Головна Спрощенний режим Опис

Бази даних


Статті з періодичних видань та збірок іноземними мовами- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Книги (1)Статті з періодичних видань та збірок (66)Документи про Рівненщину (5)Рівненщина: Минуле і сьогодення (4)Історична Волинь (3)Газета “Червоний прапор” (417)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=недоліки<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
Сигли бібліотек за посиланням
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 81.2(4 Укр)/Н34
Назва : Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.104 (2)
Вихідні дані : Кіровоград, 2012
Кільк.характеристики :512 с
Ціна : Б.ц.
ББК : 81.2(4 Укр)
Зміст : Українсько-польська міжмовна омонімія службових частин мови/ Н. Баракатова. Двомовна освіта у середніх навчальних закладах США: історія становлення/ І. Білецька. Іншомовна компетенція й комунікація білінгва/ Л. Шнуровська. Способи запозичення іншомовних фахових номінативних одиниць в англійській християнсько-богословській терміносистемі/ Л. Закреницька. Специфіка словацько-англійського білінгвізму у поліетнічному просторі Словаччини/ А. Девіцька. Міжваріантні запозичення англійської мови сфери сучасних технологій/ С. Ібрагімова. Ознаки латинських запозичень у німецькій мові/ І. Луговська. Англіцизми в німецькій мові: етапи використання / Ю. Онуфрієва. Соціолінгвістичні особливості у мовленні носіїв іспанської мови на території північного сходу США/ Ю. Петровська. Стереотипизированное предсчтавление оппозиции "свой-чужой"в русской и английской паремических картинах мира/ В. Ермакова. Англомовна актуалізація підслоту ареал фреймової структури концепту тероризм/ А. Семенчук. Культуротворчий вимір латинських висловів/ Г. Бенькевич. Значення ментальності для формування мовної картини світу: компаративний аналіз української та англійської мов/ С. Гущина. Концептуалізація горя в німецькій та українській романтичній ліриці у світлі міфолого-релігійних уявлень/ О. Д’яконова. Польова стратифікація вербалізованих концептів "успіх" і "success" (на матеріалі сучасної української та американської художньої літератури)./ В. Калініченко. Дієслівна парадигма номінативного поля концепту дорога (на матеріалі народних казок)/ С. Кирилюк. Лексичні вербалізатори бінарного концепту "distanz" у німецькій мові/ О. Лащук. Мовна репрезентація концепту "любов" у пізньолатинському романі/ О. Милик. Лінгвокогнітивні особливості британських традиційних міфологем "Winter of Discontent" та "Falklands War"/ Т. Ніколаєва. Методика дослідження аксіологічної модальності (на матеріалі інтерв’ю англійською та українською мовами)/ О. Сушкевич. Концепти success failure в асоціативно-оразній системі англомовних паремійних одиниць/ С. Щербина. Роль дисципліни "Історія англійської мови" у підготовці майбутніх учителів англійської мови/ Я. Бельмаз. Професійна підготовка майбутнього вчителя іноземної мови в контексті модернізації педагогічної освіти/ Л. Гришкова. Психолінгвістичний аспект вивчення мовних понять/ Н. Литвиненко. Психолінгвістичний та інтерактивний підходи до визначення сутності іншомовної стратегічної компетенції/ Л. Морська. Міжкультурна комунікативна компетентність як інтегративна характеристика професійної компетентності фахівця зовнішньоекономічної діяльності/ А. Бичок. Наукові підходи щодо визначення сутності комунікативної майбутнього вчителя - філолога/ Г. Буткова. Використання технології розвитку критичного мислення як умова формування творчої компетентності майбутнії учителів іноземної мови/ О. Гладка. Адаптований момент самонавчання німецькій мові студентів-спортсменів під час тренування/ О. Дакаленко. Шляхи удосконалення методичної підготовки майбутніх вчителів інозмної мови початкової школи/ І. Дмітренко. Шляхи удосконаленя професійної підготовки усних перекладачів у вищому навчальному закладі/ Н. Зінукова. Культура професійного спілкування у фаховій підготовці вчителя іноземних мов/ О. Кашуба. Соціокультурний компонент в процесі формування комунікативної компетенції при вивченні іноземної мови/ Т. Кеба. Використання віртуального навчального середовища moodele для створення електронного курсу-практикуму з іноземної мови за фаховим спрямуванням/ В. Ковальчук. Інтерактивні методи як засіб формування критичного мислення студентів на заняттях з англійської мови/ К. Костюченко. Проблема особистісно орієнтованого підходу у навчанні англійської мови на немовних факультетах/ О. Лабенко. Формування мовної культури майбутнього спеціаліста-перекладача/ Т. Ліштаба. Тестування як один із засобів оцінювання знань студентів з курсу "латинська мова"/ О. Ріжняк. Методи активізації творчої діяльності студентів факультетів іноземних мов/ Ю. Рибінська. Інтерактивні технології у формуванні комунікативної компетенції студентів мовних факультетів/ Л. Стрельченко. Деякі аспекти навчання читання у підготовці майбутніх вчителів німецької мови/ Т. Токарєва. Підходи у навчанні діалогічного мовлення/ Т. Труханова. Науково-дослідна робота майбутніх учителів іноземних мов у процесі індивідуалізації їхньої професійної підготовки/ Я. Черньонков. Навчання усного іншомовного мовлення студентів немовних ВНЗ/ Л. Ягеніч. Етапи формування соціокультурної компетенції майбутніх перкладачів на основі контрастивного аналізу української та німецької культур/ А. Володько. Формування міжкультурної компетенції особистості в процесі навчання іноземної мови/ Н. Воронкова. Реалізація проблемного методу навчання через модель "мозкового штурму" при вивченні іноземних мов/ Н. Данукало. Інтерактивні методи навчання іноземній мові: Case Study. Переваги та недоліки/ Ю. Джагарян. Шляхи оптимізації навчання іноземних мов в неспеціальних вищих навчальниз закладах за умов кредитно-модульної системи:отиваційний аспект/ Т. Когут. Гуманитарный аспект изучения иностранного языка в неязыковом вузе/ Л. Кочергина. Професійна підготовка вчителів іноземних мов у другій половині ХХст/ Л. Кравчук. Формування іншомовної соціокультурної компетенції у студентів із вадами слуху в ВНЗ/ О. Лубянова. Основні шляхи вдосконалення практичних навиків усного перекладу/ Г. Луканська. Метод проэктов как синтез профессиональной и языковой подготовки студентов-социологов/ И. Мальцева.
Перейти к внешнему ресурсу https://www.cuspu.edu.ua/download/nz_2012_104_2.pdf
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 81.2(4 Укр)/Н34
Автор(и) : Джагарян Ю.
Назва : Інтерактивні методи навчання іноземній мові: Case Study. Переваги та недоліки
Місце публікування : Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.104 (2). - Кіровоград, 2012. - С. 452-455 (Шифр 81.2(4 Укр)/Н34-360602)
ББК : 81.2(4 Укр)
Предметні рубрики: Мови іноземні-- Методика викладання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): методи інтерактивні
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ніколаєва С.
Назва : Державний стандарт середньої освіти з іноземної мови: окремі недоліки та шляхи їх усунення при укладанні нових програм
Місце публікування : Іноземні мови. - Киiв: Ленвіт, 2004. - №1. - С. 8-10 (Шифр І1/2004/1)
Предметні рубрики: Мови іноземні-- Методика викладання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): проблемне навчання
Знайти схожі

4.

Назва журналу :Іноземні мови -2004р.,N 1
Цікаві статті :
Державний стандарт базової і повної середньої освіти ( іноземні мови ) (стр.3-8)
Ніколаєва С. Державний стандарт середньої освіти з іноземної мови: окремі недоліки та шляхи їх усунення при укладанні нових програм/ С. Ніколаєва; ЛитвинС., О. Мацнєва; О. Ханіна; Н. Золотаренко; Г. Барабанова; О. Рябоконь; В. Черниш (стр.8-10)
Ніколаєва С. Що і як слід оцінювати у відповідності до Державного стандарту середньої освіти ( іноземні мови )/ С. Ніколаєва ; ЛитвинС., О. Мацнєва; О. Ханіна; Н. Золотаренко; Г. Барабанова; О. Рябоконь; Т. Караєва (стр.10-15)
ЛитвинС. Вправи для навчання аргументованого писемного висловлювання у старшій загальноосвітній школі/ ЛитвинС. ; О. Ханіна; Н. Золотаренко; Г. Барабанова; О. Рябоконь; Т. Караєва; B. Dufeu (стр.15-21) Кл.слова: письмо,зв'язне мовлення
Ханіна О. Проблема тестування в сучасній методиці викладання іноземної мови / О. Ханіна ; Н. Золотаренко; Г. Барабанова; О. Рябоконь; Т. Караєва; B. Dufeu; Е. Паршикова (стр.21-25)
Золотаренко Н. Використання німецькомовного країнознавчого матеріалу в основній загальноосвітній школі/ Н. Золотаренко ; Г. Барабанова; О. Рябоконь; Т. Караєва; B. Dufeu; Е. Паршикова; Л. Сажко (стр.25-29) Кл.слова: лінгвокраїнознавство,німецька мова
Барабанова Г. Когнітивно-комуникативна модель навчання професійно оріїнтованого читання іноземною мовою в немовному вузі/ Г. Барабанова ; О. Рябоконь; Т. Караєва; B. Dufeu; Е. Паршикова; Л. Сажко; Б. Шуневич (стр.29-31) Кл.слова: читання,професійна орієнтація,КОМУНИКАТИВНА МЕТОДИКА
Рябоконь О. Концепція методичного забезпечення післядипломної іншомовної самопідготовки менеджерів із зовнішньоекономічних зв'язків/ О. Рябоконь ; Т. Караєва; B. Dufeu; Е. Паршикова; Л. Сажко; Б. Шуневич; Н. Жук, В. Жук (стр.31-36) Кл.слова: внз,методмка,післядипломна освіта
Караєва Т. Ставлення викладачів і студентів до автономії у процесі навчання англійської мови/ Т. Караєва ; B. Dufeu; Е. Паршикова; Л. Сажко; Б. Шуневич; Н. Жук, В. Жук; Лю Заідонова (стр.36-38) Кл.слова: самостійна робота
Dufeu B. Britta and Rolf or the Unfaitful Mirror/ B. Dufeu ; Е. Паршикова; Л. Сажко; Б. Шуневич; Н. Жук, В. Жук; Лю Заідонова; Н. Бражник (стр.39-41) Кл.слова: зарубіжна методика
Паршикова Е. Принципы отбора и организации материала для обучения иностранному языку в начальной школе/ Е. Паршикова ; Л. Сажко; Б. Шуневич; Н. Жук, В. Жук; Лю Заідонова; Н. Бражник; Ю. Пономарьова (стр.41-47) Кл.слова: для найменших,на початковому етапі
Сажко Л. Німецький алфавіт у віршах/ Л. Сажко ; Б. Шуневич; Н. Жук, В. Жук; Лю Заідонова; Н. Бражник; Ю. Пономарьова (стр.47-50) Кл.слова: вірші,німецька мова,для найменших
Шуневич Б. Віртуальна творча лабораторія викладача іноземної мови/ Б. Шуневич ; Н. Жук, В. Жук; Лю Заідонова; Н. Бражник; Ю. Пономарьова (стр.50-56)
Жук Н. Цікава граматика англійської мови/ Н. Жук ; Лю Заідонова; Н. Бражник; Ю. Пономарьова (стр.56-58) Кл.слова: ГРАМАТИКА
Заідонова Лю. Тема " Music "на уроці англійської мови/ Лю Заідонова ; Н. Бражник; Ю. Пономарьова (стр.58-62) Кл.слова: музика
Чи любиите ви французьку мову так, як люблю її я ? (стр.62-64)
Бражник Н. Un problema " eterno "/ Н. Бражник ; Ю. Пономарьова (стр.64-65) Кл.слова: іспанська мова
Черниш В. My Exciting Voyage in Discovering the United Europe/ В. Черниш (стр.65-67) Кл.слова: Єврорада,об'єднена Європа,країнознавство
Пономарьова Ю. Introduction to Japan: Geography / Ю. Пономарьова (стр.68-72) Кл.слова: Японія ,країнознавство,географія
Цікаві статті :
Знайти схожі