Головна Спрощенний режим Опис

Бази даних


Статті з періодичних видань та збірок іноземними мовами- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (1314)Статті з періодичних видань та збірок (59)Рідкісні і цінні видання (2)Документи на електронних носіях (4)Документи про Рівненщину (20)Книги іноземними мовами (402)Бібліотека творів авторів Рівненщини (1)Рівненщина: Минуле і сьогодення (4)Історична Волинь (4)Зведений каталог назв періодики бібліотек області (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=ПІДРУЧНИК<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 115
Показані документи с 1 за 20
Сигли бібліотек за посиланням
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-115 
1.
4И(07)
П 957


    Жлуктенко, Ю.
    Про зміст і побудову посібників з іноземних мов для другого етапу навчання у немовних вузах [Текст] / Ю. Жлуктенко // Питання романо-германської філології та методики викладання іноземних мов : Республіканський науково-методичний збірник. - Київ : Радянська школа, 1974. - Вып.1. - С.189-193
ББК 4И(07)

Рубрики: Мови іноземні--Методика викладання

Кл.слова (ненормовані):
ПІДРУЧНИК
Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.
4И(09)
П957


   
    Питання романо-германської філології та методики викладання іноземних мов. В 2. [Текст] : республіканський науково-методичний збірник. - Київ : Радянська школа, 1975. - 187с. - 0руб.66коп.
    Зміст:
Харенко, М. Ф. До питання про взаємодію запозиченого та одвічно англійського лексичних елементів. / М. Ф. Харенко. - С.3-8
Лихошерст, Н. І Деякі особливості вживання артикля з компонентами субстантивних словосполучень з прийменником of / Н.І Лихошерст. - С .C8
Філановський, Г. Д. Розміщення фразеологічних одиниць у коротких словниках англійської мови. / Г.Д. Філановський. - С.11-16
Лев, Л. С. Аналіз словосполучення на синтагматичній та парадигматичній осях мови. / Л.С. Лев
Медвідь, О. С. Просторіччя в сучасній англістиці. / О.С. Медвідь. - С.20-25
Пилипенко, О. Ф. Інтонаційне вираження емоційно-вольових виявів у мовленні (на матеріалі питально-відповідних реплік англійського діалогічного мовлення). / О.Ф. Пилипенко. - С.25-29
Покровська, Г. О. Про характер розподілу слів у тексті (на матеріалі групи дієслів англійської мови). / Г.О. Покровська. - С.29-36
Куштенко, Л. Ю. Етимологічні спільності в побутовій лексиці англійської та української мов. / Л.Ю. Куштенко. - С.39-43
Секірін, В. П. До питання про лексичну асиміляцію запозичень та її аспекти в англійській мові. / В.П. Секірін. - С.43-48
Ставицька, Т. Є. До питання про лексико-граматичні особливості спонукально-відповідних реплік в англійському діалогічному мовленні. / Т.Є. Ставицька. - С.48-52
Чернова, А. Є. Лексично-семантичні особливості функціональних еквівалентів прямого спонукання в сучасній англійській мові. / А.Є. Чернова. - С.52-57
Тимошенко, Т. Р. Деякі питання класифікації телескопних слів (на матеріалі сучасної англійської мови). / Т.Р. Тимошенко. - С.67-62
Пономаренко, В. І. Про одну особливість сучасного публіцистичного стилю в США (на матеріалі газет і журналів США). / В.І. Пономаренко. - С.62-66
Студенець, Г. І. Деякі особливості конструкцій специфікативного розширення. / Г.І. Студенець. - С.66-70
Кобжев, О. М До питання про інтернаціоналізацію сільськогосподарської термінології грунтознавства). / О.М Кобжев. - С.70-73
Шамсутдінова, Р. М Розвиток англійської морфологічної термінології з середини 17 до другої половини 18ст. / Р. М Шамсутдінова. - С.73-76
Гаврись, В. І Специфіка структурного перетворення крилатих виразів у процесі їх переходу до складу фразеології (на матеріалі німецької мови). / В. І Гаврись. - С.76-81
Пророченко, О. П. Німецькі лексичні запозичення в лексико-семантичній системі української мови. / О.П. Пророченко. - С.81-85
Білогуб, А. Л. Вплив інтра- та екстралінгвістичних факторів на динаміку семантичних змін іншомовних термінів (на матеріалі термінів Presse i Speicher в німецькій мові). / А.Л. Білогуб. - С.85-89
Михайлюк, В. Г. Ранні переклади творів М.Коцюбинського німецькою мовою. / В.Г. Михайлюк. - С.89-93
Артемчук, Г. І Деякі загальні підсумки розвитку класичного вчення про німецький словотвір. / Г.І Артемчук. - С.93-96
Цима, Л. І Із спостережень над семантичним розвитком деяких дієслів руху в сучасній німецькій мові. / Л.І Цима. - С.96-100
Оганджанян, Ф. Г Вживання поширеного й непоширеного означення з стрижневим словом-дієприкметником у художній літературі 19-20ст. / Ф.Г Оганджанян. - С.100-106
Давиденко.О.М. Фоно-орфографічна асиміляція німецьких запозичень в українській мові (на основі лексики роману П.Козланюка Юрко Крук. / Давиденко.О.М. - с.106-110
Перепелиця, Т. І. До питання про збагачення німецької торговельно-економічної термінології калькуванням. / Т.І. Перепелиця. - С.110-113
Вільчек, Е. Е До питання про лінгвістичну структуру французького діалогічного мовлення. / Е.Е Вільчек. - С.113-118
Воробйова, Л. В. Стилістичні особливості підсилювальних фразеологічних одиниць у сучасній французькій мові. / Л.В. Воробйова. - С.118-122
Лінкевич, Л. Ф. До питання про логіко-синтаксичне членування речення в середньофранцузькій мові (на матеріалі хронік). / Л.Ф. Лінкевич. - С.122-127
Панич, Г. І. Порівняльне вивчення афіксації французької і української мов. / Г.І. Панич. - С.127-132
Зернова, Л. Г. Функції стилістичного прийому оновлення фразеологізмів в історичних романах Б.Преса Гальдоса. / Л. Г. Зернова. - С.132-138
Антипович, Н. К. Робота із словниковими зошитами з французької мови в 5-6-х класах загальноосвітньої школи. / Н.К. Антипович. - С.138-142
Ляховицький, М. В. Про систему вправ для розвитку мовної аудитирної пам’яті студентів- першокурсників мовного вузу. / М. В. Ляховицький, С.Ю. Ніколаєва. - С.142-147
Полякова, І. І. Деякі питання організації навчання читання літератури з фаху. / І.І. Полякова. - С.147-150
Чекаль, Г. С. До питання про частко програмований підручник з граматики для студентів 1 курсу мовного вузу. / Г.С. Чекаль. - С.150-154
Борисова, Р. І. Використання друкованого матеріалу у фоновправах. / Р.І. Борисова. - С.154-159
Бессонова, І. В. До питання про деякі психолінгвістичні особливості сприймання іншомовної лексики у звуковому коді в аспекті її методичної типології. / І.В. Бессонова. - С.159-161
Шевцова, К.І. До питання про навчання інтонації в мовному вузі. / К.І. Шевцова. - С.161-166
Онищенко, К. І. До проблеми навчання читання англійською мовою в 2-му класі. / К.І. Онищенко, В.М. Плахотник. - С.166-171
Гапонова, С. В. Залнжність основних характеристик вправ для керованого лабораторного заняття від його мети та змісту навчання (початковий етап навчання на факультеті англійської мови). / С.В. Гапонова. - С.171-175
Очкасова, В. М. Досвід зіставлення двох способів навчання діалогічного мовлення. / В.М. Очкасова. - С.175-181
Карпенко, Л. П. До питання про місце позаудиторного читання в системі видів навчального читання в мовному вузі. / Л. П. Карпенко. - сС.181-187
ББК 4И(09)

Вільних прим. немає

Знайти схожі


3.
4И(09)
П957


    Чекаль, Г. С.
    До питання про частко програмований підручник з граматики для студентів 1 курсу мовного вузу. [Текст] / Г.С. Чекаль // Питання романо-германської філології та методики викладання іноземних мов. В 2. : Республіканський науково-методичний збірник. - Київ : Радянська школа, 1975. - С.150-154
ББК 4И(09)

Рубрики: Мовознавство

Кл.слова (ненормовані):
МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ ВНЗ --
Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.
4и(07)
П727


    Синев, Р.
    Пособия по развитию навыков устной речи на темы научной специальности [Текст] / Р.Г Синев, А.А Высоковский // Преподавание иностранных языков : теория и практика. - Москва : Наука, 1971. - С.358-361
ББК 4и(07)

Рубрики: Мовознавство

Кл.слова (ненормовані):
ПІДРУЧНИК
Дод.точки доступу:
Высоковский, А.А

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.
74.261.7Англ.
B-167


   
    Background to Teaching English [Текст] // Baker Joanna. The English Language Teacher`s Handbook : How to teach large classes with few resources / Baker Joanna; Joanna Baker. - London : VSO, 2005. - P14-20 . - ISBN 0-8264-4787-2
ББК 74.261.7Англ.

Рубрики: Мова англійська--Методика викладання

Кл.слова (ненормовані):
теорія мови -- погляд граматичний -- підхід функціональний -- підручник
Примірників всього: 1
ВІЛ (1)
Вільні: ВІЛ (1)

Знайти схожі

6.
    (Немає відомостей про примірники)
Шифр: І2/2004/1
2004р.1 (/Іноземні мови в навчальних закладах. - Киiв: Педагогічна преса, 2004. - №1.)
Зміст:
Крючков, Г. Болонський процес як гармонізація європейської системи вищої освіти / Г. Крючков. - С.4-8
Кл.слова: міжнародна освіта
Державний стандарт базової і повної загальної середньої овіти. - С.10-19
Кл.слова: програма
Завдання для державної підсумкової атестації з іноземної мови 9 клас. - С.20-22
Кл.слова: атестація
Завдання для державної підсумкової атестації з іноземної мови. 11 клас. - С.23-28
Кл.слова: атестація
Коваленко, О. Як працювати ефективніше ? / О. Коваленко ; Г. Шишкова; Т. Гросе; Ж. Томусяк. - С.30-31
Кл.слова: ефективність навчання
[ Шекспір ]. - С.49-57
Кл.слова: позкласна робота, вірші, сонети
Хом'як, Є. Надати мовленню барв і емоцій / Є. Хом'як ; н. Доусон; В. Галушка; В. Редько, С. Карп, О. Кохан. - С.58-64
Кл.слова: усне мовлення, емоційне мовлення
Козачинська, О. Все - про пресу / О. Козачинська ; О. Торгачова; Б. Шалагінов. - С.80-85
Кл.слова: мас-медіа, преса
Шишкова, Г. Як збудити цікавість ? План-конспект уроку " Учень та його оточення " / Г. Шишкова ; Т. Гросе; Ж. Томусяк. - С.65-77
Кл.слова: для найменших, на початковому етапі, інтерактивний урок
Рудан, О. Дамо світові шанс / О. Рудан ; Л. Сернова; І. Ситдикова. - С.86-91
Кл.слова: мир, література
Доусон, н. Підручник з іноземної мови має навчити успіху ..." / н. Доусон ; В. Галушка; В. Редько, С. Карп, О. Кохан. - С.92-93
Кл.слова: успішне навчання, підручник
Торгачова, О. Працюємо із задоволенням: Конспект уроку-гри ( нім. мова ) / О. Торгачова ; Б. Шалагінов. - С.94-97
Кл.слова: гра на уроці, німецька мова, для найменших
Гросе, Т. На нашому уроці - найцікавіше / Т. Гросе ; Ж. Томусяк. - С.98-100
Кл.слова: мотивація, німецька мова
Сернова, Л. Мандруючи країною знанаь / Л. Сернова ; І. Ситдикова. - С.101-105
Кл.слова: німецька мова
Галушка, В. Вивчаємо мову - виховуємо характер / В. Галушка ; В. Редько, С. Карп, О. Кохан. - С.106-108
Кл.слова: риси характеру, ніиецька мова
Шалагінов, Б. Розвиваючи творчу уяву читача: монограічний аналіз вірша Генріха Гейне " Лорелей " / Б. Шалагінов. - С.109-112
Кл.слова: Гейне, німецька поезія, лорелей
Томусяк, Ж. Сторінками граматичного зошита / Ж. Томусяк. - С.113-115
Кл.слова: французька граматика
Ситдикова, І. Комп'ютер поспішає на допомогу / І. Ситдикова. - С.116-120
Кл.слова: новітні технології, вивчення французької мови
Редько, В. Майбутнє починається сьогодні / В. Редько, С. Карп, О. Кохан. - С.120-125
Кл.слова: іспанська мова
Немає відомостей про примірники
Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.


    Доусон, н.
    Підручник з іноземної мови має навчпти успіху ..." [Текст] / н. Доусон // Іноземні мови в начальних закладах. - 2004. - №1. - С. 92-93

Кл.слова (ненормовані):
успішне навчання -- підручник
Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Паршикова, Е.
    Принципы отбора и организации материала для обучения иностранному языку в начальной школе [Текст] / Е. Паршикова // Іноземні мови. - 2004. - №1. - С. 41-47

Рубрики: Мови іноземні--Методика викладання--ПОЧАТКОВА ШКОЛА

Кл.слова (ненормовані):
ПІДРУЧНИК -- ЗМІСТ ОСВІТИ
Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.
    (Немає відомостей про примірники)
Шифр: І2/2004/2
2004р.2 (/Іноземні мови в навчальних закладах. - Киiв: Педагогічна преса, 2004. - №2.)
Зміст:
Вчимо іноземні мови по-новому. - С.4
Кл.слова: НОВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ
Про вивчення іноземних мов у 2004/2005 навчальному році: Методичний лист Міністерства освіти і науки України . - С.6-9
Кл.слова: методика, методичний лист
Програми з іноземних мов для загальноосвітніх закладів 12-річної школи. - С.10-27
Кл.слова: методика
Як зробити підручник сучасним? Крітерії оцінювання НМК з іноземної мови для загальноосвітніх шкіл. - С.28-31
Кл.слова: ПІДРУЧНИК
Хто перемагає в олімпіаді?. - С.34-70
Кл.слова: олімпіада для 9-11 класів
Тучина, Н. Олімпіада з англійської мови: завдання на завтра / Н. Тучина ; О. Коваленко. - С.71-75
Кл.слова: олімпіада
Ковальчук, Л. У ритмі джазу: конспект уроку в 4-му класі / Л. Ковальчук ; Ю. Семенчук. - С.76-83
Кл.слова: урок, музика, джаз
Макаренко, Л. Вивчати німецьку мову - цікаво ! / Л. Макаренко ; О. Вєтохов. - С.84-85
Кл.слова: методика
Мацуєв, О. Німецька - у сільській школі / О. Мацуєв ; П. Зернецький. - С.86
IV етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з французької мови. - С.88-101
Кл.слова: французька мова , олімпіада
IV етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з іспанської мови. - С.102-127
Кл.слова: олімпіада , іспанська мова
Береславська, В. Прослухати і зрозуміти: аудіювання. Іспанська мова / В. Береславська. - С.128-134
Коваленко, О. Вчимося самореалізації: Розвиток навичок креативного мислення через спілкування в контексті оновлення змісту освіти і технологія навчання у навчальних закладах України / О. Коваленко. - С.136-142
Семенчук, Ю. Іноземна мова - для реального життя / Ю. Семенчук. - С.143-152
Кл.слова: ділова мова
Вєтохов, О. Сприйняти, відчути і відтворити / О. Вєтохов. - С.153-162
Кл.слова: психолінгвістика, навчання фонетиці
Зернецький, П. Хто я? Який я? [ Антропологічні, психологічні та мовленнєві типи особистості ] / П. Зернецький. - С.164-176
Куранова, С. У пошуках смислових зв'язків / С. Куранова. - С.178-184
Кл.слова: семантика, мовленнєва діяльність
Щорічний конкурс на краще есе проводить рада гендерного розвітку корпусу миру США. - С.186-192
Кл.слова: корпус миру
Немає відомостей про примірники
Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.


   
    Як зробити підручник сучасним? Крітерії оцінювання НМК з іноземної мови для загальноосвітніх шкіл [Текст] // Іноземні мови в начальних закладах. - 2004. - №2. - С. 28-31

Кл.слова (ненормовані):
навчально-методичі комплекси -- підручник
Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.
    (Немає відомостей про примірники)
Шифр: E1/2004/31
   Газета

English Language and Culture. Weekly [Текст] : друга мова: Щомісячний додаток до газети "English". - Киiв : Шкільний світ. - Виходить щотижня
2004р. № 31
Зміст:
Happy Day of Knowledge!. - С.1
Кл.слова: ВІРШ, СВЯТА, ШКОЛА день знань
Про вивчення іноземних мов у 2004/2005 навчальному році. - С.3-4
Кл.слова: методика, РЕФОРМА ОСВІТИ, КОМУНИКАТИВНА МЕТОДИКА, КОМУНИКАТИВНИЙ МЕТОД
Teacher's Portfolio. - С.5
Кл.слова: ВЧИТЕЛЬ, ПРОФЕСІЇ, портфоліо
Guidelence on Using the Language Biography. - С.5-7
Кл.слова: ІНОЗЕМНІ мови, АНГЛІЙСЬКА, ЗНАННЯ іноземних мов
Англійський щоденник як складова частина мовного портфоліо. - С.8-9
Кл.слова: методика, портфоліо
[ шкільна реформа, підручник, професіоналізм вчителя, комунікативний метод ]. - С.10-12
[ календарно-тематичне планування з підручника " Blue Skies. 3" для викладання у 4-му класі зош ( 1-2 години на тиждень]. - С.2-22
Кл.слова: календарно-тематичне планування, нмк за підручниками Welcome, Bravo! Cambridge University Press" , " Gey Set - Go! ", " Blue Skies. 3 "
Ukrainian- English Transliteration Table. - С.23
Кл.слова: УКРАЇНІКА, МІСТА УКРАЇНИ, українська топонімія
Punctuation. - С.13-19
Кл.слова: пунктуація, ГРАМАТИКА
Немає відомостей про примірники
Знайти схожі
Перейти до описів статей

12.


   
    [ шкільна реформа, підручник, професіоналізм вчителя, комунікативний метод ] [Текст] // English Language and Culture. - 2004. - №31. - С. 10-12

Рубрики: Мови іноземні--Методика викладання

Кл.слова (ненормовані):
РЕГЛАМЕНТУЮЧІ ДОКУМЕНТИ
Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.
    (Немає відомостей про примірники)
Шифр: E1/2004/35
   Газета

English Language and Culture. Weekly [Текст] : друга мова: Щомісячний додаток до газети "English". - Киiв : Шкільний світ. - Виходить щотижня
2004р. № 35
Зміст:
Fair to Teachers, Fair to Learners: Exploring Textbooks for Young Learners . - С.3-4
Кл.слова: ПІДРУЧНИК, ДЛЯ НАЙМЕНШИХ
Benefiting from Reading Independently. - С.4-5
Кл.слова: ЧИТАННЯ
Looking for the Relationship Between Facts. - С.5-8
Кл.слова: УРОК
Situational English and Vocabulary Enrichment Lesson . - С.9-11
Кл.слова: ЛЕКСИКА
How to Encourage Students to Read. - С.12-13
Кл.слова: ЧИТАННЯ
Strange Letters and Words. - С.13-15
Кл.слова: АЛФАВІТ, РИМОВКИ, СКОРОМОВКИ
For Home Reading Lessons. - С.16-18
Кл.слова: ДОМАШНЄ ЧИТАННЯ
The System of Education Needs Changes. - С.19
Кл.слова: ОСВІТА УКРАЇНИ
Let's Teach Communication. - С.20-21
Кл.слова: КОМУНИКАТИВНА МЕТОДИКА
Немає відомостей про примірники
Знайти схожі
Перейти до описів статей

14.


   
    Fair to Teachers, Fair to Learners: Exploring Textbooks for Young Learners [Текст] // English Language and Culture. - 2004. - №35. - С. 3-4

Рубрики: Мова англійська--Методика викладання

Кл.слова (ненормовані):
ПІДРУЧНИК -- казки
Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.
    (Немає відомостей про примірники)
Шифр: І2/2004/4
2004р.4 (/Іноземні мови в навчальних закладах. - Киiв: Педагогічна преса, 2004. - №4.) . - /Іноземні мови в навчальних закладах. - Киiв: Педагогічна преса, 2004. - №4.
Зміст:
Програми для спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням англійської мови ( початкова школа ) Проект . - С.6-17
Кл.слова: ПРОГРАМИ
Нові підручники виховують майбутніх громадян Європи. - С.18
Кл.слова: ПІДРУЧНИК, ЄВРОРАДА
Шишкова, Г. Як збудити цікавість? / Г. Шишкова ; Л. Гульпа. - С.28-36
Кл.слова: МОТИВАЦІЯ
Poetry in the Classroom: You Are the Poet and You Don't Even Know It ! . - С.37-39
Кл.слова: ПОЕЗІЯ
Як навчиться мислити?. - С.40-43
Кл.слова: МИСЛЕННЯ
У королівстві ABC. Підсумковий урок-свято у 2-му класі. - С.44-47
Кл.слова: АЛФАВІТ, ПОЗАКЛАСНА РОБОТА
Завдання з читання для тематичної атестації в 9-му класі . - С.48-56
Кл.слова: ЧИТАННЯ, МЕТОДИКА ЧИТАННЯ, ЧИТАННЯ
Редько, В. Як забезпечити в навчанні іноземної мови ефективне функціонування системи: учитель - підручник - учень / В. Редько. - С.62-68
Кл.слова: ЕФЕКТИВНІСТЬ НАВЧАННЯ, ПІДРУЧНИК
Гульпа, Л. How Hungarian Teachers " Do " Critical Thinking Through Communication / Л. Гульпа. - С.68-76
Кл.слова: критичне мислення
Вєтохов, О. Важлива складова комуникативної спрямованості / О. Вєтохов. - С.76-84
Кл.слова: КОМУНИКАТИВНИЙ МЕТОД
Куранова, С. Із чого складається ситуація? / С. Куранова. - С.102-112
Кл.слова: СЕМАНТИКА
Лебедівна, Л. Загадка Гаррі Поттера / Л. Лебедівна. - С.86-100
Кл.слова: ГАРІ ПОТЕР
Немає відомостей про примірники
Знайти схожі

16.
    (Немає відомостей про примірники)
Шифр: І2/2005/2
2005р.2 (/Іноземні мови в навчальних закладах. - Киiв: Педагогічна преса, 2005. - 2.)
Зміст:
"Razom Nas Bagato" звучить на восьми мовах. - С.4
Кл.слова: єврорбачення, ПІСНЯ " Разом нас багато "
Полянський, П. Педагогічна адаптація учнів 5-го класу до навчання в основній школі / П. Полянський ; В. Редько; Т. Голуб; О. Коваленко. - С.6-9
Кл.слова: МЕТОДИКА ЗАГАЛЬНА
Коваленко, О. Методичні рекомендації з навчання іноземної мови у 5-му класі 12-річної загальноосвітньої школи / В. Редько; Т. Голуб; О. Коваленко. - С.9-14
Кл.слова: МЕТОДИКА ЗАГАЛЬНА
Програми та мовленнєва компетенція з іноземної мови для 5 класу 12-річної зош ( Четвертий рік навчання ): англ., німецька, французька, іспанська мови. - С.9-14
Кл.слова: ПРОГРАМИ
Концепція навчання другої іноземної мови в загальноосвітніх навчальних закладах . - С.24-32
Кл.слова: КОНЦЕПЦІЯ, ЗАГАЛЬНА МЕТОДИКА, НОВІТНІ МЕТОДИ ВИВЧЕННЯ ІНОЗ
Прогами та мовленнєва компетенція з другої іноземної мови для 5 класу 12-річної загальноосвітньої школи (перший рік навчання ) : англ., франц., іспан. мови . - С.32-38
Кл.слова: ПРОГРАМИ
Завдання для Державної атестації учнів загальноосвітніх навчальних закладів з іноземної мови 9, 11 класи . - С.40-50
Кл.слова: АТЕСТАЦІЯ, АТЕСТАЦІЯ, ЕКЗАМЕН
Редько, В. Підручник як модель системи навчання ( Особливости навчання іноземної мови учнів основної школи крізь призму вітчизняного підручникотворення ) / В. Редько ; Т. Голуб; О. Коваленко. - С.50-56
Кл.слова: ПІДРУЧНИК
Карп'юк, О. Англійська - це міст для спілкування ( " English is a bridge for communication" - стверджують головні герої сюжетної лінії підручника " Еnglish - 5 " / О. Карп'юк ; Н. Чумак. - С.56-62
Кл.слова: ПІДРУЧНИК, КОМУНИКАТИВНА МЕТОДИКА
Сірик, Т. Переорієнтуватися на особистість учня ( З досвіду реалізації авторської концепції викладання другої іноземної мови в сучасній зош ) / Т. Сірик ; І. Молоцька. - С.62-68
Кл.слова: ОСОБИСТІСТЬ УЧНЯ, ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИЙ, ОСОБИСТІСНЕ НАВЧАННЯ
Басай, Н. Навчально-методичний комплект " Guten tag ! 5 "вчить, виховує та розвиває / Н. Басай ; о. ПЕРШУКОВА. - С.68-74
Кл.слова: НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧІ КОМПЛЕКСИ
Матвієнко, Т. Вчимося за допомогою нового НМК з німецької " Halo, Freunde!" / Т. Матвієнко ; б. ШАЛАГІНОВ. - С.74-78
Кл.слова: НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧІ КОМПЛЕКСИ, НІМЕЦЬКА МОВА
Голуб, Т. Підручник навчає та допомагає повірити в себе / Т. Голуб ; О. Коваленко. - С.78-82
Кл.слова: ФРАНЦУЗЬКА МОВА, ПІДРУЧНИК
Чумак, Н. Розвивати інтерес до кожної іноземної мови ( Концепція НМК " Francais 5 (1)'' ) / Н. Чумак. - С.82-86
Кл.слова: ПІДРУЧНИК, ФРАНЦУЗЬКА МОВА
Психологічний лікнеп. Читати і ще раз читати! ( Психологія навчаня читання іншомовних текстів ). - С.68-96
Кл.слова: ЧИТАННЯ, МЕТОДИКА ЧИТАННЯ, ПСИХОЛОГІЯ
Молоцька, І. Актвізуючи сиситему навчання (Використання дидактичної гри у підготовці фахівців агономічних спеціальностей ) / І. Молоцька. - С.96-106
Кл.слова: ГРА НА УРОЦІ, ГРА, РОЛЬОВА Г
ПЕРШУКОВА, о. Формуючи " європейську свідомість "( Європейській досвід структурування соціокультурного компонента зміту навчання іноземної мови ) / о. ПЕРШУКОВА. - С.106-116
Кл.слова: ЄВРОРАДА, МІЖНАРОДНА ОСВІТА,, СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ ПІДХІД
ШАЛАГІНОВ, б. МОНОГРАФІЧНИЙ АНЛІЗ ВІРША " DAS MADCHEN AUS DER FREMDE " До 200-ої річниці смерті Фрідріха Шиллера ) / б. ШАЛАГІНОВ. - С.120-126
Кл.слова: ЛІТЕРАТУРА НІМЕЧЧИНИ, Шіллер
Коваленко, О. Вітчизняні підручники будуть кращими! / О. Коваленко. - С.126-128
Кл.слова: ПІДРУЧНИК, ПІДРУЧНИКОТВОРЕННЯ
Немає відомостей про примірники
Знайти схожі
Перейти до описів статей

17.


    Редько, В.
    Підручник як модель системи навчання ( Особливости навчання іноземної мови учнів основної школи крізь призму вітчизняного підручникотворення ) [Текст] / В. Редько; Т. Голуб // Іноземні мови в начальних закладах. - 2005. - №2. - С. 50-56

Кл.слова (ненормовані):
ПІДРУЧНИК
Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


    Карп'юк, О.
    Англійська - це міст для спілкування ( " English is a bridge for communication" - стверджують головні герої сюжетної лінії підручника " Еnglish - 5 " [Текст] / О. Карп'юк; Н. Чумак // Іноземні мови в начальних закладах. - 2005. - №2. - С. 56-62

Кл.слова (ненормовані):
ПІДРУЧНИК -- КОМУНИКАТИВНА МЕТОДИКА
Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


    Голуб, Т.
    Підручник навчає та допомагає повірити в себе [Текст] / Т. Голуб // Іноземні мови в начальних закладах. - 2005. - №2. - С. 78-82

Кл.слова (ненормовані):
ФРАНЦУЗЬКА МОВА, ПІДРУЧНИК
Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


    Чумак, Н.
    Розвивати інтерес до кожної іноземної мови ( Концепція НМК " Francais 5 (1)'' ) [Текст] / Н. Чумак // Іноземні мови в начальних закладах. - 2005. - №2. - С. 82-86

Кл.слова (ненормовані):
ПІДРУЧНИК, ФРАНЦУЗЬКА МОВА
Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-115