Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Статті з періодичних видань та збірок іноземними мовами- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Шуневич, Б.$<.>)
Общее количество найденных документов : 5
Показаны документы с 1 по 5
Сигли бібліотек за посиланням
1.
81.2(4 Укр)
Н34


   
    Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.11 [Текст]. - Острог : [б. и.], 2009. - Б. ц.
    Содержание:
Долга, Т. Переклад як вид мовленнєвої діяльності / Т Долга. - С .13-17
Желтовський, В. To Sell Military Campaign in Iraq Stressing the Freedom Theme: how Politically Correct Vocabulary was Used by George W.Bush / В Желтовський. - С .18-25
Заблоцький, Ю. Лінгвопрагматичний аналіз передвиборчих промов президента США Барака Обами / Ю Заблоцький. - С .25-34
Кіщенко, Ю. Чинники, які впливають на процес перекладу тексту / Ю Кіщенко. - С .46-50
Кобяков, О. Статус мовчання у парадигмі невербальних та вербальних засобів комунікації / О Кобяков. - С .50-55
Лушпай, Т. Особливості свідомості білінгвів / Т Лушпай. - С .55-62
Макарук, Л. Процес породження та сприйняття піктограм з точки зору когнітивістики. / Л. Макарук. - С .62-70
Мороз, Л. Деякі проблеми перекладу при викладанні іноземної мови / Л Мороз. - С .70-73
Новоселецька, С. Глобальна англійська у євросоюзному контексті / С Новоселецька. - С .73-81
Ольхович, О. Невербальна комунікація як складова міжкультурної компетентності. / О. Ольхович. - С .81-90
Романова, Н. Графіка як спосіб унаочнення / Н. Романова. - С .90-95
Юр’єва, О. Особливості невербальної передачі інформації в процесі міжкультурної комунікації. / О. Юр’єва. - С .95-102
Байсан, Д. Лексико-семантичне поле " справедливість" в англійській мові. / Д. Байсан. - С .103-110
Бардакова, О. Дієслівні одиниці з першими наголошуваними відокремлюваними словотворчими компонентами в сучасній німецькій мові (на матеріалі медичної термінології). / О. Бардакова. - С .110-116
Благодарна, О. Конвенціональна метафоризація концепту робота у сучасному американському та британському художньому дискурсі. / О. Благодарна. - С .116-120
Бобков, В. Відтворення фразеології з метрологічною назвою мішок /worek/ bag у слов’янському і германському мовному просторі. / В. Бобков. - С .120-127
Бобкова, Т. Дистрибутивні ознаки лексем на поняття " кількість" в англійських і українських текстах офіційного стилю. / Т. Бобкова. - С .127-135
Бойчук, К. Мова газетних текстів як засіб впливу на читача. / К. Бойчук. - С .135-140
Бреник, І. Емотивна семантика та виділення ЛСП прикметників позитивної оцінки в англійській мові. / І. Бреник. - С .140-145
Вецкур, Т. Вербалізація культурних концептів у повчальному дискурсі. / Т. Вецкур. - С .158-165
Галай, Т. М. Експліцитні засоби вираження незгоди в англомовному художньому дискурсі. / Т.М. Галай, Ю.І. Гринда. - С .165-170
Гнатюк, А. Дослідження синонімічного ряду на позначення сумніву. / А. Гнатюк. - С .177-182
Горчак, О. Синтактико-стилістичні показники прагматичної спрямованості англомовної політичної риторики (на прикладі промов Маргарет Тетчер, Тоні Блера, Абрагама Лінкольна, Гордона Брауна, Нейла Армстронга та Нельсона Мандели). / О. Горчак. - С .182-187
Demjanjuk, O. Ausdrucksmittel fur das verbalisierte konzept "absage" im kommunikativ-pragmatischen aspekt. / O. Demjanjuk. - С .194-198
Derkacz-Padiasek, T. A survey of rival diminutive formations in Polish and Ukrainian. / T. Derkacz-Padiasek. - С .198-206
Dribniuk, V. English medical abbraviations. / V. Dribniuk. - С .206-210
Єрченко, П. Фразеологічна деривація як один з видів творення фразеологізмів (на матеріалі англійської мови). / П. Єрченко. - С .210-219
Замашна, С. Соціокультурний компонент лексики з запозиченням кольору. / С. Замашна. - С .219-223
Калиновська, І. Газетний заголовок як проблема перекладу (на прикладі іменникових фраз типу NNN). / І. Калиновська. - С .223-227
Ковальчук, Л. Контекстуальні фактори та їх реалізація в дискурсі. / Л. Ковальчук. - С .227-234
Кратюк, Ю. Стан досліджень південнопограничної діалектної польської мови. / Ю. Кратюк. - С .252-258
Кузнєцова, Д. Прецедентні феномени в номінаціях виразів обличчя. / Д. Кузнєцова. - С .258-263
Луговой, В. Имя собственное в составе фразеологических единиц французского и украинского языков. / В. Луговой. - С .263-269
Литвин, А. Семантика та функціонування англійських фразеологічних одиниць на запозичення поняття "удар " у спортивній грі волейбол. / А. Литвин. - С .269-273
Мокра, О. Лінгвістичні та когнітивні характеристики концепту добро в сучасній французькій мові. / О. Мокра. - С .294-298
Миклаш, Л. Таксономічні назви в англомовній дендрологічній терміносистемі. / Л. Миклаш. - С .298-305
Олексійчук, Ю. Семантичні особливості похідних форм лексем " blog" та "log" у сучасній англійській мові. / Ю. Олексійчук. - С .309-316
Попович, Т. Вплив комунікативних інтенцій на діалогічне мовлення / Т. Попович. - С .323-328
Розводовська, О. Способи морфологічного словотвору в сучасній англійській мові бізнесу / О. Розводовська. - С .328-333
Синдега, Р. Структурні особливості та функціонування термінів в англомовних текстах з проблем комп’ютерних наук та інформаційних технологій / Р. Синдега. - С .351-358
Совтис, Н. Запозичення з української мови в польській анімальній лексиці / Н. Совтис. - С .363-371
Степанов, А. Лексико-семантичні дивергенції і варіативність в терміносистемі латиноамериканських національних варіантів іспанської мови / А. Степанов. - С .376-384
Фенюк, Л. Способи вираження категорії заперечення у французькій мові / Л. Фенюк. - С .400-405
Фрідріх, А. Семантична інтерпретація фразеологічних одиниць сучасної англійської мови / А. Фрідріх. - С .405-409
Шапран, Н. Функціональні особливості компліментарних висловлень в англомовному дискурсі / Н. Шапран. - С .421-429
Бабієць, І. Montessori method in teaching foreign languages / І. Бабієць. - С .446-455
Білецька, С. Роль та місце читання у французькому навчально-методичному комплексі "connexions 2" / С. Білецька. - С .455-459
Боднар, Є. Соціально-психологічні особливості студентської молоді / Є. Боднар. - С .459-465
Гузій, Т. Використання інтерактивних технологій для розвитку професійного мовлення студентів у НВНЗ / Т. Гузій. - С .469-473
Засекіна, С. Використання ілюстративного матеріалу в навчальних словниках / С. Засекіна. - С .473-480
Ковальчук, І. Особливості розвитку та роль внутрішнього мовлення в процесі вивчення іноземної мови / І. Ковальчук. - С .480-486
Костюк, О. Вплив мови на навчально-виховний процес у релігійних освітніх закладах Волині (ХІХ - поч.ХХ ст.) / О. Костюк. - С .486-492
Кравець, О. Окремі аспекти навчання аудіюванню іноземною мовою. / О. Кравець. - С .492-497
Мазурок, О. Сугестивні технології викладання іноземних мов / О. Мазурок. - С .497-502
Перішко, І. Про професійну підготовку майбутніх учителів до роботи з обдарованими до вивчення іноземних мов школярами / І. Перішко. - С .508-513
Проценко, Н. Тестовий контроль та сучасні технології викладання іноземних мов / Н. Проценко. - С .516-523
Сяська, Н. Проблеми формування англомовної лексичної компетенції у студентів молодших курсів / Н. Сяська. - С .523-528
Шалова, Н. Distange education as a new method of theaching and intercultural communication / Н. Шалова. - С .528-535
Шмирова, О. Використання сучасних інформаційних технологій при викладанні іноземних мов / О. Шмирова. - С .535-542
Шуневич, Б. Методика комбінованого викладання іноземної мови у вищому навчальному закладі / Б. Шуневич. - С .542-549
Химай, Н. Оптимізація навчального процесу за допомогою сучасних технологій / Н. Химай. - С .549-553
Гринда, Ю. Ділове мовлення англійською мовою як невід’ємна складова навчання спеціалістів економічних спеціальностей / Ю. Гринда. - С .553-558
Іванів, О. З досвіду роботи з дистанційним курсом для ад’юнктів / О. Іванів. - С .558-562
Ливинець, М. До питання типології помилок у мовленні майбутніх учителів у парадигмі формування їх професійної та соціокультурної компетенції / М. Ливинець. - С .562-568
Стрельнікова, О. Інтерактивні методи викладення англійської мови на неспеціальних факультетах ВНЗ / О. Стрельнікова. - С .568-577
Сухомлин, Т. Психолого-педагогічні умови ефективного впровадження інформаційних технологій у професійну діяльність майбутнього вчителя іноземної мови / Т. Сухомлин. - С .577-582
Ваховська, Н. Есхатологія повороту (wende) в романі Т.Гетхе"nox". / Н. Ваховська. - С .582-588
Волкова, С. Особливості композиційної струкктури американської народної казки. / С. Волкова. - С .588-595
Волосюк, О. Феміністична завантаженість поетикальних засобів вираження метаморфози головної героїні у п’сі Бернанда Шоу " Пігмаліон". / О. Волосюк. - С .595-600
Гоца, Н. Проблематика прозових творів сучасних афро-американських письменниць (на прикладі романів Тоні Моррісон). / Н. Гоца. - С .600-608
Григоренко, О. Житлові мотиви: конфлікт навколо будинку в романі Е.Єлінек " Коханки". / О. Григоренко. - С .608-613
Зелінська, Л. Антиколоніальний дискурс і постколоніальна критика в контексті міжкультурної комунікації. / Л. Зелінська. - С .613-622
Колісник, В. Засоби виразності у романі Джин Сондерс "Дружини, подруги та кохані". / В. Колісник. - С .625-631
Лисенко, О. Образ "нової жінки" у трагедії Ж.Ануя "Медея". / О. Лисенко. - С .631-640
Місінькевич, О. Жіночі образи як уособлення краси і гармонії світу у поетичному мовленні неокласиків. / О. Місінькевич. - С .640-644
Морозова, І. Моана особистість жінки у драматургії вікторіанської доби. / І. Морозова. - С .644-649
Папушина, В. Зображення духовного світу творчої особистості в романі К.Рансмайра "Останній світ". / В. Папушина. - С .649-654
Проценко, О. Імплікативний простір поетичного тексту К.Сендберга "Prairie Waters by Night". / О. Проценко. - С .654-659
Cитник, О. Психологічна функція онейросфери у малій прозі В.Фолкнера та М.Хвильового. / О. Cитник. - С .659-666
Стороха, Б. Загальні принципи поетики конкретної поезії. / Б. Стороха. - С .666-674
ББК 81.2(4 Укр)

Свободных экз. нет

Найти похожие

2.
81.2(4 Укр)
Н34


    Шуневич, Б.
    Методика комбінованого викладання іноземної мови у вищому навчальному закладі [Текст] / Б. Шуневич // Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.11. - Острог, 2009. - С. 542-548
ББК 81.2(4 Укр)

Рубрики: Мова англійська--Методика викладання

фывфывфыв:
ГРАМАТИКА
Свободных экз. нет

Найти похожие

3.
81.2(4 Укр)
Н34


   
    Наукові записки. Серія "Філологічні науки ". В.128 [Текст]. - Кіровоград : [б. и.], 2014. - 604 с. - Б. ц.
    Содержание:
Кучинський, Б. Література доби раннього відродження в Англії / Б. Кучинський. - С .39-45
Бистров, Я. Модальні маркери у контексті теорії можливих світів біографічного наративу (на матеріалі англомовної художньої прози) / Я. Бистров. - С .45-50
Бойко, Я. Структурування авторської естетичної оцінки у поетично переосмислених концептуальних метафорах (на матеріалі лірики англійського романтизму) / Я. Бойко. - С .50-56
Вечірко, О. Жанр літературної утопії у контексті англійського відродження / О. Вечірко. - С .56-59
Гончарук, О. Методика комплексного дослідження англомовної байки у прагмастилістичному аспекті / О. Гончарук. - С .66-70
Довбня, І. Функції просторових номінацій в англійському та українському художніх текстах / І. Довбня. - С .75-79
Кочубей, В. Засоби вираження проблематичної модальності в англійському детективному романі / В. Кочубей. - С .98-102
Лапінська, О. Позитивний і негативний вплив новітніх англіцизмів на мову українського художнього тексту / О. Лапінська. - С .102-106
Мироненко, Т. Акцентуалізація характеру в англомовному тексті / Т. Мироненко. - С .114-118
Шевченко, М. Лексико-граматичні особливості в поетичних текстах англійських авторських і традиційних балад / М. Шевченко. - С .138-144
Дегтярьова, Є. Французький мінімалістичний роман кінця ХХ - початку XXI століть у руслі досліджень когнітивної поетики / Є. Дегтярьова. - С .149-151
Мамосюк, О. Темпоральність у наративній структурі художнього тексту (на матеріалі роману "Enfance" Н.Саррот) / О. Мамосюк. - С .160-164
Паров’як, І. Функції синтактико-стилістичних фігур в німецькому постмодерністському романі кінця XX - початку XXI століття / І. Паров’як. - С .170-173
Савіна, Ю. Валоративна інконгруентність як механізм створення комунізму (на матеріалі творів Джером К.Джерома і О.Генрі) / Ю. Савіна. - С .173-177
Ходос, І. Лексико-стилістичні особливості ідіодискурсу С.Фіцджеральда / І. Ходос. - С .182-187
Корнєва, Н. Особливості композиційної організації наукових текстів (на матеріалі українських та англійських наукових рецензій) / Н. Корнєва. - С .210-214
Короткова, Л. Англомовний парадокс як художній прийом приховування/розкриття істини / Л. Короткова. - С .204-210
Малиновська, І. Текстові репрезентації часопросторового холізму філософського твору (на матеріалі англомовного дискурсу) / І. Малиновська. - С .210-214
Миронова, Т. Інтертекстуальні та авторські смисли в англомовному біографічному творі В.Черчилля "Початок мого життя" / Т. Миронова. - С .220-225
Станіслав, О. Стилістична нейтральність синтаксичної сепаратизації (на матеріалі текстів публіцистичного стилю сучасної французької мови) / О. Станіслав. - С .225-230
Чернишова, І. Оцінка світу першої особи в англійському тексті біблії Короля Якова (семантичний аспект) / І. Чернишова. - С .239-243
Коломієць, О. Архітектонічна організація газетних синоптичних текстів в англійській та українській мовах / О. Коломієць. - С .247-251
Охріменко, О. Податковий закон німецького законодавства та його лінгвостилістичні характеристики / О. Охріменко. - С .259-263
Смаглий, В. Особенности темпоральной организации англоязычной молитвы / В. Смаглий. - С .266-269
Бігич, О. Електронні засоби навчання іноземних мов: аналітичний огляд вітчизняних науково-методичних досліджень / О. Бігич. - С .280-285
Борова, Т. Особливості застосування комп’ютерних технологій у процесі викладання іноземної мови студентам ВНЗ / Т. Борова. - С .285-291
Місечко, О. Готовність майбутніх учителів англійської мови до формування міжкультурної компетентності учнів: постановка проблеми / О. Місечко. - С .291-297
Черноватий, Л. Стратегії майбутніх перекладачів у застосуванні перекладацького скоропису в усному послідовному перекладі / Л. Черноватий. - С .297-302
Шуневич, Б. Сучасні навчальні матеріали з теорії і практики галузевого перекладу / Б. Шуневич. - С .307-311
Ананьян, Е. До проблеми доцільності використання автентичного тексту газетно-публіцистичного стилю в процесі опанування філологічною компетенцією майбутнім учителем іноземної мови / Е. Ананьян. - С .315-321
Бичок, А. Полікультурність навчання як життєва установка студентів США / А. Бичок. - С .325-328
Бреславець, Н. Развитие коммуникативных способностей при изучении иностранного языка в высшей школе / Н. Бреславець. - С .333-338
Голощук, С. Досвід підготовки навчальних матеріалів з англійської мови за професійним спрямуванням у віртуальному навчальному середовищі на базі "Moodle" / С. Голощук. - С .342-346
Дацків, О. Методичні рекомендації щодо формування вмінь говоріння у майбутніх учителів англійської мови засобами драматизації / О. Дацків. - С .350-355
Дем’яненко, О. Комунікативна спрямованість підготовки майбутнього вчителя іноземних мов до міжкультурного професійно-орієнтованого спілкування / О. Дем’яненко. - С .355-358
Долинський, Є. Інформаційно-комунікаційні технології як засіб вивчення іноземної мови майбутніми перекладачами / Є. Долинський. - С .366-371
Ірхіна, Ю. Використання прислів’їв та приказок у навчанні англійської інтонації / Ю. Ірхіна. - С .385-388
Каніболоцька, О. Особливості використання smart-дошки у процесі вивчення іноземної мови у вищій школі / О. Каніболоцька. - С .388-391
Кашуба, О. Засоби розвитку культури професійного спілкування майбутніх вчителів іноземних мов з інноваційністю мислення / О. Кашуба. - С .391-396
Коваленко, Г. Формування творчої компетентності майбутніх вчителів іноземної мови в процесі фахової підготовки / Г. Коваленко. - С .407-411
Кожедуб, Л. Особливості формування перекладацької компетенції студентів у галузі художнього перекладу / Л. Кожедуб. - С .411-415
Коржаневська, В. Критичне мислення як важливий чинник фахової підготовки вчителя іноземної мови / В. Коржаневська. - С .415-420
Костюченко, К. Групові форми організації інтерактивного навчання іноземної мови студентів у ВНЗ / К. Костюченко. - С .425-430
Лабенко, О. Застосування фрактальних систем у процесі вивчення англійської мови студентами немовних факультетів / О. Лабенко. - С .432-437
Левицька, Л. Герменевтика як методологічне підгрунтя формування професійної ідентичності майбутніх учителів іноземної мови / Л. Левицька. - С .441-445
Мацепура, Л. Особливості граматичних структур при вивченні англійської мови дітьми дошкільного віку та на початковому етапі навчання / Л. Мацепура. - С .449-455
Москаленко, О. Лінгвістична специфіка англійської мови ІСАО при формуванні умінь й навичок авіаційних фахівців / О. Москаленко. - С .4555-458
НікітІна, Н. Мовна особистість: методологічні підходи до фахової підготовки вчителя іноземної мови / Н. НікітІна. - С .458-462
Поліщук, Л. Формування основ перекладацької компетентності у майбутніх перекладачів на початковому етапі навчання / Л. Поліщук. - С .467-470
Рожкова, Н. Проектна методика як спосіб формування комунікативних вмінь у процесі вивчення іноземної мови / Н. Рожкова. - С .470-473
Рубан, Л. Педагогічна майстерність майбутнього вчителя іноземних мов у дискурсі поглядів американського педагога Джона Холта / Л. Рубан. - С .473-477
Сав’юк, А. Вивчення англійського словотворення - важливий когнітивний аспект у системі підготовки вчителів англійської мови / А. Сав’юк. - С .483-487
Смірнова, Л. Інтегрований підхід як необхідна складова організації процесу іншомовної освіти на немовних факультетах / Л. Смірнова. - С .490-493
Труханова, Т. Зміст кваліфікаційних завдань з методики викладання англійської мови / Т. Труханова. - С .493-499
Філіппова, Н. Деякі особливостіф навчання перекладу - проектна робота / Н. Філіппова. - С .499-502
Шевченко, І. Культура мовлення майбутніх вчителів англійської мови / І. Шевченко. - С .511-515
Щербина, С. Застосування проектного методу у викладанні іноземної мови у вищому навчальному закладі / С. Щербина. - С .519-522
Янісів, М. Художній твір як засіб формування англомовної дискусійної компетенції у студентів-філологів на старшому ступені навчання / М. Янісів. - С .522-527
Бірюкова, М. Парна робота як ефективна форма організації навчання студентів-перекладацьких спеціальностей / М. Бірюкова. - С .535-539
Луканська, Г. Використання інтерактивних методів навчання іноземної мови для формування професійної компетентності майбутніх перекладачів / Г. Луканська. - С .563-566
Микитка, І. Досвід використання інноваційних форм та методів у навчанні німецької мови студентів економічного профілю / І. Микитка. - С .570-574
Савенко, Т. Аудіотекст як джерело навчання говорінню студентів мовного факультету / Т. Савенко. - С .586-589
Стрельченко, О. Застосування інтерактивних технологій у формуванні комунікативної іншомовної компетентності студентів університетів / О. Стрельченко. - С .58-59
ББК 81.2(4 Укр)

Перейти к внешнему ресурсу https://www.cuspu.edu.ua/download/nz_2014_128.pdf

Найти похожие

4.


    Шуневич, Б.
    Віртуальна творча лабораторія викладача іноземної мови [Текст] / Б. Шуневич // Іноземні мови. - 2004. - №1. - С. 50-56

Рубрики: Мови іноземні--Методика викладання

фывфывфыв:
ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА
Свободных экз. нет

Найти похожие

5.
    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: І1/2004/1
   Журнал

Іноземні мови [Текстььь]. - Киiв : Ленвіт, 1994 - . - Выходит ежеквартально
2004г. № 1
Содержание:
Державний стандарт базової і повної середньої освіти ( іноземні мови ). - С.3-8
Ніколаєва, С. Державний стандарт середньої освіти з іноземної мови: окремі недоліки та шляхи їх усунення при укладанні нових програм / С. Ніколаєва; ЛитвинС., О. Мацнєва; О. Ханіна; Н. Золотаренко; Г. Барабанова; О. Рябоконь; В. Черниш. - С.8-10
Ніколаєва, С. Що і як слід оцінювати у відповідності до Державного стандарту середньої освіти ( іноземні мови ) / С. Ніколаєва ; ЛитвинС., О. Мацнєва; О. Ханіна; Н. Золотаренко; Г. Барабанова; О. Рябоконь; Т. Караєва. - С.10-15
ЛитвинС. Вправи для навчання аргументованого писемного висловлювання у старшій загальноосвітній школі / ЛитвинС. ; О. Ханіна; Н. Золотаренко; Г. Барабанова; О. Рябоконь; Т. Караєва; B. Dufeu. - С.15-21
фывфыв: письмо, зв'язне мовлення
Ханіна, О. Проблема тестування в сучасній методиці викладання іноземної мови / О. Ханіна ; Н. Золотаренко; Г. Барабанова; О. Рябоконь; Т. Караєва; B. Dufeu; Е. Паршикова. - С.21-25
Золотаренко, Н. Використання німецькомовного країнознавчого матеріалу в основній загальноосвітній школі / Н. Золотаренко ; Г. Барабанова; О. Рябоконь; Т. Караєва; B. Dufeu; Е. Паршикова; Л. Сажко. - С.25-29
фывфыв: лінгвокраїнознавство, німецька мова
Барабанова, Г. Когнітивно-комуникативна модель навчання професійно оріїнтованого читання іноземною мовою в немовному вузі / Г. Барабанова ; О. Рябоконь; Т. Караєва; B. Dufeu; Е. Паршикова; Л. Сажко; Б. Шуневич. - С.29-31
фывфыв: читання, професійна орієнтація, КОМУНИКАТИВНА МЕТОДИКА
Рябоконь, О. Концепція методичного забезпечення післядипломної іншомовної самопідготовки менеджерів із зовнішньоекономічних зв'язків / О. Рябоконь ; Т. Караєва; B. Dufeu; Е. Паршикова; Л. Сажко; Б. Шуневич; Н. Жук, В. Жук. - С.31-36
фывфыв: внз, методмка, післядипломна освіта
Караєва, Т. Ставлення викладачів і студентів до автономії у процесі навчання англійської мови / Т. Караєва ; B. Dufeu; Е. Паршикова; Л. Сажко; Б. Шуневич; Н. Жук, В. Жук; Лю Заідонова. - С.36-38
фывфыв: самостійна робота
Dufeu, B. Britta and Rolf or the Unfaitful Mirror / B. Dufeu ; Е. Паршикова; Л. Сажко; Б. Шуневич; Н. Жук, В. Жук; Лю Заідонова; Н. Бражник. - С.39-41
фывфыв: зарубіжна методика
Паршикова, Е. Принципы отбора и организации материала для обучения иностранному языку в начальной школе / Е. Паршикова ; Л. Сажко; Б. Шуневич; Н. Жук, В. Жук; Лю Заідонова; Н. Бражник; Ю. Пономарьова. - С.41-47
фывфыв: для найменших, на початковому етапі
Сажко, Л. Німецький алфавіт у віршах / Л. Сажко ; Б. Шуневич; Н. Жук, В. Жук; Лю Заідонова; Н. Бражник; Ю. Пономарьова. - С.47-50
фывфыв: вірші, німецька мова, для найменших
Шуневич, Б. Віртуальна творча лабораторія викладача іноземної мови / Б. Шуневич ; Н. Жук, В. Жук; Лю Заідонова; Н. Бражник; Ю. Пономарьова. - С.50-56
Жук, Н. Цікава граматика англійської мови / Н. Жук ; Лю Заідонова; Н. Бражник; Ю. Пономарьова. - С.56-58
фывфыв: ГРАМАТИКА
Заідонова, Лю. Тема " Music "на уроці англійської мови / Лю Заідонова ; Н. Бражник; Ю. Пономарьова. - С.58-62
фывфыв: музика
Чи любиите ви французьку мову так, як люблю її я ?. - С.62-64
Бражник, Н. Un problema " eterno " / Н. Бражник ; Ю. Пономарьова. - С.64-65
фывфыв: іспанська мова
Черниш, В. My Exciting Voyage in Discovering the United Europe / В. Черниш. - С.65-67
фывфыв: Єврорада, об'єднена Європа, країнознавство
Пономарьова, Ю. Introduction to Japan: Geography / Ю. Пономарьова. - С.68-72
фывфыв: Японія , країнознавство, географія
Нет сведений об экземплярах
Найти похожие
Перейти к описаниям статей