Головна Спрощенний режим Опис

Бази даних


Статті з періодичних видань та збірок іноземними мовами- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (216)Статті з періодичних видань та збірок (631)Документи на електронних носіях (1)Документи про Рівненщину (1599)Книги іноземними мовами (4)Рівненщина: Минуле і сьогодення (467)Історична Волинь (312)Газета “Червоний прапор” (606)Музичні твори (2)Каталог періодичних видань РОУНБ (1945-) (3)Зведений каталог назв періодики бібліотек області (13)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=школи<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 182
Показані документи с 1 за 20
Сигли бібліотек за посиланням
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.
74.261.7
А-724


   
    Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів [Текст] : наук.-метод. вид. / Ред. О.Тищенко. - Рівне : Перспектива, 2004. - 388 c. - (Майстерня інновацій). - 15.00 р.
    Зміст:
Клепко, С. Інноваційні ідеї демократизації та менеджменту школи / С. Клепко. - С .16-32
Громовий, В. Як управляти шкільною освітою?(Американський досвід на тлі українських освітніх реалій) / В. Громовий. - С .32-45
Желюк, О. "Україна-США: паралелі освіти" / О. Желюк. - С .46-59
Середяк, Л. Використання інтерактивних технологій в управлінській діяльності. / Л. Середяк, О. Янушевич. - С .60-67
Ростоцька, М. До питання громадянської освіти в сучасній школі / М. Ростоцька. - С .68-77
Пометун, О. Інтерактивні технології навчання- реальний шлях до оновлення української школи. / О. Пометун. - С .78-77
Крутоус, В. Інтерактивний тренінг для вчителів:Створюємо демократичне середовище уроку. / В. Крутоус. - С .88-93
Козак, Л. Рейтингове оцінювання діяльності шкіл протягом навчального року / Л. Козак, о. Копанська. - С .94 -103
Демчук, О. Благодійні фонди - запорука прозорого використання неурядових коштів у державних закладах освіти. / О. Демчук. - С .104-109
Гонорська, А. Використання закордонного досвіду в адміністративно - фінансовому управлінні школою. / А. Гонорська, О. Франчук. - С .110 - 117
Жук, М. Використання сучасних технологій - створення нових можливостей розвитку післядипломної освіти. / М. Жук. - С .118 - 125
Шиян, О. Проблеми організації громадської освіти в школах нового типу. / О. Шиян. - С .126 - 130
Пометун, О. До питання досвіду впровадження інтерактивних технологій / О. Пометун. - С .132 - 135
Балаба, Л. Природа - очима душі / Л. Балаба. - С .136 - 141
Віллер, І. Щоб шкільний твір не був тягарем / І. Віллер. - С .142 - 149
Голуб, Т. Прагнення реалізувати себе / Т. Голуб. - С .150 - 155
Куриш, С. Комунікативний підхід у викладанні іноземної мови. / С. Куриш. - С .156 - 163
Люта, Л. Навчання письму як методична проблема. / Л. Люта, Т. Каша. - С .164 - 169
Саверська-Лихошва, В. Через науково-дослідницьке проектування до особистісно-орієнтованого навчання. / В. Саверська-Лихошва. - С .170-177
Скавронський, П. Інтегровані уроки географії й англійської мови / П. Скавронський. - С .178-185
Франчук, О. Розвиток критичного мислення на уроках англійської мови через знайомство з історією та культурою / О. Франчук. - С .186-195
Середяк, Л. Інтеграція ідей громадянської освіти у викладанні суспільних дисциплін. / Л. Середяк, А. Ковтонюк. - С .196-202
Зіннуров, Є. Робота над проектами у викладанніанглійської мови. / Є. Зіннуров. - С .202-213
Сеньковська, Г. Метод проектів на уроках громадянської освіти. / Г. Сеньковська. - С .214-217
Ремех, Т. Практичне право.Нові підходи до викладання права в середній школі. / Т. Ремех. - С .218-227
Полуботько, О. Як використовувати газетні статті під час застосування інтерактивного методу роботи"АЖУРНА ПИЛКА" у вивченні іноземних мов. / О. Полуботько. - С .228-233
Тарасова, О. Використання методу критичного мислення на уроках англійської мови. / О. Тарасова. - С .234-241
Костюк, І. Закордонний досвід як стимул до змін у викладанні та вивченні шкільної історії в Україні. / І. Костюк. - С .242-249
Войтенко, О. Сучасні підходи у викладанні історії. / О. Войтенко. - С .250-259
Ратушняк, С. Деякі аспекти шляху виховання громадянина. / С. Ратушняк. - С .260-262
Морзе, Н. Метод навчальних проектів. / Н. Морзе. - С .264-267
Мурзаков, С. Країна мрії: симуляційна гра чи підготовка до життя. / С. Мурзаков. - С .268-282
Буко, С. Американські підходи в гуманітарній галузі на приладі створення освітнього центру. / С. Буко. - С .282-293
Оратовський, Т. Урядуй собі сам- урятуй себе сам! / Т. Оратовський, В. Шторлін. - С .294-297
Педан-Слєпухіна, О. Інтернет-сторінка-інформаційне поле місцевої громади. / О. Педан-Слєпухіна. - С .298-301
Панченков, А. Молодь обирає дію- нова форма громадянського виховання учнів. / А. Панченков. - С .302-309
Шашура, Л. Волонтерство- невід'ємна складова виховної роботи в сучасній школі. / Л. Шашура. - С .310-323
Жадько, О. Волонтерство-шлях до громадського суспільства. / О. Жадько. - С .324-329
Саєнко, С. Дитячі громадські організації як елемент громадянської освіти. / С. Саєнко. - С .330-333
Тищенко, О. Дебати: інтерактивний спосіб мислення. / О. Тищенко. - С .334-341
Вукіна, Н. Від учнівського самоврядування до самоврядування вчителів і батьків. / Н. Вукіна. - С .342-349
Шкарупа, О. Впровадження методу складання проектів у навчально-виховному процесі сільської школи. / О. Шкарупа. - С .350-357
Цимбал, О. Учнівські проекти, спрямовані на реалізацію права дитини на вільне висловлювання. / О. Цимбал. - С .358-363
Лаворік, Т. Від програм партнерів до інтеграції курсу громадянської освіти. / Т. Лаворік, О. Кукла. - С .364-373
Пащук, В. Осмислення ролі гендерної освіти. / В. Пащук. - С .374-379
Дементієвська, Н. Чотири "родзинки"освітянського досвіду. / Н. Дементієвська. - С .380-385
УДК
ББК 74.261.7

Рубрики: Інтерактивні технології

Анотація: 10
Примірників всього: 2
ВІЛ (1), ЧЗ (1)
Вільні: ВІЛ (1), ЧЗ (1)

Знайти схожі

2.
74.261.7
А-724


    Клепко, С.
    Інноваційні ідеї демократизації та менеджменту школи [Текст] / С. Клепко // Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів : Наук.-метод. вид. / Ред. О.Тищенко. - Рівне : Перспектива, 2004. - С. 16-32
ББК 74.261.7

Рубрики: Освіта

Кл.слова (ненормовані):
Інновації -- Менежмент
Примірників всього: 2
ВІЛ (1), ЧЗ (1)
Вільні: ВІЛ (1), ЧЗ (1)

Знайти схожі

3.
74.261.7
А-724


    Пометун, О.
    Інтерактивні технології навчання- реальний шлях до оновлення української школи [Текст] / О. Пометун // Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів : Наук.-метод. вид. / Ред. О.Тищенко. - Рівне : Перспектива, 2004. - С. 78-77 . - ISBN 966-7643-43-3
ББК 74.261.7

Рубрики: Освіта--Інтерактивні технології

   США--Україна
Кл.слова (ненормовані):
Інновації
Примірників всього: 2
ВІЛ (1), ЧЗ (1)
Вільні: ВІЛ (1), ЧЗ (1)

Знайти схожі

4.
14
А-724


    Шкарупа, О.
    Впровадження методу складання проектів у навчально-виховному процесі сільської школи [Текст] / О. Шкарупа // Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів : Наук.-метод. вид. / Ред. О.Тищенко. - Рівне : Перспектива, 2004. - С. 350-357 . - ISBN 966-7643-43-3
УДК
ББК 74.261.7

Рубрики: Мови іноземні

Кл.слова (ненормовані):
Методика проектна
Примірників всього: 2
ВІЛ (1), ЧЗ (1)
Вільні: ВІЛ (1), ЧЗ (1)

Знайти схожі

5.
74.261.7Англ
В44


   
    Використання західного досвіду у шкільній освіті України. [Текст] : 1997-2001. - Київ : Абрис, 2002. - 181 С. - 15 грн.
    Зміст:
Ковтонюк, А. Про самоврядування та його місце у громадянській освіті. / А. Ковтонюк. - 5-8 с.
Поздняков, В. На шляху від громадянського виховання і освіти до новоєвропейського громадянського суспільства / В. Поздняков, А. Ковтонюк. - С .8-11
Медреш, Є. Освіта для демократії. / Є. Медреш. - 11-14 с
Оратовський, Т. Громадянська освіта та педагогіка толерантності. / Т. Оратовський, В. Шторлін. - 15-18 с
Руденко, Л. Початковій ланці-окремий суспільствознавчий курс / Л Руденко. - С .18-22
Горячев, В. Практичні шляхи та перспективи розвитку громадянської освіти в школі / В Горячев. - С .22-24
Горячов, В. Інформаційно-методичні матеріали з питань інтеграції елементів громадянської освіти в навчально-виховний процес закладів освіти / В Горячов. - С .24-26
Горячов, В. Програма інтегрованого курсу "Основи громадянської освіти для учнів 10-12 класів" / В Горячов. - С .26-27
Лаворик, Т. Досвід навчання з громадянської освіти / Т Лаворик. - С .27-42
Довга, н. Громадянська освіта через активні форми і методи навчання на уроках правознавства / н Довга. - С .42-52
Цуркан, Л. Проблеми та перспективи розвитку української школи / Л Цуркан. - С .53-54
Прокопишин, О. З досвіду впровадження громадсько державного управління школою / О Прокопишин. - С .54-55
Ананьєва, Н. В На шляху реформ та інновацій / Н.В Ананьєва. - С .55-58
Шиян, О. Організація життєдіяльності ліцею,інновації в управлінні та самоврядуванні / О Шиян. - С .58-60
Пукас, І. Через вивчення мов і культур-до культури миру,злагоди,співпраці / І Пукас. - С .60-62
Франчук, О. Організація позакласної роботи,як складової навчально-виховного процесу,спрямованого на особистісний розвиток учня в контексті"полілогу культур" / О Франчук. - С .63-71
Сагайдак, З. Від спільної мови-до міцної дружби та творчого співробітництва / З Сагайдак. - С .72-74
Якушев, І. Групи співробітництва. Опис досвіду / І. Якушев. - С .75-78
Куриш, С. Спільне навчання / С. Куриш. - С .78-82
Куриш, С. Громадянська освіта на уроках гуманітарного напрямку / С. Куриш. - С .82-84
Денисюк, Л. Елементи громадянської освіти на уроках англійської мови / Л Денисюк. - С .85-88
Павлюк, Л. Навчання англійської мови і соціального партнерства засобами рольової гри / Л Павлюк. - С .89-92
Клименко, Л. Виховуємо свідомого громадянина на уроках англійської мови / Л Клименко. - С .93-98
Свердлова, І. Робота над темою "Human Rights" на заняттях з англійської мови / І Свердлова. - С .98-100
Безрука, Л. "Навчаючи граматики англійської мови, виховую особистість / Л Безрука. - С .100-106
Самойлюкевич, І. Громадянознавство на уроках англійської мови: навчання через взаємодію / І Самойлюкевич, Л Забелло. - С .106-109
Шевчук, Г. Розвиток критичного мислення на матеріалі громадянської освіти / Г Шевчук. - С .110-113
Шатрова, Ж. Впровадження курсу "Practical Englih" на уроках іноземної мови / Ж Шатрова. - С .113-119
Навроцька, Є. Деякі аспекти методики викладання громадянської освіти в школах США / Є Навроцька. - С .119-121
Пометун, о. Як виникають та впливають на життя людей стереотипи? / о Пометун. - С .121-126
Попадюк, К. Становлення громадянської освіти в Україні. Погляд на проблему / К Попадюк. - С .127-128
Зінуров, Е. Спогади про участь у програмі / Е Зінуров. - С .129
Зіннуров, Е. Американські студії: відкриваємо Америку / Е Зіннуров. - С .129-163
Голубкова, Н. США: вчора і сьогодні / Н Голубкова, Т Герман. - С .163-165
Навроцька, Є. Індивідуальність у всьому / Є Навроцька. - С .165-167
Нечаєва, Н. Розробка уроку: президентські вибори / Н Нечаєва. - С .168-174
Матвієць, О. Спасибі тобі Америко! / О Матвієць. - С .174-180
ББК 74.261.7Англ

Рубрики: мова англійська--методика викладання

Вільних прим. немає

Знайти схожі


6.
74.261.7Англ
В44


    Цуркан, Л.
    Проблеми та перспективи розвитку української школи [Текст] / Л.Цуркан // Використання західного досвіду у шкільній освіті України. : 1997-2001. - Київ : Абрис, 2002. - С. 53-54
ББК 74.261.7Англ

Рубрики: Освіта--Методика

Кл.слова (ненормовані):
Школознавство
Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.
4И(09)
П957


   
    Питання романо-германської філології та методики викладання іноземних мов. В 2. [Текст] : республіканський науково-методичний збірник. - Київ : Радянська школа, 1975. - 187с. - 0руб.66коп.
    Зміст:
Харенко, М. Ф. До питання про взаємодію запозиченого та одвічно англійського лексичних елементів. / М. Ф. Харенко. - С.3-8
Лихошерст, Н. І Деякі особливості вживання артикля з компонентами субстантивних словосполучень з прийменником of / Н.І Лихошерст. - С .C8
Філановський, Г. Д. Розміщення фразеологічних одиниць у коротких словниках англійської мови. / Г.Д. Філановський. - С.11-16
Лев, Л. С. Аналіз словосполучення на синтагматичній та парадигматичній осях мови. / Л.С. Лев
Медвідь, О. С. Просторіччя в сучасній англістиці. / О.С. Медвідь. - С.20-25
Пилипенко, О. Ф. Інтонаційне вираження емоційно-вольових виявів у мовленні (на матеріалі питально-відповідних реплік англійського діалогічного мовлення). / О.Ф. Пилипенко. - С.25-29
Покровська, Г. О. Про характер розподілу слів у тексті (на матеріалі групи дієслів англійської мови). / Г.О. Покровська. - С.29-36
Куштенко, Л. Ю. Етимологічні спільності в побутовій лексиці англійської та української мов. / Л.Ю. Куштенко. - С.39-43
Секірін, В. П. До питання про лексичну асиміляцію запозичень та її аспекти в англійській мові. / В.П. Секірін. - С.43-48
Ставицька, Т. Є. До питання про лексико-граматичні особливості спонукально-відповідних реплік в англійському діалогічному мовленні. / Т.Є. Ставицька. - С.48-52
Чернова, А. Є. Лексично-семантичні особливості функціональних еквівалентів прямого спонукання в сучасній англійській мові. / А.Є. Чернова. - С.52-57
Тимошенко, Т. Р. Деякі питання класифікації телескопних слів (на матеріалі сучасної англійської мови). / Т.Р. Тимошенко. - С.67-62
Пономаренко, В. І. Про одну особливість сучасного публіцистичного стилю в США (на матеріалі газет і журналів США). / В.І. Пономаренко. - С.62-66
Студенець, Г. І. Деякі особливості конструкцій специфікативного розширення. / Г.І. Студенець. - С.66-70
Кобжев, О. М До питання про інтернаціоналізацію сільськогосподарської термінології грунтознавства). / О.М Кобжев. - С.70-73
Шамсутдінова, Р. М Розвиток англійської морфологічної термінології з середини 17 до другої половини 18ст. / Р. М Шамсутдінова. - С.73-76
Гаврись, В. І Специфіка структурного перетворення крилатих виразів у процесі їх переходу до складу фразеології (на матеріалі німецької мови). / В. І Гаврись. - С.76-81
Пророченко, О. П. Німецькі лексичні запозичення в лексико-семантичній системі української мови. / О.П. Пророченко. - С.81-85
Білогуб, А. Л. Вплив інтра- та екстралінгвістичних факторів на динаміку семантичних змін іншомовних термінів (на матеріалі термінів Presse i Speicher в німецькій мові). / А.Л. Білогуб. - С.85-89
Михайлюк, В. Г. Ранні переклади творів М.Коцюбинського німецькою мовою. / В.Г. Михайлюк. - С.89-93
Артемчук, Г. І Деякі загальні підсумки розвитку класичного вчення про німецький словотвір. / Г.І Артемчук. - С.93-96
Цима, Л. І Із спостережень над семантичним розвитком деяких дієслів руху в сучасній німецькій мові. / Л.І Цима. - С.96-100
Оганджанян, Ф. Г Вживання поширеного й непоширеного означення з стрижневим словом-дієприкметником у художній літературі 19-20ст. / Ф.Г Оганджанян. - С.100-106
Давиденко.О.М. Фоно-орфографічна асиміляція німецьких запозичень в українській мові (на основі лексики роману П.Козланюка Юрко Крук. / Давиденко.О.М. - с.106-110
Перепелиця, Т. І. До питання про збагачення німецької торговельно-економічної термінології калькуванням. / Т.І. Перепелиця. - С.110-113
Вільчек, Е. Е До питання про лінгвістичну структуру французького діалогічного мовлення. / Е.Е Вільчек. - С.113-118
Воробйова, Л. В. Стилістичні особливості підсилювальних фразеологічних одиниць у сучасній французькій мові. / Л.В. Воробйова. - С.118-122
Лінкевич, Л. Ф. До питання про логіко-синтаксичне членування речення в середньофранцузькій мові (на матеріалі хронік). / Л.Ф. Лінкевич. - С.122-127
Панич, Г. І. Порівняльне вивчення афіксації французької і української мов. / Г.І. Панич. - С.127-132
Зернова, Л. Г. Функції стилістичного прийому оновлення фразеологізмів в історичних романах Б.Преса Гальдоса. / Л. Г. Зернова. - С.132-138
Антипович, Н. К. Робота із словниковими зошитами з французької мови в 5-6-х класах загальноосвітньої школи. / Н.К. Антипович. - С.138-142
Ляховицький, М. В. Про систему вправ для розвитку мовної аудитирної пам’яті студентів- першокурсників мовного вузу. / М. В. Ляховицький, С.Ю. Ніколаєва. - С.142-147
Полякова, І. І. Деякі питання організації навчання читання літератури з фаху. / І.І. Полякова. - С.147-150
Чекаль, Г. С. До питання про частко програмований підручник з граматики для студентів 1 курсу мовного вузу. / Г.С. Чекаль. - С.150-154
Борисова, Р. І. Використання друкованого матеріалу у фоновправах. / Р.І. Борисова. - С.154-159
Бессонова, І. В. До питання про деякі психолінгвістичні особливості сприймання іншомовної лексики у звуковому коді в аспекті її методичної типології. / І.В. Бессонова. - С.159-161
Шевцова, К.І. До питання про навчання інтонації в мовному вузі. / К.І. Шевцова. - С.161-166
Онищенко, К. І. До проблеми навчання читання англійською мовою в 2-му класі. / К.І. Онищенко, В.М. Плахотник. - С.166-171
Гапонова, С. В. Залнжність основних характеристик вправ для керованого лабораторного заняття від його мети та змісту навчання (початковий етап навчання на факультеті англійської мови). / С.В. Гапонова. - С.171-175
Очкасова, В. М. Досвід зіставлення двох способів навчання діалогічного мовлення. / В.М. Очкасова. - С.175-181
Карпенко, Л. П. До питання про місце позаудиторного читання в системі видів навчального читання в мовному вузі. / Л. П. Карпенко. - сС.181-187
ББК 4И(09)

Вільних прим. немає

Знайти схожі


8.
4И (07)
П 957


   
    Питання романо-германської філології та методики викладання іноземних мов. В3 [Текст] : республіканський науково-методичний збірник. - Київ : Радянська школа, 1976. - 159с. - ISBN 0 р.57 коп : Б. ц.
    Зміст:
Акодес, М. Й Бездієслівні конструкції у функції парцельованих членів двоскладних членів речень / М.Й Акодес. - С.3-6
Байсара, Л. І Структурно-семантичні особливості форм найвищого ступеня порівняння прикметників (на матеріалі англійської мови) / Л.І Байсара. - С.6-10
Бєлєхова, Л. І Про деякі особливості вживання елементарних речень як компонентів складного / Л.І Бєлєхова. - С.10-14
Воробйова, О. П Про граматичні індикатори синсемантії абзаца / О.П Воробйова. - С.14-19
Гріліхес, І. В Еліптичні і редуковані речення в мові реклами / І.В Гріліхес. - с.19-22
Лєпка, К. О Риторичне запитання як засіб реалізації імпліцитного заперечення / К.О Лєпка. - С.22-26
Малишев, В. М Локальне співрозташування слова-репрезентанта та його антецедента / В. М Малишев. - С.26-30
Морева, Н. І Про значення прийменника в обєктному дієслівному словосполученні в сучасній англійській мові / Н.І Морева. - С.34-37
Пащенко, Н. І Конотативні значення форм Indefinite i Continuous у сучасній англійській мові / Н.І Пащенко. - С.37-41
Пироженко, Л. А Пунктуація як один із засобів відтворення емоційної модальності (на матеріалі російських перекладів роману М.Твена "Пригоди Тома Сойєра" / Л.А Пироженко. - С.41-45
Письменна, О. О Про деякі результати синтаксемного аналізу двох*ядерних бездієслівних речень (на матеріалі сучасної англійської мови) / О.О Письменна. - С.45-47
Рахімов, М. Д До питання про уніфікацію форм вираження множини іменників в історії англійської мови / М.Д Рахімов. - С.47-52
Саленко, І. І Пресупозиція і мовне існування / І.І Саленко. - С.52-55
Студенець, Г. І Апозитивні конструкції англійської мови співвідносно з підрядними означальними реченнями та конструкціями розширення / Г. І Студенець. - С.55-59
Бєстужева, В. М З досвіду зіставлення парадигм дієслова geben в його безособових реалізаціях / В.М Бєстужева. - С.59-63
Гандзюк, С. П Про синтаксичну природу "другого додатка" та предикативного означення в сучасній німецькій мові (Валентно-трансформаційне дослідження) / С.П Гандзюк. - С.63-67
Козинська, Н. Г Про джерела поповнення категорії стану в німецькіц мові / Н.Г Козинська. - С.67-71
Левашова, М. О Складносурядне речення з питальною спрямованістю (на матеріалі німецької діалогічної мови) / М.О Левашова. - С.71-76
Оганджанян, Ф. Г Про деякі тенденції в розвитку розміру синтаксичних одиниць у сучасній німецькій мові (на прикладі поширеної означальної групи) / Ф.Г Оганджанян. - С.76-80
Романенко, О. Н Про семантико-синтаксичні зв*язки вставних та матричних речень / О.Н Романенко. - С.80-84
Савцова, М. П До питання про предикативні відношення і відповідні їм семантико-синтаксичні зв*язки / М.П Савцова, Г.І Олешко. - С.84--89
Цима, Л. І Актуалізація значення дієслова в сучасній німецькій мові (на матеріалі дієслів anschreiben, ansprechen / Л.І Цима. - С.89-92
Кірненко, В. П Перелічувальні речення з другорядними відтінками синтаксичної семантики / В.П Кірненко. - С.92-96
Панич, Г. І Структурно-семантичні особливості французьких прийменників порівняно з українськими / Г.І Панич. - с.96-100
Сухова, Л. В Синтаксичні конструкції, що виражають модальні відношення / Л.В Сухова. - С.100-104
Вороніна, М. М Про одну особливість вживання інфінітива в сучасній іспанській мові (До питання про нефлективну морфологію) / М.М Вороніна. - С.104-108
Гальченко, О. П Про граматичне значення конструкції volver+a+Infinitivo в сучасній іспанській мові / О.П Гальченко. - С.108-112
Криворчук, І. О Особливості синтаксичної валентності локалізатора в реченні сучасної іспанської мови / І.О Криворчук. - С.112-114
Кровоп*ятник, В. Д Вираження імперативності у мові роману Хуана Гойтісіло ,,Острів,, та способи передачі її в українській мові / В.Д Кровоп*ятник. - С.114-119
Урусова, Г. В До питання про дослідження структурно-семантичних варіантів безсполучникового складного речення в сучасній іспанській мові (на матеріалі ттворів Піо Барохи) / Г.В Урусова. - С.119-122
Тимошенко, Т. Р Структурно-морфологічні типи телескопних слів сучасної англійської мови / Т.Р Тимошенко. - С.122-127
Бессонова, І. В Про вплив довжини слова на сприймання іншомовної лексики у звуковому коді / І.В Бессонова; І.В Бесонова. - С.127-131
Гринюк, Г. А До питання про методичну типологію текстів наукового стилю / Г.А Гринюк. - С.131-134
Ємельянова, Г. О Визначення оптимальної довжини речення спеціального тексту для навчання аудіювання / Г.О Ємельянова. - С.134-139
Карпенко, Л. П Залежність деяких параметрів мовлення від словника студента / Л.П Карпенко. - С.139-142
Стеценко, О. О Про основні лексичні операції в мовній діяльності / О.О Стеценко. - С.142-147
Тимченко, О. Т Формування практичних умінь і навичок самостійної роботи над іноземною мовою в старших класів середньої школи / О.Т Тимченко. - С.147-151
Шевцова, Н. М Аудіювання французької інтонації студентами мовного вузу на початковому етапі навчання / Н.М Шевцова. - С.151-156
ББК 4И (07)

Вільних прим. немає

Знайти схожі


9.
4И (07)
П 957


    Тимченко, О.
    Формування практичних умінь і навичок самостійної роботи над іноземною мовою в старших класів середньої школи [Текст] / О. Тимченко // Питання романо-германської філології та методики викладання іноземних мов. В3 : Республіканський науково-методичний збірник. - Київ : Радянська школа, 1976. - С.147-151 . - ISBN 0 р.57 коп
ББК 4И (07)

Рубрики: Мовознавство

Кл.слова (ненормовані):
САМОСТІЙНА РОБОТА -- МЕТОДИКА
Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.
4И(09)
П957


    Антипович, Н. К.
    Робота із словниковими зошитами з французької мови в 5-6-х класах загальноосвітньої школи. [Текст] / Н.К. Антипович // Питання романо-германської філології та методики викладання іноземних мов. В 2. : Республіканський науково-методичний збірник. - Київ : Радянська школа, 1975. - С.138-142
ББК 4И(09)

Рубрики: Мова французька--Методика викладання

Кл.слова (ненормовані):
НАВЧАННЯ ЛЕКСИЦІ
Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.
74.261.7Англ
К144


    Казачимер, О.
    Педагогічна підтримка учнів [Текст] / О.С Казачимер. - Харків : Основа, 2009. - 79 с. - 18.80 грн
    Зміст:
Неуспішність школярів - одна з актуальних проблем сучасної школи . - С .4-32
Основні причини неуспішності учнів на уроках англійської мови / 32-41
Мовленнєві порушення як одна з головних причин неуспішності учнів на уроках англійської мови. Клініко-педагогічна класифікація мовних порушень . - С .41-42
Мовленнєві порушення як одна з головних причин неуспішності учнів на уроках англійської мови. Психолого-педагогічна класифікація мовних порушень . - С .44-46
Мовленнєві порушення як одна з головних причин неуспішності учнів на уроках англійської мови. Особливості планування уроків англійської мови під час роботи з дітьми, які мають легкі мовленнєві порушення . - С .46
Особливості планування уроків англійської мови під час роботи з дітьми, які мають легкі мовленнєві порушення . - С .46
Розробка коригувальних вправ для учнів, які мають фонетико-фонематичні порушеня . - С .46-58
Мовленнєві порушення як одна з головних причин неуспішності учнів на уроках англійської мови. Розробка фонетичних зарядок для використання на уроках англійської мови під час роботи з учнями з порушеннями фонематичного слуху . - С .58-61
Розробка коригувальних вправ для учнів, які мають легкі порушення усного мовлення . - С .61-69
Мовленнєві порушення як одна з головних причин неуспішності учнів на уроках англійської мови. Оптична дисграфія та шляхи її корегування на уроках англійської мови . - С .71-76
ББК 74.261.7Англ

Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.
74.261.7Англ
К144


   
    Неуспішність школярів - одна з актуальних проблем сучасної школи [Текст] // Казачимер О.С. Педагогічна підтримка учнів / О.С Казачимер. - Харків : Основа, 2009. - С. 4-32
ББК 74.261.7Англ

Рубрики: Мови іноземні--Методика викладання

Кл.слова (ненормовані):
Індивідуалізація навчання
Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.
81.2(4 Укр)
Н34


   
    Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.22 [Текст]. - Острог : [б. в.], 2012. - 304 с. - Б. ц.
    Зміст:
Богуш, А. Лінгводидактичний підхід до класифікації помилок у мовленні дошкільників. / А. Богуш. - С .164-174
Вашуленко, М. Проблема культури мовлення в наукових дослідженнях із педагогічних наук. / М. Вашуленко. - С .174-182
Голуб, Н. Комунікативна компетентність сучасного учня старших класів: суть проблеми і шляхи їїрозв’язання. / Н. Голуб. - С .182-192
Пентилюк, М. Підготовка культуромовної особистості вчителя-філолога в білінгвальному середовищі. / М. Пентилюк. - С .192-205
Хом’як, І. Аналіз підходів до вирішення проблеми формування орфографічних навичок. / І. Хом’як. - С .205-214
Златів, Л. Типові прояви явища мовної інтерференції в дискурсі студентів-філологів та шляхи їх подолання. / Л. Златів. - С .225-232
Ковальчук, Н. Компетентнісний підхід до формування пунктуаційних умінь і навичок в учнів основної школи. / Н. Ковальчук. - С .232-240
Пентилюк, І. Мовний етикет та його роль у вихованні підлітків. / І. Пентилюк. - С .257-264
ББК 81.2(4 Укр)

Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.
81.2(4 Укр)
Н34


    Ковальчук, Н.
    Компетентнісний підхід до формування пунктуаційних умінь і навичок в учнів основної школи. [Текст] / Н. Ковальчук // Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.22... - Острог, 2012. - С. 232-240
ББК 81.2(4 Укр)

Рубрики: Мовознавство /лінгвістика/

Кл.слова (ненормовані):
МЕТОДИКА -- Підхід компетентісний
Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.
74.261.7Англ
К755


    Кочубей , Н.
    Інтерактивне навчання англійського діалогічного мовлення молодших школярів. В.4. [Текст] / Н. Кочубей . - [Б. м. : б. в.]. - Б. ц.
    Зміст:
Етапи навчання англійського діалогічного мовлення учнів початкової школи. . - С .4-6
Інтерактивне навчання іноземної мови молодших школярів. . - С .6-13
ББК 74.261.7Англ


Знайти схожі

16.
74.261.7Англ
К755


   
    Інтерактивне навчання англійського діалогічного мовлення молодших школярів. В.4. [Текст]. - Киiв : [б. в.], 2012. - 64 с. - Б. ц.
    Зміст:
Етапи навчання англійського діалогічного мовлення учнів початкової школи. . - С .4-6
Інтерактивне навчання іноземної мови молодших школярів. . - С .6-13
Ігрові імітаційні вправи для інтерактивного навчання англійського діалогічного мовлення учнів початкової школи. . - С .13-18
Елементи ейдетики у процесі інтерактивного навчання англійського діалогічного мовлення молодших школярів. . - С .18-20
Приклади вправ до теми "Школа". . - С .20-37
Приклади вправ до теми "Людина". . - С .37-49
Приклади вправ до теми "Свята і традиції". . - С .49-62
ББК 74.261.7Англ

Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.
74.261.7Англ
К755


   
    Етапи навчання англійського діалогічного мовлення учнів початкової школи. [Текст] // Інтерактивне навчання англійського діалогічного мовлення молодших школярів. В.4. - Киiв : Ленвіт, 2012. - С. 4-6
ББК 74.261.7Англ

Рубрики: Мова англійська--Методика викладання--Початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
МОВЛЕННЯ ДІАЛОГІЧНЕ
Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.
74.261.7Нім
П279


   
    Перші кроки німецькою. [Текст]. - Киiв : Шкільний світ, 2011. - 128 с. - Б. ц.
    Зміст:
Батура, Г. Активізація комунікативності учнів початкової школи засобами рольової гри. / Г. Батура. - С .8-14
Лобанова, Є. Оволодіння іноземною мовою-умова саморегуляції особистості в сучасному світі. / Є. Лобанова. - С .14-18
Порицька, Т. Використання інноваційних технологій на уроках німецької мови. / Т. Порицька. - С .18-20
Плани-конспекти уроків (1-2 клас). . - С .20-97
Позакласні заходи. . - С .102-120
ББК 74.261.7Нім

Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.
74.261.7Нім
П279


    Батура, Г.
    Активізація комунікативності учнів початкової школи засобами рольової гри. [Текст] / Г. Батура // Перші кроки німецькою. - Киiв : Шкільний світ, 2011. - С. 8-14
ББК 74.261.7Нім

Рубрики: Мова німецька--Методика викладання--Початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
Гра рольова
Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.
74.261.7Англ
М645


    Мирошніченко, А.
    Аудіювання - це цікаво. [Текст] / А. Мирошніченко. - Харків : Основа, 2012. - 111 с. - Б. ц.
    Зміст:
Загальна характеристика аудіювання як вид мовленнєвої діяльності. Функції аудіювання. . - С .7-8
Психофізіологічні механізми аудіювання. . - С .8-11
Психологічні особливості аудіювання. . - С .11-13
Види аудіювання, які використовуються у процесі навчання. . - С .17-20
Вимоги до текстів для навчання аудіювання. . - С .20-21
Технології навчання аудіювання в умовах школи. . - С .21-26
Види контролю сформованності вміння аудіювання. . - С .26-31
Комунікативні вправи з формування, вдосконалення навичок, розвитку умінь аудіювання. (Типологія рівнів розуміння аудіотексту за класифікацією Т.Є.Сахарової і Ф.М.Рабинович). . - С .32-48
Комунікативні вправи з формування, вдосконалення навичок, розвитку умінь аудіювання. (Типологія рівнів розуміння аудіотексту за класифікацією Н.І.Гез). . - С .48-77
Комунікативні вправи з формування, вдосконалення навичок, розвитку умінь аудіювання. (Типологія рівнів розуміння аудіотексту за класифікацією О.Р.Лурія). . - С .77-111
ББК 74.261.7Англ

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120