Головна Спрощенний режим Опис

Бази даних


Статті з періодичних видань та збірок іноземними мовами- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Книги (22)Статті з періодичних видань та збірок (89)Документи про Рівненщину (63)Рівненщина: Минуле і сьогодення (29)Історична Волинь (92)Газета “Червоний прапор” (14)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>A=Ковальчук, В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Сигли бібліотек за посиланням
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 81.2(4 Укр)/Н34
Назва : Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.104 (2)
Вихідні дані : Кіровоград, 2012
Кільк.характеристики :512 с
Ціна : Б.ц.
ББК : 81.2(4 Укр)
Зміст : Українсько-польська міжмовна омонімія службових частин мови/ Н. Баракатова. Двомовна освіта у середніх навчальних закладах США: історія становлення/ І. Білецька. Іншомовна компетенція й комунікація білінгва/ Л. Шнуровська. Способи запозичення іншомовних фахових номінативних одиниць в англійській християнсько-богословській терміносистемі/ Л. Закреницька. Специфіка словацько-англійського білінгвізму у поліетнічному просторі Словаччини/ А. Девіцька. Міжваріантні запозичення англійської мови сфери сучасних технологій/ С. Ібрагімова. Ознаки латинських запозичень у німецькій мові/ І. Луговська. Англіцизми в німецькій мові: етапи використання / Ю. Онуфрієва. Соціолінгвістичні особливості у мовленні носіїв іспанської мови на території північного сходу США/ Ю. Петровська. Стереотипизированное предсчтавление оппозиции "свой-чужой"в русской и английской паремических картинах мира/ В. Ермакова. Англомовна актуалізація підслоту ареал фреймової структури концепту тероризм/ А. Семенчук. Культуротворчий вимір латинських висловів/ Г. Бенькевич. Значення ментальності для формування мовної картини світу: компаративний аналіз української та англійської мов/ С. Гущина. Концептуалізація горя в німецькій та українській романтичній ліриці у світлі міфолого-релігійних уявлень/ О. Д’яконова. Польова стратифікація вербалізованих концептів "успіх" і "success" (на матеріалі сучасної української та американської художньої літератури)./ В. Калініченко. Дієслівна парадигма номінативного поля концепту дорога (на матеріалі народних казок)/ С. Кирилюк. Лексичні вербалізатори бінарного концепту "distanz" у німецькій мові/ О. Лащук. Мовна репрезентація концепту "любов" у пізньолатинському романі/ О. Милик. Лінгвокогнітивні особливості британських традиційних міфологем "Winter of Discontent" та "Falklands War"/ Т. Ніколаєва. Методика дослідження аксіологічної модальності (на матеріалі інтерв’ю англійською та українською мовами)/ О. Сушкевич. Концепти success failure в асоціативно-оразній системі англомовних паремійних одиниць/ С. Щербина. Роль дисципліни "Історія англійської мови" у підготовці майбутніх учителів англійської мови/ Я. Бельмаз. Професійна підготовка майбутнього вчителя іноземної мови в контексті модернізації педагогічної освіти/ Л. Гришкова. Психолінгвістичний аспект вивчення мовних понять/ Н. Литвиненко. Психолінгвістичний та інтерактивний підходи до визначення сутності іншомовної стратегічної компетенції/ Л. Морська. Міжкультурна комунікативна компетентність як інтегративна характеристика професійної компетентності фахівця зовнішньоекономічної діяльності/ А. Бичок. Наукові підходи щодо визначення сутності комунікативної майбутнього вчителя - філолога/ Г. Буткова. Використання технології розвитку критичного мислення як умова формування творчої компетентності майбутнії учителів іноземної мови/ О. Гладка. Адаптований момент самонавчання німецькій мові студентів-спортсменів під час тренування/ О. Дакаленко. Шляхи удосконалення методичної підготовки майбутніх вчителів інозмної мови початкової школи/ І. Дмітренко. Шляхи удосконаленя професійної підготовки усних перекладачів у вищому навчальному закладі/ Н. Зінукова. Культура професійного спілкування у фаховій підготовці вчителя іноземних мов/ О. Кашуба. Соціокультурний компонент в процесі формування комунікативної компетенції при вивченні іноземної мови/ Т. Кеба. Використання віртуального навчального середовища moodele для створення електронного курсу-практикуму з іноземної мови за фаховим спрямуванням/ В. Ковальчук. Інтерактивні методи як засіб формування критичного мислення студентів на заняттях з англійської мови/ К. Костюченко. Проблема особистісно орієнтованого підходу у навчанні англійської мови на немовних факультетах/ О. Лабенко. Формування мовної культури майбутнього спеціаліста-перекладача/ Т. Ліштаба. Тестування як один із засобів оцінювання знань студентів з курсу "латинська мова"/ О. Ріжняк. Методи активізації творчої діяльності студентів факультетів іноземних мов/ Ю. Рибінська. Інтерактивні технології у формуванні комунікативної компетенції студентів мовних факультетів/ Л. Стрельченко. Деякі аспекти навчання читання у підготовці майбутніх вчителів німецької мови/ Т. Токарєва. Підходи у навчанні діалогічного мовлення/ Т. Труханова. Науково-дослідна робота майбутніх учителів іноземних мов у процесі індивідуалізації їхньої професійної підготовки/ Я. Черньонков. Навчання усного іншомовного мовлення студентів немовних ВНЗ/ Л. Ягеніч. Етапи формування соціокультурної компетенції майбутніх перкладачів на основі контрастивного аналізу української та німецької культур/ А. Володько. Формування міжкультурної компетенції особистості в процесі навчання іноземної мови/ Н. Воронкова. Реалізація проблемного методу навчання через модель "мозкового штурму" при вивченні іноземних мов/ Н. Данукало. Інтерактивні методи навчання іноземній мові: Case Study. Переваги та недоліки/ Ю. Джагарян. Шляхи оптимізації навчання іноземних мов в неспеціальних вищих навчальниз закладах за умов кредитно-модульної системи:отиваційний аспект/ Т. Когут. Гуманитарный аспект изучения иностранного языка в неязыковом вузе/ Л. Кочергина. Професійна підготовка вчителів іноземних мов у другій половині ХХст/ Л. Кравчук. Формування іншомовної соціокультурної компетенції у студентів із вадами слуху в ВНЗ/ О. Лубянова. Основні шляхи вдосконалення практичних навиків усного перекладу/ Г. Луканська. Метод проэктов как синтез профессиональной и языковой подготовки студентов-социологов/ И. Мальцева.
Перейти к внешнему ресурсу https://www.cuspu.edu.ua/download/nz_2012_104_2.pdf
Знайти схожі