Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Статті з періодичних видань та збірок іноземними мовами- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (9)Статті з періодичних видань та збірок (15)Книги іноземними мовами (29)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=аудіювання<.>)
Общее количество найденных документов : 270
Показаны документы с 1 по 30
Сигли бібліотек за посиланням
 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-180      
1.
4И(07)
П 957


   
    Питання романо-германської філології. Вип.1 [Текст] : республіканський науково-методичний збірник. - Київ : Радянська школа, 1974. - 195 с. - 0руб.69к.
    Содержание:
Пащенко, Н. І. До питання про видове значення дієслова (на матеріалі сучасної англійської мови) / Н.І. Пащенко. - С.6-10
Бабидорович, В. М. Деякі загально-теоретичні питання розмовної мови. / В.М. Бабидорович. - С.11-17
Лук'яненко, О. О. Деякі моделі двоскладних бездієслівних речень сучасної англійської мови. / О.О. Лук'яненко. - С.17-24
Морева, Н. І. Про дистрибутивні особливості дієслова THINK у сучаній англійській мові. / Н.І. Морева. - С.25-29
Пироженко, Л. А. Деякі засоби відтворення російською мовою нереальної дії, вираженої в англійській мові конструкцією SHOULD/WOULD+перфективний інфінітив. / Л.А. Пироженко. - С.29-35
Акмалдінова, О. М. До питання про комунікативну суть дієслівних сполучень у реченні сучасної англійської мови. / О.М. Акмалдінова, В.Є. Коваленко. - С.35-43
Студенець, Г. І. Компресія артиклів при розширенні адиції. / Г.І. Студенець. - С.43-49
Мандич, Є. Г. Про взаємодію мовних рівнів у синтаксично-лексичному полі мети. / Є.Г. Мандич. - С.49-55
Тимошенко, З. В. Становлення та стабілізація літературної норми у формах претерита сильних дієслів англійської мови. / З.В. Тимошенко. - С.55-60
Малишев, В. М. Деякі структурно-функціональні ознаки синтаксичних процесів редукування. / В.М. Малишев. - С.61-65
Покровська, Г. О. До питання про класифікацію видів контексту за обсягом. / Г.О. Покровська. - С.66-71
Бедринець, Л. Г. Структура тричленних номінативних словосполучень та характер відношень їх компонентів. / Л.Г. Бедринець. - С.71-75
Чернова, А. Є. Типологія спонукальних речень у сучасній англійській мові. / А.Є. Чернова. - С.75-81
Кривошеєв, О. В. Про значення префіксального іменника. / О.В. Кривошеєв. - С.81-86
Скляр, Л. Л. До питання семантичного аналізу від іменникових дієслів, утворених шляхом нульової вербалізації. (Нім. мова). / Л.Л. Скляр. - С.87-89
Воробйова, Л. В. Про семантичне співвідношення формалізованих засобів вираження інтенсивності якісної ознаки прикметника в сучасній французькій мові. / Л.В. Воробйова. - С.90-96
Вацеба, Р. В. До питання про аппозитивні відношення. / Р.В. Вацеба. - С.96-102
Сухова, Л. В. Про деякі безособові конструкції ускладненої структури. / Л.В. Сухова. - С.103-108
Сумарокова, Л. А. До питання про морфемний аналіз вказівних займенників у сучасній французькій мові. / Л.А. Сумарокова. - С.108-113
Баранцева, Р. С. До питання про граматичну природу форм NOUS ,VOUS, ELLE, ELLES у сучасній французькій мові. / Р.С. Баранцева. - С.114-117
Самойлова, О. П. Про деякі критерії розмежування омонімічних конструкцій. (На матеріалі підрядних речень, побудованих за моделлю ce qui+SV ). / О.П. Самойлова. - С.118-122
Лінкевич, Л. Ф. Про деякі способи виділення членів речення. / Л.Ф. Лінкевич. - С.123-129
Вороніна, М. М. Про час, що вийшов з ужитку. (На матеріалі іспанської мови). / М.М. Вороніна. - С.129-134
Серебрянська, А. О. Оказіоналізми в іспанській мові. / А.О. Серебрянська. - С.134-136
Урусова, Г. В. Особливості синтаксичних структур у мові твору Хуана Гойтісоло " Прибій". / Г.В. Урусова. - С.137-141
Тарасова, О. В. Про використання понять "поле" і "модель" при дослідженні ареальних підсистем мови. / О.В. Тарасова. - С.141-148
Гапонова, С. В. Експериментальна перевірка ефективності використання спеціально розроблених лабораторних завдань для керованого заняття. / С.В. Гапонова. - С.149-154
Семенець, О. П. До питання дозування матеріалу при навчанні аудіювання звукозапису французької мови в старших класах шкіл з викладанням ряду предметів французькою мовою. / О.П. Семенець. - С.154-158
Онищенко, К. І. Про розвиток мовної здогадки молодших школярів при читанні іншомовного тексту. / К.І. Онищенко. - С.158-162
Ніколаева, С. Ю. До питання індивідуалізації навчання іноземної мови у мовному вузі. / С.Ю. Ніколаева, Л.П. Дементєєва. - С.162-167
Очкасова, В. М. Про типові ситуації відношень та їх роль в організації матеріалу для навчання усного мовлення. / В.М. Очкасова. - С.168-172
Борисова, Р. І. Про шляхи створення комунікативної спрямованості фоновпав. / Р.І. Борисова. - С.172-180
Стеценко, О. О. Про систему вправ для навчання лексики іноземної мови в середній школі. / О.О. Стеценко. - С.180-183
Куштенко, Л. Ю. Деякі питання методики навчання лексики англійської мови на базі української. / Л.Ю. Куштенко. - С.183-188
Жлуктенко, Ю. О. Про зміст і побудову посібників з іноземних мов для другого етапу навчання у немовних вузах. / Ю.О. Жлуктенко. - С.189-193
ББК 4И(07)

Рубрики: загальне мовознавство

Свободных экз. нет

Найти похожие


2.
4И(07)
П 957


    Семенець, О.
    До питання дозування матеріалу при навчанні аудіювання звукозапису французької мови в старших класах шкіл з викладанням ряду предметів французькою мовою [Текст] / О. Семенець // Питання романо-германської філології та методики викладання іноземних мов : Республіканський науково-методичний збірник. - Київ : Радянська школа, 1974. - Вып.1. - С.154-158
ББК 4И(07)

Рубрики: Мова французька--Методика викладання

фывфывфыв:
АУДІЮВАННЯ
Свободных экз. нет

Найти похожие

3.
4И (07)
П 957


   
    Питання романо-германської філології та методики викладання іноземних мов. В3 [Текст] : республіканський науково-методичний збірник. - Київ : Радянська школа, 1976. - 159с. - ISBN 0 р.57 коп : Б. ц.
    Содержание:
Акодес, М. Й Бездієслівні конструкції у функції парцельованих членів двоскладних членів речень / М.Й Акодес. - С.3-6
Байсара, Л. І Структурно-семантичні особливості форм найвищого ступеня порівняння прикметників (на матеріалі англійської мови) / Л.І Байсара. - С.6-10
Бєлєхова, Л. І Про деякі особливості вживання елементарних речень як компонентів складного / Л.І Бєлєхова. - С.10-14
Воробйова, О. П Про граматичні індикатори синсемантії абзаца / О.П Воробйова. - С.14-19
Гріліхес, І. В Еліптичні і редуковані речення в мові реклами / І.В Гріліхес. - с.19-22
Лєпка, К. О Риторичне запитання як засіб реалізації імпліцитного заперечення / К.О Лєпка. - С.22-26
Малишев, В. М Локальне співрозташування слова-репрезентанта та його антецедента / В. М Малишев. - С.26-30
Морева, Н. І Про значення прийменника в обєктному дієслівному словосполученні в сучасній англійській мові / Н.І Морева. - С.34-37
Пащенко, Н. І Конотативні значення форм Indefinite i Continuous у сучасній англійській мові / Н.І Пащенко. - С.37-41
Пироженко, Л. А Пунктуація як один із засобів відтворення емоційної модальності (на матеріалі російських перекладів роману М.Твена "Пригоди Тома Сойєра" / Л.А Пироженко. - С.41-45
Письменна, О. О Про деякі результати синтаксемного аналізу двох*ядерних бездієслівних речень (на матеріалі сучасної англійської мови) / О.О Письменна. - С.45-47
Рахімов, М. Д До питання про уніфікацію форм вираження множини іменників в історії англійської мови / М.Д Рахімов. - С.47-52
Саленко, І. І Пресупозиція і мовне існування / І.І Саленко. - С.52-55
Студенець, Г. І Апозитивні конструкції англійської мови співвідносно з підрядними означальними реченнями та конструкціями розширення / Г. І Студенець. - С.55-59
Бєстужева, В. М З досвіду зіставлення парадигм дієслова geben в його безособових реалізаціях / В.М Бєстужева. - С.59-63
Гандзюк, С. П Про синтаксичну природу "другого додатка" та предикативного означення в сучасній німецькій мові (Валентно-трансформаційне дослідження) / С.П Гандзюк. - С.63-67
Козинська, Н. Г Про джерела поповнення категорії стану в німецькіц мові / Н.Г Козинська. - С.67-71
Левашова, М. О Складносурядне речення з питальною спрямованістю (на матеріалі німецької діалогічної мови) / М.О Левашова. - С.71-76
Оганджанян, Ф. Г Про деякі тенденції в розвитку розміру синтаксичних одиниць у сучасній німецькій мові (на прикладі поширеної означальної групи) / Ф.Г Оганджанян. - С.76-80
Романенко, О. Н Про семантико-синтаксичні зв*язки вставних та матричних речень / О.Н Романенко. - С.80-84
Савцова, М. П До питання про предикативні відношення і відповідні їм семантико-синтаксичні зв*язки / М.П Савцова, Г.І Олешко. - С.84--89
Цима, Л. І Актуалізація значення дієслова в сучасній німецькій мові (на матеріалі дієслів anschreiben, ansprechen / Л.І Цима. - С.89-92
Кірненко, В. П Перелічувальні речення з другорядними відтінками синтаксичної семантики / В.П Кірненко. - С.92-96
Панич, Г. І Структурно-семантичні особливості французьких прийменників порівняно з українськими / Г.І Панич. - с.96-100
Сухова, Л. В Синтаксичні конструкції, що виражають модальні відношення / Л.В Сухова. - С.100-104
Вороніна, М. М Про одну особливість вживання інфінітива в сучасній іспанській мові (До питання про нефлективну морфологію) / М.М Вороніна. - С.104-108
Гальченко, О. П Про граматичне значення конструкції volver+a+Infinitivo в сучасній іспанській мові / О.П Гальченко. - С.108-112
Криворчук, І. О Особливості синтаксичної валентності локалізатора в реченні сучасної іспанської мови / І.О Криворчук. - С.112-114
Кровоп*ятник, В. Д Вираження імперативності у мові роману Хуана Гойтісіло ,,Острів,, та способи передачі її в українській мові / В.Д Кровоп*ятник. - С.114-119
Урусова, Г. В До питання про дослідження структурно-семантичних варіантів безсполучникового складного речення в сучасній іспанській мові (на матеріалі ттворів Піо Барохи) / Г.В Урусова. - С.119-122
Тимошенко, Т. Р Структурно-морфологічні типи телескопних слів сучасної англійської мови / Т.Р Тимошенко. - С.122-127
Бессонова, І. В Про вплив довжини слова на сприймання іншомовної лексики у звуковому коді / І.В Бессонова; І.В Бесонова. - С.127-131
Гринюк, Г. А До питання про методичну типологію текстів наукового стилю / Г.А Гринюк. - С.131-134
Ємельянова, Г. О Визначення оптимальної довжини речення спеціального тексту для навчання аудіювання / Г.О Ємельянова. - С.134-139
Карпенко, Л. П Залежність деяких параметрів мовлення від словника студента / Л.П Карпенко. - С.139-142
Стеценко, О. О Про основні лексичні операції в мовній діяльності / О.О Стеценко. - С.142-147
Тимченко, О. Т Формування практичних умінь і навичок самостійної роботи над іноземною мовою в старших класів середньої школи / О.Т Тимченко. - С.147-151
Шевцова, Н. М Аудіювання французької інтонації студентами мовного вузу на початковому етапі навчання / Н.М Шевцова. - С.151-156
ББК 4И (07)

Свободных экз. нет

Найти похожие


4.
4И (07)
П 957


    Ємельянова, Г.
    Визначення оптимальної довжини речення спеціального тексту для навчання аудіювання [Текст] / Г. Ємельянова // Питання романо-германської філології та методики викладання іноземних мов. В3 : Республіканський науково-методичний збірник. - Київ : Радянська школа, 1976. - С.134-139 . - ISBN 0 р.57 коп
ББК 4И (07)

Рубрики: Мовознавство

фывфывфыв:
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ -- АУДІЮВАННЯ
Свободных экз. нет

Найти похожие

5.
4И (07)
П 957


    Шевцова, Н.
    Аудіювання французької інтонації студентами мовного вузу на початковому етапі навчання [Текст] / Н. Шевцова // Питання романо-германської філології та методики викладання іноземних мов. В3 : Республіканський науково-методичний збірник. - Київ : Радянська школа, 1976. - С.151-156 . - ISBN 0 р.57 коп
ББК 4И (07)

Рубрики: Мова французька--Методика викладання

фывфывфыв:
АУДІЮВАННЯ
Свободных экз. нет

Найти похожие

6.
4И(09)
П957


    Ляховицький, М. В.
    Про систему вправ для розвитку мовної аудитирної пам’яті студентів- першокурсників мовного вузу. [Текст] / М. В. Ляховицький, С.Ю. Ніколаєва // Питання романо-германської філології та методики викладання іноземних мов. В 2. : Республіканський науково-методичний збірник. - Київ : Радянська школа, 1975. - С.142-147
ББК 4И(09)

Рубрики: Мовознавство

фывфывфыв:
МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ ВНЗ -- НАВЧАННЯ АУДІЮВАННЯ
Доп.точки доступа:
Ніколаєва, С.Ю.

Свободных экз. нет

Найти похожие

7.
4И (07)
П957


   
    Питання романо-германської філології та методики викладання іноземних мов. Вип 4. [Текст] : республіканський науково-методичний збірник. - Київ : Радянська школа, 1977. - 176с. - 0.60 коп р.
    Содержание:
Алексєєва, Н. Г Історія пари слів ENTABLER\TABLETIER - ПРИЛАГОДЖУВАТИ\ТОКАР ПО ДЕРЕВУ,ПРОДАВЕЦЬ ШАХІВ ТА ІНШИХ / Н.Г Алексєєва. - С.3-6
Афанасьєва, Л. В Про деякі обмеження в сполучуваності інтенсифікатора VERY з денотаторами якісної ознаки / Л.В Афанасьєва. - С.7-10
Бєлов, В. Л Омофрази в сучасній англійській мові / В.Л Бєлов. - С.10-13
Бєстужева, В. М Лексико-семантичне поле екзистенційності (на матеріалі німецьких дієслів) / В.М Бєстужева. - С.13-17
Владова, О. В Словотворча мікросистема кореня техт та її функціонування в мові / О.В Владова. - С.17-21
Воробйова, О. П Про дейктичний характер семантики деяких іменників англійської мови / О.П Воробйова. - С.21-25
Зушинська, Л. М До питання діалектичної єдності лексичного і граматичного в слові при вивченні його семантики / Л.М Зушинська. - С.25-28
Кучинський, Б. В Структурно-ймовірносний аналіз деяких індуктивних дієслів у сучасній німецькій мові / Б.В Кучинський. - С.28-33
Павлова, З. К Лексична природа дативності / З.К Павлова. - С.33-37
Русецька, Л. О Про специфічність національної фразеології / Л.О Русецька. - С.37-40
Сєкіркін, В. П Інтернаціональні терміни класичного походження в сучасній англійській мові / В.П Сєкіркін, М.Г Мосікова. - С.40-44
Сліпак, Б. Я Про стиль як єдність, різноманітність та своєрідність / Б.Я Сліпак; С.44-47
Товстохатько, О. Ф Структурно-семантична характеристика фразеологічних одиниць з компонентом **ВЛАСНА НАЗВА** всучасній німецькій мові / О.Ф Товстохатько. - С.52-55
Стеценко, В. М Неологізми і новоутворення в молодіжній лексиці сучасної німецької мови / В.М Стеценко. - С.47-51
Худолєєва, С. П До питання про термінологічну синонімію / С.П Худолєєва. - С.55-59
Шадманов, Б. К До питанняпро про семантичну характеристику латинських запозичень в англійській мові в епоху пізнього відродження / Б. К Шадманов, В.П Сєкірін. - С. 59-62
Швед, В. І Деякі морфолого-структурні закономірності сполучуваності компонентів словотворчих моделей віддієслівних прикметників у сучасній німецькій мові / В.І Швед; С.О Шмельова. - С.63-68
Шмельова, С. О Морфологічна характеристика дієслівно-іменних омонімічних форм / С.О Шмельова; Г.М Шуткіна; Н.А Янко; О.М Акмалдінова; Л.І Бєлєхова; З.М Гогенко. - С.68-72
Співвідношення означуваного і означального у структурі словесних товарних знаків . - С.72-75
Шуткіна, Г. М До питання про дериваційні відношення між власними і похідними від них загальними назвами / Н.А Янко; О.М Акмалдінова; Л.І Бєлєхова; З.М Гогенко; М.О Олікова; Г.І Панич; І.І Саленко; І.К Харитонов; Й.М Бендик; А.А Горяйнова; М.П Дворжецька, Є.М Дехтулінська; Л.П Єфіменнко; І. Я Колесниченко; І.О Криворчук. - С.76-79
Янко, Н. А Складні та складнопохідні прислівники з елементом-іменником у сучасній англійській мові / О.М Акмалдінова; Л.І Бєлєхова; З.М Гогенко; М.О Олікова; Г.І Панич; І.І Саленко; І.К Харитонов; Й.М Бендик; А.А Горяйнова; М.П Дворжецька, Є.М Дехтулінська; Л.П Єфіменнко; І. Я Колесниченко; І.О Криворчук; Л.А Сафонова. - С.79-82
Акмалдінова, О. М Про співвідношення статичної (структурної) і динамічної (комунікативної) характеристик дієслівних сполучень у процесі розвитку функціональної перспективи речення / Л.І Бєлєхова; З.М Гогенко; М.О Олікова; Г.І Панич; І.І Саленко; І.К Харитонов; Й.М Бендик; А.А Горяйнова; М.П Дворжецька, Є.М Дехтулінська; Л.П Єфіменнко; І. Я Колесниченко; І.О Криворчук; Л.А Сафонова. - С.83-87
Бєлєхова, Л. І Про вживання дієслів-синонімів, що мають спільне семантичне значення **сміху** / З.М Гогенко; М.О Олікова; Г.І Панич; І.І Саленко; І.К Харитонов; Й.М Бендик; А.А Горяйнова; М.П Дворжецька, Є.М Дехтулінська; Л.П Єфіменнко; І. Я Колесниченко; І.О Криворчук; Л.А Сафонова. - С.87-90
Гогенко, З. М Про структурно-семантичні особливості суфіксального утворення віддієслівних прикметників на - DOR в іспанській мові / М.О Олікова; Г.І Панич; І.І Саленко; І.К Харитонов; Й.М Бендик; А.А Горяйнова; М.П Дворжецька, Є.М Дехтулінська; Л.П Єфіменнко; І. Я Колесниченко; І.О Криворчук; Л.А Сафонова. - С.90-93
Олікова, М. О Типологічне порівняння структури форм звертання / Г.І Панич; І.І Саленко; І.К Харитонов; Й.М Бендик; А.А Горяйнова; М.П Дворжецька, Є.М Дехтулінська; Л.П Єфіменнко; І. Я Колесниченко; І.О Криворчук; Л.А Сафонова. - С.93-97
Панич, Г. І Порівняльна характеристика суфіксів суб’єктивної оцінки предмета в українській і французькій мовах / І.І Саленко; І.К Харитонов; Й.М Бендик; А.А Горяйнова; М.П Дворжецька, Є.М Дехтулінська; Л.П Єфіменнко; І. Я Колесниченко; І.О Криворчук; Л.А Сафонова; Л.Д Сліпченко. - С.97-100
Саленко, І. І Про особливості функціонування дієслів в ін’юнктивах з ексспліцитною пресупозицією / І.К Харитонов; Й.М Бендик; А.А Горяйнова; М.П Дворжецька, Є.М Дехтулінська; Л.П Єфіменнко; І. Я Колесниченко; І.О Криворчук; Л.А Сафонова; Л.Д Сліпченко. - С.101-104
Харитонов, І. К Лексична і контекстуальна антонімія допустового значення / Й.М Бендик; А.А Горяйнова; М.П Дворжецька, Є.М Дехтулінська; Л.П Єфіменнко; І. Я Колесниченко; І.О Криворчук; Л.А Сафонова; Л.Д Сліпченко; О.І Стеріополо. - С.104-108
Бендик, Й. М До проблеми класифікації функціональних стилів / А.А Горяйнова; М.П Дворжецька, Є.М Дехтулінська; Л.П Єфіменнко; І. Я Колесниченко; І.О Криворчук; Л.А Сафонова; Л.Д Сліпченко; О.І Стеріополо. - С.109-114
Горяйнова, А. А До питання про двочленну діалогічну єдність з імпліцитним запереченням в останній репліці / М.П Дворжецька, Є.М Дехтулінська; Л.П Єфіменнко; І. Я Колесниченко; І.О Криворчук; Л.А Сафонова; Л.Д Сліпченко; О.І Стеріополо; Г.А Гринюк. - С.114-118
Дворжецька, М. П До проблеми класифікації термінальних тонів в англійській інтонації мовлення / Л.П Єфіменнко; І. Я Колесниченко; І.О Криворчук; Л.А Сафонова; Л.Д Сліпченко; О.І Стеріополо; Г.А Гринюк. - С.118-122
Єфіменнко, Л. П Порівняльний аналіз передньоязикових приголосних української та іспанської мов / І. Я Колесниченко; І.О Криворчук; Л.А Сафонова; Л.Д Сліпченко; О.І Стеріополо; Г.А Гринюк; Г.Ф Демиденко. - С.122-125
Колесниченко, І. Я Просодичні особлтвості емоційно-оцінних речень в англійському діалогічному мовленні / І.О Криворчук; Л.А Сафонова; Л.Д Сліпченко; О.І Стеріополо; Г.А Гринюк; Г.Ф Демиденко
Криворчук, І. О Позиція обставини місця залежно від інтонаційної моделі речення в іспанській мові / Л.А Сафонова; Л.Д Сліпченко; О.І Стеріополо; Г.А Гринюк; Г.Ф Демиденко; Г.О Ємельянова. - С.130-133
Сафонова, Л. А Деякі типи інтонаційних шкал в англійському діалогічному мовленні / Л.Д Сліпченко; О.І Стеріополо; Г.А Гринюк; Г.Ф Демиденко; Г.О Ємельянова. - С.134-138
Сліпченко, Л. Д Синтез слів із фонем (на матеріалі англійської мови) / О.І Стеріополо; Г.А Гринюк; Г.Ф Демиденко; Г.О Ємельянова; В.І Кудрявцева. - С.139-142
Стеріополо, О. І Про визначення релевантності **довгих** і **коротких** голосних в умовах контексту / Г.А Гринюк; Г.Ф Демиденко; Г.О Ємельянова; В.І Кудрявцева. - С.142-146
Гринюк, Г. А Назва наукового тексту як передумова його використання в навчальному процесі / Г.Ф Демиденко; Г.О Ємельянова; В.І Кудрявцева; О.П Семенець. - С.147-150
Демиденко, Г. Ф Про вивчення основних особливостей французької писемної мови на початковому етапі навчання у мовному вузі / Г.О Ємельянова; В.І Кудрявцева; О.П Семенець. - С.150-154
Ємельянова, Г. О Про роль тематичного добору навчального матеріалу в підвищенні ефективності взаємозв*язаного навчання усного мовлення і читання на факультативних заняттях у технічному вузі / В.І Кудрявцева; О.П Семенець; О.Т Тимченко. - С.154-157
Кудрявцева, В. І Вплив фонограми на читання з безпосереднім розумінням тексту за фахом / О.П Семенець; О.Т Тимченко. - С.157-161
Семенець, О. П Деякі проблеми навчання аудіювання у звукозапису французьких текстів з незнайомим лексичним матеріалом / О.Т Тимченко; С.В Гапонова. - С.162-166
Тимченко, О. Т Про навчання підготовленого монологічного мовлення у лінгафонному кабінеті / С.В Гапонова. - С.166-170
Гапонова, С. В Деякі результати дослідження змісту лабораторних занять під керівництвом викладача у мовному вузі / С.В Гапонова. - С.170-173
ББК 4И (07)

Свободных экз. нет

Найти похожие


8.
4И (07)
П957


    Семенець, О. П
    Деякі проблеми навчання аудіювання у звукозапису французьких текстів з незнайомим лексичним матеріалом [Текст] / О.П Семенець // Питання романо-германської філології та методики викладання іноземних мов. Вип 4. : Республіканський науково-методичний збірник. - Київ : Радянська школа, 1977. - С.162-166
ББК 4И (07)

Рубрики: Мова французька--Методика викладання

фывфывфыв:
АУДІЮВАННЯ
Свободных экз. нет

Найти похожие

9.
81.2(3)-9
С568


    Алексеева, И.
    Взаимодействие рецепции и продукции при обучении аудирования [Текст] / И.Н. Алексеева // Современные направления в зарубежной методике преподавания инностранных языков : Сб. научн. трудов. Вып.324. - Москва, 1989. - С. 4-12
ББК 81.2(3)-9

Рубрики: Мовознавство

фывфывфыв:
МЕТОДИКА -- АУДІЮВАННЯ
Свободных экз. нет

Найти похожие

10.
81
С481


    Ермоленко, Н.
    О некоторых особенностях обучения аудированию на подготовительном факультете [Текст] / Н.В Ермоленко // Слов’янський вісник : Збірник наукових праць. Вип.8 : Філологічні науки. - Рівне : РІСКСУ, 2009. - С. 59-61
ББК 81

Рубрики: Мовознавство

фывфывфыв:
Методика викладання -- Аудіювання
Свободных экз. нет

Найти похожие

11.
74.261.7Англ
Ц61


   
    Добрі казки (Kind fairy tales) [Текст] // Проектна технологія в основній та старшій школі в процесі викладання англійської мови. - Харків : Основа, 2008. - С. 19-23
ББК 74.261.7Англ

Рубрики: Мова англійська--Методика викладання в основній школі

фывфывфыв:
Проекти -- Аудіювання -- Креативність
Свободных экз. нет

Найти похожие

12.
74.261.7
В878


    Brown , H. Douglas
    First Language Acquisition [Текст] / H.Douglas Brown // Principles of Language Learning and Teaching. - С. 24-54
ББК 74.261.7

Рубрики: Мова англійська--Методика викладання

фывфывфыв:
акт мовлення -- аудіювання -- мова дитяча

Найти похожие

13.
81.2(4 Укр)
Н34


    Кравець, О.
    Окремі аспекти навчання аудіюванню іноземною мовою. [Текст] / О. Кравець // Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.11. - Острог, 2009. - С. 492-497
ББК 81.2(4 Укр)

Рубрики: Мови іноземні--Методика викладання

фывфывфыв:
АУДІЮВАННЯ -- СПІЛКУВАННЯ
Свободных экз. нет

Найти похожие

14.
74.261.7Англ
М645


    Мирошніченко, А.
    Аудіювання - це цікаво. [Текст] / А. Мирошніченко. - Харків : Основа, 2012. - 111 с. - Б. ц.
    Содержание:
Загальна характеристика аудіювання як вид мовленнєвої діяльності. Функції аудіювання. . - С .7-8
Психофізіологічні механізми аудіювання. . - С .8-11
Психологічні особливості аудіювання. . - С .11-13
Види аудіювання, які використовуються у процесі навчання. . - С .17-20
Вимоги до текстів для навчання аудіювання. . - С .20-21
Технології навчання аудіювання в умовах школи. . - С .21-26
Види контролю сформованності вміння аудіювання. . - С .26-31
Комунікативні вправи з формування, вдосконалення навичок, розвитку умінь аудіювання. (Типологія рівнів розуміння аудіотексту за класифікацією Т.Є.Сахарової і Ф.М.Рабинович). . - С .32-48
Комунікативні вправи з формування, вдосконалення навичок, розвитку умінь аудіювання. (Типологія рівнів розуміння аудіотексту за класифікацією Н.І.Гез). . - С .48-77
Комунікативні вправи з формування, вдосконалення навичок, розвитку умінь аудіювання. (Типологія рівнів розуміння аудіотексту за класифікацією О.Р.Лурія). . - С .77-111
ББК 74.261.7Англ

Свободных экз. нет

Найти похожие

15.
74.261.7Англ
М645


   
    Загальна характеристика аудіювання як вид мовленнєвої діяльності. Функції аудіювання. [Текст] // Мирошніченко А. Аудіювання - це цікаво. / А. Мирошніченко. - Харків : Основа, 2012. - С. 7-8
ББК 74.261.7Англ

Рубрики: Мова англійська--Методика викладання

фывфывфыв:
АУДІЮВАННЯ
Свободных экз. нет

Найти похожие

16.
74.261.7Англ
М645


   
    Психофізіологічні механізми аудіювання. [Текст] // Мирошніченко А. Аудіювання - це цікаво. / А. Мирошніченко. - Харків : Основа, 2012. - С. 8-11
ББК 74.261.7Англ

Рубрики: Мова англійська--Методика викладання

фывфывфыв:
АУДІЮВАННЯ
Свободных экз. нет

Найти похожие

17.
74.261.7Англ
М645


   
    Психологічні особливості аудіювання. [Текст] // Мирошніченко А. Аудіювання - це цікаво. / А. Мирошніченко. - Харків : Основа, 2012. - С. 11-13
ББК 74.261.7Англ

Рубрики: Мова англійська--Методика викладання

фывфывфыв:
АУДІЮВАННЯ
Свободных экз. нет

Найти похожие

18.
74.261.7Англ
М645


   
    Види аудіювання, які використовуються у процесі навчання. [Текст] // Мирошніченко А. Аудіювання - це цікаво. / А. Мирошніченко. - Харків : Основа, 2012. - С. 17-20
ББК 74.261.7Англ

Рубрики: Мова англійська--Методика викладання

фывфывфыв:
АУДІЮВАННЯ
Свободных экз. нет

Найти похожие

19.
74.261.7Англ
М645


   
    Вимоги до текстів для навчання аудіювання. [Текст] // Мирошніченко А. Аудіювання - це цікаво. / А. Мирошніченко. - Харків : Основа, 2012. - С. 20-21
ББК 74.261.7Англ

Рубрики: Мова англійська--Методика викладання

фывфывфыв:
АУДІЮВАННЯ
Свободных экз. нет

Найти похожие

20.
74.261.7Англ
М645


   
    Технології навчання аудіювання в умовах школи. [Текст] // Мирошніченко А. Аудіювання - це цікаво. / А. Мирошніченко. - Харків : Основа, 2012. - С. 21-26
ББК 74.261.7Англ

Рубрики: Мова англійська--Методика викладання

фывфывфыв:
АУДІЮВАННЯ
Свободных экз. нет

Найти похожие

21.
74.261.7Англ
М645


   
    Види контролю сформованності вміння аудіювання. [Текст] // Мирошніченко А. Аудіювання - це цікаво. / А. Мирошніченко. - Харків : Основа, 2012. - С. 26-31
ББК 74.261.7Англ

Рубрики: Мова англійська--Методика викладання

фывфывфыв:
АУДІЮВАННЯ
Свободных экз. нет

Найти похожие

22.
74.261.7Англ
М645


   
    Комунікативні вправи з формування, вдосконалення навичок, розвитку умінь аудіювання. (Типологія рівнів розуміння аудіотексту за класифікацією Т.Є.Сахарової і Ф.М.Рабинович). [Текст] // Мирошніченко А. Аудіювання - це цікаво. / А. Мирошніченко. - Харків : Основа, 2012. - С. 32-48
ББК 74.261.7Англ

Рубрики: Мова англійська--Методика викладання

фывфывфыв:
АУДІЮВАННЯ
Свободных экз. нет

Найти похожие

23.
74.261.7Англ
М645


   
    Комунікативні вправи з формування, вдосконалення навичок, розвитку умінь аудіювання. (Типологія рівнів розуміння аудіотексту за класифікацією Н.І.Гез). [Текст] // Мирошніченко А. Аудіювання - це цікаво. / А. Мирошніченко. - Харків : Основа, 2012. - С. 48-77
ББК 74.261.7Англ

Рубрики: Мова англійська--Методика викладання

фывфывфыв:
АУДІЮВАННЯ
Свободных экз. нет

Найти похожие

24.
74.261.7Англ
М645


   
    Комунікативні вправи з формування, вдосконалення навичок, розвитку умінь аудіювання. (Типологія рівнів розуміння аудіотексту за класифікацією О.Р.Лурія). [Текст] // Мирошніченко А. Аудіювання - це цікаво. / А. Мирошніченко. - Харків : Основа, 2012. - С. 77-111
ББК 74.261.7Англ

Рубрики: Мова англійська--Методика викладання

фывфывфыв:
АУДІЮВАННЯ
Свободных экз. нет

Найти похожие

25.
81.2(3)-9
Т29


   
    Тези доповідей XI наукової конференції ’’Каразінські читання:Людина. Мова. Комунікація’’ [Текст]. - Харків : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. , 2012. - 326 с. - Б. ц.
    Содержание:
Адаменко, М. Характер перекладацьких трансформацій у передачі поетичної своєрідності американської поезії українською мовою. / М. Адаменко. - С .3-4
Androsyuk, G. Legal analysis: legal brief. / G. Androsyuk. - С .4-6
Apтеменко, Ю. Щодо семантичного статусу англійських імплікативних дієслів на зразок ’’try’’. / Ю. Apтеменко. - С .6-8
Архипова, Е. Роль самооценки в формировании профессионально коммуникативной и социокультурной компетенции студентов-экономистов в процессе изучения английского языка. / Е. Архипова. - С .8-9
Архипова, Є. Інноваційні технології викладання іноземної мови в немовних вузах (робота з текстами професійної тематики). / Архипова Є. ; Архипова Є. . - С .9-11
Атанасова, М. Metaplan als eine moderationsmethode im deutschunterricht. / М. Атанасова. - С .11-12
Бабарикіна, Т. Кінесичні засоби в англомовному авторитарному дискурсі. / Т. Бабарикіна. - С .12-14
Бабенко, М. Лінгвальні особливості створення композиційно-мовленнєвої форми "опис" у творах саги "Сутінки" Стефані Муйєр. / М. Бабенко. - С .14-16
Бабич, Е. Вербальные реакции адресата на неискренние речевые акты в немецкоязычном дискурсе. / Е. Бабич. - С .16-18
Байбакова, І. Комунікативний підхід у контексті сучасних і традийійних методик вивчення іноземної мови. / І. Байбакова. - С .19-21
Балоцька, Л. Іноземна мова за професійним спрямуванням мотиваційні аспекти. / Л. Балоцька. - С .21-23
Балацька, О. Специфіка негативної оцінки у критичних зауваженнях англомовного наукового дискурсу. / О. Балацька. - С .23-24
Барташова, Г. Гендер як фактор впливу на невербальну поведінку авторитарних комунікатів. / Г. Барташова. - С .24-26
Бевз, Н. Интелектуальная коммуникация при переводе философских текстов в Украине. / Н. Бевз. - С .26-28
Безуглая, Л. Виды когерентности поэтического текста. / Л. Безуглая. - С .28-30
Белогуб, А. Концепт свобода в тополексике межнационального социума. / А. Белогуб. - С .30-31
Беспала, Л. Особливості формування ключових концептів карибської англомовної картини світу. / Л. Беспала. - С .31-33
Бєлозьорова, О. "Вертиголов та інші політичні тварини. Антологія німецької літератури 90-х років ХХ ст." / О. Бєлозьорова. - С .33-34
Білаш, О. Принципи фоносемантики як окремого мовознавчого напрямку. / О. Білаш. - С .34-36
Богуславська, Л. Особливості відтворення в перекладеному тексті омонімів як засобу мовної гри. / Л. Богуславська. - С .36-38
Бойко, Л. Особливості перекладу англомовної наукової літератури. / Л. Бойко. - С .38-40
Бойко, Ю. Загальні характеристики PR-дискурсу. / Ю. Бойко. - С .40-41
Булгакова, М. Типи індикаторів імплікатів у поетичному дискурсі. / М. Булгакова. - С .41-43
Бурка, Н. Синтагматика первинних фонологічних одиниць у кінакемній теорії. / Н. Бурка. - С .43-44
Бучіна, К. Засоби вираження образності в текстах німецькомовних фольклорних бувальщин. / К. Бучіна. - С .44-46
Валюкевич, Т. Имя концепта внешность в английской языковой картине мира. / Т. Валюкевич. - С .46-48
Ваховська, О. Историческое развитие концепта этики: грех в англоязычном дискурсе. / О. Ваховська. - С .48-49
Весна, М. Сучасні посібники в світлі зіставного вивчення мов. / М. Весна. - С .49-51
Волощук, І. Проблеми перекладу рекламних текстів. / І. Волощук. - С .51-53
Воробьева, И. Дискурсивные характеристики внутренней речи. / И. Воробьева. - С .53-54
Вороніна, К. Мовна антологія як когнітивний механізм утворення лексичного нонсенсу. / К. Вороніна. - С .54-56
Галіка, О. Вияви вербальної агресії в заголовках англомовних газет та її вплив на адресата. / О. Галіка. - С .56-58
Ганичева, Т. Роль преподавателя в формировании переводческих навыков и умений. / Т. Ганичева. - С .58-59
Глотова, А. Использование метода анализа конкретных ситуаций "Case Study" в профессионально-ориентированном обучении иностранному языку студентов технических специальностей. / А. Глотова. - С .59-61
Говоруха, Н. Структурные типы тавтологических высказываний. / Н. Говоруха. - С .61-63
Гончарова, В. Феномен третьей культуры в иноязычном образовании: презумпция стереотипа. / В. Гончарова. - С .63-64
Грабовська, І. Верифікативні питальні речення. / І. Грабовська. - С .64-66
Григоренко, В. Скандинавський вплив на становлення герундія в англійській мові. / В. Григоренко. - С .66-67
Гриняк, О. Категорія імпліцитності у стилістичних засобах вираження. / О. Гриняк. - С .67-69
Грудогло, Л. Методы и приемы проблемного обучения иностранному языку. / Л. Грудогло. - С .69-71
Гусєва, Г. Стратегії емотивного впливу в комічному дискурсі мовної особистості дитини. / Г. Гусєва. - С .71-72
Гусєва, П. "Немовні" факультети: нові завдання навчання і вивчення іноземних мов. / П. Гусєва. - С .72-74
Давыдова, Т. Имплицитная оценка в речевых актах немецкоязычного диалогического дискурса. / Т. Давыдова. - С .74-76
Дегтярьов, Д. Силабіка інформаційного повідомлення англомовних засобів масової комунікації. / Д. Дегтярьов. - С .76-77
Домброван, Т. Синтаксическая деривация с позиций лингвосинергетики. / Т. Домброван. - С .77-79
Дорогих, Р. Організація групової взаємодії у педагогічному процесі. / Р. Дорогих. - С .79-81
Дубцова, О. Вербальні та невербальні маркери комунікативної невдачі. / О. Дубцова. - С .81-82
Дудоладова, О. Культорологічний підхід до активізації читацької діяльності студентів-філологів. / О. Дудоладова. - С .82-84
Еременко, А. Концептуализация в политических речах Барака Обамы. / А. Еременко. - С .84-86
Ємельянова, О. Стратегія маніпуляції дискурсу фінансового прогнозу. / О. Ємельянова. - С .86-88
Ємець, О. Особливості використання тропеїчних прийомів перекладу художніх творів. / О. Ємець. - С .88-89
Жосан, Д. Трудности обучения монологической речи студентов технических вузов. / Д. Жосан. - С .89-91
Завгородний, С. Понятийные, образные и ценностные особенности лингвокультурного концепта chess/шахматы в английском языке. / С. Завгородний. - С .91-93
Займак, Т. Индикаторы лексико-структурных пресуппозиций. / Т. Займак. - С .93-94
Захарова, Н. Проблеми формування понятійно-категорійного апарату дискурсної текстолінгвістики. / Н. Захарова. - С .94-96
Зинченко, Н. Writing for special purposes. / Н. Зинченко. - С .96-97
Змиева, И. Концепт рождество в американской лингвокультуре. / И. Змиева. - С .97-99
Зоз, О. Developing phonetic competence. / О. Зоз. - С .99-101
Subkowa, M. Organisatorische fahigkeiten - der bestandteil des erfolgs der zukunftigen berufstatigkeit eines ingenieurs. / M. Subkowa. - С .101-102
Иванига, А. Работа с темой "этика в деловом общении" по английскому языку со студентами-экономистами. / А. Иванига. - С .102-104
Ікалюк, Л. Засоби вираження ексламаторності у британському художньому дискурсі. / Л. Ікалюк. - С .104-105
Ікалюк, Л. Аналітичні маркери порівняння у британському художньому дискурсі. / Л. Ікалюк. - С .105-107
Істоміна, Н. Автентичність аудіотекстів як критерій відбору навчального матеріалу для навчання майбутніх учителів аудіювання англомовних лекцій. / Н. Істоміна. - С .107-108
Каллен, Ю. Ситуації митного дискурсу. / Ю. Каллен. - С .108-110
Кальниченко, О. "Тарас Бульба" в українських шатах: проблеми відбору варіантів тексту для перекладу і вибору стратегій перекладу. / О. Кальниченко. - С .110-112
Калюжная, А. Концепт-сценарий тайна в классическом детективе. / А. Калюжная. - С .112-113
Каравашкин, В. Каузальность и композитная деривация в немецком языке. / В. Каравашкин. - С .113-115
Карамишева, Р. Моделі адресанта та адресата мовленнєвого жанру "повідомлення про стихійні лиха" на україномовних та англомовних інтернет-сайтах. / Р. Карамишева. - С .115-117
Карпусенко, Н. Лексичні засоби виразності в німецькомовних науково-лінгвістичних текстах. / Н. Карпусенко. - С .117-118
Каустов, А. Категорія комунікативної ситуації-онтологічне підгрунтя та міждисциплінарна рецепція. / А. Каустов. - С .118-120
Kysilyova, O. Jugendsprachforschung in deuttschland. / O. Kysilyova. - С .120-122
Кистол, Л. Некоторые психологические особенности педагогического сотрудничества при обучении иностранному языку. / Л. Кистол. - С .122-124
Кімакович, М. Процес формування лексичної компетенції при вивченні іноземної мови в технічному вузі. / М. Кімакович. - С .124-125
Коваленко, Р. Вербалізація концепту war в англійській мові. / Р. Коваленко. - С .125-126
Козлова, М. Гендерне питання у соціокультурному підході до перекладу у XVIII-XIX ст. / М. Козлова. - С .126-128
Kozlova, T. Imagicand diagrammatic icons: applications in proto-language. / T. Kozlova. - С .128-130
Колесник, K. До питання про формування умінь прфесійного спілкування іноземною мовою у майбутніх менеджерів. / K. Колесник. - С .130-131
Кононенко, Є. Образно-ценностная составляющая концепта семья. / Є. Кононенко. - С .131-133
Кононова, О. Структура й семантика фразеологізмів: синхронічний та діахронічний аспекти. / О. Кононова. - С .133-134
Консевич, М. Мовленнєва поведінка чоловіків і жінок у мультисторонній інтеракції: структурний аспект. / М. Консевич. - С .134-136
Коробова, Ю. Вміння дидактичного мовлення вчителя англійської мови на різних ступенях навчання. / Ю. Коробова. - С .136-138
Котлярова, Г. Роль алгоритмів у навчанні студентів ІV курсу укладнення соціокультурних коментарів як засобів адаптації автентичних англомовних текстів. / Г. Котлярова. - С .138-140
Котов, М. Полікультурна дискурсивна особистість у ситуації мовного нерозуміння. / М. Котов. - С .140-141
Кошелева, И. Общие характеристики модальных глаголов в китайском языке. / И. Кошелева. - С .141-143
Криворучко, С. Об особенностях реализации метакоммуникативного речевого акта контактива. / С. Криворучко. - С .143-145
Кропивка, А. Синтаксические структуры несобственно-прямой речи. / А. Кропивка. - С .145-146
Кузенна, Н. Моделі комунікативної ситуації. / Н. Кузенна. - С .146-148
Кузьмина, В. Обучение академическому реферированию студентов старших курсов языковых вузов. / В. Кузьмина. - С .148-150
Кушнэрова, О. Еволюція понять "свідомість" та ''мислення". / О. Кушнэрова. - С .150-152
Лабінська, Б. Міжкультурний підхід під час навчання іноземних мов на західноукраїнських землях (1918-1939). / Б. Лабінська. - С .152-153
Лєбєдєва, Т. Професійний сленг поліцейських Німеччини. / Т. Лєбєдєва. - С .157-159
Лисичкіна, І. Імідж сил охорони правопорядку: стратегії вербалізації (на матеріалі англомовного та україномовного мас-медіа дискурсу). / І. Лисичкіна. - С .159-160
Лисичкіна, О. Прагматика логіко-аргументативної взаємодії комунікантів в контексті англомовних ділових переговорів. / О. Лисичкіна. - С .160-162
Малишенко, А. Слоган як компонент рекламного дискурсу. / А. Малишенко. - С .172-174
Моисейкина, И. Проективные умения в профессиограме учителя английского языка. / И. Моисейкина. - С .184-186
Molchanskaya, O. Using Graphic Organizers to Increase efl Learners’ Reading Comprehension. / O. Molchanskaya. - С .187-188
Mysak, I. Developing EFL Students’ Summarizing Skills. / I. Mysak. - С .192-193
Невська, Ю. Вираження логічної необхідності у сам. / Ю. Невська. - С .196-197
Ольховська, А. Відбір та організація текстового матеріалу для формування навичок передачі імплікатур означеності в усному перекладі з аркуша. / А. Ольховська. - С .202-205
Оніщенко, Н. Етнонім як складова фразеологізму та ептоніму. / Н. Оніщенко. - С .205-206
Осяшина, О. Системность в организации содержания обучения иностранному языку. / О. Осяшина. - С .207-208
Павлова, Л. Лингвистические ресурсы оформления персонального политического сайта. / Л. Павлова. - С .208-209
Панченко, І. Імпліцитне вираження адресної референції у сучасному німецькомовному дискурсі. / І. Панченко. - С .210-211
Піхтовнікова, Л. Німецькомовна притча як дискурс. / Л. Піхтовнікова. - С .216-217
Присяжнюк, Ю. Плеоназми в англомовному дискурсі. / Ю. Присяжнюк. - С .224-226
Potolya, V. Goals and Techniques for Teaching speaking. / V. Potolya. - С .226-227
Рижа, Т. Переклад текстів як форма домашньої роботи студентів немовних ВНЗ. / Т. Рижа. - С .238-239
Романова, Н. Емотивні іменники давньоверхньонімецького періоду: словотвірний аспект. / Н. Романова. - С .241-242
Романченко, І. Іллокутивні особливості імпліцитних мовленнєвих актів, реалізованих дискримінацими висловленнями в сучасній німецькомовній пресі. / І. Романченко. - С .243-244
Рябих, Л. Інтерактивність англомовного академічного спілкування. / Л. Рябих. - С .248-250
Serdiuk, V. Aspects of Role Behaviour. / V. Serdiuk. - С .256-258
Сольська, Т. Поняття та статус національних різновидів німецької мови Німеччини, Австрії, та Швейцарії. / Т. Сольська. - С .269-270
Тверитнева, Л. О десемантизации слов с широким значением в речи. / Л. Тверитнева. - С .274-276
Тимошенкова, Т. Стилистико-коннотативный потенциал грамматических окказионализмов в современном английском языке. / Т. Тимошенкова. - С .276-277
Тупахіна, О. Лінгвокогнітивні засади семантичної деривації неологізмів. / О. Тупахіна. - С .281-282
Ткаченко, А. Типы комических высказываний немецкоязычного диалогического дискурса. / А. Ткаченко. - С .279-280
Українська, О. Формування методичних умінь учителя іноземної мови з оцінювання рівня навчальних досягнень учнів. / О. Українська. - С .284-285
Хорунжа, Л. Методичні аспекти використання тренінгів під час викладання англійської мови у ВНЗ. / Л. Хорунжа. - С .289-290
Elorya, E. Purposeful Reading in Teaching a Foreign Language. / E. Elorya. - С .285-287
Шарова, К. Аудіокнига як допоміжний засіб навчання читанню. / К. Шарова. - С .293-295
Scharonova, O. Stehende nominoverbale komplexe (sNVK) im phraseologishen paradigma. / O. Scharonova. - С .297-298
Шульга, С. Особливості утворення неологізмів в англійській мові та їх переклад українською. / С. Шульга. - С .302-303
Яценко, И. Креативные видиотехнологии на занятиях по иностранному языку. / И. Яценко. - С .304-305
Яценко, П. Номінативна організація сурядно-підрядного поліному сучасної німецької мови. / П. Яценко. - С .305-306
ББК 81.2(3)-9

Свободных экз. нет

Найти похожие

26.
81.2(3)-9
Т29


    Істоміна, Н.
    Автентичність аудіотекстів як критерій відбору навчального матеріалу для навчання майбутніх учителів аудіювання англомовних лекцій. [Текст] / Н. Істоміна // Тези доповідей XI наукової конференції ’’Каразінські читання:Людина. Мова. Комунікація’’. - Харків : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. , 2012. - С. 107-108
ББК 81.2(3)-9

Рубрики: Мова англійська--Методика викладання

фывфывфыв:
АУДІЮВАННЯ
Свободных экз. нет

Найти похожие

27.
81.2(3)-9
Т29


    Осяшина, О.
    Системность в организации содержания обучения иностранному языку. [Текст] / О. Осяшина // Тези доповідей XI наукової конференції ’’Каразінські читання:Людина. Мова. Комунікація’’. - Харків : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. , 2012. - С. 207-208
ББК 81.2(3)-9

Рубрики: Мови іноземні--Методика викладання

фывфывфыв:
АУДІЮВАННЯ -- ГОВОРІННЯ -- ЧИТАННЯ
Свободных экз. нет

Найти похожие

28.
81.2(4 Укр)
Н34


   
    Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.33 [Текст]. - Острог : [б. и.], 2013. - Б. ц.
    Содержание:
Алексієвець, О. Просодична актуалізація точки зору в англомовному політичному дискурсі. / О. Алексієвець. - С .8-13
Бассай, С. Когнітивні механізми у німецькомовному побутовому анекдоті. / С. Бассай. - С .13-17
Башук, Н. Лінгвокультурологічний контекст при вивченні іноземної мови. / Н. Башук. - С .17-20
Безугла, О. Концептуальна метафора часу в політичному дискурсі США. / О. Безугла. - С .20-23
Буць, Ж. Специфіка номінацій кольорів в актуалізації текстового концепту жіночність у французькій реалістичній прозі ХІХ-ХХ ст. / Ж. Буць. - С .26-30
Заграновська, О. Реалізація категорії ввічливості за допомогою мовленнєвих актів (на матеріалі англійського та українського мовлення). / О. Заграновська. - С .61-64
Мазніченко, О. Масова двомовність на території Тунісу як наслідок французької колонізації. / О. Мазніченко. - С .90-93
Михальчук, Н. Мовні та позамовні аспекти соціальних та історико- еволюційних процесів становлення комунікативної поведінки у ранньому англійському суспільстві. / Н. Михальчук. - С .99-103
Нарійчук, М. Англомовний політичний дискурс і міжкультурна комунікація: лінгводидактичний аспект. / М. Нарійчук. - С .109-112
Фант, М. Розвиток лінгвальної моделі часу в німецькій мові. / М. Фант. - С .141-144
Федорова, О. Когнітивні та гендерні дослідження англомовної публіцистичної преси України. / О. Федорова. - С .144-146
Хорошилова, В. Когнітивні засади втілення комунікативної стратегії завдання образи в німецькомовному дискурсі. / В. Хорошилова. - С .146-150
Бубнова, Д. Интерактивные учебники по английскому языку: почему их нет в украинских технических вузах. / Д. Бубнова. - С .167-170
Гавриш, М. Міжкультурна компетенція як складова триєдиної мети інозеномовної підготовки сучасних фахівців (на матеріалі німецької мови). / М. Гавриш. - С .170-173
Каніболоцька, О. Особливості методики формування англомовної соціокультурної компетенції студентів мовних вузів. / О. Каніболоцька. - С .183-185
Касаткіна, О. Інноваційні методи формування іншомовної комунікативної культури в студентів на заняттях з іноземної мови. / О. Касаткіна. - С .191-193
Ковальчук, О. Вправи для розвитку діалогічного мовлення на початковому та середньому етапах навчання французької мови. / О. Ковальчук. - С .193-196
Марунько, О. Використання методу навчання по станціях на заняттях з німецької мови. / О. Марунько. - С .201-204
Морська, Л. Можливості використання методики "Peer teaching" у навчанні іноземної мови. / Л. Морська. - С .204-208
Москалець, О. Проектна методика на уроках іноземної мови у загальноосвітній школі. / О. Москалець. - С .208-212
Сердюк, Н. Метод алгоритмізації як засіб нівеляції типових помилок студентів під час визначення головних членів англійського простого речення. / Н. Сердюк. - С .212-216
Трикашна, Ю. Відбір автентичних художніх фіьмів для формування англомовної соціокультурної компетентності майбутніх філологів. / Ю. Трикашна. - С .221-225
Умінська, А. Центр самопідготовки майбутніх вчителів іноземної мови як засіб автономного формування іншомовної культури. / А. Умінська. - С .225-229
Федоришин, М. Конфігуративна модель мовлення у контексті вивчення іноземних мов. / М. Федоришин. - С .229-234
Штохман, Л. Робота в групах на заняттях англійської мови як іноземної. / Л. Штохман. - С .242-245
Браславська, О. Принципи формування навичок та вмінь професійно спрямованого публічного мовлення англійською мовою студентів старших курсів технічного ВНЗ. / О. Браславська. - С .256-260
Гречок, Л. Творча самореалізація особистості у процесі професійної самостійної роботи з іноземної мови. / Л. Гречок. - С .268-270
Каменська, І. Критерії сформованості англомовної лінгвопрагматичної компетенції майбутнього вчителя англійської мови. / І. Каменська. - С .279-281
Костюк, О. Роль віршованого матеріалу у навчанні лексики англійської мови учнів початкової школи. / О. Костюк. - С .285-288
Мартинюк, О. Визначення рівня сформованості міжкультурної компетентності майбутніх учителів іноземної мови. / О. Мартинюк. - С .300-303
Радул, С. Концепція діалогу культур як теоретична основа формування міжкультурної компетентності вчителя іноземної мови. / С. Радул. - С .305-309
Семенчук, Ю. Аудіювання та відіювання англомовних професійно спрямованих матеріалів із студентами-економістами. / Ю. Семенчук. - С .316-319
Сокол, Г. Використання мультимедійних засобів у процесі вивчення дисципліни "іноземної мови за професійним спрямуванням" в технічному університеті. / Г. Сокол. - С .321-324
Фрондзей, Я. Особливості навчання студентів вищих учбових закладів іноземним мовам в умовах міжкультурної інтеграції. / Я. Фрондзей. - С .327-330
ББК 81.2(4 Укр)

Перейти к внешнему ресурсу https://lingvj.oa.edu.ua/nz_vyp_33

Найти похожие

29.
81.2(4 Укр)
Н34


    Семенчук, Ю.
    Аудіювання та відіювання англомовних професійно спрямованих матеріалів із студентами-економістами. [Текст] / Ю. Семенчук // Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.33. - Острог, 2013. - С. 316-319
ББК 81.2(4 Укр)


Найти похожие

30.
81.2(4 Укр)
Н34


    Бірюкова, М.
    Парна робота як ефективна форма організації навчання студентів-перекладацьких спеціальностей [Текст] / М. Бірюкова // Наукові записки. Серія "Філологічні науки ". В.128. - Кіровоград, 2014. - С. 535-539
ББК 81.2(4 Укр)

Рубрики: Мови іноземні--Методика викладання

фывфывфыв:
АУДІЮВАННЯ

Найти похожие

 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-180