Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Статті з періодичних видань та збірок іноземними мовами- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (162)Статті з періодичних видань та збірок (1144)Документи на електронних носіях (2)Документи про Рівненщину (409)Книги іноземними мовами (3)Бібліотека творів авторів Рівненщини (2)Рівненщина: Минуле і сьогодення (70)Історична Волинь (73)Газета “Червоний прапор” (553)Каталог періодичних видань РОУНБ (1945-) (1)Зведений каталог назв періодики бібліотек області (3)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=ДОСВІД<.>)
Общее количество найденных документов : 67
Показаны документы с 1 по 20
Сигли бібліотек за посиланням
 1-20    21-40   41-60   61-67 
1.
74.261.7
А-724


   
    Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів [Текстььь] : наук.-метод. вид. / Ред. О.Тищенко. - Рівне : Перспектива, 2004. - 388 c. - (Майстерня інновацій). - 15.00 р.
    Содержание:
Клепко, С. Інноваційні ідеї демократизації та менеджменту школи / С. Клепко. - С .16-32
Громовий, В. Як управляти шкільною освітою?(Американський досвід на тлі українських освітніх реалій) / В. Громовий. - С .32-45
Желюк, О. "Україна-США: паралелі освіти" / О. Желюк. - С .46-59
Середяк, Л. Використання інтерактивних технологій в управлінській діяльності. / Л. Середяк, О. Янушевич. - С .60-67
Ростоцька, М. До питання громадянської освіти в сучасній школі / М. Ростоцька. - С .68-77
Пометун, О. Інтерактивні технології навчання- реальний шлях до оновлення української школи. / О. Пометун. - С .78-77
Крутоус, В. Інтерактивний тренінг для вчителів:Створюємо демократичне середовище уроку. / В. Крутоус. - С .88-93
Козак, Л. Рейтингове оцінювання діяльності шкіл протягом навчального року / Л. Козак, о. Копанська. - С .94 -103
Демчук, О. Благодійні фонди - запорука прозорого використання неурядових коштів у державних закладах освіти. / О. Демчук. - С .104-109
Гонорська, А. Використання закордонного досвіду в адміністративно - фінансовому управлінні школою. / А. Гонорська, О. Франчук. - С .110 - 117
Жук, М. Використання сучасних технологій - створення нових можливостей розвитку післядипломної освіти. / М. Жук. - С .118 - 125
Шиян, О. Проблеми організації громадської освіти в школах нового типу. / О. Шиян. - С .126 - 130
Пометун, О. До питання досвіду впровадження інтерактивних технологій / О. Пометун. - С .132 - 135
Балаба, Л. Природа - очима душі / Л. Балаба. - С .136 - 141
Віллер, І. Щоб шкільний твір не був тягарем / І. Віллер. - С .142 - 149
Голуб, Т. Прагнення реалізувати себе / Т. Голуб. - С .150 - 155
Куриш, С. Комунікативний підхід у викладанні іноземної мови. / С. Куриш. - С .156 - 163
Люта, Л. Навчання письму як методична проблема. / Л. Люта, Т. Каша. - С .164 - 169
Саверська-Лихошва, В. Через науково-дослідницьке проектування до особистісно-орієнтованого навчання. / В. Саверська-Лихошва. - С .170-177
Скавронський, П. Інтегровані уроки географії й англійської мови / П. Скавронський. - С .178-185
Франчук, О. Розвиток критичного мислення на уроках англійської мови через знайомство з історією та культурою / О. Франчук. - С .186-195
Середяк, Л. Інтеграція ідей громадянської освіти у викладанні суспільних дисциплін. / Л. Середяк, А. Ковтонюк. - С .196-202
Зіннуров, Є. Робота над проектами у викладанніанглійської мови. / Є. Зіннуров. - С .202-213
Сеньковська, Г. Метод проектів на уроках громадянської освіти. / Г. Сеньковська. - С .214-217
Ремех, Т. Практичне право.Нові підходи до викладання права в середній школі. / Т. Ремех. - С .218-227
Полуботько, О. Як використовувати газетні статті під час застосування інтерактивного методу роботи"АЖУРНА ПИЛКА" у вивченні іноземних мов. / О. Полуботько. - С .228-233
Тарасова, О. Використання методу критичного мислення на уроках англійської мови. / О. Тарасова. - С .234-241
Костюк, І. Закордонний досвід як стимул до змін у викладанні та вивченні шкільної історії в Україні. / І. Костюк. - С .242-249
Войтенко, О. Сучасні підходи у викладанні історії. / О. Войтенко. - С .250-259
Ратушняк, С. Деякі аспекти шляху виховання громадянина. / С. Ратушняк. - С .260-262
Морзе, Н. Метод навчальних проектів. / Н. Морзе. - С .264-267
Мурзаков, С. Країна мрії: симуляційна гра чи підготовка до життя. / С. Мурзаков. - С .268-282
Буко, С. Американські підходи в гуманітарній галузі на приладі створення освітнього центру. / С. Буко. - С .282-293
Оратовський, Т. Урядуй собі сам- урятуй себе сам! / Т. Оратовський, В. Шторлін. - С .294-297
Педан-Слєпухіна, О. Інтернет-сторінка-інформаційне поле місцевої громади. / О. Педан-Слєпухіна. - С .298-301
Панченков, А. Молодь обирає дію- нова форма громадянського виховання учнів. / А. Панченков. - С .302-309
Шашура, Л. Волонтерство- невід'ємна складова виховної роботи в сучасній школі. / Л. Шашура. - С .310-323
Жадько, О. Волонтерство-шлях до громадського суспільства. / О. Жадько. - С .324-329
Саєнко, С. Дитячі громадські організації як елемент громадянської освіти. / С. Саєнко. - С .330-333
Тищенко, О. Дебати: інтерактивний спосіб мислення. / О. Тищенко. - С .334-341
Вукіна, Н. Від учнівського самоврядування до самоврядування вчителів і батьків. / Н. Вукіна. - С .342-349
Шкарупа, О. Впровадження методу складання проектів у навчально-виховному процесі сільської школи. / О. Шкарупа. - С .350-357
Цимбал, О. Учнівські проекти, спрямовані на реалізацію права дитини на вільне висловлювання. / О. Цимбал. - С .358-363
Лаворік, Т. Від програм партнерів до інтеграції курсу громадянської освіти. / Т. Лаворік, О. Кукла. - С .364-373
Пащук, В. Осмислення ролі гендерної освіти. / В. Пащук. - С .374-379
Дементієвська, Н. Чотири "родзинки"освітянського досвіду. / Н. Дементієвська. - С .380-385
УДК
ББК 74.261.7

Рубрики: Інтерактивні технології

Аннотация: 10
Экземпляры всего: 2
ВІЛ (1), ЧЗ (1)
Свободны: ВІЛ (1), ЧЗ (1)

Найти похожие

2.
74.261.7
А-724


    Громовий, В.
    Як управляти шкільною освітою?(Американський досвід на тлі українських освітніх реалій) [Текстььь] / В. Громовий // Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів : Наук.-метод. вид. / Ред. О.Тищенко. - Рівне : Перспектива, 2004. - С. 32-45 . - ISBN 966-7643-43-3
ББК 74.261.7

Рубрики: Освіта

   Америка Україна
фывфывфыв:
Інновації
Экземпляры всего: 2
ВІЛ (1), ЧЗ (1)
Свободны: ВІЛ (1), ЧЗ (1)

Найти похожие

3.
14
А-724


    Костюк, І.
    Закордонний досвід як стимул до змін у викладанні та вивченні шкільної історії в Україні [Текстььь] / І. Костюк // Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів : Наук.-метод. вид. / Ред. О.Тищенко. - Рівне : Перспектива, 2004. - С. 242-249 . - ISBN 966-7643-43-3
УДК
ББК 74.261.7

Рубрики: Мови іноземні

   Україна
фывфывфыв:
Методика зарубіжна
Экземпляры всего: 2
ВІЛ (1), ЧЗ (1)
Свободны: ВІЛ (1), ЧЗ (1)

Найти похожие

4.
74.261.7Англ
В44


   
    Використання західного досвіду у шкільній освіті України. [Текстььь] : 1997-2001. - Київ : Абрис, 2002. - 181 С. - 15 грн.
    Содержание:
Ковтонюк, А. Про самоврядування та його місце у громадянській освіті. / А. Ковтонюк. - 5-8 с.
Поздняков, В. На шляху від громадянського виховання і освіти до новоєвропейського громадянського суспільства / В. Поздняков, А. Ковтонюк. - С .8-11
Медреш, Є. Освіта для демократії. / Є. Медреш. - 11-14 с
Оратовський, Т. Громадянська освіта та педагогіка толерантності. / Т. Оратовський, В. Шторлін. - 15-18 с
Руденко, Л. Початковій ланці-окремий суспільствознавчий курс / Л Руденко. - С .18-22
Горячев, В. Практичні шляхи та перспективи розвитку громадянської освіти в школі / В Горячев. - С .22-24
Горячов, В. Інформаційно-методичні матеріали з питань інтеграції елементів громадянської освіти в навчально-виховний процес закладів освіти / В Горячов. - С .24-26
Горячов, В. Програма інтегрованого курсу "Основи громадянської освіти для учнів 10-12 класів" / В Горячов. - С .26-27
Лаворик, Т. Досвід навчання з громадянської освіти / Т Лаворик. - С .27-42
Довга, н. Громадянська освіта через активні форми і методи навчання на уроках правознавства / н Довга. - С .42-52
Цуркан, Л. Проблеми та перспективи розвитку української школи / Л Цуркан. - С .53-54
Прокопишин, О. З досвіду впровадження громадсько державного управління школою / О Прокопишин. - С .54-55
Ананьєва, Н. В На шляху реформ та інновацій / Н.В Ананьєва. - С .55-58
Шиян, О. Організація життєдіяльності ліцею,інновації в управлінні та самоврядуванні / О Шиян. - С .58-60
Пукас, І. Через вивчення мов і культур-до культури миру,злагоди,співпраці / І Пукас. - С .60-62
Франчук, О. Організація позакласної роботи,як складової навчально-виховного процесу,спрямованого на особистісний розвиток учня в контексті"полілогу культур" / О Франчук. - С .63-71
Сагайдак, З. Від спільної мови-до міцної дружби та творчого співробітництва / З Сагайдак. - С .72-74
Якушев, І. Групи співробітництва. Опис досвіду / І. Якушев. - С .75-78
Куриш, С. Спільне навчання / С. Куриш. - С .78-82
Куриш, С. Громадянська освіта на уроках гуманітарного напрямку / С. Куриш. - С .82-84
Денисюк, Л. Елементи громадянської освіти на уроках англійської мови / Л Денисюк. - С .85-88
Павлюк, Л. Навчання англійської мови і соціального партнерства засобами рольової гри / Л Павлюк. - С .89-92
Клименко, Л. Виховуємо свідомого громадянина на уроках англійської мови / Л Клименко. - С .93-98
Свердлова, І. Робота над темою "Human Rights" на заняттях з англійської мови / І Свердлова. - С .98-100
Безрука, Л. "Навчаючи граматики англійської мови, виховую особистість / Л Безрука. - С .100-106
Самойлюкевич, І. Громадянознавство на уроках англійської мови: навчання через взаємодію / І Самойлюкевич, Л Забелло. - С .106-109
Шевчук, Г. Розвиток критичного мислення на матеріалі громадянської освіти / Г Шевчук. - С .110-113
Шатрова, Ж. Впровадження курсу "Practical Englih" на уроках іноземної мови / Ж Шатрова. - С .113-119
Навроцька, Є. Деякі аспекти методики викладання громадянської освіти в школах США / Є Навроцька. - С .119-121
Пометун, о. Як виникають та впливають на життя людей стереотипи? / о Пометун. - С .121-126
Попадюк, К. Становлення громадянської освіти в Україні. Погляд на проблему / К Попадюк. - С .127-128
Зінуров, Е. Спогади про участь у програмі / Е Зінуров. - С .129
Зіннуров, Е. Американські студії: відкриваємо Америку / Е Зіннуров. - С .129-163
Голубкова, Н. США: вчора і сьогодні / Н Голубкова, Т Герман. - С .163-165
Навроцька, Є. Індивідуальність у всьому / Є Навроцька. - С .165-167
Нечаєва, Н. Розробка уроку: президентські вибори / Н Нечаєва. - С .168-174
Матвієць, О. Спасибі тобі Америко! / О Матвієць. - С .174-180
ББК 74.261.7Англ

Рубрики: мова англійська--методика викладання

Свободных экз. нет

Найти похожие


5.
74.261.7Англ
В44


    Лаворик, Т.
    Досвід навчання з громадянської освіти [Текстььь] / Т. Лаворик // Використання західного досвіду у шкільній освіті України. : 1997-2001. - Київ : Абрис, 2002. - С. 27-42
ББК 74.261.7Англ

Рубрики: Освіта громадянська--Методика викладання

фывфывфыв:
СЦЕНАРІЙ
Свободных экз. нет

Найти похожие

6.
4И(09)
П957


   
    Питання романо-германської філології та методики викладання іноземних мов. В 2. [Текст] : республіканський науково-методичний збірник. - Київ : Радянська школа, 1975. - 187с. - 0руб.66коп.
    Содержание:
Харенко, М. Ф. До питання про взаємодію запозиченого та одвічно англійського лексичних елементів. / М. Ф. Харенко. - С.3-8
Лихошерст, Н. І Деякі особливості вживання артикля з компонентами субстантивних словосполучень з прийменником of / Н.І Лихошерст. - С .C8
Філановський, Г. Д. Розміщення фразеологічних одиниць у коротких словниках англійської мови. / Г.Д. Філановський. - С.11-16
Лев, Л. С. Аналіз словосполучення на синтагматичній та парадигматичній осях мови. / Л.С. Лев
Медвідь, О. С. Просторіччя в сучасній англістиці. / О.С. Медвідь. - С.20-25
Пилипенко, О. Ф. Інтонаційне вираження емоційно-вольових виявів у мовленні (на матеріалі питально-відповідних реплік англійського діалогічного мовлення). / О.Ф. Пилипенко. - С.25-29
Покровська, Г. О. Про характер розподілу слів у тексті (на матеріалі групи дієслів англійської мови). / Г.О. Покровська. - С.29-36
Куштенко, Л. Ю. Етимологічні спільності в побутовій лексиці англійської та української мов. / Л.Ю. Куштенко. - С.39-43
Секірін, В. П. До питання про лексичну асиміляцію запозичень та її аспекти в англійській мові. / В.П. Секірін. - С.43-48
Ставицька, Т. Є. До питання про лексико-граматичні особливості спонукально-відповідних реплік в англійському діалогічному мовленні. / Т.Є. Ставицька. - С.48-52
Чернова, А. Є. Лексично-семантичні особливості функціональних еквівалентів прямого спонукання в сучасній англійській мові. / А.Є. Чернова. - С.52-57
Тимошенко, Т. Р. Деякі питання класифікації телескопних слів (на матеріалі сучасної англійської мови). / Т.Р. Тимошенко. - С.67-62
Пономаренко, В. І. Про одну особливість сучасного публіцистичного стилю в США (на матеріалі газет і журналів США). / В.І. Пономаренко. - С.62-66
Студенець, Г. І. Деякі особливості конструкцій специфікативного розширення. / Г.І. Студенець. - С.66-70
Кобжев, О. М До питання про інтернаціоналізацію сільськогосподарської термінології грунтознавства). / О.М Кобжев. - С.70-73
Шамсутдінова, Р. М Розвиток англійської морфологічної термінології з середини 17 до другої половини 18ст. / Р. М Шамсутдінова. - С.73-76
Гаврись, В. І Специфіка структурного перетворення крилатих виразів у процесі їх переходу до складу фразеології (на матеріалі німецької мови). / В. І Гаврись. - С.76-81
Пророченко, О. П. Німецькі лексичні запозичення в лексико-семантичній системі української мови. / О.П. Пророченко. - С.81-85
Білогуб, А. Л. Вплив інтра- та екстралінгвістичних факторів на динаміку семантичних змін іншомовних термінів (на матеріалі термінів Presse i Speicher в німецькій мові). / А.Л. Білогуб. - С.85-89
Михайлюк, В. Г. Ранні переклади творів М.Коцюбинського німецькою мовою. / В.Г. Михайлюк. - С.89-93
Артемчук, Г. І Деякі загальні підсумки розвитку класичного вчення про німецький словотвір. / Г.І Артемчук. - С.93-96
Цима, Л. І Із спостережень над семантичним розвитком деяких дієслів руху в сучасній німецькій мові. / Л.І Цима. - С.96-100
Оганджанян, Ф. Г Вживання поширеного й непоширеного означення з стрижневим словом-дієприкметником у художній літературі 19-20ст. / Ф.Г Оганджанян. - С.100-106
Давиденко.О.М. Фоно-орфографічна асиміляція німецьких запозичень в українській мові (на основі лексики роману П.Козланюка Юрко Крук. / Давиденко.О.М. - с.106-110
Перепелиця, Т. І. До питання про збагачення німецької торговельно-економічної термінології калькуванням. / Т.І. Перепелиця. - С.110-113
Вільчек, Е. Е До питання про лінгвістичну структуру французького діалогічного мовлення. / Е.Е Вільчек. - С.113-118
Воробйова, Л. В. Стилістичні особливості підсилювальних фразеологічних одиниць у сучасній французькій мові. / Л.В. Воробйова. - С.118-122
Лінкевич, Л. Ф. До питання про логіко-синтаксичне членування речення в середньофранцузькій мові (на матеріалі хронік). / Л.Ф. Лінкевич. - С.122-127
Панич, Г. І. Порівняльне вивчення афіксації французької і української мов. / Г.І. Панич. - С.127-132
Зернова, Л. Г. Функції стилістичного прийому оновлення фразеологізмів в історичних романах Б.Преса Гальдоса. / Л. Г. Зернова. - С.132-138
Антипович, Н. К. Робота із словниковими зошитами з французької мови в 5-6-х класах загальноосвітньої школи. / Н.К. Антипович. - С.138-142
Ляховицький, М. В. Про систему вправ для розвитку мовної аудитирної пам’яті студентів- першокурсників мовного вузу. / М. В. Ляховицький, С.Ю. Ніколаєва. - С.142-147
Полякова, І. І. Деякі питання організації навчання читання літератури з фаху. / І.І. Полякова. - С.147-150
Чекаль, Г. С. До питання про частко програмований підручник з граматики для студентів 1 курсу мовного вузу. / Г.С. Чекаль. - С.150-154
Борисова, Р. І. Використання друкованого матеріалу у фоновправах. / Р.І. Борисова. - С.154-159
Бессонова, І. В. До питання про деякі психолінгвістичні особливості сприймання іншомовної лексики у звуковому коді в аспекті її методичної типології. / І.В. Бессонова. - С.159-161
Шевцова, К.І. До питання про навчання інтонації в мовному вузі. / К.І. Шевцова. - С.161-166
Онищенко, К. І. До проблеми навчання читання англійською мовою в 2-му класі. / К.І. Онищенко, В.М. Плахотник. - С.166-171
Гапонова, С. В. Залнжність основних характеристик вправ для керованого лабораторного заняття від його мети та змісту навчання (початковий етап навчання на факультеті англійської мови). / С.В. Гапонова. - С.171-175
Очкасова, В. М. Досвід зіставлення двох способів навчання діалогічного мовлення. / В.М. Очкасова. - С.175-181
Карпенко, Л. П. До питання про місце позаудиторного читання в системі видів навчального читання в мовному вузі. / Л. П. Карпенко. - сС.181-187
ББК 4И(09)

Свободных экз. нет

Найти похожие


7.
4И(09)
П957


    Очкасова, В. М.
    Досвід зіставлення двох способів навчання діалогічного мовлення. [Текст] / В.М. Очкасова // Питання романо-германської філології та методики викладання іноземних мов. В 2. : Республіканський науково-методичний збірник. - Київ : Радянська школа, 1975. - С. 175-181
ББК 4И(09)

Рубрики: Мовознавство

фывфывфыв:
МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ -- МОВЛЕННЯ ДІАЛОГІЧНЕ
Свободных экз. нет

Найти похожие

8.
81
Я41


   
    Язык и культура: Третья международная конференция. Тезисы. [Текст]. - Киев : [б. и.], 1994. - Б. ц.
    Содержание:
Курпіль, О. Розвиток шотландської мови у контексті британської культури. / О. Курпіль. - С .48-49
Глазунов, С. Паралингвистические средства в структуре английского языка. / С. Глазунов. - С .49-50
Корбозерова, Н. Некоторые особенности строения испанского языка ХVI-XVII в. / Н. Корбозерова. - С .52
Толкачева, О. О некоторых лингво-культурных особенностях французского языка в Канаде. / О. Толкачева. - С .54-55
Волосевич, С. Некоторые аспекты перевода английских преобразованных фразеологизмов на русский язык. / С. Волосевич. - С .69-70
Ефременкова, Т. К вопросу о переводе сложных единиц лексической синтагматики с английского языка на русский. / Т. Ефременкова. - С .70-72
Янішевський, О. Особливості літературного редагування художнього перекладу з польської (на матеріалі історичних романів Вацлава Гонщаровського "Ураган", "Рік 1809", "Кінногвардійці"). / О. Янішевський. - С .73-74
Кулинич, О. Особливості позиційної варіативності голосних у французькому складі (досвід експерименту). / О. Кулинич. - С .97
Гамзюк, Н. Отражение народных обычаев и традиций в фразеологизмах немецкого языка. / Н. Гамзюк. - С .108-109
Бруцкая, В. Сопоставительное рассмотрение отглагольных прилагательных немецкого и восточнославянских языков. / В. Бруцкая. - С .135-136
Ружицкая, Э. Степени сравнения имен прилагательных в немецком и русском языках. / Э. Ружицкая. - С .136-138
Швидкая, Л. О неопределенно-личном значении латентного субъекта вторичной предикативности (на материале причастий II немецкого языка). / Л. Швидкая. - С .141-143
Судорженко, Г. Структура речення в іспанській мові національного періоду. / Г. Судорженко. - С .162-163
Бокова, П. Особливості семантично-синтаксичної структури складних речень з підрядними часу в іспанській мові (період формування національної мови). / П. Бокова. - С .163-165
Бермас, Л. Вплив вивчення іноземних мов на культурний рівень майбутніх лікарів. / Л. Бермас. - С .270
Карпова, В. О важности учета интересов учащихся при проведении внеурочной работы по иностранному языку. / В. Карпова. - С .286-287
Ромащенко, Н. Пути активизации речевой деятельности иностранных учащихся на продвинутом этапе обучения. / Н. Ромащенко. - С .287-289
Петренко, Е. Тестовый контроль как фактор гуманизации процесса обучения в средней школе. / Е. Петренко. - С .308-309
Кутузова, Г. Проблемы гуманизации при обучении ситуациям общения изучающих иностранный язык на начальном этапе. / Г. Кутузова. - С .321-322
Киршо, С. Роль художественного текста в формировании языковой компетенции иностранных учащихся. / С. Киршо. - С .331-332
Мариньчак, С. Вплив вивчення іноземної мови на загальну культуру особистості студента. / С. Мариньчак. - С .335
Маруневич, Б. Експериментальна перевірка коплексу вправ для попередження і подолання міжмовної інтерференції на початковому етапі оволодіння німецькою мовою в мовному вузі. / Б. Маруневич. - С .341-342
Барабанова, Н. Базовая коммуникативная компетенция иностранных учащихся на этапе предвузовской подготовки. / Н. Барабанова. - С .342-343
ББК 81

Свободных экз. нет

Найти похожие

9.
81
Я41


    Кулинич, О.
    Особливості позиційної варіативності голосних у французькому складі (досвід експерименту). [Текст] / О. Кулинич // Язык и культура: Третья международная конференция. Тезисы. . - Киев, 1994. - С. 97
ББК 81

Рубрики: Мова французька

фывфывфыв:
ФОНЕТИКА
Свободных экз. нет

Найти похожие

10.
81.2(4 Укр)
Н34


   
    Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.27 [Текст]. - Острог : [б. и.], 2012. - 386 с. - Б. ц.
    Содержание:
Дегтярьова, І. Особливості формування та структурно-семантичної організації англомовної баскетбольної термінології / І. Дегтярьова. - С .9-13
Карачун, Ю. Продуктивні моделі творення складних іменників в сучасній англійській терміносистемі (на матеріалі підмови із електротехніки) / Ю. Карачун. - С .25-28
Коваль, Р. Термінологія реабілітації - сучасний стан та перспективи дослідження (на матеріалі французької та української мов) / Р. Коваль. - С .32-35
Кундис, Л. Національні корпуси іспанської мови / Л. Кундис. - С .39-42
Липка, С. Визначення характеру та сили парадигматичних зв’язків іменників на позначення зухвалості, нахабства в сучасній німецькій мові (за даними лексикографічних джерел) / С. Липка. - С .45-48
Лук’янець, Г. Семантичні особливості англійських складних кольороназв: досвід корпусного дослідження / Г. Лук’янець. - С .48-51
Минзак, О. Зв’язок антонімії та полісемії: коефіцієнт антонімічності загальновживаних та термінологічних антонімів (на матеріалі англійської юридичної термінології) / О. Минзак. - С .54-58
Мороз, А. Дериваційні особливості німецької та української фахових мов торгівлі / А. Мороз. - С .58-61
Надточій, Ю. Структура англоамериканізмів-термінів в політичній підсистемі сучасної нмецької мови / Ю. Надточій. - С .64-67
Ничко, О. Торгово-комерційна термінологія у художньому тексті (на матеріалі романів Дж.Стейнбека "The Grapes of Wrath", "East of Eden", "The Winter of our Discontent", "Tortilla Flat") / О. Ничко. - С .67-71
Стегніцька, Л. Статус відпрізвищевих утворень в англійській стоматологічній лексиці / Л. Стегніцька. - С .90-93
Холодій, І. Структурно-семантичні характеристики синонімічних одиниць соціологічної термінології сучасної англійської мови / І. Холодій. - С .93-97
Шишліна, О. Колороніми у термінах рослинництва сучасної німецької мови / О. Шишліна. - С .97-100
Янсон, В. Скорочення у складі англомовної лексики сфери освіти / В. Янсон. - С .100-102
Бистров, Я. Лінгвокогніивний поетнціал біографічного наративу роману Пітера Акройда "The Last Testament of Oscar Wilde" / Я. Бистров. - С .102-105
Блинова, І. Психологія внутрішнього діалогу (на матеріалі української та французької прози) / І. Блинова. - С .108-111
Брацка, М. Імагологічні аспекти історичної романістики Теодора Томаша Єжа / М. Брацка. - С .111-115
Бродська, О. Артур Шніцлер та Василь Стефаник: взаємодія художніх систем / О. Бродська. - С .115-118
Ващенко, Ю. Французький "регіональний" роман і українська "химерна" проза: типологічні жанрові риси / Ю. Ващенко. - С .124-126
Гарасим, Т. До типології образів головних героїв романів ініціації (за романами "Культ" Л.Дереша, "Лелека і Льоля" М.Нагача, "Дванадцять" Н.МакДонелла) / Т. Гарасим. - С .140-144
Гончарук, Р. Символізм колоронімів в оригінальній та перекладній поезії / Р. Гончарук. - С .144-147
Дімова, В. Критерії художеньої майстерності в поетиках Мартіна Опіца та Митрофана Довгалевського / В. Дімова. - С .153-158
Думчак, І. Проблема існування митця в суспільстві в новелі Аскольда Мельничука "Дерево світла" та новелістиці українських письменників ХХ ст.: порівняльно-типологічне зіставлення / І. Думчак. - С .163-167
Дяків, Ю. Драматургія Бернанда Шоу: дискурсивна дійсність та її інтерпретація / Ю. Дяків. - С .167-170
Здражко, А. Види авторського звертання до образу дитини у перекладних творах дитячої літератури / А. Здражко. - С .175-178
Кобута, С. Художня реалізація концепту "державна зрада" в романах Івана Багряного "Сад Гетсиманський" та Джорджа Оверла "1984" : порівняльний аспект / С. Кобута. - С .184-187
Котяш, І. Історія епістолярію в українському та польському літературознавстві / І. Котяш. - С .191-195
Крук, А. Концепт долі у художньому світі Т.Гарді та в українській літературі: естетичний аспект аналізу / А. Крук. - С .195-199
Лаврієнко, Т. "Життя серця" як магістральна традиція української та американської літератур / Т. Лаврієнко. - С .199-201
Лісова, Ю. Методика лінгвокогнітивного дослідження стану самостійності персонажа у французькій постмодерністській прозі / Ю. Лісова. - С .201-204
Лісовська, І. Анімалізація - діючий прийом створення космічних образів у прозі О.Гакслі та романі В.Винниченка "Сонячна машина" / І. Лісовська. - С .204-207
Лопушанський, Я. Рецепція творчості Карла Еміля Франціоза в Україні / Я. Лопушанський. - С .207-213
Лубас, О. Особливості творення і проблематика художнього образу у сучасному жіночому оповіданні США і України (Дж. Вайнер і І.Роздобудько) / О. Лубас. - С .213-217
Малишівська, І. Трансформація екзистенціалістських концепцій Ж.-П. Сартра та Л.Камю у творчості англійських письменників середини ХХст. (А.Мердок, В.Голдінг, К.Уілсон) / І. Малишівська. - С .220-23
Мельник, О. Художня рецепція і трансформація образів та мотивів творів Ф.Шиллера у творчості М. Маркевича / О. Мельник. - С .228-231
Осипов, П. Спочатку/споконвіку було слово? (до проблеми тлумачення та перекладу відомих рядків Й.В.Гете / П. Осипов. - С .244-247
Поневчинська, Н. Композиційнаструктура англомовної епіграми ХІV-ХІХст. / Н. Поневчинська. - С .249-252
Попадинець, О. Проблема національного характеру в історичних романах В.Скотта і М.Старицького / О. Попадинець. - С .252-256
Романенко, Н. Типологія художнього осмислення проблеми вимушеної міграції у творчості В.Стефаника, Е.Хемінгуея та Дж.Стейнбека / Н. Романенко. - С .259-263
Скалевська, Г. Фрагментарна поетика Гері Снайдера крізь призму українського перекладу / Г. Скалевська. - С .267-270
Турчинська, О. Проблема конформізму / нонконформізму жінки у повісті О.Кобилянської "Царівна" та романі Е.Гаскелл "Дружини і дочки " / О. Турчинська. - С .292-296
Турчин, М. Семантично-тропеїчні прояви поетизації художньої прози Л.Фойхтвангера у романі ''Die hassliche Herzogin Margarete Maultasch" / М. Турчин. - С .296-299
Хрущ, Л. Гендерні особливості поезії Сильвії Плат та Елізабет Бішоп / Л. Хрущ. - С .308-310
Циганок, О. Італійські ренесансні епітафії з тракту Якоба Понтана (1594) в українських поетиках ХVII-XVIII ст.:особливості комунікаційного процесу / О. Циганок. - С .310-313
Чик, Д. Жанрова специфіка "Фізіологічного нарису" в українській та англійській літературі першої половини ХІХ ст / Д. Чик. - С .317-321
Задільська, Г. Різновиди комплементації дієслів у ранньоновоанглійський період / Г. Задільська. - С .334-337
ББК 81.2(4 Укр)

Перейти к внешнему ресурсу https://lingvj.oa.edu.ua/nz_vyp_27

Найти похожие

11.
81.2(4 Укр)
Н34


    Лук’янець, Г.
    Семантичні особливості англійських складних кольороназв: досвід корпусного дослідження [Текст] / Г. Лук’янець // Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.27. - Острог, 2012. - С. 48-51
ББК 81.2(4 Укр)

Рубрики: Мова англійська--Лексикологія--Семантика

фывфывфыв:
СИНОНІМІЯ

Найти похожие

12.
80
Н34


   
    Наукові записки. [Текст]. - Ніжин : [б. и.], 2005. - 100 с. - Б. ц.
    Содержание:
Потапенко, С. Орієнтаційний простір англомовних журнальних текстів: досвід лінгвокогнітивного аналізу. / С. Потапенко. - С .26-31
Блажко, М. Семантика и сочетаемость акустических прилагательных современного немецкого языка. / М. Блажко. - С .40-45
Ігіна, З. Модальні слова як мовне вираження логічних модальностей (на матеріалі англомовної художньої прози ХІХ-ХХ ст.). / З. Ігіна. - С .51-55
Слаба, О. Нові тенденції розвитку лексико-семантичної системи сучасної німецької мови. / О. Слаба. - С .63-67
Соломаха, А. Вербалізація етнореалій у суасній німецькій мові. / А. Соломаха. - С .67-72
ББК 80

Свободных экз. нет

Найти похожие

13.
80
Н34


    Потапенко, С.
    Орієнтаційний простір англомовних журнальних текстів: досвід лінгвокогнітивного аналізу. [Текст] / С. Потапенко // Наукові записки. . - Ніжин, 2005. - С. 26-31
ББК 80

Рубрики: Мова англійська

фывфывфыв:
ЛІНГВІСТИКА КОГНІТИВНА
Свободных экз. нет

Найти похожие

14.
81.2(4 Укр)
Н34


   
    Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.116 [Текст]. - Кіровоград : [б. и.], 2013. - 658 с. - Б. ц.
    Содержание:
Секрет, І. Методологічні засади дослідження проблеми перекладу англомовних термінів в галузі комп’ютерних технологій українською мовою. / І. Секрет. - С .62-68
Гонта, І. Способи перекладу композити-метафори а англійській мові. / І. Гонта. - С .106-110
Демиденко, О. Збереження національного колориту в англомовних перекладах українських народних казок. / О. Демиденко. - С .115-119
Кориєва, З. Еліпсис як засіб синтаксичної конденсації у англійській розмовній мові та особливості його відтворення українською. / З. Кориєва. - С .149-153
Куликова, В. Соціолінгвістичний аспект дослідження французького молодіжного сленгу як одна з проблем сучасногго перекладознавства / В. Куликова. - С .158-162
Ласка, І. Метафора перекладу як портрета копії у французькому перекладознавчому дискурсі ХVII ст / І. Ласка. - С .165-169
Лисенко, Г. Використання граматичних трансформацій при перкладі німецьких теквстів в галузі "поліграфія" / Г. Лисенко. - С .169-173
Галема, О. Способи перекладу німецькомовних рекламних текстів, їх лексичні, синтаксичні та стилістичні особливості / О. Галема. - С .203-207
Стасюк, Б. Особливості відтворення політкультурних реалій в українсько-англійському художньому перекладі / Б. Стасюк. - С .207-211
Ткачівська, М. Цитати з національних літератур і їх переклад (на матеріалі німецькомовних перекладів творів Ю.Андруховича) / М. Ткачівська. - С .215-219
Фінчук, Г. Теоретичний аспект проблеми перекладу лексико-семантичних лакун англійської мови / Г. Фінчук. - С .219-223
Чрділелі, Т. Збереження прагматичного потенціалу прецедентності при перекладі англомовного газетного дискурсу / Т. Чрділелі. - С .232-236
Шліхар, Т. Варіативність перекладу інвективних мовленнєвих актів на прикладі англомовної драми ХХ ст / Т. Шліхар. - С .236-240
Багрямян, З. Відтворення концептуальної семантики кольороназв у перекладі англомовних художніх творів (на прикладі роману Тоні Моррісон "Пісня Соломона") / З. Багрямян. - С .253-257
Коваленко, Н. Створення інтернаціонального компонента термінології маркетингу німецької та української мов у континуумі процесу запозичення / Н. Коваленко. - С .308-314
Фока, М. Стратегії перекладу музичних ефектів П.Тичини англійською мовою / М. Фока. - С .376-383
Бабій, Л. Національно-марковані концепти у романі Джуліана Барнса "Англія, Англія" / Л. Бабій. - С .409-413
Баденкова, В. Вербалізація концепту "колодязь" в українських та німецьких казках / В. Баденкова. - С .413-418
Грабовий, П. Вербалізація сегментів англо-американської мовної картини світу лексико-фразеологічними одиницями італійського походження / П. Грабовий. - С .424-430
Кантур, К. Проблематика антропосемической эвфемии в концептуальной области "возрастные характеристики личности" (на материале английского, французского, украинского и русского языков) / К. Кантур. - С .434-440
Кушмар, Л. Вплив англіцизмів на формування концептуальної картини світу українців (на матеріалі асоціативного експерименту) / Л. Кушмар. - С .440-444
Малиновська, І. Відтворення національної картини світу в англомовному дискурсі аналітичної філософії / І. Малиновська. - С .453-457
Олійник, І. "Недитячі" концепти у дитячій літературі: американська версія / І. Олійник. - С .460-465
Оніщенко, Н. Образний аспект параметру вік концепту людина, вербалізованого німецькомовними ептонімами / Н. Оніщенко. - С .465-470
Остапчук, Я. Когнітивні ознаки та номінативне поле концепту understanding в англомовній картині світу / Я. Остапчук. - С .470-474
Потреба, Н. Концепт "voyage" во французском языке / Н. Потреба. - С .479-482
Сапрун, І. Лексико-семантическая реперзентация концептов бизнес деятельность в английской языковой картине мира / І. Сапрун. - С .486-490
Скрипнік, І. Паремії як один із засобів мовного відображення менталітету (на матнріалі української та англійської (американський варіант) мов) / І. Скрипнік. - С .490-495
Тараненко, О. Емотивний аспект семеми "досвід" у складі концепту "мудрість" у британській картині світу / О. Тараненко. - С .502-505
Тарасова, В. Вербалізація цінностей професійної культури (на матеріалі англійської фахової мови авіації) / В. Тарасова. - С .505-510
Фоміна, С. Вербалізація цінностей професійної культури (на матеріалі англійської фахової мови авіації) / С. Фоміна. - С .505-510
Шкварчук, С. Феномен прецедентності Й.В.Гете в лінгвокультурологічному аспекті / С. Шкварчук. - С .523-527
Шкуран, О. Моделювання компаративних фразеологізмів середнього Подінців’я як вияв національних опор мовотворення / О. Шкуран. - С .531-534
Бурдейна, О. Польова організація концепту insularity / О. Бурдейна. - С .534-542
Буць, Ж. Мовне втілення засобів кінесики в актуалізації текстового концепту "жіночість" у французьких соціально-побутових романах ХІХ-ХХ ст / Ж. Буць. - С .537-542
Ганжело, С. Символьная составляющая пословиц немецкого и русского языков / С. Ганжело. - С .546-549
Глухова, Л. Мовна репрезентація фрейму адміністрація вищого навчаьного закладу в сучасній англійській мові / Л. Глухова. - С .549-553
Гурмак, Ю. Лінгвістичне вираження концепту коханої жінки у преціозній поезії Венсана Вуатюра та Клода де Мальвіля / Ю. Гурмак. - С .553-558
Заньковська, Г. Конвенціональні метафори у реалізації культурного концепту конфлікт (на матеріалі англомовних політичних промов) / Г. Заньковська. - С .567-571
Запухляк, І. Про символьний компонент у фразеологізмах сучасної англійської мови / І. Запухляк. - С .571-575
Курбатова, Т. Особливості актуалізації концепту space/простір в англомовній картині світу у межах концептуальної системи geopolitics/геополітика / Т. Курбатова. - С .593-596
Макаренко, Ю. Ієрархія ключових цінностей у корпусах україномовних та німецькомовних інтернет-щоденників / Ю. Макаренко. - С .599-603
Оленюк, О. Моделювання образного пласту концепту beauty(на прикладі англомовного журнального рекламного дискурсу) / О. Оленюк. - С .612-617
Сабадаш, Ю. Вербализация концепта woman в англоязычных текстах библии / Ю. Сабадаш. - С .621-626
Степанюк, М. Вербалізація емоційних концептів у романі Ш.Бронте "Джейн Ейр" / М. Степанюк. - С .633-636
Фінік, Є. Культорологічний аспект в сучасній пресі (на базі англійської та німецької мов) / Є. Фінік. - С .640-643
Штангрет, Г. Фреймова структура концепту жінка (на основі творів Джона Грея) / Г. Штангрет. - С .648-652
ББК 81.2(4 Укр)

Перейти к внешнему ресурсу https://www.cuspu.edu.ua/download/nz_2013_116.pdf

Найти похожие

15.
81.2(4 Укр)
Н34


    Тараненко, О.
    Емотивний аспект семеми "досвід" у складі концепту "мудрість" у британській картині світу [Текст] / О. Тараненко // Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.116. - Кіровоград, 2013. - С. 502-505
ББК 81.2(4 Укр)

Рубрики: Мова англійська

фывфывфыв:
СЕМА

Найти похожие

16.
81.2(4 Укр)
Н34


   
    Наукові записки. Серія "Філологічні науки ". В.128 [Текст]. - Кіровоград : [б. и.], 2014. - 604 с. - Б. ц.
    Содержание:
Кучинський, Б. Література доби раннього відродження в Англії / Б. Кучинський. - С .39-45
Бистров, Я. Модальні маркери у контексті теорії можливих світів біографічного наративу (на матеріалі англомовної художньої прози) / Я. Бистров. - С .45-50
Бойко, Я. Структурування авторської естетичної оцінки у поетично переосмислених концептуальних метафорах (на матеріалі лірики англійського романтизму) / Я. Бойко. - С .50-56
Вечірко, О. Жанр літературної утопії у контексті англійського відродження / О. Вечірко. - С .56-59
Гончарук, О. Методика комплексного дослідження англомовної байки у прагмастилістичному аспекті / О. Гончарук. - С .66-70
Довбня, І. Функції просторових номінацій в англійському та українському художніх текстах / І. Довбня. - С .75-79
Кочубей, В. Засоби вираження проблематичної модальності в англійському детективному романі / В. Кочубей. - С .98-102
Лапінська, О. Позитивний і негативний вплив новітніх англіцизмів на мову українського художнього тексту / О. Лапінська. - С .102-106
Мироненко, Т. Акцентуалізація характеру в англомовному тексті / Т. Мироненко. - С .114-118
Шевченко, М. Лексико-граматичні особливості в поетичних текстах англійських авторських і традиційних балад / М. Шевченко. - С .138-144
Дегтярьова, Є. Французький мінімалістичний роман кінця ХХ - початку XXI століть у руслі досліджень когнітивної поетики / Є. Дегтярьова. - С .149-151
Мамосюк, О. Темпоральність у наративній структурі художнього тексту (на матеріалі роману "Enfance" Н.Саррот) / О. Мамосюк. - С .160-164
Паров’як, І. Функції синтактико-стилістичних фігур в німецькому постмодерністському романі кінця XX - початку XXI століття / І. Паров’як. - С .170-173
Савіна, Ю. Валоративна інконгруентність як механізм створення комунізму (на матеріалі творів Джером К.Джерома і О.Генрі) / Ю. Савіна. - С .173-177
Ходос, І. Лексико-стилістичні особливості ідіодискурсу С.Фіцджеральда / І. Ходос. - С .182-187
Корнєва, Н. Особливості композиційної організації наукових текстів (на матеріалі українських та англійських наукових рецензій) / Н. Корнєва. - С .210-214
Короткова, Л. Англомовний парадокс як художній прийом приховування/розкриття істини / Л. Короткова. - С .204-210
Малиновська, І. Текстові репрезентації часопросторового холізму філософського твору (на матеріалі англомовного дискурсу) / І. Малиновська. - С .210-214
Миронова, Т. Інтертекстуальні та авторські смисли в англомовному біографічному творі В.Черчилля "Початок мого життя" / Т. Миронова. - С .220-225
Станіслав, О. Стилістична нейтральність синтаксичної сепаратизації (на матеріалі текстів публіцистичного стилю сучасної французької мови) / О. Станіслав. - С .225-230
Чернишова, І. Оцінка світу першої особи в англійському тексті біблії Короля Якова (семантичний аспект) / І. Чернишова. - С .239-243
Коломієць, О. Архітектонічна організація газетних синоптичних текстів в англійській та українській мовах / О. Коломієць. - С .247-251
Охріменко, О. Податковий закон німецького законодавства та його лінгвостилістичні характеристики / О. Охріменко. - С .259-263
Смаглий, В. Особенности темпоральной организации англоязычной молитвы / В. Смаглий. - С .266-269
Бігич, О. Електронні засоби навчання іноземних мов: аналітичний огляд вітчизняних науково-методичних досліджень / О. Бігич. - С .280-285
Борова, Т. Особливості застосування комп’ютерних технологій у процесі викладання іноземної мови студентам ВНЗ / Т. Борова. - С .285-291
Місечко, О. Готовність майбутніх учителів англійської мови до формування міжкультурної компетентності учнів: постановка проблеми / О. Місечко. - С .291-297
Черноватий, Л. Стратегії майбутніх перекладачів у застосуванні перекладацького скоропису в усному послідовному перекладі / Л. Черноватий. - С .297-302
Шуневич, Б. Сучасні навчальні матеріали з теорії і практики галузевого перекладу / Б. Шуневич. - С .307-311
Ананьян, Е. До проблеми доцільності використання автентичного тексту газетно-публіцистичного стилю в процесі опанування філологічною компетенцією майбутнім учителем іноземної мови / Е. Ананьян. - С .315-321
Бичок, А. Полікультурність навчання як життєва установка студентів США / А. Бичок. - С .325-328
Бреславець, Н. Развитие коммуникативных способностей при изучении иностранного языка в высшей школе / Н. Бреславець. - С .333-338
Голощук, С. Досвід підготовки навчальних матеріалів з англійської мови за професійним спрямуванням у віртуальному навчальному середовищі на базі "Moodle" / С. Голощук. - С .342-346
Дацків, О. Методичні рекомендації щодо формування вмінь говоріння у майбутніх учителів англійської мови засобами драматизації / О. Дацків. - С .350-355
Дем’яненко, О. Комунікативна спрямованість підготовки майбутнього вчителя іноземних мов до міжкультурного професійно-орієнтованого спілкування / О. Дем’яненко. - С .355-358
Долинський, Є. Інформаційно-комунікаційні технології як засіб вивчення іноземної мови майбутніми перекладачами / Є. Долинський. - С .366-371
Ірхіна, Ю. Використання прислів’їв та приказок у навчанні англійської інтонації / Ю. Ірхіна. - С .385-388
Каніболоцька, О. Особливості використання smart-дошки у процесі вивчення іноземної мови у вищій школі / О. Каніболоцька. - С .388-391
Кашуба, О. Засоби розвитку культури професійного спілкування майбутніх вчителів іноземних мов з інноваційністю мислення / О. Кашуба. - С .391-396
Коваленко, Г. Формування творчої компетентності майбутніх вчителів іноземної мови в процесі фахової підготовки / Г. Коваленко. - С .407-411
Кожедуб, Л. Особливості формування перекладацької компетенції студентів у галузі художнього перекладу / Л. Кожедуб. - С .411-415
Коржаневська, В. Критичне мислення як важливий чинник фахової підготовки вчителя іноземної мови / В. Коржаневська. - С .415-420
Костюченко, К. Групові форми організації інтерактивного навчання іноземної мови студентів у ВНЗ / К. Костюченко. - С .425-430
Лабенко, О. Застосування фрактальних систем у процесі вивчення англійської мови студентами немовних факультетів / О. Лабенко. - С .432-437
Левицька, Л. Герменевтика як методологічне підгрунтя формування професійної ідентичності майбутніх учителів іноземної мови / Л. Левицька. - С .441-445
Мацепура, Л. Особливості граматичних структур при вивченні англійської мови дітьми дошкільного віку та на початковому етапі навчання / Л. Мацепура. - С .449-455
Москаленко, О. Лінгвістична специфіка англійської мови ІСАО при формуванні умінь й навичок авіаційних фахівців / О. Москаленко. - С .4555-458
НікітІна, Н. Мовна особистість: методологічні підходи до фахової підготовки вчителя іноземної мови / Н. НікітІна. - С .458-462
Поліщук, Л. Формування основ перекладацької компетентності у майбутніх перекладачів на початковому етапі навчання / Л. Поліщук. - С .467-470
Рожкова, Н. Проектна методика як спосіб формування комунікативних вмінь у процесі вивчення іноземної мови / Н. Рожкова. - С .470-473
Рубан, Л. Педагогічна майстерність майбутнього вчителя іноземних мов у дискурсі поглядів американського педагога Джона Холта / Л. Рубан. - С .473-477
Сав’юк, А. Вивчення англійського словотворення - важливий когнітивний аспект у системі підготовки вчителів англійської мови / А. Сав’юк. - С .483-487
Смірнова, Л. Інтегрований підхід як необхідна складова організації процесу іншомовної освіти на немовних факультетах / Л. Смірнова. - С .490-493
Труханова, Т. Зміст кваліфікаційних завдань з методики викладання англійської мови / Т. Труханова. - С .493-499
Філіппова, Н. Деякі особливостіф навчання перекладу - проектна робота / Н. Філіппова. - С .499-502
Шевченко, І. Культура мовлення майбутніх вчителів англійської мови / І. Шевченко. - С .511-515
Щербина, С. Застосування проектного методу у викладанні іноземної мови у вищому навчальному закладі / С. Щербина. - С .519-522
Янісів, М. Художній твір як засіб формування англомовної дискусійної компетенції у студентів-філологів на старшому ступені навчання / М. Янісів. - С .522-527
Бірюкова, М. Парна робота як ефективна форма організації навчання студентів-перекладацьких спеціальностей / М. Бірюкова. - С .535-539
Луканська, Г. Використання інтерактивних методів навчання іноземної мови для формування професійної компетентності майбутніх перекладачів / Г. Луканська. - С .563-566
Микитка, І. Досвід використання інноваційних форм та методів у навчанні німецької мови студентів економічного профілю / І. Микитка. - С .570-574
Савенко, Т. Аудіотекст як джерело навчання говорінню студентів мовного факультету / Т. Савенко. - С .586-589
Стрельченко, О. Застосування інтерактивних технологій у формуванні комунікативної іншомовної компетентності студентів університетів / О. Стрельченко. - С .58-59
ББК 81.2(4 Укр)

Перейти к внешнему ресурсу https://www.cuspu.edu.ua/download/nz_2014_128.pdf

Найти похожие

17.
81.2(4 Укр)
Н34


    Голощук, С.
    Досвід підготовки навчальних матеріалів з англійської мови за професійним спрямуванням у віртуальному навчальному середовищі на базі "Moodle" [Текст] / С. Голощук // Наукові записки. Серія "Філологічні науки ". В.128. - Кіровоград, 2014. - С. 342-346
ББК 81.2(4 Укр)

Рубрики: Мови іноземні--Методика викладання

фывфывфыв:
ТЕХНОЛОГІЇ КОМПЮТЕРНІ

Найти похожие

18.
81.2(4 Укр)
Н34


    Микитка, І.
    Досвід використання інноваційних форм та методів у навчанні німецької мови студентів економічного профілю [Текст] / І. Микитка // Наукові записки. Серія "Філологічні науки ". В.128. - Кіровоград, 2014. - С. 570-574
ББК 81.2(4 Укр)

Рубрики: Мова німецька--Методика викладання

фывфывфыв:
Методи навчання

Найти похожие

19.
81.2(4 Укр)
Н34


   
    Наукові записки. Філологічні науки. В.136 [Текст]. - Кіровоград : [б. и.], 2013. - 592 с. - Б. ц.
    Содержание:
Кагановська, О. Відтворення тропів у перекладі (на матеріалі сучасної французької прози) / О. Кагановська. - С .6-11
Панченко, О. Назви англомовних газетних та наукових статей: структура, семантика та переклад / О. Панченко. - С .28-32
Білоус, О. Вільгельм Горошовський та Францішка Штайніц як перекладачі творів українських письменників німецькою мовою: критичний штрих з історії перекладу / О. Білоус. - С .38-43
Білас, А. Емотивність розмовно-фамільярних питальних висловлень в оригіналі та перекладі (на матеріалі роману А.Жіда "Фальшивомонетники" / А. Білас. - С .43-49
Бондар, М. Турецькі соціальні гоноративи та особливості їх перекладу в художньому тексті / М. Бондар. - С .49-53
Василенко, О. Граматичні та лексичні особливості перекладу в художньому тексті / О. Василенко. - С .49-53
Володина, Т. Особенности перевода научных лингвистических текстов / Т. Володина. - С .57-61
Гомон, Н. Персоніфікація, уособлення, прозопопея: до питання терміна (перекладознавчий аспект) / Н. Гомон. - С .61-66
Козуб, Л. Специфіка перекладу англійських та німецьких багатокомпонентних термінів з гідробіології аквакультури українською мовою / Л. Козуб. - С .79-83
Моісеєва, Н. Особливості відтворення імпліцитної та експліцитної оцінності неологічної лексики при перекладі німецького політичного дискурсу українською мовою / Н. Моісеєва. - С .92-97
Павлик, В. Екстралінгвальні чинники творення публіцистичного тексту: перекладацький аспект / В. Павлик. - С .101-104
ПермІнова, А. Соціокультурний аспект девіантності у поетичному перекладі / А. ПермІнова. - С .104-108
Поровознюк, Р. Методики оцінки якості перекладу методичних опитувальників / Р. Поровознюк. - С .108-113
Топачевський, С. Перекладацька деформаці як локальна дискурсивна стратегія / С. Топачевський. - С .117-121
Фадєєва, О. Відтворення ономастикону англомовних анімаційних фільмів в українському перекладі / О. Фадєєва. - С .121-127
Волкова, О. Специфіка відтворення макроконцепту "портрет" на синтаксичному рівні (на матеріалі художніх творів німецьких та австрійських письменників кінця ХХ - початку ХХІ століття та їх перекладів українською мовою) / О. Волкова. - С .127-131
Івасків, Я. Реалії в текстах юридичної документації / Я. Івасків. - С .135-138
Іщенко, Т. Досвід лінгвістичного аналізу ділового тексту:комунікативно-прагматичні норми та переклад / Т. Іщенко. - С .138-142
Каушанська, Л. Молодіжний сленг та способи перекладу українською мовою / Л. Каушанська. - С .142-146
Польщикова, В. Проблеми перекладу англійських полісемічних економічних термінів українською мовою / В. Польщикова. - С .146-150
Струк, І. Відтворення лексичних аномалій діалектного мовлення персонажів в українських перекладах твору Марка Твена"Пригоди Гекльберрі Фінна" / І. Струк. - С .153-159
Трофімчук, І. Відтворення ключових мовленнєвих актів драматичного твору в перекладі / І. Трофімчук. - С .165-170
Бобкова, Т. Формування реєстру корпусного словника колокацій / Т. Бобкова. - С .174-179
Ільченко, М. Аспекти локалізації прикладного програмного забезпечення / М. Ільченко. - С .179-183
Рубан, Л. Використання сучасних інформаційних технологій у процесі викладання іноземної мови студентам вищих навчальних закладів / Л. Рубан. - С .188-192
Хацер, Г. Шляхи реалізації семантичного аналізу у комп’ютерній лінгвістиці (на матеріалі англійської мови) / Г. Хацер. - С .192-197
Хомицька, І. Моделювання статистичних структур функціональних стилів англійської мови / І. Хомицька. - С .209-214
Бельмаз, Я. Граматичний та біологічний рід іменників у давньоанглійській мові / Я. Бельмаз. - С .221-225
Максимчук, Б. До проблеми частин мови та лінгвального статусу прикметника у сучасній німецькій та англійській мовах / Б. Максимчук. - С .238-243
Гандзюк, О. Категорія часу українського та англійського дієслова (рекомендації для студентів-іноземців) / О. Гандзюк. - С .248-251
Емельянова, Л. Специфика передачи пространственных показателей обьекта (на материале предиката lie в английском языке) / Л. Емельянова. - С .259-265
Корсун, О. Особливості синтаксичної організації статальних суб’єктивних речень в англійській і українській мовах / О. Корсун. - С .269-274
Максимів, О. Морфосемантична етноспецифіка перської та української публіцистики / О. Максимів. - С .279-287
Пянковська, І. Репрезентація категорії необхідності засобами деоничної модальності (на матеріалі німецької мови) / І. Пянковська. - С .301-306
Станіслав, О. Когезія як вияв синтагматичного типу синтаксису (на матеріалі французької мови) / О Станіслав. - С .312-317
Верезубенко, М. Лексико-семантичні групи чотири- та п’ ятивалентних ітеративних предикатів у семантико-синтаксичній структурі речень німецької та української мов німецької та української мов / М. Верезубенко. - С .324-328
Попова, О. Динаміка часо-видових граматичних категорій англійського дієслова в передвиборчому дискурсі США / О. Попова. - С .331-336
Брухаль, Я. Особливості вживання часових форм дієслова в інформативних статтях англомовного публіцистичного дискурсу / Я. Брухаль. - С .341-345
Вольницька, Д. Модифікація іменної фрази у сучаснй англійській мові / Д. Вольницька. - С .345-350
Гетьман, В. Дієслівні морфологічні відмінності між британським та американським варіантами англійської мови у англомовних новинних текстах BBC та CNN (на матеріалі онлайн новин) / В. Гетьман. - С .350-353
Каленська, А. Іменникова синтаксична транспозиція в граматичній системі турецької мови / А. Каленська. - С .358-361
Ляшенко, Р. Формально-семантичні характеристики перфекту в давньоанглійській мові / Р. Ляшенко. - С .361-365
Очковська, А. Дієслово seem як структурний елемент рейзингової конструкції з підметом в англійській мові / А. Очковська. - С .365-370
Татуревич, Н. Структурні особливості імперативного речення в сучасній англійській мові / Н. Татуревич. - С .370-373
Яхимець, А. Кастильська мова в епоху відродження / А. Яхимець. - С .373-377
Бігич, О. Особливості організації професійно орієнтованого навчання аудіювання майбутніх учителів іспанської мови з використанням освітнього сайту / О. Бігич. - С .377-383
Валігура, О. Використання мультимедійних технологій у навчанні іноземної мови в лінгвістичному університеті / О. Валігура. - С .383-388
Шандрук, С. Концепція мультикультурності в контексті іншомовної освіти США / С. Шандрук. - С .397-402
Божко, Н. Іншомовне середовище як умова професійної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до організації розуової діяльності / Н. Божко. - С .411-417
Великодська, О. Проблеми навчання письмового перекладу / О. Великодська. - С .421-424
Гладка, О. Розвиток умінь креативного письма на заняттях з іноземної мови / О Гладка. - С .424-429
Дацків, О. Комплекс вправ для вдосконалення лексичних навичок говоріння майбутніх учителів англійської мови засобами драматизації / О. Дацків. - С .434-438
Калиняк, Б. Методологічні засади процесу індивідуалізації в контексті дистанційного навчання / Б. Калиняк. - С .442-448
Клюфінська, І. Методичні підходи у викладанні іноземної мови професійного спрямування та для спеціальних цілей у технічному університеті / І. Клюфінська. - С .448-451
Коротяєва, І. Портфельна технологія у самостійній роботі студентів-філологів з іноземної мови / І. Коротяєва. - С .455-460
Костюченко, К. Особливості навчання монологічного мовлення на заняттях з англійської мови у ВНЗ / К. Костюченко. - С .463-469
Кравчук, Л. Використання сучасних інтерактивних методів навчання на уроках іноземних мов / Л. Кравчук. - С .469-472
Лабенко, О. Критичне мислення - перспективний шлях модернізації процесу навчання іноземним мовам студентів немовних факультетів / О. Лабенко. - С .472-478
Ліштаба, Т. Формування стилістичних умінь і навичок у контексті професійної підготовки філологів / Т. Ліштаба. - С .478-483
Огурцова, О. Навчання ділової англійської мови на сучасному етапі розвитку інформаційного суспільства / О. Огурцова. - С .483-486
Поміркована, Т. Проблеми формування навичок вживання англійських прийменників / Т. Поміркована. - С .486-490
Ріжняк, О. Використання іноваційних методів навчання при викладанні латинської мови в юридичній освіті / О. Ріжняк. - С .490-494
Скоробагата, О. Теоретичні засади формування інтерактивної компетентності майбутніх вчителів іноземних мов у процесі фахової підготовки / О. Скоробагата. - С .498-503
Смірнова, Л. Концептуальні основи формування соціокультурної компетентності сучасного вчителя іноземної мови / Л. Смірнова. - С .503-509
Стрельченко, Л. Формування інформаційно-комунікаційної компетентності викладачів англійської мови в контексті болонського процесу / Л. Стрельченко. - С .509-514
Токарєва, Т. Організація роботи із текстами публіцистичного стилю на факультеті іноземних мов педагогічного ВНЗ / Т. Токарєва. - С .514-520
Труханова, Т. Аналіз уроку як передмова формування особистості сучасного вителя іноземної мови / Т. Труханова. - С .520-525
Черньонков, Я. Професійно-орієнтована підготовка майбутнього вчителя іноземних мов: нова парадигма / Я. Черньонков. - С .528-534
Шевченко, І. Основні переваги використання змішаної форми навчання у процесі підготовки сучасних фахівців вищих навчальних закладів України / І. Шевченко. - С .534-537
Щербакова, О. Застосування когнітивно-комунікативної методики навчання аналітичному читанню / О. Щербакова. - С .537-540
Бекбулатов, Т. Какими личными качествами и профессиональными навыками должен обладать современный переводчик? / Т. Бекбулатов. - С .540-543
Бронетко, І. Складові лінгвосоціокультурної компетенції / І. Бронетко. - С .543-548
Маслова, А. Критеріальний апарат визначення ефективності методики навчання англійського наукового писемного мовлення магістрів на основі аналізу педагогічних досліджень / А. Маслова. - С .560-566
Соснова, В. Особистісно зорієнтований підхід до викладання дисципліни "українська література" у вищому навчальному заклады / В. Соснова. - С .572-575
Стрельченко, О. Порівняльне дослідження змісту підготовки магістрів з технічного перекладу в університетах США та України / О. Стрельченко. - С .575-580
Усачова, Л. Метод рольової гри у викладанні дисциплін будівельних спеціальностей / Л. Усачова. - С .580--590
ББК 81.2(4 Укр)

Свободных экз. нет

Найти похожие

20.
81.2(4 Укр)
Н34


    Іщенко, Т.
    Досвід лінгвістичного аналізу ділового тексту: комунікативно-прагматичні норми та переклад [Текст] / Т. Іщенко // Наукові записки. Філологічні науки. В.136. - Кіровоград, 2013. - С. 138-142
ББК 81.2(4 Укр)

Рубрики: Мовознавство /лінгвістика/

фывфывфыв:
ПЕРЕКЛАД
Свободных экз. нет

Найти похожие

 1-20    21-40   41-60   61-67