Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Статті з періодичних видань та збірок іноземними мовами- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Статті з періодичних видань та збірок (4)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=Інтерактивність<.>)
Общее количество найденных документов : 90
Показаны документы с 1 по 30
Сигли бібліотек за посиланням
 1-30    31-60   61-90  
1.
14
А-724


    Полуботько, О.
    Як використовувати газетні статті під час застосування інтерактивного методу роботи "АЖУРНА ПИЛКА" у вивченні іноземних мов [Текстььь] / О. Полуботько // Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів : Наук.-метод. вид. / Ред. О.Тищенко. - Рівне : Перспектива, 2004. - С. 228-233 . - ISBN 966-7643-43-3
УДК
ББК 74.261.7

Рубрики: Мови іноземні--Методика викладання

фывфывфыв:
Газета на уроці -- Інтерактивність
Экземпляры всего: 2
ВІЛ (1), ЧЗ (1)
Свободны: ВІЛ (1), ЧЗ (1)

Найти похожие

2.
14
А-724


    Тищенко, О.
    Дебати: інтерактивний спосіб мислення [Текстььь] / О.Тищенко // Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів : Наук.-метод. вид. / Ред. О.Тищенко. - Рівне : Перспектива, 2004. - С. 334-341 . - ISBN 966-7643-43-3
УДК
ББК 74.261.7

Рубрики: Мови іноземні--Методика викладання

фывфывфыв:
Інтерактивність -- Дебати
Экземпляры всего: 2
ВІЛ (1), ЧЗ (1)
Свободны: ВІЛ (1), ЧЗ (1)

Найти похожие

3.
81.2(3)-9
Т29


   
    Тези доповідей XI наукової конференції ’’Каразінські читання:Людина. Мова. Комунікація’’ [Текст]. - Харків : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. , 2012. - 326 с. - Б. ц.
    Содержание:
Адаменко, М. Характер перекладацьких трансформацій у передачі поетичної своєрідності американської поезії українською мовою. / М. Адаменко. - С .3-4
Androsyuk, G. Legal analysis: legal brief. / G. Androsyuk. - С .4-6
Apтеменко, Ю. Щодо семантичного статусу англійських імплікативних дієслів на зразок ’’try’’. / Ю. Apтеменко. - С .6-8
Архипова, Е. Роль самооценки в формировании профессионально коммуникативной и социокультурной компетенции студентов-экономистов в процессе изучения английского языка. / Е. Архипова. - С .8-9
Архипова, Є. Інноваційні технології викладання іноземної мови в немовних вузах (робота з текстами професійної тематики). / Архипова Є. ; Архипова Є. . - С .9-11
Атанасова, М. Metaplan als eine moderationsmethode im deutschunterricht. / М. Атанасова. - С .11-12
Бабарикіна, Т. Кінесичні засоби в англомовному авторитарному дискурсі. / Т. Бабарикіна. - С .12-14
Бабенко, М. Лінгвальні особливості створення композиційно-мовленнєвої форми "опис" у творах саги "Сутінки" Стефані Муйєр. / М. Бабенко. - С .14-16
Бабич, Е. Вербальные реакции адресата на неискренние речевые акты в немецкоязычном дискурсе. / Е. Бабич. - С .16-18
Байбакова, І. Комунікативний підхід у контексті сучасних і традийійних методик вивчення іноземної мови. / І. Байбакова. - С .19-21
Балоцька, Л. Іноземна мова за професійним спрямуванням мотиваційні аспекти. / Л. Балоцька. - С .21-23
Балацька, О. Специфіка негативної оцінки у критичних зауваженнях англомовного наукового дискурсу. / О. Балацька. - С .23-24
Барташова, Г. Гендер як фактор впливу на невербальну поведінку авторитарних комунікатів. / Г. Барташова. - С .24-26
Бевз, Н. Интелектуальная коммуникация при переводе философских текстов в Украине. / Н. Бевз. - С .26-28
Безуглая, Л. Виды когерентности поэтического текста. / Л. Безуглая. - С .28-30
Белогуб, А. Концепт свобода в тополексике межнационального социума. / А. Белогуб. - С .30-31
Беспала, Л. Особливості формування ключових концептів карибської англомовної картини світу. / Л. Беспала. - С .31-33
Бєлозьорова, О. "Вертиголов та інші політичні тварини. Антологія німецької літератури 90-х років ХХ ст." / О. Бєлозьорова. - С .33-34
Білаш, О. Принципи фоносемантики як окремого мовознавчого напрямку. / О. Білаш. - С .34-36
Богуславська, Л. Особливості відтворення в перекладеному тексті омонімів як засобу мовної гри. / Л. Богуславська. - С .36-38
Бойко, Л. Особливості перекладу англомовної наукової літератури. / Л. Бойко. - С .38-40
Бойко, Ю. Загальні характеристики PR-дискурсу. / Ю. Бойко. - С .40-41
Булгакова, М. Типи індикаторів імплікатів у поетичному дискурсі. / М. Булгакова. - С .41-43
Бурка, Н. Синтагматика первинних фонологічних одиниць у кінакемній теорії. / Н. Бурка. - С .43-44
Бучіна, К. Засоби вираження образності в текстах німецькомовних фольклорних бувальщин. / К. Бучіна. - С .44-46
Валюкевич, Т. Имя концепта внешность в английской языковой картине мира. / Т. Валюкевич. - С .46-48
Ваховська, О. Историческое развитие концепта этики: грех в англоязычном дискурсе. / О. Ваховська. - С .48-49
Весна, М. Сучасні посібники в світлі зіставного вивчення мов. / М. Весна. - С .49-51
Волощук, І. Проблеми перекладу рекламних текстів. / І. Волощук. - С .51-53
Воробьева, И. Дискурсивные характеристики внутренней речи. / И. Воробьева. - С .53-54
Вороніна, К. Мовна антологія як когнітивний механізм утворення лексичного нонсенсу. / К. Вороніна. - С .54-56
Галіка, О. Вияви вербальної агресії в заголовках англомовних газет та її вплив на адресата. / О. Галіка. - С .56-58
Ганичева, Т. Роль преподавателя в формировании переводческих навыков и умений. / Т. Ганичева. - С .58-59
Глотова, А. Использование метода анализа конкретных ситуаций "Case Study" в профессионально-ориентированном обучении иностранному языку студентов технических специальностей. / А. Глотова. - С .59-61
Говоруха, Н. Структурные типы тавтологических высказываний. / Н. Говоруха. - С .61-63
Гончарова, В. Феномен третьей культуры в иноязычном образовании: презумпция стереотипа. / В. Гончарова. - С .63-64
Грабовська, І. Верифікативні питальні речення. / І. Грабовська. - С .64-66
Григоренко, В. Скандинавський вплив на становлення герундія в англійській мові. / В. Григоренко. - С .66-67
Гриняк, О. Категорія імпліцитності у стилістичних засобах вираження. / О. Гриняк. - С .67-69
Грудогло, Л. Методы и приемы проблемного обучения иностранному языку. / Л. Грудогло. - С .69-71
Гусєва, Г. Стратегії емотивного впливу в комічному дискурсі мовної особистості дитини. / Г. Гусєва. - С .71-72
Гусєва, П. "Немовні" факультети: нові завдання навчання і вивчення іноземних мов. / П. Гусєва. - С .72-74
Давыдова, Т. Имплицитная оценка в речевых актах немецкоязычного диалогического дискурса. / Т. Давыдова. - С .74-76
Дегтярьов, Д. Силабіка інформаційного повідомлення англомовних засобів масової комунікації. / Д. Дегтярьов. - С .76-77
Домброван, Т. Синтаксическая деривация с позиций лингвосинергетики. / Т. Домброван. - С .77-79
Дорогих, Р. Організація групової взаємодії у педагогічному процесі. / Р. Дорогих. - С .79-81
Дубцова, О. Вербальні та невербальні маркери комунікативної невдачі. / О. Дубцова. - С .81-82
Дудоладова, О. Культорологічний підхід до активізації читацької діяльності студентів-філологів. / О. Дудоладова. - С .82-84
Еременко, А. Концептуализация в политических речах Барака Обамы. / А. Еременко. - С .84-86
Ємельянова, О. Стратегія маніпуляції дискурсу фінансового прогнозу. / О. Ємельянова. - С .86-88
Ємець, О. Особливості використання тропеїчних прийомів перекладу художніх творів. / О. Ємець. - С .88-89
Жосан, Д. Трудности обучения монологической речи студентов технических вузов. / Д. Жосан. - С .89-91
Завгородний, С. Понятийные, образные и ценностные особенности лингвокультурного концепта chess/шахматы в английском языке. / С. Завгородний. - С .91-93
Займак, Т. Индикаторы лексико-структурных пресуппозиций. / Т. Займак. - С .93-94
Захарова, Н. Проблеми формування понятійно-категорійного апарату дискурсної текстолінгвістики. / Н. Захарова. - С .94-96
Зинченко, Н. Writing for special purposes. / Н. Зинченко. - С .96-97
Змиева, И. Концепт рождество в американской лингвокультуре. / И. Змиева. - С .97-99
Зоз, О. Developing phonetic competence. / О. Зоз. - С .99-101
Subkowa, M. Organisatorische fahigkeiten - der bestandteil des erfolgs der zukunftigen berufstatigkeit eines ingenieurs. / M. Subkowa. - С .101-102
Иванига, А. Работа с темой "этика в деловом общении" по английскому языку со студентами-экономистами. / А. Иванига. - С .102-104
Ікалюк, Л. Засоби вираження ексламаторності у британському художньому дискурсі. / Л. Ікалюк. - С .104-105
Ікалюк, Л. Аналітичні маркери порівняння у британському художньому дискурсі. / Л. Ікалюк. - С .105-107
Істоміна, Н. Автентичність аудіотекстів як критерій відбору навчального матеріалу для навчання майбутніх учителів аудіювання англомовних лекцій. / Н. Істоміна. - С .107-108
Каллен, Ю. Ситуації митного дискурсу. / Ю. Каллен. - С .108-110
Кальниченко, О. "Тарас Бульба" в українських шатах: проблеми відбору варіантів тексту для перекладу і вибору стратегій перекладу. / О. Кальниченко. - С .110-112
Калюжная, А. Концепт-сценарий тайна в классическом детективе. / А. Калюжная. - С .112-113
Каравашкин, В. Каузальность и композитная деривация в немецком языке. / В. Каравашкин. - С .113-115
Карамишева, Р. Моделі адресанта та адресата мовленнєвого жанру "повідомлення про стихійні лиха" на україномовних та англомовних інтернет-сайтах. / Р. Карамишева. - С .115-117
Карпусенко, Н. Лексичні засоби виразності в німецькомовних науково-лінгвістичних текстах. / Н. Карпусенко. - С .117-118
Каустов, А. Категорія комунікативної ситуації-онтологічне підгрунтя та міждисциплінарна рецепція. / А. Каустов. - С .118-120
Kysilyova, O. Jugendsprachforschung in deuttschland. / O. Kysilyova. - С .120-122
Кистол, Л. Некоторые психологические особенности педагогического сотрудничества при обучении иностранному языку. / Л. Кистол. - С .122-124
Кімакович, М. Процес формування лексичної компетенції при вивченні іноземної мови в технічному вузі. / М. Кімакович. - С .124-125
Коваленко, Р. Вербалізація концепту war в англійській мові. / Р. Коваленко. - С .125-126
Козлова, М. Гендерне питання у соціокультурному підході до перекладу у XVIII-XIX ст. / М. Козлова. - С .126-128
Kozlova, T. Imagicand diagrammatic icons: applications in proto-language. / T. Kozlova. - С .128-130
Колесник, K. До питання про формування умінь прфесійного спілкування іноземною мовою у майбутніх менеджерів. / K. Колесник. - С .130-131
Кононенко, Є. Образно-ценностная составляющая концепта семья. / Є. Кононенко. - С .131-133
Кононова, О. Структура й семантика фразеологізмів: синхронічний та діахронічний аспекти. / О. Кононова. - С .133-134
Консевич, М. Мовленнєва поведінка чоловіків і жінок у мультисторонній інтеракції: структурний аспект. / М. Консевич. - С .134-136
Коробова, Ю. Вміння дидактичного мовлення вчителя англійської мови на різних ступенях навчання. / Ю. Коробова. - С .136-138
Котлярова, Г. Роль алгоритмів у навчанні студентів ІV курсу укладнення соціокультурних коментарів як засобів адаптації автентичних англомовних текстів. / Г. Котлярова. - С .138-140
Котов, М. Полікультурна дискурсивна особистість у ситуації мовного нерозуміння. / М. Котов. - С .140-141
Кошелева, И. Общие характеристики модальных глаголов в китайском языке. / И. Кошелева. - С .141-143
Криворучко, С. Об особенностях реализации метакоммуникативного речевого акта контактива. / С. Криворучко. - С .143-145
Кропивка, А. Синтаксические структуры несобственно-прямой речи. / А. Кропивка. - С .145-146
Кузенна, Н. Моделі комунікативної ситуації. / Н. Кузенна. - С .146-148
Кузьмина, В. Обучение академическому реферированию студентов старших курсов языковых вузов. / В. Кузьмина. - С .148-150
Кушнэрова, О. Еволюція понять "свідомість" та ''мислення". / О. Кушнэрова. - С .150-152
Лабінська, Б. Міжкультурний підхід під час навчання іноземних мов на західноукраїнських землях (1918-1939). / Б. Лабінська. - С .152-153
Лєбєдєва, Т. Професійний сленг поліцейських Німеччини. / Т. Лєбєдєва. - С .157-159
Лисичкіна, І. Імідж сил охорони правопорядку: стратегії вербалізації (на матеріалі англомовного та україномовного мас-медіа дискурсу). / І. Лисичкіна. - С .159-160
Лисичкіна, О. Прагматика логіко-аргументативної взаємодії комунікантів в контексті англомовних ділових переговорів. / О. Лисичкіна. - С .160-162
Малишенко, А. Слоган як компонент рекламного дискурсу. / А. Малишенко. - С .172-174
Моисейкина, И. Проективные умения в профессиограме учителя английского языка. / И. Моисейкина. - С .184-186
Molchanskaya, O. Using Graphic Organizers to Increase efl Learners’ Reading Comprehension. / O. Molchanskaya. - С .187-188
Mysak, I. Developing EFL Students’ Summarizing Skills. / I. Mysak. - С .192-193
Невська, Ю. Вираження логічної необхідності у сам. / Ю. Невська. - С .196-197
Ольховська, А. Відбір та організація текстового матеріалу для формування навичок передачі імплікатур означеності в усному перекладі з аркуша. / А. Ольховська. - С .202-205
Оніщенко, Н. Етнонім як складова фразеологізму та ептоніму. / Н. Оніщенко. - С .205-206
Осяшина, О. Системность в организации содержания обучения иностранному языку. / О. Осяшина. - С .207-208
Павлова, Л. Лингвистические ресурсы оформления персонального политического сайта. / Л. Павлова. - С .208-209
Панченко, І. Імпліцитне вираження адресної референції у сучасному німецькомовному дискурсі. / І. Панченко. - С .210-211
Піхтовнікова, Л. Німецькомовна притча як дискурс. / Л. Піхтовнікова. - С .216-217
Присяжнюк, Ю. Плеоназми в англомовному дискурсі. / Ю. Присяжнюк. - С .224-226
Potolya, V. Goals and Techniques for Teaching speaking. / V. Potolya. - С .226-227
Рижа, Т. Переклад текстів як форма домашньої роботи студентів немовних ВНЗ. / Т. Рижа. - С .238-239
Романова, Н. Емотивні іменники давньоверхньонімецького періоду: словотвірний аспект. / Н. Романова. - С .241-242
Романченко, І. Іллокутивні особливості імпліцитних мовленнєвих актів, реалізованих дискримінацими висловленнями в сучасній німецькомовній пресі. / І. Романченко. - С .243-244
Рябих, Л. Інтерактивність англомовного академічного спілкування. / Л. Рябих. - С .248-250
Serdiuk, V. Aspects of Role Behaviour. / V. Serdiuk. - С .256-258
Сольська, Т. Поняття та статус національних різновидів німецької мови Німеччини, Австрії, та Швейцарії. / Т. Сольська. - С .269-270
Тверитнева, Л. О десемантизации слов с широким значением в речи. / Л. Тверитнева. - С .274-276
Тимошенкова, Т. Стилистико-коннотативный потенциал грамматических окказионализмов в современном английском языке. / Т. Тимошенкова. - С .276-277
Тупахіна, О. Лінгвокогнітивні засади семантичної деривації неологізмів. / О. Тупахіна. - С .281-282
Ткаченко, А. Типы комических высказываний немецкоязычного диалогического дискурса. / А. Ткаченко. - С .279-280
Українська, О. Формування методичних умінь учителя іноземної мови з оцінювання рівня навчальних досягнень учнів. / О. Українська. - С .284-285
Хорунжа, Л. Методичні аспекти використання тренінгів під час викладання англійської мови у ВНЗ. / Л. Хорунжа. - С .289-290
Elorya, E. Purposeful Reading in Teaching a Foreign Language. / E. Elorya. - С .285-287
Шарова, К. Аудіокнига як допоміжний засіб навчання читанню. / К. Шарова. - С .293-295
Scharonova, O. Stehende nominoverbale komplexe (sNVK) im phraseologishen paradigma. / O. Scharonova. - С .297-298
Шульга, С. Особливості утворення неологізмів в англійській мові та їх переклад українською. / С. Шульга. - С .302-303
Яценко, И. Креативные видиотехнологии на занятиях по иностранному языку. / И. Яценко. - С .304-305
Яценко, П. Номінативна організація сурядно-підрядного поліному сучасної німецької мови. / П. Яценко. - С .305-306
ББК 81.2(3)-9

Свободных экз. нет

Найти похожие

4.
81.2(3)-9
Т29


    Рябих, Л.
    Інтерактивність англомовного академічного спілкування. [Текст] / Л. Рябих // Тези доповідей XI наукової конференції ’’Каразінські читання:Людина. Мова. Комунікація’’. - Харків : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. , 2012. - С. 248-250
ББК 81.2(3)-9

Рубрики: Мова англійська--Методика викладання

фывфывфыв:
СПІЛКУВАННЯ
Свободных экз. нет

Найти похожие

5.
81.2(4Укр)
Н34


   
    Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія наукових праць [Текст]. - Острог : Видавництво Національного університету «Острозька академія», 2017. - В. 67. - 324 с. - Б. ц.
    Содержание:
Ал, Касем В. Особливості дволітерних графічних комплексів французької мови XIV-XV ст. у фонографічному аспекті / Касем В Ал. - С .34-37
Байтерякова, Н. Концепція підручника з курсу ''Лінгвокраїнознавство" як складова формування англомовної комунікативної компетентності / Н. Байтерякова. - С .37-41
Батринчук, З. Експресивний потенціал парантези в сучасному англомовному епістолярному дискурсі / З. Батринчук. - С .41-45
Борзенко, О. Комунікативна компетенція як засіб реалізації практичних навичок іншомовного спілкування / О. Борзенко. - С .55-59
Войтенко, М. Прийоми маніпулювання у французьких рекламних текстах "produits de luxe" / М. Войтенко. - С .65-69
Дегтярьова, Є. Опис як функціональний тип мовлення у французьких мінімалістичних романах / Є. Дегтярьова. - С .100-103
Дубравська, Д. Сучасні підходи до аналізу семантики композитів в англфйській мові / Д. Дубравська. - С .107-111
Дячук, О. Витоки дискурсу соціальної реклами США / О. Дячук. - С .111-114
Жуковська, А. Такесичні модулі англомовного художнього дискурсу / А. Жуковська. - С .119-124
Застріжна, Л. Актуальні методологічні аспекти викладання іноземної мови в медичному вузі / Л. Застріжна. - С .127-130
Іванців, О. Дискурсивна стратегія емоційної аргументації в англомовному іміджовому корпоративному дискурсі / О. Іванців. - С .130-134
Каленська, А. Графічні засоби експресивізації мови сучасних турецьких інтернет-видань / А. Каленська. - С .137-141
Карпіна, О. Лексико-семантична репрезентація поняття depression у сучасній англійській мові / О. Карпіна. - С .141-145
Козлова, В. Реалізація комунікативної ініціативи в англомовному парентальному дискурсі / В. Козлова. - С .148-152
Корнієць, К. Іншомовні запозичення в лексичній системі сучасної турецької мови / К. Корнієць. - С .152-155
Коротка, Н. Використання потенціалу комунікативної методики при навчанні студентів англійській мові у немовних вузах / Н. Коротка. - С .155-158
Космацька, Н. Новотвори французького медіатексту з позицій перекладу / Н. Космацька. - С .158-162
Крайняк, Л. Термінологічно-номінативний потенціал загальновживаного дієслова в сучасній англійській мові (на матеріалі літератури з фінансової справи) / Л. Крайняк. - С .162-166
Крупська, Н. Аналіз становлення лексикографії канадської англійської мови / Н. Крупська. - С .166-170
Лавренчук, Я. Орфографія англійських голосних у спонтанному мовленні британців, американців та канадійців / Я. Лавренчук. - С .182-187
Лутай, Н. Овладение иностранным языком и преподавание / Н. Лутай. - С .187-190
Мартинюк, О. Розвиток навичок англомовної письмової комунікації у студентів-філологів під час позаудиторної роботи з онлайн-ресурсами / О. Мартинюк. - С .190-194
Мельниченко, Г. Інтралінгвістичні фактори розвитку словникового складу англійської мови в період її становлення як національної літературної мови / Г. Мельниченко. - С .194-199
П'єцух, О. Антропоцетричність та інтерактивність в британських парламентських дебатах / О. П'єцух. - С .213-216
Пахомова, Т. Професійно орієнтований підхід у формуванні англомовної читацької компетентності в учнів професійних ліцеїв технічного профілю / Т. Пахомова. - С .216-221
Піголь, М. Англо-американські запозичення у іспаномовному дискурсі індустрії моди (на матеріалі іспанської версії журналу Vogue) / М. Піголь. - С .221-225
Погонець, В. Номінації сучасної військової техніки в англійській мові / В. Погонець. - С .225-229
Полежаєв, Ю. Просторово-часові характеристики травел-медіатекста (на матеріалі журналу "National Geographic Traveler"} / Ю. Полежаєв. - С .229-234
Саранюк, Є. Формування концепту та його мовна реалізація в англомовному дискурсі (на прикладі концепту glamour) / Є. Саранюк. - С .237-241
Соколовська, С. Особливості ідіостилю Г.Бюхера / С. Соколовська. - С .241-245
ББК 81.2(4Укр)

Рубрики: Мова французька

фывфывфыв:
ОПИС
Перейти к внешнему ресурсу lingvj.oa.edu.ua/№672017

Найти похожие

6.
81.2(4Укр)
Н34


    П'єцух, О.
    Антропоцетричність та інтерактивність в британських парламентських дебатах [Текст] / О. П'єцух // Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія наукових праць. - Острог : Видавництво Національного університету «Острозька академія», 2017. - Вип. 67. - С. 213-216
ББК 81.2(4Укр)

Рубрики: Мова англійська

фывфывфыв:
АНТРОПОЦЕТРИЧНІСТЬ

Найти похожие

7.
74.261.7Англ
B-877


   
    Interactive Language Teaching I: Initiating Interaction [Текстььь] // Brown D.H. Teaching by Principles : An Interactive Approach to Language Pedagogy / D.H. Brown; D.H.Brown . - Second Ed. - N.Y. : San Francisco State University, 2001. - P164-175 . - ISBN 0-13-028283-9
ББК 74.261.7Англ

Рубрики: Мова англійська--Методика викладання

фывфывфыв:
взаємодія педагогічна -- психологія навчання -- інтерактивність
Экземпляры всего: 1
ВІЛ (1)
Свободны: ВІЛ (1)

Найти похожие

8.
74.261.7Англ
E-47


   
    Tasks, interaction, and SLA [Текстььь] // Ellis Rod. Task - based Language Learning and Teaching / Ellis Rod; Rod Ellis. - New York : Oxford University Press, 2003. - P69-102
ББК 74.261.7Англ

Рубрики: Мова англійська--Методика викладання

фывфывфыв:
психологія навчання -- педагогіка -- інтерактивність -- стратегія комунікативна
Экземпляры всего: 1
ВІЛ (1)
Свободны: ВІЛ (1)

Найти похожие

9.
74.261.7нгл
T-253


   
    Skills and Strategies for Proficient Listening / P. Peterson [Текстььь] // Teaching English as a Second or Foreign Language / Celce-Murcia M. - Third Ed. - Boston : Heinle & Heinle Publ. , 2001. - P87-100 . - ISBN 0-8384-1992-5
ББК 74.261.7нгл

Рубрики: Мова англійська--Методика викладання

фывфывфыв:
слухання -- стратегія навчальна -- психолінгвістика -- вправа аудіолінгвальна -- інтерактивність
Экземпляры всего: 1
ВІЛ (1)
Свободны: ВІЛ (1)

Найти похожие

10.
74.261.7нгл
T-253


   
    Computers in Language Teaching / M. Sokolik [Текстььь] // Teaching English as a Second or Foreign Language / Celce-Murcia M. - Third Ed. - Boston : Heinle & Heinle Publ. , 2001. - P477-488 . - ISBN 0-8384-1992-5
ББК 74.261.7нгл

Рубрики: Мова англійська--Методика викладання

фывфывфыв:
технології компютерні -- педагогіка -- переклад машинний -- тестування адаптивне -- корпус даних -- спілкування віртуальне -- інтерактивність
Экземпляры всего: 1
ВІЛ (1)
Свободны: ВІЛ (1)

Найти похожие

11.
74.261.7нгл
T-253


   
    Reflective Teaching in ELT / J. Murphy [Текстььь] // Teaching English as a Second or Foreign Language / Celce-Murcia M. - Third Ed. - Boston : Heinle & Heinle Publ. , 2001. - P499-514 . - ISBN 0-8384-1992-5
ББК 74.261.7нгл

Рубрики: Мова англійська--Методика викладання

фывфывфыв:
навчання рефлективне -- практика викладацька -- інтерактивність -- опитування -- педагогіка -- аналіз ретроспективний
Экземпляры всего: 1
ВІЛ (1)
Свободны: ВІЛ (1)

Найти похожие

12.
74
В11


    Shauerman, O.
    Creative approaches and methods in english language teaching: a practical view [Текст] / O. Shauerman // Вісник університету імені Альфреда Нобеля. Серія "Педагогіка і психологія". Вип. 2(10). - Дніпропетровськ : Університет імені Альфреда Нобеля, 2015. - С. 240-245
ББК 74

Рубрики: Педагогіка

   Мова англійська--ПСИХОЛОГІЯ


фывфывфыв:
методика навчання -- креативність -- процес освітній -- інтерактивність -- комунікація

Найти похожие

13.
    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: А536335/2004/22
   

Англійська мова та література [Текстььь]. - Харків : Основа
2004г. № 22
Содержание:
Про вивчення іноземних мов у 2004-2005 навчальному році : інструктивно-методичний лист міністерства освіти і науки України. - С.2-3
фывфыв: методика
Інтерактивність як засіб розвитку критичноо мислення на уроках англійської мови та літератури. - С.4-10
фывфыв: УСНЕ МОВЛЕННЯ
Календарно-тематичне планування уроків англійської мови в 4 класі загальноосвітньої школи 9 Третії рік навчання ) за підручником М.О.Кучми,В.М. Плахотника " English 4 "'. - С.11
фывфыв: тематичне планування, урок
Спецкурс з технічного перекладу для 10-11х класів. - С.23-30
фывфыв: переклад
Профільне навчання , Англ. мова , 11 клас. - С.31-36
фывфыв: профільне навчання
Додаткові тексти до календарно-тематичного планування уроків англійської мови в 10-11 класі. - С.37-46
фывфыв: планування
Нет сведений об экземплярах
Найти похожие
Перейти к описаниям статей

14.


   
    Інтерактивність як засіб розвитку критичноо мислення на уроках англійської мови та літератури [Текст] // Англійська мова та література. - 2004. - №22. - С. 4-10

фывфывфыв:
УСНЕ МОВЛЕННЯ
Свободных экз. нет

Найти похожие

15.
    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: E2/2004/33
   Газета

English [Текстььь]. - М. : Первое сентября. - Выходит еженедельно
2004г. № 33
Содержание:
Back to School. - С.1-2
фывфыв: школа, вірш
What is Hot With the Young Generation ?. - С.9-10
фывфыв: МОЛОДЬ, ПРОБЛЕМИ МОЛОДІ
Совершенствование и контроль разговорных навыков учащихся на уроках английского языка . - С.12-18
фывфыв: МЕТОДИКА, КОМУНИКАТИВНА МЕТОДИКА, УСНЕ МОВЛЕННЯ
Jews in Russia. - С.27
фывфыв: народи світу, іудеї
Inventing Bycicles or Some Common Truths on What Is Interactivity . - С.28-29
фывфыв: ІНТЕРАКТИВНІСТЬ, МЕТОДИКА
Нет сведений об экземплярах
Найти похожие
Перейти к описаниям статей

16.
    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: E2/2004/47
   Газета

English [Текстььь]. - М. : Первое сентября. - Выходит еженедельно
2004г. № 47
Содержание:
Schools let loose the dogs in war on drugs. - С.2
фывфыв: НАРКОТИКІ
How do Americans celebrate national holidays?. - С.6
фывфыв: АМЕРИКАНСЬКІ свята, ТРАДИЦІЇ, СВЯТА ТРАДИЦІЇ АМЕРИКА
Idioms and Phrasal Verbs. - С.9-10
фывфыв: ФРАЗЕОЛОГІЯ
Christmas Maze. - С.12
фывфыв: РІЗДВО
Curriculum Links of Language Studies with Other Subjects. - С.13-17
фывфыв: МІЖПРЕДМЕТНІ ЗВ'ЯЗКИ, ІНТЕРАКТИВНІСТЬ
Давайте познакомимся! Открытый урок в 1-м классе. - С.19-20
фывфыв: ПОЧАТКОВИЙ ЕТАП
British Journalism. - С.21-23
фывфыв: ВЕЛИКИБРИТАНІЯ, МАСМЕДІА, журналістика
Дошкольники - сложно или просто?. - С.24-25
фывфыв: НАЙМЕНШИХ, ГРА НА УРОЦІ
E-Mail in our life today. - С.30
фывфыв: ЕЛЕКТРОННА, ПОШТА, ПРОГРЕС НАУКОВИЙ
Books in Our Life. - С.31
фывфыв: КНИГА
The Special Time. - С.32
фывфыв: РІЗДВО, НОВИЙ РІК
Нет сведений об экземплярах
Найти похожие

17.
    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: И1/2005/2
   Журнал

Иностранные языки в школе [Текстььь]. - М., 1934 - . - ISSN 0130-6073. - Выходит раз в два месяца
2005г. № 2
Содержание:
Баранникова, А. Об организации обучения иностранным языкам в VI классе общеобразовательных учреждений , участвующих в эксперименте по совершенствованию структуры и содержания общего образования / А. Баранникова. - С.2-7
фывфыв: ЗАРУБІЖНА МЕТОДИКА
Сафонова, В. Элективный курс по культуроведению США в системе профильного обучения английскому языку / В. Сафонова. - С.7-16
фывфыв: СОЦІОЛНГВІСТКА , США
Бим, И. Новый УМК по немецкому языку для Х класса / И. Бим. - С.16-26
фывфыв: НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧІ КОМПЛЕКСИ
Полат, Е. Интеграция очных и дистанционных форм обучения в старших классах общеоебразовательной школы / Е. Полат. - С.26-34
фывфыв: дистанційна освіта
Миролюбов, А. Методика или дидактика иностранных языков? / А. Миролюбов. - С.34-37
фывфыв: МЕТОДИКА ЗАГАЛЬНА, ДИДАКТИКА
Бикеева, А. Некоторые приёмы развития творческих способностей учащихся на уроках иностранного языка / А. Бикеева. - С.37-43
фывфыв: ТВОРЧИЙ ПОШУК
Gudina, O. Die Deutschen antifaschisten: Ernst Busch / O. Gudina. - С.48-49
фывфыв: НІМЕЦКА МОВА, персоналії Ернст Буш, до 40-річчя перемоги
Evdokimova, M. La Grande Guerre nationale ( 1941-1945 ) / M. Evdokimova. - С.50-59
фывфыв: ВІЙНА, до 40-річчя перемоги
Винокурцева, И. Приёмы организации интерактивного чтения в философии Whole English ( " Язык как целое " ) / И. Винокурцева. - С.69-74
фывфыв: ІНТЕРАКТИВНІСТЬ, ЧИТАННЯ, ПСИХОЛОГІЯ
Локетт, Б. Фразеологизмы и неологизмы / Б. Локетт. - С.74-82
фывфыв: ЛЕКСИКОЛОГІЯ, ФРАЗЕОЛОГІЗМИ,
Гудина, О. Die Osterreichen Komponisten: lLudwig van Beethoven / О. Гудина. - С.82-85
фывфыв: ПЕРСОНАЛІЇ МУЗИКА, Бетховен
Соловцева, Є. Учитель года / Є. Соловцева. - С.96-101
фывфыв: НАШІ ВЧИТЕЛІ
Щукин, А. Новый интенсивный метод обучения / А. Щукин. - С.106
фывфыв: ІНТЕНСИВНЕ НАВЧАННЯ
Ворноцова, Л. Сценарий праздника " С днём рожнения, весна! " / Л. Ворноцова. - С.64-69
фывфыв: ПОЗАКЛАСНА РОБОТА, ПОЗАКЛАСНА РОБОТА, ІНСЦЕНУВА, НІМЕЦКА МОВА, АНГЛ. МОВА
Нет сведений об экземплярах
Найти похожие
Перейти к описаниям статей

18.
    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: І2/2005/1
2005г.1 (/Іноземні мови в навчальних закладах. - Киiв: Педагогічна преса, 2005. - №1.)
Содержание:
Наша мета - Україна в об'єднананій Європі ( з промови Президента України В.Ющенка ). - С.4
фывфыв: ЄВРОРАДА
Крючков, Г. Навчальний план підготовки бакалавра/магістра з іноземної філології у світлі Болонського процесу / Г. Крючков ; Л. Калініна; А. Іванова; В. Редько; І. Васильцова; І. Гільман. - С.6-15
фывфыв: ВИЩА ОСВІТА, ЄВРОРАДА, МІЖНАРОДНА ОСВІТА,
ІV етап всеукраїнських олімпіад з іноземних мов . - С.16-25
фывфыв: ОЛІМПІАДА ДЛЯ 9-11 КЛАСІВ, олімпіада всеукраїнська
A Little Teapot/ A'm a Little Snowman. - С.26
фывфыв: ПІСНЯ, ПІСНІ, РІЗДВО
Калініна, Л. Your Englishspeaking World: Sound Land / Л. Калініна ; А. Іванова; В. Редько; І. Васильцова; І. Гільман. - С.28-38
фывфыв: РИМОВКИ, УРОК АНГЛ. МОВИ
Seamster, R. Reading Skills / R. Seamster ; Т. Галаневич; Т. Станівська; Т. Новосельська; Л. Івашкевич. - С.38-41
фывфыв: ЧИТАННЯ, МЕТОДИКА ЧИТАННЯ
Лазурко, О. День німецької мови " Wir Lieben Deutsch " у 6-7 классах / О. Лазурко ; Т. Ситдикова; О. Вєтохов; А. Богаєвська; Б. Пірлмен. - С.42-46
фывфыв: НІМЕЦКА МОВА, день німецької мови
Іванова, А. Використання інтерактивних технологій на уроках німецької мови з опорою на автентичний матеріал посібника " Sowieso" / А. Іванова ; В. Редько; І. Васильцова; І. Гільман. - С.46-50
фывфыв: НІМЕЦКА МОВА, ІНТЕРАКТИВНІСТЬ
Галаневич, Т. У вирі культурного життя. Підсумковий урок німецької мови у 9-му класі / Т. Галаневич ; Т. Станівська; Т. Новосельська; Л. Івашкевич. - С.51-53
фывфыв: НІМЕЦКА МОВА
Ситдикова, Т. Знання, втіленне у пісні / Т. Ситдикова ; О. Вєтохов; А. Богаєвська; Б. Пірлмен. - С.54-59
фывфыв: ФРАНЦУЗЬКА МОВА, ПІСНЯ
Редько, В. Вивчаємо другу іноземну ! / В. Редько ; І. Васильцова; І. Гільман. - С.62-66
фывфыв: друга мова
Станівська, Т. Підготовка майбутнього вчителя до здійснення диференційованого навчання / Т. Станівська ; Т. Новосельська; Л. Івашкевич. - С.67-73
фывфыв: ВИЩА ОСВІТА, ПРОФЕСІЯ ВЧИТЕЛЯ
Вєтохов, О. Наслухатися іноземної мови / О. Вєтохов ; А. Богаєвська; Б. Пірлмен. - С.74-82
фывфыв: АУДІЮВАННЯ
Васильцова, І. Вчимося із задоволенням та користю, або чому французькі діти народжуються із зачискою, англійські - з ложкою, а украхнські - у сорочці / І. Васильцова ; І. Гільман. - С.84-89
фывфыв: ЛІНГВОКРАЇНОЗНАВСТВО
Новосельська, Т. Перехрестя дум / Т. Новосельська ; Л. Івашкевич. - С.90-92
фывфыв: ФРАЗЕОЛОГІЗМИ
Богаєвська, А. Метод опозиції при дослідженні метафори / А. Богаєвська ; Б. Пірлмен. - С.93-97, метафора
Гільман, І. Національна своєрідність понять " багатствоЄ і " бідність " в українській і французькій фразеології / І. Гільман. - С.98-99
фывфыв: ФРАЗЕОЛОГІЯ, ФРАНЦУЗЬКА МОВА
Івашкевич, Л. Чи може український дурень прибити пудинг на стіну? / Л. Івашкевич. - С.100-102
фывфыв: ФРАЗЕОЛОГІЗМИ
Ethnocultural Implications of Plant Images in D.L. Lawrence's Novel " Lady Chatterley's Lover ". - С.104-116
фывфыв: КВІТИ, етнокультурологія, ЛІТЕРАТУРА АНГЛІЇ
Молодіжний інтерактивний клуб: Особливости діяльності. - С.120-127
фывфыв: ІНТЕРАКТИВНІСТЬ
Пірлмен, Б. Як навчитися мислити / Б. Пірлмен. - С.126-128
фывфыв: МИСЛЕННЯ, ПСИХОЛОГІЯ
Нет сведений об экземплярах
Найти похожие
Перейти к описаниям статей

19.
    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: А536335/2005/8
   

Англійська мова та література [Текстььь]. - Харків : Основа
2005г. № 8
Содержание:
Меркулова, Т. Інтерактивні та творчі завдання під час навчання неособових форм дієслова / Т. Меркулова. - С.2-6
фывфыв: ІНТЕРАКТИВНІСТЬ, ГРАМАТИКА ДІЄСЛОВО
Семенко, І. Different Kinds of Practice Techniques for Listening Activities / І. Семенко. - С.6-8
фывфыв: АУДІЮВАННЯ УРОК
Бабаенко, Н. Guided Reading / Н. Бабаенко. - С.8-11
фывфыв: ЧИТАННЯ, МЕТОДИКА ЧИТАННЯ
Коваленко-Будянська, О. Урок у 1 класі з теми " Wild Animals " / О. Коваленко-Будянська. - С.11-13
фывфыв: ТВАРИНИ ПРИРОДА
Рикова, І. Урок у 10 класі за темою " Sport. The History of the Olimpic Games " / І. Рикова. - С.13-16
фывфыв: СПОРТ, УРОК АНГЛ. МОВИ, олімпійській рух
Кобзар, Н. Урок в 11 класі за темою " Кохання у твоєму житті " / Н. Кобзар. - С.16-20
фывфыв: КОХАННЯ
Marian, V. Adnane Cartoon Role Play / V. Adnane Marian. - С.20-21
фывфыв: РОЛЬОВА ГРА
Миронова, Н. Інтегрований позакласний захід з англійської мови та біології / Н. Миронова. - С.21-23
фывфыв: ІНТЕГРОВАНИЙ УРОК, англійська та біологія
Нет сведений об экземплярах
Найти похожие
Перейти к описаниям статей

20.


    Винокурцева, И.
    Приёмы организации интерактивного чтения в философии Whole English ( " Язык как целое " ) [Текст] / И. Винокурцева // Иностранные языки в школе. - 2005. - №2. - С. 69-74 . - ISSN 0130-6073

фывфывфыв:
ІНТЕРАКТИВНІСТЬ, ЧИТАННЯ, ПСИХОЛОГІЯ
Свободных экз. нет

Найти похожие

21.


    Меркулова, Т.
    Інтерактивні та творчі завдання під час навчання неособових форм дієслова [Текст] / Т. Меркулова // Англійська мова та література. - 2005. - №8. - С. 2-6

фывфывфыв:
ІНТЕРАКТИВНІСТЬ, ГРАМАТИКА ДІЄСЛОВО
Свободных экз. нет

Найти похожие

22.


    Іванова, А.
    Використання інтерактивних технологій на уроках німецької мови з опорою на автентичний матеріал посібника " Sowieso" [Текст] / А. Іванова; В. Редько // Іноземні мови в начальних закладах. - 2005. - №1. - С. 46-50

фывфывфыв:
НІМЕЦКА МОВА, ІНТЕРАКТИВНІСТЬ
Свободных экз. нет

Найти похожие

23.


   
    Молодіжний інтерактивний клуб: Особливости діяльності [Текст] // Іноземні мови в начальних закладах. - 2005. - №1. - С. 120-127

фывфывфыв:
ІНТЕРАКТИВНІСТЬ
Свободных экз. нет

Найти похожие

24.
    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: И1/2005/6
   Журнал

Иностранные языки в школе [Текстььь]. - М., 1934 - . - ISSN 0130-6073. - Выходит раз в два месяца
2005г. № 6
Содержание:
Прогамма начального общего образования по немецкому языку. - С.2-5
фывфыв: ПРОГАМИ, НІМЕЦЬКА МОВА
Программа общего образования по немецкому языку . - С.6-30
фывфыв: ПРОГАМИ, НІМЕЦЬКА МОВА
Федеральный перечень учебников, рекоиендованых ( допущенных ) Министерсвом Образования РФ на 2005/2006 учебный год. - С.30-33
фывфыв: УЧЕБНИК, ПІДРУЧНИКИ, ПОСІБНИКИ
О пяти блоках норм и рекомендаций методики обучения иностранным языкам . - С.34-40
фывфыв: ОСОБИСТІНО ОРІЕНТОВАНИЙ ПІДХ
Организция процеса обучения иностранному языку в средних учебных заведениях на основе изучения эпистем [ учебно-познавательные темы ]. - С.41-48
фывфыв: середня спеіальна освіта
Приёмы вовлечения учащихся в интерактивную деятельность на уроках английского язіка. - С.49-54
фывфыв: ІНТЕРАКТИВНІСТЬ
Урок английского язіка в 5 классе. - С.54-57
фывфыв: УРОК АНГЛ. МОВИ
Правила безопасности жизнедеятельности в школьном курсе английского язіка. - С.58-64
фывфыв: БЕЗПЕКА ЖИТТЯ
Урок-соревнование в форме марафона . - С.65-70
фывфыв: НОВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ
Материал для тренировки аудирования при подготовке к єкзаменам. - С.71-75
фывфыв: АУДІЮВАННЯ УРОК
Air de Paris fait d'esperance. - С.76-80
фывфыв: ФРАНЦУЗЬКА МОВА
[ Лінгвостилістичний аналіз роамну Брейтуєйта " Учителю с любовью " ]. - С.81-87
фывфыв: стілістика, лінгвостилістика
Стилистическая фигура повтора на приёме творчества английской группы " The Beatles ". - С.87-94
фывфыв: МУЗИКА СУЧАСНА, РОК-Н-РОЛ, БІТЛЗ
Существительное WINDOW в различных предложных сочетаниях. - С.95-98
фывфыв: ПРИЙМЕННИК, ГРАМАТИКА ІМЕННИК
Трудности французской пунктуации. ( Сопоставительный анализ пунктуационных систем французского и русского языков ). - С.99-103, ПОРІВНЯЛЬНА ТИПОЛОГІЯ, ФРАНЦУЗЬКА МОВА
Jules Verne, romancier sans frontieres . - С.104-109
фывфыв: Верн Жуль
Нет сведений об экземплярах
Найти похожие
Перейти к описаниям статей

25.


   
    Приёмы вовлечения учащихся в интерактивную деятельность на уроках английского язіка [Текст] // Иностранные языки в школе. - 2005. - №6. - С. 49-54 . - ISSN 0130-6073

фывфывфыв:
ІНТЕРАКТИВНІСТЬ
Свободных экз. нет

Найти похожие

26.
    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: А536335/2005/24
   

Англійська мова та література [Текстььь]. - Харків : Основа
2005г. № 24
Содержание:
Методичні рекомендації щодо вивченя базових предметів у 2005/2006 навчальному році. - С.2-4
фывфыв: МЕТОДИКА ЗАГАЛЬНА
Шевченко, Е. Використання інтерактивних технологій для розвитку пізнавального інтересу на уроках англійської мови / Е. Шевченко ; Г. Маткевич; С. Ходоровська; Н. Добровольська; Н. Касянчук. - С.4-7
фывфыв: НОВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ, ІНТЕРАКТИВНІСТЬ, МОТИВАЦІЯ, ІНТЕРЕС
Маткевич, Г. Таблиці та схеми під час вивчення граматики англійської мови / Г. Маткевич ; С. Ходоровська; Н. Добровольська; Н. Касянчук; О. Казачінер. - С.4-7
фывфыв: ГРАМАТИКА ТАБЛИЦІ
Ходоровська, С. Урок у 3 класі за темою " Travelling to the Land of the English Verbs " / С. Ходоровська ; Н. Добровольська; Н. Касянчук; О. Казачінер; М. Хорсун. - С.9-11
фывфыв: ГРАМАТИКА, МЕТОДИКА
Добровольська, Н. Lesson - Decision Making " Problems, facing young people " / Н. Добровольська ; Н. Касянчук; О. Казачінер; М. Хорсун. - С.15-18
фывфыв: УРОК-ДИСКУСІЯ, ПРОБЛЕМИ МОЛОДІ, ПІДЛІТКИ
Касянчук, Н. Урок у 7 класі за темою " Harry Potter's pteparations for Hogwarts " / Н. Касянчук ; О. Казачінер; М. Хорсун. - С.11-15
фывфыв: ГАРІ ПОТЕР, УРОК АНГЛ. МОВИ
Казачінер, О. Урок англійської мови у 5 класі з теми " Учися бути здоровим " / О. Казачінер ; М. Хорсун. - С.18-20
фывфыв: ЗДОРОВИЙ СПОСІБ ЖИТТЯ
Хорсун, М. Books Are Our Friends ( for 6-7 formers ) / М. Хорсун. - С.20-23
фывфыв: КНИГА В ЖИТТІ ЛЮДИНИ, КНИГА В ЖИТТІ ЛЮДИНИ, УРОК А
Attack on America: September 11, 2001. - С.23
фывфыв: АМЕРИКА , атака на Америку
Нет сведений об экземплярах
Найти похожие
Перейти к описаниям статей

27.


    Шевченко, Е.
    Використання інтерактивних технологій для розвитку пізнавального інтересу на уроках англійської мови [Текст] / Е. Шевченко // Англійська мова та література. - 2005. - №24. - С. 4-7

фывфывфыв:
НОВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ, ІНТЕРАКТИВНІСТЬ, МОТИВАЦІЯ, ІНТЕРЕС
Свободных экз. нет

Найти похожие

28.
    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: А536335/2006/5
   

Англійська мова та література [Текстььь]. - Харків : Основа
2006г. № 5
Содержание:
Семенко, І. Урок за темою" Зима. Зимові види спорту " / І. Семенко. - С.2-4
фывфыв: ПОРИ РОКУ, ЗИМА, ПОРИ РОКУ
Маланова, О. Урок з теми " Їжа " / О. Маланова. - С.4
фывфыв: ЇЖА
Моцакіна, В. Professions / В. Моцакіна. - С.5-6
фывфыв: ПРОФЕСІЇ
Савченко, В. The Cities of the Great Britain.London / В. Савченко. - С.6-7
фывфыв: ЛОНДОН
Борульник, В. The Buildings in the Village and in the City / В. Борульник. - С.7-9
фывфыв: ПОМЕШКАННЯ, МІСТО
Філатова, В. Wonderful Heritage / В. Філатова. - С.9-11
Філатова, В. Let's Celebrate Together / В. Філатова. - С.11-14
фывфыв: СВЯТА ТА ТРАДИЦІЇ
Сурженко, С. The United States of America / С. Сурженко. - С.14-16
фывфыв: США
Петрова, Н. Test Yourself: The Clause : a Set of Exercises / Н. Петрова. - С.16-17
фывфыв: ТЕСТУВАННЯ, ГРАМАТИКА
Якунін, І. Комплекс інтерактивних ігор з вивчення чи повторення граматики / І. Якунін. - С.17-23
фывфыв: ІНТЕРАКТИВНІСТЬ, ГРА
Чобанян, А. The Age in American Literature / А. Чобанян. - С.23-25
фывфыв: ЛІТЕРАТУРА, АМЕРИКАНСЬКА
Антонова, В. Урок-дебати " Ранні шдюби : за і проти" / В. Антонова. - С.25-28
фывфыв: РАННІЙ ШЛЮБ, ДЕБАТИ
Троніна, О. Брейн-рінг з теми " США: країна и люди ". 10 клас / О. Троніна. - С.28-30
фывфыв: БРЕЙН-РІНГ, США
Кочас, Г. Competition " The Splendid Seven " in the 6th form / Г. Кочас. - С.30-31
фывфыв: УРОК-ЗМАГАННЯ
Чихачова, Н. Сценарій п'єси David Copperfield by Charles Dickens / Н. Чихачова. - С.31
фывфыв: ІНСЦЕНУВАННЯ, СЦЕНАРІЙ, ДЕВІД КОППЕРФІЛД
Нет сведений об экземплярах
Найти похожие
Перейти к описаниям статей

29.


    Якунін, І.
    Комплекс інтерактивних ігор з вивчення чи повторення граматики [Текст] / І. Якунін // Англійська мова та література. - 2006. - №5. - С. 17-23

фывфывфыв:
ІНТЕРАКТИВНІСТЬ -- ГРА
Свободных экз. нет

Найти похожие

30.
    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: E1/2006/32
   Газета

English Language and Culture. Weekly [Текстььь] : друга мова: Щомісячний додаток до газети "English". - Киiв : Шкільний світ. - Выходит еженедельно
2006г. № 32
Содержание:
The Office. - С.28-29
фывфыв: РОБОЧИЙ ДЕНЬ
Who Are You and What Do You Want to Be?. - С.30-32
фывфыв: ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ
What Makes a Personality?. - С.33-35
фывфыв: ОСОБИСТІСТЬ
An Advert. - С.36-37
фывфыв: РЕКЛАМА
Weights and Measures. - С.38-39
фывфыв: Міри ваги та довжини
Keith Harding: " English Is and Will Be an Important Medium of Communication". - С.40
фывфыв: АНГЛІЙСЬКА МОВА, КОМУНИКАТИВНИЙ, АСПЕКТ
Alla Basina: " The Key Point in the Teacher-Learners Interaction Is the Rules of the 'Game' ...". - С.43
фывфыв: ІНТЕРАКТИВНІСТЬ
Learning not to Panic. - С.44
фывфыв: ПСИХОЛОГІЯ, ПСИХОЛОГІЯ, ПОРАДИ, ПСИХОЛОГ
The Business. - С.45-46
фывфыв: БІЗНЕС-ENGLISH
Нет сведений об экземплярах
Найти похожие
Перейти к описаниям статей

 1-30    31-60   61-90