Головна Спрощенний режим Опис

Бази даних


Статті з періодичних видань та збірок іноземними мовами- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Статті з періодичних видань та збірок (145)Документи про Рівненщину (29)Газета “Червоний прапор” (28)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=переваги<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
Сигли бібліотек за посиланням
1.
81.2(4 Укр)
Н34


   
    Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.104 (2) [Текст]. - Кіровоград : [б. в.], 2012. - 512 с. - Б. ц.
    Зміст:
Баракатова, Н. Українсько-польська міжмовна омонімія службових частин мови / Н. Баракатова. - С .11-14
Білецька, І. Двомовна освіта у середніх навчальних закладах США: історія становлення / І. Білецька. - С .14 -18
Шнуровська, Л. Іншомовна компетенція й комунікація білінгва / Л. Шнуровська. - С .31-34
Закреницька, Л. Способи запозичення іншомовних фахових номінативних одиниць в англійській християнсько-богословській терміносистемі / Л. Закреницька. - С .34-38
Девіцька, А. Специфіка словацько-англійського білінгвізму у поліетнічному просторі Словаччини / А. Девіцька. - С .41-45
Ібрагімова, С. Міжваріантні запозичення англійської мови сфери сучасних технологій / С. Ібрагімова. - С .45-49
Луговська, І. Ознаки латинських запозичень у німецькій мові / І. Луговська. - С .57-62
Онуфрієва, Ю. Англіцизми в німецькій мові: етапи використання / Ю. Онуфрієва. - С .66-71
Петровська, Ю. Соціолінгвістичні особливості у мовленні носіїв іспанської мови на території північного сходу США / Ю. Петровська. - С .71-76
Ермакова, В. Стереотипизированное предсчтавление оппозиции "свой-чужой"в русской и английской паремических картинах мира / В. Ермакова. - С .117-120
Семенчук, А. Англомовна актуалізація підслоту ареал фреймової структури концепту тероризм / А. Семенчук. - С .159-164
Бенькевич, Г. Культуротворчий вимір латинських висловів / Г. Бенькевич. - С .182-188
Гущина, С. Значення ментальності для формування мовної картини світу: компаративний аналіз української та англійської мов / С. Гущина. - С .201-204
Д’яконова, О. Концептуалізація горя в німецькій та українській романтичній ліриці у світлі міфолого-релігійних уявлень / О. Д’яконова. - С .209-213
Калініченко, В. Польова стратифікація вербалізованих концептів "успіх" і "success" (на матеріалі сучасної української та американської художньої літератури). / В. Калініченко. - С .220-227
Кирилюк, С. Дієслівна парадигма номінативного поля концепту дорога (на матеріалі народних казок) / С. Кирилюк. - С .232-236
Лащук, О. Лексичні вербалізатори бінарного концепту "distanz" у німецькій мові / О. Лащук. - С .244-248
Милик, О. Мовна репрезентація концепту "любов" у пізньолатинському романі / О. Милик. - С .248-252
Ніколаєва, Т. Лінгвокогнітивні особливості британських традиційних міфологем "Winter of Discontent" та "Falklands War" / Т. Ніколаєва. - С .259-262
Сушкевич, О. Методика дослідження аксіологічної модальності (на матеріалі інтерв’ю англійською та українською мовами) / О. Сушкевич. - С .282-287
Щербина, С. Концепти success failure в асоціативно-оразній системі англомовних паремійних одиниць / С. Щербина. - С .294-298
Бельмаз, Я. Роль дисципліни "Історія англійської мови" у підготовці майбутніх учителів англійської мови / Я. Бельмаз. - С .306-309
Гришкова, Л. Професійна підготовка майбутнього вчителя іноземної мови в контексті модернізації педагогічної освіти / Л. Гришкова. - С .309-314
Литвиненко, Н. Психолінгвістичний аспект вивчення мовних понять / Н. Литвиненко. - С .314-318
Морська, Л. Психолінгвістичний та інтерактивний підходи до визначення сутності іншомовної стратегічної компетенції / Л. Морська. - С .318-326
Бичок, А. Міжкультурна комунікативна компетентність як інтегративна характеристика професійної компетентності фахівця зовнішньоекономічної діяльності / А. Бичок. - С .335-339
Буткова, Г. Наукові підходи щодо визначення сутності комунікативної майбутнього вчителя - філолога / Г. Буткова. - С .344-347
Гладка, О. Використання технології розвитку критичного мислення як умова формування творчої компетентності майбутнії учителів іноземної мови / О. Гладка. - С .347-350
Дакаленко, О. Адаптований момент самонавчання німецькій мові студентів-спортсменів під час тренування / О. Дакаленко. - С .354-357
Дмітренко, І. Шляхи удосконалення методичної підготовки майбутніх вчителів інозмної мови початкової школи / І. Дмітренко. - С .364-368
Зінукова, Н. Шляхи удосконаленя професійної підготовки усних перекладачів у вищому навчальному закладі / Н. Зінукова. - С .368-372
Кашуба, О. Культура професійного спілкування у фаховій підготовці вчителя іноземних мов / О. Кашуба. - С .372-377
Кеба, Т. Соціокультурний компонент в процесі формування комунікативної компетенції при вивченні іноземної мови / Т. Кеба. - С .377-380
Ковальчук, В. Використання віртуального навчального середовища moodele для створення електронного курсу-практикуму з іноземної мови за фаховим спрямуванням / В. Ковальчук. - С .380-388
Костюченко, К. Інтерактивні методи як засіб формування критичного мислення студентів на заняттях з англійської мови / К. Костюченко. - С .388-392
Лабенко, О. Проблема особистісно орієнтованого підходу у навчанні англійської мови на немовних факультетах / О. Лабенко. - С .392-397
Ліштаба, Т. Формування мовної культури майбутнього спеціаліста-перекладача / Т. Ліштаба. - С .397-402
Ріжняк, О. Тестування як один із засобів оцінювання знань студентів з курсу "латинська мова" / О. Ріжняк. - С .402-406
Рибінська, Ю. Методи активізації творчої діяльності студентів факультетів іноземних мов / Ю. Рибінська. - С .406-410
Стрельченко, Л. Інтерактивні технології у формуванні комунікативної компетенції студентів мовних факультетів / Л. Стрельченко. - С .416-420
Токарєва, Т. Деякі аспекти навчання читання у підготовці майбутніх вчителів німецької мови / Т. Токарєва. - С .420-426
Труханова, Т. Підходи у навчанні діалогічного мовлення / Т. Труханова. - С .426-431
Черньонков, Я. Науково-дослідна робота майбутніх учителів іноземних мов у процесі індивідуалізації їхньої професійної підготовки / Я. Черньонков. - С .431-436
Ягеніч, Л. Навчання усного іншомовного мовлення студентів немовних ВНЗ / Л. Ягеніч. - С .436-440
Володько, А. Етапи формування соціокультурної компетенції майбутніх перкладачів на основі контрастивного аналізу української та німецької культур / А. Володько. - С .440-443
Воронкова, Н. Формування міжкультурної компетенції особистості в процесі навчання іноземної мови / Н. Воронкова. - С .443-448
Данукало, Н. Реалізація проблемного методу навчання через модель "мозкового штурму" при вивченні іноземних мов / Н. Данукало. - С .448-452
Джагарян, Ю. Інтерактивні методи навчання іноземній мові: Case Study. Переваги та недоліки / Ю. Джагарян. - С .452-455
Когут, Т. Шляхи оптимізації навчання іноземних мов в неспеціальних вищих навчальниз закладах за умов кредитно-модульної системи:отиваційний аспект / Т. Когут. - С .459-463
Кочергина, Л. Гуманитарный аспект изучения иностранного языка в неязыковом вузе / Л. Кочергина. - С .463-467
Кравчук, Л. Професійна підготовка вчителів іноземних мов у другій половині ХХст / Л. Кравчук. - С .467-474
Лубянова, О. Формування іншомовної соціокультурної компетенції у студентів із вадами слуху в ВНЗ / О. Лубянова. - С .474-478
Луканська, Г. Основні шляхи вдосконалення практичних навиків усного перекладу / Г. Луканська. - С .478-481
Мальцева, И. Метод проэктов как синтез профессиональной и языковой подготовки студентов-социологов / И. Мальцева
ББК 81.2(4 Укр)

Перейти к внешнему ресурсу https://www.cuspu.edu.ua/download/nz_2012_104_2.pdf

Знайти схожі

2.
81.2(4 Укр)
Н34


    Джагарян, Ю.
    Інтерактивні методи навчання іноземній мові: Case Study. Переваги та недоліки [Текст] / Ю. Джагарян // Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.104 (2). - Кіровоград, 2012. - С. 452-455
ББК 81.2(4 Укр)

Рубрики: Мови іноземні--Методика викладання

Кл.слова (ненормовані):
Методи інтерактивні

Знайти схожі

3.
81.2(4 Укр)
Н34


   
    Наукові записки. Філологічні науки. В.136 [Текст]. - Кіровоград : [б. в.], 2013. - 592 с. - Б. ц.
    Зміст:
Кагановська, О. Відтворення тропів у перекладі (на матеріалі сучасної французької прози) / О. Кагановська. - С .6-11
Панченко, О. Назви англомовних газетних та наукових статей: структура, семантика та переклад / О. Панченко. - С .28-32
Білоус, О. Вільгельм Горошовський та Францішка Штайніц як перекладачі творів українських письменників німецькою мовою: критичний штрих з історії перекладу / О. Білоус. - С .38-43
Білас, А. Емотивність розмовно-фамільярних питальних висловлень в оригіналі та перекладі (на матеріалі роману А.Жіда "Фальшивомонетники" / А. Білас. - С .43-49
Бондар, М. Турецькі соціальні гоноративи та особливості їх перекладу в художньому тексті / М. Бондар. - С .49-53
Василенко, О. Граматичні та лексичні особливості перекладу в художньому тексті / О. Василенко. - С .49-53
Володина, Т. Особенности перевода научных лингвистических текстов / Т. Володина. - С .57-61
Гомон, Н. Персоніфікація, уособлення, прозопопея: до питання терміна (перекладознавчий аспект) / Н. Гомон. - С .61-66
Козуб, Л. Специфіка перекладу англійських та німецьких багатокомпонентних термінів з гідробіології аквакультури українською мовою / Л. Козуб. - С .79-83
Моісеєва, Н. Особливості відтворення імпліцитної та експліцитної оцінності неологічної лексики при перекладі німецького політичного дискурсу українською мовою / Н. Моісеєва. - С .92-97
Павлик, В. Екстралінгвальні чинники творення публіцистичного тексту: перекладацький аспект / В. Павлик. - С .101-104
ПермІнова, А. Соціокультурний аспект девіантності у поетичному перекладі / А. ПермІнова. - С .104-108
Поровознюк, Р. Методики оцінки якості перекладу методичних опитувальників / Р. Поровознюк. - С .108-113
Топачевський, С. Перекладацька деформаці як локальна дискурсивна стратегія / С. Топачевський. - С .117-121
Фадєєва, О. Відтворення ономастикону англомовних анімаційних фільмів в українському перекладі / О. Фадєєва. - С .121-127
Волкова, О. Специфіка відтворення макроконцепту "портрет" на синтаксичному рівні (на матеріалі художніх творів німецьких та австрійських письменників кінця ХХ - початку ХХІ століття та їх перекладів українською мовою) / О. Волкова. - С .127-131
Івасків, Я. Реалії в текстах юридичної документації / Я. Івасків. - С .135-138
Іщенко, Т. Досвід лінгвістичного аналізу ділового тексту:комунікативно-прагматичні норми та переклад / Т. Іщенко. - С .138-142
Каушанська, Л. Молодіжний сленг та способи перекладу українською мовою / Л. Каушанська. - С .142-146
Польщикова, В. Проблеми перекладу англійських полісемічних економічних термінів українською мовою / В. Польщикова. - С .146-150
Струк, І. Відтворення лексичних аномалій діалектного мовлення персонажів в українських перекладах твору Марка Твена"Пригоди Гекльберрі Фінна" / І. Струк. - С .153-159
Трофімчук, І. Відтворення ключових мовленнєвих актів драматичного твору в перекладі / І. Трофімчук. - С .165-170
Бобкова, Т. Формування реєстру корпусного словника колокацій / Т. Бобкова. - С .174-179
Ільченко, М. Аспекти локалізації прикладного програмного забезпечення / М. Ільченко. - С .179-183
Рубан, Л. Використання сучасних інформаційних технологій у процесі викладання іноземної мови студентам вищих навчальних закладів / Л. Рубан. - С .188-192
Хацер, Г. Шляхи реалізації семантичного аналізу у комп’ютерній лінгвістиці (на матеріалі англійської мови) / Г. Хацер. - С .192-197
Хомицька, І. Моделювання статистичних структур функціональних стилів англійської мови / І. Хомицька. - С .209-214
Бельмаз, Я. Граматичний та біологічний рід іменників у давньоанглійській мові / Я. Бельмаз. - С .221-225
Максимчук, Б. До проблеми частин мови та лінгвального статусу прикметника у сучасній німецькій та англійській мовах / Б. Максимчук. - С .238-243
Гандзюк, О. Категорія часу українського та англійського дієслова (рекомендації для студентів-іноземців) / О. Гандзюк. - С .248-251
Емельянова, Л. Специфика передачи пространственных показателей обьекта (на материале предиката lie в английском языке) / Л. Емельянова. - С .259-265
Корсун, О. Особливості синтаксичної організації статальних суб’єктивних речень в англійській і українській мовах / О. Корсун. - С .269-274
Максимів, О. Морфосемантична етноспецифіка перської та української публіцистики / О. Максимів. - С .279-287
Пянковська, І. Репрезентація категорії необхідності засобами деоничної модальності (на матеріалі німецької мови) / І. Пянковська. - С .301-306
Станіслав, О. Когезія як вияв синтагматичного типу синтаксису (на матеріалі французької мови) / О Станіслав. - С .312-317
Верезубенко, М. Лексико-семантичні групи чотири- та п’ ятивалентних ітеративних предикатів у семантико-синтаксичній структурі речень німецької та української мов німецької та української мов / М. Верезубенко. - С .324-328
Попова, О. Динаміка часо-видових граматичних категорій англійського дієслова в передвиборчому дискурсі США / О. Попова. - С .331-336
Брухаль, Я. Особливості вживання часових форм дієслова в інформативних статтях англомовного публіцистичного дискурсу / Я. Брухаль. - С .341-345
Вольницька, Д. Модифікація іменної фрази у сучаснй англійській мові / Д. Вольницька. - С .345-350
Гетьман, В. Дієслівні морфологічні відмінності між британським та американським варіантами англійської мови у англомовних новинних текстах BBC та CNN (на матеріалі онлайн новин) / В. Гетьман. - С .350-353
Каленська, А. Іменникова синтаксична транспозиція в граматичній системі турецької мови / А. Каленська. - С .358-361
Ляшенко, Р. Формально-семантичні характеристики перфекту в давньоанглійській мові / Р. Ляшенко. - С .361-365
Очковська, А. Дієслово seem як структурний елемент рейзингової конструкції з підметом в англійській мові / А. Очковська. - С .365-370
Татуревич, Н. Структурні особливості імперативного речення в сучасній англійській мові / Н. Татуревич. - С .370-373
Яхимець, А. Кастильська мова в епоху відродження / А. Яхимець. - С .373-377
Бігич, О. Особливості організації професійно орієнтованого навчання аудіювання майбутніх учителів іспанської мови з використанням освітнього сайту / О. Бігич. - С .377-383
Валігура, О. Використання мультимедійних технологій у навчанні іноземної мови в лінгвістичному університеті / О. Валігура. - С .383-388
Шандрук, С. Концепція мультикультурності в контексті іншомовної освіти США / С. Шандрук. - С .397-402
Божко, Н. Іншомовне середовище як умова професійної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до організації розуової діяльності / Н. Божко. - С .411-417
Великодська, О. Проблеми навчання письмового перекладу / О. Великодська. - С .421-424
Гладка, О. Розвиток умінь креативного письма на заняттях з іноземної мови / О Гладка. - С .424-429
Дацків, О. Комплекс вправ для вдосконалення лексичних навичок говоріння майбутніх учителів англійської мови засобами драматизації / О. Дацків. - С .434-438
Калиняк, Б. Методологічні засади процесу індивідуалізації в контексті дистанційного навчання / Б. Калиняк. - С .442-448
Клюфінська, І. Методичні підходи у викладанні іноземної мови професійного спрямування та для спеціальних цілей у технічному університеті / І. Клюфінська. - С .448-451
Коротяєва, І. Портфельна технологія у самостійній роботі студентів-філологів з іноземної мови / І. Коротяєва. - С .455-460
Костюченко, К. Особливості навчання монологічного мовлення на заняттях з англійської мови у ВНЗ / К. Костюченко. - С .463-469
Кравчук, Л. Використання сучасних інтерактивних методів навчання на уроках іноземних мов / Л. Кравчук. - С .469-472
Лабенко, О. Критичне мислення - перспективний шлях модернізації процесу навчання іноземним мовам студентів немовних факультетів / О. Лабенко. - С .472-478
Ліштаба, Т. Формування стилістичних умінь і навичок у контексті професійної підготовки філологів / Т. Ліштаба. - С .478-483
Огурцова, О. Навчання ділової англійської мови на сучасному етапі розвитку інформаційного суспільства / О. Огурцова. - С .483-486
Поміркована, Т. Проблеми формування навичок вживання англійських прийменників / Т. Поміркована. - С .486-490
Ріжняк, О. Використання іноваційних методів навчання при викладанні латинської мови в юридичній освіті / О. Ріжняк. - С .490-494
Скоробагата, О. Теоретичні засади формування інтерактивної компетентності майбутніх вчителів іноземних мов у процесі фахової підготовки / О. Скоробагата. - С .498-503
Смірнова, Л. Концептуальні основи формування соціокультурної компетентності сучасного вчителя іноземної мови / Л. Смірнова. - С .503-509
Стрельченко, Л. Формування інформаційно-комунікаційної компетентності викладачів англійської мови в контексті болонського процесу / Л. Стрельченко. - С .509-514
Токарєва, Т. Організація роботи із текстами публіцистичного стилю на факультеті іноземних мов педагогічного ВНЗ / Т. Токарєва. - С .514-520
Труханова, Т. Аналіз уроку як передмова формування особистості сучасного вителя іноземної мови / Т. Труханова. - С .520-525
Черньонков, Я. Професійно-орієнтована підготовка майбутнього вчителя іноземних мов: нова парадигма / Я. Черньонков. - С .528-534
Шевченко, І. Основні переваги використання змішаної форми навчання у процесі підготовки сучасних фахівців вищих навчальних закладів України / І. Шевченко. - С .534-537
Щербакова, О. Застосування когнітивно-комунікативної методики навчання аналітичному читанню / О. Щербакова. - С .537-540
Бекбулатов, Т. Какими личными качествами и профессиональными навыками должен обладать современный переводчик? / Т. Бекбулатов. - С .540-543
Бронетко, І. Складові лінгвосоціокультурної компетенції / І. Бронетко. - С .543-548
Маслова, А. Критеріальний апарат визначення ефективності методики навчання англійського наукового писемного мовлення магістрів на основі аналізу педагогічних досліджень / А. Маслова. - С .560-566
Соснова, В. Особистісно зорієнтований підхід до викладання дисципліни "українська література" у вищому навчальному заклады / В. Соснова. - С .572-575
Стрельченко, О. Порівняльне дослідження змісту підготовки магістрів з технічного перекладу в університетах США та України / О. Стрельченко. - С .575-580
Усачова, Л. Метод рольової гри у викладанні дисциплін будівельних спеціальностей / Л. Усачова. - С .580--590
ББК 81.2(4 Укр)

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.
81.2(4 Укр)
Н34


    Шевченко, І.
    Основні переваги використання змішаної форми навчання у процесі підготовки сучасних фахівців вищих навчальних закладів України [Текст] / І. Шевченко // Наукові записки. Філологічні науки. В.136. - Кіровоград, 2013. - С. 534-537
ББК 81.2(4 Укр)

Рубрики: Мови іноземні--Методика викладання

Кл.слова (ненормовані):
НАВЧАННЯ ДИСТАНЦІЙНЕ
Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.
81.0
А43


   
    Актуальні питання лінгвістики, літературознавства та інноваційної методики викладання іноземних мов [Текст] : п’ята Всеукраїнська наукова конференція. 19-20 травня 2011 р. - Тернопіль : [б. в.], 2011. - 247 с. - Б. ц.
    Зміст:
Бек, Г. Роль та значення антонімів у перекладах в німецькій мові / Г. Бек. - С .5-7
Валігура, О. Вимовний акцент в англійському мовленні українців / О. Валігура. - С .9-11
Гребенюк, М. Лексико-семантичні розряди евфемізмів британського політичного дискурсу / М. Гребенюк. - С .17-19
Загородня, Л. Дейктичне значення англійського означеного артикля як проблема перекладу українською мовою / Л. Загородня. - С .23-24
Качмар, О. Розвиток семантичної неології сучасної французької мови шляхом конверсії / О. Качмар. - С .26-29
Косолапов, В. Вербализация концепта "убийство" в американском сленге / В. Косолапов. - С .31-32
Крайняк, Л. Конотативний компонент значення композитів у сучасній англійській мові / Л. Крайняк. - С .34-36
Купчик, Л. До питання семантики ФО з компонентом "вітер" (на матеріалі німецької, англійської та української мов) / Л. Купчик. - С .36-38
Лапчак, О. Роль історизмів та архаїзмів в лексичному складі англійської мови / О. Лапчак. - С .38-40
Літвінчук, А. Основи концептуального аналізу терміносисчтеми (на прикладі галузі торфопромисловості в англійській мові) / А. Літвінчук. - С .40-42
Назарук, Г. Категорія квантитативності та лексичні засоби вираження в структурі фразеологічних одиниць французької мови / Г. Назарук. - С .45-47
Паньків, У. Суспільно0політична лексика латинського походження / У. Паньків. - С .51-53
П’ятничка, Т. Критичне мислення як сучасна технологія оволодіння іноземною мовою / Т. П’ятничка. - С .55-57
Рибіна, Н. Лінгвістична модель актуалізації тексту підручника з англійської мови / Н. Рибіна. - С .57-59
Сандій, Л. Англійська мова як ingua franca сучасного економічного простору / Л. Сандій. - С .59-61
Сидор, І. Метод проектів у процесі вивчення іноземних мов у вищих навчальних закладах / І. Сидор. - С .61-63
Турчин, В. Квантитативний аналіз термінів і професіоналізмів у розрізі збагачення словникового складу німецької мови (на основі німецько-російського словника по деталях машин) / В. Турчин. - С .66-68
Антошків, Т. Вербалізація концепту "жінка" у романі А.Ерно "Жінка" / Т. Антошків. - С .81-82
Бубняк, Р. Рецепція роману Е.Золя "Жерміналь" у Франції 1884-1885 рр / Р. Бубняк. - С .89-90
Бурко, В. Наративна стратегія роману Чінуа Ачебе "Світ розпадається " / В. Бурко. - С .90-92
Гуляк, Т. Прагматична пресупозиція як композиційний чинник у романі Річарда Адамса "Watership down / Т. Гуляк. - С .94-96
Жилінська, Л. Подвійне заперечення як засіб вираження підкресленого ствердження в художньому дискурсі (на матеріалі повістей Джона Фаулза"Вежа з чорного дерева", "Енігма" та "Елідюк") / Л. Жилінська. - С .102-104
Нагачевська, О. Мотив руйнації в романі Джойс Керол Оутс ''Белльфлер' / О. Нагачевська. - С .112-113
Шонь, О. Моделі гри слів у прозі Ленгстона Х’юза / О. Шонь. - С .121-122
Жеребна, Н. Переклад як особливий вид комунікації та його роль у формуванні комунікативних навичок в процессі вивчення іноземної мови / Н. Жеребна. - С .131-133
Зубрик, А. Особливості та труднощі перекладу англійських фразеологічних одиниць / А. Зубрик. - С .133-134
Івасів, Н. Використання інтерв’ю для вдосконалення навичок спілкування англійською мовою / Н. Івасів. - С .134-136
Кошіль, Н. Роль перекладу у літературній рецепції (на прикладі поетичної творчості Карла Сендберта) / Н. Кошіль. - С .136-138
Беніцька, Н. Перспективи та можливості комп’ютеризованого вивчення іноземної мови у ВНЗ / Н. Беніцька. - С .151-153
Богданович, Т. Розвиток комунікативних навичок студентів у ситуаціях науково-професійного спілкування / Т. Богданович. - С .153-155
Бойко, О. Ефективність впровадження інформаційних систем у навчальний процес / О. Бойко. - С .155-157
Борусевич, Ю. Інтерактивні технології навчання при вивченні іноземної мови / Ю. Борусевич. - С .157-159
Вакуленко, О. Системний підхід до створення сучасних підручників для забезпечення професійно орієнтованого навчання іноземних мов / О. Вакуленко. - С .159-161
Вовчаста, Н. Ефективність використання електронних навчальних посібників з іноземної мови за професійним спрямуванням / Н. Вовчаста. - С .161-163
Горун, Г. Застосування інноваційних технологій у системі освіти / Г. Горун. - С .163-165
Грицюк, І. Навчання аудіюванню студентів немовних спеціальностей / І. Грицюк. - С .165-167
Гурина, Н. Професійний інтонаційний стиль вчителя іноземної мови / Н. Гурина. - С .167-169
Драбовська, В. Навчальний тлумачний словник як засіб формування міжкультурної компетенції майбутнього спеціаліста / В. Драбовська. - С .169-171
Дуда, О. Шляхи оптимізації роботи над фаховими текстами з іноземної мови в економічному ВНЗ / О. Дуда. - С .171-173
Залюбовська, Л. Метод проектів при вивченні іноземної мови студентами ФКІТ / Л. Залюбовська. - С .173-175
Зінь, Р. ВІикористання матеріалів преси при викладанні німецької мови для студентів аграрних спеціальностей / Р. Зінь. - С .175-176
Івасів, Н. Розвиток мотивації студентів під час самостійної роботи з іноземної мови / Н. Івасів. - С .176-178
Каширіна, Г. Формування та розвиток вмінь написання приватних листів учнями початкової школи / Г. Каширіна. - С .178-179
Кащук, М. Про переваги застосування інноваційних технологій у процесі вивчення іноземних мов у вищих навчальних закладах / М. Кащук. - С .179-181
Кімакович, М. Формування мовленнєвої компетенції в письмі при вивченні іноземної мови (за професійним спрямуванням) / М. Кімакович. - С .181-182
Ковальчук, Л. Використання тестів у системі контролю рівня сформованості лексичної та граматичної компетенції студентів економічних спеціальностей ВНЗ / Л. Ковальчук. - С .182-184
Коновальчук, С. Метод проектів у навчанні професійної іншомовної діяльності студентів / С. Коновальчук. - С .184-185
Кубай, Н. Аналізування системи вправ для формування англомовної професійно-спрямованої компетенції у говорінні / Н. Кубай. - С .185-188
Кузин, Г. Застосування граматичних ігр при навчанні іноземної мови студентів юридичних спеціальностей / Г. Кузин. - С .188-190
Купчик, Л. Технологія кооперативного навчання при викладанні іноземної мови виші / Л. Купчик. - С .190-192
Малюська, З. Рольова гра як ефективний засіб навчання іноземномовній компетенції студентів / З. Малюська. - С .192-194
Мединська, В. Автономне навчання - інтегральний складник вивчення іноземної мови / В. Мединська. - С .194-196
Літвінчук, А. Основи концептуального аналізу терміносистеми (на прикладі галузі торфопромисловості в англійській мові) / А. Літвінчук. - С .198-200
Мазур, Т. Роль інноваційних технологій у вивченні іноземних мов / Мазур Т. ; Мазур Т. . - С .200-201
Машталєр, З. Професійно-комунікативні завдання з читання іншомовної фахової літератури майбутніми фінансистами / З. Машталєр. - С .201-204
Микитенко, Н. Роль самовизначення у формуванні іншомовної професійної компетентності майбутніх фахівців природничого профілю / Н. Микитенко. - С .203-204
Перенчук, О. Використання інноваційних технологій у викладанні англійської мови / О. Перенчук. - С .204-206
Петльована, Л. Методика розвитку монологічного мовлення з елементами міркування у студентів економічного напрямку на основі рекламних матеріалів / Л. Петльована. - С .206-208
Проценко, Н. Формування іншомовної комунікативної компетенції засобами сучасних інформаційних технологій / Н. Проценко. - С .208-210
Рубель, Н. Особливості використання методу проектів у підготовці майбутніх екологів до професійного спілкування в іншомовному середовиші / Н. Рубель
Семенишин, І. Роль навчальних стратегій у вивченні англійської мови / І. Семенишин. - С .211-213
Сенів, М. Навчання колективному спілкуванню у комунікативних цілях / М. Сенів. - С .213-215
Серняк, О. Педагогічні технології колективного навчання у процесі вивчення іноземної мови / О. Серняк. - С .215-217
Серняк, О. Педагогічні технології колективного навчання у процесі вивчення іноземної мови / О. Серняк. - С .215-217
Тимощук, Т. Підвищення мотивації вивчення іноземної мови за професійним спрямуванням шляхом використання інтерактивних технологій / Т. Тимощук. - С .219-221
Шворак, О. Проблеми використання методу ситуаційного навчання у практиці викладання іноземної мови у немовному ВНЗ / О. Шворак. - С .221-222
Черняк, Ю. Особливості інтерактивного навчання англійського діалогічного мовлення студентів вищих навчальних закладів / Ю. Черняк. - С .226-229
Герасименко, М. Вимоги до комп’ютерних програм для навчання англомовного професійно орієнтованого читання майбутніх учителів / М. Герасименко. - С .230-231
Іванів, О. Структурні особливості укладання навчальних посібників за професійним спрямуванням / О. Іванів. - С .231-233
Козубай, В. Активізація інноваційної діяльності викладача іноземної мови / В. Козубай. - С .233-234
Мартинюк, А. Основи оновленої програми з англійської мови для студентів вищих технічних навчальних закладів / А. Мартинюк. - С .234-236
ББК 81.0

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.
81.0
А43


    Кащук, М.
    Про переваги застосування інноваційних технологій у процесі вивчення іноземних мов у вищих навчальних закладах [Текст] / М. Кащук // Актуальні питання лінгвістики, літературознавства та інноваційної методики викладання іноземних мов : П’ята Всеукраїнська наукова конференція. 19-20 травня 2011 р. - Тернопіль, 2011. - С. 179-181
ББК 81.0

Рубрики: Мови іноземні--Методика викладання

Кл.слова (ненормовані):
ІННОВАЦІЇ
Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.
    (Немає відомостей про примірники)
Шифр: А536335/2010/17
   

Англійська мова та література [Текст]. - Харків : Основа
2010р. № 17
Зміст:
Дорожко, Н. Формування функціональної та інформаційної грамотності учнів на уроках шляхом упровадження активних форм і методів навчання / Н. Дорожко. - С.8-13
Кл.слова: ГРАМАТИКА, КОМУНІКАТИВНИЙ АСПЕКТ
Слива, Т. П. Розробки уроків за програмою спеціалізованих шкіл. 9 клас / Т.П. Слива, О.М. Харченко. - С.13-35
Кл.слова: СПЕЦІАЛІЗОВАНА, ШКОЛА
Ізюменко, Р. Переваги використання методу проектів на уроках в умовах упровадження в освіту особистісно орієнтованого навчання / Р. Ізюменко; Р. Ызюменко. - С.35-41
Кл.слова: ПРОЕКТНА МЕТОДИКА, ОСОБИСТІН
Жигло, І. Наука і технічний прогрес. Відомі винахідники / І. Жигло. - С.41-45
Кл.слова: НАУКОВИЙ ПРОГРЕС, УРОК
Немає відомостей про примірники
Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.


    Ізюменко, Р.
    Переваги використання методу проектів на уроках в умовах упровадження в освіту особистісно орієнтованого навчання [Текст] / Р. Ізюменко // Англійська мова та література. - 2010. - №17. - С. 35-41

Рубрики: мова англійська--УРОК

Кл.слова (ненормовані):
ПРОЕКТНА МЕТОДИКА, ОСОБИСТІН
Вільних прим. немає

Знайти схожі