Головна Спрощенний режим Опис

Бази даних


Статті з періодичних видань та збірок іноземними мовами- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Франчук, О.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
Сигли бібліотек за посиланням
1.
74.261.7
А-724


   
    Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів [Текст] : наук.-метод. вид. / Ред. О.Тищенко. - Рівне : Перспектива, 2004. - 388 c. - (Майстерня інновацій). - 15.00 р.
    Зміст:
Клепко, С. Інноваційні ідеї демократизації та менеджменту школи / С. Клепко. - С .16-32
Громовий, В. Як управляти шкільною освітою?(Американський досвід на тлі українських освітніх реалій) / В. Громовий. - С .32-45
Желюк, О. "Україна-США: паралелі освіти" / О. Желюк. - С .46-59
Середяк, Л. Використання інтерактивних технологій в управлінській діяльності. / Л. Середяк, О. Янушевич. - С .60-67
Ростоцька, М. До питання громадянської освіти в сучасній школі / М. Ростоцька. - С .68-77
Пометун, О. Інтерактивні технології навчання- реальний шлях до оновлення української школи. / О. Пометун. - С .78-77
Крутоус, В. Інтерактивний тренінг для вчителів:Створюємо демократичне середовище уроку. / В. Крутоус. - С .88-93
Козак, Л. Рейтингове оцінювання діяльності шкіл протягом навчального року / Л. Козак, о. Копанська. - С .94 -103
Демчук, О. Благодійні фонди - запорука прозорого використання неурядових коштів у державних закладах освіти. / О. Демчук. - С .104-109
Гонорська, А. Використання закордонного досвіду в адміністративно - фінансовому управлінні школою. / А. Гонорська, О. Франчук. - С .110 - 117
Жук, М. Використання сучасних технологій - створення нових можливостей розвитку післядипломної освіти. / М. Жук. - С .118 - 125
Шиян, О. Проблеми організації громадської освіти в школах нового типу. / О. Шиян. - С .126 - 130
Пометун, О. До питання досвіду впровадження інтерактивних технологій / О. Пометун. - С .132 - 135
Балаба, Л. Природа - очима душі / Л. Балаба. - С .136 - 141
Віллер, І. Щоб шкільний твір не був тягарем / І. Віллер. - С .142 - 149
Голуб, Т. Прагнення реалізувати себе / Т. Голуб. - С .150 - 155
Куриш, С. Комунікативний підхід у викладанні іноземної мови. / С. Куриш. - С .156 - 163
Люта, Л. Навчання письму як методична проблема. / Л. Люта, Т. Каша. - С .164 - 169
Саверська-Лихошва, В. Через науково-дослідницьке проектування до особистісно-орієнтованого навчання. / В. Саверська-Лихошва. - С .170-177
Скавронський, П. Інтегровані уроки географії й англійської мови / П. Скавронський. - С .178-185
Франчук, О. Розвиток критичного мислення на уроках англійської мови через знайомство з історією та культурою / О. Франчук. - С .186-195
Середяк, Л. Інтеграція ідей громадянської освіти у викладанні суспільних дисциплін. / Л. Середяк, А. Ковтонюк. - С .196-202
Зіннуров, Є. Робота над проектами у викладанніанглійської мови. / Є. Зіннуров. - С .202-213
Сеньковська, Г. Метод проектів на уроках громадянської освіти. / Г. Сеньковська. - С .214-217
Ремех, Т. Практичне право.Нові підходи до викладання права в середній школі. / Т. Ремех. - С .218-227
Полуботько, О. Як використовувати газетні статті під час застосування інтерактивного методу роботи"АЖУРНА ПИЛКА" у вивченні іноземних мов. / О. Полуботько. - С .228-233
Тарасова, О. Використання методу критичного мислення на уроках англійської мови. / О. Тарасова. - С .234-241
Костюк, І. Закордонний досвід як стимул до змін у викладанні та вивченні шкільної історії в Україні. / І. Костюк. - С .242-249
Войтенко, О. Сучасні підходи у викладанні історії. / О. Войтенко. - С .250-259
Ратушняк, С. Деякі аспекти шляху виховання громадянина. / С. Ратушняк. - С .260-262
Морзе, Н. Метод навчальних проектів. / Н. Морзе. - С .264-267
Мурзаков, С. Країна мрії: симуляційна гра чи підготовка до життя. / С. Мурзаков. - С .268-282
Буко, С. Американські підходи в гуманітарній галузі на приладі створення освітнього центру. / С. Буко. - С .282-293
Оратовський, Т. Урядуй собі сам- урятуй себе сам! / Т. Оратовський, В. Шторлін. - С .294-297
Педан-Слєпухіна, О. Інтернет-сторінка-інформаційне поле місцевої громади. / О. Педан-Слєпухіна. - С .298-301
Панченков, А. Молодь обирає дію- нова форма громадянського виховання учнів. / А. Панченков. - С .302-309
Шашура, Л. Волонтерство- невід'ємна складова виховної роботи в сучасній школі. / Л. Шашура. - С .310-323
Жадько, О. Волонтерство-шлях до громадського суспільства. / О. Жадько. - С .324-329
Саєнко, С. Дитячі громадські організації як елемент громадянської освіти. / С. Саєнко. - С .330-333
Тищенко, О. Дебати: інтерактивний спосіб мислення. / О. Тищенко. - С .334-341
Вукіна, Н. Від учнівського самоврядування до самоврядування вчителів і батьків. / Н. Вукіна. - С .342-349
Шкарупа, О. Впровадження методу складання проектів у навчально-виховному процесі сільської школи. / О. Шкарупа. - С .350-357
Цимбал, О. Учнівські проекти, спрямовані на реалізацію права дитини на вільне висловлювання. / О. Цимбал. - С .358-363
Лаворік, Т. Від програм партнерів до інтеграції курсу громадянської освіти. / Т. Лаворік, О. Кукла. - С .364-373
Пащук, В. Осмислення ролі гендерної освіти. / В. Пащук. - С .374-379
Дементієвська, Н. Чотири "родзинки"освітянського досвіду. / Н. Дементієвська. - С .380-385
УДК
ББК 74.261.7

Рубрики: Інтерактивні технології

Анотація: 10
Примірників всього: 2
ВІЛ (1), ЧЗ (1)
Вільні: ВІЛ (1), ЧЗ (1)

Знайти схожі

2.
14
А-724


    Франчук, О.
    Розвиток критичного мислення на уроках англійської мови через знайомство з історією та культурою [Текст] / О.Франчук // Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів : Наук.-метод. вид. / Ред. О.Тищенко. - Рівне : Перспектива, 2004. - С. 186-195 . - ISBN 966-7643-43-3
УДК
ББК 74.261.7

Рубрики: Мова англійська

Кл.слова (ненормовані):
Мислення критичне
Примірників всього: 2
ВІЛ (1), ЧЗ (1)
Вільні: ВІЛ (1), ЧЗ (1)

Знайти схожі

3.
74.261.7Англ
В44


    Франчук, О.
    Організація позакласної роботи, як складової навчально-виховного процесу,спрямованого на особистісний розвиток учня в контексті "полілогу культур" [Текст] / О.Франчук // Використання західного досвіду у шкільній освіті України. : 1997-2001. - Київ : Абрис, 2002. - С. 63-71
ББК 74.261.7Англ

Рубрики: Освіта--Методична робота

Кл.слова (ненормовані):
Навчання особистісне -- Робота позакласна
Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.
    (Немає відомостей про примірники)
Шифр: В1/2005/25
   Журнал

Вісник програм шкільних обмінів [Електронний ресурс] . - Киiв : Відділ преси, освіти та культури Посольства США. - www. usembassy.kiev.ua. - періодичність невідома
2005р. № 25
Зміст:
Гонорська, А. Перспективи впровадження фандрайзингу в сільских школах / А. Гонорська, О. Франчук. - С.3-7
Кл.слова: СІЛЬСЬКА ШКОЛА
Тищенко, о. Досвід - підмурівок успіху / о. Тищенко, О. Франчук. - С.8-11
Кл.слова: ДОСВІД
Управління школою, що змінюється. Порадник сучасного директора. - С.16-18
Кл.слова: УПРАВЛІННЯ, ОСВІТА
Протосеня, Т. Модель ООН / Т. Протосеня ; Т. Ладиченко; В. Бєлий. - С.19-20
Кл.слова: ООН
Ладиченко, Т. Перші кроки проекту " Громадянська освіта - Україна" : Разом з Європою у Європейський дім / Т. Ладиченко ; В. Бєлий. - С.21-22
Кл.слова: ГРОМАДЯНСЬКА, ОСВІТА
Бєлий, В. Про перспективи оновлення освіти. Погляд практика з злибинки / В. Бєлий. - С.23-25
Кл.слова: РЕФОРМА ОСВІТИ
Немає відомостей про примірники
Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.


    Гонорська, А.
    Перспективи впровадження фандрайзингу в сільских школах [Текст] / А. Гонорська, О. Франчук // Вісник програм шкільних обмінів. - 2005. - №25. - С. 3-7

Кл.слова (ненормовані):
СІЛЬСЬКА ШКОЛА
Дод.точки доступу:
Франчук, О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Тищенко, о.
    Досвід - підмурівок успіху [Текст] / о. Тищенко, О. Франчук // Вісник програм шкільних обмінів. - 2005. - №25. - С. 8-11

Кл.слова (ненормовані):
ДОСВІД
Дод.точки доступу:
Франчук, О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі