Головна Спрощенний режим Опис

Бази даних


Статті з періодичних видань та збірок іноземними мовами- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (25)Статті з періодичних видань та збірок (72)Документи про Рівненщину (16)Бібліотека творів авторів Рівненщини (2)Рівненщина: Минуле і сьогодення (6)Історична Волинь (109)Газета “Червоний прапор” (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=ОПИС<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 68
Показані документи с 1 за 10
Сигли бібліотек за посиланням
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
74.261.7Англ
В44


   
    Використання західного досвіду у шкільній освіті України. [Текст] : 1997-2001. - Київ : Абрис, 2002. - 181 С. - 15 грн.
    Зміст:
Ковтонюк, А. Про самоврядування та його місце у громадянській освіті. / А. Ковтонюк. - 5-8 с.
Поздняков, В. На шляху від громадянського виховання і освіти до новоєвропейського громадянського суспільства / В. Поздняков, А. Ковтонюк. - С .8-11
Медреш, Є. Освіта для демократії. / Є. Медреш. - 11-14 с
Оратовський, Т. Громадянська освіта та педагогіка толерантності. / Т. Оратовський, В. Шторлін. - 15-18 с
Руденко, Л. Початковій ланці-окремий суспільствознавчий курс / Л Руденко. - С .18-22
Горячев, В. Практичні шляхи та перспективи розвитку громадянської освіти в школі / В Горячев. - С .22-24
Горячов, В. Інформаційно-методичні матеріали з питань інтеграції елементів громадянської освіти в навчально-виховний процес закладів освіти / В Горячов. - С .24-26
Горячов, В. Програма інтегрованого курсу "Основи громадянської освіти для учнів 10-12 класів" / В Горячов. - С .26-27
Лаворик, Т. Досвід навчання з громадянської освіти / Т Лаворик. - С .27-42
Довга, н. Громадянська освіта через активні форми і методи навчання на уроках правознавства / н Довга. - С .42-52
Цуркан, Л. Проблеми та перспективи розвитку української школи / Л Цуркан. - С .53-54
Прокопишин, О. З досвіду впровадження громадсько державного управління школою / О Прокопишин. - С .54-55
Ананьєва, Н. В На шляху реформ та інновацій / Н.В Ананьєва. - С .55-58
Шиян, О. Організація життєдіяльності ліцею,інновації в управлінні та самоврядуванні / О Шиян. - С .58-60
Пукас, І. Через вивчення мов і культур-до культури миру,злагоди,співпраці / І Пукас. - С .60-62
Франчук, О. Організація позакласної роботи,як складової навчально-виховного процесу,спрямованого на особистісний розвиток учня в контексті"полілогу культур" / О Франчук. - С .63-71
Сагайдак, З. Від спільної мови-до міцної дружби та творчого співробітництва / З Сагайдак. - С .72-74
Якушев, І. Групи співробітництва. Опис досвіду / І. Якушев. - С .75-78
Куриш, С. Спільне навчання / С. Куриш. - С .78-82
Куриш, С. Громадянська освіта на уроках гуманітарного напрямку / С. Куриш. - С .82-84
Денисюк, Л. Елементи громадянської освіти на уроках англійської мови / Л Денисюк. - С .85-88
Павлюк, Л. Навчання англійської мови і соціального партнерства засобами рольової гри / Л Павлюк. - С .89-92
Клименко, Л. Виховуємо свідомого громадянина на уроках англійської мови / Л Клименко. - С .93-98
Свердлова, І. Робота над темою "Human Rights" на заняттях з англійської мови / І Свердлова. - С .98-100
Безрука, Л. "Навчаючи граматики англійської мови, виховую особистість / Л Безрука. - С .100-106
Самойлюкевич, І. Громадянознавство на уроках англійської мови: навчання через взаємодію / І Самойлюкевич, Л Забелло. - С .106-109
Шевчук, Г. Розвиток критичного мислення на матеріалі громадянської освіти / Г Шевчук. - С .110-113
Шатрова, Ж. Впровадження курсу "Practical Englih" на уроках іноземної мови / Ж Шатрова. - С .113-119
Навроцька, Є. Деякі аспекти методики викладання громадянської освіти в школах США / Є Навроцька. - С .119-121
Пометун, о. Як виникають та впливають на життя людей стереотипи? / о Пометун. - С .121-126
Попадюк, К. Становлення громадянської освіти в Україні. Погляд на проблему / К Попадюк. - С .127-128
Зінуров, Е. Спогади про участь у програмі / Е Зінуров. - С .129
Зіннуров, Е. Американські студії: відкриваємо Америку / Е Зіннуров. - С .129-163
Голубкова, Н. США: вчора і сьогодні / Н Голубкова, Т Герман. - С .163-165
Навроцька, Є. Індивідуальність у всьому / Є Навроцька. - С .165-167
Нечаєва, Н. Розробка уроку: президентські вибори / Н Нечаєва. - С .168-174
Матвієць, О. Спасибі тобі Америко! / О Матвієць. - С .174-180
ББК 74.261.7Англ

Рубрики: мова англійська--методика викладання

Вільних прим. немає

Знайти схожі


2.
74.261.7Англ
В44


    Якушев, І.
    Групи співробітництва. Опис досвіду [Текст] / І. Якушев // Використання західного досвіду у шкільній освіті України. : 1997-2001. - Київ : Абрис, 2002. - С. 75-78
ББК 74.261.7Англ

Рубрики: Освіта--Методична робота--Групове навчання

Кл.слова (ненормовані):
Спілкування
Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.
81
Я 741


   
    Язык и культура: Шестая международная научная конференция Т.2: Культурологический компонент языка.- 1998.-2.50 крб [Текст] : культурологічний компонент мови. - Киiв : Collegium, 1998. - C.160. - 2.50 крб
    Зміст:
Бариш, І. Л. Формула вступу російських, українських та англійських наукових статтях (порівняльний опис структурно-семантичних особливостей) / І.Л. Бариш. - С.13-22
Полищук, Н. П. Коммуникативный аспект пассивной конструкции в современном французском языке / Н.П. Полищук. - С.105-108
Потапенко, С. И. Имена собственные и имена-ориентиры в английском языке / С.И. Потапенко. - С.108-110
Федонюк, В. Є. Метафора як засіб образного моделювання світу (на матеріалі анімалістичної лексики слов*янських мов) / В.Є. Федонюк. - С.140-144
Хоменко, Н. С. Функционирование предикатов в русских, украинских и американских государственніх законодательных актах / Н.С. Хоменко. - С.146-150
Шинзюнь, Ян. Иноязычная лексика в современном русском языке в 80-х и 90-х годах ХХ века / Ян. Шинзюнь. - С.156-159
ББК 81

Вільних прим. немає

Знайти схожі


4.
81
Я 741


    Бариш, І.
    Формула вступу російських, українських та англійських наукових статтях (порівняльний опис структурно-семантичних особливостей) [Текст] / І.Л. Бариш // Мова і культура: Шоста міжнародна наукова конференція. Т.2 : Культурологічний компонент мови. - Киiв : Collegium, 1998. - С. 13-22
ББК 81

Рубрики: Мовознавство--Порівняння

Кл.слова (ненормовані):
Лексика
Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.
81.2(4 Укр)
Н34


   
    Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.20 [Текст]. - Острог : [б. в.], 2011. - 448 с. - Б. ц.
    Зміст:
Ананьян, Е. Фразеологічна оказіональність як лінгвістична проблема (на матеріалі сучасної англійської мови). / Е. Ананьян. - С .3-11
Бенкендорф, Г. Сприйняття блакитного кольору німецькою національною свідомостю на поетичному рівні. / Г. Бенкендорф. - С .11-17
Великорода, В. Евфемізми рекламного дискурсу: прагматика, семантика, словотвір. / В. Великорода. - С .25-31
Венгринович, А. Кількісні параметри синонімії іменника сучасної німецької мови (на матеріалі "Bulitta. Das Kruger Lexikon der Sunonyme). / А. Венгринович. - С .31-41
Гаврилюк, І. Лексико-семантичні особливості англіцизмів у німецькій періодиці (на матеріалі газети Hamburger abendblatt). / І. Гаврилюк. - С .41-49
Декало, В. Дієслова модальності в сучасній німецькій иові. / В. Декало. - С .49-57
Денисенко, С. Фразеологічна деривація: утворення і становлення фразеологічних одиниць з власним іменем, а також походження власних імен як їхньої складової частини. / С. Денисенко. - С .57-63
Жуковська, К. Літота в стилістиці та риториці. / К. Жуковська. - С .73-81
Кашуба, Н. Варіантне керування дієслів прийменниковими формами знахідного і орудного відмінків у сучасній словацькій мові. / Н. Кашуба. - С .81-85
Киселюк, Н. Способи номінації емоційного стану радості в мові і мовленні (на матеріалі англомовної прози). / Н. Киселюк. - С .85-91
Кірковська, І. Проблеми заперечення у сучасній французькій мові. / І. Кірковська. - С .91-97
Лесик, І. Контрастивні стилістичні засоби вербалізації іронії: лінгвокогнітивний аспект. / І. Лесик. - С .121-130
Марко, Н. Особливості застосування лінгвістичних теорій у художньому тексті (на прикладі роману Д.Лоджа "Nice work"). / Н. Марко. - С .137-142
Мартинюк, О. Особливості парадигматичного оформлення актантності у французькому мовленні. / О. Мартинюк. - С .142-150
Орлова, С. Лінгвальні засоби вираження індивідуального стилю автора у прозі Р. Баха. / С. Орлова. - С .156-170
Осовська, І. Маркери модальності в сучасному німецькомовному сімейному дискурсі. / І. Осовська. - С .170-178
Сидельникова, Л. Структурні та функціональні особливості основних принципів французькогописьма. / Л. Сидельникова. - С .178-185
Турчин, В. Німецький політичний дискурс та явище евфемії. / В. Турчин. - С .189-198
Уманець, А. Sentence conceptions in foreign linguistics. / А. Уманець. - С .198-204
Чистяк, О. Мовна дискримінація: синтаксичний аспект (на матеріалі німецького та українського художніх дискурсів). / О. Чистяк. - С .204-211
Чумак, Л. Редуплікація як спосіб словотвору в сучасній англійській мові. / Л. Чумак. - С .216-222
Драбовська, В. Загальні принципи створення моделі нового тлумачного лінгвокультурологічного словника американського варіанта англійської мови. / В. Драбовська. - С .229-237
Коцюк, Л. До проблеми впорядкування термінів лексикографії: назви словників, що здійснюють лексикографічний опис декількох мов і звязків між ними. / Л. Коцюк. - С .237-245
Минзак, О. Афіксальні антонімічні терміносполучення (на матеріалі англійської юридичної термінології). / О. Минзак. - С .251-259
Розводовська, О. Явище синонімії в термінології бізнесу. / О. Розводовська. - С .259-268
Семенчук, Ю. Способи проведення методичної класифікації англійської термінологічної лексики підмови міжнародної економіки. / Ю. Семенчук. - С .268-274
Коломієць, С. Жанрово-стильова домінанта у відтворенні англомовного опису винаходу у патентній літературі мовою перекладу. / С. Коломієць. - С .281-290
Крилова, Т. Врахування культурно-прагматичних конотацій під час перекладу наукових текстів. / Т. Крилова. - С .290-294
Лінькова, Д. Відтворення засобів характеризації літературних героїв в англо-українському перекладі. / Д. Лінькова. - С .294-302
Назарук, В. Проблема збереження при перекладі автентичного художнього коду тексту. / В. Назарук. - С .302-307
Проскуріна, Ю. Автопереклад як специфічний аспект території художнього перекладу. / Ю. Проскуріна. - С .307-312
Федорова, Л. Сучасні теплотехнічні терміни: зіставний та перекладознавчий аспекти. / Л. Федорова. - С .312-318
ББК 81.2(4 Укр)

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.
81.2(4 Укр)
Н34


    Коцюк, Л.
    До проблеми впорядкування термінів лексикографії: назви словників, що здійснюють лексикографічний опис декількох мов і звязків між ними. [Текст] / Л. Коцюк // Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.20. - Острог, 2011. - С. 237-244
ББК 81.2(4 Укр)

Рубрики: Мова англійська--Лексикографія

Кл.слова (ненормовані):
ПОРІВНЯЛЬННЯ -- СЛОВНИК
Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.
81.2(3)-9
Т29


   
    Тези доповідей XI наукової конференції ’’Каразінські читання:Людина. Мова. Комунікація’’ [Текст]. - Харків : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. , 2012. - 326 с. - Б. ц.
    Зміст:
Адаменко, М. Характер перекладацьких трансформацій у передачі поетичної своєрідності американської поезії українською мовою. / М. Адаменко. - С .3-4
Androsyuk, G. Legal analysis: legal brief. / G. Androsyuk. - С .4-6
Apтеменко, Ю. Щодо семантичного статусу англійських імплікативних дієслів на зразок ’’try’’. / Ю. Apтеменко. - С .6-8
Архипова, Е. Роль самооценки в формировании профессионально коммуникативной и социокультурной компетенции студентов-экономистов в процессе изучения английского языка. / Е. Архипова. - С .8-9
Архипова, Є. Інноваційні технології викладання іноземної мови в немовних вузах (робота з текстами професійної тематики). / Архипова Є. ; Архипова Є. . - С .9-11
Атанасова, М. Metaplan als eine moderationsmethode im deutschunterricht. / М. Атанасова. - С .11-12
Бабарикіна, Т. Кінесичні засоби в англомовному авторитарному дискурсі. / Т. Бабарикіна. - С .12-14
Бабенко, М. Лінгвальні особливості створення композиційно-мовленнєвої форми "опис" у творах саги "Сутінки" Стефані Муйєр. / М. Бабенко. - С .14-16
Бабич, Е. Вербальные реакции адресата на неискренние речевые акты в немецкоязычном дискурсе. / Е. Бабич. - С .16-18
Байбакова, І. Комунікативний підхід у контексті сучасних і традийійних методик вивчення іноземної мови. / І. Байбакова. - С .19-21
Балоцька, Л. Іноземна мова за професійним спрямуванням мотиваційні аспекти. / Л. Балоцька. - С .21-23
Балацька, О. Специфіка негативної оцінки у критичних зауваженнях англомовного наукового дискурсу. / О. Балацька. - С .23-24
Барташова, Г. Гендер як фактор впливу на невербальну поведінку авторитарних комунікатів. / Г. Барташова. - С .24-26
Бевз, Н. Интелектуальная коммуникация при переводе философских текстов в Украине. / Н. Бевз. - С .26-28
Безуглая, Л. Виды когерентности поэтического текста. / Л. Безуглая. - С .28-30
Белогуб, А. Концепт свобода в тополексике межнационального социума. / А. Белогуб. - С .30-31
Беспала, Л. Особливості формування ключових концептів карибської англомовної картини світу. / Л. Беспала. - С .31-33
Бєлозьорова, О. "Вертиголов та інші політичні тварини. Антологія німецької літератури 90-х років ХХ ст." / О. Бєлозьорова. - С .33-34
Білаш, О. Принципи фоносемантики як окремого мовознавчого напрямку. / О. Білаш. - С .34-36
Богуславська, Л. Особливості відтворення в перекладеному тексті омонімів як засобу мовної гри. / Л. Богуславська. - С .36-38
Бойко, Л. Особливості перекладу англомовної наукової літератури. / Л. Бойко. - С .38-40
Бойко, Ю. Загальні характеристики PR-дискурсу. / Ю. Бойко. - С .40-41
Булгакова, М. Типи індикаторів імплікатів у поетичному дискурсі. / М. Булгакова. - С .41-43
Бурка, Н. Синтагматика первинних фонологічних одиниць у кінакемній теорії. / Н. Бурка. - С .43-44
Бучіна, К. Засоби вираження образності в текстах німецькомовних фольклорних бувальщин. / К. Бучіна. - С .44-46
Валюкевич, Т. Имя концепта внешность в английской языковой картине мира. / Т. Валюкевич. - С .46-48
Ваховська, О. Историческое развитие концепта этики: грех в англоязычном дискурсе. / О. Ваховська. - С .48-49
Весна, М. Сучасні посібники в світлі зіставного вивчення мов. / М. Весна. - С .49-51
Волощук, І. Проблеми перекладу рекламних текстів. / І. Волощук. - С .51-53
Воробьева, И. Дискурсивные характеристики внутренней речи. / И. Воробьева. - С .53-54
Вороніна, К. Мовна антологія як когнітивний механізм утворення лексичного нонсенсу. / К. Вороніна. - С .54-56
Галіка, О. Вияви вербальної агресії в заголовках англомовних газет та її вплив на адресата. / О. Галіка. - С .56-58
Ганичева, Т. Роль преподавателя в формировании переводческих навыков и умений. / Т. Ганичева. - С .58-59
Глотова, А. Использование метода анализа конкретных ситуаций "Case Study" в профессионально-ориентированном обучении иностранному языку студентов технических специальностей. / А. Глотова. - С .59-61
Говоруха, Н. Структурные типы тавтологических высказываний. / Н. Говоруха. - С .61-63
Гончарова, В. Феномен третьей культуры в иноязычном образовании: презумпция стереотипа. / В. Гончарова. - С .63-64
Грабовська, І. Верифікативні питальні речення. / І. Грабовська. - С .64-66
Григоренко, В. Скандинавський вплив на становлення герундія в англійській мові. / В. Григоренко. - С .66-67
Гриняк, О. Категорія імпліцитності у стилістичних засобах вираження. / О. Гриняк. - С .67-69
Грудогло, Л. Методы и приемы проблемного обучения иностранному языку. / Л. Грудогло. - С .69-71
Гусєва, Г. Стратегії емотивного впливу в комічному дискурсі мовної особистості дитини. / Г. Гусєва. - С .71-72
Гусєва, П. "Немовні" факультети: нові завдання навчання і вивчення іноземних мов. / П. Гусєва. - С .72-74
Давыдова, Т. Имплицитная оценка в речевых актах немецкоязычного диалогического дискурса. / Т. Давыдова. - С .74-76
Дегтярьов, Д. Силабіка інформаційного повідомлення англомовних засобів масової комунікації. / Д. Дегтярьов. - С .76-77
Домброван, Т. Синтаксическая деривация с позиций лингвосинергетики. / Т. Домброван. - С .77-79
Дорогих, Р. Організація групової взаємодії у педагогічному процесі. / Р. Дорогих. - С .79-81
Дубцова, О. Вербальні та невербальні маркери комунікативної невдачі. / О. Дубцова. - С .81-82
Дудоладова, О. Культорологічний підхід до активізації читацької діяльності студентів-філологів. / О. Дудоладова. - С .82-84
Еременко, А. Концептуализация в политических речах Барака Обамы. / А. Еременко. - С .84-86
Ємельянова, О. Стратегія маніпуляції дискурсу фінансового прогнозу. / О. Ємельянова. - С .86-88
Ємець, О. Особливості використання тропеїчних прийомів перекладу художніх творів. / О. Ємець. - С .88-89
Жосан, Д. Трудности обучения монологической речи студентов технических вузов. / Д. Жосан. - С .89-91
Завгородний, С. Понятийные, образные и ценностные особенности лингвокультурного концепта chess/шахматы в английском языке. / С. Завгородний. - С .91-93
Займак, Т. Индикаторы лексико-структурных пресуппозиций. / Т. Займак. - С .93-94
Захарова, Н. Проблеми формування понятійно-категорійного апарату дискурсної текстолінгвістики. / Н. Захарова. - С .94-96
Зинченко, Н. Writing for special purposes. / Н. Зинченко. - С .96-97
Змиева, И. Концепт рождество в американской лингвокультуре. / И. Змиева. - С .97-99
Зоз, О. Developing phonetic competence. / О. Зоз. - С .99-101
Subkowa, M. Organisatorische fahigkeiten - der bestandteil des erfolgs der zukunftigen berufstatigkeit eines ingenieurs. / M. Subkowa. - С .101-102
Иванига, А. Работа с темой "этика в деловом общении" по английскому языку со студентами-экономистами. / А. Иванига. - С .102-104
Ікалюк, Л. Засоби вираження ексламаторності у британському художньому дискурсі. / Л. Ікалюк. - С .104-105
Ікалюк, Л. Аналітичні маркери порівняння у британському художньому дискурсі. / Л. Ікалюк. - С .105-107
Істоміна, Н. Автентичність аудіотекстів як критерій відбору навчального матеріалу для навчання майбутніх учителів аудіювання англомовних лекцій. / Н. Істоміна. - С .107-108
Каллен, Ю. Ситуації митного дискурсу. / Ю. Каллен. - С .108-110
Кальниченко, О. "Тарас Бульба" в українських шатах: проблеми відбору варіантів тексту для перекладу і вибору стратегій перекладу. / О. Кальниченко. - С .110-112
Калюжная, А. Концепт-сценарий тайна в классическом детективе. / А. Калюжная. - С .112-113
Каравашкин, В. Каузальность и композитная деривация в немецком языке. / В. Каравашкин. - С .113-115
Карамишева, Р. Моделі адресанта та адресата мовленнєвого жанру "повідомлення про стихійні лиха" на україномовних та англомовних інтернет-сайтах. / Р. Карамишева. - С .115-117
Карпусенко, Н. Лексичні засоби виразності в німецькомовних науково-лінгвістичних текстах. / Н. Карпусенко. - С .117-118
Каустов, А. Категорія комунікативної ситуації-онтологічне підгрунтя та міждисциплінарна рецепція. / А. Каустов. - С .118-120
Kysilyova, O. Jugendsprachforschung in deuttschland. / O. Kysilyova. - С .120-122
Кистол, Л. Некоторые психологические особенности педагогического сотрудничества при обучении иностранному языку. / Л. Кистол. - С .122-124
Кімакович, М. Процес формування лексичної компетенції при вивченні іноземної мови в технічному вузі. / М. Кімакович. - С .124-125
Коваленко, Р. Вербалізація концепту war в англійській мові. / Р. Коваленко. - С .125-126
Козлова, М. Гендерне питання у соціокультурному підході до перекладу у XVIII-XIX ст. / М. Козлова. - С .126-128
Kozlova, T. Imagicand diagrammatic icons: applications in proto-language. / T. Kozlova. - С .128-130
Колесник, K. До питання про формування умінь прфесійного спілкування іноземною мовою у майбутніх менеджерів. / K. Колесник. - С .130-131
Кононенко, Є. Образно-ценностная составляющая концепта семья. / Є. Кононенко. - С .131-133
Кононова, О. Структура й семантика фразеологізмів: синхронічний та діахронічний аспекти. / О. Кононова. - С .133-134
Консевич, М. Мовленнєва поведінка чоловіків і жінок у мультисторонній інтеракції: структурний аспект. / М. Консевич. - С .134-136
Коробова, Ю. Вміння дидактичного мовлення вчителя англійської мови на різних ступенях навчання. / Ю. Коробова. - С .136-138
Котлярова, Г. Роль алгоритмів у навчанні студентів ІV курсу укладнення соціокультурних коментарів як засобів адаптації автентичних англомовних текстів. / Г. Котлярова. - С .138-140
Котов, М. Полікультурна дискурсивна особистість у ситуації мовного нерозуміння. / М. Котов. - С .140-141
Кошелева, И. Общие характеристики модальных глаголов в китайском языке. / И. Кошелева. - С .141-143
Криворучко, С. Об особенностях реализации метакоммуникативного речевого акта контактива. / С. Криворучко. - С .143-145
Кропивка, А. Синтаксические структуры несобственно-прямой речи. / А. Кропивка. - С .145-146
Кузенна, Н. Моделі комунікативної ситуації. / Н. Кузенна. - С .146-148
Кузьмина, В. Обучение академическому реферированию студентов старших курсов языковых вузов. / В. Кузьмина. - С .148-150
Кушнэрова, О. Еволюція понять "свідомість" та ''мислення". / О. Кушнэрова. - С .150-152
Лабінська, Б. Міжкультурний підхід під час навчання іноземних мов на західноукраїнських землях (1918-1939). / Б. Лабінська. - С .152-153
Лєбєдєва, Т. Професійний сленг поліцейських Німеччини. / Т. Лєбєдєва. - С .157-159
Лисичкіна, І. Імідж сил охорони правопорядку: стратегії вербалізації (на матеріалі англомовного та україномовного мас-медіа дискурсу). / І. Лисичкіна. - С .159-160
Лисичкіна, О. Прагматика логіко-аргументативної взаємодії комунікантів в контексті англомовних ділових переговорів. / О. Лисичкіна. - С .160-162
Малишенко, А. Слоган як компонент рекламного дискурсу. / А. Малишенко. - С .172-174
Моисейкина, И. Проективные умения в профессиограме учителя английского языка. / И. Моисейкина. - С .184-186
Molchanskaya, O. Using Graphic Organizers to Increase efl Learners’ Reading Comprehension. / O. Molchanskaya. - С .187-188
Mysak, I. Developing EFL Students’ Summarizing Skills. / I. Mysak. - С .192-193
Невська, Ю. Вираження логічної необхідності у сам. / Ю. Невська. - С .196-197
Ольховська, А. Відбір та організація текстового матеріалу для формування навичок передачі імплікатур означеності в усному перекладі з аркуша. / А. Ольховська. - С .202-205
Оніщенко, Н. Етнонім як складова фразеологізму та ептоніму. / Н. Оніщенко. - С .205-206
Осяшина, О. Системность в организации содержания обучения иностранному языку. / О. Осяшина. - С .207-208
Павлова, Л. Лингвистические ресурсы оформления персонального политического сайта. / Л. Павлова. - С .208-209
Панченко, І. Імпліцитне вираження адресної референції у сучасному німецькомовному дискурсі. / І. Панченко. - С .210-211
Піхтовнікова, Л. Німецькомовна притча як дискурс. / Л. Піхтовнікова. - С .216-217
Присяжнюк, Ю. Плеоназми в англомовному дискурсі. / Ю. Присяжнюк. - С .224-226
Potolya, V. Goals and Techniques for Teaching speaking. / V. Potolya. - С .226-227
Рижа, Т. Переклад текстів як форма домашньої роботи студентів немовних ВНЗ. / Т. Рижа. - С .238-239
Романова, Н. Емотивні іменники давньоверхньонімецького періоду: словотвірний аспект. / Н. Романова. - С .241-242
Романченко, І. Іллокутивні особливості імпліцитних мовленнєвих актів, реалізованих дискримінацими висловленнями в сучасній німецькомовній пресі. / І. Романченко. - С .243-244
Рябих, Л. Інтерактивність англомовного академічного спілкування. / Л. Рябих. - С .248-250
Serdiuk, V. Aspects of Role Behaviour. / V. Serdiuk. - С .256-258
Сольська, Т. Поняття та статус національних різновидів німецької мови Німеччини, Австрії, та Швейцарії. / Т. Сольська. - С .269-270
Тверитнева, Л. О десемантизации слов с широким значением в речи. / Л. Тверитнева. - С .274-276
Тимошенкова, Т. Стилистико-коннотативный потенциал грамматических окказионализмов в современном английском языке. / Т. Тимошенкова. - С .276-277
Тупахіна, О. Лінгвокогнітивні засади семантичної деривації неологізмів. / О. Тупахіна. - С .281-282
Ткаченко, А. Типы комических высказываний немецкоязычного диалогического дискурса. / А. Ткаченко. - С .279-280
Українська, О. Формування методичних умінь учителя іноземної мови з оцінювання рівня навчальних досягнень учнів. / О. Українська. - С .284-285
Хорунжа, Л. Методичні аспекти використання тренінгів під час викладання англійської мови у ВНЗ. / Л. Хорунжа. - С .289-290
Elorya, E. Purposeful Reading in Teaching a Foreign Language. / E. Elorya. - С .285-287
Шарова, К. Аудіокнига як допоміжний засіб навчання читанню. / К. Шарова. - С .293-295
Scharonova, O. Stehende nominoverbale komplexe (sNVK) im phraseologishen paradigma. / O. Scharonova. - С .297-298
Шульга, С. Особливості утворення неологізмів в англійській мові та їх переклад українською. / С. Шульга. - С .302-303
Яценко, И. Креативные видиотехнологии на занятиях по иностранному языку. / И. Яценко. - С .304-305
Яценко, П. Номінативна організація сурядно-підрядного поліному сучасної німецької мови. / П. Яценко. - С .305-306
ББК 81.2(3)-9

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Бабенко, М.
    Лінгвальні особливості створення композиційно-мовленнєвої форми "опис" у творах саги "Сутінки" Стефані Муйєр. [Текст] / М. Бабенко // Тези доповідей XI наукової конференції ’’Каразінські читання:Людина. Мова. Комунікація’’. - Харків : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. , 2012. - С. 14-16

Рубрики: Мовознавство--Стилістика

Кл.слова (ненормовані):
ОПИС

Знайти схожі

9.
81.2(4 Укр)
Н34


   
    Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.118 [Текст]. - Кіровоград : [б. в.], 2013. - Б. ц.
    Зміст:
Самохіна, В. Англомовний жарт як компонент дискурсу / В. Самохіна. - С .29-35
Апалат, Г. Комунікативна стратегія конфлікту в текстах-інтерв’ю сучасної англомовної преси / Г. Апалат. - С .35-41
Бигунова, Н. Перлокутивный эффект речевых актов положительной оценки (на материале англоязычного художественного диалогического дискурса) / Н. Бигунова. - С .44-49
Бондаренко, Я. Пояснення як форма експлікації когнітивної діяльності мовної особистості в дискурсі (на матеріалі британського серіалу "Шерлок") / Я. Бондаренко. - С .52-57
Голощук, С. Прагматичні аспекти реалізації аргументативного компоненту в мовленнєвому акті порада (на матеріалі англомовних художніх творів) / С. Голощук. - С .74-77
Дяків, Х. Види мовленнєвого жанру "застереження" в українській і німецькій мовах / Х. Дяків. - С .81-85
Калитюк, Л. Питальні висловлення як непрямі мовленнєві акти констативи в англійській мові ХІІ-ХVII ст / Л. Калитюк. - С .92-96
Кишко, С. До проблеми редукції / елімінації когнітивного дискурсу (на прикладі модерованого висловлення в сучасному англомовному художньому дискурсі) / С. Кишко. - С .99-102
Кобринец, О. Основные характеристики речевого поведения французов в аспекте лингвокультурологии / О. Кобринец. - С .102-106
Козуб, Л. Лінгвокультурологічні особливості англійської і німецької друкованої реклами / Л. Козуб. - С .110-113
Ніколенко, А. Інтертекстуальність американського кіножанру / А. Ніколенко. - С .125-128
Осовська, І. Когнітивно-концептуальна карта німецькомовного матримоніального конфротативного дискурсу / І. Осовська. - С .128-134
Павленко, Л. Невербальні засоби комплементарної підтримки дискурсивного акту "підхоплення" в сучасному англійському діалогічному мовленні / Л. Павленко. - С .134-139
Ущина, В. Дискурс ризику як середовище конструювання позиції суб’єкта (на матеріалі англомовного медіа-дискурсу) / В. Ущина. - С .155-159
Шмелева, О. О некоторых достижениях феминистской лингвистики в области реформирования системы немецкого языка / О. Шмелева. - С .169-174
Баран, Г. Англомовний політичний інтернет дискурс веб-сайтів політичних партій США і Великої Британії / Г. Баран. - С .174-179
Бірюкова, Д. Опис інтер’єру в англомовному художньому дискурсі / Д. Бірюкова. - С .185-189
Бойко, О. Стилістична маркованість дискурсу політичних промов сучасних англомовних політиків (на прикладах промов Девіда Камерона та Барака Обами) / О. Бойко. - С .189-194
Ваврентович, Н. Лексико-семантичні та счтруктурні особливості англомовних реклакмних слоганів / Н. Ваврентович. - С .194-197
Гречихіна, Н. Економічний англомовний дискурс у ключових концетах / Н. Гречихіна. - С .197-202
Гузерчук, О. Дискурсивні та прагматичні характеристики ситуації підбадьорювання в сучасному англійському мовленні / О. Гузерчук. - С .206-211
Декало, О. Комунікативні стратегії адресанта-ініціатора в сучасному німецькомовному діловому дискурсі / О. Декало. - С .211-216
Євенчук, О. Метафорична модель "Familie - fauna": фреймо-слотова структуризація (на основі сучасного німецького публіцистичного дискурсу) / О. Євенчук. - С .223-226
Кузнецова, М. Дискурс як методологічне підгрунтя досліджень англомовних текстопросторів / М. Кузнецова. - С .247-250
Левченко, Н. Медійний інтернет-дискурс мистецтвознавчих англомовних онлайн-видань як невід’ємний компонент мережевої комунікації / Н. Левченко. - С .254-258
Лещенко, О. Синтаксичні і прагматичні особливості заголовків у рекламних повідомленнях (на матеріалі німецьких фінансових,страхових і консалтингових установ) / О. Лещенко. - С .258-264
Матковська, М. Опозиція "свій - чужий" у категоризації етнічних спільнот у сучасному англомовному політичному дискурсі / М. Матковська. - С .269-273
Паламар, Н. Прагмасинтаксичний аналіз мовленнєвого акту похвали в німецькій та українській мовах / Н. Паламар. - С .278-283
Сокирська, О. Систематизація ознак усної актуалізації висловлювань відмови в англійському діалогічному мовленні / О. Сокирська. - С .292-296
Талавіра, Н. Когнітивно-дискурсивні функції англомовних безартиклевих прийменникових зворотів: стратегія апеляції до чуттєвого задоволення / Н. Талавіра. - С .296-300
Толочко, О. Чинники експресивності синтаксичної моделі P-S в англійському та українському художньому дискурсі / О. Толочко. - С .300-306
Хаджикова, Н. Консенсус и разногласие: диалектика взаимосвязи в англоязычном публицистическом дискурсе / Н. Хаджикова. - С .306-309
Чернявская, О. Кросскультурная функция латинского языка в юридическом интернет-дискурсе Украины / О. Чернявская. - С .313-318
Шпак, О. Особливості структурно-інтеракційного аспекту реалізації контакторозмикання в англомовному інституційному дискурсі / О. Шпак. - С .318-322
Юшкевич, В. Комунікативні ситуації англомовного ділового дискурсу / В. Юшкевич. - С .330-331
Іваненко, С. Граматика німецької мови на зламі тисячоліть / С. Іваненко. - С .341-346
Козловский, В. Функции немецкого коньюктива / В. Козловский. - С .353-357
Ягупова, Л. Динаміка розвитку іменникових дериватів у середньоверхньонімецькій мові: префіксальні іменники з ur- / Л. Ягупова. - С .365-371
Бельмаз, Я. Проблема вираження майбутності в давньоанглійській мові / Я. Бельмаз. - С .371-374
Максимчук, Б. Граматична релевантність семантичної тотожності кваліфікативних слів сучасної німецької та англійської мов / Б. Максимчук. - С .387-392
Андрушенко, О. Інформаційно-структурні чинники варіативності порядку слів у давньоанглійському простому реченні / О. Андрушенко. - С .392-396
Бударина, Т. Семантика дериватов немецкого языка, образованных по модели un + partizip І / ІІ / Т. Бударина. - С .403-407
Головацька, Н. Етимологія англійських сенсорних дієслів / Н. Головацька. - С .407-412
Оленяк, М. Атрибутивні і сирконстантні конкретизувальні уточнення в англійській, українській та польській мовах / М. Оленяк. - С .456-460
Станіслав, О. Виникнення та функціонування сепаратизованих конструкцій у літературі французького модернізму (на матеріалі творів Г.Аполінера, А.Бретона, А.Жіда, А.Камю, Ж.-П.Сартра) / О. Станіслав. - С .460-464
Гладкоскок, Л. Сполучуваність прикметників зі значенням "світлий" у моделі [прикметник] + [прикметник] (на матеріалі сучасної англійської мови) / Л. Гладкоскок. - С .467-470
Плетенецька, Ю. Структурно-зіставний аналіз малого синтаксису сучасного англомовного відеоряду на прикладі п’яти американських художніх фільмів за морфологічною належністю головного слова та за будовою / Ю. Плетенецька. - С .474-478
Білоконенко, Ю. Вторинні предикати та критерії їх розмежування з первинними предикатами в сучасній французькій мові / Ю. Білоконенко. - С .478-481
КаліущенкоЮ. Ольфакторні дієслова в англійській та українській мовах / КаліущенкоЮ. - С .490-496
Лазебна, О. До питання про категоріальні особливості прислівників оцінки (на матеріалі сучасної німецької мови та її австрійського варіанту) / О. Лазебна. - С .499-503
Навроцька, Н. Префіксальні каузативні дієслова, які виражають психоемоційний стан особи в англійській, німецькій та українській мовах / Н. Навроцька. - С .516-521
Оробінська, Р. Структурно-семантичні особливості складнопідрядних речень у діалозі (на матеріалі німецьких художніх фільмів) / Р. Оробінська. - С .529-533
Сахнюк, О. Метафоричні дієслова на позначення болю в англійській мові / О. Сахнюк. - С .533-539
Хрупіна, Г. Дієслова зі значенням нейтральногго психічного впливу у сучасній німецькій мові / Г. Хрупіна. - С .539-544
Гаврилишин, Т. Функції порядку слів у підрядних реченнях німецької мови (прагмалінгвістичний і функціональний аспект) / Т. Гаврилишин. - С .544-549
Захарчук, І. Становлення афіксального заперечення у новоанглійській мові / І. Захарчук. - С .564-567
Корсун, О. Типи експліцитних та імпліцитних суб’єктів в англійських і українських суб’єктивних реченнях / О. Корсун. - С .567-573
Смеречинська, О. Проблематичність поділу німецьких дієслів за ознакою граничності / неграничності / О. Смеречинська. - С .577-580
Хижняк, М. Історична динаміка фомування дієслів, що позначають обертальний рух в англійській мові / М. Хижняк. - С .580-584
Ящик, Н. Морфологічний аспект вивчення німецьких етносимволів / Н. Ящик. - С .584-588
Шабаліна, О. Синтактико-стилістичні характерстики прикметників та а’дєктивних елементів у давньоанглійській прозі (на матеріалі "англосаксонської хроніки") / О. Шабаліна. - С .588-599
ББК 81.2(4 Укр)

Перейти к внешнему ресурсу https://www.cuspu.edu.ua/download/nz_2013_118.pdf

Знайти схожі

10.
81.2(4 Укр)
Н34


    Бірюкова, Д.
    Опис інтер’єру в англомовному художньому дискурсі [Текст] / Д. Бірюкова // Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.118. - Кіровоград, 2013. - С. 185-189
ББК 81.2(4 Укр)

Рубрики: Мова англійська

Кл.слова (ненормовані):
ДИСКУРС

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60