Пошуковий запит: (<.>S=мова англійська -- ГРАМАТИКА<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 253
Показані документи с 1 за 20
Сигли бібліотек за посиланням
|
|
>1.
| Безрука Л. "Навчаючи граматики англійської мови, виховую особистість/Л Безрука // Використання західного досвіду у шкільній освіті України.. -Київ:Абрис, 2002.-С.100-106
|
>2.
| Огоновська О. Деякі спостереження над функціями прийменника "of" у сучасній англійській мові /О. Огоновська // Питання романо-германської філології:Видавництво Львівського університету, 1961.-С.96-100
|
>3.
| Лук'яненко О. Деякі моделі двоскладних бездієслівних речень сучасної англійської мови/О.Лук'яненко // Питання романо-германської філології та методики викладання іноземних мов. -Київ:Радянська школа, 1974,N Вып.1.-С.С.17-24
|
>4.
| Морева Н. Про дистрибутивні особливості дієслова THINK у сучаній англійській мові/Н. Морева // Питання романо-германської філології та методики викладання іноземних мов. -Київ:Радянська школа, 1974,N Вып.1.-С.С.25-29
|
>5.
| Пироженко Л. Деякі засоби відтворення російською мовою нереальної дії, вираженої в англійській мові конструкцією SHOULD/WOULD+перфективний інфінітив/Л. Пироженко // Питання романо-германської філології та методики викладання іноземних мов. -Київ:Радянська школа, 1974,N Вып.1.-С.С.29-35
|
>6.
| Акмалдінова О. До питання про комунікативну суть дієслівних сполучень у реченні сучасної англійської мови/О. Акмалдінова // Питання романо-германської філології та методики викладання іноземних мов. -Київ:Радянська школа, 1974,N Вып.1.-С.С.35-43
|
>7.
| Студенець Г. Компресія артиклів при розширенні адиції/Г.Студенець // Питання романо-германської філології та методики викладання іноземних мов. -Київ:Радянська школа, 1974,N Вып.1.-С.С.43-49
|
>8.
| Мандич Є. Про взаємодію мовних рівнів у синтаксично-лексичному полі мети/Є.Мандич // Питання романо-германської філології та методики викладання іноземних мов. -Київ:Радянська школа, 1974,N Вып.1.-С.С.49-55
|
>9.
| Малишев В. Деякі структурно-функціональні ознаки синтаксичних процесів редукування/В.Малишев // Питання романо-германської філології та методики викладання іноземних мов. -Київ:Радянська школа, 1974,N Вып.1.-С.С.61-65
|
>10.
| Байсара Л. Структурно-семантичні особливості форм найвищого ступеня порівняння прикметників (на матеріалі англійської мови)/Л. Байсара // Питання романо-германської філології та методики викладання іноземних мов. В3. -Київ:Радянська школа, 1976.-С.С.6-10
|
>11.
| Малишев В. Локальне співрозташування слова-репрезентанта та його антецедента/В. Малишев // Питання романо-германської філології та методики викладання іноземних мов. В3. -Київ:Радянська школа, 1976.-С.С.26-30
|
>12.
| Морева Н. Про значення прийменника в об’єктному дієслівному словосполученні в сучасній англійській мові/Н. Морева // Питання романо-германської філології та методики викладання іноземних мов. В3. -Київ:Радянська школа, 1976.-С.С.34-37
|
>13.
| Пироженко Л. Пунктуація як один із засобів відтворення емоційної модальності (на матеріалі російських перекладів роману М.Твена "Пригоди Тома Сойєра"/Л. Пироженко // Питання романо-германської філології та методики викладання іноземних мов. В3. -Київ:Радянська школа, 1976.-С.С.41-45
|
>14.
| Письменна О. Про деякі результати синтаксемного аналізу двох’ядерних бездієслівних речень (на матеріалі сучасної англійської мови)/О. Письменна // Питання романо-германської філології та методики викладання іноземних мов. В3. -Київ:Радянська школа, 1976.-С.С.45-47
|
>15.
| Рахімов М. До питання про уніфікацію форм вираження множини іменників в історії англійської мови /М. Рахімов // Питання романо-германської філології та методики викладання іноземних мов. В3. -Київ:Радянська школа, 1976.-С.С.47-52
|
>16.
| Студенець Г. Апозитивні конструкції англійської мови співвідносно з підрядними означальними реченнями та конструкціями розширення/Г. Студенець // Питання романо-германської філології та методики викладання іноземних мов. В3. -Київ:Радянська школа, 1976.-С.С.55-59
|
>17.
| Лихошерст Н. Деякі особливості вживання артикля з компонентами субстантивних словосполучень з прийменником of/Н. Лихошерст // Питання романо-германської філології та методики викладання іноземних мов. В 2.. -Київ:Радянська школа, 1975.-С.C8
|
>18.
| Ставицька Т.Є. До питання про лексико-граматичні особливості спонукально-відповідних реплік в англійському діалогічному мовленні./Т.Є. Ставицька // Питання романо-германської філології та методики викладання іноземних мов. В 2.. -Київ:Радянська школа, 1975.-С.С.48-52
|
>19.
| Чернова А.Є. Лексично-семантичні особливості функціональних еквівалентів прямого спонукання в сучасній англійській мові./А.Є. Чернова // Питання романо-германської філології та методики викладання іноземних мов. В 2.. -Київ:Радянська школа, 1975.-С.С.52-57
|
>20.
| Саленко І.І Про особливості функціонування дієслів в ін’юнктивах з ексспліцитною пресупозицією/І.І Саленко // Питання романо-германської філології та методики викладання іноземних мов. Вип 4.. -Київ:Радянська школа, 1977.-С.С.101-104
|
|
|