Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Статті з періодичних видань та збірок іноземними мовами- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Книги (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Морська, Л.$<.>)
Общее количество найденных документов : 10
Показаны документы с 1 по 10
Сигли бібліотек за посиланням
1.
81.2(4 Укр)
Н34


   
    Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.25 [Текст]. - Острог : [б. и.], 2012. - 270 с. - Б. ц.
    Содержание:
Василенко, Т. Проблематичність визначення структури англомовної лексичної компетенції у писемному перекладі / Т. Василенко. - С .15-19
Іванова, О. Лінгво-стилістичні особливості перекладу англійських газетних текстів українською мовою / О. Іванова. - С .34-37
Караневич, М. Особливості застосування практично зумовленого парафразування в англо-українському художньому перекладі / М. Караневич. - С .45-49
Касаткіна-Кубишкіна, О. До проблеми перекладу англійських неологізмів українською мовою / О. Касаткіна-Кубишкіна. - С .49-52
Качановська, Т. Специфіка відтворення в українських перекладах однорідних рядів із французьких сонетів 19 ст / Т. Качановська. - С .54-56
Ласка, І. Правила bon usage в контексті французького перекладознавства ХVII ст / І. Ласка. - С .75-78
Матвіїшин, О. Власна назва як перекладацька і перекладознавча одиниця (на матеріалі німецькомовних інтерпретацій української прози початку ХХ ст.) / О. Матвіїшин; О. Маивіїшин. - С .81-83
Матковська, Г. Семантико-прагматичні характеристики метафоричних термінів із колоративною композитою й аспекти їхнього перекладу з англійської мови / Г. Матковська. - С .83-86
Паничок, Т. Особливості вживання та перекладу модальних дієслів німецької мови / Т. Паничок. - С .94-97
Собчук, Л. До англомовної рецепції малої прози Миколи Вінграновського / Л. Собчук. - С .106-110
Фока, М. Стратегії перекладу "літературно-музичних" прийомів П.Тичини англійською мовою / М. Фока. - С .113-116
Богданович, Т. Методична стратегія викладача іноземної мови ВНЗУ / Т. Богданович. - С .149-151
Вєтрова, І. Реалізація компетентнісного підходу у процесі викладання іноземної мови у вищому навчальному закладі / І. Вєтрова. - С .151-155
Галашова, Е. Формирование и развитие коммуникативных умений при обучении иностранному языку в работе в малых группах / Е. Галашова. - С .158-161
Гронь, Л. Формування іншомовної компетенції в монологічному мовленні студентів мовних факультетів ВНЗ з використанням творів художньої літератури / Л. Гронь. - С .161-163
Гудима, Ю. Пам’ятки для формування у майбутніх учителів англійської мови навчально-стратегічної компетентності в діалогічному мовленні / Ю. Гудима. - С .163-166
Degtyarova, Y. La chanson en classe de francais / Y. Degtyarova. - С .166-168
Іванишина, В. Психологічні передумови проведення позакласної роботи з іноземної мови у старшій школі з формування компетенції в діалогічному мовленні / В. Іванишина. - С .176-179
Каніболоцька, О. Особливості методики формування англомовної соціокультурної компетенції студентів-філологів з використанням інформаційних технологій / О. Каніболоцька. - С .182-185
Козубай, В. Доконечність вивчення лінгвокраєзнавчого аспекту в процесі оволодіння іноземною мовою / В. Козубай. - С .188-190
Костик, Є. Особливості навчання сучасної іноземної (англійської) мови на немовних факультетах ВНЗ / Є. Костик. - С .190-194
Кузів, М. Рольові ігри на занятті з іноземної мови як метод навчання іншомовної комунікації / М. Кузів. - С .196-198
Мартинюк, А. Класичні та сучасні підходи до вивчення англійської мови / А. Мартинюк. - С .204-207
Морська, Л. Особливості організації та проведення уроку іноземної мови з використанням інформаційних технологій / Л. Морська. - С .211-214
Motrouk, V. Quelques reflexions a propos du developpement de la competence interculturelle chez les apprenants de fle / V. Motrouk. - С .214-219
Назаренко, М. Використання сугестивного методу при вивченні іноземної мови / М. Назаренко. - С .219-221
Пришляк, О. Кооперативна методика навчання іноземної мови / О. Пришляк. - С .230-232
Фоміних, Н. Підвищення ефективності викладання філологічних дисциплін за рахунок використання ІКТ / Н. Фоміних. - С .250-253
ББК 81.2(4 Укр)

Перейти к внешнему ресурсу https://lingvj.oa.edu.ua/nz_vyp_25

Найти похожие

2.
81.2(4 Укр)
Н34


    Морська, Л.
    Особливості організації та проведення уроку іноземної мови з використанням інформаційних технологій [Текст] / Л. Морська // Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.25. - Острог, 2012. - С. 211-214
ББК 81.2(4 Укр)

Рубрики: Мови іноземні--Методика викладання

фывфывфыв:
ТЕХНОЛОГІЇ ІНФОРМАЦІЙНІ

Найти похожие

3.
81.2(4 Укр)
Н34


   
    Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.33 [Текст]. - Острог : [б. и.], 2013. - Б. ц.
    Содержание:
Алексієвець, О. Просодична актуалізація точки зору в англомовному політичному дискурсі. / О. Алексієвець. - С .8-13
Бассай, С. Когнітивні механізми у німецькомовному побутовому анекдоті. / С. Бассай. - С .13-17
Башук, Н. Лінгвокультурологічний контекст при вивченні іноземної мови. / Н. Башук. - С .17-20
Безугла, О. Концептуальна метафора часу в політичному дискурсі США. / О. Безугла. - С .20-23
Буць, Ж. Специфіка номінацій кольорів в актуалізації текстового концепту жіночність у французькій реалістичній прозі ХІХ-ХХ ст. / Ж. Буць. - С .26-30
Заграновська, О. Реалізація категорії ввічливості за допомогою мовленнєвих актів (на матеріалі англійського та українського мовлення). / О. Заграновська. - С .61-64
Мазніченко, О. Масова двомовність на території Тунісу як наслідок французької колонізації. / О. Мазніченко. - С .90-93
Михальчук, Н. Мовні та позамовні аспекти соціальних та історико- еволюційних процесів становлення комунікативної поведінки у ранньому англійському суспільстві. / Н. Михальчук. - С .99-103
Нарійчук, М. Англомовний політичний дискурс і міжкультурна комунікація: лінгводидактичний аспект. / М. Нарійчук. - С .109-112
Фант, М. Розвиток лінгвальної моделі часу в німецькій мові. / М. Фант. - С .141-144
Федорова, О. Когнітивні та гендерні дослідження англомовної публіцистичної преси України. / О. Федорова. - С .144-146
Хорошилова, В. Когнітивні засади втілення комунікативної стратегії завдання образи в німецькомовному дискурсі. / В. Хорошилова. - С .146-150
Бубнова, Д. Интерактивные учебники по английскому языку: почему их нет в украинских технических вузах. / Д. Бубнова. - С .167-170
Гавриш, М. Міжкультурна компетенція як складова триєдиної мети інозеномовної підготовки сучасних фахівців (на матеріалі німецької мови). / М. Гавриш. - С .170-173
Каніболоцька, О. Особливості методики формування англомовної соціокультурної компетенції студентів мовних вузів. / О. Каніболоцька. - С .183-185
Касаткіна, О. Інноваційні методи формування іншомовної комунікативної культури в студентів на заняттях з іноземної мови. / О. Касаткіна. - С .191-193
Ковальчук, О. Вправи для розвитку діалогічного мовлення на початковому та середньому етапах навчання французької мови. / О. Ковальчук. - С .193-196
Марунько, О. Використання методу навчання по станціях на заняттях з німецької мови. / О. Марунько. - С .201-204
Морська, Л. Можливості використання методики "Peer teaching" у навчанні іноземної мови. / Л. Морська. - С .204-208
Москалець, О. Проектна методика на уроках іноземної мови у загальноосвітній школі. / О. Москалець. - С .208-212
Сердюк, Н. Метод алгоритмізації як засіб нівеляції типових помилок студентів під час визначення головних членів англійського простого речення. / Н. Сердюк. - С .212-216
Трикашна, Ю. Відбір автентичних художніх фіьмів для формування англомовної соціокультурної компетентності майбутніх філологів. / Ю. Трикашна. - С .221-225
Умінська, А. Центр самопідготовки майбутніх вчителів іноземної мови як засіб автономного формування іншомовної культури. / А. Умінська. - С .225-229
Федоришин, М. Конфігуративна модель мовлення у контексті вивчення іноземних мов. / М. Федоришин. - С .229-234
Штохман, Л. Робота в групах на заняттях англійської мови як іноземної. / Л. Штохман. - С .242-245
Браславська, О. Принципи формування навичок та вмінь професійно спрямованого публічного мовлення англійською мовою студентів старших курсів технічного ВНЗ. / О. Браславська. - С .256-260
Гречок, Л. Творча самореалізація особистості у процесі професійної самостійної роботи з іноземної мови. / Л. Гречок. - С .268-270
Каменська, І. Критерії сформованості англомовної лінгвопрагматичної компетенції майбутнього вчителя англійської мови. / І. Каменська. - С .279-281
Костюк, О. Роль віршованого матеріалу у навчанні лексики англійської мови учнів початкової школи. / О. Костюк. - С .285-288
Мартинюк, О. Визначення рівня сформованості міжкультурної компетентності майбутніх учителів іноземної мови. / О. Мартинюк. - С .300-303
Радул, С. Концепція діалогу культур як теоретична основа формування міжкультурної компетентності вчителя іноземної мови. / С. Радул. - С .305-309
Семенчук, Ю. Аудіювання та відіювання англомовних професійно спрямованих матеріалів із студентами-економістами. / Ю. Семенчук. - С .316-319
Сокол, Г. Використання мультимедійних засобів у процесі вивчення дисципліни "іноземної мови за професійним спрямуванням" в технічному університеті. / Г. Сокол. - С .321-324
Фрондзей, Я. Особливості навчання студентів вищих учбових закладів іноземним мовам в умовах міжкультурної інтеграції. / Я. Фрондзей. - С .327-330
ББК 81.2(4 Укр)

Перейти к внешнему ресурсу https://lingvj.oa.edu.ua/nz_vyp_33

Найти похожие

4.
81.2(4 Укр)
Н34


    Морська, Л.
    Можливості використання методики "Peer teaching" у навчанні іноземної мови. [Текст] / Л. Морська // Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.33. - Острог, 2013. - С. 204-208
ББК 81.2(4 Укр)

Рубрики: Мови іноземні--Методика викладання

фывфывфыв:
Інтерактивні методи навчання

Найти похожие

5.
81.2(4 Укр)
Н34


   
    Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.104 (2) [Текст]. - Кіровоград : [б. и.], 2012. - 512 с. - Б. ц.
    Содержание:
Баракатова, Н. Українсько-польська міжмовна омонімія службових частин мови / Н. Баракатова. - С .11-14
Білецька, І. Двомовна освіта у середніх навчальних закладах США: історія становлення / І. Білецька. - С .14 -18
Шнуровська, Л. Іншомовна компетенція й комунікація білінгва / Л. Шнуровська. - С .31-34
Закреницька, Л. Способи запозичення іншомовних фахових номінативних одиниць в англійській християнсько-богословській терміносистемі / Л. Закреницька. - С .34-38
Девіцька, А. Специфіка словацько-англійського білінгвізму у поліетнічному просторі Словаччини / А. Девіцька. - С .41-45
Ібрагімова, С. Міжваріантні запозичення англійської мови сфери сучасних технологій / С. Ібрагімова. - С .45-49
Луговська, І. Ознаки латинських запозичень у німецькій мові / І. Луговська. - С .57-62
Онуфрієва, Ю. Англіцизми в німецькій мові: етапи використання / Ю. Онуфрієва. - С .66-71
Петровська, Ю. Соціолінгвістичні особливості у мовленні носіїв іспанської мови на території північного сходу США / Ю. Петровська. - С .71-76
Ермакова, В. Стереотипизированное предсчтавление оппозиции "свой-чужой"в русской и английской паремических картинах мира / В. Ермакова. - С .117-120
Семенчук, А. Англомовна актуалізація підслоту ареал фреймової структури концепту тероризм / А. Семенчук. - С .159-164
Бенькевич, Г. Культуротворчий вимір латинських висловів / Г. Бенькевич. - С .182-188
Гущина, С. Значення ментальності для формування мовної картини світу: компаративний аналіз української та англійської мов / С. Гущина. - С .201-204
Д’яконова, О. Концептуалізація горя в німецькій та українській романтичній ліриці у світлі міфолого-релігійних уявлень / О. Д’яконова. - С .209-213
Калініченко, В. Польова стратифікація вербалізованих концептів "успіх" і "success" (на матеріалі сучасної української та американської художньої літератури). / В. Калініченко. - С .220-227
Кирилюк, С. Дієслівна парадигма номінативного поля концепту дорога (на матеріалі народних казок) / С. Кирилюк. - С .232-236
Лащук, О. Лексичні вербалізатори бінарного концепту "distanz" у німецькій мові / О. Лащук. - С .244-248
Милик, О. Мовна репрезентація концепту "любов" у пізньолатинському романі / О. Милик. - С .248-252
Ніколаєва, Т. Лінгвокогнітивні особливості британських традиційних міфологем "Winter of Discontent" та "Falklands War" / Т. Ніколаєва. - С .259-262
Сушкевич, О. Методика дослідження аксіологічної модальності (на матеріалі інтерв’ю англійською та українською мовами) / О. Сушкевич. - С .282-287
Щербина, С. Концепти success failure в асоціативно-оразній системі англомовних паремійних одиниць / С. Щербина. - С .294-298
Бельмаз, Я. Роль дисципліни "Історія англійської мови" у підготовці майбутніх учителів англійської мови / Я. Бельмаз. - С .306-309
Гришкова, Л. Професійна підготовка майбутнього вчителя іноземної мови в контексті модернізації педагогічної освіти / Л. Гришкова. - С .309-314
Литвиненко, Н. Психолінгвістичний аспект вивчення мовних понять / Н. Литвиненко. - С .314-318
Морська, Л. Психолінгвістичний та інтерактивний підходи до визначення сутності іншомовної стратегічної компетенції / Л. Морська. - С .318-326
Бичок, А. Міжкультурна комунікативна компетентність як інтегративна характеристика професійної компетентності фахівця зовнішньоекономічної діяльності / А. Бичок. - С .335-339
Буткова, Г. Наукові підходи щодо визначення сутності комунікативної майбутнього вчителя - філолога / Г. Буткова. - С .344-347
Гладка, О. Використання технології розвитку критичного мислення як умова формування творчої компетентності майбутнії учителів іноземної мови / О. Гладка. - С .347-350
Дакаленко, О. Адаптований момент самонавчання німецькій мові студентів-спортсменів під час тренування / О. Дакаленко. - С .354-357
Дмітренко, І. Шляхи удосконалення методичної підготовки майбутніх вчителів інозмної мови початкової школи / І. Дмітренко. - С .364-368
Зінукова, Н. Шляхи удосконаленя професійної підготовки усних перекладачів у вищому навчальному закладі / Н. Зінукова. - С .368-372
Кашуба, О. Культура професійного спілкування у фаховій підготовці вчителя іноземних мов / О. Кашуба. - С .372-377
Кеба, Т. Соціокультурний компонент в процесі формування комунікативної компетенції при вивченні іноземної мови / Т. Кеба. - С .377-380
Ковальчук, В. Використання віртуального навчального середовища moodele для створення електронного курсу-практикуму з іноземної мови за фаховим спрямуванням / В. Ковальчук. - С .380-388
Костюченко, К. Інтерактивні методи як засіб формування критичного мислення студентів на заняттях з англійської мови / К. Костюченко. - С .388-392
Лабенко, О. Проблема особистісно орієнтованого підходу у навчанні англійської мови на немовних факультетах / О. Лабенко. - С .392-397
Ліштаба, Т. Формування мовної культури майбутнього спеціаліста-перекладача / Т. Ліштаба. - С .397-402
Ріжняк, О. Тестування як один із засобів оцінювання знань студентів з курсу "латинська мова" / О. Ріжняк. - С .402-406
Рибінська, Ю. Методи активізації творчої діяльності студентів факультетів іноземних мов / Ю. Рибінська. - С .406-410
Стрельченко, Л. Інтерактивні технології у формуванні комунікативної компетенції студентів мовних факультетів / Л. Стрельченко. - С .416-420
Токарєва, Т. Деякі аспекти навчання читання у підготовці майбутніх вчителів німецької мови / Т. Токарєва. - С .420-426
Труханова, Т. Підходи у навчанні діалогічного мовлення / Т. Труханова. - С .426-431
Черньонков, Я. Науково-дослідна робота майбутніх учителів іноземних мов у процесі індивідуалізації їхньої професійної підготовки / Я. Черньонков. - С .431-436
Ягеніч, Л. Навчання усного іншомовного мовлення студентів немовних ВНЗ / Л. Ягеніч. - С .436-440
Володько, А. Етапи формування соціокультурної компетенції майбутніх перкладачів на основі контрастивного аналізу української та німецької культур / А. Володько. - С .440-443
Воронкова, Н. Формування міжкультурної компетенції особистості в процесі навчання іноземної мови / Н. Воронкова. - С .443-448
Данукало, Н. Реалізація проблемного методу навчання через модель "мозкового штурму" при вивченні іноземних мов / Н. Данукало. - С .448-452
Джагарян, Ю. Інтерактивні методи навчання іноземній мові: Case Study. Переваги та недоліки / Ю. Джагарян. - С .452-455
Когут, Т. Шляхи оптимізації навчання іноземних мов в неспеціальних вищих навчальниз закладах за умов кредитно-модульної системи:отиваційний аспект / Т. Когут. - С .459-463
Кочергина, Л. Гуманитарный аспект изучения иностранного языка в неязыковом вузе / Л. Кочергина. - С .463-467
Кравчук, Л. Професійна підготовка вчителів іноземних мов у другій половині ХХст / Л. Кравчук. - С .467-474
Лубянова, О. Формування іншомовної соціокультурної компетенції у студентів із вадами слуху в ВНЗ / О. Лубянова. - С .474-478
Луканська, Г. Основні шляхи вдосконалення практичних навиків усного перекладу / Г. Луканська. - С .478-481
Мальцева, И. Метод проэктов как синтез профессиональной и языковой подготовки студентов-социологов / И. Мальцева
ББК 81.2(4 Укр)

Перейти к внешнему ресурсу https://www.cuspu.edu.ua/download/nz_2012_104_2.pdf

Найти похожие

6.
81.2(4 Укр)
Н34


    Морська, Л.
    Психолінгвістичний та інтерактивний підходи до визначення сутності іншомовної стратегічної компетенції [Текст] / Л. Морська // Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.104 (2). - Кіровоград, 2012. - С. 318-326
ББК 81.2(4 Укр)

Рубрики: Мови іноземні--Методика викладання

фывфывфыв:
Компетенція стратегічна

Найти похожие

7.
    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: І1/2005/4
   Журнал

Іноземні мови [Текстььь]. - Киiв : Ленвіт, 1994 - . - Выходит ежеквартально
2005г. № 4
Содержание:
Аврантіптопуло, Е. Реалізація проектної методики навчання іншомового спілкування в середній школі / Е. Аврантіптопуло. - С.3-12
фывфыв: ПРОЕКТНА МЕТОДИКА
Подосіннікова, Г. Робота з англомовним поетичним текстом у 9 класі школи з поглибленним вивченям іноземних мов / Г. Подосіннікова. - С.12-18
фывфыв: ПОГЛИБЛЕННЕ
Морська, Л. Підготовка вчителя іноземних мов до використання сучасних інформаційних технологій у професійній діяльності / Л. Морська. - С.19-22
фывфыв: ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА, ІНФОРМАЦІЙНОЇ, ТЕХНОЛОГІЇ, ВЧИТЕЛЯМ
Мельник, А. Навчання студентів-медиків читання професійно орієнтованих текстів англійскою мовою / А. Мельник. - С.22-28
фывфыв: ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ, ВНЗ, ТЕРМІНОЛОГІЯ
Мальковський, Г. Домашнее чтение на английском языке в неязыковом вузе / Г. Мальковський. - С.28-31
фывфыв: ВНЗ ДОМАШНЄ ЧИТАННЯ
Бурлаков, М. Семантизація і контекст / М. Бурлаков. - С.31-35
фывфыв: СЕМАНТИКА
Toptygina, N. Methodology of Conducting a Lesson-discussion / N. Toptygina. - С.35-40
фывфыв: УРОК-ДИСКУСІЯ
Роман, С. Вимоги до сучасного підручника іноземної мови для молодшої школи / С. Роман. - С.40-44
фывфыв: ПІДРУЧНИКОТВОРЕННЯ
Бойцан, Л. Характерізуюча функція апозитивних конструкцій в сучасній англійській мові: лексико-семантичний аспект / Л. Бойцан. - С.47-49
фывфыв: СЕМАНТИКА
Мороз, Т. Заняття з практики усного і писемного англійського мовлення за темою " Man and Nature " / Т. Мороз. - С.49-52
фывфыв: ПИСЬМО, НАВЧАННЯ ПИСЬМА, ЕКОЛОГІЯ, УРОК АНГЛ. МОВИ
Патушок, О. Урок у 8 класі за темою " Подорож " / О. Патушок. - С.52-55
фывфыв: ПОДОРОЖ
Григор'єва, Л. Summarizing Lesson-Conference / Л. Григор'єва. - С.55-58
фывфыв: УРОК-КОНФЕРЕНЦІЯ
Шерстюк, О. Зразки завдань до олімпіади з французької мови ( 9, 10, 11 класи спецшкіл/гімназій ) / О. Шерстюк. - С.58-62
фывфыв: ОЛІМПІАДА ДЛЯ 9-11 КЛАСІВ, ФРАНЦУЗЬКА
Петько, Л. Good Luck " - 10-й міжнародний конкурс з англійської мови / Л. Петько. - С.62-64
фывфыв: МІЖНАРОДНІ КОНТАКТИ
Федосеева, В. Рифмовки для младших школьников / В. Федосеева. - С.64
фывфыв: РИМОВКИ
Нет сведений об экземплярах
Найти похожие
Перейти к описаниям статей

8.


    Морська, Л.
    Підготовка вчителя іноземних мов до використання сучасних інформаційних технологій у професійній діяльності [Текст] / Л. Морська // Іноземні мови. - 2005. - №4. - С. 19-22

Рубрики: Мови іноземні--Методика викладання

фывфывфыв:
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Свободных экз. нет

Найти похожие

9.
    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: І1/2007/3
   Журнал

Іноземні мови [Текстььь]. - Киiв : Ленвіт, 1994 - . - Выходит ежеквартально
2007г. № 3
Содержание:
Карпова, В. Гуманистические стратегии обучения: использование теории множественного интеллекта на занятиях по иностранным языкам / В. Карпова. - С.3-7
фывфыв: НОВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ, ГУМАНІЗАЦІЯ
Денисенко, М. Формування в учнів старшої школи полікультурної комунікативної компетенції в читанні на матеріалі англомовних культурно-країнознавчих текстів / М. Денисенко. - С.7-12
фывфыв: КОМУНИКАТИВНА МЕТОДИКА, КРАЇНОЗНАВСТВО
Підтиченко, Г. Виховний потенціал комунікативної методики навчання іноземної мови / Г. Підтиченко. - С.12-14
фывфыв: КОМУНИКАТИВНА МЕТОДИКА
Петько, Л. Проблеми шкільного підручника англійської мови / Л. Петько. - С.14-16
фывфыв: ПІДРУЧНИКОТВОРЕННЯ
Professional Standards. - С.16-23
фывфыв: МЕТОДИКА ЗАГАЛЬНА
Роман, С. Методична підготовка студентів до реалізації дослідної діяльності вчителя іноземної мови в початковій школі / С. Роман ; Є. Мельник; Л. Морська. - С.23-30
фывфыв: ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ
Мельник, Є. Листи читачів франкомовної преси як дидактичний матеріал у навчанні студентів продуктивних видів мовленнєвої діяльності / Є. Мельник ; Л. Морська; Т. Шкваріна. - С.30-33
фывфыв: ДИДАКТИЧНІ, МАТЕРІАЛИ, ФРАНЦУЗЬКА МОВА
Морська, Л. Змістове наповнення моделі підготовки мйбутнього вчителя іноземних мов до використання інформаційних технологій у професійній діяльності / Л. Морська ; Т. Шкваріна; O. Kobuta. - С.33-39
фывфыв: ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ, ВНЗ, НОВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ
Шкваріна, Т. Методи іншомовної освіти дітей дошкільного віку / Т. Шкваріна ; O. Kobuta; С. Любимова. - С.45-49
фывфыв: ПОЧАТКОВИЙ ЕТАП, МЕТОДИКА
Kobuta, O. An English Lesson in the 11th grade / O. Kobuta ; С. Любимова; Л. Бєлая. - С.49-50
фывфыв: УРОК АНГЛ. МОВИ
Любимова, С. Testing Pupils' in English Literature / С. Любимова ; Л. Бєлая; О. Нестеренко. - С.50-52
фывфыв: ЛІТЕРАТУРА АНГЛІЇ, ТЕСТИ,
Бєлая, Л. Методична розробка з теми " Погода і пори року " для учнів 5 класу загальноосвітніх навчальних закладівзакладів / Л. Бєлая ; О. Нестеренко; Л. Парасіч. - С.52-54
фывфыв: ПОГОДА, УРОК АНГЛ. МОВИ
Нестеренко, О. Знайдено в Інтеренті (для викладачів іспанської мови ) / О. Нестеренко ; Л. Парасіч; А. Златіна. - С.54-58
фывфыв: ІСПАНСЬКА МОВА
Парасіч, Л. Методична розробка уроку за підручником " Англійська мова у спілкуванні " для 9 класу / Л. Парасіч ; А. Златіна. - С.58-60
фывфыв: НМК" Англійська мова у спілкуванні "
Златіна, А. Show must go on! / А. Златіна. - С.60-62
фывфыв: ПОЗАКЛАСНА РОБОТА
Поетичний клуб. - С.62-64
фывфыв: ПОЕТИЧНИЙ ПЕРЕКЛАД
Нет сведений об экземплярах
Найти похожие
Перейти к описаниям статей

10.


    Морська, Л.
    Змістове наповнення моделі підготовки мйбутнього вчителя іноземних мов до використання інформаційних технологій у професійній діяльності [Текст] / Л. Морська // Іноземні мови. - 2007. - №3. - С. 33-39

Рубрики: Мови іноземні--Методика викладання

фывфывфыв:
ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ -- ВНЗ -- НОВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ
Свободных экз. нет

Найти похожие