Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Статті з періодичних видань та збірок іноземними мовами- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (22)Статті з періодичних видань та збірок (277)Рідкісні і цінні видання (3)Документи про Рівненщину (41)Бібліотека творів авторів Рівненщини (1)Рівненщина: Минуле і сьогодення (4)Історична Волинь (21)Газета “Червоний прапор” (16)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=форма<.>)
Общее количество найденных документов : 51
Показаны документы с 1 по 20
Сигли бібліотек за посиланням
 1-20    21-40   41-51 
1.
74.261.7
А-724


   
    Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів [Текстььь] : наук.-метод. вид. / Ред. О.Тищенко. - Рівне : Перспектива, 2004. - 388 c. - (Майстерня інновацій). - 15.00 р.
    Содержание:
Клепко, С. Інноваційні ідеї демократизації та менеджменту школи / С. Клепко. - С .16-32
Громовий, В. Як управляти шкільною освітою?(Американський досвід на тлі українських освітніх реалій) / В. Громовий. - С .32-45
Желюк, О. "Україна-США: паралелі освіти" / О. Желюк. - С .46-59
Середяк, Л. Використання інтерактивних технологій в управлінській діяльності. / Л. Середяк, О. Янушевич. - С .60-67
Ростоцька, М. До питання громадянської освіти в сучасній школі / М. Ростоцька. - С .68-77
Пометун, О. Інтерактивні технології навчання- реальний шлях до оновлення української школи. / О. Пометун. - С .78-77
Крутоус, В. Інтерактивний тренінг для вчителів:Створюємо демократичне середовище уроку. / В. Крутоус. - С .88-93
Козак, Л. Рейтингове оцінювання діяльності шкіл протягом навчального року / Л. Козак, о. Копанська. - С .94 -103
Демчук, О. Благодійні фонди - запорука прозорого використання неурядових коштів у державних закладах освіти. / О. Демчук. - С .104-109
Гонорська, А. Використання закордонного досвіду в адміністративно - фінансовому управлінні школою. / А. Гонорська, О. Франчук. - С .110 - 117
Жук, М. Використання сучасних технологій - створення нових можливостей розвитку післядипломної освіти. / М. Жук. - С .118 - 125
Шиян, О. Проблеми організації громадської освіти в школах нового типу. / О. Шиян. - С .126 - 130
Пометун, О. До питання досвіду впровадження інтерактивних технологій / О. Пометун. - С .132 - 135
Балаба, Л. Природа - очима душі / Л. Балаба. - С .136 - 141
Віллер, І. Щоб шкільний твір не був тягарем / І. Віллер. - С .142 - 149
Голуб, Т. Прагнення реалізувати себе / Т. Голуб. - С .150 - 155
Куриш, С. Комунікативний підхід у викладанні іноземної мови. / С. Куриш. - С .156 - 163
Люта, Л. Навчання письму як методична проблема. / Л. Люта, Т. Каша. - С .164 - 169
Саверська-Лихошва, В. Через науково-дослідницьке проектування до особистісно-орієнтованого навчання. / В. Саверська-Лихошва. - С .170-177
Скавронський, П. Інтегровані уроки географії й англійської мови / П. Скавронський. - С .178-185
Франчук, О. Розвиток критичного мислення на уроках англійської мови через знайомство з історією та культурою / О. Франчук. - С .186-195
Середяк, Л. Інтеграція ідей громадянської освіти у викладанні суспільних дисциплін. / Л. Середяк, А. Ковтонюк. - С .196-202
Зіннуров, Є. Робота над проектами у викладанніанглійської мови. / Є. Зіннуров. - С .202-213
Сеньковська, Г. Метод проектів на уроках громадянської освіти. / Г. Сеньковська. - С .214-217
Ремех, Т. Практичне право.Нові підходи до викладання права в середній школі. / Т. Ремех. - С .218-227
Полуботько, О. Як використовувати газетні статті під час застосування інтерактивного методу роботи"АЖУРНА ПИЛКА" у вивченні іноземних мов. / О. Полуботько. - С .228-233
Тарасова, О. Використання методу критичного мислення на уроках англійської мови. / О. Тарасова. - С .234-241
Костюк, І. Закордонний досвід як стимул до змін у викладанні та вивченні шкільної історії в Україні. / І. Костюк. - С .242-249
Войтенко, О. Сучасні підходи у викладанні історії. / О. Войтенко. - С .250-259
Ратушняк, С. Деякі аспекти шляху виховання громадянина. / С. Ратушняк. - С .260-262
Морзе, Н. Метод навчальних проектів. / Н. Морзе. - С .264-267
Мурзаков, С. Країна мрії: симуляційна гра чи підготовка до життя. / С. Мурзаков. - С .268-282
Буко, С. Американські підходи в гуманітарній галузі на приладі створення освітнього центру. / С. Буко. - С .282-293
Оратовський, Т. Урядуй собі сам- урятуй себе сам! / Т. Оратовський, В. Шторлін. - С .294-297
Педан-Слєпухіна, О. Інтернет-сторінка-інформаційне поле місцевої громади. / О. Педан-Слєпухіна. - С .298-301
Панченков, А. Молодь обирає дію- нова форма громадянського виховання учнів. / А. Панченков. - С .302-309
Шашура, Л. Волонтерство- невід'ємна складова виховної роботи в сучасній школі. / Л. Шашура. - С .310-323
Жадько, О. Волонтерство-шлях до громадського суспільства. / О. Жадько. - С .324-329
Саєнко, С. Дитячі громадські організації як елемент громадянської освіти. / С. Саєнко. - С .330-333
Тищенко, О. Дебати: інтерактивний спосіб мислення. / О. Тищенко. - С .334-341
Вукіна, Н. Від учнівського самоврядування до самоврядування вчителів і батьків. / Н. Вукіна. - С .342-349
Шкарупа, О. Впровадження методу складання проектів у навчально-виховному процесі сільської школи. / О. Шкарупа. - С .350-357
Цимбал, О. Учнівські проекти, спрямовані на реалізацію права дитини на вільне висловлювання. / О. Цимбал. - С .358-363
Лаворік, Т. Від програм партнерів до інтеграції курсу громадянської освіти. / Т. Лаворік, О. Кукла. - С .364-373
Пащук, В. Осмислення ролі гендерної освіти. / В. Пащук. - С .374-379
Дементієвська, Н. Чотири "родзинки"освітянського досвіду. / Н. Дементієвська. - С .380-385
УДК
ББК 74.261.7

Рубрики: Інтерактивні технології

Аннотация: 10
Экземпляры всего: 2
ВІЛ (1), ЧЗ (1)
Свободны: ВІЛ (1), ЧЗ (1)

Найти похожие

2.
74.261.7Англ
К144


    Казачінер , О.
    Сучасні форми та методи навчання англійської мови [Текст] / О.С Казачінер . - Харків : Основа, 2010. - 112 с. - Б. ц.
    Содержание:
Форми навчання в педагогічному процесі . - С .7-13
Форми навчання іноземної (англійської) мови . - С .13-18
Урок як основна форма організації навчання . - С .18-20
Нестандартні уроки, їх види та класифікація. Особливості використання нетрадиційних форм навчання та педагогічних технологій під час навчання слабковстигаючих школярів . - С .20-49
Стислий огляд методів навчання англійської мови . - С .49-69
ББК 74.261.7Англ

Свободных экз. нет

Найти похожие

3.
74.261.7Англ
К144


   
    Урок як основна форма організації навчання [Текст] // Казачінер О.С. Сучасні форми та методи навчання англійської мови / О.С Казачінер; О.С Казачінер . - Харків : Основа, 2010. - С. 18-20
ББК 74.261.7Англ

Рубрики: Мова англійська--Методика викладання

фывфывфыв:
Урок
Свободных экз. нет

Найти похожие

4.
81.2(3)-9
Т29


   
    Тези доповідей XI наукової конференції ’’Каразінські читання:Людина. Мова. Комунікація’’ [Текст]. - Харків : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. , 2012. - 326 с. - Б. ц.
    Содержание:
Адаменко, М. Характер перекладацьких трансформацій у передачі поетичної своєрідності американської поезії українською мовою. / М. Адаменко. - С .3-4
Androsyuk, G. Legal analysis: legal brief. / G. Androsyuk. - С .4-6
Apтеменко, Ю. Щодо семантичного статусу англійських імплікативних дієслів на зразок ’’try’’. / Ю. Apтеменко. - С .6-8
Архипова, Е. Роль самооценки в формировании профессионально коммуникативной и социокультурной компетенции студентов-экономистов в процессе изучения английского языка. / Е. Архипова. - С .8-9
Архипова, Є. Інноваційні технології викладання іноземної мови в немовних вузах (робота з текстами професійної тематики). / Архипова Є. ; Архипова Є. . - С .9-11
Атанасова, М. Metaplan als eine moderationsmethode im deutschunterricht. / М. Атанасова. - С .11-12
Бабарикіна, Т. Кінесичні засоби в англомовному авторитарному дискурсі. / Т. Бабарикіна. - С .12-14
Бабенко, М. Лінгвальні особливості створення композиційно-мовленнєвої форми "опис" у творах саги "Сутінки" Стефані Муйєр. / М. Бабенко. - С .14-16
Бабич, Е. Вербальные реакции адресата на неискренние речевые акты в немецкоязычном дискурсе. / Е. Бабич. - С .16-18
Байбакова, І. Комунікативний підхід у контексті сучасних і традийійних методик вивчення іноземної мови. / І. Байбакова. - С .19-21
Балоцька, Л. Іноземна мова за професійним спрямуванням мотиваційні аспекти. / Л. Балоцька. - С .21-23
Балацька, О. Специфіка негативної оцінки у критичних зауваженнях англомовного наукового дискурсу. / О. Балацька. - С .23-24
Барташова, Г. Гендер як фактор впливу на невербальну поведінку авторитарних комунікатів. / Г. Барташова. - С .24-26
Бевз, Н. Интелектуальная коммуникация при переводе философских текстов в Украине. / Н. Бевз. - С .26-28
Безуглая, Л. Виды когерентности поэтического текста. / Л. Безуглая. - С .28-30
Белогуб, А. Концепт свобода в тополексике межнационального социума. / А. Белогуб. - С .30-31
Беспала, Л. Особливості формування ключових концептів карибської англомовної картини світу. / Л. Беспала. - С .31-33
Бєлозьорова, О. "Вертиголов та інші політичні тварини. Антологія німецької літератури 90-х років ХХ ст." / О. Бєлозьорова. - С .33-34
Білаш, О. Принципи фоносемантики як окремого мовознавчого напрямку. / О. Білаш. - С .34-36
Богуславська, Л. Особливості відтворення в перекладеному тексті омонімів як засобу мовної гри. / Л. Богуславська. - С .36-38
Бойко, Л. Особливості перекладу англомовної наукової літератури. / Л. Бойко. - С .38-40
Бойко, Ю. Загальні характеристики PR-дискурсу. / Ю. Бойко. - С .40-41
Булгакова, М. Типи індикаторів імплікатів у поетичному дискурсі. / М. Булгакова. - С .41-43
Бурка, Н. Синтагматика первинних фонологічних одиниць у кінакемній теорії. / Н. Бурка. - С .43-44
Бучіна, К. Засоби вираження образності в текстах німецькомовних фольклорних бувальщин. / К. Бучіна. - С .44-46
Валюкевич, Т. Имя концепта внешность в английской языковой картине мира. / Т. Валюкевич. - С .46-48
Ваховська, О. Историческое развитие концепта этики: грех в англоязычном дискурсе. / О. Ваховська. - С .48-49
Весна, М. Сучасні посібники в світлі зіставного вивчення мов. / М. Весна. - С .49-51
Волощук, І. Проблеми перекладу рекламних текстів. / І. Волощук. - С .51-53
Воробьева, И. Дискурсивные характеристики внутренней речи. / И. Воробьева. - С .53-54
Вороніна, К. Мовна антологія як когнітивний механізм утворення лексичного нонсенсу. / К. Вороніна. - С .54-56
Галіка, О. Вияви вербальної агресії в заголовках англомовних газет та її вплив на адресата. / О. Галіка. - С .56-58
Ганичева, Т. Роль преподавателя в формировании переводческих навыков и умений. / Т. Ганичева. - С .58-59
Глотова, А. Использование метода анализа конкретных ситуаций "Case Study" в профессионально-ориентированном обучении иностранному языку студентов технических специальностей. / А. Глотова. - С .59-61
Говоруха, Н. Структурные типы тавтологических высказываний. / Н. Говоруха. - С .61-63
Гончарова, В. Феномен третьей культуры в иноязычном образовании: презумпция стереотипа. / В. Гончарова. - С .63-64
Грабовська, І. Верифікативні питальні речення. / І. Грабовська. - С .64-66
Григоренко, В. Скандинавський вплив на становлення герундія в англійській мові. / В. Григоренко. - С .66-67
Гриняк, О. Категорія імпліцитності у стилістичних засобах вираження. / О. Гриняк. - С .67-69
Грудогло, Л. Методы и приемы проблемного обучения иностранному языку. / Л. Грудогло. - С .69-71
Гусєва, Г. Стратегії емотивного впливу в комічному дискурсі мовної особистості дитини. / Г. Гусєва. - С .71-72
Гусєва, П. "Немовні" факультети: нові завдання навчання і вивчення іноземних мов. / П. Гусєва. - С .72-74
Давыдова, Т. Имплицитная оценка в речевых актах немецкоязычного диалогического дискурса. / Т. Давыдова. - С .74-76
Дегтярьов, Д. Силабіка інформаційного повідомлення англомовних засобів масової комунікації. / Д. Дегтярьов. - С .76-77
Домброван, Т. Синтаксическая деривация с позиций лингвосинергетики. / Т. Домброван. - С .77-79
Дорогих, Р. Організація групової взаємодії у педагогічному процесі. / Р. Дорогих. - С .79-81
Дубцова, О. Вербальні та невербальні маркери комунікативної невдачі. / О. Дубцова. - С .81-82
Дудоладова, О. Культорологічний підхід до активізації читацької діяльності студентів-філологів. / О. Дудоладова. - С .82-84
Еременко, А. Концептуализация в политических речах Барака Обамы. / А. Еременко. - С .84-86
Ємельянова, О. Стратегія маніпуляції дискурсу фінансового прогнозу. / О. Ємельянова. - С .86-88
Ємець, О. Особливості використання тропеїчних прийомів перекладу художніх творів. / О. Ємець. - С .88-89
Жосан, Д. Трудности обучения монологической речи студентов технических вузов. / Д. Жосан. - С .89-91
Завгородний, С. Понятийные, образные и ценностные особенности лингвокультурного концепта chess/шахматы в английском языке. / С. Завгородний. - С .91-93
Займак, Т. Индикаторы лексико-структурных пресуппозиций. / Т. Займак. - С .93-94
Захарова, Н. Проблеми формування понятійно-категорійного апарату дискурсної текстолінгвістики. / Н. Захарова. - С .94-96
Зинченко, Н. Writing for special purposes. / Н. Зинченко. - С .96-97
Змиева, И. Концепт рождество в американской лингвокультуре. / И. Змиева. - С .97-99
Зоз, О. Developing phonetic competence. / О. Зоз. - С .99-101
Subkowa, M. Organisatorische fahigkeiten - der bestandteil des erfolgs der zukunftigen berufstatigkeit eines ingenieurs. / M. Subkowa. - С .101-102
Иванига, А. Работа с темой "этика в деловом общении" по английскому языку со студентами-экономистами. / А. Иванига. - С .102-104
Ікалюк, Л. Засоби вираження ексламаторності у британському художньому дискурсі. / Л. Ікалюк. - С .104-105
Ікалюк, Л. Аналітичні маркери порівняння у британському художньому дискурсі. / Л. Ікалюк. - С .105-107
Істоміна, Н. Автентичність аудіотекстів як критерій відбору навчального матеріалу для навчання майбутніх учителів аудіювання англомовних лекцій. / Н. Істоміна. - С .107-108
Каллен, Ю. Ситуації митного дискурсу. / Ю. Каллен. - С .108-110
Кальниченко, О. "Тарас Бульба" в українських шатах: проблеми відбору варіантів тексту для перекладу і вибору стратегій перекладу. / О. Кальниченко. - С .110-112
Калюжная, А. Концепт-сценарий тайна в классическом детективе. / А. Калюжная. - С .112-113
Каравашкин, В. Каузальность и композитная деривация в немецком языке. / В. Каравашкин. - С .113-115
Карамишева, Р. Моделі адресанта та адресата мовленнєвого жанру "повідомлення про стихійні лиха" на україномовних та англомовних інтернет-сайтах. / Р. Карамишева. - С .115-117
Карпусенко, Н. Лексичні засоби виразності в німецькомовних науково-лінгвістичних текстах. / Н. Карпусенко. - С .117-118
Каустов, А. Категорія комунікативної ситуації-онтологічне підгрунтя та міждисциплінарна рецепція. / А. Каустов. - С .118-120
Kysilyova, O. Jugendsprachforschung in deuttschland. / O. Kysilyova. - С .120-122
Кистол, Л. Некоторые психологические особенности педагогического сотрудничества при обучении иностранному языку. / Л. Кистол. - С .122-124
Кімакович, М. Процес формування лексичної компетенції при вивченні іноземної мови в технічному вузі. / М. Кімакович. - С .124-125
Коваленко, Р. Вербалізація концепту war в англійській мові. / Р. Коваленко. - С .125-126
Козлова, М. Гендерне питання у соціокультурному підході до перекладу у XVIII-XIX ст. / М. Козлова. - С .126-128
Kozlova, T. Imagicand diagrammatic icons: applications in proto-language. / T. Kozlova. - С .128-130
Колесник, K. До питання про формування умінь прфесійного спілкування іноземною мовою у майбутніх менеджерів. / K. Колесник. - С .130-131
Кононенко, Є. Образно-ценностная составляющая концепта семья. / Є. Кононенко. - С .131-133
Кононова, О. Структура й семантика фразеологізмів: синхронічний та діахронічний аспекти. / О. Кононова. - С .133-134
Консевич, М. Мовленнєва поведінка чоловіків і жінок у мультисторонній інтеракції: структурний аспект. / М. Консевич. - С .134-136
Коробова, Ю. Вміння дидактичного мовлення вчителя англійської мови на різних ступенях навчання. / Ю. Коробова. - С .136-138
Котлярова, Г. Роль алгоритмів у навчанні студентів ІV курсу укладнення соціокультурних коментарів як засобів адаптації автентичних англомовних текстів. / Г. Котлярова. - С .138-140
Котов, М. Полікультурна дискурсивна особистість у ситуації мовного нерозуміння. / М. Котов. - С .140-141
Кошелева, И. Общие характеристики модальных глаголов в китайском языке. / И. Кошелева. - С .141-143
Криворучко, С. Об особенностях реализации метакоммуникативного речевого акта контактива. / С. Криворучко. - С .143-145
Кропивка, А. Синтаксические структуры несобственно-прямой речи. / А. Кропивка. - С .145-146
Кузенна, Н. Моделі комунікативної ситуації. / Н. Кузенна. - С .146-148
Кузьмина, В. Обучение академическому реферированию студентов старших курсов языковых вузов. / В. Кузьмина. - С .148-150
Кушнэрова, О. Еволюція понять "свідомість" та ''мислення". / О. Кушнэрова. - С .150-152
Лабінська, Б. Міжкультурний підхід під час навчання іноземних мов на західноукраїнських землях (1918-1939). / Б. Лабінська. - С .152-153
Лєбєдєва, Т. Професійний сленг поліцейських Німеччини. / Т. Лєбєдєва. - С .157-159
Лисичкіна, І. Імідж сил охорони правопорядку: стратегії вербалізації (на матеріалі англомовного та україномовного мас-медіа дискурсу). / І. Лисичкіна. - С .159-160
Лисичкіна, О. Прагматика логіко-аргументативної взаємодії комунікантів в контексті англомовних ділових переговорів. / О. Лисичкіна. - С .160-162
Малишенко, А. Слоган як компонент рекламного дискурсу. / А. Малишенко. - С .172-174
Моисейкина, И. Проективные умения в профессиограме учителя английского языка. / И. Моисейкина. - С .184-186
Molchanskaya, O. Using Graphic Organizers to Increase efl Learners’ Reading Comprehension. / O. Molchanskaya. - С .187-188
Mysak, I. Developing EFL Students’ Summarizing Skills. / I. Mysak. - С .192-193
Невська, Ю. Вираження логічної необхідності у сам. / Ю. Невська. - С .196-197
Ольховська, А. Відбір та організація текстового матеріалу для формування навичок передачі імплікатур означеності в усному перекладі з аркуша. / А. Ольховська. - С .202-205
Оніщенко, Н. Етнонім як складова фразеологізму та ептоніму. / Н. Оніщенко. - С .205-206
Осяшина, О. Системность в организации содержания обучения иностранному языку. / О. Осяшина. - С .207-208
Павлова, Л. Лингвистические ресурсы оформления персонального политического сайта. / Л. Павлова. - С .208-209
Панченко, І. Імпліцитне вираження адресної референції у сучасному німецькомовному дискурсі. / І. Панченко. - С .210-211
Піхтовнікова, Л. Німецькомовна притча як дискурс. / Л. Піхтовнікова. - С .216-217
Присяжнюк, Ю. Плеоназми в англомовному дискурсі. / Ю. Присяжнюк. - С .224-226
Potolya, V. Goals and Techniques for Teaching speaking. / V. Potolya. - С .226-227
Рижа, Т. Переклад текстів як форма домашньої роботи студентів немовних ВНЗ. / Т. Рижа. - С .238-239
Романова, Н. Емотивні іменники давньоверхньонімецького періоду: словотвірний аспект. / Н. Романова. - С .241-242
Романченко, І. Іллокутивні особливості імпліцитних мовленнєвих актів, реалізованих дискримінацими висловленнями в сучасній німецькомовній пресі. / І. Романченко. - С .243-244
Рябих, Л. Інтерактивність англомовного академічного спілкування. / Л. Рябих. - С .248-250
Serdiuk, V. Aspects of Role Behaviour. / V. Serdiuk. - С .256-258
Сольська, Т. Поняття та статус національних різновидів німецької мови Німеччини, Австрії, та Швейцарії. / Т. Сольська. - С .269-270
Тверитнева, Л. О десемантизации слов с широким значением в речи. / Л. Тверитнева. - С .274-276
Тимошенкова, Т. Стилистико-коннотативный потенциал грамматических окказионализмов в современном английском языке. / Т. Тимошенкова. - С .276-277
Тупахіна, О. Лінгвокогнітивні засади семантичної деривації неологізмів. / О. Тупахіна. - С .281-282
Ткаченко, А. Типы комических высказываний немецкоязычного диалогического дискурса. / А. Ткаченко. - С .279-280
Українська, О. Формування методичних умінь учителя іноземної мови з оцінювання рівня навчальних досягнень учнів. / О. Українська. - С .284-285
Хорунжа, Л. Методичні аспекти використання тренінгів під час викладання англійської мови у ВНЗ. / Л. Хорунжа. - С .289-290
Elorya, E. Purposeful Reading in Teaching a Foreign Language. / E. Elorya. - С .285-287
Шарова, К. Аудіокнига як допоміжний засіб навчання читанню. / К. Шарова. - С .293-295
Scharonova, O. Stehende nominoverbale komplexe (sNVK) im phraseologishen paradigma. / O. Scharonova. - С .297-298
Шульга, С. Особливості утворення неологізмів в англійській мові та їх переклад українською. / С. Шульга. - С .302-303
Яценко, И. Креативные видиотехнологии на занятиях по иностранному языку. / И. Яценко. - С .304-305
Яценко, П. Номінативна організація сурядно-підрядного поліному сучасної німецької мови. / П. Яценко. - С .305-306
ББК 81.2(3)-9

Свободных экз. нет

Найти похожие

5.
81.2(3)-9
Т29


    Рижа, Т.
    Переклад текстів як форма домашньої роботи студентів немовних ВНЗ. [Текст] / Т. Рижа // Тези доповідей XI наукової конференції ’’Каразінські читання:Людина. Мова. Комунікація’’. - Харків : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. , 2012. - С. 238-239
ББК 81.2(3)-9

Рубрики: Мови іноземні

фывфывфыв:
ПЕРЕКЛАД
Свободных экз. нет

Найти похожие

6.
81.2(4 Укр)
Н34


   
    Наукові записки. Філолгічні науки. В.89(3) [Текст]. - Кіровоград : РВВ КДПУ ім.В.Винниченка, 2010. - 424 с. - Б. ц.
    Содержание:
Швачко, С. Средства выражения понятия двойственности в английском языке. / С. Швачко. - С .15-20
Сингаївська, А. Стильова диференціація англомовних однослівних ідіом. / А. Сингаївська; А. Сингаъвська. - С .20-24
Бондаренко, О. Етнокультурні атропоніми в українській та англійській мовах. / О. Бондаренко. - С .28-31
Гавриш, М. Семантичні моделі контамінаційного фразотворення (на прикладі фразеологічних одиниць німецької мови). / М. Гавриш. - С .37-41
Деменчук, О. Ідентифікаційний фокус семантики експерієнтивів (на матеріалі англійської, польської та української мови). / О. Деменчук. - С .41-44
Завадская, Е. Политкоррективность как новая международная коммуникактивная норма: анализ дефиниций (на материале словарей современного английского языка). / Е. Завадская. - С .44-48
Кійко, С. В Національна специфіка семантики міжмовних омонімів. / С.В Кійко. - С .48-53
Кирилюк, М. Інновації в лексиці німецької мови початку ХХІ ст. / М. Кирилюк. - С .53-58
Котовські, Г. Взаємодія компонентів лексики і граматики у слові (на матеріалі прикметникових дериватів із пасивним значенням у сучасній німецькій мові). / Г. Котовські. - С .58-61
Кравченко, В. Концепт Європа як семантичний актант у сучасному євроінтеграційному дискурсі. / В. Кравченко. - С .61-65
Лук’янова, Г. Сполучуваність фазових дієслів та їх труктурні моделі. / Г. Лук’янова. - С .65-68
Ляшук, А. Маніфестація правових понять "майнові правовідносини" та "злочини проти власності" в англійській та українській мовах. / А. Ляшук. - С .68-72
Секрет, І. Семантичні аспекти американського студентського сленгу. / І. Секрет. - С .80-85
Ступак, І. Засоби вираження локативних актантів похідних каузативних дієслів у німецькій та українській мовах. / І. Ступак. - С .85-90
Лисенко, Л. Структурні типи порівняльних фразеологічних одиниць (на матеріалі англійської, німецької, та української мов). / Л. Лисенко. - С .90-96
Нагорна, О. Функціонування фразеологізмів з британським етнокультурним семантичним компонентом в якості евфемістичних перейменувань. / О. Нагорна. - С .96-99
Блажко, М. Значення ад’єктивних слів сучасної німецької мови на позначення звучання: аксіологічний аспект. / М. Блажко. - С .105-108
Любимова, С. Дистрибутивный анализ на материале лингвистических корпусов (концепт flapper). / С. Любимова. - С .108-114
Буяр, І. Інвентаризація лексико-семантичної групи дієслів оцінки в англійській мові. / І. Буяр. - С .114-119
Глущук-Олея, Г. Лексичні способи вираження каузативності в іспанській мові (лексичні та комбінаторні розрізнення). / Г. Глущук-Олея. - С .119-123
Григоренко, Н. Проблеми визначення мовних одиниць на позначення емоцій (на матеріалі української та англійської мов). / Н. Григоренко. - С .123-127
Ивашкевич, Л. Семантическое движение слова "frei" в немецком языке. / Л. Ивашкевич. - С .127-132
Лелека, Т. Семантична асиміляція англійського слова cottage в українській і російській мовах. / Т. Лелека. - С .138-142
Репех, Н. Лінгвокогнітивний статус семантики початку і кінця (на матеріалі англомовних журнальних статей). / Н. Репех. - С .150-154
Соколов, В. Конструкти концептосистеми medicine and health care: енциклопедичний і епістемічний параметри. / В. Соколов. - С .154-158
Томчаковский, А. Систематизация лексики в учебных толковых словарях английского языка. / А. Томчаковский. - С .158-164
Ящик, Н. Лінгвістична інтерпретація німецьких слів-символів з історичною семантикою. / Н. Ящик. - С .171-176
Головенко, К. Внутрішня форма метафори та мовний світогляд (на матеріалі української та англійської мов). / К. Головенко. - С .180-184
Крижановська, В. Зіставний аналіз ядерної зони лексико-семантичного поля сигніфікату мудрість в українській та англійській мовах. / В Крижановська. - С .188-192
Мащенко, О. Інноваційна суфіксація в німецькій загальновживаній лексиці. / О. Мащенко. - С .197-201
Мовчан, Д. Шляхи актуалізації прагматичного потенціалу антонімів (на матеріалі іменників сучасної німецької мови). / Д. Мовчан. - С .201-204
Снісаренко, Я. Семантичний аналіз суспільно-політичної лексики української та англійської мов. / Я. Снісаренко. - С .204-209
Повторуха, Н. Соматична лексика на позначення одиниць виміру і мір зі значенням приблизної кількості у німецькій і українській мовах. / Н. Повторуха. - С .209-214
Філонік, С. Метафоризація як явище значеннєвої динаміки словникового складу сучасної англійської мови. / С. Філонік. - С .214-219
Головацька, Н. Сполучуваність сенсорних дієслів у структурі середньоанглійського тексту. / Н. Головацька. - С .229-235
Федорів, М. Семантична характеристика похідних дієслів німецької мови у філософському аспекті. / М. Федорів. - С .252-255
Василенко, Д. Способи утворення англомовної термінологічної лексики на різних хроноетапах функціонування словника військової сфери. / Д. Василенко. - С .262-267
Петрова, О. Образна номінація в антропонімах (на матеріалі німецьких псевдонімів). / О. Петрова. - С .284-287
Подвойська, О. Явище полісемії у термінології соціальної ринкової економіки в сучасній німецькій мові. / О. Подвойська. - С .287-291
Коновалова, О. Гіперонімічний та еквонімічний різновиди мотивації англійсьих ентомонімів. / О. Коновалова. - С .307-311
Лалаян, Н. Текстотворні потенції фразеологічних одиниць (на матеріалі німецької ономастичної фразеології). / Н. Лалаян. - С .311-315
Смолій, М. Українські власні назви у німецькомовному інформаційному просторі як елемент міжкультурної комунікації. / М. Смолій. - С .319-322
Хацер, Г. Жанрово-мовленнєві параметри англійської банківської термінології у підручниках з англійської справи. / Г. Хацер. - С .325-329
Ковтун, Н. Термінологія маркетингу як аспект концептуалізації економічної картини світу: семантичний спосіб утворення (на матеріалі німецької та української мов). / Н. Ковтун. - С .354-358
Цобенко, О. Англомовні номінації ювелірних прикрас як частина ювелірної термінології. / О. Цобенко. - С .397-400
Минзак, О. Афіксальні антоніми в терміносистемі права (на матеріалі англійського юридичного дискурсу). / О. Минзак. - С .411-415
ББК 81.2(4 Укр)

Перейти к внешнему ресурсу https://www.cuspu.edu.ua/download/nz_2010_3.pdf

Найти похожие

7.
81.2(4 Укр)
Н34


    Головенко, К.
    Внутрішня форма метафори та мовний світогляд (на матеріалі української та англійської мов). [Текст] / К. Головенко // Наукові записки. Філолгічні науки. В.89(3). - Кіровоград : РВВ КДПУ ім.В.Винниченка, 2010. - С. 180-184
ББК 81.2(4 Укр)

Рубрики: Мова англійська

фывфывфыв:
ПОРІВНЯЛЬННЯ

Найти похожие

8.
81.2(4 Укр)
Н34


   
    Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.89 (5) [Текст]. - Кіровоград : [б. и.], 2010. - 388 с. - Б. ц.
    Содержание:
Кучинський, Б. Література доби відродження у Німеччині. / Б. Кучинський. - С .19-24
Данилко, М. Адресант и адресат в собственно авторском повествовании (на материале зачинов англоязычной короткой прозы). / М. Данилко. - С .29-34
Рак, Н. Механізми формування стилістичних прийомів на основі концептуальної метафори (на матеріалі англомовної художньої прози). / Н. Рак. - С .51-54
Розова, І. Аксіологічний характер модальної семантики англійського сатиричного тексту ХХ ст. / І. Розова. - С .54-58
Семенюк, І. Структурно-композиційні характеристики аналітичної статті з юридичної тематики. / І. Семенюк. - С .58-62
Козій, О. Колористично-просторові особливості нарації у новелі Р.Л.Стівенсона "Ночівля Франсуа Війона". / О. Козій. - С .68-71
Антипова, А. Повторная номинация с описательно-уточняющими отношениями в художественной прозе К.Симона. / А. Антипова. - С .71-74
Галич, О. "Містичне" в англійському готичному романі. Особливості функціонування та специфіка дослідження. / О. Галич. - С .81-85
Богушевська, Н. Публіцистичний счтиль сучасної німецької мови. / Н. Богушевська. - С .118-121
Сингаївська, А. Стильова диференціація англомовних одиниць ідіом. / А. Сингаївська. - С .159-164
Бехта, І. Конйцептосистема англомовного дискурсу постмодернізму. / І. Бехта. - С .167-173
Біскуб, І. Семантичне мережеве моделювання у гіпертекстовому середовищі (на матеріалі англомовного дискурсу програмного забезпечення). / І. Біскуб. - С .173-179
Гапотченко, Н. Логічні конектори як комунікативний складник французьких ЗМІ (на матеріалі телевізійного дискурсу). / Н. Гапотченко. - С .179-182
Кузнєцова, І. Концептуальний аспект озаглавлювання (на матеріалі сучасного англомовного дискурсу). / І. Кузнєцова. - С .186-190
Матковська, М. Категорії "своє-чуже" та "и-вони" в англомовному політичному дискурсі. / М. Матковська. - С .202-206
Шевченко, О. Семіотика дійсності на тлі нових уявлень про природу світоустрою (на матеріалі англомовного дискурсу). / О. Шевченко. - С .236-240
Яшенкова, О. Типи комунікативної координації в англомовному діловому діалогічному дискурсі. / О. Яшенкова. - С .240-245
Апалат, Г. Текст-інтерв’ю сучасної англомовної преси як інституційний дискурс. / Г. Апалат. - С .245-251
Єрченко, О. Концептуальна диференціація статей з англомовних наукових спеціалозованих (професійних) журналів. / О. Єрченко. - С .259-265
Молодча, Н. Маніпулятивна функція семантичних оказіоналізмів в англомовному політичному дискурсі. / Н. Молодча. - С .265-269
Бехта, Н. Мовне вираження наратора у сучасній британській прозі: форма оповіді від 2-ої особи. / Н. Бехта. - С .291-296
Кукса, І. Американські президентські теледебати: антропокомпонентна структура та комунікативні характеристики учасників. / І. Кукса. - С .296-299
Овсієнко, Л. Суб’єкт та об’єкт оцінки у діалогічному дискурсі (на матеріалі німецької художньої прози). / Л. Овсієнко. - С .311-316
Займак, Т. Прагматическая пресупозиция и другие имплицитные смыслы в англоязычном диалогическом дискурсе. / Т. Займак. - С .341-345
Кириченко, А. Загальна зрозумілість у міжнародному англомовному авіаційному дискурсі. / А. Кириченко. - С .345-349
Кришталюк, Г. Акцентна функція заперечного повтору в текстах новин американських газет. / Г. Кришталюк. - С .352-355
Мартинова, О. Прагмалінгвістичні та соціолінгвістичні чинники успішності комунікативного акту (на матеріалі сучасної англомовної прози). / О. Мартинова. - С .355-360
Мойсенко, С. Прагматичні особливості англомовного науково-технічного дискурсу. / С. Мойсенко. - С .360-363
Пушкар, О. Способи реалізації агональності в англомовному політичному дискурсі. / О. Пушкар. - С .370-375
Чорна, О. Комунікативний імідж сучасного американського політика: парадигма ролей (на матеріалі промов Барака Обами). / О. Чорна. - С .375-379
ББК 81.2(4 Укр)

Перейти к внешнему ресурсу https://www.cuspu.edu.ua/download/nz_2010_5.pdf

Найти похожие

9.
81.2(4 Укр)
Н34


    Бехта, Н.
    Мовне вираження наратора у сучасній британській прозі: форма оповіді від 2-ої особи. [Текст] / Н. Бехта // Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.89 (5). - Кіровоград, 2010. - С. 291-296
ББК 81.2(4 Укр)


Найти похожие

10.
81.2(4 Укр)
Н34


   
    Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.118 [Текст]. - Кіровоград : [б. и.], 2013. - Б. ц.
    Содержание:
Самохіна, В. Англомовний жарт як компонент дискурсу / В. Самохіна. - С .29-35
Апалат, Г. Комунікативна стратегія конфлікту в текстах-інтерв’ю сучасної англомовної преси / Г. Апалат. - С .35-41
Бигунова, Н. Перлокутивный эффект речевых актов положительной оценки (на материале англоязычного художественного диалогического дискурса) / Н. Бигунова. - С .44-49
Бондаренко, Я. Пояснення як форма експлікації когнітивної діяльності мовної особистості в дискурсі (на матеріалі британського серіалу "Шерлок") / Я. Бондаренко. - С .52-57
Голощук, С. Прагматичні аспекти реалізації аргументативного компоненту в мовленнєвому акті порада (на матеріалі англомовних художніх творів) / С. Голощук. - С .74-77
Дяків, Х. Види мовленнєвого жанру "застереження" в українській і німецькій мовах / Х. Дяків. - С .81-85
Калитюк, Л. Питальні висловлення як непрямі мовленнєві акти констативи в англійській мові ХІІ-ХVII ст / Л. Калитюк. - С .92-96
Кишко, С. До проблеми редукції / елімінації когнітивного дискурсу (на прикладі модерованого висловлення в сучасному англомовному художньому дискурсі) / С. Кишко. - С .99-102
Кобринец, О. Основные характеристики речевого поведения французов в аспекте лингвокультурологии / О. Кобринец. - С .102-106
Козуб, Л. Лінгвокультурологічні особливості англійської і німецької друкованої реклами / Л. Козуб. - С .110-113
Ніколенко, А. Інтертекстуальність американського кіножанру / А. Ніколенко. - С .125-128
Осовська, І. Когнітивно-концептуальна карта німецькомовного матримоніального конфротативного дискурсу / І. Осовська. - С .128-134
Павленко, Л. Невербальні засоби комплементарної підтримки дискурсивного акту "підхоплення" в сучасному англійському діалогічному мовленні / Л. Павленко. - С .134-139
Ущина, В. Дискурс ризику як середовище конструювання позиції суб’єкта (на матеріалі англомовного медіа-дискурсу) / В. Ущина. - С .155-159
Шмелева, О. О некоторых достижениях феминистской лингвистики в области реформирования системы немецкого языка / О. Шмелева. - С .169-174
Баран, Г. Англомовний політичний інтернет дискурс веб-сайтів політичних партій США і Великої Британії / Г. Баран. - С .174-179
Бірюкова, Д. Опис інтер’єру в англомовному художньому дискурсі / Д. Бірюкова. - С .185-189
Бойко, О. Стилістична маркованість дискурсу політичних промов сучасних англомовних політиків (на прикладах промов Девіда Камерона та Барака Обами) / О. Бойко. - С .189-194
Ваврентович, Н. Лексико-семантичні та счтруктурні особливості англомовних реклакмних слоганів / Н. Ваврентович. - С .194-197
Гречихіна, Н. Економічний англомовний дискурс у ключових концетах / Н. Гречихіна. - С .197-202
Гузерчук, О. Дискурсивні та прагматичні характеристики ситуації підбадьорювання в сучасному англійському мовленні / О. Гузерчук. - С .206-211
Декало, О. Комунікативні стратегії адресанта-ініціатора в сучасному німецькомовному діловому дискурсі / О. Декало. - С .211-216
Євенчук, О. Метафорична модель "Familie - fauna": фреймо-слотова структуризація (на основі сучасного німецького публіцистичного дискурсу) / О. Євенчук. - С .223-226
Кузнецова, М. Дискурс як методологічне підгрунтя досліджень англомовних текстопросторів / М. Кузнецова. - С .247-250
Левченко, Н. Медійний інтернет-дискурс мистецтвознавчих англомовних онлайн-видань як невід’ємний компонент мережевої комунікації / Н. Левченко. - С .254-258
Лещенко, О. Синтаксичні і прагматичні особливості заголовків у рекламних повідомленнях (на матеріалі німецьких фінансових,страхових і консалтингових установ) / О. Лещенко. - С .258-264
Матковська, М. Опозиція "свій - чужий" у категоризації етнічних спільнот у сучасному англомовному політичному дискурсі / М. Матковська. - С .269-273
Паламар, Н. Прагмасинтаксичний аналіз мовленнєвого акту похвали в німецькій та українській мовах / Н. Паламар. - С .278-283
Сокирська, О. Систематизація ознак усної актуалізації висловлювань відмови в англійському діалогічному мовленні / О. Сокирська. - С .292-296
Талавіра, Н. Когнітивно-дискурсивні функції англомовних безартиклевих прийменникових зворотів: стратегія апеляції до чуттєвого задоволення / Н. Талавіра. - С .296-300
Толочко, О. Чинники експресивності синтаксичної моделі P-S в англійському та українському художньому дискурсі / О. Толочко. - С .300-306
Хаджикова, Н. Консенсус и разногласие: диалектика взаимосвязи в англоязычном публицистическом дискурсе / Н. Хаджикова. - С .306-309
Чернявская, О. Кросскультурная функция латинского языка в юридическом интернет-дискурсе Украины / О. Чернявская. - С .313-318
Шпак, О. Особливості структурно-інтеракційного аспекту реалізації контакторозмикання в англомовному інституційному дискурсі / О. Шпак. - С .318-322
Юшкевич, В. Комунікативні ситуації англомовного ділового дискурсу / В. Юшкевич. - С .330-331
Іваненко, С. Граматика німецької мови на зламі тисячоліть / С. Іваненко. - С .341-346
Козловский, В. Функции немецкого коньюктива / В. Козловский. - С .353-357
Ягупова, Л. Динаміка розвитку іменникових дериватів у середньоверхньонімецькій мові: префіксальні іменники з ur- / Л. Ягупова. - С .365-371
Бельмаз, Я. Проблема вираження майбутності в давньоанглійській мові / Я. Бельмаз. - С .371-374
Максимчук, Б. Граматична релевантність семантичної тотожності кваліфікативних слів сучасної німецької та англійської мов / Б. Максимчук. - С .387-392
Андрушенко, О. Інформаційно-структурні чинники варіативності порядку слів у давньоанглійському простому реченні / О. Андрушенко. - С .392-396
Бударина, Т. Семантика дериватов немецкого языка, образованных по модели un + partizip І / ІІ / Т. Бударина. - С .403-407
Головацька, Н. Етимологія англійських сенсорних дієслів / Н. Головацька. - С .407-412
Оленяк, М. Атрибутивні і сирконстантні конкретизувальні уточнення в англійській, українській та польській мовах / М. Оленяк. - С .456-460
Станіслав, О. Виникнення та функціонування сепаратизованих конструкцій у літературі французького модернізму (на матеріалі творів Г.Аполінера, А.Бретона, А.Жіда, А.Камю, Ж.-П.Сартра) / О. Станіслав. - С .460-464
Гладкоскок, Л. Сполучуваність прикметників зі значенням "світлий" у моделі [прикметник] + [прикметник] (на матеріалі сучасної англійської мови) / Л. Гладкоскок. - С .467-470
Плетенецька, Ю. Структурно-зіставний аналіз малого синтаксису сучасного англомовного відеоряду на прикладі п’яти американських художніх фільмів за морфологічною належністю головного слова та за будовою / Ю. Плетенецька. - С .474-478
Білоконенко, Ю. Вторинні предикати та критерії їх розмежування з первинними предикатами в сучасній французькій мові / Ю. Білоконенко. - С .478-481
КаліущенкоЮ. Ольфакторні дієслова в англійській та українській мовах / КаліущенкоЮ. - С .490-496
Лазебна, О. До питання про категоріальні особливості прислівників оцінки (на матеріалі сучасної німецької мови та її австрійського варіанту) / О. Лазебна. - С .499-503
Навроцька, Н. Префіксальні каузативні дієслова, які виражають психоемоційний стан особи в англійській, німецькій та українській мовах / Н. Навроцька. - С .516-521
Оробінська, Р. Структурно-семантичні особливості складнопідрядних речень у діалозі (на матеріалі німецьких художніх фільмів) / Р. Оробінська. - С .529-533
Сахнюк, О. Метафоричні дієслова на позначення болю в англійській мові / О. Сахнюк. - С .533-539
Хрупіна, Г. Дієслова зі значенням нейтральногго психічного впливу у сучасній німецькій мові / Г. Хрупіна. - С .539-544
Гаврилишин, Т. Функції порядку слів у підрядних реченнях німецької мови (прагмалінгвістичний і функціональний аспект) / Т. Гаврилишин. - С .544-549
Захарчук, І. Становлення афіксального заперечення у новоанглійській мові / І. Захарчук. - С .564-567
Корсун, О. Типи експліцитних та імпліцитних суб’єктів в англійських і українських суб’єктивних реченнях / О. Корсун. - С .567-573
Смеречинська, О. Проблематичність поділу німецьких дієслів за ознакою граничності / неграничності / О. Смеречинська. - С .577-580
Хижняк, М. Історична динаміка фомування дієслів, що позначають обертальний рух в англійській мові / М. Хижняк. - С .580-584
Ящик, Н. Морфологічний аспект вивчення німецьких етносимволів / Н. Ящик. - С .584-588
Шабаліна, О. Синтактико-стилістичні характерстики прикметників та а’дєктивних елементів у давньоанглійській прозі (на матеріалі "англосаксонської хроніки") / О. Шабаліна. - С .588-599
ББК 81.2(4 Укр)

Перейти к внешнему ресурсу https://www.cuspu.edu.ua/download/nz_2013_118.pdf

Найти похожие

11.
81.2(4 Укр)
Н34


    Бондаренко, Я.
    Пояснення як форма експлікації когнітивної діяльності мовної особистості в дискурсі (на матеріалі британського серіалу "Шерлок") [Текст] / Я. Бондаренко // Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.118. - Кіровоград, 2013. - С. 52-57
ББК 81.2(4 Укр)

Рубрики: Мова англійська

фывфывфыв:
ПОЯСНЕННЯ -- ЕКСПЛІКАЦІЯ

Найти похожие

12.
81.2(4 Укр)
Н34


   
    Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.105(1) [Текст]. - Кіровоград : [б. и.], 2012. - 578 с. - Б. ц.
    Содержание:
Василенко, Д. Англомовні військові культурно-марковані сленгізми / Д. Василенко. - С .25-28
Кирилюк, М. Актуальна лексика німецької мови: лінгвальні та соціальні чинники / М. Кирилюк. - С .53-56
Козка, І. Системні відношення в групах прикметників на позначення розумових здібностей людини в сучасній англійській мові / І. Козка. - С .56-61
Лисенко, Л. Порівняльний аналіз фразеологічних одиниць з компонентом - найменуванням особи за професією (на матеріалі англійської та української мов) / Л. Лисенко. - С .67-71
Манютіна, О. Проблема диференціації дисфемістичної та евфемістичної лексики в сучасній масовій культурі англомовного суспільства / О. Манютіна. - С .79-85
Материнська, О. Структурно-семантичні особливосі найменувань частин артефактів у німецькій мові / О. Материнська. - С .85-92
Чапля, О. Комунікативно-прагматичний потенціал квантифікаційної лексики та його реалізація в контексті (на матеріалі французької мови) / О. Чапля. - С .106-109
Чернышенко, Н. Сопоставительное исследование переносных значений орнитонимов в английском и немецком языках / Н. Чернышенко. - С .109-113
Алиєва, А. Фразовий субфрейм як структурний компонент номінативного поля "материнство" в сучасній англійській мові / А. Алиєва; А. Алиэва. - С .113-118
Бігун, В. Явище евфемізації як когнітивний процес (на матеріалі української та англійської мов) / В. Бігун. - С .118-122
Бойчук, В. Внутрішня форма як мотиваційна ознака і спосіб мотивації значення в назвах осіб (на матеріалі українських та англійських десубстативних іменників) / В. Бойчук. - С .126-131
Григоренко, Н. Гіперонімічні назви емоційних явищ в українській та англійській мовах / Н. Григоренко. - С .141-145
Івашкевич, Л. Філософське поняття як особливе семантичне явище (на матеріалі понять німецької мови) / Л. Івашкевич. - С .157-161
Крижановська, Т. Порівняльна характеристика мікрополів Бог та God як складових лексико-семантичного поля мудрість в українській та англійській мовах / Т. Крижановська. - С .161-166
Лучечко, Т. Кодифікатори-колороніми космоніма місяць в українських та англійських загадках / Т. Лучечко. - С .178-182
Матковська, М. Мовленнєві репрезентації суб’єкта дії в англомовному політичному дискурсі / М. Матковська. - С .185-190
Мудринич, С. Лексико-семантичні розряди слів із семантикою стану у сучасній українській та англійській мовах / С. Мудринич. - С .199-202
Олійник, Л. Метафоризація як один з найпошириніших прийомів поповнення німецького молодіжного лексикону / Л. Олійник. - С .202-206
Стеванович, Р. Лексические средства выражения понятий "идея", "проблема" в эвристическом процессе решения задач (на материале английского языка) / Р. Стеванович. - С .217-220
Федорова, А. ЛСГ "Leader" / "Лідер" в англійській та українській мовах: зіставний аспект / А. Федорова. - С .226-230
Ягупова, Л. Про розвиток іменникових дериватів у середньоверхньонімецькій мові (на прикладі префіксальних іменників зі структурою un-(ec)heit) / Л. Ягупова. - С .238-242
Волкова, Н. Головні фактори реалізації словотвірного потенціалу запозичених іменників в англійській мові / Н. Волкова. - С .242-246
Вострецова, В. Фразотворча активність лексеми "guerilla" в сучасній англійській мові / В. Вострецова. - С .246-250
Головко, О. Парадигматична системність англомовних інновацій / О. Головко. - С .253-260
Скляніченко, Г. Особливості становлення дитячого мовлення в англійській та українській мовах / Г. Скляніченко. - С .271-277
Федорів, М. Парадигматичні відношення похідних іменників з латинськими суфіксами у німецькій та українській мовах / М. Федорів. - С .289-294
Долгополова, Л. Грамматические инновации в современном немецком языке / Л. Долгополова. - С .294-299
Володіна, Т. Асоціативно-термінальна мотивація відіменникових дієслів у сучасній німецькій мові / Т. Володіна. - С .315-319
Воробйова, О. Типові семантичні паралелі між фразовими дієсловами із постпозитивними компонентами on i off / О. Воробйова. - С .319-322
Дребет, В. Контекстуальна інтерпретація іменникового складу у різноскладні пасивні конструкції німецькомовної преси / В. Дребет. - С .331-336
Пянковська, І. Засоби вираження евіденційності в німецькій мові / І. Пянковська. - С .381-384
Ділай, І. Епістемічні дієслова в сучасній англійській мові / І. Ділай. - С .384-388
Білоножко, С. Семантична характеристика англійських дієслів на позначення фізичного впливу / С. Білоножко. - С .388-391
Верезубенко, М. Зіставний аналіз основних типів дієслівної повторюваності в німецькій та українській мовах / М. Верезубенко. - С .391-395
Оксанич, М. Розвиток та функціонування підрядних умовних речень у середньоверхньонімецькій мові / М. Оксанич. - С .407-411
Федурко, О. Слова на -о (-е) // -lyк складник прислівникових систем української та англійської мов / О. Федурко. - С .411-416
Гаврилишин, Т. Парцеляція в усному мовленні (на матеріалі підрядних речень промов, інтерв’ю та прес-конференцій сучасних німецьких політиків) / Т. Гаврилишин. - С .416-420
Криворучко, Т. Складна комплементація в історії англійської мови / Т. Криворучко. - С .436-441
Ситникова, О. Засоби вираження допустовості в концесивних конструкціях з тлумаченням "обмануте очікування" англійській та українській мовах / О. Ситникова. - С .441-447
Фахурдінова, М. Порівняльний аналіз функціональних особливостей перифрастичних конструкцій з DO/DOEN/TUN в англійській, нідерландській та німецькій мовах / М. Фахурдінова. - С .451-456
Хрупіна, Г. Тенденції дослідження дієслів психічного впливу на прикладі німецьких дієслів морального підпорядкування / Г. Хрупіна. - С .456-463
Охапкіна, О. Синтаксичний статус заперечного речення в англійській та німецькій мовах: історична перспектива / О. Охапкіна. - С .467-471
Завальнюк, Л. Деякі аспекти фоностилістичної стратифікації сучасної німецької розмовної мови / Л. Завальнюк. - С .493-497
Козуб, Л. Просодичні особливості сучасної англомовної телереклами / Л. Козуб. - С .497-501
Лисичкіна, О. Просодична організація контрадикторних інтеракцій в англомовних ділових переговорах / О. Лисичкіна. - С .505-509
Сидельникова, Л. Символічне значення літер французького алфавіту / Л. Сидельникова. - С .521-526
Хоменко, Т. Зміст новітньої реформи орфографії німецької мови / Т. Хоменко. - С .526-530
Дегтярьов, Д. Єдиний складовий тип та силабічна домінанта в інформаційному повідомленні англомовних засобів масової комунікації / Д. Дегтярьов. - С .530-533
Зінченко, О. Гендерна варіативність спонтанного мовлення німців / О. Зінченко. - С .533-538
Мусієнко, Ю. Роль просодичних засобів в оформленні директивних концептів англійських притч / Ю. Мусієнко. - С .549-554
Сольська, Т. Становлення орфоепічної норми Німеччини як автономного національного центру німецької мови / Т. Сольська. - С .563-567
Фрумкина, А. Вариативность приступов гласных в звучащей речи СМИ Германии / А. Фрумкина. - С .567-577
ББК 81.2(4 Укр)

Перейти к внешнему ресурсу https://www.cuspu.edu.ua/download/nz_2012_105_1.pdf

Найти похожие

13.
81.2(4 Укр)
Н34


    Бойчук, В.
    Внутрішня форма як мотиваційна ознака і спосіб мотивації значення в назвах осіб (на матеріалі українських та англійських десубстативних іменників) [Текст] / В. Бойчук // Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.105(1). - Кіровоград, 2012. - С. 126-131
ББК 81.2(4 Укр)

Рубрики: Мова англійська

фывфывфыв:
ПОРІВНЯЛЬННЯ

Найти похожие

14.
81.2(4 Укр)
Н34


   
    Наукові записки. Серія "Філологічні науки ". В.128 [Текст]. - Кіровоград : [б. и.], 2014. - 604 с. - Б. ц.
    Содержание:
Кучинський, Б. Література доби раннього відродження в Англії / Б. Кучинський. - С .39-45
Бистров, Я. Модальні маркери у контексті теорії можливих світів біографічного наративу (на матеріалі англомовної художньої прози) / Я. Бистров. - С .45-50
Бойко, Я. Структурування авторської естетичної оцінки у поетично переосмислених концептуальних метафорах (на матеріалі лірики англійського романтизму) / Я. Бойко. - С .50-56
Вечірко, О. Жанр літературної утопії у контексті англійського відродження / О. Вечірко. - С .56-59
Гончарук, О. Методика комплексного дослідження англомовної байки у прагмастилістичному аспекті / О. Гончарук. - С .66-70
Довбня, І. Функції просторових номінацій в англійському та українському художніх текстах / І. Довбня. - С .75-79
Кочубей, В. Засоби вираження проблематичної модальності в англійському детективному романі / В. Кочубей. - С .98-102
Лапінська, О. Позитивний і негативний вплив новітніх англіцизмів на мову українського художнього тексту / О. Лапінська. - С .102-106
Мироненко, Т. Акцентуалізація характеру в англомовному тексті / Т. Мироненко. - С .114-118
Шевченко, М. Лексико-граматичні особливості в поетичних текстах англійських авторських і традиційних балад / М. Шевченко. - С .138-144
Дегтярьова, Є. Французький мінімалістичний роман кінця ХХ - початку XXI століть у руслі досліджень когнітивної поетики / Є. Дегтярьова. - С .149-151
Мамосюк, О. Темпоральність у наративній структурі художнього тексту (на матеріалі роману "Enfance" Н.Саррот) / О. Мамосюк. - С .160-164
Паров’як, І. Функції синтактико-стилістичних фігур в німецькому постмодерністському романі кінця XX - початку XXI століття / І. Паров’як. - С .170-173
Савіна, Ю. Валоративна інконгруентність як механізм створення комунізму (на матеріалі творів Джером К.Джерома і О.Генрі) / Ю. Савіна. - С .173-177
Ходос, І. Лексико-стилістичні особливості ідіодискурсу С.Фіцджеральда / І. Ходос. - С .182-187
Корнєва, Н. Особливості композиційної організації наукових текстів (на матеріалі українських та англійських наукових рецензій) / Н. Корнєва. - С .210-214
Короткова, Л. Англомовний парадокс як художній прийом приховування/розкриття істини / Л. Короткова. - С .204-210
Малиновська, І. Текстові репрезентації часопросторового холізму філософського твору (на матеріалі англомовного дискурсу) / І. Малиновська. - С .210-214
Миронова, Т. Інтертекстуальні та авторські смисли в англомовному біографічному творі В.Черчилля "Початок мого життя" / Т. Миронова. - С .220-225
Станіслав, О. Стилістична нейтральність синтаксичної сепаратизації (на матеріалі текстів публіцистичного стилю сучасної французької мови) / О. Станіслав. - С .225-230
Чернишова, І. Оцінка світу першої особи в англійському тексті біблії Короля Якова (семантичний аспект) / І. Чернишова. - С .239-243
Коломієць, О. Архітектонічна організація газетних синоптичних текстів в англійській та українській мовах / О. Коломієць. - С .247-251
Охріменко, О. Податковий закон німецького законодавства та його лінгвостилістичні характеристики / О. Охріменко. - С .259-263
Смаглий, В. Особенности темпоральной организации англоязычной молитвы / В. Смаглий. - С .266-269
Бігич, О. Електронні засоби навчання іноземних мов: аналітичний огляд вітчизняних науково-методичних досліджень / О. Бігич. - С .280-285
Борова, Т. Особливості застосування комп’ютерних технологій у процесі викладання іноземної мови студентам ВНЗ / Т. Борова. - С .285-291
Місечко, О. Готовність майбутніх учителів англійської мови до формування міжкультурної компетентності учнів: постановка проблеми / О. Місечко. - С .291-297
Черноватий, Л. Стратегії майбутніх перекладачів у застосуванні перекладацького скоропису в усному послідовному перекладі / Л. Черноватий. - С .297-302
Шуневич, Б. Сучасні навчальні матеріали з теорії і практики галузевого перекладу / Б. Шуневич. - С .307-311
Ананьян, Е. До проблеми доцільності використання автентичного тексту газетно-публіцистичного стилю в процесі опанування філологічною компетенцією майбутнім учителем іноземної мови / Е. Ананьян. - С .315-321
Бичок, А. Полікультурність навчання як життєва установка студентів США / А. Бичок. - С .325-328
Бреславець, Н. Развитие коммуникативных способностей при изучении иностранного языка в высшей школе / Н. Бреславець. - С .333-338
Голощук, С. Досвід підготовки навчальних матеріалів з англійської мови за професійним спрямуванням у віртуальному навчальному середовищі на базі "Moodle" / С. Голощук. - С .342-346
Дацків, О. Методичні рекомендації щодо формування вмінь говоріння у майбутніх учителів англійської мови засобами драматизації / О. Дацків. - С .350-355
Дем’яненко, О. Комунікативна спрямованість підготовки майбутнього вчителя іноземних мов до міжкультурного професійно-орієнтованого спілкування / О. Дем’яненко. - С .355-358
Долинський, Є. Інформаційно-комунікаційні технології як засіб вивчення іноземної мови майбутніми перекладачами / Є. Долинський. - С .366-371
Ірхіна, Ю. Використання прислів’їв та приказок у навчанні англійської інтонації / Ю. Ірхіна. - С .385-388
Каніболоцька, О. Особливості використання smart-дошки у процесі вивчення іноземної мови у вищій школі / О. Каніболоцька. - С .388-391
Кашуба, О. Засоби розвитку культури професійного спілкування майбутніх вчителів іноземних мов з інноваційністю мислення / О. Кашуба. - С .391-396
Коваленко, Г. Формування творчої компетентності майбутніх вчителів іноземної мови в процесі фахової підготовки / Г. Коваленко. - С .407-411
Кожедуб, Л. Особливості формування перекладацької компетенції студентів у галузі художнього перекладу / Л. Кожедуб. - С .411-415
Коржаневська, В. Критичне мислення як важливий чинник фахової підготовки вчителя іноземної мови / В. Коржаневська. - С .415-420
Костюченко, К. Групові форми організації інтерактивного навчання іноземної мови студентів у ВНЗ / К. Костюченко. - С .425-430
Лабенко, О. Застосування фрактальних систем у процесі вивчення англійської мови студентами немовних факультетів / О. Лабенко. - С .432-437
Левицька, Л. Герменевтика як методологічне підгрунтя формування професійної ідентичності майбутніх учителів іноземної мови / Л. Левицька. - С .441-445
Мацепура, Л. Особливості граматичних структур при вивченні англійської мови дітьми дошкільного віку та на початковому етапі навчання / Л. Мацепура. - С .449-455
Москаленко, О. Лінгвістична специфіка англійської мови ІСАО при формуванні умінь й навичок авіаційних фахівців / О. Москаленко. - С .4555-458
НікітІна, Н. Мовна особистість: методологічні підходи до фахової підготовки вчителя іноземної мови / Н. НікітІна. - С .458-462
Поліщук, Л. Формування основ перекладацької компетентності у майбутніх перекладачів на початковому етапі навчання / Л. Поліщук. - С .467-470
Рожкова, Н. Проектна методика як спосіб формування комунікативних вмінь у процесі вивчення іноземної мови / Н. Рожкова. - С .470-473
Рубан, Л. Педагогічна майстерність майбутнього вчителя іноземних мов у дискурсі поглядів американського педагога Джона Холта / Л. Рубан. - С .473-477
Сав’юк, А. Вивчення англійського словотворення - важливий когнітивний аспект у системі підготовки вчителів англійської мови / А. Сав’юк. - С .483-487
Смірнова, Л. Інтегрований підхід як необхідна складова організації процесу іншомовної освіти на немовних факультетах / Л. Смірнова. - С .490-493
Труханова, Т. Зміст кваліфікаційних завдань з методики викладання англійської мови / Т. Труханова. - С .493-499
Філіппова, Н. Деякі особливостіф навчання перекладу - проектна робота / Н. Філіппова. - С .499-502
Шевченко, І. Культура мовлення майбутніх вчителів англійської мови / І. Шевченко. - С .511-515
Щербина, С. Застосування проектного методу у викладанні іноземної мови у вищому навчальному закладі / С. Щербина. - С .519-522
Янісів, М. Художній твір як засіб формування англомовної дискусійної компетенції у студентів-філологів на старшому ступені навчання / М. Янісів. - С .522-527
Бірюкова, М. Парна робота як ефективна форма організації навчання студентів-перекладацьких спеціальностей / М. Бірюкова. - С .535-539
Луканська, Г. Використання інтерактивних методів навчання іноземної мови для формування професійної компетентності майбутніх перекладачів / Г. Луканська. - С .563-566
Микитка, І. Досвід використання інноваційних форм та методів у навчанні німецької мови студентів економічного профілю / І. Микитка. - С .570-574
Савенко, Т. Аудіотекст як джерело навчання говорінню студентів мовного факультету / Т. Савенко. - С .586-589
Стрельченко, О. Застосування інтерактивних технологій у формуванні комунікативної іншомовної компетентності студентів університетів / О. Стрельченко. - С .58-59
ББК 81.2(4 Укр)

Перейти к внешнему ресурсу https://www.cuspu.edu.ua/download/nz_2014_128.pdf

Найти похожие

15.
81.2(4 Укр)
Н34


    Бірюкова, М.
    Парна робота як ефективна форма організації навчання студентів-перекладацьких спеціальностей [Текст] / М. Бірюкова // Наукові записки. Серія "Філологічні науки ". В.128. - Кіровоград, 2014. - С. 535-539
ББК 81.2(4 Укр)

Рубрики: Мови іноземні--Методика викладання

фывфывфыв:
АУДІЮВАННЯ

Найти похожие

16.
81.2(3=Англ)922
С 91


   
    Сучасні проблеми германського та романського мовознавства [Текст] : Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції. - Рівне : [б. и.], 2016. - 510 с. - Б. ц.
    Содержание:
Воробйова, Л. Коментар до художнього твору в контексті міжкультурної комунікації / Воробйова. - С .9-15
Кочубей, О. Основні риси поняття "міжкультурна компетенція" в структурі перекладацької компетентності / Кочубей. - С .15-20
Самковська, І. Внутренняя форма и мотивированность производного слова / Самковська. - С .20-25
Войтенко, І. Роль географічних стереотипів у англомовному політичному дискурсі / Войтенко. - С .25-29
Ступчик, З. Підприємлевість як засіб активізації розвитку міжкультурної комунікації учнів на уроці англійської мови / З. Ступчик. - С .29-33
Денисова, С. Способи вираження інтенції звинувачення / С. Денисова. - С .33-36
Верьовкіна, О. Комунікативні інтенції в американському дискурсі / Верьовкіна. - С .36-42
Калиниченко, М. Загублений острів Германа Мелвілла / Калиниченко. - С .42-46
Воробйова, І. До проблеми передачі стилістично забарвленої лексики в перекладах роману Т. Пратчетта “Правда” / Воробйова. - С .46-58
Фрідріх, А. Особливості семантики англійських онімів у творах Агати Крісті / А. Фрідріх
Бєлова, С. Проектна методика як засіб формування креативних здібностей особистості у творчій спадщині Г. Шаррельмана / Бєлова. - С .80-87
Божок, О. Мовна компетентність у координатах підготовки вчителя іноземних мов (англійська) / Божок. - С .135-144
Гронь, Л. Переказ іншомовного тексту як методична проблема / Гронь. - С .147-153
Лук’янчук, М. Формування та розвиток творчих здібностей молодших школярів у змісті предмета "Іноземна мова" / Лук’янчук. - С .153-162
Бердичевська, І. Формування полікультурної компетентності студентів засобами іноземної мови / Бердичевська. - С .162-178
Судима, Т. Застосування комунікативних методик у викладанні граматики англійської мови / Судима. - С .178-182
Антоненко, Н. Використання інтерактивних технологій у процесі навчання іншомовного мовленнєвого спілкування / Антоненко. - С .182-187
Федоришин, О. Технологія застосування кооперативного навчання на заняттях з іноземної мови у вищій школі / О. Федоришин. - С .191-199
Чапюк, Ю. Підготовка майбутнього вчителя до розвитку творчого мислення молодших школярів засобами іноземної мови / Чапюк. - С .203-207
Антюхова, Н. Структурна модель творчого потенціалу майбутнього вчителя іноземних мов / Антюхова. - С .210-219
Денисова, С. Нетрадиційні методики викладання іноземних мов / С. Денисова. - С .227-233
Бігунова, С. Вплив компонентів культури на процес культурологічно зорієнтованого навчання іноземної мови / Бігунова. - С .233-237
Ніколаєва, І. Полікультурне виховання та вплив гендеру на процес спілкування іноземною мовою / Ніколаєва. - С .237-249
Бойко, Н. Роль і місце патріотичного виховання в процесі формування соціокультурної компетенції учнів на уроках іноземної мови / Бойко. - С .249-256
Луцик, І. Принципи та методичні прийоми комунікативного навчання англійської мови / Луцик. - С .256-267
Михальчук, Н. До проблеми культуроспрямованого оволодіння студентами іноземними мовами / Михальчук. - С .267-275
Федорець, М. Теоретичний аспект професійної компетентності сучасного викладача іноземної мови іноземної мови / Федорець. - С .275-282
Постоленко, І. Участь британських батьків в організації шкільного педагогічного процесу / Постоленко. - С .282-285
Бляшевська, А. Методи підвищення рівня активності студентів-підлітків коледжу / Бляшевська. - С .285-289
Федоришин, О. Колаборативне навчання як інтерактивний метод навчання іноземної мови у вищій школі / Федоришин. - С .289-297
Березіна, Н. Педагогічні технології на основі активізації та інтенсифікації діяльності студентів / Березіна. - С .304-316
ББК 81.2(3=Англ)922

Перейти к внешнему ресурсу http://dspace.udpu.edu.ua//bitstream/6789/6120/1/Rivne-2016_zbirnyk.pdf

Найти похожие

17.
81.2(3=Англ)922
С 91


    Самковська, І..
    Внутренняя форма и мотивированность производного слова [Текст] / І. Самковська // Сучасні проблеми германського та романського мовознавства : Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції. - 2016. - С. 20-25
ББК 81.2(3=Англ)922

Рубрики: Мовознавство /лінгвістика/

фывфывфыв:
СЛОВОТВІР

Найти похожие

18.
81.2(3-Англ)92
H-996


   
    Development and implementation [Текстььь] // Hyland Ken. English for Academic Purposes : An advanced vesource book / Hyland Ken; Ken Hyland. - London, NY : Routledge, 2008. - P81-88
ББК 81.2(3-Англ)92

Рубрики: Мова англійська--Граматика

фывфывфыв:
форма навчання -- методика
Экземпляры всего: 1
ВІЛ (1)
Свободны: ВІЛ (1)

Найти похожие

19.
74.261.7Англ
L-334


   
    The Three Dimensions [Текстььь] // Larsen-Freeman Diane. Teaching Language from Grammar to Grammaring / Larsen-Freeman Diane; Diane Larsen-Freeman. - Boston : Heinle Gengage Learning, 2003. - P34-48
ББК 74.261.7Англ

Рубрики: Мова англійська--Граматика

   Мова англійська--Методика викладання


фывфывфыв:
форма мови -- прагматика мови -- семантика
Экземпляры всего: 1
ВІЛ (1)
Свободны: ВІЛ (1)

Найти похожие

20.
83.33(0)
E-41


   
    Counter-Evolution: The Prosthetics of Early Modernist Form / Joanne A. Wood [Текстььь] // ELH. Vol.66 N 2, Summer. - Baltimore : The Johns Hopkins University Press, 1999. - P489-510
ББК 83.33(0)

Рубрики: Літературознавство--Аналіз художнього тексту

фывфывфыв:
модернізм -- естетика -- мистецтво -- форма матеріальна -- наука -- тіло людське
Экземпляры всего: 1
ВІЛ (1)
Свободны: ВІЛ (1)

Найти похожие

 1-20    21-40   41-51