С.8 фывфыв: письмо, ділова англійська The Star-Sprangled Banner. - С.14-15 фывфыв: американський прапор, лінгвокраїнознавство, америка Тестовые задания для проверки знаний учащихся 9-х классов. - С.16-20 фывфыв: тестування, контроль знань Phrasal verbs up 1 . - С.23-26 фывфыв: фразеологія, ідіоми, фразові дієслова Surfing. - С.27 фывфыв: серфінг, спорт, досуг Death Penalty: Human Rights and Capital Punishment. - С.30 фывфыв: права людини, смертна кара, злочин і кара Нет сведений об экземплярах |
The Star-Sprangled Banner [Текст]> // English. - 2004. - №22. - С. 14-15 Рубрики: Мова англійська фывфывфыв: американський прапор -- лінгвокраїнознавство -- америка Свободных экз. нет |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: E1/2004/23 Газета 2004г. № 23 Favourite Language Activities. - С.4-11 фывфыв: вирази класного вжитку National Anthems [America, England, Australia, Scotland, Canada] . - С.11 фывфыв: гімни англомовних країн, лінгвокраїнознавство Country Studies Lessons for the Youngest. - С.12-16 фывфыв: лінгвокраїнознавство, для найменших Check Your Knowledge Playing " The First Million ". - С.17-18 фывфыв: ГРА, контроль, ТЕСТИ, ЛІНГВОКРАЇНОЗНАВСТВО The Survey of Great Britain. - С.19-20 фывфыв: великобританія, лінгвокраїнознавство Round the USA. - С.20-25 фывфыв: америка, ЛІНГВОКРАЇНОЗНАВСТВО Quiz : What do You Know About the USA ? . - С.26-28 фывфыв: тестування, квіз, ЛІНГВОКРАЇНОЗНАВСТВО, АМЕРИКА The Canada. - С.29-30 фывфыв: ТЕСТУВАННЯ, УРОК, канада, лінгвокраїнознавство The Largest Cities of Canada. - С.30-31 фывфыв: канада міста, лінгвокраїнознавство, ЧИТАННЯ From the History of Great Britain. - С.32-34 фывфыв: великобританія Prince of Wales. - С.35 фывфыв: чарльз, принц уельський, ПЕРСОНАЛІЇ, ЛІНГВОКРАЇНОЗНАВСТВО School System. - С.42-43 фывфыв: освіта, школа, АМЕРИКА Some Tips on How to Become an Exchange Student . - С.44 фывфыв: обмінні програми, навчання за кордоном, МІЖНАРОДНА ОСВІТА American Teenagers. - С.44-45 фывфыв: підлітки, американські, ПРОБЛЕМИ ПІДЛІТКІВ, ПРОБЛЕМИ МОЛОДІ Artek. - С.46-47 фывфыв: артек, відпочинок дозвілля мандрівки подорож, УКРАЇНІКА Нет сведений об экземплярах |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: E1/2004/24 Газета 2004г. № 24 Round the USA. - С.20-21 фывфыв: Америка, урок The USA. - С.22-25 фывфыв: Америка, урок Quiz: What do You Know About the USA?. - С.26-28 фывфыв: Америка , урок Canada. - С.29-30 фывфыв: канада Нет сведений об экземплярах |
Round the USA [Текст]> // English Language and Culture. - 2004. - №24. - С. 20-21 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання фывфывфыв: Америка -- урок -- ЛІНГВОКРАЇНОЗНАВСТВО Свободных экз. нет |
The USA [Текст]> // English Language and Culture. - 2004. - №24. - С. 22-25 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання фывфывфыв: Америка -- урок Свободных экз. нет |