Головна Спрощенний режим Опис

Бази даних


Статті з періодичних видань та збірок іноземними мовами- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (48)Статті з періодичних видань та збірок (125)Документи про Рівненщину (32)Книги іноземними мовами (8)Рівненщина: Минуле і сьогодення (16)Історична Волинь (28)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=особистість<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 80
Показані документи с 1 за 10
Сигли бібліотек за посиланням
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 74.261.7Англ/В44
Назва : Використання західного досвіду у шкільній освіті України. : 1997-2001
Вихідні дані : Київ: Абрис, 2002
Кільк.характеристики :181 С
Ціна : 15 грн.
ББК : 74.261.7Англ
Предметні рубрики: мова англійська-- методика викладання
Зміст : Про самоврядування та його місце у громадянській освіті./ А. Ковтонюк. На шляху від громадянського виховання і освіти до новоєвропейського громадянського суспільства/ В. Поздняков, А. Ковтонюк. Освіта для демократії./ Є. Медреш. Громадянська освіта та педагогіка толерантності./ Т. Оратовський, В. Шторлін. Початковій ланці-окремий суспільствознавчий курс/ Л Руденко. Практичні шляхи та перспективи розвитку громадянської освіти в школі/ В Горячев. Інформаційно-методичні матеріали з питань інтеграції елементів громадянської освіти в навчально-виховний процес закладів освіти/ В Горячов. Програма інтегрованого курсу "Основи громадянської освіти для учнів 10-12 класів"/ В Горячов. Досвід навчання з громадянської освіти/ Т Лаворик. Громадянська освіта через активні форми і методи навчання на уроках правознавства/ н Довга. Проблеми та перспективи розвитку української школи/ Л Цуркан. З досвіду впровадження громадсько державного управління школою/ О Прокопишин. На шляху реформ та інновацій/ Н.В Ананьєва. Організація життєдіяльності ліцею,інновації в управлінні та самоврядуванні/ О Шиян. Через вивчення мов і культур-до культури миру,злагоди,співпраці/ І Пукас. Організація позакласної роботи,як складової навчально-виховного процесу,спрямованого на особистісний розвиток учня в контексті"полілогу культур"/ О Франчук. Від спільної мови-до міцної дружби та творчого співробітництва/ З Сагайдак. Групи співробітництва. Опис досвіду/ І. Якушев. Спільне навчання/ С. Куриш. Громадянська освіта на уроках гуманітарного напрямку/ С. Куриш. Елементи громадянської освіти на уроках англійської мови/ Л Денисюк. Навчання англійської мови і соціального партнерства засобами рольової гри/ Л Павлюк. Виховуємо свідомого громадянина на уроках англійської мови/ Л Клименко. Робота над темою "Human Rights" на заняттях з англійської мови/ І Свердлова. "Навчаючи граматики англійської мови, виховую особистість/ Л Безрука. Громадянознавство на уроках англійської мови: навчання через взаємодію/ І Самойлюкевич, Л Забелло. Розвиток критичного мислення на матеріалі громадянської освіти/ Г Шевчук. Впровадження курсу "Practical Englih" на уроках іноземної мови/ Ж Шатрова. Деякі аспекти методики викладання громадянської освіти в школах США/ Є Навроцька. Як виникають та впливають на життя людей стереотипи?/ о Пометун. Становлення громадянської освіти в Україні. Погляд на проблему/ К Попадюк. Спогади про участь у програмі/ Е Зінуров. Американські студії: відкриваємо Америку/ Е Зіннуров. США: вчора і сьогодні/ Н Голубкова, Т Герман. Індивідуальність у всьому/ Є Навроцька. Розробка уроку: президентські вибори/ Н Нечаєва. Спасибі тобі Америко!/ О Матвієць.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 74.261.7Англ/В44
Автор(и) : Безрука Л.
Назва : "Навчаючи граматики англійської мови, виховую особистість
Місце публікування : Використання західного досвіду у шкільній освіті України.: 1997-2001. - Київ: Абрис, 2002. - С. 100-106 (Шифр 74.261.7Англ)
ББК : 74.261.7Англ
Предметні рубрики: Мова англійська-- Граматика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): навчання особистісне
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 80/А437
Назва : Актуальні проблеми романо-германської філології в Україні та Болонський процес : Матеріали Міжнародної наукової конференції 24-25 листопада 2004 року
Вихідні дані : Чернівці: Рута, 2004
Кільк.характеристики :319 с
Ціна : 43.00 грн
ББК : 80
Предметні рубрики: мова англійська-- ЛЕКСИКОЛОГІЯ-- термінологія
Зміст : Символіка імен та псевдонімів у сучасній шекспіріані/ Л.М Адамова. Взаємодія термінології та номенклатури/ О.А Алексеєва. Параметричні прикметники Вig, large, great з когнітивної точки зору/ А.Ф Адрусь. Процеси фразотворення біблійних фразеологічних зворотів у газетно- публіцистичному дискурсі французької мови/ І.М Байцар. Досліження категорії "особливий" (Particular): лінгвістичні та філософсько- психологічні аспекти/ С Баланюк. Про встановлення семантичного диференціалу у фоносемантиці/ Н Белей. Ідеологічний концепт materialistisch у німецькій мові за часів панування націонал-соціалістичного режиму/ Г.Д Бенкендорф. On Economy and Computer Terminology Translation Problems Issue/ O Bizhok. Розподіл ономасіологічного простору при синонімізації англійських дієслів та девербативів: лексикологічні та лінгвометодичні аспекти/ М.Е Білинський. Семантико- синтаксические особенности акустических прилагательных в современном немецком языке/ М.И Блажко. Категорыъ квалітативності та квантитативносты у мові/ Ю Бойко. Деякі відхилення від первісного порядку слів давньогерманського речення/ І.Р Буніятова. Лексичний квантор як конституент мовної картини світу/ В.Д Б"ялик. Абревіація як засіб утворення неологізмів/ Б"яликВ.Д. Семантична структура онімічних біблеїзмів/ Р.В Вакарюк. Співставлення термінологій різних мов в ономасіологічному аспекті/ О.Л Вакуленко. Типологічне моделювання просодичних систем/ О.Р Валігура. Граматика пор- рояля і традиція загальних і раціональних граматик/ Р.В Вацеба. До питання синонімії іменника в німецькій мові/ А Венгринович. Семантичні особливості взаємодії компонентів фразових дієслів англійської мови/ І.М Вислободська. Жанрові ознаки науково- фантастичного дискурсу/ Н.П Вільховченко. Засоби інтенсифікації іронічної оцінки/ І.І Волощук. Экзистенциальные и посессивные конструкции в английском языке/ Л.И Волчанская. Когнітивна поетика в Україні: напрями досліджень/ О.П Воробйова. Словотвірні особливості функціонування мовленнєвого акту повідомлення/ Т.Т Врабель. Граматичне значення фразеологічних одиниць/ М.В Гамзюк. Лексичний повтор як засіб вираження авторської модальності та семантичної зв"язності тексту/ І.В Генсецький. Лексико-семантичний аналіз іменників( на матеріалі творів Г.Белля)/ Л.В Гіков. Про особливості семантичної сполучуваності прислівників з дієсловами в сучасних німецьких публіцистичних текстах/ Г.В Гікова. Питання семантико- граматичної подібності займенникових одиниць французької мови/ В.А Гладка. Займенники звертання в англомовному художньому дискурсі/ О.М Гнатковська. Le developpement du genre de l*autobiographie au 20 siecle (sur le materiel des romans" les mots "de jean- paul sartre et " l*enfance " de nathalie sarraute)/ О Говорова. Синонімічний ряд у когезії тексту/ Н.Г Головацька. Глаголы движения в испанском языке/ Е.Б Головко. Позиційні характеристики англійських дейктичних слів у авторському дискурсі/ Н.М Гонтаренко. Явище семантичної декомпресії в різномовних текстах (зіставні аспекти)/ М.М Гончарук. Когнітивно- прагматичні особливості комунікативної інтенції мовця та роль соціального статусу при факторах її обмеження/ С.С Горбач. Озаки авторського стилю у способі вживання неозначеного артикля у романі Джейн Остін"Pride and Prejudice "/ Л.М Грижак. Детермінація та індикація в системі англійської мови/ Л.М Грижак. Семантика фразеологічних одиниць з компонентом голова /kopf у німецькій та українських мовах / І Грицюк. Об*єкт номінації/ Т.В Грошко. Використання фразеологічних одиниць в публіцистичних творах/ І Гуменюк. Семантична варіативність фрагментованих лексем/ І.П Гусак. Bologna- czernowitz- rheinbach: zerstort der bologna- prozeb die klassischen universitaten?/ U Dathe. Про гармонізацію правової терміносистеми англійської мови/ Е.Т Дерді. Порівняльна характеристика вживаності елементів ЛСГ іменників зі значенням "будівля" в словникових дефініціях та у досліджуваних текстах/ О Джурюк. Пряма та зворотна асиметрія суб*єкта в політичній промові/ М.С Дорофєєва. Генетична структура релігійної термінології французької мови/ Є.Г Жерновей. Cleft Sentences: Structural and Semantic Peculiarities/ М.М Жук. Порівняльний аналіз фразеологічності та сполучувальних характеристик деяких ЛСП іменників, прикметників і дієслів (на матеріалі німецьких художніх творів другої половини 20ст.)/ І.П Задоржна. Лексикографічне відбиття сучасного суспільно- політичного дискурсу в анлійській мові/ О.П Зеленська. Архетип добра в англійській мовній картині світу/ І.В Змійова. Формирование иноязычной коммуникативной компетенции в процессе обучения иностранному языку студентов педагогических специальностей/ С.Е Зонтова. К вопросу зарождения понятия "время" у германцев( на материале древних немецких текстов)/ Л Зощенко. Висвітлення властивостей субституцій колористичної фразеології( на матеріалі німецької мови)/ О.А Зубач. Міра семантичної подібності прикметників зі значенням "швидкий" у давньоверхньонімецькій мові/ І.О Іваніна. Спостереження над новітніми тенденціями розвитку граматичних явищ німецької мови/ В.Ю Іванюк. Компаративний семантичний аналіз порівняльних конструкцій в англійській та українській мовах( на матеріалі творів у Шекспіра та Ю.Федьковича)/ Л.М Ікалюк. Семантичні запозичення як тенденція у розвитку сучасної німецької мови/ В Казимир. Структурно- семантичні особливості дієслів мовлення в англійському художньому тексті/ Ю.М Калитчук. Типові словосполучення прикметників weib, schwarz ta rot з іменниками (на матеріалі німецької мови)/ С Кантемір. Semantik Similarity in Comprehension of Metaphoric and Metonymic Blends / A.P Kapranov. Роль німецької мови в контексті європейських трансформацій та сучасної дидактики/ Т.Р Кияк. Значення постійності/ тимчасовості в семантиці антропонімічних прикметників німецької мови парадигматичний і синтагматичний аспекти/ М.А Кирилюк. Фонетичне значення та семантичний обсяг дієслів сучасної німецької мови/ С.В Кійко. Сполучувальні властивості найбільш частотних дієслів переміщення/ Ю.Є Кійко. L*evolution du systeme latin des congonctions de subordination/ D.A Kniazeva. Парадигматика та синтагматика німецького слова blume "квітка" в діахронічному дослідженні/ Н Козак. Актуальні питання в дослідженні німецького кон*юктива/ В.В Козловський. Зіставлення міфопоетичних номінацій артефактів у давньоанглійських епічних творах та сучасних британських творах жанру фентезі/ О.С Колесник. Поняття "мовна особистість" в лінгвокультурологічному трактуванні/ З.Г Коломієць. До питання інвентаризації лексико- семантичної групи прикметників зі значенням" безглуздий"/ О Комаріна. Мовна реформа 16 ст. та "champfleury" Жофруа Торі/ В Комаровська. Особливості семантичної еволюції слова" природа" у давньогрецькій мові/ Т.М Компанець. Метафора як спосіб утворення семантичних неологізмів у сучасній французькій мові/ Я.О Конопацька. Механізми вербалізації фразеологічними одиницями знаків" мови" культури/ А.М Котловський. Дослідження лінгво- статистичних характеристик двокомпонентних словосполучень іменників у підмові вакуумної техніки( на матеріалі англійської мови)/ С.Ф Кравець. Лінгвокультурологічний компонент значення і формування культурологічної компетенції/ О.В Кравченко. Біфункціональні класичні терміноелементи кореневого типу/ О.Р Круглій. Практичні аспекти впорядкування терміносистеми ринкових взаємин/ З.Б Куделько. Сполучуваність прийменників з підкласами іменників у різних функціональних стилях сучасної німецької мови/ О Кудрявцева. Зіставлення семантичних характеристик словників автора та перекладачів/ Н.А Куконіна. Zum problem des absatzes/ M.S Кusiw. До питання про полісемію французької науково- технічної термінології( на матеріалі термінології будівництва)/ Ю.І Кузнєцова. Значення соціокультурних знань при вивченні іноземних мов у процесі глобалізації освіти та інтернаціоналізації університетів/ В.Б Кухарська. До проблеми звукоколірних відповідностей у мові/ В.І Кушнерик. Повтори як лексичні засоби комунікативної єдності наукового тексту( на матеріалі текстів з екологічної географії німецькою мовою)/ Г.А Лабовкіна. Українські германознавчі дослідження : стан та тенденції/ В.В Левицький. Вплив глобалізації на парадигму викладання мов в Україні/ Г.Г Левченко. До питання аналізу парадигматичних зв*язків прикметників на позначення розміру в сучасній німецькій мові/ О.С Лех. Зіставлення німецьких та запозичених термінів через призму лексичної семантики/ Т.Й Лещук. Фоносемантичні індикатори експресії рекламного дискурсу/ І.О Лисичкіна. Вивчення термінологічної лексики у процнссі навчання іноземної мови/ А.М Логвиненко. Особливості вираження мовної категорії якості в синтаксичному плані/ Н.І Лопатюк. Типологія прагматичних умовних речень( на матеріалі сучасної німецької мови)/ О.В Лопатюк. Центр і периферія лексико- семантичного поля дієслів мовлення/ М Лукащук. Інваріантна модель стилів у сучасній англійській мові/ М Лучак. Вплив етимології слів на вживання звукосимволічних сполучень у сучасній англійській мові/ Н.Л Львова. Сучасні підходи до проблеми ідентифікації речення як основного елемента тексту/ О.О Маковська. Lexikalisch- syntaktische beziehungen im satzgefuge/ A.M Maljawina. Французькі неособові форми дієслова - характеризатори процесу (внутрішньомовний та міжмовний аналіз)/ М.Д. Марінашвілі. Конструкції з претеритальним кон’юнктивом як об’єкт лінгвістичного дослідження/ О.А Марунько. About Stylistic Intenseness of a Narration in Technical Texts on Computers/ L.P. Маslova. Класифікація композиційно-стилістичних типів портретних описів (на матеріалі французької прози)/ О.О. Матвєєва. Розвиток семантики найменувань частин тіла/ О.В. Материнська. Багаточленні складні іменники в сучасній німецькій мові/ Ю.Й. .Мацкуляк. Концепт праці та працьовитості в Лютерівському перекладі Біблії/ Р.М. Мельник. Дериватив як компресоване висловлювання у дискурсі/ І.М. Микитюк. Про семантичну динаміку дискурсу/ В.В. Михайленко. Прономінальна відмінкова транспозиція (на прикладі форм who i whom)/ Н.П. Михайлюк. Поняття морфологічної транспозиції і задачі стилістичної морфології/ В.Я. Мізецька. Інваріант значення дієслів мовлення (на матеріалі романських мов)/ О.Г. Мікіна. Realiser une analyse de texte scientifique et technique dans le groupe de Francais langue etrangere de specialite/ V/P/ Motrouk. До питання ептонімії (на матеріалі німецької мови)/ В.І. Мрочко. Діада "Людина-мова" у наукових парадигмах мовознавчих досліджень/ Г.Я. Назаревич. Концептуальна модель бізнес-дискурсу в англійській мові/ Л.П. Науменко. Модальні частки в інтонаційному оформленні модально-емоційної групи радост і засмучення (на матеріалі сучасної німецької мови)/ І. Никифоренко. Особливості семантики реципрокних термінів спорідненості (типологічне дослідження)/ Л.Б. Ніколаєва. Лексичний потенціал субконтинууму інформатики й обчислювальної техніки у французькій, українській та російській мовах/ І.М. Нікуліна. Безособова конструкція - причина суперечок різних лінгвістичних доктрин / В.В. Нічий. Ретроспекция в структуре художественного дискурса/ Ю.А. Обелен. Референтна та рольова семантика простого речення/ О.М. Образцова. Болонський процес та викладання лексикології у вузах 21 століття: діалектика теоретико-практичного курсу та підручників/ О.Д. Огуй. Антонімія та синонімія зоонімних компаративних фразеологізмів/ Л.Г. Олексишина. Психолого-педагогічна зумовленість лексико-семантичного поля "зелений" в німецькій та українській мова(аспект міжкультурної комунікації)/ П.І. Осипов. Інтенсифікатори прагматичного значення (на прикладі мовленнєвого акту відмови)/ І.М. Осовська. Особливості полісемії в термінології/ О.І. Павлова. Лінгвокультурологічний аналіз афористики, пов*язаної з концептами prodigalite (марнотратність) та avarice (жадібність) у французькій мові/ О.О. Павлюк. Semantik Transformations of Civil law Terms/ A. Panaskov. Службове наповнення моделі речення (на матеріалі німецького речення "ірреального бажання")/ Т.А. Панчишина. Когнітивно - дискурсні концепти як проблема розмежування термінологічних понять/ Г.П. Пасічник. Семантична сфера дії заперечення: універсальне та унікальне/ А.Й. Паславська. Метафора как единица замещения/ Е.Б. Переверза. Зіставна семантика тактильної лексики (на матеріалі англійської та української мов)/ А.В. ПермІнова. Авторські новотвори в романі Ф Бегбедера "99 франків"/ Н.Д. Петліна. Вплив просодичної інтерференції на семантично-смислове навантаження висловлювання/ І.Д. Петрушина. Вплив просодичної інтерференції на семантично - смислове навантаження висловлювання/ І.Д. Петрушина; О.С. Писарюк. Прагматичні компоненти публіцистичного дискурсу/ О.С. Писарюк. Переклад прагматичного значення неологізму/ Т.П. Поведа. Про когнітивно-прагматичні процедури "декодування" тексту/ М.М. Полюжин. Про деякі прагматико-функціональні особливостіроманського суфіксального словотворення/ Р.С. Помірко. Контекстуальні зв*язки прикметника "Guot" у давньоверхньонімецькій мові/ М.П. Попова. Детермінація чи характеризація? Проблема актуалізуючої ролі предикативних означень іменника/ М.М. Попович. Категорії статусно-орієнтованого суспільного дейксису у публіцистичному дискурсі/ Ю.Д. Предій. Региональная вариативность интонации/ О.В. Присяжнюк. Когнітивні аспекти вивчення дискурсу/ А.І. Приходько. Фразеологічні одиниці з паралінгвістичним компонентом у сучасній німецькій мові: семантичний аспект/ О.П. Пророченко. До проблеми емоційного забарвлення лексем/ Т.П. Решетюк. До проблеми емоційного забарвлення лексем/ А.В. Романюк. Особливості родових кореляцій в авторському дискурсі/ Н.В. Садовник. Semantics as a Study of Discourse in lsp Format/ I/V/ Sapozhnyk. Завдання болонського процесу в підготовці професійних перекладачів/ І.А. Cахневич. Порівняння у романі Кігслі Еміса "Щасливчик Джим"/ Г.Я. Семен. Метафора как способ образования соматических фразеологических единиц (фе) со значением интерперсональных отношений/ И.Ю. Скрыпник. Структура і семантика дієслівних композитів моделі "V+V" у сучасній німецькій мові/ Н.П. Смоляр. Прагматичні властивості біблійних епонімічних утворень, що функціонують в англійській субмові медицини/ Н.М. Соловйова. Ідейні концепції та способи інтерпретації сучасного екологічного дискурсу/ Л.В. Сологуб. Лексико-семантичні розбіжності між американським та британським варіантами юридичних термінів/ Я.С. Солошенко. Принципи французької пунктуаційної системи/ О.В. Станіслав. Перлокутивний ефект просодії мовлення/ О.І. Стеріополо. Підходи у контрастивній лінгвістиці/ О.В. Стефурак. Семантическая структура микрополя объективной необходимости (на материале французкого, украинского и русского языков)/ Т.В. Телецкая. Фразеологічна картина світу в романах Йозефа Рота/ Н.П. Тимощук. Структурно-функціональні та лінгвістичні особливості німецькомовних текстів ділового спілкування/ Т.П. Троцюк. Functional Semantics of Negative Adverbials in Middle English/ І. Трутяк. Семантика деяких слів зорового сприйняття у давньоверхньонімецькій мові/ Т. Тупікова. Особливості дослідження лексичної семантики у контексті вимог болонського процесу/ М.П. Фабіан. Logos, Pathos and Etnos: a Case Study of Pragmatic Potential of Persuasion / Y. Fedoriv. Функционально-семантическое расслоение лексики одного языка в словаре носителя другого языка/ М.А. Федотова. Семантичні особливості конструкцій з іменником у ролі означення/ Р.С. Хомич. Семантико-прагматичні особливості іспанських абревіатур/ І.Ю. Цимбалістичний. До питання про фразеологічну деривацію/ В.О. Чередниченко. Проблема метафоризації в лінгвістичному дискурсі/ І.С. Черкашенко. Компонентна структура конверсивів/ Т.В. Черненко. Декодирование интертекста как фактор развития культурологической компетенции студентов/ И.Н. Шама. Про взаємоперехідність ономастичної та апелятивної лексики/ Н.В. Шаповал. The first person pronoun functional semantics in discoure/ Н.О. Шах. Нові технології вивчення квантитативних одиниць англійської мови/ С.О. Швачко. Словоскладання крізь призму словотвірної парадигми (на матеріалі французьких правових запозичень 13-16 ст/ В.В. Шило. Декілька особливостей функціонування дієслівних форм минулого часу в українській та французькій мовах з контрастивної точки зору/ О.С. Шинкарук. Функціональна перспектива речень із парентезою/ О.А. Шпак. Функціональна семантика лексеми "Free "/ Н.О. Шподар. Шляхи і методи семантичних досліджень фразеологічних одиниць/ Н. Щербань. Структура та семантика складних локативних конструкцій у сучасній французькій мові/ М. Ющенко. Особливості відбору лексичних одиниць для підвищення ефективності викладання іноземних мов/ О.К. Янишин. Апроксимація у формуванні мовної картини світу/ Т.І. Янчак. The First Person Pronoun Functional Semantics in Discourse/ Н.О. Шах, В.В. Михайленко.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 80/А437
Автор(и) : Коломієць З.
Назва : Поняття "мовна особистість" в лінгвокультурологічному трактуванні
Місце публікування : Актуальні проблеми романо-германської філології в Україні та Болонський процес: Матеріали Міжнародної наукової конференції 24-25 листопада 2004 року. - Чернівці: Рута, 2004. - С. 126-128 (Шифр 80/А437-998192)
ББК : 80
Предметні рубрики: Мовознавство
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): методика--освіта
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 81.2(4 Укр)/Н34
Назва : Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.11
Вихідні дані : Острог, 2009
Ціна : Б.ц.
ББК : 81.2(4 Укр)
Зміст : Переклад як вид мовленнєвої діяльності/ Т Долга. To Sell Military Campaign in Iraq Stressing the Freedom Theme: how Politically Correct Vocabulary was Used by George W.Bush/ В Желтовський. Лінгвопрагматичний аналіз передвиборчих промов президента США Барака Обами/ Ю Заблоцький. Чинники, які впливають на процес перекладу тексту/ Ю Кіщенко. Статус мовчання у парадигмі невербальних та вербальних засобів комунікації/ О Кобяков. Особливості свідомості білінгвів/ Т Лушпай. Процес породження та сприйняття піктограм з точки зору когнітивістики./ Л. Макарук. Деякі проблеми перекладу при викладанні іноземної мови/ Л Мороз. Глобальна англійська у євросоюзному контексті/ С Новоселецька. Невербальна комунікація як складова міжкультурної компетентності./ О. Ольхович. Графіка як спосіб унаочнення/ Н. Романова. Особливості невербальної передачі інформації в процесі міжкультурної комунікації./ О. Юр’єва. Лексико-семантичне поле " справедливість" в англійській мові./ Д. Байсан. Дієслівні одиниці з першими наголошуваними відокремлюваними словотворчими компонентами в сучасній німецькій мові (на матеріалі медичної термінології)./ О. Бардакова. Конвенціональна метафоризація концепту робота у сучасному американському та британському художньому дискурсі./ О. Благодарна. Відтворення фразеології з метрологічною назвою мішок /worek/ bag у слов’янському і германському мовному просторі./ В. Бобков. Дистрибутивні ознаки лексем на поняття " кількість" в англійських і українських текстах офіційного стилю./ Т. Бобкова. Мова газетних текстів як засіб впливу на читача./ К. Бойчук. Емотивна семантика та виділення ЛСП прикметників позитивної оцінки в англійській мові./ І. Бреник. Вербалізація культурних концептів у повчальному дискурсі./ Т. Вецкур. Експліцитні засоби вираження незгоди в англомовному художньому дискурсі./ Т.М. Галай, Ю.І. Гринда. Дослідження синонімічного ряду на позначення сумніву./ А. Гнатюк. Синтактико-стилістичні показники прагматичної спрямованості англомовної політичної риторики (на прикладі промов Маргарет Тетчер, Тоні Блера, Абрагама Лінкольна, Гордона Брауна, Нейла Армстронга та Нельсона Мандели)./ О. Горчак. Ausdrucksmittel fur das verbalisierte konzept "absage" im kommunikativ-pragmatischen aspekt./ O. Demjanjuk. A survey of rival diminutive formations in Polish and Ukrainian./ T. Derkacz-Padiasek. English medical abbraviations./ V. Dribniuk. Фразеологічна деривація як один з видів творення фразеологізмів (на матеріалі англійської мови)./ П. Єрченко. Соціокультурний компонент лексики з запозиченням кольору./ С. Замашна. Газетний заголовок як проблема перекладу (на прикладі іменникових фраз типу NNN)./ І. Калиновська. Контекстуальні фактори та їх реалізація в дискурсі./ Л. Ковальчук. Стан досліджень південнопограничної діалектної польської мови./ Ю. Кратюк. Прецедентні феномени в номінаціях виразів обличчя./ Д. Кузнєцова. Имя собственное в составе фразеологических единиц французского и украинского языков./ В. Луговой. Семантика та функціонування англійських фразеологічних одиниць на запозичення поняття "удар " у спортивній грі волейбол./ А. Литвин. Лінгвістичні та когнітивні характеристики концепту добро в сучасній французькій мові./ О. Мокра. Таксономічні назви в англомовній дендрологічній терміносистемі./ Л. Миклаш. Семантичні особливості похідних форм лексем " blog" та "log" у сучасній англійській мові./ Ю. Олексійчук. Вплив комунікативних інтенцій на діалогічне мовлення/ Т. Попович. Способи морфологічного словотвору в сучасній англійській мові бізнесу/ О. Розводовська. Структурні особливості та функціонування термінів в англомовних текстах з проблем комп’ютерних наук та інформаційних технологій/ Р. Синдега. Запозичення з української мови в польській анімальній лексиці/ Н. Совтис. Лексико-семантичні дивергенції і варіативність в терміносистемі латиноамериканських національних варіантів іспанської мови/ А. Степанов. Способи вираження категорії заперечення у французькій мові/ Л. Фенюк. Семантична інтерпретація фразеологічних одиниць сучасної англійської мови/ А. Фрідріх. Функціональні особливості компліментарних висловлень в англомовному дискурсі/ Н. Шапран. Montessori method in teaching foreign languages/ І. Бабієць. Роль та місце читання у французькому навчально-методичному комплексі "connexions 2"/ С. Білецька. Соціально-психологічні особливості студентської молоді/ Є. Боднар. Використання інтерактивних технологій для розвитку професійного мовлення студентів у НВНЗ/ Т. Гузій. Використання ілюстративного матеріалу в навчальних словниках/ С. Засекіна. Особливості розвитку та роль внутрішнього мовлення в процесі вивчення іноземної мови/ І. Ковальчук. Вплив мови на навчально-виховний процес у релігійних освітніх закладах Волині (ХІХ - поч.ХХ ст.)/ О. Костюк. Окремі аспекти навчання аудіюванню іноземною мовою./ О. Кравець. Сугестивні технології викладання іноземних мов/ О. Мазурок. Про професійну підготовку майбутніх учителів до роботи з обдарованими до вивчення іноземних мов школярами/ І. Перішко. Тестовий контроль та сучасні технології викладання іноземних мов/ Н. Проценко. Проблеми формування англомовної лексичної компетенції у студентів молодших курсів/ Н. Сяська. Distange education as a new method of theaching and intercultural communication/ Н. Шалова. Використання сучасних інформаційних технологій при викладанні іноземних мов/ О. Шмирова. Методика комбінованого викладання іноземної мови у вищому навчальному закладі/ Б. Шуневич. Оптимізація навчального процесу за допомогою сучасних технологій/ Н. Химай. Ділове мовлення англійською мовою як невід’ємна складова навчання спеціалістів економічних спеціальностей/ Ю. Гринда. З досвіду роботи з дистанційним курсом для ад’юнктів/ О. Іванів. До питання типології помилок у мовленні майбутніх учителів у парадигмі формування їх професійної та соціокультурної компетенції/ М. Ливинець. Інтерактивні методи викладення англійської мови на неспеціальних факультетах ВНЗ/ О. Стрельнікова. Психолого-педагогічні умови ефективного впровадження інформаційних технологій у професійну діяльність майбутнього вчителя іноземної мови/ Т. Сухомлин. Есхатологія повороту (wende) в романі Т.Гетхе"nox"./ Н. Ваховська. Особливості композиційної струкктури американської народної казки./ С. Волкова. Феміністична завантаженість поетикальних засобів вираження метаморфози головної героїні у п’сі Бернанда Шоу " Пігмаліон"./ О. Волосюк. Проблематика прозових творів сучасних афро-американських письменниць (на прикладі романів Тоні Моррісон)./ Н. Гоца. Житлові мотиви: конфлікт навколо будинку в романі Е.Єлінек " Коханки"./ О. Григоренко. Антиколоніальний дискурс і постколоніальна критика в контексті міжкультурної комунікації./ Л. Зелінська. Засоби виразності у романі Джин Сондерс "Дружини, подруги та кохані"./ В. Колісник. Образ "нової жінки" у трагедії Ж.Ануя "Медея"./ О. Лисенко. Жіночі образи як уособлення краси і гармонії світу у поетичному мовленні неокласиків./ О. Місінькевич. Моана особистість жінки у драматургії вікторіанської доби./ І. Морозова. Зображення духовного світу творчої особистості в романі К.Рансмайра "Останній світ"./ В. Папушина. Імплікативний простір поетичного тексту К.Сендберга "Prairie Waters by Night"./ О. Проценко. Психологічна функція онейросфери у малій прозі В.Фолкнера та М.Хвильового./ О. Cитник. Загальні принципи поетики конкретної поезії./ Б. Стороха.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 81.2(4 Укр)/Н34
Автор(и) : Морозова І.
Назва : Мовна особистість жінки у драматургії вікторіанської доби.
Місце публікування : Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.11. - Острог, 2009. - С. 644-649 (Шифр 81.2(4 Укр)/Н34-853852)
ББК : 81.2(4 Укр)
Предметні рубрики: Мова англійська-- Переклад
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтерпретація
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 81.2(3)-9/Т29
Назва : Тези доповідей XI наукової конференції ’’Каразінські читання:Людина. Мова. Комунікація’’
Вихідні дані : Харків: Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. , 2012
Кільк.характеристики :326 с
Ціна : Б.ц.
ББК : 81.2(3)-9
Зміст : Характер перекладацьких трансформацій у передачі поетичної своєрідності американської поезії українською мовою./ М. Адаменко. Legal analysis: legal brief./ G. Androsyuk. Щодо семантичного статусу англійських імплікативних дієслів на зразок ’’try’’./ Ю. Apтеменко. Роль самооценки в формировании профессионально коммуникативной и социокультурной компетенции студентов-экономистов в процессе изучения английского языка./ Е. Архипова. Інноваційні технології викладання іноземної мови в немовних вузах (робота з текстами професійної тематики)./ Архипова Є. ; Архипова Є. . Metaplan als eine moderationsmethode im deutschunterricht./ М. Атанасова. Кінесичні засоби в англомовному авторитарному дискурсі./ Т. Бабарикіна. Лінгвальні особливості створення композиційно-мовленнєвої форми "опис" у творах саги "Сутінки" Стефані Муйєр./ М. Бабенко. Вербальные реакции адресата на неискренние речевые акты в немецкоязычном дискурсе./ Е. Бабич. Комунікативний підхід у контексті сучасних і традийійних методик вивчення іноземної мови./ І. Байбакова. Іноземна мова за професійним спрямуванням мотиваційні аспекти./ Л. Балоцька. Специфіка негативної оцінки у критичних зауваженнях англомовного наукового дискурсу./ О. Балацька. Гендер як фактор впливу на невербальну поведінку авторитарних комунікатів./ Г. Барташова. Интелектуальная коммуникация при переводе философских текстов в Украине./ Н. Бевз. Виды когерентности поэтического текста./ Л. Безуглая. Концепт свобода в тополексике межнационального социума./ А. Белогуб. Особливості формування ключових концептів карибської англомовної картини світу./ Л. Беспала. "Вертиголов та інші політичні тварини. Антологія німецької літератури 90-х років ХХ ст."/ О. Бєлозьорова. Принципи фоносемантики як окремого мовознавчого напрямку./ О. Білаш. Особливості відтворення в перекладеному тексті омонімів як засобу мовної гри./ Л. Богуславська. Особливості перекладу англомовної наукової літератури./ Л. Бойко. Загальні характеристики PR-дискурсу./ Ю. Бойко. Типи індикаторів імплікатів у поетичному дискурсі./ М. Булгакова. Синтагматика первинних фонологічних одиниць у кінакемній теорії./ Н. Бурка. Засоби вираження образності в текстах німецькомовних фольклорних бувальщин./ К. Бучіна. Имя концепта внешность в английской языковой картине мира./ Т. Валюкевич. Историческое развитие концепта этики: грех в англоязычном дискурсе./ О. Ваховська. Сучасні посібники в світлі зіставного вивчення мов./ М. Весна. Проблеми перекладу рекламних текстів./ І. Волощук. Дискурсивные характеристики внутренней речи./ И. Воробьева. Мовна антологія як когнітивний механізм утворення лексичного нонсенсу./ К. Вороніна. Вияви вербальної агресії в заголовках англомовних газет та її вплив на адресата./ О. Галіка. Роль преподавателя в формировании переводческих навыков и умений./ Т. Ганичева. Использование метода анализа конкретных ситуаций "Case Study" в профессионально-ориентированном обучении иностранному языку студентов технических специальностей./ А. Глотова. Структурные типы тавтологических высказываний./ Н. Говоруха. Феномен третьей культуры в иноязычном образовании: презумпция стереотипа./ В. Гончарова. Верифікативні питальні речення./ І. Грабовська. Скандинавський вплив на становлення герундія в англійській мові./ В. Григоренко. Категорія імпліцитності у стилістичних засобах вираження./ О. Гриняк. Методы и приемы проблемного обучения иностранному языку./ Л. Грудогло. Стратегії емотивного впливу в комічному дискурсі мовної особистості дитини./ Г. Гусєва. "Немовні" факультети: нові завдання навчання і вивчення іноземних мов./ П. Гусєва. Имплицитная оценка в речевых актах немецкоязычного диалогического дискурса./ Т. Давыдова. Силабіка інформаційного повідомлення англомовних засобів масової комунікації./ Д. Дегтярьов. Синтаксическая деривация с позиций лингвосинергетики./ Т. Домброван. Організація групової взаємодії у педагогічному процесі./ Р. Дорогих. Вербальні та невербальні маркери комунікативної невдачі./ О. Дубцова. Культорологічний підхід до активізації читацької діяльності студентів-філологів./ О. Дудоладова. Концептуализация в политических речах Барака Обамы./ А. Еременко. Стратегія маніпуляції дискурсу фінансового прогнозу./ О. Ємельянова. Особливості використання тропеїчних прийомів перекладу художніх творів./ О. Ємець. Трудности обучения монологической речи студентов технических вузов./ Д. Жосан. Понятийные, образные и ценностные особенности лингвокультурного концепта chess/шахматы в английском языке. / С. Завгородний. Индикаторы лексико-структурных пресуппозиций./ Т. Займак. Проблеми формування понятійно-категорійного апарату дискурсної текстолінгвістики./ Н. Захарова. Writing for special purposes./ Н. Зинченко. Концепт рождество в американской лингвокультуре./ И. Змиева. Developing phonetic competence./ О. Зоз. Organisatorische fahigkeiten - der bestandteil des erfolgs der zukunftigen berufstatigkeit eines ingenieurs./ M. Subkowa. Работа с темой "этика в деловом общении" по английскому языку со студентами-экономистами./ А. Иванига. Засоби вираження ексламаторності у британському художньому дискурсі./ Л. Ікалюк. Аналітичні маркери порівняння у британському художньому дискурсі./ Л. Ікалюк. Автентичність аудіотекстів як критерій відбору навчального матеріалу для навчання майбутніх учителів аудіювання англомовних лекцій./ Н. Істоміна. Ситуації митного дискурсу./ Ю. Каллен. "Тарас Бульба" в українських шатах: проблеми відбору варіантів тексту для перекладу і вибору стратегій перекладу./ О. Кальниченко. Концепт-сценарий тайна в классическом детективе./ А. Калюжная. Каузальность и композитная деривация в немецком языке./ В. Каравашкин. Моделі адресанта та адресата мовленнєвого жанру "повідомлення про стихійні лиха" на україномовних та англомовних інтернет-сайтах./ Р. Карамишева. Лексичні засоби виразності в німецькомовних науково-лінгвістичних текстах./ Н. Карпусенко. Категорія комунікативної ситуації-онтологічне підгрунтя та міждисциплінарна рецепція./ А. Каустов. Jugendsprachforschung in deuttschland./ O. Kysilyova. Некоторые психологические особенности педагогического сотрудничества при обучении иностранному языку./ Л. Кистол. Процес формування лексичної компетенції при вивченні іноземної мови в технічному вузі./ М. Кімакович. Вербалізація концепту war в англійській мові./ Р. Коваленко. Гендерне питання у соціокультурному підході до перекладу у XVIII-XIX ст./ М. Козлова. Imagicand diagrammatic icons: applications in proto-language./ T. Kozlova. До питання про формування умінь прфесійного спілкування іноземною мовою у майбутніх менеджерів./ K. Колесник. Образно-ценностная составляющая концепта семья./ Є. Кононенко. Структура й семантика фразеологізмів: синхронічний та діахронічний аспекти./ О. Кононова. Мовленнєва поведінка чоловіків і жінок у мультисторонній інтеракції: структурний аспект./ М. Консевич. Вміння дидактичного мовлення вчителя англійської мови на різних ступенях навчання./ Ю. Коробова. Роль алгоритмів у навчанні студентів ІV курсу укладнення соціокультурних коментарів як засобів адаптації автентичних англомовних текстів./ Г. Котлярова. Полікультурна дискурсивна особистість у ситуації мовного нерозуміння./ М. Котов. Общие характеристики модальных глаголов в китайском языке./ И. Кошелева. Об особенностях реализации метакоммуникативного речевого акта контактива./ С. Криворучко. Синтаксические структуры несобственно-прямой речи./ А. Кропивка. Моделі комунікативної ситуації./ Н. Кузенна. Обучение академическому реферированию студентов старших курсов языковых вузов./ В. Кузьмина. Еволюція понять "свідомість" та ''мислення"./ О. Кушнэрова. Міжкультурний підхід під час навчання іноземних мов на західноукраїнських землях (1918-1939)./ Б. Лабінська. Професійний сленг поліцейських Німеччини./ Т. Лєбєдєва. Імідж сил охорони правопорядку: стратегії вербалізації (на матеріалі англомовного та україномовного мас-медіа дискурсу)./ І. Лисичкіна. Прагматика логіко-аргументативної взаємодії комунікантів в контексті англомовних ділових переговорів./ О. Лисичкіна. Слоган як компонент рекламного дискурсу./ А. Малишенко. Проективные умения в профессиограме учителя английского языка. / И. Моисейкина. Using Graphic Organizers to Increase efl Learners’ Reading Comprehension./ O. Molchanskaya. Developing EFL Students’ Summarizing Skills./ I. Mysak. Вираження логічної необхідності у сам./ Ю. Невська. Відбір та організація текстового матеріалу для формування навичок передачі імплікатур означеності в усному перекладі з аркуша./ А. Ольховська. Етнонім як складова фразеологізму та ептоніму./ Н. Оніщенко. Системность в организации содержания обучения иностранному языку./ О. Осяшина. Лингвистические ресурсы оформления персонального политического сайта./ Л. Павлова. Імпліцитне вираження адресної референції у сучасному німецькомовному дискурсі./ І. Панченко. Німецькомовна притча як дискурс./ Л. Піхтовнікова. Плеоназми в англомовному дискурсі./ Ю. Присяжнюк. Goals and Techniques for Teaching speaking./ V. Potolya. Переклад текстів як форма домашньої роботи студентів немовних ВНЗ./ Т. Рижа. Емотивні іменники давньоверхньонімецького періоду: словотвірний аспект./ Н. Романова. Іллокутивні особливості імпліцитних мовленнєвих актів, реалізованих дискримінацими висловленнями в сучасній німецькомовній пресі./ І. Романченко. Інтерактивність англомовного академічного спілкування./ Л. Рябих. Aspects of Role Behaviour./ V. Serdiuk. Поняття та статус національних різновидів німецької мови Німеччини, Австрії, та Швейцарії./ Т. Сольська. О десемантизации слов с широким значением в речи./ Л. Тверитнева. Стилистико-коннотативный потенциал грамматических окказионализмов в современном английском языке./ Т. Тимошенкова. Лінгвокогнітивні засади семантичної деривації неологізмів./ О. Тупахіна. Типы комических высказываний немецкоязычного диалогического дискурса./ А. Ткаченко. Формування методичних умінь учителя іноземної мови з оцінювання рівня навчальних досягнень учнів./ О. Українська. Методичні аспекти використання тренінгів під час викладання англійської мови у ВНЗ./ Л. Хорунжа. Purposeful Reading in Teaching a Foreign Language./ E. Elorya. Аудіокнига як допоміжний засіб навчання читанню./ К. Шарова. Stehende nominoverbale komplexe (sNVK) im phraseologishen paradigma./ O. Scharonova. Особливості утворення неологізмів в англійській мові та їх переклад українською./ С. Шульга. Креативные видиотехнологии на занятиях по иностранному языку./ И. Яценко. Номінативна організація сурядно-підрядного поліному сучасної німецької мови./ П. Яценко.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 81.2(3)-9/Т29
Автор(и) : Котов М.
Назва : Полікультурна дискурсивна особистість у ситуації мовного нерозуміння.
Місце публікування : Тези доповідей XI наукової конференції ’’Каразінські читання:Людина. Мова. Комунікація’’. - Харків: Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. , 2012. - С. 140-141 (Шифр 81.2(3)-9/Т29-406029)
ББК : 81.2(3)-9
Предметні рубрики: Мовознавство /лінгвістика/
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): методика--комунікації міжкультурні
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 81.2(4 Укр)/Н34
Назва : Наукові записки. Серія "Філологічні науки ". В.128
Вихідні дані : Кіровоград, 2014
Кільк.характеристики :604 с
Ціна : Б.ц.
ББК : 81.2(4 Укр)
Зміст : Література доби раннього відродження в Англії/ Б. Кучинський. Модальні маркери у контексті теорії можливих світів біографічного наративу (на матеріалі англомовної художньої прози)/ Я. Бистров. Структурування авторської естетичної оцінки у поетично переосмислених концептуальних метафорах (на матеріалі лірики англійського романтизму)/ Я. Бойко. Жанр літературної утопії у контексті англійського відродження/ О. Вечірко. Методика комплексного дослідження англомовної байки у прагмастилістичному аспекті/ О. Гончарук. Функції просторових номінацій в англійському та українському художніх текстах/ І. Довбня. Засоби вираження проблематичної модальності в англійському детективному романі/ В. Кочубей. Позитивний і негативний вплив новітніх англіцизмів на мову українського художнього тексту/ О. Лапінська. Акцентуалізація характеру в англомовному тексті/ Т. Мироненко. Лексико-граматичні особливості в поетичних текстах англійських авторських і традиційних балад/ М. Шевченко. Французький мінімалістичний роман кінця ХХ - початку XXI століть у руслі досліджень когнітивної поетики/ Є. Дегтярьова. Темпоральність у наративній структурі художнього тексту (на матеріалі роману "Enfance" Н.Саррот)/ О. Мамосюк. Функції синтактико-стилістичних фігур в німецькому постмодерністському романі кінця XX - початку XXI століття/ І. Паров’як. Валоративна інконгруентність як механізм створення комунізму (на матеріалі творів Джером К.Джерома і О.Генрі)/ Ю. Савіна. Лексико-стилістичні особливості ідіодискурсу С.Фіцджеральда/ І. Ходос. Особливості композиційної організації наукових текстів (на матеріалі українських та англійських наукових рецензій)/ Н. Корнєва. Англомовний парадокс як художній прийом приховування/розкриття істини/ Л. Короткова. Текстові репрезентації часопросторового холізму філософського твору (на матеріалі англомовного дискурсу)/ І. Малиновська. Інтертекстуальні та авторські смисли в англомовному біографічному творі В.Черчилля "Початок мого життя"/ Т. Миронова. Стилістична нейтральність синтаксичної сепаратизації (на матеріалі текстів публіцистичного стилю сучасної французької мови)/ О. Станіслав. Оцінка світу першої особи в англійському тексті біблії Короля Якова (семантичний аспект)/ І. Чернишова. Архітектонічна організація газетних синоптичних текстів в англійській та українській мовах/ О. Коломієць. Податковий закон німецького законодавства та його лінгвостилістичні характеристики/ О. Охріменко. Особенности темпоральной организации англоязычной молитвы/ В. Смаглий. Електронні засоби навчання іноземних мов: аналітичний огляд вітчизняних науково-методичних досліджень/ О. Бігич. Особливості застосування комп’ютерних технологій у процесі викладання іноземної мови студентам ВНЗ/ Т. Борова. Готовність майбутніх учителів англійської мови до формування міжкультурної компетентності учнів: постановка проблеми/ О. Місечко. Стратегії майбутніх перекладачів у застосуванні перекладацького скоропису в усному послідовному перекладі/ Л. Черноватий. Сучасні навчальні матеріали з теорії і практики галузевого перекладу/ Б. Шуневич. До проблеми доцільності використання автентичного тексту газетно-публіцистичного стилю в процесі опанування філологічною компетенцією майбутнім учителем іноземної мови/ Е. Ананьян. Полікультурність навчання як життєва установка студентів США/ А. Бичок. Развитие коммуникативных способностей при изучении иностранного языка в высшей школе/ Н. Бреславець. Досвід підготовки навчальних матеріалів з англійської мови за професійним спрямуванням у віртуальному навчальному середовищі на базі "Moodle"/ С. Голощук. Методичні рекомендації щодо формування вмінь говоріння у майбутніх учителів англійської мови засобами драматизації/ О. Дацків. Комунікативна спрямованість підготовки майбутнього вчителя іноземних мов до міжкультурного професійно-орієнтованого спілкування/ О. Дем’яненко. Інформаційно-комунікаційні технології як засіб вивчення іноземної мови майбутніми перекладачами/ Є. Долинський. Використання прислів’їв та приказок у навчанні англійської інтонації/ Ю. Ірхіна. Особливості використання smart-дошки у процесі вивчення іноземної мови у вищій школі/ О. Каніболоцька. Засоби розвитку культури професійного спілкування майбутніх вчителів іноземних мов з інноваційністю мислення/ О. Кашуба. Формування творчої компетентності майбутніх вчителів іноземної мови в процесі фахової підготовки/ Г. Коваленко. Особливості формування перекладацької компетенції студентів у галузі художнього перекладу/ Л. Кожедуб. Критичне мислення як важливий чинник фахової підготовки вчителя іноземної мови/ В. Коржаневська. Групові форми організації інтерактивного навчання іноземної мови студентів у ВНЗ/ К. Костюченко. Застосування фрактальних систем у процесі вивчення англійської мови студентами немовних факультетів/ О. Лабенко. Герменевтика як методологічне підгрунтя формування професійної ідентичності майбутніх учителів іноземної мови/ Л. Левицька. Особливості граматичних структур при вивченні англійської мови дітьми дошкільного віку та на початковому етапі навчання/ Л. Мацепура. Лінгвістична специфіка англійської мови ІСАО при формуванні умінь й навичок авіаційних фахівців/ О. Москаленко. Мовна особистість: методологічні підходи до фахової підготовки вчителя іноземної мови/ Н. НікітІна. Формування основ перекладацької компетентності у майбутніх перекладачів на початковому етапі навчання/ Л. Поліщук. Проектна методика як спосіб формування комунікативних вмінь у процесі вивчення іноземної мови/ Н. Рожкова. Педагогічна майстерність майбутнього вчителя іноземних мов у дискурсі поглядів американського педагога Джона Холта/ Л. Рубан. Вивчення англійського словотворення - важливий когнітивний аспект у системі підготовки вчителів англійської мови/ А. Сав’юк. Інтегрований підхід як необхідна складова організації процесу іншомовної освіти на немовних факультетах/ Л. Смірнова. Зміст кваліфікаційних завдань з методики викладання англійської мови/ Т. Труханова. Деякі особливостіф навчання перекладу - проектна робота/ Н. Філіппова. Культура мовлення майбутніх вчителів англійської мови/ І. Шевченко. Застосування проектного методу у викладанні іноземної мови у вищому навчальному закладі/ С. Щербина. Художній твір як засіб формування англомовної дискусійної компетенції у студентів-філологів на старшому ступені навчання/ М. Янісів. Парна робота як ефективна форма організації навчання студентів-перекладацьких спеціальностей/ М. Бірюкова. Використання інтерактивних методів навчання іноземної мови для формування професійної компетентності майбутніх перекладачів/ Г. Луканська. Досвід використання інноваційних форм та методів у навчанні німецької мови студентів економічного профілю/ І. Микитка. Аудіотекст як джерело навчання говорінню студентів мовного факультету/ Т. Савенко. Застосування інтерактивних технологій у формуванні комунікативної іншомовної компетентності студентів університетів/ О. Стрельченко.
Перейти к внешнему ресурсу https://www.cuspu.edu.ua/download/nz_2014_128.pdf
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 81.2(4 Укр)/Н34
Автор(и) : НікітІна Н.
Назва : Мовна особистість: методологічні підходи до фахової підготовки вчителя іноземної мови
Місце публікування : Наукові записки. Серія "Філологічні науки ". В.128. - Кіровоград, 2014. - С. 458-462 (Шифр 81.2(4 Укр)/Н34-190438)
ББК : 81.2(4 Укр)
Предметні рубрики: Мови іноземні-- Методика викладання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підхід комунікативний
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60