1.
| > Шифр: I22/2020/4 Іноземні мови в школах України2 [Текст]. - Киiв : Педагогічна преса 2020р. N 4
Зміст: Редько, В. Дидактичні та методичні концепти добору і організації компетентнісно орієнтованого змісту навчання іноземних мов у шкільних підручниках / В. Редько, В. Буренко. - С.2-4 Кл.слова: Зміст навчання, НУШ, Уніфікація вправ Полонська, Т. Інтерактивні методи реалізації інтегрованих змістовних ліній на уроках в 5-6 класах гімназії / Т. Полонська. - С.4-9 Кл.слова: Мозковий штурм, Прийом незакінченого речення, Вправа-гра Горошкін, І. Особливості формування ключових компетентностей учнів 5 класу гімназії на уроках іноземної мови / І. Горошкін. - С.9-12 Кл.слова: Громадянська компетентность, Екологічна грамотність, Обізнаність та самовираження у сфері культури Шпак, Н. Мовленнєві ситуації як засіб формування комунікативної компетентності учнів 5-6 класів гімназії / Н. Шпак. - С.12-15 Кл.слова: Розповідь про себе, Замовлення їжі, Спілкування про міста та країни Пасічник, О. Формування в учнів основної школи вмінь аргументованого усного мовлення засобами проектної діяльності / О. Пасічник. - С.15-19 Кл.слова: Проектна методика, Раціональне використання робочого часу Яковчук, М. Компетентнісно орієнтоване навчання іноземних мов - у шкільну практику : (Із досвіду впровадження компетентнісно орієнтованого навчання німецької як другої іноземної мови) / М. Яковчук. - С.19-21 Шокола, Л. Mein Tagesablauf. Німецька мова, 6 клас / Л. Шокола. - С.21-23 Кл.слова: Розпорядок дня, Урок німецької мови Шафорост, А. Школи України та Франції. Французька мова, 6 клас / А. Шафорост, Т. Радкович. - С.23-25 Кл.слова: Освіта європейська, Гра "Листопад" Постоєнко, О. Пан Коцький / О. Постоєнко. - С.25-27 Кл.слова: Екранізація казки, Інсценування на уроці, Мова англійська Спиця, Л. SSC - School Shakespeare Championship / Л. Спиця. - С.27-30 Кл.слова: Шекспір, Урок-змагання Статкевич, О. School and counry's response to coronavirus / О. Статкевич. - С.30-33 Кл.слова: Урок онлайн, Коронавірус, Карантин Кукла, О. Реалізація компетентнісного підходу на уроках англійської мови шляхом упровадження предметно-мовного інтегрованого навчання (CLIL) / О. Кукла. - С.33-38 Кл.слова: Content and Language Sntegrated Learning, Інтегроване навчання, Комунікативні технології Телевина, Л. Тренувальні вправи при вивченні умовних часів / Л. Телевина. - С.38-47 Кл.слова: Граматика англійської мови, Узгодження часів Є примірники у відділах:
всього 1 Вільні: 1
Знайти схожі Перейти до описів статей
|
>