М 741 Малімон, Л. Іменники міри часу в сучасній англійській мові [Текст] / Л.К. Малімон> // Мова і культура: П’ята міжнародна наукова конференція. Т.3: Національні мови і культури в їх специфіці та взаємодії . - Киiв : Collegium, 1998. - С. 52-54 Рубрики: Мова англійська--Граматика фывфывфыв: Іменник Свободных экз. нет |
К-647 Категорія роду. [Текст]> // Кононенко В.І. Контрастивна граматика української та польської мов / В.І. Кононенко. - Киiв : Слово, 2010. - С. 181-185 Рубрики: Мова слов'янська фывфывфыв: ІМЕННИК Свободных экз. нет |
К-647 Категорія числа. [Текст]> // Кононенко В.І. Контрастивна граматика української та польської мов / В.І. Кононенко. - Киiв : Слово, 2010. - С. 185-187 Рубрики: Мова слов'янська фывфывфыв: ІМЕННИК Свободных экз. нет |
Н34 Липка, С. Визначення характеру та сили парадигматичних зв’язків іменників на позначення зухвалості, нахабства в сучасній німецькій мові (за даними лексикографічних джерел) [Текст] / С. Липка> // Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.27. - Острог, 2012. - С. 45-48 Рубрики: Мова німецька--Лексикографія фывфывфыв: ЛЕКСЕМА -- СИНОНІМ -- ІМЕННИК |
Н34 Сидорович, Л. Причини та процес граматикалізації неозначеного артикля. [Текст] / Л Сидорович> // Наукові записки. Серія "Філологічна ". В30. - Острог, 2012. - С. 96-100 Рубрики: Мова англійська--Історія фывфывфыв: ГРАМАТИКА -- ІМЕННИК |
Н34 Волкова, Н. Головні фактори реалізації словотвірного потенціалу запозичених іменників в англійській мові [Текст] / Н. Волкова> // Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.105(1). - Кіровоград, 2012. - С. 242-246 Рубрики: Мова англійська--Граматика--Словотвір фывфывфыв: Іменник запозичений |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: E2/2005/9 Газета 2005г. № 9 Happy Mother's Day. - С.2 фывфыв: ЖІНОЧИЙ ДЕНЬ, ДЕНЬ МАТЕРІ, Ж, СВЯТА ТА ТРАДИЦІЇ день матері May Day in Merrie Olde England . - С.3 фывфыв: MAY Do You Know the Letters?. - С.6 фывфыв: АЛФАВІТ How Odin Lost One Eye. - С.7 фывфыв: ЧИТАННЯ Auction Sales. - С.9-10 фывфыв: аукціон, ЧИТАННЯ Where's Tweetie?. - С.11-12 фывфыв: ПИСЬМО Не все дети талантливые, но все способные. - С.14-15 фывфыв: ГРА НА УРОЦІ NIkolai Rerikh. - С.23 фывфыв: МИСТЕЦТВО ПЕРСОНАЛІЇ, Рерих Микола All Is Well That Ends Well ! (Пародия на съёмки фильма по сказке о Красной Шапочке ). - С.24-25 фывфыв: ПОЗАКЛАСНА РОБОТА, ІНСЦЕНУВА, КАЗКА ІНСЦЕНУВАННЯ, ГУМОР НА УРОЦІ Books are Our Friends Сценарий вечера - КВН. - С.26-27 фывфыв: ПОЗАКЛАСНА РОБОТА, КВК, ПОЗАКЛАСНА РОБОТА, КВН A Noun Story. - С.31 фывфыв: ГРАМАТИКА іменник, ДЛЯ ПОЧАТКІВЦІВ, ДЛЯ НАЙМЕНШИХ The Alphabet Story. - С.32 фывфыв: АЛФАВІТ, ПІСНЯ My Flat. - С.33-34 фывфыв: ПОМЕШКАННЯ, УРОК The Wonderful Land of Zabaikalye. - С.38-39 фывфыв: сібир, забайкальє Words that Contain Colours. - С.40 фывфыв: КОЛЬОРИ Дополнительные задани як книге " Britain in Brief" . - С.43-44 фывфыв: ЛІНГВОКРАЇНОЗНАВСТВО ВЕЛИКОБ Generation Gap: Do You have Difficulties With Your Parents. - С.45 фывфыв: БАТЬКИ ТА ДІТИ Is the Wedding to Dissapear?. - С.46 фывфыв: ВЕСІЛЛЯ Нет сведений об экземплярах |
A Noun Story [Текст]> // English. - 2005. - №9. - С. 31 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання--Початкова школа фывфывфыв: ГРАМАТИКА -- ІМЕННИК Свободных экз. нет |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: И1/2005/6 Журнал 2005г. № 6 Прогамма начального общего образования по немецкому языку. - С.2-5 фывфыв: ПРОГАМИ, НІМЕЦЬКА МОВА Программа общего образования по немецкому языку . - С.6-30 фывфыв: ПРОГАМИ, НІМЕЦЬКА МОВА Федеральный перечень учебников, рекоиендованых ( допущенных ) Министерсвом Образования РФ на 2005/2006 учебный год. - С.30-33 фывфыв: УЧЕБНИК, ПІДРУЧНИКИ, ПОСІБНИКИ О пяти блоках норм и рекомендаций методики обучения иностранным языкам . - С.34-40 фывфыв: ОСОБИСТІНО ОРІЕНТОВАНИЙ ПІДХ Организция процеса обучения иностранному языку в средних учебных заведениях на основе изучения эпистем [ учебно-познавательные темы ]. - С.41-48 фывфыв: середня спеіальна освіта Приёмы вовлечения учащихся в интерактивную деятельность на уроках английского язіка. - С.49-54 фывфыв: ІНТЕРАКТИВНІСТЬ Урок английского язіка в 5 классе. - С.54-57 фывфыв: УРОК АНГЛ. МОВИ Правила безопасности жизнедеятельности в школьном курсе английского язіка. - С.58-64 фывфыв: БЕЗПЕКА ЖИТТЯ Урок-соревнование в форме марафона . - С.65-70 фывфыв: НОВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ Материал для тренировки аудирования при подготовке к єкзаменам. - С.71-75 фывфыв: АУДІЮВАННЯ УРОК Air de Paris fait d'esperance. - С.76-80 фывфыв: ФРАНЦУЗЬКА МОВА [ Лінгвостилістичний аналіз роамну Брейтуєйта " Учителю с любовью " ]. - С.81-87 фывфыв: стілістика, лінгвостилістика Стилистическая фигура повтора на приёме творчества английской группы " The Beatles ". - С.87-94 фывфыв: МУЗИКА СУЧАСНА, РОК-Н-РОЛ, БІТЛЗ Существительное WINDOW в различных предложных сочетаниях. - С.95-98 фывфыв: ПРИЙМЕННИК, ГРАМАТИКА ІМЕННИК Трудности французской пунктуации. ( Сопоставительный анализ пунктуационных систем французского и русского языков ). - С.99-103, ПОРІВНЯЛЬНА ТИПОЛОГІЯ, ФРАНЦУЗЬКА МОВА Jules Verne, romancier sans frontieres . - С.104-109 фывфыв: Верн Жуль Нет сведений об экземплярах |
Существительное WINDOW в различных предложных сочетаниях [Текст]> // Иностранные языки в школе. - 2005. - №6. - С. 95-98 . - ISSN 0130-6073 фывфывфыв: ПРИЙМЕННИК -- ГРАМАТИКА ІМЕННИК Свободных экз. нет |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: А536335/2005/26 2005г. № 26 Бобильова, О. Комуникативний метод як мнтод активізації творчих можливостей особистості / О. Бобильова. - С.2-5 фывфыв: КОМУНИКАТИВНА МЕТОДИКА, ОСОБИСТІНО ОРІЕНТОВАНИЙ ПІДХ, ТВОРЧІСТЬ Михайлишина, О. В. Шекспір - геніальний поет і драматург доби Відродження / О. Михайлишина. - С.5-7 фывфыв: ШЕКСПІР, УРОК АНГЛ. МОВИ Кухар, Т. Урок з теми " Parts of the Body " The plural of the Nouns / Т. Кухар. - С.7-9 фывфыв: ЧАСТИНИ ТІЛА, ГРАМАТИКА ІМЕННИК, МНОЖИНА Суховєєва, Л. Урок за темою " Food " ( Level - pre-intermediate ) / Л. Суховєєва. - С.9-14 фывфыв: ЇЖА Обітоцька, Н. Урок англійської мови в 11 класі з атемою " Is it Easy to be Young ? " / Н. Обітоцька. - С.14-17 фывфыв: ПІДЛІТКИ, ПРОБЛЕМИ ПІДЛІТКІВ, УРОК АНГЛ. МОВИ Роменська, Л. Робота над проектами за підручником T. Hutchinson " Project English " / Л. Роменська. - С.20-22 фывфыв: ПРОЕКТНІ РОБОТИ, ПІДРУЧНИКИ, ПОСІБНИКИ Музично-дидактичні ігри на уроках іноземної мови. - С.17-20 фывфыв: ГРА НА УРОЦІ, МУЗИКА, УРОК АНГЛ. МОВИ Кухар, Т. Казка " Попелюшка " / Т. Кухар. - С.22-23 фывфыв: ПОЗАКЛАСНА РОБОТА, КАЗКА ІНСЦЕНУВАННЯ Нет сведений об экземплярах |
Кухар, Т. Урок з теми " Parts of the Body " The plural of the Nouns [Текст] / Т. Кухар> // Англійська мова та література. - 2005. - №26. - С. 7-9 фывфывфыв: ЧАСТИНИ ТІЛА, ГРАМАТИКА ІМЕННИК, МНОЖИНА Свободных экз. нет |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: E2/2006/16 Газета 2006г. № 16 Poetry. - С.2 фывфыв: ШКІЛЬНЕ ЖИТТЯ, ВІРШ Latest Way to Monitor a Nation's Health. - С.3 фывфыв: ЗДОРОВ'Я Summer. - С.5 фывфыв: ЛІТО Travelling by Train. - С.6 фывфыв: ПОДОРОЖ ПОЇЗД The Minute Hand. - С.7 фывфыв: НАОЧНІСТЬ Strange to Say. - С.8 фывфыв: РОЗМОВНА АНГЛІЙСЬКА, ДЛЯ ПОЧ Moving into a New House. - С.9-10 фывфыв: ЖИТЛО Living to Eat or Eating to Live?. - С.11-12 фывфыв: ЇЖА, ЇЖА УРОК 26 временных форм глагола. - С.13-17 фывфыв: ДІЄСЛОВО Languages Are Learned, They Are Not Taught. - С.19-21 фывфыв: МОВИ В ЖИТТІ ЛЮДИНИ Тер-Минасова С. НМК. - С.23-31 фывфыв: НМК Back-to-school Maze. - С.31 фывфыв: КВІЗ, НАОЧНІСТЬ, ШКІЛЬНЕ ЖИТТЯ Контрольный урок по практической грамматике: Имя существительное. - С.33-37 фывфыв: ГРАМАТИКА ІМЕННИК "Животные": Англо-русский фразеологический словарь. - С.33-34 фывфыв: ФРАЗЕОЛОГІЯ, ТВАРИНИ My Hometown. - С.38-39 фывфыв: МОЄ МІСТО, ТАМБОВ Quiz: Are you an expert on the USA?. - С.41 фывфыв: КВІЗ, США Quiz: Are you an expert on Great Britain? . - С.42 фывфыв: КВІЗ, ВЕЛИКОБРИТАНІЯ Нет сведений об экземплярах |
Контрольный урок по практической грамматике: Имя существительное [Текст]> // English. - 2006. - №16. - С. 33-37 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання фывфывфыв: ГРАМАТИКА ІМЕННИК Свободных экз. нет |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: E2/2007/6 Газета 2007г. № 6 Couturiers With a Conscience at London Fashion Week . - С.3-4 фывфыв: МОДА Give Me Mistakes! . - С.5-8 фывфыв: ПОМИЛКИ, ПСИХОЛОГІЯ, НАВЧАННЯ It Takes Many Kinds to Make the World. - С.9-10 фывфыв: УРОК АНГЛ. МОВИ [ Аудіювання ]. - С.11-13 фывфыв: АУДІЮВАННЯ УРОК How to Learn the the New Words. - С.14-15 фывфыв: ЛЕКСИКА Publicistic Style. - С.16-19 фывфыв: СТИЛІСТИКА, ПУБЛІЦИСТИЧНИЙ Learn Grammar With Classical Verbs. - С.21-22 фывфыв: ГРАМАТИКА ДІЄСЛОВО Articles. - С.22-23 фывфыв: ГРАМАТИКА АРТИКЛЬ Number of Nouns. - С.23-25 фывфыв: ГРАМАТИКА ІМЕННИК The Adjectives. - С.25-27 фывфыв: ГРАМАТИКА ПРИКМЕТНИК The Present Perfect Tense. - С.26-27 фывфыв: ГРАМАТИКА ДІЄСЛОВО, ЧАС The Passive Voice. - С.27-28 фывфыв: ГРАМАТИКА, ПАСИВНИЙ СТАН Global Problemes: Environment. - С.29-31 фывфыв: ЕКОЛОГІЯ, ЕКОЛОГІЯ, УРОК АНГ [ Texts for Reading ]. - С.32-33 фывфыв: ЧИТАННЯ ТЕКСТИ Pet Couplets. - С.34-35 фывфыв: ТВАРИНИ ПРИРОДА, ВІРШ Picture Crossword. - С.36 фывфыв: КРОСВОРД Брейн-ринг. - С.37-39 фывфыв: БРЕЙН-РІНГ, КВК, ЛІНГВОКРАЇН London Is London. - С.43 фывфыв: ЛОНДОН A Little Later than Columbus. - С.44-45 фывфыв: США, ДОСТОПРИМЕЧАТЕЛЬНОСТИ Life Is... - С.46 фывфыв: ЖИТТЯ, ЦІННОСТІ To See Unseen. - С.47 фывфыв: ОСОБЛИВІ ПОТРЕБИ Нет сведений об экземплярах |
Number of Nouns [Текст]> // English. - 2007. - №6. - С. 23-25 Рубрики: Мова англійська--Граматика фывфывфыв: ІМЕННИК Свободных экз. нет |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: м1/2007/5 Журнал 2007г. № 5 Mstislav Rostropovich. - С.2-3 фывфыв: МУЗИКА ПЕРСОНАЛІЇ,РОСТРОПОВИЧ Tsiolkovsky K. F. - С.4-6 фывфыв: НАУКОВЕЦЬ, ЦІОЛКОВСЬКИЙ Fire Safety. - С.7-9 фывфыв: БЕЗПЕКА ЖИТТЯ, ПОЖЕЖА The Aurora. - С.17 фывфыв: ДИВА СВІТУ, ПОЛЯРНЕ СЯЙВО Victoria Falls. - С.18 фывфыв: ДИВА СВІТУ Lake Baikal. - С.19-20 фывфыв: ДИВА СВІТУ, БАЙКАЛ Род имени существительного. - С.23-24 фывфыв: ІМЕННИК Куммув Up or Reflexwed?. - С.25 фывфыв: ПСИХОЛОГІЯ, ТЕСТИ Work. - С.29 фывфыв: ПРОФЕСІЙНА ОРІЄНТАЦІЯ, ГРА [Quotations]. - С.33 фывфыв: КРИЛАТІ, ВИРАЗИ, ЗНАННЯ Нет сведений об экземплярах |
Род имени существительного [Текст]> // Методическая мозаика : Приложение к журналу "Иностранные языки в школе". - 2007. - №5. - С. 23-24 . - ISSN 0130-6073 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання фывфывфыв: ІМЕННИК Свободных экз. нет |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: А536335/2007/29 2007г. № 29 Іванова, О. Порівняльний аналіз еатегорії ірреліальної модальнсті у двох неспоріднених мовах / О. Іванова. - С.2-3 фывфыв: ПОРІВНЯЛЬНА ТИПОЛОГІЯ Засоби вираження модальності в англійській мові. - С.4-7 фывфыв: МОДАЛЬНІСТЬ Окулічева, Н. Computer Test " Plural of Nouns " ( Advanced Level) / Н. Окулічева ; С. Запека; О. Проноза. - С.7-9 фывфыв: ІМЕННИК Запека, С. Fashion and Teenagers / С. Запека ; О. Проноза; Н. Бондар. - С.14-20 фывфыв: МОДА, ОДЯГ, МОЛОДЬ Проноза, О. Внеклассные мероприятия по иностранному языку в учебном процессе / О. Проноза ; Н. Бондар. - С.11-14 фывфыв: ПОЗАКЛАСНА РОБОТА МЕТОДИКА Scotland Through Ages. - С.14-20 фывфыв: ШОТЛАНДІЯ Robert Burns's Life and Creations . - С.20-25 фывфыв: БЕРНС, ПЕРСОНАЛІЇ ЛІТЕРАТУРА Бондар, Н. My Interesting English Language (Для учнів молодших класів ) / Н. Бондар. - С.25-27 фывфыв: МОТИВАЦІЯ, ІНТЕРЕС Лєнкова, Л. Farewell to Autumn Party ( elementary level) / Л. Лєнкова. - С.27-30 фывфыв: ОСІНЬ, ПОЗАКЛАСНА ДЛЯ НАЙМЕНШИХ Магденко, Т. Сценарій гри " Lucky Chance " / Т. Магденко. - С.30-32 фывфыв: ГРА НА УРОЦІ Нет сведений об экземплярах |
Окулічева, Н. Computer Test " Plural of Nouns " ( Advanced Level) [Текст] / Н. Окулічева> // Англійська мова та література. - 2007. - №29. - С. 7-9 фывфывфыв: ІМЕННИК Свободных экз. нет |