Головна Спрощенний режим Опис

Бази даних


Статті з періодичних видань та збірок іноземними мовами- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Статті з періодичних видань та збірок (306)Рідкісні і цінні видання (2)Документи на електронних носіях (6)Документи про Рівненщину (39)Книги іноземними мовами (5)Бібліотека творів авторів Рівненщини (57)Рівненщина: Минуле і сьогодення (2)Історична Волинь (34)Газета “Червоний прапор” (94)Музичні твори (2)Каталог періодичних видань РОУНБ (1945-) (73)Зведений каталог назв періодики бібліотек області (30)Пісні Рівненщини (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=метод<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 185
Показані документи с 1 за 20
Сигли бібліотек за посиланням
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.
74.261.7
А-724


   
    Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів [Текст] : наук.-метод. вид. / Ред. О.Тищенко. - Рівне : Перспектива, 2004. - 388 c. - (Майстерня інновацій). - 15.00 р.
    Зміст:
Клепко, С. Інноваційні ідеї демократизації та менеджменту школи / С. Клепко. - С .16-32
Громовий, В. Як управляти шкільною освітою?(Американський досвід на тлі українських освітніх реалій) / В. Громовий. - С .32-45
Желюк, О. "Україна-США: паралелі освіти" / О. Желюк. - С .46-59
Середяк, Л. Використання інтерактивних технологій в управлінській діяльності. / Л. Середяк, О. Янушевич. - С .60-67
Ростоцька, М. До питання громадянської освіти в сучасній школі / М. Ростоцька. - С .68-77
Пометун, О. Інтерактивні технології навчання- реальний шлях до оновлення української школи. / О. Пометун. - С .78-77
Крутоус, В. Інтерактивний тренінг для вчителів:Створюємо демократичне середовище уроку. / В. Крутоус. - С .88-93
Козак, Л. Рейтингове оцінювання діяльності шкіл протягом навчального року / Л. Козак, о. Копанська. - С .94 -103
Демчук, О. Благодійні фонди - запорука прозорого використання неурядових коштів у державних закладах освіти. / О. Демчук. - С .104-109
Гонорська, А. Використання закордонного досвіду в адміністративно - фінансовому управлінні школою. / А. Гонорська, О. Франчук. - С .110 - 117
Жук, М. Використання сучасних технологій - створення нових можливостей розвитку післядипломної освіти. / М. Жук. - С .118 - 125
Шиян, О. Проблеми організації громадської освіти в школах нового типу. / О. Шиян. - С .126 - 130
Пометун, О. До питання досвіду впровадження інтерактивних технологій / О. Пометун. - С .132 - 135
Балаба, Л. Природа - очима душі / Л. Балаба. - С .136 - 141
Віллер, І. Щоб шкільний твір не був тягарем / І. Віллер. - С .142 - 149
Голуб, Т. Прагнення реалізувати себе / Т. Голуб. - С .150 - 155
Куриш, С. Комунікативний підхід у викладанні іноземної мови. / С. Куриш. - С .156 - 163
Люта, Л. Навчання письму як методична проблема. / Л. Люта, Т. Каша. - С .164 - 169
Саверська-Лихошва, В. Через науково-дослідницьке проектування до особистісно-орієнтованого навчання. / В. Саверська-Лихошва. - С .170-177
Скавронський, П. Інтегровані уроки географії й англійської мови / П. Скавронський. - С .178-185
Франчук, О. Розвиток критичного мислення на уроках англійської мови через знайомство з історією та культурою / О. Франчук. - С .186-195
Середяк, Л. Інтеграція ідей громадянської освіти у викладанні суспільних дисциплін. / Л. Середяк, А. Ковтонюк. - С .196-202
Зіннуров, Є. Робота над проектами у викладанніанглійської мови. / Є. Зіннуров. - С .202-213
Сеньковська, Г. Метод проектів на уроках громадянської освіти. / Г. Сеньковська. - С .214-217
Ремех, Т. Практичне право.Нові підходи до викладання права в середній школі. / Т. Ремех. - С .218-227
Полуботько, О. Як використовувати газетні статті під час застосування інтерактивного методу роботи"АЖУРНА ПИЛКА" у вивченні іноземних мов. / О. Полуботько. - С .228-233
Тарасова, О. Використання методу критичного мислення на уроках англійської мови. / О. Тарасова. - С .234-241
Костюк, І. Закордонний досвід як стимул до змін у викладанні та вивченні шкільної історії в Україні. / І. Костюк. - С .242-249
Войтенко, О. Сучасні підходи у викладанні історії. / О. Войтенко. - С .250-259
Ратушняк, С. Деякі аспекти шляху виховання громадянина. / С. Ратушняк. - С .260-262
Морзе, Н. Метод навчальних проектів. / Н. Морзе. - С .264-267
Мурзаков, С. Країна мрії: симуляційна гра чи підготовка до життя. / С. Мурзаков. - С .268-282
Буко, С. Американські підходи в гуманітарній галузі на приладі створення освітнього центру. / С. Буко. - С .282-293
Оратовський, Т. Урядуй собі сам- урятуй себе сам! / Т. Оратовський, В. Шторлін. - С .294-297
Педан-Слєпухіна, О. Інтернет-сторінка-інформаційне поле місцевої громади. / О. Педан-Слєпухіна. - С .298-301
Панченков, А. Молодь обирає дію- нова форма громадянського виховання учнів. / А. Панченков. - С .302-309
Шашура, Л. Волонтерство- невід'ємна складова виховної роботи в сучасній школі. / Л. Шашура. - С .310-323
Жадько, О. Волонтерство-шлях до громадського суспільства. / О. Жадько. - С .324-329
Саєнко, С. Дитячі громадські організації як елемент громадянської освіти. / С. Саєнко. - С .330-333
Тищенко, О. Дебати: інтерактивний спосіб мислення. / О. Тищенко. - С .334-341
Вукіна, Н. Від учнівського самоврядування до самоврядування вчителів і батьків. / Н. Вукіна. - С .342-349
Шкарупа, О. Впровадження методу складання проектів у навчально-виховному процесі сільської школи. / О. Шкарупа. - С .350-357
Цимбал, О. Учнівські проекти, спрямовані на реалізацію права дитини на вільне висловлювання. / О. Цимбал. - С .358-363
Лаворік, Т. Від програм партнерів до інтеграції курсу громадянської освіти. / Т. Лаворік, О. Кукла. - С .364-373
Пащук, В. Осмислення ролі гендерної освіти. / В. Пащук. - С .374-379
Дементієвська, Н. Чотири "родзинки"освітянського досвіду. / Н. Дементієвська. - С .380-385
УДК
ББК 74.261.7

Рубрики: Інтерактивні технології

Анотація: 10
Примірників всього: 2
ВІЛ (1), ЧЗ (1)
Вільні: ВІЛ (1), ЧЗ (1)

Знайти схожі

2.
14
А-724


    Сеньковська, Г.
    Метод проектів на уроках громадянської освіти [Текст] / Г. Сеньковська // Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів : Наук.-метод. вид. / Ред. О.Тищенко. - Рівне : Перспектива, 2004. - С. 214-217 . - ISBN 966-7643-43-3
УДК
ББК 74.261.7

Рубрики: Мови іноземні--Методика викладання

Кл.слова (ненормовані):
Освіта громадська
Примірників всього: 2
ВІЛ (1), ЧЗ (1)
Вільні: ВІЛ (1), ЧЗ (1)

Знайти схожі

3.
14
А-724


    Морзе, Н.
    Метод навчальних проектів [Текст] / Н. Морзе // Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів : Наук.-метод. вид. / Ред. О.Тищенко. - Рівне : Перспектива, 2004. - С. 264-267 . - ISBN 966-7643-43-3
УДК
ББК 74.261.7

Рубрики: Мови іноземні

Кл.слова (ненормовані):
Методика проектна
Примірників всього: 2
ВІЛ (1), ЧЗ (1)
Вільні: ВІЛ (1), ЧЗ (1)

Знайти схожі

4.
74.261.7(4Вл)
Б427


    Бекреньова, І.
    Використовуємо сучасні підходи у викладанні англійської мови [Текст] : навчальне видання / І. Бекреньова. - Харків : Основа, 2007. - 96 с. - 13.26 грн
    Зміст:
Тиждень англійської мови. Week of Gratitude/ . - С .6
День країнознавчих вікторин "Mr.Know-all day" . - С.7-9
Розповідь учнів 7 класу молодшим школярам про святкування Дня Подяки в США . - С.10-14
Урок-презентація проектів у 10 класі на тему "День Подяки в США" . - С .14-26
ПІдсумки Тижня.Оформлення інформаційного бюлетня. Додатки. . - С.26-39
Комп'ютер на уроках англійської мови. Lesson 1. Computers. A fun way to learn! . - С . C.40-45
Компютер на уроках англійської мови. Lesson 2. More About Computers. . - С.45 - 47
Компютер на уроках англійської мови. Lesson 3 How Could We Live without Internet. . - С.47-59
Компютер на уроці англійської мови. Урок у 7 класі "Welcome to Computerland! " . - С.63-79
Метод лроектів. . - С.80-85
Краєзнавчі проекти англійською мовою. . - С.85-87
Країнознавчі проекти. . - С.87-88
Створення мультимедійних презентацій. . - С.88-89
ББК 74.261.7(4Вл)

Вільних прим. немає

Знайти схожі


5.
74.261.7(4Вл)
Б427


   
    Метод проектів [Текст] // Бекреньова І. Використовуємо сучасні підходи у викладанні англійської мови : Навчальне видання / І. Бекреньова. - Харків : Основа, 2007. - С. 80-85
ББК 74.261.7(4Вл)

Рубрики: Мова англійська--Методика викладання

Кл.слова (ненормовані):
Роботи проектні
Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.
74.261.7Англ
К144


   
    Нестандартні уроки, їх види та класифікація. Особливості використання нетрадиційних форм навчання та педагогічних технологій під час навчання слабковстигаючих школярів [Текст] // Казачінер О.С. Сучасні форми та методи навчання англійської мови / О.С Казачінер; О.С Казачінер . - Харків : Основа, 2010. - С. 20-49
ББК 74.261.7Англ

Рубрики: Мова англійська--Методика викладання

Кл.слова (ненормовані):
Психологія -- метод інтерактивний
Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.
81.2(3=Англ)
С914


   
    Applications of oppositional analysis [Текст] // Сухорольська С.М. Методи лінгвістичних досліджень = Metods of linguistic analysis / С.М. Сухорольська; С.М. Сухорольська . - Львів : Інтелект-захід, 2009. - С. 61-64
ББК 81.2(3=Англ)

Рубрики: Мова англійська

Кл.слова (ненормовані):
ЛІНГВІСТИКА КОМПАРАТИВНА -- МЕТОД протиставлення
Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.
81.2(3=Англ)
С914


   
    Defining cognitive linguistics [Текст] // Сухорольська С.М. Методи лінгвістичних досліджень = Metods of linguistic analysis / С.М. Сухорольська; С.М. Сухорольська . - Львів : Інтелект-захід, 2009. - С. 228-230
ББК 81.2(3=Англ)

Рубрики: Мова англійська

Кл.слова (ненормовані):
АНАЛІЗ ЛІНГВІСТИЧНИЙ -- Метод когнітивнй
Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.
81.2(3=Англ)
С914


   
    Applications of frame analysis [Текст] // Сухорольська С.М. Методи лінгвістичних досліджень = Metods of linguistic analysis / С.М. Сухорольська; С.М. Сухорольська . - Львів : Інтелект-захід, 2009. - С. 233-243
ББК 81.2(3=Англ)

Рубрики: Мова англійська

Кл.слова (ненормовані):
АНАЛІЗ ЛІНГВІСТИЧНИЙ -- метод рамковий
Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.
81.2(3=Англ)
С914


   
    Strengths and limitations of frame analysis [Текст] // Сухорольська С.М. Методи лінгвістичних досліджень = Metods of linguistic analysis / С.М. Сухорольська; С.М. Сухорольська . - Львів : Інтелект-захід, 2009. - С. 243-245
ББК 81.2(3=Англ)

Рубрики: Мова англійська

Кл.слова (ненормовані):
АНАЛІЗ ЛІНГВІСТИЧНИЙ -- метод рамковий
Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.
81.2(3=Англ)
С914


   
    Defining statistical analysis [Текст] // Сухорольська С.М. Методи лінгвістичних досліджень = Metods of linguistic analysis / С.М. Сухорольська; С.М. Сухорольська . - Львів : Інтелект-захід, 2009. - С. 263-265
ББК 81.2(3=Англ)

Рубрики: Мова англійська

Кл.слова (ненормовані):
АНАЛІЗ ЛІНГВІСТИЧНИЙ -- метод статистичний
Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.
74.261.7
М545


   
    Методики обучения инностранным языкам в средней школе [Текст]. - Санкт-Петербург : Каро, 2006. - 18.40 грн
    Зміст:
Колкова, М. К Проблемы модернизации обучения иностранному языку в средней школе / М.К Колкова. - С .7-18
Колесникова, И. Л Технологии разработки учебных программ по иностранному языку / И.Л Колесникова. - С .18-33
Остапенко, К. К Модель модернизации содержания и процесса начального обучения иностранному (английскому) языку на сюжетной основе / К.К Остапенко. - С .33-77
Головина, Н. П Формирование дискурсивной компетенции у учащихся старших классов при обученн письменной речи / Н.П Головина. - С .77-93
Колесникова, И. Л Формирование учебно-познавательной компетенции на уроках английского языка в старшей школе / И.Л Колесникова. - С .93-109
Ниязова, А. Е "Кейсовый метод" в обучении иноязычному говорению учащихся седьмых-восьмых классов общеобразовательной школы / А.Е Ниязова. - С .109-151
Ниязова, А. Е Игра как средство активизации учебно-речевой деятельности учащихся седьмых-восьмых классов общеобразовательной школы при овладении говорения на английском языке (на материале темы "Travelling" ) / А.Е Ниязова. - С .151-172
Цыкалов, Д. В Возможности использования лирического текста на уроке иностранного языка / Д.В Цыкалов. - С .172-188
Комарова, Ю. А Использование видео в процессе обучения иностранному языку в старшей школе / Ю.А Комарова. - С .188-204
Комарова, Ю. А Обучение устному иноязычному монологическому высказыванию при помощи вербальных опор / Ю.А Комарова. - С .204-220
ББК 74.261.7

Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.
74.261.7
М545


    Ниязова, А.
    "Кейсовый метод" в обучении иноязычному говорению учащихся седьмых-восьмых классов общеобразовательной школы [Текст] / А.Е Ниязова // Методики обучения инностранным языкам в средней школе. - Санкт-Петербург : Каро, 2006. - С. 109-151
ББК 74.261.7

Рубрики: Мова іноземна

Кл.слова (ненормовані):
МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ
Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.
74.261.7
О- 59


    Коломієць, Н.
    Прийоми Блейна Рея в методі природовідповідності Джеймса Ашера. [Текст] / Н.М Коломієць // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. : Збірник наукових праць. Вип.42. - Рівне, 2009. - С. 15-19
ББК 74.261.7

Рубрики: Мова іноземна

Кл.слова (ненормовані):
Метод комунікативний

Знайти схожі

15.
74.261.7
О- 59


    Мазурок, О.
    Інноваційні методи навчання іноземних мов у вищій школі в контексті гуманістичної парадигми освіти. [Текст] / О Мазурок // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. : Збірник наукових праць. В.42. - Рівне, 2009. - С. 89-92
ББК 74.261.7

Рубрики: Мови іноземні

Кл.слова (ненормовані):
МЕТОДИКА -- метод інноваційний

Знайти схожі

16.
81.2(3)-9
Т29


    Моисейкина, И.
    Проективные умения в профессиограме учителя английского языка. [Текст] / И. Моисейкина // Тези доповідей XI наукової конференції ’’Каразінські читання:Людина. Мова. Комунікація’’. - Харків : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. , 2012. - С. 184-186
ББК 81.2(3)-9

Рубрики: Мова англійська--Методика викладання

Кл.слова (ненормовані):
МЕТОД ПРОЕКТУВАННЯ
Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.
81.2(3=Англ)
К715


    Косолапов, В.
    Нариси з семасіології і лексикографії. [Текст] : semasiology and lexicography. / В. Косолапов. - Рівне : [б. в.], 2011. - 434 с. - Б. ц.
    Зміст:
До питання про методи семасіологічних досліджень . - С .4-22
Про лексико-семантичні групи слів (до питання про систему в семасіології). . - С .23-34
К вопросу об оппозитивном методе в семасиологии. . - С .34-44
До питання про найменування семантичних угрупувань. . - С .44-48
Семантическое поле, принципы его вычленения и свойства. . - С .48-57
К вопросу о метонимии в лингвистике. . - С .57-67
О метонимическом изменении значений слов. . - С .67-124
Методы исследования семантических связей слов. . - С .124-163
Зміна типової сполучуваності слів під впливом синонімів. . - С .176-183
О сути сленга в современном английском языке. . - С .183-192
Источники образования сленговых наименований американских денежных единиц. . - С .192-202
Вербализация концепта "убийство" в американском сленге. . - С .202-206
О контекстах совместного употребления синонимов (на материале английских глаголов мышления). . - С .206-215
К вопросу о доминанте синонимического ряда. . - С .215-224
Лакуни в співвідносних семантичних полях (за матеріалами англійських дієслів і іменників із значенням "насильного припинення життя людини". . - С .224-229
Типи семантичних відношень у семантичному полі. . - С .229-236
До питання про вивчення системи значень полісемантичних дієслів англійської мови. . - С .236-252
Дефиниционная активность членов семантического поля. . - С .257-261
Словарные дефиниции и компонентный анализ производящих и производных слов. . - С .261-267
Дефініційний аналіз та кількісне обчислення зв’язків слів у семантичному полі. . - С .267-271
Про методи індентифікації синонімів. . - С .271-276
Словари Хорнби (пути лексикографирования). . - С .276-285
О метаязыке словарных определений в лексикографии. . - С .285-293
О словарных пометах и наглядном представлении лексикографической информации. . - С .293-301
О формате словарной статьи в английской лексикографии. . - С .301-309
Типы и формулы словарных определений. . - С .309-317
2010047-е издание словаря Хорнбикак новая веха в английской педагогической лексикографии. . - С .317-325
Словари-минимумы в учебной лексикографии (обзор). . - С .325-336
Краткий Оксфордский Словарь английского языка (история создания и современное состояние). . - С .346-355
Об Оксфордских Словарях серии Wordpower. . - С .355-363
Портреты британских лексикографов. Роберт Берчфилд (1923-2004). . - С .363-373
Большой Оксфордский Словарь английского языка (история создания, структура и характеристики). . - С .373-390
Метод анализа словарных дефиниций в семасиологии. . - С .390-392
Портреты британских лексикографов: Эрик Партридж и Майкл Ранделл. . - С .392-403
Про прогрес у лексикографії (за матеріалами різних видань словника англійської мови Хорнбі). . - С .403-408
Из опыта определения состава семантического поля. . - С .408-416
О семантическом поле глаголов "убийства" в современном английском языке (теория и практика их схождений и расхождений). . - С .416-435
Про сучасну перекладну англійську лексикографію (за матеріалами словників малого та середнього розміру). . - С .435-447
Иерархия сем в структуре семемы и практика дефиниционного анализа. . - С .447-454
Синонімія і словники-мінімуми. . - С .454-460
Сцепление вопросительных и относительных предложений с водным предложением с think. . - С .460-466
Історія і сучасний статус культських мов. . - С .468-476
Місце валійської мови в системі кельтських мов. . - С .476-478
Деякі аспекти термінологічного варіювання в сфері німецькомовної фахової лексики (за матеріалами гідромеліоративної термінології). . - С .478-482
ББК 81.2(3=Англ)

Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.
81.2(3=Англ)92
К715


   
    Метод анализа словарных дефиниций в семасиологии. [Текст] // Косолапов В. Нариси з семасіології і лексикографії. : Semasiology and lexicography. / В. Косолапов. - Рівне, 2011. - С. 390-392
ББК 81.2(3=Англ)92

Рубрики: Мова англійська

Кл.слова (ненормовані):
ЛЕКСИКОГРАФІЯ
Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.
81.2(4 Укр)
Н34


   
    Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.25 [Текст]. - Острог : [б. в.], 2012. - 270 с. - Б. ц.
    Зміст:
Василенко, Т. Проблематичність визначення структури англомовної лексичної компетенції у писемному перекладі / Т. Василенко. - С .15-19
Іванова, О. Лінгво-стилістичні особливості перекладу англійських газетних текстів українською мовою / О. Іванова. - С .34-37
Караневич, М. Особливості застосування практично зумовленого парафразування в англо-українському художньому перекладі / М. Караневич. - С .45-49
Касаткіна-Кубишкіна, О. До проблеми перекладу англійських неологізмів українською мовою / О. Касаткіна-Кубишкіна. - С .49-52
Качановська, Т. Специфіка відтворення в українських перекладах однорідних рядів із французьких сонетів 19 ст / Т. Качановська. - С .54-56
Ласка, І. Правила bon usage в контексті французького перекладознавства ХVII ст / І. Ласка. - С .75-78
Матвіїшин, О. Власна назва як перекладацька і перекладознавча одиниця (на матеріалі німецькомовних інтерпретацій української прози початку ХХ ст.) / О. Матвіїшин; О. Маивіїшин. - С .81-83
Матковська, Г. Семантико-прагматичні характеристики метафоричних термінів із колоративною композитою й аспекти їхнього перекладу з англійської мови / Г. Матковська. - С .83-86
Паничок, Т. Особливості вживання та перекладу модальних дієслів німецької мови / Т. Паничок. - С .94-97
Собчук, Л. До англомовної рецепції малої прози Миколи Вінграновського / Л. Собчук. - С .106-110
Фока, М. Стратегії перекладу "літературно-музичних" прийомів П.Тичини англійською мовою / М. Фока. - С .113-116
Богданович, Т. Методична стратегія викладача іноземної мови ВНЗУ / Т. Богданович. - С .149-151
Вєтрова, І. Реалізація компетентнісного підходу у процесі викладання іноземної мови у вищому навчальному закладі / І. Вєтрова. - С .151-155
Галашова, Е. Формирование и развитие коммуникативных умений при обучении иностранному языку в работе в малых группах / Е. Галашова. - С .158-161
Гронь, Л. Формування іншомовної компетенції в монологічному мовленні студентів мовних факультетів ВНЗ з використанням творів художньої літератури / Л. Гронь. - С .161-163
Гудима, Ю. Пам’ятки для формування у майбутніх учителів англійської мови навчально-стратегічної компетентності в діалогічному мовленні / Ю. Гудима. - С .163-166
Degtyarova, Y. La chanson en classe de francais / Y. Degtyarova. - С .166-168
Іванишина, В. Психологічні передумови проведення позакласної роботи з іноземної мови у старшій школі з формування компетенції в діалогічному мовленні / В. Іванишина. - С .176-179
Каніболоцька, О. Особливості методики формування англомовної соціокультурної компетенції студентів-філологів з використанням інформаційних технологій / О. Каніболоцька. - С .182-185
Козубай, В. Доконечність вивчення лінгвокраєзнавчого аспекту в процесі оволодіння іноземною мовою / В. Козубай. - С .188-190
Костик, Є. Особливості навчання сучасної іноземної (англійської) мови на немовних факультетах ВНЗ / Є. Костик. - С .190-194
Кузів, М. Рольові ігри на занятті з іноземної мови як метод навчання іншомовної комунікації / М. Кузів. - С .196-198
Мартинюк, А. Класичні та сучасні підходи до вивчення англійської мови / А. Мартинюк. - С .204-207
Морська, Л. Особливості організації та проведення уроку іноземної мови з використанням інформаційних технологій / Л. Морська. - С .211-214
Motrouk, V. Quelques reflexions a propos du developpement de la competence interculturelle chez les apprenants de fle / V. Motrouk. - С .214-219
Назаренко, М. Використання сугестивного методу при вивченні іноземної мови / М. Назаренко. - С .219-221
Пришляк, О. Кооперативна методика навчання іноземної мови / О. Пришляк. - С .230-232
Фоміних, Н. Підвищення ефективності викладання філологічних дисциплін за рахунок використання ІКТ / Н. Фоміних. - С .250-253
ББК 81.2(4 Укр)

Перейти к внешнему ресурсу https://lingvj.oa.edu.ua/nz_vyp_25

Знайти схожі

20.
81.2(4 Укр)
Н34


    Кузів, М.
    Рольові ігри на занятті з іноземної мови як метод навчання іншомовної комунікації [Текст] / М. Кузів // Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.25. - Острог, 2012. - С. 196-198
ББК 81.2(4 Укр)

Рубрики: Мови іноземні--Методика викладання

Кл.слова (ненормовані):
КОРЕЛЯЦІЯ

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120