Головна Спрощенний режим Опис

Бази даних


Статті з періодичних видань та збірок іноземними мовами- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (7)Статті з періодичних видань та збірок (227)Документи про Рівненщину (15)Книги іноземними мовами (2)Рівненщина: Минуле і сьогодення (3)Історична Волинь (1)Газета “Червоний прапор” (22)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=вимоги<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 32
Показані документи с 1 за 10
Сигли бібліотек за посиланням
 1-10    11-20   21-30   31-32 
1.
74.261.7
О- 59


   
    Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. [Текст] : збірник наукових праць. Вип.42. - Рівне : [б. в.], 2009. - 186с. - Б. ц.
    Зміст:
Бабік, О. Професіоналізм вчителя як важливий фактор при навчанні іноземної мови у дошкільному навчальному закладі / О. Бабік. - С.3-7
Ботвінко, О. Використання компютерних технологій у процесі навчання іноземної мови в загальноосвітній школі / О. Ботвінко; Л. Гронь. - С.7-11
Гронь, Л. Вимоги до іншомовних текстів для розвитку вмінь розповіді на початковому ступені навчання на мовних факультетах вищих навчальних закладів. / Л. Гронь; Н.М Коломієць; О.В. Коржаневська; І.Я. Салюк. - С .11-15
Коломієць, Н. Прийоми Блейна Рея в методі природовідповідності Джеймса Ашера / Н. Коломієць. - С .15-19
Коржаневська, О. Організація самостійної роботи учнів - важливий фактор інтенсифікації навчльного процесу. / О. Коржаневська. - С .19-23
Салюк, І. Особистісно-орієнтований підхід у детермінації розвитку іншомовного мовлення школярів / І. Салюк. - С .23-28
Кропивко, І. Використання ресурсів і послуг мережі інтернет у викладанні іноземних мов / І. Кропивко. - С .28-36
Цаль, Т. Використання методів педагогічного стимулювання на початковому етапі навчання іноземної мови у вищому навчальному закладі та новітні технології / Т. Цаль. - С .36-41
Чорнолоз, О. Теоретичні основи викладання чеської мови для студентів-філологів у вищому навчальному закладі / О. Чорнолоз. - С .41-44
Якимчук, А. Рефлексивні механізми навчання підлітків англомовної комунікації / А. Якимчук. - С .44-50
Волошун, А. Проблеми застосування сучасних технологій в процесі засвоєння лексики на початковому етапі викладання іноземної мови / А. Волошун. - С .50-53
Зінчук, І. Зорова наочність як засіб семантизації іншомовної лексики / І. Зінчук; Л.В. Мороз; Л. Мороз; Г. Ніколайчук. - С .53-58
Мороз, Л. Специфіка роботи над термінами на заняттях з іноземної мови у вищому навчальному закладі / Л. Мороз. - С .58-63
Мороз, Л. Основні питання принципів і критеріїв відбору та засвоєння лексичного мінімуму студентами немовних спеціальностей вищих навчальних закладів / Мороз Л. ; Мороз Л. ; Мороз Л. ; Л. Мороз; Г. Ніколайчук. - С .63-65
Ніколайчук, Г. Особливості діалогу в процесі формування комунікативних умінь дитини дошкільного віку / Г. Ніколайчук. - С .65-70
Середюк, Л. Використання автентичної газетної хроніки на уроках німецької мови / Л. Середюк. - С .70-72
Турко, І. Теоретичні аспекти вивчення творчості поетів-імажистів у вищих навчальних закладах / І. Турко. - С .72-77
Кочубей, О. Особливості формування іншомовної компетенції студентів-філологів у вищому закладі / О Кочубей. - С .85-88
Мазурок, О. Інноваційні методи навчання іноземних мов у вищій школі в контексті гуманістичної парадигми освіти / О Мазурок. - С .89-92
Мороз, Л. Інтерпретація закономірностей засвоєння іншомовних слів студентами немовних спеціальностей вищих навчальних закладів / Мороз Л ; Мороз Л ; Л Мороз. - С .92-95
Перішко, І. Розвиток інтелектуальних здібностей обдарованих школярів на основі проектної іншомовної діяльності / І Перішко. - С .100-105
Тадєєва, М. Рання іншомовна освіта в європейських педагогічних традиціях / М Тадєєва. - С .109-113
Гончарук, Р. Роль перекладу у міжкультурній комунікації і педагогічній соціалізації / Р Гончарук. - С .117-122
Дуброва, А. Психолого-педагогічні можливості навчального перекладу і умови їхньої реалізації / А Дуброва. - С .126-129
ББК 74.261.7

Перейти к внешнему ресурсу library.rshu.edu.ua/loading_PDF/onov.v5.pdf

Знайти схожі


2.
74.261.7
О- 59


    Гронь, Л.
    Вимоги до іншомовних текстів для розвитку вмінь розповіді на початковому ступені навчання на мовних факультетах вищих навчальних закладів. [Текст] / Л.В Гронь // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. : Збірник наукових праць. Вип.42. - Рівне, 2009. - С. 11-15
ББК 74.261.7

Рубрики: Мова іноземна

Кл.слова (ненормовані):
МЕТОДИКА -- УСНЕ МОВЛЕННЯ -- СТРУКТУРА ТЕКСТУ

Знайти схожі

3.
74.261.7Англ
М645


    Мирошніченко, А.
    Аудіювання - це цікаво. [Текст] / А. Мирошніченко. - Харків : Основа, 2012. - 111 с. - Б. ц.
    Зміст:
Загальна характеристика аудіювання як вид мовленнєвої діяльності. Функції аудіювання. . - С .7-8
Психофізіологічні механізми аудіювання. . - С .8-11
Психологічні особливості аудіювання. . - С .11-13
Види аудіювання, які використовуються у процесі навчання. . - С .17-20
Вимоги до текстів для навчання аудіювання. . - С .20-21
Технології навчання аудіювання в умовах школи. . - С .21-26
Види контролю сформованності вміння аудіювання. . - С .26-31
Комунікативні вправи з формування, вдосконалення навичок, розвитку умінь аудіювання. (Типологія рівнів розуміння аудіотексту за класифікацією Т.Є.Сахарової і Ф.М.Рабинович). . - С .32-48
Комунікативні вправи з формування, вдосконалення навичок, розвитку умінь аудіювання. (Типологія рівнів розуміння аудіотексту за класифікацією Н.І.Гез). . - С .48-77
Комунікативні вправи з формування, вдосконалення навичок, розвитку умінь аудіювання. (Типологія рівнів розуміння аудіотексту за класифікацією О.Р.Лурія). . - С .77-111
ББК 74.261.7Англ

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.
74.261.7Англ
М645


   
    Вимоги до текстів для навчання аудіювання. [Текст] // Мирошніченко А. Аудіювання - це цікаво. / А. Мирошніченко. - Харків : Основа, 2012. - С. 20-21
ББК 74.261.7Англ

Рубрики: Мова англійська--Методика викладання

Кл.слова (ненормовані):
АУДІЮВАННЯ
Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.
81.0
А43


   
    Актуальні питання лінгвістики, літературознавства та інноваційної методики викладання іноземних мов [Текст] : п’ята Всеукраїнська наукова конференція. 19-20 травня 2011 р. - Тернопіль : [б. в.], 2011. - 247 с. - Б. ц.
    Зміст:
Бек, Г. Роль та значення антонімів у перекладах в німецькій мові / Г. Бек. - С .5-7
Валігура, О. Вимовний акцент в англійському мовленні українців / О. Валігура. - С .9-11
Гребенюк, М. Лексико-семантичні розряди евфемізмів британського політичного дискурсу / М. Гребенюк. - С .17-19
Загородня, Л. Дейктичне значення англійського означеного артикля як проблема перекладу українською мовою / Л. Загородня. - С .23-24
Качмар, О. Розвиток семантичної неології сучасної французької мови шляхом конверсії / О. Качмар. - С .26-29
Косолапов, В. Вербализация концепта "убийство" в американском сленге / В. Косолапов. - С .31-32
Крайняк, Л. Конотативний компонент значення композитів у сучасній англійській мові / Л. Крайняк. - С .34-36
Купчик, Л. До питання семантики ФО з компонентом "вітер" (на матеріалі німецької, англійської та української мов) / Л. Купчик. - С .36-38
Лапчак, О. Роль історизмів та архаїзмів в лексичному складі англійської мови / О. Лапчак. - С .38-40
Літвінчук, А. Основи концептуального аналізу терміносисчтеми (на прикладі галузі торфопромисловості в англійській мові) / А. Літвінчук. - С .40-42
Назарук, Г. Категорія квантитативності та лексичні засоби вираження в структурі фразеологічних одиниць французької мови / Г. Назарук. - С .45-47
Паньків, У. Суспільно0політична лексика латинського походження / У. Паньків. - С .51-53
П’ятничка, Т. Критичне мислення як сучасна технологія оволодіння іноземною мовою / Т. П’ятничка. - С .55-57
Рибіна, Н. Лінгвістична модель актуалізації тексту підручника з англійської мови / Н. Рибіна. - С .57-59
Сандій, Л. Англійська мова як ingua franca сучасного економічного простору / Л. Сандій. - С .59-61
Сидор, І. Метод проектів у процесі вивчення іноземних мов у вищих навчальних закладах / І. Сидор. - С .61-63
Турчин, В. Квантитативний аналіз термінів і професіоналізмів у розрізі збагачення словникового складу німецької мови (на основі німецько-російського словника по деталях машин) / В. Турчин. - С .66-68
Антошків, Т. Вербалізація концепту "жінка" у романі А.Ерно "Жінка" / Т. Антошків. - С .81-82
Бубняк, Р. Рецепція роману Е.Золя "Жерміналь" у Франції 1884-1885 рр / Р. Бубняк. - С .89-90
Бурко, В. Наративна стратегія роману Чінуа Ачебе "Світ розпадається " / В. Бурко. - С .90-92
Гуляк, Т. Прагматична пресупозиція як композиційний чинник у романі Річарда Адамса "Watership down / Т. Гуляк. - С .94-96
Жилінська, Л. Подвійне заперечення як засіб вираження підкресленого ствердження в художньому дискурсі (на матеріалі повістей Джона Фаулза"Вежа з чорного дерева", "Енігма" та "Елідюк") / Л. Жилінська. - С .102-104
Нагачевська, О. Мотив руйнації в романі Джойс Керол Оутс ''Белльфлер' / О. Нагачевська. - С .112-113
Шонь, О. Моделі гри слів у прозі Ленгстона Х’юза / О. Шонь. - С .121-122
Жеребна, Н. Переклад як особливий вид комунікації та його роль у формуванні комунікативних навичок в процессі вивчення іноземної мови / Н. Жеребна. - С .131-133
Зубрик, А. Особливості та труднощі перекладу англійських фразеологічних одиниць / А. Зубрик. - С .133-134
Івасів, Н. Використання інтерв’ю для вдосконалення навичок спілкування англійською мовою / Н. Івасів. - С .134-136
Кошіль, Н. Роль перекладу у літературній рецепції (на прикладі поетичної творчості Карла Сендберта) / Н. Кошіль. - С .136-138
Беніцька, Н. Перспективи та можливості комп’ютеризованого вивчення іноземної мови у ВНЗ / Н. Беніцька. - С .151-153
Богданович, Т. Розвиток комунікативних навичок студентів у ситуаціях науково-професійного спілкування / Т. Богданович. - С .153-155
Бойко, О. Ефективність впровадження інформаційних систем у навчальний процес / О. Бойко. - С .155-157
Борусевич, Ю. Інтерактивні технології навчання при вивченні іноземної мови / Ю. Борусевич. - С .157-159
Вакуленко, О. Системний підхід до створення сучасних підручників для забезпечення професійно орієнтованого навчання іноземних мов / О. Вакуленко. - С .159-161
Вовчаста, Н. Ефективність використання електронних навчальних посібників з іноземної мови за професійним спрямуванням / Н. Вовчаста. - С .161-163
Горун, Г. Застосування інноваційних технологій у системі освіти / Г. Горун. - С .163-165
Грицюк, І. Навчання аудіюванню студентів немовних спеціальностей / І. Грицюк. - С .165-167
Гурина, Н. Професійний інтонаційний стиль вчителя іноземної мови / Н. Гурина. - С .167-169
Драбовська, В. Навчальний тлумачний словник як засіб формування міжкультурної компетенції майбутнього спеціаліста / В. Драбовська. - С .169-171
Дуда, О. Шляхи оптимізації роботи над фаховими текстами з іноземної мови в економічному ВНЗ / О. Дуда. - С .171-173
Залюбовська, Л. Метод проектів при вивченні іноземної мови студентами ФКІТ / Л. Залюбовська. - С .173-175
Зінь, Р. ВІикористання матеріалів преси при викладанні німецької мови для студентів аграрних спеціальностей / Р. Зінь. - С .175-176
Івасів, Н. Розвиток мотивації студентів під час самостійної роботи з іноземної мови / Н. Івасів. - С .176-178
Каширіна, Г. Формування та розвиток вмінь написання приватних листів учнями початкової школи / Г. Каширіна. - С .178-179
Кащук, М. Про переваги застосування інноваційних технологій у процесі вивчення іноземних мов у вищих навчальних закладах / М. Кащук. - С .179-181
Кімакович, М. Формування мовленнєвої компетенції в письмі при вивченні іноземної мови (за професійним спрямуванням) / М. Кімакович. - С .181-182
Ковальчук, Л. Використання тестів у системі контролю рівня сформованості лексичної та граматичної компетенції студентів економічних спеціальностей ВНЗ / Л. Ковальчук. - С .182-184
Коновальчук, С. Метод проектів у навчанні професійної іншомовної діяльності студентів / С. Коновальчук. - С .184-185
Кубай, Н. Аналізування системи вправ для формування англомовної професійно-спрямованої компетенції у говорінні / Н. Кубай. - С .185-188
Кузин, Г. Застосування граматичних ігр при навчанні іноземної мови студентів юридичних спеціальностей / Г. Кузин. - С .188-190
Купчик, Л. Технологія кооперативного навчання при викладанні іноземної мови виші / Л. Купчик. - С .190-192
Малюська, З. Рольова гра як ефективний засіб навчання іноземномовній компетенції студентів / З. Малюська. - С .192-194
Мединська, В. Автономне навчання - інтегральний складник вивчення іноземної мови / В. Мединська. - С .194-196
Літвінчук, А. Основи концептуального аналізу терміносистеми (на прикладі галузі торфопромисловості в англійській мові) / А. Літвінчук. - С .198-200
Мазур, Т. Роль інноваційних технологій у вивченні іноземних мов / Мазур Т. ; Мазур Т. . - С .200-201
Машталєр, З. Професійно-комунікативні завдання з читання іншомовної фахової літератури майбутніми фінансистами / З. Машталєр. - С .201-204
Микитенко, Н. Роль самовизначення у формуванні іншомовної професійної компетентності майбутніх фахівців природничого профілю / Н. Микитенко. - С .203-204
Перенчук, О. Використання інноваційних технологій у викладанні англійської мови / О. Перенчук. - С .204-206
Петльована, Л. Методика розвитку монологічного мовлення з елементами міркування у студентів економічного напрямку на основі рекламних матеріалів / Л. Петльована. - С .206-208
Проценко, Н. Формування іншомовної комунікативної компетенції засобами сучасних інформаційних технологій / Н. Проценко. - С .208-210
Рубель, Н. Особливості використання методу проектів у підготовці майбутніх екологів до професійного спілкування в іншомовному середовиші / Н. Рубель
Семенишин, І. Роль навчальних стратегій у вивченні англійської мови / І. Семенишин. - С .211-213
Сенів, М. Навчання колективному спілкуванню у комунікативних цілях / М. Сенів. - С .213-215
Серняк, О. Педагогічні технології колективного навчання у процесі вивчення іноземної мови / О. Серняк. - С .215-217
Серняк, О. Педагогічні технології колективного навчання у процесі вивчення іноземної мови / О. Серняк. - С .215-217
Тимощук, Т. Підвищення мотивації вивчення іноземної мови за професійним спрямуванням шляхом використання інтерактивних технологій / Т. Тимощук. - С .219-221
Шворак, О. Проблеми використання методу ситуаційного навчання у практиці викладання іноземної мови у немовному ВНЗ / О. Шворак. - С .221-222
Черняк, Ю. Особливості інтерактивного навчання англійського діалогічного мовлення студентів вищих навчальних закладів / Ю. Черняк. - С .226-229
Герасименко, М. Вимоги до комп’ютерних програм для навчання англомовного професійно орієнтованого читання майбутніх учителів / М. Герасименко. - С .230-231
Іванів, О. Структурні особливості укладання навчальних посібників за професійним спрямуванням / О. Іванів. - С .231-233
Козубай, В. Активізація інноваційної діяльності викладача іноземної мови / В. Козубай. - С .233-234
Мартинюк, А. Основи оновленої програми з англійської мови для студентів вищих технічних навчальних закладів / А. Мартинюк. - С .234-236
ББК 81.0

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.
81.0
А43


    Герасименко, М.
    Вимоги до комп’ютерних програм для навчання англомовного професійно орієнтованого читання майбутніх учителів [Текст] / М. Герасименко // Актуальні питання лінгвістики, літературознавства та інноваційної методики викладання іноземних мов : П’ята Всеукраїнська наукова конференція. 19-20 травня 2011 р. - Тернопіль, 2011. - С. 230-231
ББК 81.0

Рубрики: Мова англійська--Методика викладання

Кл.слова (ненормовані):
ІННОВАЦІЇ
Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.
81+82:811.11+811.13
S90


   
    Studia Philologica [Текст] : збірник ст удентських наукових праць. Вип.2. - Рівне : РДГУ, 2018. - 360 с. - Б. ц.
    Зміст:
Аліфанова, О. Мовні засоби вираження запереченя / О. Аліфанова. - С .7-12
Гапонюк, О. Семантична структура зоонімічних фразеологічних одиниць у сучасній німецькій мові / О. Гапонюк. - С .17-22
Ковбасюк, Н. Семантичні характеристики фразеологічних одиниць із семантичним компонентом (денотативний аспект) / Н. Ковбасюк. - С .22-26
Максимюк, Г. Роль порівняння у мовній репрезентації картини світу / Г.М. Максимюк. - С .26-31
Маліжко, П. Вербалізація концептуальної ознаки "привабливість" як складової концепту фемінінність / П. Маліжко. - С .31-37
Миронова, А. Концептуальна ознака "розумовий потенціал" в англійській мові / А. Миронова. - С .37-42
Москалик, Ю. Особливості вживання інфінітиву в сучасній німецькій мові / Ю. Москалик. - С .42-48
Панасенко, С. Фразеологізми на позначення задоволення в англійській мові / С. Панасенко. - С .53-57
Толмачова, К. Посилена англіцизація сучасної французької мови як одна з її основних проблем / К. Толмачова. - С .57-61
Щеулін, В. Лексичні засоби вербалізації концепту війна в англійській мові / В. Щеулін. - С .61-67
Бичков, Л. Фразеологічні аналоги з компонентом-орнітонімом в англійській та українській мовах / Л. Бичков. - С .67-72
Лютікова, Є. Типологія компліменту: англо-українські паралелі / Є. Лютікова. - С .72-78
Віннікова, Д. Стильові риси художньо-публіцистичного тексту соціально-критичного напрямку (фейлетон) / Д. Віннікова. - С .78-82
Газдун, С. Фонографічна стилізація мовленнєвих аномалій у романі Даніела Кіза "Flowers for Algernon" / С. Газдун. - С .82-87
Гошилик, Н. Лінгвостилістичні характеристики заголовків англомовних статей на екологічну тематику (на матеріалі газети "The Guardian'') / Н. Гошилик. - С .87-92
Гошилик, Н. Засоби вербалізації авторського концепту Common Ground у політичному дискурсі прем’єр-міністра Канади Джастіна Трюдо / Н. Гошилик. - С .92-97
Гришина, Є. Функціонування модальних дієслів на позначення припущення: гендерний аспект / Є. Гришина. - С .97-101
Гуляйгродська, Р. Лінгвістична природа і стилістичні функції метафор та епітетів у повічті Рея Бредбері "Кульбабкове вино" / Р. Гуляйгродська. - С .101-108
Кузнецова, М. Особливості використання виражальних засобів мови в портретному описі героїв роману Е.М.Ремарка "Drei Kameraden" / М. Кузнецова. - С .108-112
Лавренюк, І. Реалізація мовленнєвої агресії в сучасному молодіжному дискурсі / І. Лавренюк. - С .112-117
Марченко, Д. Лексико-граматичні засоби реалізації мовленнєвого акту згоди / незгоди в англомовному художньому дискурсі / Д. Марченко. - С .117-124
Неліпович, Г. Функції фразеологічних одиниць на позначення інтелектуальних характеристик людини у публіцистичних текстах / Г. Неліпович. - С .124-128
Олексієнко, Л. Специфіка дослідження структурно-семантичних трансформацій у дискурсі сучасної англомовної реклами (на матеріалах американських друкованих видань) / Л. Олексієнко. - С .128-133
Преступенко, Д. Англійські іменникові словосполучення на позначення "person" : лінгвальний аналіз / Д. Преступенко. - С .133-138
Приміч, О. Функціонально-стилістичні ознаки інтернет-комунікації / О. Приміч. - С .138-144
Саливончик, К. Структурно-семантичні особливості фразеологізмів із компонентом "багатий" - "бідний" (на основі економічних текстів сучасної англійської та німецької мов) / К. Саливончик. - С .144-149
Смолько, А. Мовні девіації у сучасній французькій пісні (на матеріалі творчості Stromae та Maitre Gims) / А. Смолько. - С .149-155
Томах, Ю. Євфемізми як інструмент маніпуляції у ЗМІ / Ю. Томах. - С .155-160
Фефелова, К. Статус мовленнєвого акту подяки / К. Фефелова. - С .160-165
Кічула, М. Терміни екології: основні ознаки та вимоги / М. Кічула. - С .170-175
Кравчук, А. Аеглійська літературознавча термінологія: структурний аспект / А. Кравчук. - С .175-181
Алєксєєва, В. Специфіка перекладу метафоричних термінів у науково-технічній літературі (на матеріалі наукової фантастики) / В. Алєксєєва. - С .181-184
Антипіна, П. Переклад речень із присудком у формі сталого виразу / П. Антипіна. - С .184-189
Ахмедова, Є. Особливості україномовного відтворення фонографічних стилізацій (на матеріалі роману Д.Кіза "Квіти для Елджернона") / Є. Ахмедова. - С .189-194
Білоус, К. Сленг як проблема перекладу кінотексту / К. Білоус. - С .194-200
Герасимова, Н. Відтворення образу самотності у тексті українськомовного перекладу алегоричної казки-притчі Антуана де Сент-Екзюпері "Маленький принц" / Н. Герасимова. - С .200-204
Дейнеко, А. Відображення національної картини світу в цілісному фразеологічному значенні / А. Дейнеко. - С .204-210
Кірея, Г. Особливості перекладу онімів (за твором Дж.Р.Р.Толкіна "Гобіт або Туди і Звідти") / Г. Кірея. - С .210-216
Колесник, Ю. Особливості україномовного відтворення лексичного нонсенсу (на матеріалі роману Дж. Джойса "Улісс" / Колесник Ю. - С .216-221
Купрієнко, Ю. Лексичні труднощі перекладу англомовних газетних заголовків українською мовою / Ю Купрієнко. - С .226-231
Ларкіна, К. Функціонування безособових речень в англійській та українській науково-технічній літературі / К Ларкіна. - С .231-235
Мак, В. Функціонально-стилістичні особливості перекладу англомовного політичного дискурсу / В Мак. - С .235-241
Макогон, С. Власні назви Дж. Р. Р. Толкіна в українських перекладах (на матеріалі роману-казки “The Hobbit, Or There And Back Again”) / С Макогон. - С .241-246
Михлик, І. Відтворення діалектної лексики при перекладі англомовної художньої літератури українською мовою / І Михлик. - С .246-250
Ольховська, А. Технологія “пам’ять перекладу” у структурі фахової підготовки майбутніх перекладачів / А Ольховська. - С .250-256
Панкова, Є. Аспекти дослідження перекладу термінолексики англомовної та україномовної терміносистеми сфери торгівлі / Є Панкова. - С .256-261
Петрусенко, І. Жанрово-стилістичні проблеми перекладу науково-популярних текстів / І Петрусенко. - С .267-272
Ряпалова, А. Особливості прагматичної та соціокультурної адаптації при перекладі художнього тексту / А Ряпалова. - С .272-278
Свенцицька, О. Специфіка лінгвокультурологічного аспекту перекладу художнього тексту (на матеріалі роману О. Забужко “Музей покинутих секретів”) / О Свенцицька. - С .278-282
Сухова, А. Особливості перекладу англомовних бізнес-ідіом українською мовою / Сухова. - С .282-288
Татарчук, А. Переклад комічного / А Татарчук. - С .288-292
Черемісін, М. Стилістичні особливості метафори та її перекладу у романі Д. Брауна “Код да Вінчі” / М Черемісін. - С .303-307
Яковець, О. Особливості перекладу іноземних запозичень українською мовою в англомовних технічних текстах / О Яковець. - С .307-312
Бурлака, І. Вплив англійського готичного роману на творчість Айріс Мердок та Джона Фаулза / І Бурлака. - С .312-316
Голинець, Ю. Художня специфіка жанру історичного роману / Голинець ; Голинець. - С .321-327
Житинська, Н. Символ тварин у французьких легендах / Житинська. - С .327-332
Заєць, А. Творчість В. Вітмена у контексті розвитку популярної культури США ХІХ століття / Заєць. - С .332-337
Чобанюк, М. Жанрова своєрідність роману Джона Фаулза “Колекціонер” / Чобанюк ; Чобанюк. - С .347-354
УДК

Рубрики: Мови іноземні

Кл.слова (ненормовані):
ПЕРЕКЛАД
Перейти к внешнему ресурсу http://navigator.rv.ua/wp-content/uploads/2019/01/2018_STUDIA_PHILOLOGICA.pdf

Знайти схожі

8.
81+82:811.11+811.13
S90


    Кічула, М.
    Терміни екології: основні ознаки та вимоги [Текст] / М. Кічула // Studia Philologica : збірник студентських наукових праць. - Рівне : РДГУ, 2018. - Вип.2. - С. 170-175
УДК

Рубрики: Мова англійська

Кл.слова (ненормовані):
ТЕРМІНОЛОГІЯ

Знайти схожі

9.
74.261.7Англ
M-425


   
    What do teachers really want from coursebook?//Hitomi Msuhara [Текст] // Materials Development in Language Teaching / Ed. Brian Tomlinson. - New York : Cambridge University Press, 1998. - P239-260
ББК 74.261.7Англ

Рубрики: Мова англійська--Методика викладання

Кл.слова (ненормовані):
потреби викладача -- вимоги до посібників
Дод.точки доступу:
Tomlinson Brian \ed.\

Примірників всього: 1
ВІЛ (1)
Вільні: ВІЛ (1)

Знайти схожі

10.


    Рахманов, И.
    Методические требования к учебникам иностранных языков для средней школы [Текст] / И. Рахманов // Методическая мозаика : Приложение к журналу "Иностранные языки в школе". - 2005. - №4. - С. 17-22 . - ISSN 0130-6073

Рубрики: Мови іноземні--Методика викладання

Кл.слова (ненормовані):
ПІДРУЧНИК -- ВИМОГИ ДО НМК
Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-32