Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Статті з періодичних видань та збірок іноземними мовами- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (55)Статті з періодичних видань та збірок (551)Документи про Рівненщину (65)Книги іноземними мовами (2)Рівненщина: Минуле і сьогодення (2)Історична Волинь (5)Газета “Червоний прапор” (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=оцінювання<.>)
Общее количество найденных документов : 155
Показаны документы с 1 по 20
Сигли бібліотек за посиланням
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.
74.261.7
А-724


   
    Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів [Текстььь] : наук.-метод. вид. / Ред. О.Тищенко. - Рівне : Перспектива, 2004. - 388 c. - (Майстерня інновацій). - 15.00 р.
    Содержание:
Клепко, С. Інноваційні ідеї демократизації та менеджменту школи / С. Клепко. - С .16-32
Громовий, В. Як управляти шкільною освітою?(Американський досвід на тлі українських освітніх реалій) / В. Громовий. - С .32-45
Желюк, О. "Україна-США: паралелі освіти" / О. Желюк. - С .46-59
Середяк, Л. Використання інтерактивних технологій в управлінській діяльності. / Л. Середяк, О. Янушевич. - С .60-67
Ростоцька, М. До питання громадянської освіти в сучасній школі / М. Ростоцька. - С .68-77
Пометун, О. Інтерактивні технології навчання- реальний шлях до оновлення української школи. / О. Пометун. - С .78-77
Крутоус, В. Інтерактивний тренінг для вчителів:Створюємо демократичне середовище уроку. / В. Крутоус. - С .88-93
Козак, Л. Рейтингове оцінювання діяльності шкіл протягом навчального року / Л. Козак, о. Копанська. - С .94 -103
Демчук, О. Благодійні фонди - запорука прозорого використання неурядових коштів у державних закладах освіти. / О. Демчук. - С .104-109
Гонорська, А. Використання закордонного досвіду в адміністративно - фінансовому управлінні школою. / А. Гонорська, О. Франчук. - С .110 - 117
Жук, М. Використання сучасних технологій - створення нових можливостей розвитку післядипломної освіти. / М. Жук. - С .118 - 125
Шиян, О. Проблеми організації громадської освіти в школах нового типу. / О. Шиян. - С .126 - 130
Пометун, О. До питання досвіду впровадження інтерактивних технологій / О. Пометун. - С .132 - 135
Балаба, Л. Природа - очима душі / Л. Балаба. - С .136 - 141
Віллер, І. Щоб шкільний твір не був тягарем / І. Віллер. - С .142 - 149
Голуб, Т. Прагнення реалізувати себе / Т. Голуб. - С .150 - 155
Куриш, С. Комунікативний підхід у викладанні іноземної мови. / С. Куриш. - С .156 - 163
Люта, Л. Навчання письму як методична проблема. / Л. Люта, Т. Каша. - С .164 - 169
Саверська-Лихошва, В. Через науково-дослідницьке проектування до особистісно-орієнтованого навчання. / В. Саверська-Лихошва. - С .170-177
Скавронський, П. Інтегровані уроки географії й англійської мови / П. Скавронський. - С .178-185
Франчук, О. Розвиток критичного мислення на уроках англійської мови через знайомство з історією та культурою / О. Франчук. - С .186-195
Середяк, Л. Інтеграція ідей громадянської освіти у викладанні суспільних дисциплін. / Л. Середяк, А. Ковтонюк. - С .196-202
Зіннуров, Є. Робота над проектами у викладанніанглійської мови. / Є. Зіннуров. - С .202-213
Сеньковська, Г. Метод проектів на уроках громадянської освіти. / Г. Сеньковська. - С .214-217
Ремех, Т. Практичне право.Нові підходи до викладання права в середній школі. / Т. Ремех. - С .218-227
Полуботько, О. Як використовувати газетні статті під час застосування інтерактивного методу роботи"АЖУРНА ПИЛКА" у вивченні іноземних мов. / О. Полуботько. - С .228-233
Тарасова, О. Використання методу критичного мислення на уроках англійської мови. / О. Тарасова. - С .234-241
Костюк, І. Закордонний досвід як стимул до змін у викладанні та вивченні шкільної історії в Україні. / І. Костюк. - С .242-249
Войтенко, О. Сучасні підходи у викладанні історії. / О. Войтенко. - С .250-259
Ратушняк, С. Деякі аспекти шляху виховання громадянина. / С. Ратушняк. - С .260-262
Морзе, Н. Метод навчальних проектів. / Н. Морзе. - С .264-267
Мурзаков, С. Країна мрії: симуляційна гра чи підготовка до життя. / С. Мурзаков. - С .268-282
Буко, С. Американські підходи в гуманітарній галузі на приладі створення освітнього центру. / С. Буко. - С .282-293
Оратовський, Т. Урядуй собі сам- урятуй себе сам! / Т. Оратовський, В. Шторлін. - С .294-297
Педан-Слєпухіна, О. Інтернет-сторінка-інформаційне поле місцевої громади. / О. Педан-Слєпухіна. - С .298-301
Панченков, А. Молодь обирає дію- нова форма громадянського виховання учнів. / А. Панченков. - С .302-309
Шашура, Л. Волонтерство- невід'ємна складова виховної роботи в сучасній школі. / Л. Шашура. - С .310-323
Жадько, О. Волонтерство-шлях до громадського суспільства. / О. Жадько. - С .324-329
Саєнко, С. Дитячі громадські організації як елемент громадянської освіти. / С. Саєнко. - С .330-333
Тищенко, О. Дебати: інтерактивний спосіб мислення. / О. Тищенко. - С .334-341
Вукіна, Н. Від учнівського самоврядування до самоврядування вчителів і батьків. / Н. Вукіна. - С .342-349
Шкарупа, О. Впровадження методу складання проектів у навчально-виховному процесі сільської школи. / О. Шкарупа. - С .350-357
Цимбал, О. Учнівські проекти, спрямовані на реалізацію права дитини на вільне висловлювання. / О. Цимбал. - С .358-363
Лаворік, Т. Від програм партнерів до інтеграції курсу громадянської освіти. / Т. Лаворік, О. Кукла. - С .364-373
Пащук, В. Осмислення ролі гендерної освіти. / В. Пащук. - С .374-379
Дементієвська, Н. Чотири "родзинки"освітянського досвіду. / Н. Дементієвська. - С .380-385
УДК
ББК 74.261.7

Рубрики: Інтерактивні технології

Аннотация: 10
Экземпляры всего: 2
ВІЛ (1), ЧЗ (1)
Свободны: ВІЛ (1), ЧЗ (1)

Найти похожие

2.
74.261.7
А-724


    Козак, Л.
    Рейтингове оцінювання діяльності шкіл протягом навчального року [Текстььь] / Л. Козак // Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів : Наук.-метод. вид. / Ред. О.Тищенко. - Рівне : Перспектива, 2004. - С. 94 -103 . - ISBN 966-7643-43-3
ББК 74.261.7

Рубрики: Мова англійська--Оцінювання рейтингове

   США--Україна
фывфывфыв:
Інновації
Доп.точки доступа:
Копанська, о.

Экземпляры всего: 2
ВІЛ (1), ЧЗ (1)
Свободны: ВІЛ (1), ЧЗ (1)

Найти похожие

3.
81.2(3)-9
Ш12


   
    Шляхи підвищення ефективності та якості уроку іноземної мови [Текст]. - [Б. м. : б. и.]. - Б. ц.
    Содержание:
Підвищення результативності навчання шляхом організації ефективної взаємодії вчителя та учнів на уроці . - С .5-38
Підвищення ефективності навчання іноземної мови за допомогою мультимедійної презентації. . - С .38-52
Підвищення ефективності навчання шляхом створення європейського мовного портфоліо як засобу демонстрування та оцінювання рівня навчальних досягнень школярів. . - С .54-72
Підвищення ефективності навчання школярів шляхом оволодіння лінгвокраєзнавчим матеріалом. . - С .75-83
Підвищення ефективності навчання засобами впровадження проектної технології. . - С .89-110
ББК 81.2(3)-9

Свободных экз. нет

Найти похожие

4.
74.261.7Англ
К144


   
    Підвищення ефективності навчання шляхом створення європейського мовного портфоліо як засобу демонстрування та оцінювання рівня навчальних досягнень школярів. [Текст] // Казачінер О. Шляхи підвищення ефективності та якості уроку іноземної мови. / О. Казачінер; О. Казачінер . - Харків : Основа, 2012. - С. 54-74
ББК 74.261.7Англ

Рубрики: Мови іноземні--Методика викладання

фывфывфыв:
ПОРТФОЛІО МОВНИЙ ЄВРОПЕЙСЬКИЙ

Найти похожие

5.
81.2(3)-9
Т29


   
    Тези доповідей XI наукової конференції ’’Каразінські читання:Людина. Мова. Комунікація’’ [Текст]. - Харків : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. , 2012. - 326 с. - Б. ц.
    Содержание:
Адаменко, М. Характер перекладацьких трансформацій у передачі поетичної своєрідності американської поезії українською мовою. / М. Адаменко. - С .3-4
Androsyuk, G. Legal analysis: legal brief. / G. Androsyuk. - С .4-6
Apтеменко, Ю. Щодо семантичного статусу англійських імплікативних дієслів на зразок ’’try’’. / Ю. Apтеменко. - С .6-8
Архипова, Е. Роль самооценки в формировании профессионально коммуникативной и социокультурной компетенции студентов-экономистов в процессе изучения английского языка. / Е. Архипова. - С .8-9
Архипова, Є. Інноваційні технології викладання іноземної мови в немовних вузах (робота з текстами професійної тематики). / Архипова Є. ; Архипова Є. . - С .9-11
Атанасова, М. Metaplan als eine moderationsmethode im deutschunterricht. / М. Атанасова. - С .11-12
Бабарикіна, Т. Кінесичні засоби в англомовному авторитарному дискурсі. / Т. Бабарикіна. - С .12-14
Бабенко, М. Лінгвальні особливості створення композиційно-мовленнєвої форми "опис" у творах саги "Сутінки" Стефані Муйєр. / М. Бабенко. - С .14-16
Бабич, Е. Вербальные реакции адресата на неискренние речевые акты в немецкоязычном дискурсе. / Е. Бабич. - С .16-18
Байбакова, І. Комунікативний підхід у контексті сучасних і традийійних методик вивчення іноземної мови. / І. Байбакова. - С .19-21
Балоцька, Л. Іноземна мова за професійним спрямуванням мотиваційні аспекти. / Л. Балоцька. - С .21-23
Балацька, О. Специфіка негативної оцінки у критичних зауваженнях англомовного наукового дискурсу. / О. Балацька. - С .23-24
Барташова, Г. Гендер як фактор впливу на невербальну поведінку авторитарних комунікатів. / Г. Барташова. - С .24-26
Бевз, Н. Интелектуальная коммуникация при переводе философских текстов в Украине. / Н. Бевз. - С .26-28
Безуглая, Л. Виды когерентности поэтического текста. / Л. Безуглая. - С .28-30
Белогуб, А. Концепт свобода в тополексике межнационального социума. / А. Белогуб. - С .30-31
Беспала, Л. Особливості формування ключових концептів карибської англомовної картини світу. / Л. Беспала. - С .31-33
Бєлозьорова, О. "Вертиголов та інші політичні тварини. Антологія німецької літератури 90-х років ХХ ст." / О. Бєлозьорова. - С .33-34
Білаш, О. Принципи фоносемантики як окремого мовознавчого напрямку. / О. Білаш. - С .34-36
Богуславська, Л. Особливості відтворення в перекладеному тексті омонімів як засобу мовної гри. / Л. Богуславська. - С .36-38
Бойко, Л. Особливості перекладу англомовної наукової літератури. / Л. Бойко. - С .38-40
Бойко, Ю. Загальні характеристики PR-дискурсу. / Ю. Бойко. - С .40-41
Булгакова, М. Типи індикаторів імплікатів у поетичному дискурсі. / М. Булгакова. - С .41-43
Бурка, Н. Синтагматика первинних фонологічних одиниць у кінакемній теорії. / Н. Бурка. - С .43-44
Бучіна, К. Засоби вираження образності в текстах німецькомовних фольклорних бувальщин. / К. Бучіна. - С .44-46
Валюкевич, Т. Имя концепта внешность в английской языковой картине мира. / Т. Валюкевич. - С .46-48
Ваховська, О. Историческое развитие концепта этики: грех в англоязычном дискурсе. / О. Ваховська. - С .48-49
Весна, М. Сучасні посібники в світлі зіставного вивчення мов. / М. Весна. - С .49-51
Волощук, І. Проблеми перекладу рекламних текстів. / І. Волощук. - С .51-53
Воробьева, И. Дискурсивные характеристики внутренней речи. / И. Воробьева. - С .53-54
Вороніна, К. Мовна антологія як когнітивний механізм утворення лексичного нонсенсу. / К. Вороніна. - С .54-56
Галіка, О. Вияви вербальної агресії в заголовках англомовних газет та її вплив на адресата. / О. Галіка. - С .56-58
Ганичева, Т. Роль преподавателя в формировании переводческих навыков и умений. / Т. Ганичева. - С .58-59
Глотова, А. Использование метода анализа конкретных ситуаций "Case Study" в профессионально-ориентированном обучении иностранному языку студентов технических специальностей. / А. Глотова. - С .59-61
Говоруха, Н. Структурные типы тавтологических высказываний. / Н. Говоруха. - С .61-63
Гончарова, В. Феномен третьей культуры в иноязычном образовании: презумпция стереотипа. / В. Гончарова. - С .63-64
Грабовська, І. Верифікативні питальні речення. / І. Грабовська. - С .64-66
Григоренко, В. Скандинавський вплив на становлення герундія в англійській мові. / В. Григоренко. - С .66-67
Гриняк, О. Категорія імпліцитності у стилістичних засобах вираження. / О. Гриняк. - С .67-69
Грудогло, Л. Методы и приемы проблемного обучения иностранному языку. / Л. Грудогло. - С .69-71
Гусєва, Г. Стратегії емотивного впливу в комічному дискурсі мовної особистості дитини. / Г. Гусєва. - С .71-72
Гусєва, П. "Немовні" факультети: нові завдання навчання і вивчення іноземних мов. / П. Гусєва. - С .72-74
Давыдова, Т. Имплицитная оценка в речевых актах немецкоязычного диалогического дискурса. / Т. Давыдова. - С .74-76
Дегтярьов, Д. Силабіка інформаційного повідомлення англомовних засобів масової комунікації. / Д. Дегтярьов. - С .76-77
Домброван, Т. Синтаксическая деривация с позиций лингвосинергетики. / Т. Домброван. - С .77-79
Дорогих, Р. Організація групової взаємодії у педагогічному процесі. / Р. Дорогих. - С .79-81
Дубцова, О. Вербальні та невербальні маркери комунікативної невдачі. / О. Дубцова. - С .81-82
Дудоладова, О. Культорологічний підхід до активізації читацької діяльності студентів-філологів. / О. Дудоладова. - С .82-84
Еременко, А. Концептуализация в политических речах Барака Обамы. / А. Еременко. - С .84-86
Ємельянова, О. Стратегія маніпуляції дискурсу фінансового прогнозу. / О. Ємельянова. - С .86-88
Ємець, О. Особливості використання тропеїчних прийомів перекладу художніх творів. / О. Ємець. - С .88-89
Жосан, Д. Трудности обучения монологической речи студентов технических вузов. / Д. Жосан. - С .89-91
Завгородний, С. Понятийные, образные и ценностные особенности лингвокультурного концепта chess/шахматы в английском языке. / С. Завгородний. - С .91-93
Займак, Т. Индикаторы лексико-структурных пресуппозиций. / Т. Займак. - С .93-94
Захарова, Н. Проблеми формування понятійно-категорійного апарату дискурсної текстолінгвістики. / Н. Захарова. - С .94-96
Зинченко, Н. Writing for special purposes. / Н. Зинченко. - С .96-97
Змиева, И. Концепт рождество в американской лингвокультуре. / И. Змиева. - С .97-99
Зоз, О. Developing phonetic competence. / О. Зоз. - С .99-101
Subkowa, M. Organisatorische fahigkeiten - der bestandteil des erfolgs der zukunftigen berufstatigkeit eines ingenieurs. / M. Subkowa. - С .101-102
Иванига, А. Работа с темой "этика в деловом общении" по английскому языку со студентами-экономистами. / А. Иванига. - С .102-104
Ікалюк, Л. Засоби вираження ексламаторності у британському художньому дискурсі. / Л. Ікалюк. - С .104-105
Ікалюк, Л. Аналітичні маркери порівняння у британському художньому дискурсі. / Л. Ікалюк. - С .105-107
Істоміна, Н. Автентичність аудіотекстів як критерій відбору навчального матеріалу для навчання майбутніх учителів аудіювання англомовних лекцій. / Н. Істоміна. - С .107-108
Каллен, Ю. Ситуації митного дискурсу. / Ю. Каллен. - С .108-110
Кальниченко, О. "Тарас Бульба" в українських шатах: проблеми відбору варіантів тексту для перекладу і вибору стратегій перекладу. / О. Кальниченко. - С .110-112
Калюжная, А. Концепт-сценарий тайна в классическом детективе. / А. Калюжная. - С .112-113
Каравашкин, В. Каузальность и композитная деривация в немецком языке. / В. Каравашкин. - С .113-115
Карамишева, Р. Моделі адресанта та адресата мовленнєвого жанру "повідомлення про стихійні лиха" на україномовних та англомовних інтернет-сайтах. / Р. Карамишева. - С .115-117
Карпусенко, Н. Лексичні засоби виразності в німецькомовних науково-лінгвістичних текстах. / Н. Карпусенко. - С .117-118
Каустов, А. Категорія комунікативної ситуації-онтологічне підгрунтя та міждисциплінарна рецепція. / А. Каустов. - С .118-120
Kysilyova, O. Jugendsprachforschung in deuttschland. / O. Kysilyova. - С .120-122
Кистол, Л. Некоторые психологические особенности педагогического сотрудничества при обучении иностранному языку. / Л. Кистол. - С .122-124
Кімакович, М. Процес формування лексичної компетенції при вивченні іноземної мови в технічному вузі. / М. Кімакович. - С .124-125
Коваленко, Р. Вербалізація концепту war в англійській мові. / Р. Коваленко. - С .125-126
Козлова, М. Гендерне питання у соціокультурному підході до перекладу у XVIII-XIX ст. / М. Козлова. - С .126-128
Kozlova, T. Imagicand diagrammatic icons: applications in proto-language. / T. Kozlova. - С .128-130
Колесник, K. До питання про формування умінь прфесійного спілкування іноземною мовою у майбутніх менеджерів. / K. Колесник. - С .130-131
Кононенко, Є. Образно-ценностная составляющая концепта семья. / Є. Кононенко. - С .131-133
Кононова, О. Структура й семантика фразеологізмів: синхронічний та діахронічний аспекти. / О. Кононова. - С .133-134
Консевич, М. Мовленнєва поведінка чоловіків і жінок у мультисторонній інтеракції: структурний аспект. / М. Консевич. - С .134-136
Коробова, Ю. Вміння дидактичного мовлення вчителя англійської мови на різних ступенях навчання. / Ю. Коробова. - С .136-138
Котлярова, Г. Роль алгоритмів у навчанні студентів ІV курсу укладнення соціокультурних коментарів як засобів адаптації автентичних англомовних текстів. / Г. Котлярова. - С .138-140
Котов, М. Полікультурна дискурсивна особистість у ситуації мовного нерозуміння. / М. Котов. - С .140-141
Кошелева, И. Общие характеристики модальных глаголов в китайском языке. / И. Кошелева. - С .141-143
Криворучко, С. Об особенностях реализации метакоммуникативного речевого акта контактива. / С. Криворучко. - С .143-145
Кропивка, А. Синтаксические структуры несобственно-прямой речи. / А. Кропивка. - С .145-146
Кузенна, Н. Моделі комунікативної ситуації. / Н. Кузенна. - С .146-148
Кузьмина, В. Обучение академическому реферированию студентов старших курсов языковых вузов. / В. Кузьмина. - С .148-150
Кушнэрова, О. Еволюція понять "свідомість" та ''мислення". / О. Кушнэрова. - С .150-152
Лабінська, Б. Міжкультурний підхід під час навчання іноземних мов на західноукраїнських землях (1918-1939). / Б. Лабінська. - С .152-153
Лєбєдєва, Т. Професійний сленг поліцейських Німеччини. / Т. Лєбєдєва. - С .157-159
Лисичкіна, І. Імідж сил охорони правопорядку: стратегії вербалізації (на матеріалі англомовного та україномовного мас-медіа дискурсу). / І. Лисичкіна. - С .159-160
Лисичкіна, О. Прагматика логіко-аргументативної взаємодії комунікантів в контексті англомовних ділових переговорів. / О. Лисичкіна. - С .160-162
Малишенко, А. Слоган як компонент рекламного дискурсу. / А. Малишенко. - С .172-174
Моисейкина, И. Проективные умения в профессиограме учителя английского языка. / И. Моисейкина. - С .184-186
Molchanskaya, O. Using Graphic Organizers to Increase efl Learners’ Reading Comprehension. / O. Molchanskaya. - С .187-188
Mysak, I. Developing EFL Students’ Summarizing Skills. / I. Mysak. - С .192-193
Невська, Ю. Вираження логічної необхідності у сам. / Ю. Невська. - С .196-197
Ольховська, А. Відбір та організація текстового матеріалу для формування навичок передачі імплікатур означеності в усному перекладі з аркуша. / А. Ольховська. - С .202-205
Оніщенко, Н. Етнонім як складова фразеологізму та ептоніму. / Н. Оніщенко. - С .205-206
Осяшина, О. Системность в организации содержания обучения иностранному языку. / О. Осяшина. - С .207-208
Павлова, Л. Лингвистические ресурсы оформления персонального политического сайта. / Л. Павлова. - С .208-209
Панченко, І. Імпліцитне вираження адресної референції у сучасному німецькомовному дискурсі. / І. Панченко. - С .210-211
Піхтовнікова, Л. Німецькомовна притча як дискурс. / Л. Піхтовнікова. - С .216-217
Присяжнюк, Ю. Плеоназми в англомовному дискурсі. / Ю. Присяжнюк. - С .224-226
Potolya, V. Goals and Techniques for Teaching speaking. / V. Potolya. - С .226-227
Рижа, Т. Переклад текстів як форма домашньої роботи студентів немовних ВНЗ. / Т. Рижа. - С .238-239
Романова, Н. Емотивні іменники давньоверхньонімецького періоду: словотвірний аспект. / Н. Романова. - С .241-242
Романченко, І. Іллокутивні особливості імпліцитних мовленнєвих актів, реалізованих дискримінацими висловленнями в сучасній німецькомовній пресі. / І. Романченко. - С .243-244
Рябих, Л. Інтерактивність англомовного академічного спілкування. / Л. Рябих. - С .248-250
Serdiuk, V. Aspects of Role Behaviour. / V. Serdiuk. - С .256-258
Сольська, Т. Поняття та статус національних різновидів німецької мови Німеччини, Австрії, та Швейцарії. / Т. Сольська. - С .269-270
Тверитнева, Л. О десемантизации слов с широким значением в речи. / Л. Тверитнева. - С .274-276
Тимошенкова, Т. Стилистико-коннотативный потенциал грамматических окказионализмов в современном английском языке. / Т. Тимошенкова. - С .276-277
Тупахіна, О. Лінгвокогнітивні засади семантичної деривації неологізмів. / О. Тупахіна. - С .281-282
Ткаченко, А. Типы комических высказываний немецкоязычного диалогического дискурса. / А. Ткаченко. - С .279-280
Українська, О. Формування методичних умінь учителя іноземної мови з оцінювання рівня навчальних досягнень учнів. / О. Українська. - С .284-285
Хорунжа, Л. Методичні аспекти використання тренінгів під час викладання англійської мови у ВНЗ. / Л. Хорунжа. - С .289-290
Elorya, E. Purposeful Reading in Teaching a Foreign Language. / E. Elorya. - С .285-287
Шарова, К. Аудіокнига як допоміжний засіб навчання читанню. / К. Шарова. - С .293-295
Scharonova, O. Stehende nominoverbale komplexe (sNVK) im phraseologishen paradigma. / O. Scharonova. - С .297-298
Шульга, С. Особливості утворення неологізмів в англійській мові та їх переклад українською. / С. Шульга. - С .302-303
Яценко, И. Креативные видиотехнологии на занятиях по иностранному языку. / И. Яценко. - С .304-305
Яценко, П. Номінативна організація сурядно-підрядного поліному сучасної німецької мови. / П. Яценко. - С .305-306
ББК 81.2(3)-9

Свободных экз. нет

Найти похожие

6.
81.2(4 Укр)
Н34


   
    Наукові записки. Серія "Філологічна ". В30 [Текст]. - Острог : [б. и.], 2012. - 311 с. - Б. ц.
    Содержание:
Боштан, А. Методика побудови функціонально-семантичного поля атрибутивності в художньому стилі сучасної німецької мови. / А. Боштан. - С .8-11
Букреева, Л. Особенности эксплуатации художественного концепта "Gedachtnis" в романах Г.Грасса. / Л. Букреева. - С .11-14
Глущук-Олея, Г. Методика дослідження способів вираження каузативності в сучасній іспанській мові. / Г Глущук-Олея. - С .17-20
Гонта, І. Композита-метафора в англійській та українській мовах. / І Гонта. - С .20-23
Іщенко, Н . Семантичні зв'язки в системі однокореневих утворень у сучасній німецькій мові. / Н Іщенко. - С .27-31
Колісник, М. Північно-східний діалект англійської мови як один з територіальних діалектів Великобританії. / М Колісник. - С .34-38
Коляда, Е. Фразеологічні одиниці сучасної англійської мови на позначення мисленнєвого процесу розуміння. / Е Коляда. - С .38-41
Котвицька, В. Специфіка функціонування деяких англіцизмів у сучасній німецькій мові (на матеріалі німецькомовної преси). / В Котвицька. - С .41-44
Красікова, М. Семантичні групи похідних віддієслівних іменників у сучасній англійській мові. / М Красікова. - С .44-47
Криворучко, Т. Причини виникнення інфінітивних конструкцій в англійській мові. / Т Криворучко. - С .47-50
Мар'юк, О. Екстралінгвістичні фактори формування німецької юридичної терміносистеми в діахронії. / О Мар'юк. - С .57-62
Миськів, В. Поняття граматичної інтенференції у процесі вивчення англійської мови як другої іноземної. / В Миськів. - С .65-68
Мозгова, Я. Парцеляція як явище експресивного синтаксису (на матеріалі німецьких репортажів). / Я Мозгова. - С .68-72
Поздняков, О. Німецька субкультурна лексика: структурно-семантична характеристика. / О Поздняков. - С .74-77
Полховська, М. Нестандартне розташування конституентів екзистенційного речення в ранньоновоанглійській мові. / М Полховська. - С .77-81
Путіліна, О. Історичні чинники становлення граматичного ладу сучасної англійської мови в зіставленні з українською. / О Путіліна. - С .85-88
Сердюк, Н. Парантетичні конструкції в сучасному англійському художньому творі. / Н Сердюк. - С .92-96
Сидорович, Л. Причини та процес граматикалізації неозначеного артикля. / Л Сидорович. - С .96-100
Четова, Н. Лексико-семантичне поле "уявне"в циклі про Середзем’я Дж.Р.Р.Толкіна / Н Четова. - С .100-104
Вдовенко, Т. Картина мира различных персонажей в англоязычной художественной прозе. / Т Вдовенко. - С .114-117
Гарлицька, Т. Формування творчих здібностей студентів під час інтерпретації англомовного художнього тексту. / Т Гарлицька. - С .117-121
Ковалевська, Т. Алітерація та асонанс в сучасному художньому англомовному тексті. / Т Ковалевська. - С .128-131
Крижановська, В. "Пуантованість" як стильова риса та основна ознака новелістичної композиції (на матеріалі німецькомовної новели). / В Крижановська. - С .134-137
Лисецька, А. Експлікація макроконцепту "субкультура" в німецькомовному дискурсі. / А Лисецька. - С .148-151
Солтис, М. Текстотвірні властивості скорочень у німецькому газетному тексті. / М Солтис. - С .165-169
Турчин, В. Стилістичні пласти лексики у романах Е.М.Ремарк "Три товариші" та "Ніч в Лісабоні". / В Турчин. - С .169-171
Шевцова, О. Лексичні трансформації при еквівалентному перекладі конвенції з англійської та французької мов українською. / О Шевцова. - С .175-179
Башук, Н. Міжкультурний підхід при вивченні іноземної мови. / Н Башук. - С .181-184
Заблоцька, Л. Методи застосування інноваційних технологій у процесі навчання англійської мови професійного спрямування майбутніх фахівців туристичної галузі. / Л Заблоцька. - С .200-202
Матвійчук, І. Використання країнознавчих матеріалів для розвитку соціокультурної компетенції учнів на уроках іноземної мови. / І Матвійчук. - С .210-214
Редько, В. Засоби реалізації діалогу культур у змісті шкільних підручників з іноземних мов. / В Редько. - С .219-225
Сліпецька, В. Вербалізація негативних емоцій у пареміях (на матеріалі української, російської, англійської та німецької лінгвокультур). / В Сліпецька. - С .225-228
Гладка, О. Використання технології критичного читання на заняттях з іноземної мови. / О Гладка. - С .239-242
Солощенко, В. Критерії оцінювання іншомовної компетентності іноземних студентів у Німеччині за вимогою іспитів (DSN, TestDaf): порівняльний аналіз. / В Солощенко. - С .253-258
Хоменко, Т. Професійна творчість викладачів іноземних мов - як фактор успішності майбутніх економістів. / Т Хоменко. - С .261-264
Виселко, А. Шляхи впровадження іншомовного занурення у навчання англійської мови для професійних цілей. / А Виселко. - С .267-271
Сімкова, І. Сучасні підходи до підготовки майбутніх перекладачів до англомовного науково-технічного перекладу. / І. Сімкова; Сімкова І ; Сімкова І . - С .285-288
Сурженко, О. Введение методов кооперативов обучения на фронтальном занятии по немецкому языку. / О Сурженко. - С .288-291
Шемуда, М. Особлиості формування граматичних навичок говоріння англійською мовою на основі принципу наочності. / М Шемуда. - С .291-294
Рогач, О. Лінгво-культурологічні особливості вербалізації поняття Talking в англійській мові в аспекті політичної коректності. / О Рогач. - С .300-303
Станіслав, О. Пунктуаційна крапка: нові тенденції уживання (на матеріалі сучасної французької мови). / О Станіслав. - С .303-305
ББК 81.2(4 Укр)

Перейти к внешнему ресурсу https://lingvj.oa.edu.ua/%E2%84%96-302012

Найти похожие

7.
81.2(4 Укр)
Н34


    Солощенко, В.
    Критерії оцінювання іншомовної компетентності іноземних студентів у Німеччині за вимогою іспитів (DSN, TestDaf): порівняльний аналіз. [Текст] / В Солощенко // Наукові записки. Серія "Філологічна ". В30. - Острог, 2012. - С. 253-258
ББК 81.2(4 Укр)

Рубрики: Мова німецька--Методика викладання

фывфывфыв:
КОМПЕТЕНЦІЯ

Найти похожие

8.
81.2(4 Укр)/Н34-728694

   
    Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.119 [Текст]. - Кіровоград : [б. и.], 2013. - 492 с. - Б. ц.
    Содержание:
Білоус, О. Сучасні ресурси для вивчення іноземної мови / О. Білоус. - С .13-17
Бондаренко, К. Явище енантіосемії в українському й англійському субстандарті / К. Бондаренко. - С .35-38
Жукова, Н. Лінгвосоціокультурна ситуація в Австралії кінця XVIII - середини XIX століть / Н. Жукова. - С .51-58
Пиц, Т. До проблеми посередництва польської мови у запозиченні німецьких слів українською мовою / Т. Пиц. - С .63-68
Снісаренко, Я. Запозичення в складі суспільно-політичної лексики на прикладі української та англійської мов / Я. Снісаренко. - С .68-71
Тагільцева, Я. Запозичення в аграрній лексиці сучасної англійської мови / Я. Тагільцева. - С .71-75
Черниш, Л. Роль німецькомовної лексики у формуванні львівської гвари / Л. Черниш. - С .80-83
Котвицька, В. До проблеми вивчення німецько-англійського мовного контакту та вживання англіцизмів у німецькій мові / В. Котвицька. - С .88-91
Кромбет, О. Здобутки видатних письменників, поетів і друкарів доби відродження у процесі унормування орфографічної системи французької мови / О. Кромбет. - С .118-122
Поліщук, А. Варіювання американських дифтонгів у власних назвах (на матеріалі лексикографічних джерел) / А. Поліщук. - С .122-127
Хоменко, Т. Зміни пунктуації німецької мови в світлі новітньої реформи орфографії / Т. Хоменко. - С .127-131
Амбразевич, О. Методические особенности австралийского варианта английского языка / О. Амбразевич. - С .134-138
Березіна, Ю. Розвиток задньоязикових зімкнених приголосних k, g у давньоверхньонімецькій мові / Ю. Березіна. - С .138-141
Верещак, Ю. Методика дослідження варіювання голосних у фонемних структурах слів (на матеріалі британської та австралійської вимовних норм) / Ю. Верещак. - С .141-146
Кириченко, А. Методика дослідження комунікативного аспекту вимовного акценту в англомовному авіаційному радіотелефонному дискурсі / А. Кириченко. - С .151-155
Комар, Л. Французькі запозичення в аспекті американської вимовної норми / Л. Комар. - С .155-159
Мусієнко, Ю. Методика виявлення когнітивних і прагматичних ознак просодичного оформлення англійських притч / Ю. Мусієнко. - С .159-164
Самковська, А. Методика експериментально-фонетичного дослідження (на матеріалі усних реалізацій впевненого мовлення в англомовному політичному дискурсі) / А. Самковська. - С .164-168
Хомицька, І. Фоностатистичні особливості мовної картини світу в поемі Дж.Г.Байрона "Корсар" / І. Хомицька. - С .177-181
Хоміцька, М. Методологічні положення експериментального вивчення просодичного оформлення комунікативної стратегії ухилення в англомовному телеінтерв’ю / М. Хоміцька. - С .181-186
Бігич, О. Освітні комп’ютерні технології у фаховій підготовці вчителів іноземних мов / О. Бігич. - С .192-196
Борова, Т. Роль комунікації у процесі навчання англійської мови на засадах адаптованого управління / Т. Борова. - С .196-201
Черноватий, Л. Проблеми формування предметного та термінологічного компонентів фахової компетентності майбутнього перекладача / Л. Черноватий. - С .222- 228
Алексєєва, М. Підготовка студентів до процесу МКК за допомогою іноземної мови / М. Алексєєва. - С .232-238
Анісімова, А. Реалізація принципу комунікативно-когнітивної спрямованості навчання в процесі формування граматичних навичок говоріння німецькою мовою як другою іноземною у майбутніх перекладачів / А. Анісімова. - С .238-242
Барташова, Г. Використання інноваційних технологій як засіб покращення якості професійної підготовки студентів / Г. Барташова. - С .242-245
Васильєва, Є. Навчання майбутніх філологів написання доповіді з професійних питань англійською мовою / Є. Васильєва. - С .253-256
Дацків, О. Модель процесу навчання говоріння майбутніх учителів англійської мови засобами драматизації / О. Дацків. - С .270-274
Дем’яненко, О. Кроскультурний підхід під час підготовки сучасного вчителя іноземних мов у політкультурному освітньому середовищі / О. Дем’яненко. - С .281-284
Дерба, С. Основні етапи роботи іноземних студентів над українською лексикою / С. Дерба. - С .284-287
Дзюбишина, Н. Вивчення іноземних мов у європейських освітніх системах / Н. Дзюбишина. - С .287-290
Зубрик, А. Використання новітніх методів та форм роботи при фаховій підготовці сучасного вчителя іноземних мов / А. Зубрик. - С .294-299
Калиняк, Б. Наукові терміни як один з засобів формування фахівця з цілісним світоглядом при вивченні іноземної мови за професійним спрямуванням / Б. Калиняк. - С .299-302
Костюченко, К. Особливості комунікативно-орієнтованого підходу до вивчення іноземної мови студентів немовних факультетів / К. Костюченко. - С .306-310
Кочубей, В. Сучасні підходи до навчання англійської вимови / В. Кочубей. - С .310-314
Лабенко, О. Вивчення іноземної мови в Україні: глобальний аспект / О. Лабенко. - С .323-331
Лаврієнко, Т. Формування духовно зрілої особистості у контексті вивчення іноземної мови / Т. Лаврієнко. - С .331-334
Лівицька, І. Альтернативне оцінювання vs традиційне: формування іншомовної комунікативної компетенції на початковому етапі навчання іноземної мови у ВНЗ / І. Лівицька. - С .334-337
Мороз, Т. Загальнокультурна компетентність як складова фахової підготовки сучасного вчителя іноземних мов / Т. Мороз. - С .337-341
Моторнюк, Т. Використання сучасних освітніх технологій у процесі викладання англійської мови студентам ВНЗ / Т. Моторнюк. - С .341-345
Навольська, Г. Формування лінгвістичної ерудиції у студентів факультетів іноземних мов при вивченні латинської мови / Г. Навольська. - С .348-351
Плавуцька, О. Розвиток духовності майбутнього вчителя іноземної мови на практичних заняттях / О. Плавуцька. - С .356-359
Рожкова, Н. Метод апроксимації як один із засобів подолання труднощів у процесі вивчення англійської мови на немовних факультетах / Н. Рожкова. - С .364-367
Романна, Р. Використання засобів інформаційних технологій при вивченні іноземної мови / Р. Романна. - С .367-372
Романенко, О. Іноземна фахова мова - важлива сфера професійної діяльності (на матеріалі німецької мови) / О. Романенко. - С .372-377
Семен, Г. Значення спецкурсу "Робота з дитячою книгою на уроці англійської мови у початковій школі" у фаховій підготовці вчителів початкових класів / Г. Семен. - С .377-380
Смірнова, Л. Переклад як важлива складова навчання іноземної мови на немовних факультетах / Л. Смірнова. - С .380-383
Сокол, Г. Формуванняпрофесійно-комунікативної компетенції іноземною мовою як фактор підвищення якості освіти / Г. Сокол. - С .383-386
Токарєва, Т. Дискусія як засіб підвищення рівня іншомовної комуніктивної компетенції при підготовці майбутніх учителів німецької мови / Т. Токарєва. - С .386-392
Труханова, Т. Комплексна система оцінювання з дисциплни "методика викладання англійської мови в середніх навчальних закладах" / Т. Труханова. - С .392-401
ББК '81.2(4 Укр)

Перейти к внешнему ресурсу https://www.cuspu.edu.ua/download/nz_2013_119.pdf

Найти похожие

9.
81.2(4 Укр)
Н34


    Лівицька, І.
    Альтернативне оцінювання vs традиційне: формування іншомовної комунікативної компетенції на початковому етапі навчання іноземної мови у ВНЗ [Текст] / І. Лівицька // Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.119. - Кіровоград, 2013. - С. 334-337
ББК 81.2(4 Укр)

Рубрики: Мови іноземні--Методика викладання

фывфывфыв:
Портфоліо мовний

Найти похожие

10.
'81.2(4 Укр)
Н34


    Труханова, Т.
    Комплексна система оцінювання з дисциплни "методика викладання англійської мови в середніх навчальних закладах" [Текст] / Т. Труханова // Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.119. - Кіровоград, 2013. - С. 392-401
ББК '81.2(4 Укр)

Рубрики: Мова англійська--Методика викладання

фывфывфыв:
Контроль модульний

Найти похожие

11.
81.2(4 Укр)
Н34


   
    Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.104 (2) [Текст]. - Кіровоград : [б. и.], 2012. - 512 с. - Б. ц.
    Содержание:
Баракатова, Н. Українсько-польська міжмовна омонімія службових частин мови / Н. Баракатова. - С .11-14
Білецька, І. Двомовна освіта у середніх навчальних закладах США: історія становлення / І. Білецька. - С .14 -18
Шнуровська, Л. Іншомовна компетенція й комунікація білінгва / Л. Шнуровська. - С .31-34
Закреницька, Л. Способи запозичення іншомовних фахових номінативних одиниць в англійській християнсько-богословській терміносистемі / Л. Закреницька. - С .34-38
Девіцька, А. Специфіка словацько-англійського білінгвізму у поліетнічному просторі Словаччини / А. Девіцька. - С .41-45
Ібрагімова, С. Міжваріантні запозичення англійської мови сфери сучасних технологій / С. Ібрагімова. - С .45-49
Луговська, І. Ознаки латинських запозичень у німецькій мові / І. Луговська. - С .57-62
Онуфрієва, Ю. Англіцизми в німецькій мові: етапи використання / Ю. Онуфрієва. - С .66-71
Петровська, Ю. Соціолінгвістичні особливості у мовленні носіїв іспанської мови на території північного сходу США / Ю. Петровська. - С .71-76
Ермакова, В. Стереотипизированное предсчтавление оппозиции "свой-чужой"в русской и английской паремических картинах мира / В. Ермакова. - С .117-120
Семенчук, А. Англомовна актуалізація підслоту ареал фреймової структури концепту тероризм / А. Семенчук. - С .159-164
Бенькевич, Г. Культуротворчий вимір латинських висловів / Г. Бенькевич. - С .182-188
Гущина, С. Значення ментальності для формування мовної картини світу: компаративний аналіз української та англійської мов / С. Гущина. - С .201-204
Д’яконова, О. Концептуалізація горя в німецькій та українській романтичній ліриці у світлі міфолого-релігійних уявлень / О. Д’яконова. - С .209-213
Калініченко, В. Польова стратифікація вербалізованих концептів "успіх" і "success" (на матеріалі сучасної української та американської художньої літератури). / В. Калініченко. - С .220-227
Кирилюк, С. Дієслівна парадигма номінативного поля концепту дорога (на матеріалі народних казок) / С. Кирилюк. - С .232-236
Лащук, О. Лексичні вербалізатори бінарного концепту "distanz" у німецькій мові / О. Лащук. - С .244-248
Милик, О. Мовна репрезентація концепту "любов" у пізньолатинському романі / О. Милик. - С .248-252
Ніколаєва, Т. Лінгвокогнітивні особливості британських традиційних міфологем "Winter of Discontent" та "Falklands War" / Т. Ніколаєва. - С .259-262
Сушкевич, О. Методика дослідження аксіологічної модальності (на матеріалі інтерв’ю англійською та українською мовами) / О. Сушкевич. - С .282-287
Щербина, С. Концепти success failure в асоціативно-оразній системі англомовних паремійних одиниць / С. Щербина. - С .294-298
Бельмаз, Я. Роль дисципліни "Історія англійської мови" у підготовці майбутніх учителів англійської мови / Я. Бельмаз. - С .306-309
Гришкова, Л. Професійна підготовка майбутнього вчителя іноземної мови в контексті модернізації педагогічної освіти / Л. Гришкова. - С .309-314
Литвиненко, Н. Психолінгвістичний аспект вивчення мовних понять / Н. Литвиненко. - С .314-318
Морська, Л. Психолінгвістичний та інтерактивний підходи до визначення сутності іншомовної стратегічної компетенції / Л. Морська. - С .318-326
Бичок, А. Міжкультурна комунікативна компетентність як інтегративна характеристика професійної компетентності фахівця зовнішньоекономічної діяльності / А. Бичок. - С .335-339
Буткова, Г. Наукові підходи щодо визначення сутності комунікативної майбутнього вчителя - філолога / Г. Буткова. - С .344-347
Гладка, О. Використання технології розвитку критичного мислення як умова формування творчої компетентності майбутнії учителів іноземної мови / О. Гладка. - С .347-350
Дакаленко, О. Адаптований момент самонавчання німецькій мові студентів-спортсменів під час тренування / О. Дакаленко. - С .354-357
Дмітренко, І. Шляхи удосконалення методичної підготовки майбутніх вчителів інозмної мови початкової школи / І. Дмітренко. - С .364-368
Зінукова, Н. Шляхи удосконаленя професійної підготовки усних перекладачів у вищому навчальному закладі / Н. Зінукова. - С .368-372
Кашуба, О. Культура професійного спілкування у фаховій підготовці вчителя іноземних мов / О. Кашуба. - С .372-377
Кеба, Т. Соціокультурний компонент в процесі формування комунікативної компетенції при вивченні іноземної мови / Т. Кеба. - С .377-380
Ковальчук, В. Використання віртуального навчального середовища moodele для створення електронного курсу-практикуму з іноземної мови за фаховим спрямуванням / В. Ковальчук. - С .380-388
Костюченко, К. Інтерактивні методи як засіб формування критичного мислення студентів на заняттях з англійської мови / К. Костюченко. - С .388-392
Лабенко, О. Проблема особистісно орієнтованого підходу у навчанні англійської мови на немовних факультетах / О. Лабенко. - С .392-397
Ліштаба, Т. Формування мовної культури майбутнього спеціаліста-перекладача / Т. Ліштаба. - С .397-402
Ріжняк, О. Тестування як один із засобів оцінювання знань студентів з курсу "латинська мова" / О. Ріжняк. - С .402-406
Рибінська, Ю. Методи активізації творчої діяльності студентів факультетів іноземних мов / Ю. Рибінська. - С .406-410
Стрельченко, Л. Інтерактивні технології у формуванні комунікативної компетенції студентів мовних факультетів / Л. Стрельченко. - С .416-420
Токарєва, Т. Деякі аспекти навчання читання у підготовці майбутніх вчителів німецької мови / Т. Токарєва. - С .420-426
Труханова, Т. Підходи у навчанні діалогічного мовлення / Т. Труханова. - С .426-431
Черньонков, Я. Науково-дослідна робота майбутніх учителів іноземних мов у процесі індивідуалізації їхньої професійної підготовки / Я. Черньонков. - С .431-436
Ягеніч, Л. Навчання усного іншомовного мовлення студентів немовних ВНЗ / Л. Ягеніч. - С .436-440
Володько, А. Етапи формування соціокультурної компетенції майбутніх перкладачів на основі контрастивного аналізу української та німецької культур / А. Володько. - С .440-443
Воронкова, Н. Формування міжкультурної компетенції особистості в процесі навчання іноземної мови / Н. Воронкова. - С .443-448
Данукало, Н. Реалізація проблемного методу навчання через модель "мозкового штурму" при вивченні іноземних мов / Н. Данукало. - С .448-452
Джагарян, Ю. Інтерактивні методи навчання іноземній мові: Case Study. Переваги та недоліки / Ю. Джагарян. - С .452-455
Когут, Т. Шляхи оптимізації навчання іноземних мов в неспеціальних вищих навчальниз закладах за умов кредитно-модульної системи:отиваційний аспект / Т. Когут. - С .459-463
Кочергина, Л. Гуманитарный аспект изучения иностранного языка в неязыковом вузе / Л. Кочергина. - С .463-467
Кравчук, Л. Професійна підготовка вчителів іноземних мов у другій половині ХХст / Л. Кравчук. - С .467-474
Лубянова, О. Формування іншомовної соціокультурної компетенції у студентів із вадами слуху в ВНЗ / О. Лубянова. - С .474-478
Луканська, Г. Основні шляхи вдосконалення практичних навиків усного перекладу / Г. Луканська. - С .478-481
Мальцева, И. Метод проэктов как синтез профессиональной и языковой подготовки студентов-социологов / И. Мальцева
ББК 81.2(4 Укр)

Перейти к внешнему ресурсу https://www.cuspu.edu.ua/download/nz_2012_104_2.pdf

Найти похожие

12.
81.2(4 Укр)
Н34


    Ріжняк, О.
    Тестування як один із засобів оцінювання знань студентів з курсу "латинська мова" [Текст] / О. Ріжняк // Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.104 (2). - Кіровоград, 2012. - С. 402-406
ББК 81.2(4 Укр)

Рубрики: Мова латинська

фывфывфыв:
Вимірювання освітні

Найти похожие

13.
81.2(4 Укр)
Н34


    Сазанович, Л.
    Досвід використання автентичних підручників з мови спеціальності у медичному вузі [Текст] / Л. Сазанович // Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.42 : Збірник наукових праць. - Острог, 2014. - С. 298-301
ББК 81.2(4 Укр)

Рубрики: Мова англійська

фывфывфыв:
Критерії оцінювання CEFR

Найти похожие

14.
74.261.7Англ
D-685


   
    Assessing students' progress [Текстььь] // Donna Sylvie. Teach Business English : A comprehensive introduction to Business English / Donna Sylvie; Sylvie Donna. - New York : Cambridge University Press, 2006. - P293-317 . - ISBN 0-521-58557-0
ББК 74.261.7Англ

Рубрики: Мова англійська--Методика викладання

фывфывфыв:
тест успішності періодичний -- оцінка портфоліо -- тест підсумковий -- оцінювання зовнішнє
Экземпляры всего: 1
ВІЛ (1)
Свободны: ВІЛ (1)

Найти похожие

15.
74.261.7Англ
D-685


   
    Evaluating courses [Текстььь] // Donna Sylvie. Teach Business English : A comprehensive introduction to Business English / Donna Sylvie; Sylvie Donna. - New York : Cambridge University Press, 2006. - P322-326 . - ISBN 0-521-58557-0
ББК 74.261.7Англ

Рубрики: Мова англійська--Методика викладання

фывфывфыв:
оцінювання знань
Экземпляры всего: 1
ВІЛ (1)
Свободны: ВІЛ (1)

Найти похожие

16.
74.261.7Англ
V-149


   
    Observation, assessment and records [Текстььь] // Vale D. Teaching Children English : A Training Course for Teachers of English to Children / D. Vale, A. Feunteum; D.Vale , A.Feunteum. - 2nd ed. - Cambridge : Cambridge University Press, 2003. - P119-126 . - ISBN 0-521-42235-3
ББК 74.261.7Англ

Рубрики: Мова англійська--Методика викладання

фывфывфыв:
оцінювання класу -- дослідження навчальне
Доп.точки доступа:
Feunteum A.

Экземпляры всего: 1
ВІЛ (1)
Свободны: ВІЛ (1)

Найти похожие

17.
81.2(3-Англ)92
H-996


   
    Feedback and assessment [Текстььь] // Hyland Ken. English for Academic Purposes : An advanced vesource book / Hyland Ken; Ken Hyland. - London, NY : Routledge, 2008. - P99-106
ББК 81.2(3-Англ)92

Рубрики: Мова англійська--Граматика

фывфывфыв:
оцінювання знань -- методика
Экземпляры всего: 1
ВІЛ (1)
Свободны: ВІЛ (1)

Найти похожие

18.
81.2(3=Англ)-9
W-187


   
    Classroom observation: Recalling and analysing the data [Текстььь] // Wallace M. Training Foreign Language Teachers : A Reflective Approach / M.Wallace. - Cambridge : Cambridge University Press, 2004. - P60-86 . - ISBN 0-521-35654-7
ББК 81.2(3=Англ)-9

Рубрики: Мова англійська--Методика викладання

фывфывфыв:
методи оцінювання професійності -- діяльність викладацька
Экземпляры всего: 1
ВІЛ (1)
Свободны: ВІЛ (1)

Найти похожие

19.
81.2(3=Англ)-9
W-187


   
    Assessment in teacher experience [Текстььь] // Wallace M. Training Foreign Language Teachers : A Reflective Approach / M.Wallace. - Cambridge : Cambridge University Press, 2004. - P126-140 . - ISBN 0-521-35654-7
ББК 81.2(3=Англ)-9

Рубрики: Мова англійська--Методика викладання

фывфывфыв:
оцінювання
Экземпляры всего: 1
ВІЛ (1)
Свободны: ВІЛ (1)

Найти похожие

20.
81.2(3=Англ)-9
W-187


   
    Course design and assessment: Checklist and case study [Текстььь] // Wallace M. Training Foreign Language Teachers : A Reflective Approach / M.Wallace. - Cambridge : Cambridge University Press, 2004. - P141-165 . - ISBN 0-521-35654-7
ББК 81.2(3=Англ)-9

Рубрики: Мова англійська--Методика викладання

фывфывфыв:
планування курсу -- методологія навчання -- оцінювання курсу
Экземпляры всего: 1
ВІЛ (1)
Свободны: ВІЛ (1)

Найти похожие

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120