Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Статті з періодичних видань та збірок іноземними мовами- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Мамосюк, О.$<.>)
Общее количество найденных документов : 4
Показаны документы с 1 по 4
Сигли бібліотек за посиланням
1.
81.2(4 Укр)
Н34


   
    Наукові записки. Серія "Філологічні науки ". В.128 [Текст]. - Кіровоград : [б. и.], 2014. - 604 с. - Б. ц.
    Содержание:
Кучинський, Б. Література доби раннього відродження в Англії / Б. Кучинський. - С .39-45
Бистров, Я. Модальні маркери у контексті теорії можливих світів біографічного наративу (на матеріалі англомовної художньої прози) / Я. Бистров. - С .45-50
Бойко, Я. Структурування авторської естетичної оцінки у поетично переосмислених концептуальних метафорах (на матеріалі лірики англійського романтизму) / Я. Бойко. - С .50-56
Вечірко, О. Жанр літературної утопії у контексті англійського відродження / О. Вечірко. - С .56-59
Гончарук, О. Методика комплексного дослідження англомовної байки у прагмастилістичному аспекті / О. Гончарук. - С .66-70
Довбня, І. Функції просторових номінацій в англійському та українському художніх текстах / І. Довбня. - С .75-79
Кочубей, В. Засоби вираження проблематичної модальності в англійському детективному романі / В. Кочубей. - С .98-102
Лапінська, О. Позитивний і негативний вплив новітніх англіцизмів на мову українського художнього тексту / О. Лапінська. - С .102-106
Мироненко, Т. Акцентуалізація характеру в англомовному тексті / Т. Мироненко. - С .114-118
Шевченко, М. Лексико-граматичні особливості в поетичних текстах англійських авторських і традиційних балад / М. Шевченко. - С .138-144
Дегтярьова, Є. Французький мінімалістичний роман кінця ХХ - початку XXI століть у руслі досліджень когнітивної поетики / Є. Дегтярьова. - С .149-151
Мамосюк, О. Темпоральність у наративній структурі художнього тексту (на матеріалі роману "Enfance" Н.Саррот) / О. Мамосюк. - С .160-164
Паров’як, І. Функції синтактико-стилістичних фігур в німецькому постмодерністському романі кінця XX - початку XXI століття / І. Паров’як. - С .170-173
Савіна, Ю. Валоративна інконгруентність як механізм створення комунізму (на матеріалі творів Джером К.Джерома і О.Генрі) / Ю. Савіна. - С .173-177
Ходос, І. Лексико-стилістичні особливості ідіодискурсу С.Фіцджеральда / І. Ходос. - С .182-187
Корнєва, Н. Особливості композиційної організації наукових текстів (на матеріалі українських та англійських наукових рецензій) / Н. Корнєва. - С .210-214
Короткова, Л. Англомовний парадокс як художній прийом приховування/розкриття істини / Л. Короткова. - С .204-210
Малиновська, І. Текстові репрезентації часопросторового холізму філософського твору (на матеріалі англомовного дискурсу) / І. Малиновська. - С .210-214
Миронова, Т. Інтертекстуальні та авторські смисли в англомовному біографічному творі В.Черчилля "Початок мого життя" / Т. Миронова. - С .220-225
Станіслав, О. Стилістична нейтральність синтаксичної сепаратизації (на матеріалі текстів публіцистичного стилю сучасної французької мови) / О. Станіслав. - С .225-230
Чернишова, І. Оцінка світу першої особи в англійському тексті біблії Короля Якова (семантичний аспект) / І. Чернишова. - С .239-243
Коломієць, О. Архітектонічна організація газетних синоптичних текстів в англійській та українській мовах / О. Коломієць. - С .247-251
Охріменко, О. Податковий закон німецького законодавства та його лінгвостилістичні характеристики / О. Охріменко. - С .259-263
Смаглий, В. Особенности темпоральной организации англоязычной молитвы / В. Смаглий. - С .266-269
Бігич, О. Електронні засоби навчання іноземних мов: аналітичний огляд вітчизняних науково-методичних досліджень / О. Бігич. - С .280-285
Борова, Т. Особливості застосування комп’ютерних технологій у процесі викладання іноземної мови студентам ВНЗ / Т. Борова. - С .285-291
Місечко, О. Готовність майбутніх учителів англійської мови до формування міжкультурної компетентності учнів: постановка проблеми / О. Місечко. - С .291-297
Черноватий, Л. Стратегії майбутніх перекладачів у застосуванні перекладацького скоропису в усному послідовному перекладі / Л. Черноватий. - С .297-302
Шуневич, Б. Сучасні навчальні матеріали з теорії і практики галузевого перекладу / Б. Шуневич. - С .307-311
Ананьян, Е. До проблеми доцільності використання автентичного тексту газетно-публіцистичного стилю в процесі опанування філологічною компетенцією майбутнім учителем іноземної мови / Е. Ананьян. - С .315-321
Бичок, А. Полікультурність навчання як життєва установка студентів США / А. Бичок. - С .325-328
Бреславець, Н. Развитие коммуникативных способностей при изучении иностранного языка в высшей школе / Н. Бреславець. - С .333-338
Голощук, С. Досвід підготовки навчальних матеріалів з англійської мови за професійним спрямуванням у віртуальному навчальному середовищі на базі "Moodle" / С. Голощук. - С .342-346
Дацків, О. Методичні рекомендації щодо формування вмінь говоріння у майбутніх учителів англійської мови засобами драматизації / О. Дацків. - С .350-355
Дем’яненко, О. Комунікативна спрямованість підготовки майбутнього вчителя іноземних мов до міжкультурного професійно-орієнтованого спілкування / О. Дем’яненко. - С .355-358
Долинський, Є. Інформаційно-комунікаційні технології як засіб вивчення іноземної мови майбутніми перекладачами / Є. Долинський. - С .366-371
Ірхіна, Ю. Використання прислів’їв та приказок у навчанні англійської інтонації / Ю. Ірхіна. - С .385-388
Каніболоцька, О. Особливості використання smart-дошки у процесі вивчення іноземної мови у вищій школі / О. Каніболоцька. - С .388-391
Кашуба, О. Засоби розвитку культури професійного спілкування майбутніх вчителів іноземних мов з інноваційністю мислення / О. Кашуба. - С .391-396
Коваленко, Г. Формування творчої компетентності майбутніх вчителів іноземної мови в процесі фахової підготовки / Г. Коваленко. - С .407-411
Кожедуб, Л. Особливості формування перекладацької компетенції студентів у галузі художнього перекладу / Л. Кожедуб. - С .411-415
Коржаневська, В. Критичне мислення як важливий чинник фахової підготовки вчителя іноземної мови / В. Коржаневська. - С .415-420
Костюченко, К. Групові форми організації інтерактивного навчання іноземної мови студентів у ВНЗ / К. Костюченко. - С .425-430
Лабенко, О. Застосування фрактальних систем у процесі вивчення англійської мови студентами немовних факультетів / О. Лабенко. - С .432-437
Левицька, Л. Герменевтика як методологічне підгрунтя формування професійної ідентичності майбутніх учителів іноземної мови / Л. Левицька. - С .441-445
Мацепура, Л. Особливості граматичних структур при вивченні англійської мови дітьми дошкільного віку та на початковому етапі навчання / Л. Мацепура. - С .449-455
Москаленко, О. Лінгвістична специфіка англійської мови ІСАО при формуванні умінь й навичок авіаційних фахівців / О. Москаленко. - С .4555-458
НікітІна, Н. Мовна особистість: методологічні підходи до фахової підготовки вчителя іноземної мови / Н. НікітІна. - С .458-462
Поліщук, Л. Формування основ перекладацької компетентності у майбутніх перекладачів на початковому етапі навчання / Л. Поліщук. - С .467-470
Рожкова, Н. Проектна методика як спосіб формування комунікативних вмінь у процесі вивчення іноземної мови / Н. Рожкова. - С .470-473
Рубан, Л. Педагогічна майстерність майбутнього вчителя іноземних мов у дискурсі поглядів американського педагога Джона Холта / Л. Рубан. - С .473-477
Сав’юк, А. Вивчення англійського словотворення - важливий когнітивний аспект у системі підготовки вчителів англійської мови / А. Сав’юк. - С .483-487
Смірнова, Л. Інтегрований підхід як необхідна складова організації процесу іншомовної освіти на немовних факультетах / Л. Смірнова. - С .490-493
Труханова, Т. Зміст кваліфікаційних завдань з методики викладання англійської мови / Т. Труханова. - С .493-499
Філіппова, Н. Деякі особливостіф навчання перекладу - проектна робота / Н. Філіппова. - С .499-502
Шевченко, І. Культура мовлення майбутніх вчителів англійської мови / І. Шевченко. - С .511-515
Щербина, С. Застосування проектного методу у викладанні іноземної мови у вищому навчальному закладі / С. Щербина. - С .519-522
Янісів, М. Художній твір як засіб формування англомовної дискусійної компетенції у студентів-філологів на старшому ступені навчання / М. Янісів. - С .522-527
Бірюкова, М. Парна робота як ефективна форма організації навчання студентів-перекладацьких спеціальностей / М. Бірюкова. - С .535-539
Луканська, Г. Використання інтерактивних методів навчання іноземної мови для формування професійної компетентності майбутніх перекладачів / Г. Луканська. - С .563-566
Микитка, І. Досвід використання інноваційних форм та методів у навчанні німецької мови студентів економічного профілю / І. Микитка. - С .570-574
Савенко, Т. Аудіотекст як джерело навчання говорінню студентів мовного факультету / Т. Савенко. - С .586-589
Стрельченко, О. Застосування інтерактивних технологій у формуванні комунікативної іншомовної компетентності студентів університетів / О. Стрельченко. - С .58-59
ББК 81.2(4 Укр)

Перейти к внешнему ресурсу https://www.cuspu.edu.ua/download/nz_2014_128.pdf

Найти похожие

2.
81.2(4 Укр)
Н34


    Мамосюк, О.
    Темпоральність у наративній структурі художнього тексту (на матеріалі роману "Enfance" Н.Саррот) [Текст] / О. Мамосюк // Наукові записки. Серія "Філологічні науки ". В.128. - Кіровоград, 2014. - С. 160-164
ББК 81.2(4 Укр)

Рубрики: Літературознавство

фывфывфыв:
РЕТРОСПЕКЦІЯ

Найти похожие

3.
81.2(4 Укр)
Н34


   
    Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.42 [Текст] : збірник наукових праць. - Острог : [б. и.], 2014. - 300 с. - Б. ц.
    Содержание:
Бондарчук, О. Ю. Образна складова лінгвокультурного типажа ''Aussteiger" / О.Ю. Бондарчук. - С .27-31
Варлакова, А. Ненаголошений вокалізм в акцентно-ритмічній системі англійського мовлення українців / А. Варлакова. - С .31-34
Веренько, М. Семантика "Persuasion'' у мові та дискурсі / М. Веренько. - С .37-41
Галаса, І. Категоризація ціннісних концептів американського та українського політикуму / І Галаса. - С .41-44
Голіяд, Н. Ієрархічна організація базового когнітивного домену час у концептосистемі англійської загадки / Н. Голіяд. - С .44-47
Гончарук, О. Методика лінгвокогнітивного аналізу англомовної прозової байки / О. Гончарук. - С .47-51
Гузій, Т. Міфологічна картина світу давніх германців в системах простору та часу / Т. Гузій. - С .55-58
Заболотна, О. Феміністичні мотиви у творчості Сільвії Плат / О. Заболотна. - С .63-67
Каракевич, Р. Національно-культурний зміст ФО з позицій когнітивного підходу (на матеріалі німецької, французької та української мов) / Р. Каракевич. - С .70-73
Кононець, Ю. Інтеграція вербальних та візуальних компонентів товарних знаків в англомовному рекламному дискурсі / Ю. Кононець. - С .80-83
Лелека, Т. Лексико-семантична асиміляція англоамериканізму шоп в українській та російській мовах початку ХХІ століття / Т. Лелека. - С .89-93
Мамосюк, О. Номінативні конструкції у наративній структурі художнього тексту (на матеріалі роману "Le Planetium" Н.Саррот) / О. Мамосюк. - С .93-96
Матіяш, І. Динаміка семантичної структури лексеми Family в контексті еволюції британської мовної картини світу / І. Матіяш. - С .99-104
Мележик, К. Когнитивные барьеры в межкультурной коммуникации на английском лингва франка / К. Мележик. - С .104-108
Мунтян, Л. Семантичны класи дыэслыв в актуалызацыъ концепту Globalisation у науковому дискурсі / Л. Мунтян. - С .112-116
Оленюк, О. Об?єктивація концепту success в американському журнальному рекламному дискурсі початку ХХІ ст / О. Оленюк. - С .120-124
Падалка, О. Методика проведення та лінгвістична інтерпретація результатів акустичного аналізу просодики комунікативного членування німецької промови / О. Падалка. - С .124-129
Старух, В. Ціннісні орієнтири військовослужбовців України, США та Великобританії (на матеріалі текстів військових керівних документів) / В. Старух. - С .156-159
Тарасова, В. Вербальна об’єктивація цінностей і стереотипів англійської авіаційної субкультури / В. Тарасова; В Тарасова. - С .159-161
Томенчук, М. Особливості структурних складових лінгвокультурних концептів / М. Томенчук. - С .164-167
Урядова, В. Типи класифікацій морфем у систематичних, аналітичних і аглютинативних мовах / В. Урядова. - С .170-174
Черська, Ж. Вербалізація концепту "егоїзм" у художній літературі першої половини ХХст / Ж. Черська. - С .178-181
Голуб, І. Розкриття соціцокультурного потенціалу лексичних одиниць з метою формування соціокультурної компетенції у процесі вивчення іноземних мов / І. Голуб. - С .197-201
Деркач-Падясек, Т. Специфіка використання методики КЛАНЗА у навчальному процессі / Т. Деркач-Падясек. - С .204-209
Котлярова, В. Використання презентації як складової комп’ютерних технологій на заннятях з англійської мови / В. Котлярова. - С .209-212
Лазуренко, Л. Комуникативная функция терминологии в когнитивном аспекте исследования / Л. Лазуренко. - С .212-215
Лежньов, С. Ядерна лексема "culture" у сфері культурно-антропологічної термінології / С. Лежньов. - С .215-217
Максименко, О. Формування іншомовної комунікативної компетенції у студентів нефілологічних спеціальностей / О. Максименко. - С .217-220
Матюха, Г. Розвиток діалогічних умінь старшокласників засобами читання художніх творів англійською мовою / Г. Матюха. - С .220-223
Селюжицкая, Л. Деловая игра как средство формирования навыков межкультурного общения студентов экономического вуза / Л. Селюжицкая. - С .227-230
Стежко, Ю. До питання осучаснення навчання англійській мові / Ю. Стежко. - С .235-238
Федоришин, М. Конфігуративна модель мовлення у контексті вивчення іноземних мов: структура комунікатів / М. Федоришин. - С .238-243
Халезова, Л. Групова робота на заняттях з іноземної мови: чому вона вчить студента і чому вона вчить викладача / Л. Халезова. - С .243-246
Яницька, О. Вплив сучасних глобалізаційних процесів на формування міжкультурної компетенції під час вивчення іноземних мов (інноваційні методи на прикладі французької та італійської мови) / О. Яницька. - С .246-249
Андрощук, А. Фахова комунікативна компетентність як необхідна умова професійної освіти / А. Андрощук. - С .252-255
Войналович, Л. Перспективи використання досвіду підготовки вчителів для шкіл національних меншин в Україні у сучасній системі освіти / Л. Войналович. - С .255-258
Деркач, Г. Формування англомовної професійної компетенції у студентів-журналістів шляхом вивчення фахової термінології / Г. Деркач. - С .258-261
Капустян, І. Форми і методи навчання вчителів загальноосвітніх акладів Швеції до застосування ІКТ / І. Капустян. - С .261-264
Лесневська, К. Особливості формування іншомовної компетенції у студентів вищих навчальних закладів економічної спрямованості / К. Лесневська. - С .264-266
Мармураш, Л. Формування когнітивно-прагматичної іншомовної компетенції майбутнього економіста / Л. Мармураш. - С .266-269
Можаровська, О. Моделювання професійно-комунікативних ситуацій в іншомовній підготовці фахівців технічного профілю / О. Можаровська. - С .269-273
Мурадханян, І. Термінологічні особливості музичної професійної лексики / І. Мурадханян. - С .273-276
Назаренко, О. Світоглядні орієнтири сучасного іншомовного соціокультурного простору в формуванні фахівців нефілологічних спеціальностей (на прикладі викладання німецької мови як другої іноземної у Донну) / О. Назаренко. - С .276-279
Перова, С. Специфіка викладання перекладу студентам фаху "міжнародні відносини" в процесі професійної іншомовної підготовки / С. Перова. - С .282-285
Потенко, Л. Іншомовна комунікативна компетентність у процесі формування професійної компетенції майбутніх фахівців банківської справи / Л. Потенко. - С .285-288
Райц, С. Использование тестового контроля с целью проверки иноязычной коммуникативной компетенции студентов специальности "туризм" (на базе английского языка) / С. Райц. - С .288-291
Рись, Л. Формування іншомовної комунікативної компетенції / Л. Рись. - С .291-295
Рубель, Н. Особливості організації самостійної роботи майбутніх екологів в процесі їх іншомовної професійної підготовки / Н. Рубель. - С .295-298
Сазанович, Л. Досвід використання автентичних підручників з мови спеціальності у медичному вузі / Л. Сазанович. - С .298-301
Самарова, Л. Принцип наскрізного сюжету на заняттях іноземної мови / Л. Самарова. - С .301-304
Сердюк, Н. Формування управлінських умінь вчителів-філологів / Н. Сердюк. - С .304-307
Сизова, Л. Особенности преподавания грамматики в интенсивном курсе обучения иностранным языкам в высшей школе / Л. Сизова. - С .307-310
Смущенко, І. Крос-культурна грамотність як невід’ємний компонент іншомовної освіти студентів економічного профілю / І. Смущенко. - С .313-317
Тяллева, И. Обучение научному дискурсу в контексте формирования иноязычной коммуникативной культуры студентов-филологов / И. Тяллева. - С .317-320
Хорошилова, Ю. Професійна іншомовна підготовка майбутніх фахівців сфери туризму у процесі міжкультурної інтеграції / Ю. Хорошилова. - С .320-323
Шапочка, К. Особливості формування іншомовної комунікативної компетенції майбутніх фахівців-перекладачів флоту / К. Шапочка. - С .323-324
ББК 81.2(4 Укр)

Перейти к внешнему ресурсу https://lingvj.oa.edu.ua/assets/files/full/2014/NZ_Vyp_42.pdf

Найти похожие

4.
81.2(4 Укр)
Н34


    Мамосюк, О.
    Номінативні конструкції у наративній структурі художнього тексту (на матеріалі роману "Le Planetium" Н.Саррот) [Текст] / О. Мамосюк // Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.42 : Збірник наукових праць. - Острог, 2014. - С. 93-96
ББК 81.2(4 Укр)

Рубрики: Мовознавство /лінгвістика/

фывфывфыв:
ЕЛЕМЕНТИ

Найти похожие