Головна Спрощенний режим Опис

Бази даних


Статті з періодичних видань та збірок іноземними мовами- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (162)Статті з періодичних видань та збірок (1144)Документи на електронних носіях (2)Документи про Рівненщину (409)Книги іноземними мовами (3)Бібліотека творів авторів Рівненщини (2)Рівненщина: Минуле і сьогодення (70)Історична Волинь (73)Газета “Червоний прапор” (553)Каталог періодичних видань РОУНБ (1945-) (1)Зведений каталог назв періодики бібліотек області (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=ДОСВІД<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 67
Показані документи с 1 за 10
Сигли бібліотек за посиланням
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
74.261.7
А-724


   
    Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів [Текст] : наук.-метод. вид. / Ред. О.Тищенко. - Рівне : Перспектива, 2004. - 388 c. - (Майстерня інновацій). - 15.00 р.
    Зміст:
Клепко, С. Інноваційні ідеї демократизації та менеджменту школи / С. Клепко. - С .16-32
Громовий, В. Як управляти шкільною освітою?(Американський досвід на тлі українських освітніх реалій) / В. Громовий. - С .32-45
Желюк, О. "Україна-США: паралелі освіти" / О. Желюк. - С .46-59
Середяк, Л. Використання інтерактивних технологій в управлінській діяльності. / Л. Середяк, О. Янушевич. - С .60-67
Ростоцька, М. До питання громадянської освіти в сучасній школі / М. Ростоцька. - С .68-77
Пометун, О. Інтерактивні технології навчання- реальний шлях до оновлення української школи. / О. Пометун. - С .78-77
Крутоус, В. Інтерактивний тренінг для вчителів:Створюємо демократичне середовище уроку. / В. Крутоус. - С .88-93
Козак, Л. Рейтингове оцінювання діяльності шкіл протягом навчального року / Л. Козак, о. Копанська. - С .94 -103
Демчук, О. Благодійні фонди - запорука прозорого використання неурядових коштів у державних закладах освіти. / О. Демчук. - С .104-109
Гонорська, А. Використання закордонного досвіду в адміністративно - фінансовому управлінні школою. / А. Гонорська, О. Франчук. - С .110 - 117
Жук, М. Використання сучасних технологій - створення нових можливостей розвитку післядипломної освіти. / М. Жук. - С .118 - 125
Шиян, О. Проблеми організації громадської освіти в школах нового типу. / О. Шиян. - С .126 - 130
Пометун, О. До питання досвіду впровадження інтерактивних технологій / О. Пометун. - С .132 - 135
Балаба, Л. Природа - очима душі / Л. Балаба. - С .136 - 141
Віллер, І. Щоб шкільний твір не був тягарем / І. Віллер. - С .142 - 149
Голуб, Т. Прагнення реалізувати себе / Т. Голуб. - С .150 - 155
Куриш, С. Комунікативний підхід у викладанні іноземної мови. / С. Куриш. - С .156 - 163
Люта, Л. Навчання письму як методична проблема. / Л. Люта, Т. Каша. - С .164 - 169
Саверська-Лихошва, В. Через науково-дослідницьке проектування до особистісно-орієнтованого навчання. / В. Саверська-Лихошва. - С .170-177
Скавронський, П. Інтегровані уроки географії й англійської мови / П. Скавронський. - С .178-185
Франчук, О. Розвиток критичного мислення на уроках англійської мови через знайомство з історією та культурою / О. Франчук. - С .186-195
Середяк, Л. Інтеграція ідей громадянської освіти у викладанні суспільних дисциплін. / Л. Середяк, А. Ковтонюк. - С .196-202
Зіннуров, Є. Робота над проектами у викладанніанглійської мови. / Є. Зіннуров. - С .202-213
Сеньковська, Г. Метод проектів на уроках громадянської освіти. / Г. Сеньковська. - С .214-217
Ремех, Т. Практичне право.Нові підходи до викладання права в середній школі. / Т. Ремех. - С .218-227
Полуботько, О. Як використовувати газетні статті під час застосування інтерактивного методу роботи"АЖУРНА ПИЛКА" у вивченні іноземних мов. / О. Полуботько. - С .228-233
Тарасова, О. Використання методу критичного мислення на уроках англійської мови. / О. Тарасова. - С .234-241
Костюк, І. Закордонний досвід як стимул до змін у викладанні та вивченні шкільної історії в Україні. / І. Костюк. - С .242-249
Войтенко, О. Сучасні підходи у викладанні історії. / О. Войтенко. - С .250-259
Ратушняк, С. Деякі аспекти шляху виховання громадянина. / С. Ратушняк. - С .260-262
Морзе, Н. Метод навчальних проектів. / Н. Морзе. - С .264-267
Мурзаков, С. Країна мрії: симуляційна гра чи підготовка до життя. / С. Мурзаков. - С .268-282
Буко, С. Американські підходи в гуманітарній галузі на приладі створення освітнього центру. / С. Буко. - С .282-293
Оратовський, Т. Урядуй собі сам- урятуй себе сам! / Т. Оратовський, В. Шторлін. - С .294-297
Педан-Слєпухіна, О. Інтернет-сторінка-інформаційне поле місцевої громади. / О. Педан-Слєпухіна. - С .298-301
Панченков, А. Молодь обирає дію- нова форма громадянського виховання учнів. / А. Панченков. - С .302-309
Шашура, Л. Волонтерство- невід'ємна складова виховної роботи в сучасній школі. / Л. Шашура. - С .310-323
Жадько, О. Волонтерство-шлях до громадського суспільства. / О. Жадько. - С .324-329
Саєнко, С. Дитячі громадські організації як елемент громадянської освіти. / С. Саєнко. - С .330-333
Тищенко, О. Дебати: інтерактивний спосіб мислення. / О. Тищенко. - С .334-341
Вукіна, Н. Від учнівського самоврядування до самоврядування вчителів і батьків. / Н. Вукіна. - С .342-349
Шкарупа, О. Впровадження методу складання проектів у навчально-виховному процесі сільської школи. / О. Шкарупа. - С .350-357
Цимбал, О. Учнівські проекти, спрямовані на реалізацію права дитини на вільне висловлювання. / О. Цимбал. - С .358-363
Лаворік, Т. Від програм партнерів до інтеграції курсу громадянської освіти. / Т. Лаворік, О. Кукла. - С .364-373
Пащук, В. Осмислення ролі гендерної освіти. / В. Пащук. - С .374-379
Дементієвська, Н. Чотири "родзинки"освітянського досвіду. / Н. Дементієвська. - С .380-385
УДК
ББК 74.261.7

Рубрики: Інтерактивні технології

Анотація: 10
Примірників всього: 2
ВІЛ (1), ЧЗ (1)
Вільні: ВІЛ (1), ЧЗ (1)

Знайти схожі

2.
74.261.7
А-724


    Громовий, В.
    Як управляти шкільною освітою?(Американський досвід на тлі українських освітніх реалій) [Текст] / В. Громовий // Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів : Наук.-метод. вид. / Ред. О.Тищенко. - Рівне : Перспектива, 2004. - С. 32-45 . - ISBN 966-7643-43-3
ББК 74.261.7

Рубрики: Освіта

   Америка Україна
Кл.слова (ненормовані):
Інновації
Примірників всього: 2
ВІЛ (1), ЧЗ (1)
Вільні: ВІЛ (1), ЧЗ (1)

Знайти схожі

3.
14
А-724


    Костюк, І.
    Закордонний досвід як стимул до змін у викладанні та вивченні шкільної історії в Україні [Текст] / І. Костюк // Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів : Наук.-метод. вид. / Ред. О.Тищенко. - Рівне : Перспектива, 2004. - С. 242-249 . - ISBN 966-7643-43-3
УДК
ББК 74.261.7

Рубрики: Мови іноземні

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
Методика зарубіжна
Примірників всього: 2
ВІЛ (1), ЧЗ (1)
Вільні: ВІЛ (1), ЧЗ (1)

Знайти схожі

4.
74.261.7Англ
В44


   
    Використання західного досвіду у шкільній освіті України. [Текст] : 1997-2001. - Київ : Абрис, 2002. - 181 С. - 15 грн.
    Зміст:
Ковтонюк, А. Про самоврядування та його місце у громадянській освіті. / А. Ковтонюк. - 5-8 с.
Поздняков, В. На шляху від громадянського виховання і освіти до новоєвропейського громадянського суспільства / В. Поздняков, А. Ковтонюк. - С .8-11
Медреш, Є. Освіта для демократії. / Є. Медреш. - 11-14 с
Оратовський, Т. Громадянська освіта та педагогіка толерантності. / Т. Оратовський, В. Шторлін. - 15-18 с
Руденко, Л. Початковій ланці-окремий суспільствознавчий курс / Л Руденко. - С .18-22
Горячев, В. Практичні шляхи та перспективи розвитку громадянської освіти в школі / В Горячев. - С .22-24
Горячов, В. Інформаційно-методичні матеріали з питань інтеграції елементів громадянської освіти в навчально-виховний процес закладів освіти / В Горячов. - С .24-26
Горячов, В. Програма інтегрованого курсу "Основи громадянської освіти для учнів 10-12 класів" / В Горячов. - С .26-27
Лаворик, Т. Досвід навчання з громадянської освіти / Т Лаворик. - С .27-42
Довга, н. Громадянська освіта через активні форми і методи навчання на уроках правознавства / н Довга. - С .42-52
Цуркан, Л. Проблеми та перспективи розвитку української школи / Л Цуркан. - С .53-54
Прокопишин, О. З досвіду впровадження громадсько державного управління школою / О Прокопишин. - С .54-55
Ананьєва, Н. В На шляху реформ та інновацій / Н.В Ананьєва. - С .55-58
Шиян, О. Організація життєдіяльності ліцею,інновації в управлінні та самоврядуванні / О Шиян. - С .58-60
Пукас, І. Через вивчення мов і культур-до культури миру,злагоди,співпраці / І Пукас. - С .60-62
Франчук, О. Організація позакласної роботи,як складової навчально-виховного процесу,спрямованого на особистісний розвиток учня в контексті"полілогу культур" / О Франчук. - С .63-71
Сагайдак, З. Від спільної мови-до міцної дружби та творчого співробітництва / З Сагайдак. - С .72-74
Якушев, І. Групи співробітництва. Опис досвіду / І. Якушев. - С .75-78
Куриш, С. Спільне навчання / С. Куриш. - С .78-82
Куриш, С. Громадянська освіта на уроках гуманітарного напрямку / С. Куриш. - С .82-84
Денисюк, Л. Елементи громадянської освіти на уроках англійської мови / Л Денисюк. - С .85-88
Павлюк, Л. Навчання англійської мови і соціального партнерства засобами рольової гри / Л Павлюк. - С .89-92
Клименко, Л. Виховуємо свідомого громадянина на уроках англійської мови / Л Клименко. - С .93-98
Свердлова, І. Робота над темою "Human Rights" на заняттях з англійської мови / І Свердлова. - С .98-100
Безрука, Л. "Навчаючи граматики англійської мови, виховую особистість / Л Безрука. - С .100-106
Самойлюкевич, І. Громадянознавство на уроках англійської мови: навчання через взаємодію / І Самойлюкевич, Л Забелло. - С .106-109
Шевчук, Г. Розвиток критичного мислення на матеріалі громадянської освіти / Г Шевчук. - С .110-113
Шатрова, Ж. Впровадження курсу "Practical Englih" на уроках іноземної мови / Ж Шатрова. - С .113-119
Навроцька, Є. Деякі аспекти методики викладання громадянської освіти в школах США / Є Навроцька. - С .119-121
Пометун, о. Як виникають та впливають на життя людей стереотипи? / о Пометун. - С .121-126
Попадюк, К. Становлення громадянської освіти в Україні. Погляд на проблему / К Попадюк. - С .127-128
Зінуров, Е. Спогади про участь у програмі / Е Зінуров. - С .129
Зіннуров, Е. Американські студії: відкриваємо Америку / Е Зіннуров. - С .129-163
Голубкова, Н. США: вчора і сьогодні / Н Голубкова, Т Герман. - С .163-165
Навроцька, Є. Індивідуальність у всьому / Є Навроцька. - С .165-167
Нечаєва, Н. Розробка уроку: президентські вибори / Н Нечаєва. - С .168-174
Матвієць, О. Спасибі тобі Америко! / О Матвієць. - С .174-180
ББК 74.261.7Англ

Рубрики: мова англійська--методика викладання

Вільних прим. немає

Знайти схожі


5.
74.261.7Англ
В44


    Лаворик, Т.
    Досвід навчання з громадянської освіти [Текст] / Т. Лаворик // Використання західного досвіду у шкільній освіті України. : 1997-2001. - Київ : Абрис, 2002. - С. 27-42
ББК 74.261.7Англ

Рубрики: Освіта громадянська--Методика викладання

Кл.слова (ненормовані):
СЦЕНАРІЙ
Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.
4И(09)
П957


   
    Питання романо-германської філології та методики викладання іноземних мов. В 2. [Текст] : республіканський науково-методичний збірник. - Київ : Радянська школа, 1975. - 187с. - 0руб.66коп.
    Зміст:
Харенко, М. Ф. До питання про взаємодію запозиченого та одвічно англійського лексичних елементів. / М. Ф. Харенко. - С.3-8
Лихошерст, Н. І Деякі особливості вживання артикля з компонентами субстантивних словосполучень з прийменником of / Н.І Лихошерст. - С .C8
Філановський, Г. Д. Розміщення фразеологічних одиниць у коротких словниках англійської мови. / Г.Д. Філановський. - С.11-16
Лев, Л. С. Аналіз словосполучення на синтагматичній та парадигматичній осях мови. / Л.С. Лев
Медвідь, О. С. Просторіччя в сучасній англістиці. / О.С. Медвідь. - С.20-25
Пилипенко, О. Ф. Інтонаційне вираження емоційно-вольових виявів у мовленні (на матеріалі питально-відповідних реплік англійського діалогічного мовлення). / О.Ф. Пилипенко. - С.25-29
Покровська, Г. О. Про характер розподілу слів у тексті (на матеріалі групи дієслів англійської мови). / Г.О. Покровська. - С.29-36
Куштенко, Л. Ю. Етимологічні спільності в побутовій лексиці англійської та української мов. / Л.Ю. Куштенко. - С.39-43
Секірін, В. П. До питання про лексичну асиміляцію запозичень та її аспекти в англійській мові. / В.П. Секірін. - С.43-48
Ставицька, Т. Є. До питання про лексико-граматичні особливості спонукально-відповідних реплік в англійському діалогічному мовленні. / Т.Є. Ставицька. - С.48-52
Чернова, А. Є. Лексично-семантичні особливості функціональних еквівалентів прямого спонукання в сучасній англійській мові. / А.Є. Чернова. - С.52-57
Тимошенко, Т. Р. Деякі питання класифікації телескопних слів (на матеріалі сучасної англійської мови). / Т.Р. Тимошенко. - С.67-62
Пономаренко, В. І. Про одну особливість сучасного публіцистичного стилю в США (на матеріалі газет і журналів США). / В.І. Пономаренко. - С.62-66
Студенець, Г. І. Деякі особливості конструкцій специфікативного розширення. / Г.І. Студенець. - С.66-70
Кобжев, О. М До питання про інтернаціоналізацію сільськогосподарської термінології грунтознавства). / О.М Кобжев. - С.70-73
Шамсутдінова, Р. М Розвиток англійської морфологічної термінології з середини 17 до другої половини 18ст. / Р. М Шамсутдінова. - С.73-76
Гаврись, В. І Специфіка структурного перетворення крилатих виразів у процесі їх переходу до складу фразеології (на матеріалі німецької мови). / В. І Гаврись. - С.76-81
Пророченко, О. П. Німецькі лексичні запозичення в лексико-семантичній системі української мови. / О.П. Пророченко. - С.81-85
Білогуб, А. Л. Вплив інтра- та екстралінгвістичних факторів на динаміку семантичних змін іншомовних термінів (на матеріалі термінів Presse i Speicher в німецькій мові). / А.Л. Білогуб. - С.85-89
Михайлюк, В. Г. Ранні переклади творів М.Коцюбинського німецькою мовою. / В.Г. Михайлюк. - С.89-93
Артемчук, Г. І Деякі загальні підсумки розвитку класичного вчення про німецький словотвір. / Г.І Артемчук. - С.93-96
Цима, Л. І Із спостережень над семантичним розвитком деяких дієслів руху в сучасній німецькій мові. / Л.І Цима. - С.96-100
Оганджанян, Ф. Г Вживання поширеного й непоширеного означення з стрижневим словом-дієприкметником у художній літературі 19-20ст. / Ф.Г Оганджанян. - С.100-106
Давиденко.О.М. Фоно-орфографічна асиміляція німецьких запозичень в українській мові (на основі лексики роману П.Козланюка Юрко Крук. / Давиденко.О.М. - с.106-110
Перепелиця, Т. І. До питання про збагачення німецької торговельно-економічної термінології калькуванням. / Т.І. Перепелиця. - С.110-113
Вільчек, Е. Е До питання про лінгвістичну структуру французького діалогічного мовлення. / Е.Е Вільчек. - С.113-118
Воробйова, Л. В. Стилістичні особливості підсилювальних фразеологічних одиниць у сучасній французькій мові. / Л.В. Воробйова. - С.118-122
Лінкевич, Л. Ф. До питання про логіко-синтаксичне членування речення в середньофранцузькій мові (на матеріалі хронік). / Л.Ф. Лінкевич. - С.122-127
Панич, Г. І. Порівняльне вивчення афіксації французької і української мов. / Г.І. Панич. - С.127-132
Зернова, Л. Г. Функції стилістичного прийому оновлення фразеологізмів в історичних романах Б.Преса Гальдоса. / Л. Г. Зернова. - С.132-138
Антипович, Н. К. Робота із словниковими зошитами з французької мови в 5-6-х класах загальноосвітньої школи. / Н.К. Антипович. - С.138-142
Ляховицький, М. В. Про систему вправ для розвитку мовної аудитирної пам’яті студентів- першокурсників мовного вузу. / М. В. Ляховицький, С.Ю. Ніколаєва. - С.142-147
Полякова, І. І. Деякі питання організації навчання читання літератури з фаху. / І.І. Полякова. - С.147-150
Чекаль, Г. С. До питання про частко програмований підручник з граматики для студентів 1 курсу мовного вузу. / Г.С. Чекаль. - С.150-154
Борисова, Р. І. Використання друкованого матеріалу у фоновправах. / Р.І. Борисова. - С.154-159
Бессонова, І. В. До питання про деякі психолінгвістичні особливості сприймання іншомовної лексики у звуковому коді в аспекті її методичної типології. / І.В. Бессонова. - С.159-161
Шевцова, К.І. До питання про навчання інтонації в мовному вузі. / К.І. Шевцова. - С.161-166
Онищенко, К. І. До проблеми навчання читання англійською мовою в 2-му класі. / К.І. Онищенко, В.М. Плахотник. - С.166-171
Гапонова, С. В. Залнжність основних характеристик вправ для керованого лабораторного заняття від його мети та змісту навчання (початковий етап навчання на факультеті англійської мови). / С.В. Гапонова. - С.171-175
Очкасова, В. М. Досвід зіставлення двох способів навчання діалогічного мовлення. / В.М. Очкасова. - С.175-181
Карпенко, Л. П. До питання про місце позаудиторного читання в системі видів навчального читання в мовному вузі. / Л. П. Карпенко. - сС.181-187
ББК 4И(09)

Вільних прим. немає

Знайти схожі


7.
4И(09)
П957


    Очкасова, В. М.
    Досвід зіставлення двох способів навчання діалогічного мовлення. [Текст] / В.М. Очкасова // Питання романо-германської філології та методики викладання іноземних мов. В 2. : Республіканський науково-методичний збірник. - Київ : Радянська школа, 1975. - С. 175-181
ББК 4И(09)

Рубрики: Мовознавство

Кл.слова (ненормовані):
МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ -- МОВЛЕННЯ ДІАЛОГІЧНЕ
Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.
81
Я41


   
    Язык и культура: Третья международная конференция. Тезисы. [Текст]. - Киев : [б. в.], 1994. - Б. ц.
    Зміст:
Курпіль, О. Розвиток шотландської мови у контексті британської культури. / О. Курпіль. - С .48-49
Глазунов, С. Паралингвистические средства в структуре английского языка. / С. Глазунов. - С .49-50
Корбозерова, Н. Некоторые особенности строения испанского языка ХVI-XVII в. / Н. Корбозерова. - С .52
Толкачева, О. О некоторых лингво-культурных особенностях французского языка в Канаде. / О. Толкачева. - С .54-55
Волосевич, С. Некоторые аспекты перевода английских преобразованных фразеологизмов на русский язык. / С. Волосевич. - С .69-70
Ефременкова, Т. К вопросу о переводе сложных единиц лексической синтагматики с английского языка на русский. / Т. Ефременкова. - С .70-72
Янішевський, О. Особливості літературного редагування художнього перекладу з польської (на матеріалі історичних романів Вацлава Гонщаровського "Ураган", "Рік 1809", "Кінногвардійці"). / О. Янішевський. - С .73-74
Кулинич, О. Особливості позиційної варіативності голосних у французькому складі (досвід експерименту). / О. Кулинич. - С .97
Гамзюк, Н. Отражение народных обычаев и традиций в фразеологизмах немецкого языка. / Н. Гамзюк. - С .108-109
Бруцкая, В. Сопоставительное рассмотрение отглагольных прилагательных немецкого и восточнославянских языков. / В. Бруцкая. - С .135-136
Ружицкая, Э. Степени сравнения имен прилагательных в немецком и русском языках. / Э. Ружицкая. - С .136-138
Швидкая, Л. О неопределенно-личном значении латентного субъекта вторичной предикативности (на материале причастий II немецкого языка). / Л. Швидкая. - С .141-143
Судорженко, Г. Структура речення в іспанській мові національного періоду. / Г. Судорженко. - С .162-163
Бокова, П. Особливості семантично-синтаксичної структури складних речень з підрядними часу в іспанській мові (період формування національної мови). / П. Бокова. - С .163-165
Бермас, Л. Вплив вивчення іноземних мов на культурний рівень майбутніх лікарів. / Л. Бермас. - С .270
Карпова, В. О важности учета интересов учащихся при проведении внеурочной работы по иностранному языку. / В. Карпова. - С .286-287
Ромащенко, Н. Пути активизации речевой деятельности иностранных учащихся на продвинутом этапе обучения. / Н. Ромащенко. - С .287-289
Петренко, Е. Тестовый контроль как фактор гуманизации процесса обучения в средней школе. / Е. Петренко. - С .308-309
Кутузова, Г. Проблемы гуманизации при обучении ситуациям общения изучающих иностранный язык на начальном этапе. / Г. Кутузова. - С .321-322
Киршо, С. Роль художественного текста в формировании языковой компетенции иностранных учащихся. / С. Киршо. - С .331-332
Мариньчак, С. Вплив вивчення іноземної мови на загальну культуру особистості студента. / С. Мариньчак. - С .335
Маруневич, Б. Експериментальна перевірка коплексу вправ для попередження і подолання міжмовної інтерференції на початковому етапі оволодіння німецькою мовою в мовному вузі. / Б. Маруневич. - С .341-342
Барабанова, Н. Базовая коммуникативная компетенция иностранных учащихся на этапе предвузовской подготовки. / Н. Барабанова. - С .342-343
ББК 81

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.
81
Я41


    Кулинич, О.
    Особливості позиційної варіативності голосних у французькому складі (досвід експерименту). [Текст] / О. Кулинич // Язык и культура: Третья международная конференция. Тезисы. . - Киев, 1994. - С. 97
ББК 81

Рубрики: Мова французька

Кл.слова (ненормовані):
ФОНЕТИКА
Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.
81.2(4 Укр)
Н34


   
    Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.27 [Текст]. - Острог : [б. в.], 2012. - 386 с. - Б. ц.
    Зміст:
Дегтярьова, І. Особливості формування та структурно-семантичної організації англомовної баскетбольної термінології / І. Дегтярьова. - С .9-13
Карачун, Ю. Продуктивні моделі творення складних іменників в сучасній англійській терміносистемі (на матеріалі підмови із електротехніки) / Ю. Карачун. - С .25-28
Коваль, Р. Термінологія реабілітації - сучасний стан та перспективи дослідження (на матеріалі французької та української мов) / Р. Коваль. - С .32-35
Кундис, Л. Національні корпуси іспанської мови / Л. Кундис. - С .39-42
Липка, С. Визначення характеру та сили парадигматичних зв’язків іменників на позначення зухвалості, нахабства в сучасній німецькій мові (за даними лексикографічних джерел) / С. Липка. - С .45-48
Лук’янець, Г. Семантичні особливості англійських складних кольороназв: досвід корпусного дослідження / Г. Лук’янець. - С .48-51
Минзак, О. Зв’язок антонімії та полісемії: коефіцієнт антонімічності загальновживаних та термінологічних антонімів (на матеріалі англійської юридичної термінології) / О. Минзак. - С .54-58
Мороз, А. Дериваційні особливості німецької та української фахових мов торгівлі / А. Мороз. - С .58-61
Надточій, Ю. Структура англоамериканізмів-термінів в політичній підсистемі сучасної нмецької мови / Ю. Надточій. - С .64-67
Ничко, О. Торгово-комерційна термінологія у художньому тексті (на матеріалі романів Дж.Стейнбека "The Grapes of Wrath", "East of Eden", "The Winter of our Discontent", "Tortilla Flat") / О. Ничко. - С .67-71
Стегніцька, Л. Статус відпрізвищевих утворень в англійській стоматологічній лексиці / Л. Стегніцька. - С .90-93
Холодій, І. Структурно-семантичні характеристики синонімічних одиниць соціологічної термінології сучасної англійської мови / І. Холодій. - С .93-97
Шишліна, О. Колороніми у термінах рослинництва сучасної німецької мови / О. Шишліна. - С .97-100
Янсон, В. Скорочення у складі англомовної лексики сфери освіти / В. Янсон. - С .100-102
Бистров, Я. Лінгвокогніивний поетнціал біографічного наративу роману Пітера Акройда "The Last Testament of Oscar Wilde" / Я. Бистров. - С .102-105
Блинова, І. Психологія внутрішнього діалогу (на матеріалі української та французької прози) / І. Блинова. - С .108-111
Брацка, М. Імагологічні аспекти історичної романістики Теодора Томаша Єжа / М. Брацка. - С .111-115
Бродська, О. Артур Шніцлер та Василь Стефаник: взаємодія художніх систем / О. Бродська. - С .115-118
Ващенко, Ю. Французький "регіональний" роман і українська "химерна" проза: типологічні жанрові риси / Ю. Ващенко. - С .124-126
Гарасим, Т. До типології образів головних героїв романів ініціації (за романами "Культ" Л.Дереша, "Лелека і Льоля" М.Нагача, "Дванадцять" Н.МакДонелла) / Т. Гарасим. - С .140-144
Гончарук, Р. Символізм колоронімів в оригінальній та перекладній поезії / Р. Гончарук. - С .144-147
Дімова, В. Критерії художеньої майстерності в поетиках Мартіна Опіца та Митрофана Довгалевського / В. Дімова. - С .153-158
Думчак, І. Проблема існування митця в суспільстві в новелі Аскольда Мельничука "Дерево світла" та новелістиці українських письменників ХХ ст.: порівняльно-типологічне зіставлення / І. Думчак. - С .163-167
Дяків, Ю. Драматургія Бернанда Шоу: дискурсивна дійсність та її інтерпретація / Ю. Дяків. - С .167-170
Здражко, А. Види авторського звертання до образу дитини у перекладних творах дитячої літератури / А. Здражко. - С .175-178
Кобута, С. Художня реалізація концепту "державна зрада" в романах Івана Багряного "Сад Гетсиманський" та Джорджа Оверла "1984" : порівняльний аспект / С. Кобута. - С .184-187
Котяш, І. Історія епістолярію в українському та польському літературознавстві / І. Котяш. - С .191-195
Крук, А. Концепт долі у художньому світі Т.Гарді та в українській літературі: естетичний аспект аналізу / А. Крук. - С .195-199
Лаврієнко, Т. "Життя серця" як магістральна традиція української та американської літератур / Т. Лаврієнко. - С .199-201
Лісова, Ю. Методика лінгвокогнітивного дослідження стану самостійності персонажа у французькій постмодерністській прозі / Ю. Лісова. - С .201-204
Лісовська, І. Анімалізація - діючий прийом створення космічних образів у прозі О.Гакслі та романі В.Винниченка "Сонячна машина" / І. Лісовська. - С .204-207
Лопушанський, Я. Рецепція творчості Карла Еміля Франціоза в Україні / Я. Лопушанський. - С .207-213
Лубас, О. Особливості творення і проблематика художнього образу у сучасному жіночому оповіданні США і України (Дж. Вайнер і І.Роздобудько) / О. Лубас. - С .213-217
Малишівська, І. Трансформація екзистенціалістських концепцій Ж.-П. Сартра та Л.Камю у творчості англійських письменників середини ХХст. (А.Мердок, В.Голдінг, К.Уілсон) / І. Малишівська. - С .220-23
Мельник, О. Художня рецепція і трансформація образів та мотивів творів Ф.Шиллера у творчості М. Маркевича / О. Мельник. - С .228-231
Осипов, П. Спочатку/споконвіку було слово? (до проблеми тлумачення та перекладу відомих рядків Й.В.Гете / П. Осипов. - С .244-247
Поневчинська, Н. Композиційнаструктура англомовної епіграми ХІV-ХІХст. / Н. Поневчинська. - С .249-252
Попадинець, О. Проблема національного характеру в історичних романах В.Скотта і М.Старицького / О. Попадинець. - С .252-256
Романенко, Н. Типологія художнього осмислення проблеми вимушеної міграції у творчості В.Стефаника, Е.Хемінгуея та Дж.Стейнбека / Н. Романенко. - С .259-263
Скалевська, Г. Фрагментарна поетика Гері Снайдера крізь призму українського перекладу / Г. Скалевська. - С .267-270
Турчинська, О. Проблема конформізму / нонконформізму жінки у повісті О.Кобилянської "Царівна" та романі Е.Гаскелл "Дружини і дочки " / О. Турчинська. - С .292-296
Турчин, М. Семантично-тропеїчні прояви поетизації художньої прози Л.Фойхтвангера у романі ''Die hassliche Herzogin Margarete Maultasch" / М. Турчин. - С .296-299
Хрущ, Л. Гендерні особливості поезії Сильвії Плат та Елізабет Бішоп / Л. Хрущ. - С .308-310
Циганок, О. Італійські ренесансні епітафії з тракту Якоба Понтана (1594) в українських поетиках ХVII-XVIII ст.:особливості комунікаційного процесу / О. Циганок. - С .310-313
Чик, Д. Жанрова специфіка "Фізіологічного нарису" в українській та англійській літературі першої половини ХІХ ст / Д. Чик. - С .317-321
Задільська, Г. Різновиди комплементації дієслів у ранньоновоанглійський період / Г. Задільська. - С .334-337
ББК 81.2(4 Укр)

Перейти к внешнему ресурсу https://lingvj.oa.edu.ua/nz_vyp_27

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60