Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Статті з періодичних видань та збірок іноземними мовами- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (2)Статті з періодичних видань та збірок (2)Книги іноземними мовами (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=говоріння<.>)
Общее количество найденных документов : 74
Показаны документы с 1 по 30
Сигли бібліотек за посиланням
 1-30    31-60   61-74 
1.
74.261.7
О- 59


    Дуброва, А
    Психолого-педагогічні можливості навчального перекладу і умови їхньої реалізації [Текст] / А Дуброва // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. : Збірник наукових праць. Вип.42. - Рівне, 2009. - С. 126-129
ББК 74.261.7

Рубрики: Мови іноземні--Методика викладання

фывфывфыв:
МЕТОДИКА -- ГОВОРІННЯ

Найти похожие

2.
81.2(4 Укр)
Н34


    Долга, Т.
    Переклад як вид мовленнєвої діяльності [Текст] / Т Долга. // Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.11. - Острог, 2009. - С. 13-17
ББК 81.2(4 Укр)

Рубрики: Мовознавство /лінгвістика/

фывфывфыв:
ГОВОРІННЯ
Свободных экз. нет

Найти похожие

3.


    Байбакова, І.
    Комунікативний підхід у контексті сучасних і традийійних методик вивчення іноземної мови. [Текст] / І. Байбакова // Тези доповідей XI наукової конференції ’’Каразінські читання:Людина. Мова. Комунікація’’. - Харків : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. , 2012. - С. 19-21

Рубрики: Мови іноземні--Методика викладання

фывфывфыв:
ЧИТАННЯ -- ПИСЬМО -- ГОВОРІННЯ -- СЛУХАННЯ

Найти похожие

4.
81.2(3)-9
Т29


    Осяшина, О.
    Системность в организации содержания обучения иностранному языку. [Текст] / О. Осяшина // Тези доповідей XI наукової конференції ’’Каразінські читання:Людина. Мова. Комунікація’’. - Харків : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. , 2012. - С. 207-208
ББК 81.2(3)-9

Рубрики: Мови іноземні--Методика викладання

фывфывфыв:
АУДІЮВАННЯ -- ГОВОРІННЯ -- ЧИТАННЯ
Свободных экз. нет

Найти похожие

5.
81.2(3)-9
Т29


    Potolya, V.
    Goals and Techniques for Teaching speaking. [Текст] / V. Potolya // Тези доповідей XI наукової конференції ’’Каразінські читання:Людина. Мова. Комунікація’’. - Харків : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. , 2012. - С. 226-227
ББК 81.2(3)-9

Рубрики: Мова англійська--Методика викладання

фывфывфыв:
ГОВОРІННЯ
Свободных экз. нет

Найти похожие

6.
81.2(4 Укр)
Н34


   
    Наукові записки. Серія "Філологічна ". В30 [Текст]. - Острог : [б. и.], 2012. - 311 с. - Б. ц.
    Содержание:
Боштан, А. Методика побудови функціонально-семантичного поля атрибутивності в художньому стилі сучасної німецької мови. / А. Боштан. - С .8-11
Букреева, Л. Особенности эксплуатации художественного концепта "Gedachtnis" в романах Г.Грасса. / Л. Букреева. - С .11-14
Глущук-Олея, Г. Методика дослідження способів вираження каузативності в сучасній іспанській мові. / Г Глущук-Олея. - С .17-20
Гонта, І. Композита-метафора в англійській та українській мовах. / І Гонта. - С .20-23
Іщенко, Н . Семантичні зв'язки в системі однокореневих утворень у сучасній німецькій мові. / Н Іщенко. - С .27-31
Колісник, М. Північно-східний діалект англійської мови як один з територіальних діалектів Великобританії. / М Колісник. - С .34-38
Коляда, Е. Фразеологічні одиниці сучасної англійської мови на позначення мисленнєвого процесу розуміння. / Е Коляда. - С .38-41
Котвицька, В. Специфіка функціонування деяких англіцизмів у сучасній німецькій мові (на матеріалі німецькомовної преси). / В Котвицька. - С .41-44
Красікова, М. Семантичні групи похідних віддієслівних іменників у сучасній англійській мові. / М Красікова. - С .44-47
Криворучко, Т. Причини виникнення інфінітивних конструкцій в англійській мові. / Т Криворучко. - С .47-50
Мар'юк, О. Екстралінгвістичні фактори формування німецької юридичної терміносистеми в діахронії. / О Мар'юк. - С .57-62
Миськів, В. Поняття граматичної інтенференції у процесі вивчення англійської мови як другої іноземної. / В Миськів. - С .65-68
Мозгова, Я. Парцеляція як явище експресивного синтаксису (на матеріалі німецьких репортажів). / Я Мозгова. - С .68-72
Поздняков, О. Німецька субкультурна лексика: структурно-семантична характеристика. / О Поздняков. - С .74-77
Полховська, М. Нестандартне розташування конституентів екзистенційного речення в ранньоновоанглійській мові. / М Полховська. - С .77-81
Путіліна, О. Історичні чинники становлення граматичного ладу сучасної англійської мови в зіставленні з українською. / О Путіліна. - С .85-88
Сердюк, Н. Парантетичні конструкції в сучасному англійському художньому творі. / Н Сердюк. - С .92-96
Сидорович, Л. Причини та процес граматикалізації неозначеного артикля. / Л Сидорович. - С .96-100
Четова, Н. Лексико-семантичне поле "уявне"в циклі про Середзем’я Дж.Р.Р.Толкіна / Н Четова. - С .100-104
Вдовенко, Т. Картина мира различных персонажей в англоязычной художественной прозе. / Т Вдовенко. - С .114-117
Гарлицька, Т. Формування творчих здібностей студентів під час інтерпретації англомовного художнього тексту. / Т Гарлицька. - С .117-121
Ковалевська, Т. Алітерація та асонанс в сучасному художньому англомовному тексті. / Т Ковалевська. - С .128-131
Крижановська, В. "Пуантованість" як стильова риса та основна ознака новелістичної композиції (на матеріалі німецькомовної новели). / В Крижановська. - С .134-137
Лисецька, А. Експлікація макроконцепту "субкультура" в німецькомовному дискурсі. / А Лисецька. - С .148-151
Солтис, М. Текстотвірні властивості скорочень у німецькому газетному тексті. / М Солтис. - С .165-169
Турчин, В. Стилістичні пласти лексики у романах Е.М.Ремарк "Три товариші" та "Ніч в Лісабоні". / В Турчин. - С .169-171
Шевцова, О. Лексичні трансформації при еквівалентному перекладі конвенції з англійської та французької мов українською. / О Шевцова. - С .175-179
Башук, Н. Міжкультурний підхід при вивченні іноземної мови. / Н Башук. - С .181-184
Заблоцька, Л. Методи застосування інноваційних технологій у процесі навчання англійської мови професійного спрямування майбутніх фахівців туристичної галузі. / Л Заблоцька. - С .200-202
Матвійчук, І. Використання країнознавчих матеріалів для розвитку соціокультурної компетенції учнів на уроках іноземної мови. / І Матвійчук. - С .210-214
Редько, В. Засоби реалізації діалогу культур у змісті шкільних підручників з іноземних мов. / В Редько. - С .219-225
Сліпецька, В. Вербалізація негативних емоцій у пареміях (на матеріалі української, російської, англійської та німецької лінгвокультур). / В Сліпецька. - С .225-228
Гладка, О. Використання технології критичного читання на заняттях з іноземної мови. / О Гладка. - С .239-242
Солощенко, В. Критерії оцінювання іншомовної компетентності іноземних студентів у Німеччині за вимогою іспитів (DSN, TestDaf): порівняльний аналіз. / В Солощенко. - С .253-258
Хоменко, Т. Професійна творчість викладачів іноземних мов - як фактор успішності майбутніх економістів. / Т Хоменко. - С .261-264
Виселко, А. Шляхи впровадження іншомовного занурення у навчання англійської мови для професійних цілей. / А Виселко. - С .267-271
Сімкова, І. Сучасні підходи до підготовки майбутніх перекладачів до англомовного науково-технічного перекладу. / І. Сімкова; Сімкова І ; Сімкова І . - С .285-288
Сурженко, О. Введение методов кооперативов обучения на фронтальном занятии по немецкому языку. / О Сурженко. - С .288-291
Шемуда, М. Особлиості формування граматичних навичок говоріння англійською мовою на основі принципу наочності. / М Шемуда. - С .291-294
Рогач, О. Лінгво-культурологічні особливості вербалізації поняття Talking в англійській мові в аспекті політичної коректності. / О Рогач. - С .300-303
Станіслав, О. Пунктуаційна крапка: нові тенденції уживання (на матеріалі сучасної французької мови). / О Станіслав. - С .303-305
ББК 81.2(4 Укр)

Перейти к внешнему ресурсу https://lingvj.oa.edu.ua/%E2%84%96-302012

Найти похожие

7.
81.2(4 Укр)
Н34


    Шемуда, М.
    Особлиості формування граматичних навичок говоріння англійською мовою на основі принципу наочності. [Текст] / М Шемуда // Наукові записки. Серія "Філологічна ". В30. - Острог, 2012. - С. 291-294
ББК 81.2(4 Укр)

Рубрики: Мова англійська--Методика викладання

фывфывфыв:
Засоби наочності

Найти похожие

8.
81.2(4 Укр)/Н34-728694

   
    Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.119 [Текст]. - Кіровоград : [б. и.], 2013. - 492 с. - Б. ц.
    Содержание:
Білоус, О. Сучасні ресурси для вивчення іноземної мови / О. Білоус. - С .13-17
Бондаренко, К. Явище енантіосемії в українському й англійському субстандарті / К. Бондаренко. - С .35-38
Жукова, Н. Лінгвосоціокультурна ситуація в Австралії кінця XVIII - середини XIX століть / Н. Жукова. - С .51-58
Пиц, Т. До проблеми посередництва польської мови у запозиченні німецьких слів українською мовою / Т. Пиц. - С .63-68
Снісаренко, Я. Запозичення в складі суспільно-політичної лексики на прикладі української та англійської мов / Я. Снісаренко. - С .68-71
Тагільцева, Я. Запозичення в аграрній лексиці сучасної англійської мови / Я. Тагільцева. - С .71-75
Черниш, Л. Роль німецькомовної лексики у формуванні львівської гвари / Л. Черниш. - С .80-83
Котвицька, В. До проблеми вивчення німецько-англійського мовного контакту та вживання англіцизмів у німецькій мові / В. Котвицька. - С .88-91
Кромбет, О. Здобутки видатних письменників, поетів і друкарів доби відродження у процесі унормування орфографічної системи французької мови / О. Кромбет. - С .118-122
Поліщук, А. Варіювання американських дифтонгів у власних назвах (на матеріалі лексикографічних джерел) / А. Поліщук. - С .122-127
Хоменко, Т. Зміни пунктуації німецької мови в світлі новітньої реформи орфографії / Т. Хоменко. - С .127-131
Амбразевич, О. Методические особенности австралийского варианта английского языка / О. Амбразевич. - С .134-138
Березіна, Ю. Розвиток задньоязикових зімкнених приголосних k, g у давньоверхньонімецькій мові / Ю. Березіна. - С .138-141
Верещак, Ю. Методика дослідження варіювання голосних у фонемних структурах слів (на матеріалі британської та австралійської вимовних норм) / Ю. Верещак. - С .141-146
Кириченко, А. Методика дослідження комунікативного аспекту вимовного акценту в англомовному авіаційному радіотелефонному дискурсі / А. Кириченко. - С .151-155
Комар, Л. Французькі запозичення в аспекті американської вимовної норми / Л. Комар. - С .155-159
Мусієнко, Ю. Методика виявлення когнітивних і прагматичних ознак просодичного оформлення англійських притч / Ю. Мусієнко. - С .159-164
Самковська, А. Методика експериментально-фонетичного дослідження (на матеріалі усних реалізацій впевненого мовлення в англомовному політичному дискурсі) / А. Самковська. - С .164-168
Хомицька, І. Фоностатистичні особливості мовної картини світу в поемі Дж.Г.Байрона "Корсар" / І. Хомицька. - С .177-181
Хоміцька, М. Методологічні положення експериментального вивчення просодичного оформлення комунікативної стратегії ухилення в англомовному телеінтерв’ю / М. Хоміцька. - С .181-186
Бігич, О. Освітні комп’ютерні технології у фаховій підготовці вчителів іноземних мов / О. Бігич. - С .192-196
Борова, Т. Роль комунікації у процесі навчання англійської мови на засадах адаптованого управління / Т. Борова. - С .196-201
Черноватий, Л. Проблеми формування предметного та термінологічного компонентів фахової компетентності майбутнього перекладача / Л. Черноватий. - С .222- 228
Алексєєва, М. Підготовка студентів до процесу МКК за допомогою іноземної мови / М. Алексєєва. - С .232-238
Анісімова, А. Реалізація принципу комунікативно-когнітивної спрямованості навчання в процесі формування граматичних навичок говоріння німецькою мовою як другою іноземною у майбутніх перекладачів / А. Анісімова. - С .238-242
Барташова, Г. Використання інноваційних технологій як засіб покращення якості професійної підготовки студентів / Г. Барташова. - С .242-245
Васильєва, Є. Навчання майбутніх філологів написання доповіді з професійних питань англійською мовою / Є. Васильєва. - С .253-256
Дацків, О. Модель процесу навчання говоріння майбутніх учителів англійської мови засобами драматизації / О. Дацків. - С .270-274
Дем’яненко, О. Кроскультурний підхід під час підготовки сучасного вчителя іноземних мов у політкультурному освітньому середовищі / О. Дем’яненко. - С .281-284
Дерба, С. Основні етапи роботи іноземних студентів над українською лексикою / С. Дерба. - С .284-287
Дзюбишина, Н. Вивчення іноземних мов у європейських освітніх системах / Н. Дзюбишина. - С .287-290
Зубрик, А. Використання новітніх методів та форм роботи при фаховій підготовці сучасного вчителя іноземних мов / А. Зубрик. - С .294-299
Калиняк, Б. Наукові терміни як один з засобів формування фахівця з цілісним світоглядом при вивченні іноземної мови за професійним спрямуванням / Б. Калиняк. - С .299-302
Костюченко, К. Особливості комунікативно-орієнтованого підходу до вивчення іноземної мови студентів немовних факультетів / К. Костюченко. - С .306-310
Кочубей, В. Сучасні підходи до навчання англійської вимови / В. Кочубей. - С .310-314
Лабенко, О. Вивчення іноземної мови в Україні: глобальний аспект / О. Лабенко. - С .323-331
Лаврієнко, Т. Формування духовно зрілої особистості у контексті вивчення іноземної мови / Т. Лаврієнко. - С .331-334
Лівицька, І. Альтернативне оцінювання vs традиційне: формування іншомовної комунікативної компетенції на початковому етапі навчання іноземної мови у ВНЗ / І. Лівицька. - С .334-337
Мороз, Т. Загальнокультурна компетентність як складова фахової підготовки сучасного вчителя іноземних мов / Т. Мороз. - С .337-341
Моторнюк, Т. Використання сучасних освітніх технологій у процесі викладання англійської мови студентам ВНЗ / Т. Моторнюк. - С .341-345
Навольська, Г. Формування лінгвістичної ерудиції у студентів факультетів іноземних мов при вивченні латинської мови / Г. Навольська. - С .348-351
Плавуцька, О. Розвиток духовності майбутнього вчителя іноземної мови на практичних заняттях / О. Плавуцька. - С .356-359
Рожкова, Н. Метод апроксимації як один із засобів подолання труднощів у процесі вивчення англійської мови на немовних факультетах / Н. Рожкова. - С .364-367
Романна, Р. Використання засобів інформаційних технологій при вивченні іноземної мови / Р. Романна. - С .367-372
Романенко, О. Іноземна фахова мова - важлива сфера професійної діяльності (на матеріалі німецької мови) / О. Романенко. - С .372-377
Семен, Г. Значення спецкурсу "Робота з дитячою книгою на уроці англійської мови у початковій школі" у фаховій підготовці вчителів початкових класів / Г. Семен. - С .377-380
Смірнова, Л. Переклад як важлива складова навчання іноземної мови на немовних факультетах / Л. Смірнова. - С .380-383
Сокол, Г. Формуванняпрофесійно-комунікативної компетенції іноземною мовою як фактор підвищення якості освіти / Г. Сокол. - С .383-386
Токарєва, Т. Дискусія як засіб підвищення рівня іншомовної комуніктивної компетенції при підготовці майбутніх учителів німецької мови / Т. Токарєва. - С .386-392
Труханова, Т. Комплексна система оцінювання з дисциплни "методика викладання англійської мови в середніх навчальних закладах" / Т. Труханова. - С .392-401
ББК '81.2(4 Укр)

Перейти к внешнему ресурсу https://www.cuspu.edu.ua/download/nz_2013_119.pdf

Найти похожие

9.
81.2(4 Укр)
Н34


    Анісімова, А.
    Реалізація принципу комунікативно-когнітивної спрямованості навчання в процесі формування граматичних навичок говоріння німецькою мовою як другою іноземною у майбутніх перекладачів [Текст] / А. Анісімова // Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.119. - Кіровоград, 2013. - С. 238-242
ББК 81.2(4 Укр)

Рубрики: Мова німецька--Методика викладання

фывфывфыв:
Організація навчального процесу

Найти похожие

10.
81.2(4 Укр)
Н34


    Барташова, Г.
    Використання інноваційних технологій як засіб покращення якості професійної підготовки студентів [Текст] / Г. Барташова // Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.119. - Кіровоград, 2013. - С. 242-245
ББК 81.2(4 Укр)

Рубрики: Мова німецька--Методика викладання

фывфывфыв:
ГОВОРІННЯ

Найти похожие

11.
81.2(4 Укр)
Н34


    Дацків, О.
    Модель процесу навчання говоріння майбутніх учителів англійської мови засобами драматизації [Текст] / О. Дацків // Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.119. - Кіровоград, 2013. - С. 270-274
ББК 81.2(4 Укр)

Рубрики: Мова англійська--Методика викладання

фывфывфыв:
ГОВОРІННЯ

Найти похожие

12.
81.2(4 Укр)
Н34


   
    Наукові записки. Серія "Філологічні науки ". В.128 [Текст]. - Кіровоград : [б. и.], 2014. - 604 с. - Б. ц.
    Содержание:
Кучинський, Б. Література доби раннього відродження в Англії / Б. Кучинський. - С .39-45
Бистров, Я. Модальні маркери у контексті теорії можливих світів біографічного наративу (на матеріалі англомовної художньої прози) / Я. Бистров. - С .45-50
Бойко, Я. Структурування авторської естетичної оцінки у поетично переосмислених концептуальних метафорах (на матеріалі лірики англійського романтизму) / Я. Бойко. - С .50-56
Вечірко, О. Жанр літературної утопії у контексті англійського відродження / О. Вечірко. - С .56-59
Гончарук, О. Методика комплексного дослідження англомовної байки у прагмастилістичному аспекті / О. Гончарук. - С .66-70
Довбня, І. Функції просторових номінацій в англійському та українському художніх текстах / І. Довбня. - С .75-79
Кочубей, В. Засоби вираження проблематичної модальності в англійському детективному романі / В. Кочубей. - С .98-102
Лапінська, О. Позитивний і негативний вплив новітніх англіцизмів на мову українського художнього тексту / О. Лапінська. - С .102-106
Мироненко, Т. Акцентуалізація характеру в англомовному тексті / Т. Мироненко. - С .114-118
Шевченко, М. Лексико-граматичні особливості в поетичних текстах англійських авторських і традиційних балад / М. Шевченко. - С .138-144
Дегтярьова, Є. Французький мінімалістичний роман кінця ХХ - початку XXI століть у руслі досліджень когнітивної поетики / Є. Дегтярьова. - С .149-151
Мамосюк, О. Темпоральність у наративній структурі художнього тексту (на матеріалі роману "Enfance" Н.Саррот) / О. Мамосюк. - С .160-164
Паров’як, І. Функції синтактико-стилістичних фігур в німецькому постмодерністському романі кінця XX - початку XXI століття / І. Паров’як. - С .170-173
Савіна, Ю. Валоративна інконгруентність як механізм створення комунізму (на матеріалі творів Джером К.Джерома і О.Генрі) / Ю. Савіна. - С .173-177
Ходос, І. Лексико-стилістичні особливості ідіодискурсу С.Фіцджеральда / І. Ходос. - С .182-187
Корнєва, Н. Особливості композиційної організації наукових текстів (на матеріалі українських та англійських наукових рецензій) / Н. Корнєва. - С .210-214
Короткова, Л. Англомовний парадокс як художній прийом приховування/розкриття істини / Л. Короткова. - С .204-210
Малиновська, І. Текстові репрезентації часопросторового холізму філософського твору (на матеріалі англомовного дискурсу) / І. Малиновська. - С .210-214
Миронова, Т. Інтертекстуальні та авторські смисли в англомовному біографічному творі В.Черчилля "Початок мого життя" / Т. Миронова. - С .220-225
Станіслав, О. Стилістична нейтральність синтаксичної сепаратизації (на матеріалі текстів публіцистичного стилю сучасної французької мови) / О. Станіслав. - С .225-230
Чернишова, І. Оцінка світу першої особи в англійському тексті біблії Короля Якова (семантичний аспект) / І. Чернишова. - С .239-243
Коломієць, О. Архітектонічна організація газетних синоптичних текстів в англійській та українській мовах / О. Коломієць. - С .247-251
Охріменко, О. Податковий закон німецького законодавства та його лінгвостилістичні характеристики / О. Охріменко. - С .259-263
Смаглий, В. Особенности темпоральной организации англоязычной молитвы / В. Смаглий. - С .266-269
Бігич, О. Електронні засоби навчання іноземних мов: аналітичний огляд вітчизняних науково-методичних досліджень / О. Бігич. - С .280-285
Борова, Т. Особливості застосування комп’ютерних технологій у процесі викладання іноземної мови студентам ВНЗ / Т. Борова. - С .285-291
Місечко, О. Готовність майбутніх учителів англійської мови до формування міжкультурної компетентності учнів: постановка проблеми / О. Місечко. - С .291-297
Черноватий, Л. Стратегії майбутніх перекладачів у застосуванні перекладацького скоропису в усному послідовному перекладі / Л. Черноватий. - С .297-302
Шуневич, Б. Сучасні навчальні матеріали з теорії і практики галузевого перекладу / Б. Шуневич. - С .307-311
Ананьян, Е. До проблеми доцільності використання автентичного тексту газетно-публіцистичного стилю в процесі опанування філологічною компетенцією майбутнім учителем іноземної мови / Е. Ананьян. - С .315-321
Бичок, А. Полікультурність навчання як життєва установка студентів США / А. Бичок. - С .325-328
Бреславець, Н. Развитие коммуникативных способностей при изучении иностранного языка в высшей школе / Н. Бреславець. - С .333-338
Голощук, С. Досвід підготовки навчальних матеріалів з англійської мови за професійним спрямуванням у віртуальному навчальному середовищі на базі "Moodle" / С. Голощук. - С .342-346
Дацків, О. Методичні рекомендації щодо формування вмінь говоріння у майбутніх учителів англійської мови засобами драматизації / О. Дацків. - С .350-355
Дем’яненко, О. Комунікативна спрямованість підготовки майбутнього вчителя іноземних мов до міжкультурного професійно-орієнтованого спілкування / О. Дем’яненко. - С .355-358
Долинський, Є. Інформаційно-комунікаційні технології як засіб вивчення іноземної мови майбутніми перекладачами / Є. Долинський. - С .366-371
Ірхіна, Ю. Використання прислів’їв та приказок у навчанні англійської інтонації / Ю. Ірхіна. - С .385-388
Каніболоцька, О. Особливості використання smart-дошки у процесі вивчення іноземної мови у вищій школі / О. Каніболоцька. - С .388-391
Кашуба, О. Засоби розвитку культури професійного спілкування майбутніх вчителів іноземних мов з інноваційністю мислення / О. Кашуба. - С .391-396
Коваленко, Г. Формування творчої компетентності майбутніх вчителів іноземної мови в процесі фахової підготовки / Г. Коваленко. - С .407-411
Кожедуб, Л. Особливості формування перекладацької компетенції студентів у галузі художнього перекладу / Л. Кожедуб. - С .411-415
Коржаневська, В. Критичне мислення як важливий чинник фахової підготовки вчителя іноземної мови / В. Коржаневська. - С .415-420
Костюченко, К. Групові форми організації інтерактивного навчання іноземної мови студентів у ВНЗ / К. Костюченко. - С .425-430
Лабенко, О. Застосування фрактальних систем у процесі вивчення англійської мови студентами немовних факультетів / О. Лабенко. - С .432-437
Левицька, Л. Герменевтика як методологічне підгрунтя формування професійної ідентичності майбутніх учителів іноземної мови / Л. Левицька. - С .441-445
Мацепура, Л. Особливості граматичних структур при вивченні англійської мови дітьми дошкільного віку та на початковому етапі навчання / Л. Мацепура. - С .449-455
Москаленко, О. Лінгвістична специфіка англійської мови ІСАО при формуванні умінь й навичок авіаційних фахівців / О. Москаленко. - С .4555-458
НікітІна, Н. Мовна особистість: методологічні підходи до фахової підготовки вчителя іноземної мови / Н. НікітІна. - С .458-462
Поліщук, Л. Формування основ перекладацької компетентності у майбутніх перекладачів на початковому етапі навчання / Л. Поліщук. - С .467-470
Рожкова, Н. Проектна методика як спосіб формування комунікативних вмінь у процесі вивчення іноземної мови / Н. Рожкова. - С .470-473
Рубан, Л. Педагогічна майстерність майбутнього вчителя іноземних мов у дискурсі поглядів американського педагога Джона Холта / Л. Рубан. - С .473-477
Сав’юк, А. Вивчення англійського словотворення - важливий когнітивний аспект у системі підготовки вчителів англійської мови / А. Сав’юк. - С .483-487
Смірнова, Л. Інтегрований підхід як необхідна складова організації процесу іншомовної освіти на немовних факультетах / Л. Смірнова. - С .490-493
Труханова, Т. Зміст кваліфікаційних завдань з методики викладання англійської мови / Т. Труханова. - С .493-499
Філіппова, Н. Деякі особливостіф навчання перекладу - проектна робота / Н. Філіппова. - С .499-502
Шевченко, І. Культура мовлення майбутніх вчителів англійської мови / І. Шевченко. - С .511-515
Щербина, С. Застосування проектного методу у викладанні іноземної мови у вищому навчальному закладі / С. Щербина. - С .519-522
Янісів, М. Художній твір як засіб формування англомовної дискусійної компетенції у студентів-філологів на старшому ступені навчання / М. Янісів. - С .522-527
Бірюкова, М. Парна робота як ефективна форма організації навчання студентів-перекладацьких спеціальностей / М. Бірюкова. - С .535-539
Луканська, Г. Використання інтерактивних методів навчання іноземної мови для формування професійної компетентності майбутніх перекладачів / Г. Луканська. - С .563-566
Микитка, І. Досвід використання інноваційних форм та методів у навчанні німецької мови студентів економічного профілю / І. Микитка. - С .570-574
Савенко, Т. Аудіотекст як джерело навчання говорінню студентів мовного факультету / Т. Савенко. - С .586-589
Стрельченко, О. Застосування інтерактивних технологій у формуванні комунікативної іншомовної компетентності студентів університетів / О. Стрельченко. - С .58-59
ББК 81.2(4 Укр)

Перейти к внешнему ресурсу https://www.cuspu.edu.ua/download/nz_2014_128.pdf

Найти похожие

13.
81.2(4 Укр)
Н34


    Дацків, О.
    Методичні рекомендації щодо формування вмінь говоріння у майбутніх учителів англійської мови засобами драматизації [Текст] / О. Дацків // Наукові записки. Серія "Філологічні науки ". В.128. - Кіровоград, 2014. - С. 350-355
ББК 81.2(4 Укр)

Рубрики: Мова англійська--Методика викладання

фывфывфыв:
ГОВОРІННЯ

Найти похожие

14.
81.2(4 Укр)
Н34


   
    Наукові записки. Філологічні науки. В.136 [Текст]. - Кіровоград : [б. и.], 2013. - 592 с. - Б. ц.
    Содержание:
Кагановська, О. Відтворення тропів у перекладі (на матеріалі сучасної французької прози) / О. Кагановська. - С .6-11
Панченко, О. Назви англомовних газетних та наукових статей: структура, семантика та переклад / О. Панченко. - С .28-32
Білоус, О. Вільгельм Горошовський та Францішка Штайніц як перекладачі творів українських письменників німецькою мовою: критичний штрих з історії перекладу / О. Білоус. - С .38-43
Білас, А. Емотивність розмовно-фамільярних питальних висловлень в оригіналі та перекладі (на матеріалі роману А.Жіда "Фальшивомонетники" / А. Білас. - С .43-49
Бондар, М. Турецькі соціальні гоноративи та особливості їх перекладу в художньому тексті / М. Бондар. - С .49-53
Василенко, О. Граматичні та лексичні особливості перекладу в художньому тексті / О. Василенко. - С .49-53
Володина, Т. Особенности перевода научных лингвистических текстов / Т. Володина. - С .57-61
Гомон, Н. Персоніфікація, уособлення, прозопопея: до питання терміна (перекладознавчий аспект) / Н. Гомон. - С .61-66
Козуб, Л. Специфіка перекладу англійських та німецьких багатокомпонентних термінів з гідробіології аквакультури українською мовою / Л. Козуб. - С .79-83
Моісеєва, Н. Особливості відтворення імпліцитної та експліцитної оцінності неологічної лексики при перекладі німецького політичного дискурсу українською мовою / Н. Моісеєва. - С .92-97
Павлик, В. Екстралінгвальні чинники творення публіцистичного тексту: перекладацький аспект / В. Павлик. - С .101-104
ПермІнова, А. Соціокультурний аспект девіантності у поетичному перекладі / А. ПермІнова. - С .104-108
Поровознюк, Р. Методики оцінки якості перекладу методичних опитувальників / Р. Поровознюк. - С .108-113
Топачевський, С. Перекладацька деформаці як локальна дискурсивна стратегія / С. Топачевський. - С .117-121
Фадєєва, О. Відтворення ономастикону англомовних анімаційних фільмів в українському перекладі / О. Фадєєва. - С .121-127
Волкова, О. Специфіка відтворення макроконцепту "портрет" на синтаксичному рівні (на матеріалі художніх творів німецьких та австрійських письменників кінця ХХ - початку ХХІ століття та їх перекладів українською мовою) / О. Волкова. - С .127-131
Івасків, Я. Реалії в текстах юридичної документації / Я. Івасків. - С .135-138
Іщенко, Т. Досвід лінгвістичного аналізу ділового тексту:комунікативно-прагматичні норми та переклад / Т. Іщенко. - С .138-142
Каушанська, Л. Молодіжний сленг та способи перекладу українською мовою / Л. Каушанська. - С .142-146
Польщикова, В. Проблеми перекладу англійських полісемічних економічних термінів українською мовою / В. Польщикова. - С .146-150
Струк, І. Відтворення лексичних аномалій діалектного мовлення персонажів в українських перекладах твору Марка Твена"Пригоди Гекльберрі Фінна" / І. Струк. - С .153-159
Трофімчук, І. Відтворення ключових мовленнєвих актів драматичного твору в перекладі / І. Трофімчук. - С .165-170
Бобкова, Т. Формування реєстру корпусного словника колокацій / Т. Бобкова. - С .174-179
Ільченко, М. Аспекти локалізації прикладного програмного забезпечення / М. Ільченко. - С .179-183
Рубан, Л. Використання сучасних інформаційних технологій у процесі викладання іноземної мови студентам вищих навчальних закладів / Л. Рубан. - С .188-192
Хацер, Г. Шляхи реалізації семантичного аналізу у комп’ютерній лінгвістиці (на матеріалі англійської мови) / Г. Хацер. - С .192-197
Хомицька, І. Моделювання статистичних структур функціональних стилів англійської мови / І. Хомицька. - С .209-214
Бельмаз, Я. Граматичний та біологічний рід іменників у давньоанглійській мові / Я. Бельмаз. - С .221-225
Максимчук, Б. До проблеми частин мови та лінгвального статусу прикметника у сучасній німецькій та англійській мовах / Б. Максимчук. - С .238-243
Гандзюк, О. Категорія часу українського та англійського дієслова (рекомендації для студентів-іноземців) / О. Гандзюк. - С .248-251
Емельянова, Л. Специфика передачи пространственных показателей обьекта (на материале предиката lie в английском языке) / Л. Емельянова. - С .259-265
Корсун, О. Особливості синтаксичної організації статальних суб’єктивних речень в англійській і українській мовах / О. Корсун. - С .269-274
Максимів, О. Морфосемантична етноспецифіка перської та української публіцистики / О. Максимів. - С .279-287
Пянковська, І. Репрезентація категорії необхідності засобами деоничної модальності (на матеріалі німецької мови) / І. Пянковська. - С .301-306
Станіслав, О. Когезія як вияв синтагматичного типу синтаксису (на матеріалі французької мови) / О Станіслав. - С .312-317
Верезубенко, М. Лексико-семантичні групи чотири- та п’ ятивалентних ітеративних предикатів у семантико-синтаксичній структурі речень німецької та української мов німецької та української мов / М. Верезубенко. - С .324-328
Попова, О. Динаміка часо-видових граматичних категорій англійського дієслова в передвиборчому дискурсі США / О. Попова. - С .331-336
Брухаль, Я. Особливості вживання часових форм дієслова в інформативних статтях англомовного публіцистичного дискурсу / Я. Брухаль. - С .341-345
Вольницька, Д. Модифікація іменної фрази у сучаснй англійській мові / Д. Вольницька. - С .345-350
Гетьман, В. Дієслівні морфологічні відмінності між британським та американським варіантами англійської мови у англомовних новинних текстах BBC та CNN (на матеріалі онлайн новин) / В. Гетьман. - С .350-353
Каленська, А. Іменникова синтаксична транспозиція в граматичній системі турецької мови / А. Каленська. - С .358-361
Ляшенко, Р. Формально-семантичні характеристики перфекту в давньоанглійській мові / Р. Ляшенко. - С .361-365
Очковська, А. Дієслово seem як структурний елемент рейзингової конструкції з підметом в англійській мові / А. Очковська. - С .365-370
Татуревич, Н. Структурні особливості імперативного речення в сучасній англійській мові / Н. Татуревич. - С .370-373
Яхимець, А. Кастильська мова в епоху відродження / А. Яхимець. - С .373-377
Бігич, О. Особливості організації професійно орієнтованого навчання аудіювання майбутніх учителів іспанської мови з використанням освітнього сайту / О. Бігич. - С .377-383
Валігура, О. Використання мультимедійних технологій у навчанні іноземної мови в лінгвістичному університеті / О. Валігура. - С .383-388
Шандрук, С. Концепція мультикультурності в контексті іншомовної освіти США / С. Шандрук. - С .397-402
Божко, Н. Іншомовне середовище як умова професійної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до організації розуової діяльності / Н. Божко. - С .411-417
Великодська, О. Проблеми навчання письмового перекладу / О. Великодська. - С .421-424
Гладка, О. Розвиток умінь креативного письма на заняттях з іноземної мови / О Гладка. - С .424-429
Дацків, О. Комплекс вправ для вдосконалення лексичних навичок говоріння майбутніх учителів англійської мови засобами драматизації / О. Дацків. - С .434-438
Калиняк, Б. Методологічні засади процесу індивідуалізації в контексті дистанційного навчання / Б. Калиняк. - С .442-448
Клюфінська, І. Методичні підходи у викладанні іноземної мови професійного спрямування та для спеціальних цілей у технічному університеті / І. Клюфінська. - С .448-451
Коротяєва, І. Портфельна технологія у самостійній роботі студентів-філологів з іноземної мови / І. Коротяєва. - С .455-460
Костюченко, К. Особливості навчання монологічного мовлення на заняттях з англійської мови у ВНЗ / К. Костюченко. - С .463-469
Кравчук, Л. Використання сучасних інтерактивних методів навчання на уроках іноземних мов / Л. Кравчук. - С .469-472
Лабенко, О. Критичне мислення - перспективний шлях модернізації процесу навчання іноземним мовам студентів немовних факультетів / О. Лабенко. - С .472-478
Ліштаба, Т. Формування стилістичних умінь і навичок у контексті професійної підготовки філологів / Т. Ліштаба. - С .478-483
Огурцова, О. Навчання ділової англійської мови на сучасному етапі розвитку інформаційного суспільства / О. Огурцова. - С .483-486
Поміркована, Т. Проблеми формування навичок вживання англійських прийменників / Т. Поміркована. - С .486-490
Ріжняк, О. Використання іноваційних методів навчання при викладанні латинської мови в юридичній освіті / О. Ріжняк. - С .490-494
Скоробагата, О. Теоретичні засади формування інтерактивної компетентності майбутніх вчителів іноземних мов у процесі фахової підготовки / О. Скоробагата. - С .498-503
Смірнова, Л. Концептуальні основи формування соціокультурної компетентності сучасного вчителя іноземної мови / Л. Смірнова. - С .503-509
Стрельченко, Л. Формування інформаційно-комунікаційної компетентності викладачів англійської мови в контексті болонського процесу / Л. Стрельченко. - С .509-514
Токарєва, Т. Організація роботи із текстами публіцистичного стилю на факультеті іноземних мов педагогічного ВНЗ / Т. Токарєва. - С .514-520
Труханова, Т. Аналіз уроку як передмова формування особистості сучасного вителя іноземної мови / Т. Труханова. - С .520-525
Черньонков, Я. Професійно-орієнтована підготовка майбутнього вчителя іноземних мов: нова парадигма / Я. Черньонков. - С .528-534
Шевченко, І. Основні переваги використання змішаної форми навчання у процесі підготовки сучасних фахівців вищих навчальних закладів України / І. Шевченко. - С .534-537
Щербакова, О. Застосування когнітивно-комунікативної методики навчання аналітичному читанню / О. Щербакова. - С .537-540
Бекбулатов, Т. Какими личными качествами и профессиональными навыками должен обладать современный переводчик? / Т. Бекбулатов. - С .540-543
Бронетко, І. Складові лінгвосоціокультурної компетенції / І. Бронетко. - С .543-548
Маслова, А. Критеріальний апарат визначення ефективності методики навчання англійського наукового писемного мовлення магістрів на основі аналізу педагогічних досліджень / А. Маслова. - С .560-566
Соснова, В. Особистісно зорієнтований підхід до викладання дисципліни "українська література" у вищому навчальному заклады / В. Соснова. - С .572-575
Стрельченко, О. Порівняльне дослідження змісту підготовки магістрів з технічного перекладу в університетах США та України / О. Стрельченко. - С .575-580
Усачова, Л. Метод рольової гри у викладанні дисциплін будівельних спеціальностей / Л. Усачова. - С .580--590
ББК 81.2(4 Укр)

Свободных экз. нет

Найти похожие

15.
81.2(4 Укр)
Н34


    Дацків, О.
    Комплекс вправ для вдосконалення лексичних навичок говоріння майбутніх учителів англійської мови засобами драматизації [Текст] / О. Дацків // Наукові записки. Філологічні науки. В.136. - Кіровоград, 2013. - С. 434-438
ББК 81.2(4 Укр)

Рубрики: Мова англійська--Методика викладання

фывфывфыв:
ГОВОРІННЯ
Свободных экз. нет

Найти похожие

16.
81.0
А43


    Кубай, Н.
    Аналізування системи вправ для формування англомовної професійно-спрямованої компетенції у говорінні [Текст] / Н. Кубай // Актуальні питання лінгвістики, літературознавства та інноваційної методики викладання іноземних мов : П’ята Всеукраїнська наукова конференція. 19-20 травня 2011 р. - Тернопіль, 2011. - С. 185-188
ББК 81.0

Рубрики: Мови іноземні--Методика викладання

фывфывфыв:
ГОВОРІННЯ
Свободных экз. нет

Найти похожие

17.
74.261.7Англ
H-287


   
    How to describe language [Текстььь] // Harmer Jeremy. How to Teach English / Harmer Jeremy; J.Harmer. - Edinburgh : Longman , 2003. - P34-51 . - ISBN 0-582-29796-6
ББК 74.261.7Англ

Рубрики: Мова англійська--Методика викладання

фывфывфыв:
частина мови -- конструкція синтаксична -- функція мови -- письмо -- говоріння
Экземпляры всего: 1
ВІЛ (1)
Свободны: ВІЛ (1)

Найти похожие

18.
74.261.7Англ
H-287


   
    How to teach speaking [Текстььь] // Harmer Jeremy. How to Teach English / Harmer Jeremy; J.Harmer. - Edinburgh : Longman , 2003. - P87-96 . - ISBN 0-582-29796-6
ББК 74.261.7Англ

Рубрики: Мова англійська--Методика викладання

фывфывфыв:
навичка говоріння -- вправа усна
Экземпляры всего: 1
ВІЛ (1)
Свободны: ВІЛ (1)

Найти похожие

19.
74.261.7Англ
W-947


   
    Emphasis on speaking and writing. Introduction [Текстььь] // Wright Andrew. Pictures for Language Learning / Wright Andrew; Andrew Wright. - New York : Cambridge University Press, 1989. - P17-21
ББК 74.261.7Англ

Рубрики: Мова англійська--Методика викладання

фывфывфыв:
мовлення вільне -- говоріння контрольоване -- письмо контрольоване -- практика комунікативна
Экземпляры всего: 1
ВІЛ (1)
Свободны: ВІЛ (1)

Найти похожие

20.
81.2(3=Англ)-92
D-847


   
    The skills in EAP and EOP [Текстььь] // Dudley-Evans T. Developments in English for Specific Purposes/A multy-disciplinary approach : Cambridge Language Teaching Library / T. Dudley-Evans, St John M. Jo; T.Dudley-Evans , St John M. Jo. - Cambridge : Cambridge University Press, 2003. - P95-120 . - ISBN 0-521-59675-0
ББК 81.2(3=Англ)-92

Рубрики: Мова англійська--Методика викладання

фывфывфыв:
навички мовознавчі -- говоріння -- письмо -- слухання -- читання
Доп.точки доступа:
Jo St John M.

Экземпляры всего: 1
ВІЛ (1)
Свободны: ВІЛ (1)

Найти похожие

21.
74.261.7Англ.
K-21


   
    Frilled Up Science: Developing Practices Within Collaboration / S. Arkoudis [Текстььь] // Kaufman Dorit. Content-Based Instruction in Primary and Secondary School Settings : Case Studies in TESOL Practice Series / Kaufman Dorit; Dorit Kaufman , J. Crandall. - 3d.ed. - Maryland : TESOL, 2005. - P133-141 . - ISBN 1931185174
ББК 74.261.7Англ.

Рубрики: Мова англійська--Методика викладання

фывфывфыв:
говоріння -- співпраця педагогічна
Доп.точки доступа:
Crandall J.

Экземпляры всего: 1
ВІЛ (1)
Свободны: ВІЛ (1)

Найти похожие

22.
74.261.7Англ.
B-167


   
    Ideas for Teaching Functional Language [Текстььь] // Baker Joanna. The English Language Teacher`s Handbook : How to teach large classes with few resources / Baker Joanna; Joanna Baker. - London : VSO, 2005. - P54-59 . - ISBN 0-8264-4787-2
ББК 74.261.7Англ.

Рубрики: Мова англійська--Методика викладання

фывфывфыв:
мова функціональна -- говоріння контрольоване -- говоріння спонтанне -- навичка комунікативна
Экземпляры всего: 1
ВІЛ (1)
Свободны: ВІЛ (1)

Найти похожие

23.
74.261.7Англ.
B-167


   
    Ideas for Improving Speaking [Текстььь] // Baker Joanna. The English Language Teacher`s Handbook : How to teach large classes with few resources / Baker Joanna; Joanna Baker. - London : VSO, 2005. - P77-83 . - ISBN 0-8264-4787-2
ББК 74.261.7Англ.

Рубрики: Мова англійська--Методика викладання

фывфывфыв:
говоріння -- вправа мовна -- педагогіка
Экземпляры всего: 1
ВІЛ (1)
Свободны: ВІЛ (1)

Найти похожие

24.
74.261.7Англ.
B-167


   
    Ideas for Improving Pronunciation [Текстььь] // Baker Joanna. The English Language Teacher`s Handbook : How to teach large classes with few resources / Baker Joanna; Joanna Baker. - London : VSO, 2005. - P84-90 . - ISBN 0-8264-4787-2
ББК 74.261.7Англ.

Рубрики: Мова англійська--Методика викладання

фывфывфыв:
говоріння -- фонетика -- наголос -- модель інтонаційна
Экземпляры всего: 1
ВІЛ (1)
Свободны: ВІЛ (1)

Найти похожие

25.
81.2(3=Англ)92
B-154


   
    What is speaking? [Текстььь] // Bailey Kathleen M. Practical English Language Teaching Speaking / Kathleen M.Bailey. - Boston : McGraw - Hill, 2005. - P1-28 . - ISBN 0-07-310310-1
ББК 81.2(3=Англ)92

Рубрики: Мова англійська

фывфывфыв:
мовлення усне -- оцінювання -- говоріння спонтанне
Экземпляры всего: 1
ВІЛ (1)
Свободны: ВІЛ (1)

Найти похожие

26.
81.2(3=Англ)-92
A-954


   
    Unintelligibility and the ESL learner [Текстььь] // Avery P. Teaching American English Pronunciation / P.Avery. - Oxford : Oxford University Press, 2002. - P229-236 . - ISBN 0-19-432815-5
ББК 81.2(3=Англ)-92

Рубрики: Мова англійська--Методика викладання--ФОНЕТИКА

фывфывфыв:
психологія навчання -- мова іноземна -- говоріння публічне
Экземпляры всего: 1
ВІЛ (1)
Свободны: ВІЛ (1)

Найти похожие

27.
81.1
A-652


   
    What speaking rates do non-native listeners prefer? / Tracey Derwing, Murray J. Munro [Текстььь] // Applied Linguistics. Vol. 22. N - 3.September 2001. - Oxford : Oxford University Press, 2001. - P324-337
ББК 81.1

Рубрики: Мова англійська--МОВОЗНАВСТВО /ЛІНГВІСТИКА/

фывфывфыв:
говоріння -- мова іноземна -- стимул -- психологія навчання -- рейтинг
Экземпляры всего: 1
ВІЛ (1)
Свободны: ВІЛ (1)

Найти похожие

28.
81.1
A-652


   
    Gunther Kress: Early Spelling - Between Convention and Creativity / Carole Bloch [Текстььь] // Applied Linguistics. Vol. 22. N - 3.September 2001. - Oxford : Oxford University Press, 2001. - P388-390
ББК 81.1

Рубрики: Мова англійська--МОВОЗНАВСТВО /ЛІНГВІСТИКА/

фывфывфыв:
освіта дошкільна -- говоріння -- творчість -- рецензія
Экземпляры всего: 1
ВІЛ (1)
Свободны: ВІЛ (1)

Найти похожие

29.


    Лытаева, М.
    Совершенствование умений говорения на основе текста для чтения на старшем этапе [Текст] / М. Лытаева // . - С. 53-60

фывфывфыв:
усне мовлення -- говоріння -- аудіювання

Найти похожие

30.
    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: І1/2005/1
   Журнал

Іноземні мови [Текстььь]. - Киiв : Ленвіт, 1994 - . - Выходит ежеквартально
2005г. № 1
Содержание:
Бориско, Н. Общеевропейские компетенции владения иностранным языком: Изучение, обучение, оценка". Анализ некоторых аспектов / Н. Бориско. - С.8-15
фывфыв: ЄВРОРАДА, МІЖНАРОДНА ОСВІТА,
Литвин, С. Навчаня учнів старшої загальноосвітньої школи написання твору-опису англійською мовою / С. Литвин. - С.15-20
фывфыв: ПИСЬМО, твір
Бурлакова, М. Зорова наочність як засіб семантизації іншомовної лексики / М. Бурлакова. - С.20-21
фывфыв: НАОЧНІСТЬ, СЕМАНТИКА
ясковська, О. Кооперативно-інтерактивні технології навчання іноземних мов / О. ясковська. - С.21-25
фывфыв: НОВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ
Hainess, S. To Teach or not to Teach. Conversational Language / S Hainess. - С.25-26
фывфыв: РОЗМОВНА АНГЛІЙСЬКА
Борщовецька, В. Навчання студентів-економістів англійської фахової лексики з урахуванням когнітивних страрегій / В. Борщовецька. - С.26-30
фывфыв: ВИЩА ОСВІТА, когнітивний підхід
Личко, Л. Формування у студентів -економістів професійно спрямовоної компетенції в говорінні / Л. Личко. - С.30-36
фывфыв: ВИЩА ОСВІТА, ПРОФЕСІЙНА, ГОВОРІННЯ
Богушевич, Н. Розвиток емпатії у процеаі навчання студентів-філологів групового спілкування англійською мовю / Н. Богушевич. - С.40-44
фывфыв: ВИЩА ОСВІТА, ПСИХОЛОГІЯ навчання
Вовк, О. Організація і презентація граматичного матеріалу в інтенсивному навчанні студентів -філологів спілкування англійською мовою / О. Вовк. - С.36-40
фывфыв: інтенсивне навчання, ВИЩА ОСВІТА, ГРАМАТИКА, УСНЕ МОВЛЕННЯ
Шкваріна, В. Науково-методичний комплекс з англійської мови для дошкільної освіти / В. Шкваріна. - С.50-55
фывфыв: ДЛЯ НАЙМЕНШИХ, НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧІ КОМПЛЕКСИ
Корейба, І. Новітні навчально-методичні комплекси з німецької мови / І. Корейба. - С.55-64
фывфыв: НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧІ КОМПЛЕКСИ, НІМЕЦКА МОВА
Шерстюк, Т. Language Bridge: Ukraine-USA / Т. Шерстюк. - С.64
фывфыв: ТЕЛЕМІСТ, УКРАЇНІКА, УКРАЇНА
Шерстюк, Т. Свято французької поезії та пісні / Т. Шерстюк. - С.64-65
фывфыв: ФРАНЦУЗЬКА МОВА, ПІСНЯ
Колежанські новини: How do you feel about learning English?. - С.70
фывфыв: МОТИВАЦІЯ при вивченні мови
Сторінка молодшіх колежан. - С.71
фывфыв: ДЛЯ НАЙМЕНШИХ
Роман, С. Аналіз уроку іноземної мови в початковій школі / С. Роман. - С.45-50
фывфыв: УРОК, УРОК АНГЛ. МОВИ
Нет сведений об экземплярах
Найти похожие
Перейти к описаниям статей

 1-30    31-60   61-74