Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Статті з періодичних видань та збірок іноземними мовами- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=МЕТОДИКА ЗАГАЛЬНА<.>)
Общее количество найденных документов : 86
Показаны документы с 1 по 20
Сигли бібліотек за посиланням
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-86 
1.


    Величко, Т.
    Structured Suppoting Materials in English [Текст] / Т. Величко // Англійська мова та література. - 2004. - №8. - С. 6-8

фывфывфыв:
методика загальна
Свободных экз. нет

Найти похожие

2.
    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: І1/2004/2
   Журнал

Іноземні мови [Текстььь]. - Киiв : Ленвіт, 1994 - . - Выходит ежеквартально
2004г. № 2
Содержание:
Шаленко, О. Ще раз про рівні володіння іноземною мовою / О. Шаленко. - С.3-9
фывфыв: МЕТОДИКА ЗАГАЛЬНА
Ніколаєва, С. Ю. Європейський мовний портфель для економістів / С.Ю. Ніколаєва, Н.В. Ягельська. - С.9-13
фывфыв: ЄВРОРАДА, СОЦІОЛІНГВІСТИКА
Квасова, О. Як працювати з англомовною газетою у старших класах загальноосвітньої школи / О. Квасова. - С.13-18
It Works in Practice. - С.21-23
фывфыв: зарубіжні методики
Перлова, В. Професійно орієнтоване заняття з практичної фонетики англійської мови у педагогічному ВНЗ / В. Перлова ; W. Wilen; Т. Стеченко; С. Роман; О. Коломінова; О. Андрусяк; Л. Яценко; Т. Бабенко; И. Гарницкая. - С.23-28
фывфыв: вища освіта , фонетика
Wilen, W. Using Discussion Strategies to Actively Involve Students in the TEFL Classroom / W. Wilen ; Т. Стеченко; С. Роман; О. Коломінова; О. Андрусяк. - С.28-34
фывфыв: зарубіжна методика
Стеченко, Т. Система вправ для формування професійно орієнтованої англомовної граматичної компетенції у говорінні майбутніх філологів / Т. Стеченко ; С. Роман; О. Коломінова; О. Андрусяк; Л. Яценко. - С.34-44
Роман, С. Структра і зміст уроку іноземної мови у початковій школі / С. Роман ; О. Коломінова; О. Андрусяк; Л. Яценко; Т. Бабенко. - С.44-50
фывфыв: для найменших
Коломінова, О. Зміст соціокультурного аспекту навчання англійської мови у початковій школі / О. Коломінова ; О. Андрусяк; Л. Яценко; Т. Бабенко; И. Гарницкая. - С.50-54
фывфыв: для найменших
Андрусяк, О. The holiday of the ABC book / О. Андрусяк ; Л. Яценко; Т. Бабенко; И. Гарницкая; С. Любимова. - С.54-57
фывфыв: позакласна робота, сценарій , для найменших алфавіт
Яценко, Л. Вчителям про основні положення Загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти / Л. Яценко ; Т. Бабенко; И. Гарницкая; С. Любимова; О.І. Олійник, О.М. Олійник. - С.57-60
Бабенко, Т. Методична розробка практичного заняття з англійської мови " What Makes a Good Teacher " / Т. Бабенко ; И. Гарницкая; С. Любимова; О.І. Олійник, О.М. Олійник. - С.60-63
фывфыв: урок
Гарницкая, И. Exploration du duo " Florence" aux lecons de francais / И. Гарницкая ; С. Любимова; О.І. Олійник, О.М. Олійник. - С.63-65
фывфыв: урок, французька мова, методика
Любимова, С. Pottermania ( сценарій літературного вечора, присвяченого книгам Дж. Роулінг ) / С. Любимова ; О.І. Олійник, О.М. Олійник. - С.65-69
фывфыв: позакласна робота , Гарі Потер, літературний
Олійник, О. І. Сulture Shock / О.І. Олійник, О.М. Олійник. - С.69-71
фывфыв: культура
Money Makes the World Go Round. - С.71
фывфыв: гроші
My Family Traditions. - С.71
фывфыв: моя сім'я, тема, сімейні традиції
The World of Teens is Full of Problems. - С.71
фывфыв: підлітки, молодь, ПРОБЛЕМИ МОЛОДІ, ПІДЛІТКИ
Нет сведений об экземплярах
Найти похожие
Перейти к описаниям статей

3.
    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: И1/2004/5
   Журнал

Иностранные языки в школе [Текстььь]. - М., 1934 - . - ISSN 0130-6073. - Выходит раз в два месяца
2004г. № 5
Содержание:
Соловова, Е. Разработка авторских программ и курсов / Е. Соловова. - С.13-19
фывфыв: курси
Методическое письмо. О преподавании иностранного языка в условиях введения Федерального компонента государственного стандарта общего образования . - С.2-12
фывфыв: МЕТОДИКА ЗАГАЛЬНА
Орехова, И. Формирование лингвокультурологической компетенции в процессе обучения иностранным языкам / И. Орехова ; Т. Лесохина; Т. Харламова; Н. Спичко; В. Цетлин; З. Никитенко; Р. Ходера. - С.28-31
фывфыв: ЛІНГВОКРАЇНОЗНАВСТВО
Лесохина, Т. Преемственное обучение французскому языку в школе и нефилологическом вузе в контексте языкового плюрализма / Т. Лесохина ; Т. Харламова; Н. Спичко; В. Цетлин; З. Никитенко; Р. Ходера; А. Макросян. - С.31-39
фывфыв: ФРАНЦУЗЬКА мова
Харламова, Т. Языковая мода в дидактической и методической терминологии / Т. Харламова ; Н. Спичко; В. Цетлин; З. Никитенко; Р. Ходера; А. Макросян. - С.39-44
фывфыв: МОВА ВЧИТЕЛЯ
Спичко, Н. Образовательная среда в обучении мностранным языкам / Н. Спичко ; В. Цетлин; З. Никитенко; Р. Ходера; А. Макросян; А. Рябищенкова. - С.44-49
фывфыв: ДИДАКТИКА
Цетлин, В. Заметки об актуальности классических текстов / В. Цетлин ; З. Никитенко; Р. Ходера; А. Макросян; А. Рябищенкова; А. Брусиловская. - С.49-54
фывфыв: МЕТОДИКА ЗАГАЛЬНА
Никитенко, З. Особенности организации устного вводного курса по английскому языку во ІІ классе / З. Никитенко ; Р. Ходера; А. Макросян; А. Рябищенкова; А. Брусиловская; Н. Марчан. - С.56-61
фывфыв: усне мовлення
Ходера, Р. Белые пятна " в дидактике иностранных языков / Р. Ходера ; А. Макросян; А. Рябищенкова; А. Брусиловская; Н. Марчан; Л. Бородкина. - С.64-70
фывфыв: ЛІНГВОДИДАКТИКА
Макросян, А. Всякий ли неродной язык - иностранный ? / А. Макросян ; А. Рябищенкова; А. Брусиловская; Н. Марчан; Л. Бородкина; А. Рыжкова. - С.64-70
фывфыв: іноземна мова, поняття іноземна
Рябищенкова, А. Об интеграции различных видов деятельности на уроках иностранного языка в младших классах / А. Рябищенкова ; А. Брусиловская; Н. Марчан; Л. Бородкина; А. Рыжкова; Ж. Арутюнова. - С.70-73
фывфыв: ІНТЕГРОВАНИЙ УРОК
Брусиловская, А. Konjunktiv на уроках специального перевода / А. Брусиловская ; Н. Марчан; Л. Бородкина; А. Рыжкова; Ж. Арутюнова; А. Ионина. - С.73-77
фывфыв: НІМЕЦЬКА ГРАМАТИКА, переклад
Марчан, Н. О некоторых приемах повышения єффективности изучения лексики / Н. Марчан ; Л. Бородкина; А. Рыжкова; Ж. Арутюнова; А. Ионина; О. Гудина. - С.77-79
фывфыв: ЕФЕКТИВНІСТЬ НАВЧАННЯ ЛЕКСИКИ
Бородкина, Л. Материалы на французском языке для работы в младших классах / Л. Бородкина ; А. Рыжкова; Ж. Арутюнова; А. Ионина; О. Гудина; М. Лукьянчикова. - С.85-88
фывфыв: ПОЧАТКОВИЙ ЕТАП, ФРАНЦУЗЬКА МОВА
Рыжкова, А. Columbus's Discovery of America / А. Рыжкова ; Ж. Арутюнова; А. Ионина; О. Гудина; М. Лукьянчикова. - С.88-90
фывфыв: АМЕРИКА, КРАЇНОЗНАВСТВО, колумб
Арутюнова, Ж. Современніе требования к составлению Curriculum Vitae и Lettre de motivation / de candidature / Ж. Арутюнова ; А. Ионина; О. Гудина; М. Лукьянчикова. - С.90-94
фывфыв: ФРАНЦУЗЬКА МОВА, ДІЛОВА МОВА
Ионина, А. Наречие в современном английском языке / А. Ионина ; О. Гудина; М. Лукьянчикова. - С.94-97
фывфыв: АНГЛІЙСЬКА МОВА, ГРАМАТИКА
Гудина, О. Die osterreichichen Komponisen [ Alban Berg ] / О. Гудина ; М. Лукьянчикова. - С.101-104
фывфыв: КРАЇНОЗНАВСТВО, ПЕРСОНАЛІЇ МУЗИКА
Лукьянчикова, М. Всероссийская олимпиада по немецкому языку / М. Лукьянчикова. - С.104-109
фывфыв: НІМЕЦЬКА МОВА, ОЛІМПІАДА
Нет сведений об экземплярах
Найти похожие

4.
    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: E1/2004/39
   Газета

English Language and Culture. Weekly [Текстььь] : друга мова: Щомісячний додаток до газети "English". - Киiв : Шкільний світ. - Выходит еженедельно
2004г. № 39
Содержание:
Teacher's Guide to Dramatising Stories. - С.3-5
фывфыв: ІНСЦЕНУВАННЯ, МЕТОДИКА ЗАГАЛЬНА
Music in Our Life. - С.6-8
фывфыв: УКРАЇНІКА, МУЗИКА
The Tragic Queen of Rock-n-Roll Janes Joplin. - С.8-11
фывфыв: МУЗИКА СУЧАСНА, рок-н-рол
Let's Discuss the Film. - С.13-14
фывфыв: КІНО
The Magic World of Cinema. - С.15-16
фывфыв: КІНО
Charlie Chaplin: The Gentleman Tramp . - С.17-18
фывфыв: ПЕРСОНАЛІЇ, Чаплін Чарлі
Favourite Ukrainian Songs in English. - С.24
фывфыв: ПІСНІ, УКРАЇНСЬКІ
Greeting Cards with Appligue. - С.23
фывфыв: ЛИСТІВКИ
Нет сведений об экземплярах
Найти похожие

5.
    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: И1/2004/7
   Журнал

Иностранные языки в школе [Текстььь]. - М., 1934 - . - ISSN 0130-6073. - Выходит раз в два месяца
2004г. № 7
Содержание:
Соловова, Е. Современные требования к научно-методическому обеспечению учебного процесса в языковом образовании / Е. Соловова. - С.8-12
фывфыв: МЕТОДИКА ЗАГАЛЬНА
Поляков, О. Теоретические и практические аспекты аспекты разработки профильно-ориентированных программ по английскому языку / О. Поляков. - С.12-17
фывфыв: ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ
Бернштейн, В. Некоторые приемы развития умения неподготовленной речи / В. Бернштейн. - С.17-24
фывфыв: УСНЕ МОВЛЕННЯ, спонтанне моввлення
Корчажкина, О. Соотношение сознательного и безсознательного при обучении иностранному языку / О. Корчажкина. - С.24-30
фывфыв: ПСИХОЛОГІЯ
Мильруд, Р. Компетентность в изучении языка / Р. Мильруд. - С.30-37
фывфыв: мовна компетентність
Воронкова, Т. Работа с аутентичными текстами, содержащими интеркультурный компонент / Т. Воронкова. - С.37-41
фывфыв: аутентичні матеріали, ЛІНГВОКРАЇНОЗНАВСТВО
Матвеева, Н. Коллективная учебная деятельность при подготовке и проведении ролевой игрі " Заключение контракта " / Н. Матвеева. - С.41-46
фывфыв: РОЛЬОВА ГРА
Ткачук, Г. Некоторые трудности обучения групповому общению на уроках французскогоязыка и пути их преодоления / Г. Ткачук. - С.46-50
фывфыв: ФРАНЦУЗЬКА МОВА
Суханова, В. Интегрированный урок по теме " Leonardo da Vinci, a figure of legend" / В. Суханова. - С.50-58
фывфыв: ІНТЕГРОВАНИЙ УРОК, МІЖПРЕДМЕТНІ ЗВ'ЯЗКИ, персоналії мистецство, леонардо да вінчі
Мелешко, Т. Интегрированный урок по теме " Художественные изыскания Бертольда Брехта " / Т. Мелешко. - С.58-62
фывфыв: ІНТЕГРОВАНИЙ УРОК, література німеччини
Ануфриева, Г. Les Jeuex olympiques / Г. Ануфриева. - С.62-68
фывфыв: СПОРТ, ФРАНЦУЗЬКА МОВА, ОЛИМПИАДА
Романова, Т. Genetically Modified Food / Т. Романова. - С.68-75
фывфыв: ЇЖА
Кириленкова, Г. Работа над видеоуроком " Rotkappechen " / Г. Кириленкова. - С.75-77
фывфыв: НІМЕЦКА МОВА
Кирьянова, М. Заслуженный учитель школы России Антонина Степановна Кулигина / М. Кирьянова. - С.84-87
фывфыв: НАШІ ВЧИТЕЛІ
Борисенко, М. Прфессор Жанна Михайловна Арутюнова / М. Борисенко. - С.81-84
фывфыв: НАШІ ВЧИТЕЛІ
Локетт, Б. Фразеологизмы и неологизмы / Б. Локетт. - С.87-93
фывфыв: ЛЕКСИКОЛОГІЯ, ФРАЗЕОЛОГІЗМИ, НЕОЛОГІЗМЫ
Antonova, N. Regars sur Eugene Ioneskco, auter dramatique / N. Antonova. - С.98-104
фывфыв: драматургія французька
Арутюнова, Ж. Jean Gabin ( 1904 -1976 ) / Ж. Арутюнова. - С.93-98
фывфыв: ПЕРСОНАЛІЇ КІНО, жан гобен
Гудина, О. Die osterreichen Komponisten / О. Гудина. - С.106-104
Нет сведений об экземплярах
Найти похожие

6.
    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: А536335/2005/5
   

Англійська мова та література [Текстььь]. - Харків : Основа
2005г. № 5
Содержание:
Гільчук, Ю. Learning Preferences in EFL / Ю. Гільчук. - С.2-4
фывфыв: МЕТОДИКА ЗАГАЛЬНА
Гаджієва, Т. The Development and Use of Critical Thinking Skills at the Lessons of Country and Culture Studies / Т. Гаджієва. - С.4-8
фывфыв: КРИТИЧНЕ МИСЛЕННЯ, ЛІНГВОКРАЇНОЗНАВСТВО
Шевченко, Л. План-конспект модуля з англійської мови за темою " Особи та особистості " 9 клас / Л. Шевченко. - С.8-13
фывфыв: МОДУЛЬ, ПЕРСОНАЛІЇ, ОСОБИСТІСТЬ
Шкіль, В. Урок з теми " Our Colourful World " ( Level - Beginner ) / В. Шкіль. - С.13-15
фывфыв: ОТОЧУЮЧІЙ СВІТ, ПОРИ РОКУ
Печерська, О. Урок у 5 класі за темою " Travelling " / О. Печерська. - С.15-17
фывфыв: ПОДОРОЖ
Катрич, К. Урок за темою " Зовнішність. Мода та одяг " у 9 класі / К. Катрич. - С.17-19
фывфыв: ЗОВНІШНІСТЬ, МОДА, ОДЯГ
Семенко, І. Урок з теми " Travelling " ( Level - intermediate ) / І. Семенко. - С.19-22
фывфыв: ПОДОРОЖ
Попова, В. After Classes Activities in the 9th Grade / В. Попова. - С.22-23
фывфыв: ПОЗАКЛАСНА РОБОТА
Нет сведений об экземплярах
Найти похожие
Перейти к описаниям статей

7.
    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: І2/2005/2
2005г.2 (/Іноземні мови в навчальних закладах. - Киiв: Педагогічна преса, 2005. - 2.)
Содержание:
"Razom Nas Bagato" звучить на восьми мовах. - С.4
фывфыв: єврорбачення, ПІСНЯ " Разом нас багато "
Полянський, П. Педагогічна адаптація учнів 5-го класу до навчання в основній школі / П. Полянський ; В. Редько; Т. Голуб; О. Коваленко. - С.6-9
фывфыв: МЕТОДИКА ЗАГАЛЬНА
Коваленко, О. Методичні рекомендації з навчання іноземної мови у 5-му класі 12-річної загальноосвітньої школи / В. Редько; Т. Голуб; О. Коваленко. - С.9-14
фывфыв: МЕТОДИКА ЗАГАЛЬНА
Програми та мовленнєва компетенція з іноземної мови для 5 класу 12-річної зош ( Четвертий рік навчання ): англ., німецька, французька, іспанська мови. - С.9-14
фывфыв: ПРОГРАМИ
Концепція навчання другої іноземної мови в загальноосвітніх навчальних закладах . - С.24-32
фывфыв: КОНЦЕПЦІЯ, ЗАГАЛЬНА МЕТОДИКА, НОВІТНІ МЕТОДИ ВИВЧЕННЯ ІНОЗ
Прогами та мовленнєва компетенція з другої іноземної мови для 5 класу 12-річної загальноосвітньої школи (перший рік навчання ) : англ., франц., іспан. мови . - С.32-38
фывфыв: ПРОГРАМИ
Завдання для Державної атестації учнів загальноосвітніх навчальних закладів з іноземної мови 9, 11 класи . - С.40-50
фывфыв: АТЕСТАЦІЯ, АТЕСТАЦІЯ, ЕКЗАМЕН
Редько, В. Підручник як модель системи навчання ( Особливости навчання іноземної мови учнів основної школи крізь призму вітчизняного підручникотворення ) / В. Редько ; Т. Голуб; О. Коваленко. - С.50-56
фывфыв: ПІДРУЧНИК
Карп'юк, О. Англійська - це міст для спілкування ( " English is a bridge for communication" - стверджують головні герої сюжетної лінії підручника " Еnglish - 5 " / О. Карп'юк ; Н. Чумак. - С.56-62
фывфыв: ПІДРУЧНИК, КОМУНИКАТИВНА МЕТОДИКА
Сірик, Т. Переорієнтуватися на особистість учня ( З досвіду реалізації авторської концепції викладання другої іноземної мови в сучасній зош ) / Т. Сірик ; І. Молоцька. - С.62-68
фывфыв: ОСОБИСТІСТЬ УЧНЯ, ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИЙ, ОСОБИСТІСНЕ НАВЧАННЯ
Басай, Н. Навчально-методичний комплект " Guten tag ! 5 "вчить, виховує та розвиває / Н. Басай ; о. ПЕРШУКОВА. - С.68-74
фывфыв: НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧІ КОМПЛЕКСИ
Матвієнко, Т. Вчимося за допомогою нового НМК з німецької " Halo, Freunde!" / Т. Матвієнко ; б. ШАЛАГІНОВ. - С.74-78
фывфыв: НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧІ КОМПЛЕКСИ, НІМЕЦЬКА МОВА
Голуб, Т. Підручник навчає та допомагає повірити в себе / Т. Голуб ; О. Коваленко. - С.78-82
фывфыв: ФРАНЦУЗЬКА МОВА, ПІДРУЧНИК
Чумак, Н. Розвивати інтерес до кожної іноземної мови ( Концепція НМК " Francais 5 (1)'' ) / Н. Чумак. - С.82-86
фывфыв: ПІДРУЧНИК, ФРАНЦУЗЬКА МОВА
Психологічний лікнеп. Читати і ще раз читати! ( Психологія навчаня читання іншомовних текстів ). - С.68-96
фывфыв: ЧИТАННЯ, МЕТОДИКА ЧИТАННЯ, ПСИХОЛОГІЯ
Молоцька, І. Актвізуючи сиситему навчання (Використання дидактичної гри у підготовці фахівців агономічних спеціальностей ) / І. Молоцька. - С.96-106
фывфыв: ГРА НА УРОЦІ, ГРА, РОЛЬОВА Г
ПЕРШУКОВА, о. Формуючи " європейську свідомість "( Європейській досвід структурування соціокультурного компонента зміту навчання іноземної мови ) / о. ПЕРШУКОВА. - С.106-116
фывфыв: ЄВРОРАДА, МІЖНАРОДНА ОСВІТА,, СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ ПІДХІД
ШАЛАГІНОВ, б. МОНОГРАФІЧНИЙ АНЛІЗ ВІРША " DAS MADCHEN AUS DER FREMDE " До 200-ої річниці смерті Фрідріха Шиллера ) / б. ШАЛАГІНОВ. - С.120-126
фывфыв: ЛІТЕРАТУРА НІМЕЧЧИНИ, Шіллер
Коваленко, О. Вітчизняні підручники будуть кращими! / О. Коваленко. - С.126-128
фывфыв: ПІДРУЧНИК, ПІДРУЧНИКОТВОРЕННЯ
Нет сведений об экземплярах
Найти похожие
Перейти к описаниям статей

8.
    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: E5/2005/19
   Газета

English Language and Culture [Текстььь] : weekly. - Киiв : Шкільний світ, 1998 - . - Выходит еженедельно
2005г. № 19
Содержание:
Conversational Sessions. - P.3-5
фывфыв: РОЗМОВНА АНГЛІЙСЬКА, КОМУНИКАТИВНА МЕТОДИКА
Teching Mixed Ability Classes. - P.5-6
фывфыв: МЕТОДИКА ЗАГАЛЬНА
Teaching Communication. - P.7-8
фывфыв: КОМУНИКАТИВНА МЕТОДИКА
English Is a World Language. - P.9-12
фывфыв: АНГЛІЙСЬКА МОВА МІЖНАРОДНОГ, АНГЛОМОВНИЙ СВІТ
Developin Reading. - P.12-14
фывфыв: ЧИТАННЯ, МЕТОДИКА ЧИТАННЯ
Young Students Speaking. - P.15-16
фывфыв: ДІАЛОГІЧНЕ МОВЛЕННЯ
English Through My Heart. - P.17-19
фывфыв: АНГЛІЙСЬКА МОВА, ПОЕЗІЯ, ПІС
Walker, B. Book Look / B. Walker. - P.21-22
фывфыв: КНИГА в житті людини, ВІРШ
Lessons [ вірш ]. - P.22
фывфыв: ШКІЛЬНЕ ЖИТТЯ, ПРЕДМЕТИ
Language in the EU. - P.22
фывфыв: ЄВРОРАДА
Why Do I Study English?. - P.23
фывфыв: МОТИВАЦІЯ ПРИ ВИВЧЕННІ МОВИ
Нет сведений об экземплярах
Найти похожие

9.


    Гільчук, Ю.
    Learning Preferences in EFL [Текст] / Ю. Гільчук // Англійська мова та література. - 2005. - №5. - С. 2-4

фывфывфыв:
МЕТОДИКА ЗАГАЛЬНА
Свободных экз. нет

Найти похожие

10.


    Полянський, П.
    Педагогічна адаптація учнів 5-го класу до навчання в основній школі [Текст] / П. Полянський; О. Коваленко; В. Редько // Іноземні мови в начальних закладах. - 2005. - №2. - С. 6-9

фывфывфыв:
МЕТОДИКА ЗАГАЛЬНА
Свободных экз. нет

Найти похожие

11.


    Коваленко, О.
    Методичні рекомендації з навчання іноземної мови у 5-му класі 12-річної загальноосвітньої школи [Текст] / О. Коваленко; В. Редько // Іноземні мови в начальних закладах. - 2005. - №2. - С. 9-14

фывфывфыв:
МЕТОДИКА ЗАГАЛЬНА
Свободных экз. нет

Найти похожие

12.
    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: И1/2005/3
   Журнал

Иностранные языки в школе [Текстььь]. - М., 1934 - . - ISSN 0130-6073. - Выходит раз в два месяца
2005г. № 3
Содержание:
Коломиец, В. Критерии оценивания ресурсов всемирной сети / В. Коломиец. - С.3-9
фывфыв: ІНТЕРНЕТ
Медведева, И. Использование Way Ahead CD на уроках / И. Медведева. - С.3-9
фывфыв: МЕТОДИКА, сучасні технології навчання
Смирнов, И. Урок по теме " Eine ungewohnliche in Deutschland " / И. Смирнов. - С.12-14
фывфыв: НІМЕЧЧИНА освіта
Ощепкова Т.В., Пролыгина М.М. Приёмы обучения различным видам чтения / Т.В., Пролыгина М.М. Ощепкова Т.В. - С.14-22
фывфыв: ЧИТАННЯ, МЕТОДИКА ЧИТАННЯ
Мошкина, И. Урок - игра по домашнему чтению / И. Мошкина. - С.22-24
фывфыв: ГРА НА УРОЦІ читання
Бухаркина, М. Метод проектов в обучении английскому языку / М. Бухаркина. - С.24-29
фывфыв: ПРОЕКТНА МЕТОДИКА
Дитятьева, К. Школьный кукольный театр / К. Дитятьева. - С.29-30
фывфыв: ПОЗАКЛАСНА РОБОТА театр
Лобачева, Н. Урок английского языка в VII классе по теме " Protection of the Environment " / Н. Лобачева. - С.31-34
фывфыв: ЕКОЛОГІЯ, ЕКОЛОГІЯ, УРОК АНГ
Измайлова, Е. Песни и стихи на уроках английского языка в IIIклассе / Е. Измайлова. - С.34-37
фывфыв: ПІСНІ, НАЙМЕНШИХ
Дроздова, О. Уроки языкознания для школьников / О. Дроздова. - С.37-40
фывфыв: МЕТОДИКА ЗАГАЛЬНА
Титова, Е. Языковая политика Франции в Бретани / Е. Титова. - С.40-42
фывфыв: МОВНА політика, ФРАНЦІЯ
Птахина, А. Железная Леди " / А. Птахина. - С.42-44
фывфыв: ПОЛІТИКА , ПОЛИТИКА персоналії, Маргарет Тетчер
[ Захіст навколишнього середовища. Урок ]. - С.44-46
фывфыв: ЕКОЛОГІЯ , НІМЕЧЧИНИ
[ Розвиток інтересу до вивчення англійської мови ] . - С.47
фывфыв: МОТИВАЦІЯ, ІНТЕРЕС, МОТИВАЦІЯ ПРИ ВИВЧЕННІ МОВИ
Жаркова, Т. Работа с пословицами и поговорками на уроках французского языка / Т. Жаркова ; Т. Назарова; А. Чернова; М. Поспелова; Г. Доржиева; J. Aroutiounova; П. Сысоев. - С.50-54
фывфыв: ФРАЗЕОЛГИЗМЫ, ФРАЗЕОЛОГІЗМИ,, ФРАНЦУЗЬКА МОВА
Евдокимова, М. Работа по теме " Речевой етикет на уроках французскогоя языка " / М. Евдокимова ; Л. Бобкова; П. Макаров; О. Гудина; В. Симкин; Е. Липова; И. Попкова. - С.50-54
фывфыв: МОВНИЙ ЕТИКЕТ, ФРАНЦУЗЬКА МОВА
Назарова, Т. Литературно-музыкальный вечер, посвященный творчеству Фридриха Шиллера / Т. Назарова ; А. Чернова; М. Поспелова; Г. Доржиева; J. Aroutiounova; П. Сысоев. - С.63-68
фывфыв: ПЕРСОНАЛІЇ ЛІТЕРАТУРА, ЛІТЕРАТУРА НІМЕЧЧИНИ, Шиллер
Бобкова, Л. Декада английского языка и другие виды внеклассной работы / Л. Бобкова ; П. Макаров; О. Гудина; В. Симкин; Е. Липова; И. Попкова. - С.68-72
фывфыв: ПОЗАКЛАСНА РОБОТА
Чернова, А. The great two rivers' two great nations ( К 60-летию Победы в ВОВ ) / А. Чернова ; М. Поспелова; Г. Доржиева; J. Aroutiounova; П. Сысоев. - С.72-75
фывфыв: ДЕНЬ ПЕРЕМОГИ
Макаров, П. Einige Tendenzen der deutschen Sprache / П. Макаров ; О. Гудина; В. Симкин; Е. Липова; И. Попкова. - С.81-84
фывфыв: мовознаавство, НІМЕЦЬКА МОВА
Поспелова, М. Учим прилагательные / М. Поспелова ; Г. Доржиева; J. Aroutiounova; П. Сысоев. - С.84-90
фывфыв: ГРАМАТИКА ПРИКМЕТНИК
Гудина, О. Die osterreischen Komponisten [ Johanes Brahms ] / О. Гудина ; В. Симкин; Е. Липова; И. Попкова. - С.90-93
фывфыв: ПЕРСОНАЛІЇ МУЗИКА, Брамс Іоган
Доржиева, Г. La toponymie eurocanadienne du Quebec / Г. Доржиева ; J. Aroutiounova; П. Сысоев. - С.93-97
фывфыв: ТОПОНІМІЯ, ФРАНЦУЗЬКА МОВА, ТОПОНІМІЯ
Симкин, В. О результатах ЕГЭ по английскому языку в 2004 г. и подготовке к экзамену 2005г. / В. Симкин ; Е. Липова; И. Попкова. - С.97-102
фывфыв: ЕКЗАМЕН, ЗАРУБІЖНА МЕТОДИКА
Aroutiounova, J. Atlanta, plague tournante frankophone / J. Aroutiounova ; П. Сысоев. - С.102-105
фывфыв: франкофонія
Липова, Е. Que viva el festival! / Е. Липова ; И. Попкова. - С.105-107
фывфыв: ІСПАНСЬКА МОВА
Сысоев, П. Коммуникативная компетенция: современные подходы к многоуровневому описанию в меттодических целях / П. Сысоев. - С.107-109
фывфыв: ЗАГАЛЬНА МЕТОДИКА, ЗАРУБІЖНА
Попкова, И. Англо-руский словарь ложных друзей переводчика / И. Попкова. - С.109
фывфыв: СЛОВАРЬ, ЛЕКСИКОЛОГІЯ
Нет сведений об экземплярах
Найти похожие
Перейти к описаниям статей

13.


    Дроздова, О.
    Уроки языкознания для школьников [Текст] / О. Дроздова // Иностранные языки в школе. - 2005. - №3. - С. 37-40 . - ISSN 0130-6073

фывфывфыв:
МЕТОДИКА ЗАГАЛЬНА
Свободных экз. нет

Найти похожие

14.
    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: м1/2003/5
   Журнал

Методическая мозаика [Текстььь] : приложение к журналу "Иностранные языки в школе". - г. Чехов : ООО " Методическая мозаика ", 2003 - . - ISSN 0130-6073. - Выходит раз в два месяца
2003г. № 5
Содержание:
Let's Talk About Sport. - С.3
фывфыв: СПОРТ УКРАЇНА, ГОВОРІННЯ, ГОВОРІННЯ, УСНЕ МОВЛЕННЯ
Wilkommen in Osterreich. - С.5-7
фывфыв: АВСТРІЯ, МУЗИКА СУЧАСНА
Mary's Doll House. - С.8-9
фывфыв: ЧИТАННЯ, ПОЧАТКОВИЙ ЕТАП
African Giants. - С.10-11
фывфыв: ТВАРИНИ ПРИРОДА
Nicolaus Copernicus . - С.12
фывфыв: ПЕРСОНАЛІЇ НАУКОВЕЦЬ, Коперник
Das Musikleben in Deutschland. - С.15
фывфыв: МУЗИКА КЛАСИЧНА--НІМЕЧЧИНА
Тема " Театр " на уроках французского языка. - С.16
фывфыв: ФРАНЦУЗЬКА МОВА, ТЕМИ театр
The Phrasal Verb " To Make ". - С.17-18
фывфыв: ФРАЗОВІ ДІЄСЛОВА
Немецкий артикль с географическими названиями. - С.20
фывфыв: ГРАМАТИКА АРТИКЛЬ, НІМЕЦКА МОВА, НІМЕЦЬКА ГРАМАТИКА, АРТИКЛЬ
Present Pefect and Past Simple. - С.21-24
фывфыв: ГРАМАТИКА, ГРАМАТИКА ДІЄСЛОВ, АНГЛІЙСЬКА МОВА, ГРАМАТИКА
Condition' Whish and Suggestion. - С.22-24
фывфыв: ТЕСТУВАННЯ, ГРАМАТИКА
L'ile de la Cite. - С.25
фывфыв: МІСТА, ФРАНЦІЯ
The Cathedral of Christ the Saviour. - С.26-28
фывфыв: КУЛЬТОВІ СПОРУДИ
Die Christ Erloser Kathedrale . - С.29
фывфыв: КУЛЬТОВІ СПОРУДИ, НІМЕЦЬКА МОВА
How to Plant, Cultivate, Harvest, and Eat Tomatoes . - С.30-31
фывфыв: СІЛЬСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО
Keanu Reeves. - С.31
фывфыв: ПЕРСОНАЛІЇ КІНО, Кеану Рівз
Алгоритм работы с иноязычным текстом. - С.33
фывфыв: МЕТОДИКА ЗАГАЛЬНА
Нет сведений об экземплярах
Найти похожие
Перейти к описаниям статей

15.
    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: І1/2005/2
   Журнал

Іноземні мови [Текстььь]. - Киiв : Ленвіт, 1994 - . - Выходит ежеквартально
2005г. № 2
Содержание:
Скляренко, Н. Систематизація і повторення іншомовного граматичного матеріалу в основній старшій школі / Н. Скляренко. - С.3-8
фывфыв: ГРАМАТИКА
Гапонова, С. Методика роботи з біографічним текстом на уроці англійської мови / С. Гапонова. - С.8-13
фывфыв: МЕТОДИКА ЗАГАЛЬНА
Литвин, С. Навчання учнів старшої загальноосвітньої школи написання твору-опису англійською мовою / С. Литвин. - С.13-17
фывфыв: ПИСЬМО, НАВЧАННЯ ПИСЬМА
Щербак, О. Підготовчі вправи для навчаннія старшокласників французького писемного мовлення на основі інтенсивної методики / О. Щербак. - С.17-21
фывфыв: ПИСЬМО, ФРАНЦУЗЬКА МОВА, ІНТЕНСИВНЕ НАВЧАННЯ
Бирюк, О. Формування соціокультурної компетенції у майбутніх учителів при навчанні читання англомовних публіцистичних теквтів / О. Бирюк. - С.21-28
фывфыв: ВНЗ, СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ ПІДХІД
Бородіна, Г. Комуникативно-орієнтоване навчання іноземної мови у немовному вузі / Г. Бородіна. - С.28-31
фывфыв: ВНЗ, КОМУНИКАТИВНА МЕТОДИКА
Калашникова, Л. Вправи для навчання читання німецькою мовою як другою іноземню після англійської / Л. Калашникова. - С.31-38
фывфыв: ВНЗ , ДРУГА МОВА
Новоградська-Морська, Н. Навчання майбутніх економістів аудіювання англомовної професійно спрямованої телевізійної інформації / Н. Новоградська-Морська. - С.38-43
фывфыв: ВНЗ, АУДІЮВАННЯ
Турчинова, Г. Навчання монологічного та діалогічного мовлення студентів педагогічних пофесійно-лінгвістичних спеціальностей / Г. Турчинова. - С.43-48
фывфыв: ВНЗ
Коломінова, О. Формування англомовної лексичної компетенції у молодших школярів / О. Коломінова. - С.48-51
фывфыв: НАВЧАННЯ ЛЕКСИКИ, ПОЧАТКОВИЙ ЕТАП
Ціпан, Т. Розвиток комуникативних здібностей учнів при вивченні англійської мови / Т. Ціпан. - С.51-57
фывфыв: КОМУНИКАТИВНИЙ МЕТОД, ВПРАВИ, КОМУНИКАТИВНА МЕТОДИКА
Олешко, А. Нестандартний урок англійської мови з теми: " Поїздка до іншого міста " / А. Олешко. - С.57-60
фывфыв: НЕСТАНДАРТНИЙ УРОК, НЕТРАДИЦІЙНИЙ УРОК, МОЄ МІСТО, МОЄ МІСТО, УРОК
Андрусяк, О. Вечір на тему " Learn Wisdom by the Follies of Others " / О. Андрусяк. - С.60-64
фывфыв: ПОЗАКЛАСНА РОБОТА, ІНСЦЕНУВА, ПОЗАКЛАСНА РОБОТА
Бражник, Н. Escribimos en espanol / Н. Бражник. - С.66-68
фывфыв: ІСПАНСЬКА МОВА, ПИСЬМО, ІСПАНСЬКА МОВА
Шерстюк, О. Міжнародний форум " Мовна освіта: шлях до євроінтеграції " / О. Шерстюк. - С.68
фывфыв: ЄВРОРАДА, МІЖНАРОДНА ОСВІТА,
Нет сведений об экземплярах
Найти похожие
Перейти к описаниям статей

16.
    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: І2/2005/3
2005г.3 (/Іноземні мови в навчальних закладах. - Киiв: Педагогічна преса, 2005. - №3.)
Содержание:
Коваленко, О. Про вивчення іноземних мов у 2005-2006 навчальному році / О. Коваленко. - С.6-10
фывфыв: МЕТОДИКА ЗАГАЛЬНА
Зростає інтелектуальний потенціал країни. - С.12-49
фывфыв: ОЛІМПІАДА ВСЕУКРАЇНСЬКА, ОЛІМПІАДА ДЛЯ 9-11 КЛАСІВ
Карп'юк, О. Виховувати особистість для сучасного суспільства / О. Карп'юк ; Т. Войцеховська; І. Мельник; А. Токова; Л. Конончук; О. Коваленко; К. Потімко. - С.49
фывфыв: ОСОБИСТІСНЕ НАВЧАННЯ, ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИЙ
Войцеховська, Т. Пригоди Пер Гюнта / Т. Войцеховська ; І. Мельник; А. Токова; Л. Конончук; О. Коваленко; К. Потімко. - С.50-53
фывфыв: ПОЗАКЛАСНА ДЛЯ НАЙМЕНШИХ, ПОЗАКЛАСНА РОБОТА, ІНСЦЕНУВА
Мельник, І. Візьміть на роботу! Будь ласка... / І. Мельник ; А. Токова; Л. Конончук; О. Коваленко; К. Потімко. - С.54-58
фывфыв: ЗАЙНЯТІСТЬ
Токова, А. Поезія на уроках англійської мови / А. Токова ; Л. Конончук; О. Коваленко; К. Потімко. - С.59-61
фывфыв: ВІРШ, ПОЕЗІЯ
Конончук, Л. Подорожуємо Німеччиною / Л. Конончук ; О. Коваленко; К. Потімко. - С.62-65
фывфыв: ПОДОРОЖ, НІМЕЧЧИНА
Завдання IV етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з іспанської мови. - С.67-90
фывфыв: ІСПАНСЬКА МОВА, ОЛІМПІАДА ВСЕУКРАЇНСЬКА
Коваленко, О. На шдяху до демократичної системи освіти / О. Коваленко ; К. Потімко. - С.92-100
фывфыв: МЕТОДИКА ЗАГАЛЬНА, ОСВІТА УКРАЇНИ
Зернецький, П. Майдан у дзеркалі глобалізації / П. Зернецький. - С.102-107
фывфыв: ПОЛІТИКА, ЗАГАЛЬНА МЕТОДИКА, ЄВРОРАДА, МІЖНАРОДНА ОСВІТА,
Академика Затонського нагородженно медаллю Гете - 2005. - С.108-112
фывфыв: ПЕРСОНАЛІЇ ЛІТЕРАТУРА, Затонський
Не знаємо теоретичної граматики іспанської мови - навчаємо помилок. - С.114-122
фывфыв: ІСПАНСЬКА МОВА, ГРАМАТИКА
Потімко, К. Модель ООН у Києві - 2005 " - гра, що стає життям / К. Потімко. - С.124-128
фывфыв: ГРА, ООН
Нет сведений об экземплярах
Найти похожие
Перейти к описаниям статей

17.


    Коваленко, О.
    Про вивчення іноземних мов у 2005-2006 навчальному році [Текст] / О. Коваленко // Іноземні мови в начальних закладах. - 2005. - №3. - С. 6-10

фывфывфыв:
МЕТОДИКА ЗАГАЛЬНА
Свободных экз. нет

Найти похожие

18.
    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: И1/2005/8
   Журнал

Иностранные языки в школе [Текстььь]. - М., 1934 - . - ISSN 0130-6073. - Выходит раз в два месяца
2005г. № 8
Содержание:
Бим, И. Модернизация структуры и содержания школьного языкового образования / И. Бим. - С.2-6
фывфыв: МОВНА, ОСВІТА, ОСВІТА МІЖНАРОДНА
Белогрудова, В. Об исследовательской деятельности учащихся в условиях проектного метода / В. Белогрудова. - С.6-12
фывфыв: ПРОЕКТНІ РОБОТИ, ПРОЕКТНА МЕТОДИКА
Мильруд, Р. Учебник иностранного языка: синергетика жанра или энергетика автора? / Р. Мильруд. - С.12-19
фывфыв: ПІДРУЧНИКОТВОРЕННЯ
Горлова, Н. Оценка качества и эффективности УМК по иностранным языкам / Н. Горлова. - С.19-28
фывфыв: УМК
Матвиенко, В. Особености обучения языку в профильной школе / В. Матвиенко. - С.28-33
фывфыв: МЕТОДИКА ЗАГАЛЬНА
Нескина, С. Unterichtsprojekt mit dem Internet / С. Нескина. - С.33-35
фывфыв: НІМЕЦЬКА, ЄВРОРАДА
Ратина, Н. Лингвострановедческий конкурс / Н. Ратина. - С.35-39
фывфыв: ЛІНГВОКРАЇНОЗНАВСТВО
Опойкова, О. Коммуникативные приёмы обучения грамматике на уроках английского языка / О. Опойкова. - С.39-43
фывфыв: КОМУНИКАТИВНИЙ МЕТОД, ГРАМАТИКА, МЕТОДИКА
Поспелова, М. Если бы предметы умели разговаривать / М. Поспелова. - С.43-46
фывфыв: УСНЕ МОВЛЕННЯ
Шарафутдинова, Т. Обучающие игры на уроках английского языка / Т. Шарафутдинова. - С.46-51
фывфыв: ГРА НА УРОЦІ
Лисиченкова, С. Лексико-грамматические игры на уроках французского языка / С. Лисиченкова. - С.51-54
фывфыв: ФРАНЦУЗЬКА МОВА, ГРА НА УРОЦІ, ЛЕКСИКА, ГРАМАТИКА
Кощук, С. Noel / С. Кощук. - С.54-58
фывфыв: НОВИЙ РІК, ФРАНЦІЯ, СВЯТА ТА ТРАДИЦІЇ
Лизунава, С. Подборка рифмовок для работы с английским алфавитом ( для детей 5 - 7 лет) / С. Лизунава. - С.58-70
фывфыв: РИМОВКИ, АЛФАВИТ, ДЛЯ НАЙМЕНШИХ АЛФАВІТ
РОждественские стихи и песни на немецком языке . - С.70-73
фывфыв: РІЗДВО В НІМЕЧЧИНІ, ВІРШ, РІЗДВО, ПІСНЯ, ПІСНІ, РІЗДВО
Блажевич, Т. Инсценировка рассказа Агнес Стоди " Маленькая да удаленькая " / Т. Блажевич ; Т. Бабенко; Н. Догадин; О. Гудина; А. Тавасиева; Н. Цурцилина; Н. Нестерова; Ж. Арутюнова; А. Кондаков. - С.73-77
фывфыв: ІНСЦЕНУВАННЯ, ПОЗАКЛАСНА РОБОТА
Бабенко, Т. Рождественский утренник " Merry Christmas " / Т. Бабенко ; Н. Догадин; О. Гудина; А. Тавасиева; Н. Цурцилина; Н. Нестерова; Ж. Арутюнова; А. Кондаков. - С.77-81
фывфыв: ІНСЦЕНУВАННЯ, СЦЕНАРІЙ, РІЗДВО, ІНСЦЕНУВАННЯ
Догадин, Н. Подготовка обучающе-тренировочных тестов / Н. Догадин ; О. Гудина; А. Тавасиева; Н. Цурцилина; Н. Нестерова; Ж. Арутюнова; А. Кондаков. - С.81-89
фывфыв: ТЕСТУВАННЯ
Гудина, О. Zur Geschichte der Deutschen Familiennamen / О. Гудина ; А. Тавасиева; Н. Цурцилина; Н. Нестерова; Ж. Арутюнова; А. Кондаков. - С.89-92
фывфыв: КРАЇНОЗНАВСТВО, НІМЕЧЧИНА, ЛІНГВОКРАЇНОЗНАВС
Тавасиева, А. Jean-Paul Sartr / А. Тавасиева ; Н. Цурцилина; Н. Нестерова; Ж. Арутюнова; А. Кондаков. - С.92-97
фывфыв: ПЕРСОНАЛІЇ ЛІТЕРАТУРА, ФРАНЦУЗЬКА ЛІТЕРАТУРА
Цурцилина, Н. Alain Delon / Н. Цурцилина ; Н. Нестерова; Ж. Арутюнова; А. Кондаков. - С.97-102
фывфыв: АКТОР, КІНО, ФРАНЦУЗЬКА МОВА
Нестерова, Н. Информационные технологии в обучении английскому языку / Н. Нестерова ; Ж. Арутюнова; А. Кондаков. - С.102-104
фывфыв: ІНФОРМАЦІЙНОЇ, ТЕХНОЛОГІЇ
Арутюнова, Ж. Всероссийский конкурс школьников и студентов / Ж. Арутюнова ; А. Кондаков. - С.104-107
фывфыв: КОНКУРС, ФРАНЦУЗЬКА МОВА
Кондаков, А. Просвещение - дело государственное / А. Кондаков. - С.107-109
фывфыв: ВИДАВНИЧА СПРАВА
Нет сведений об экземплярах
Найти похожие
Перейти к описаниям статей

19.
    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: А536335/2005/24
   

Англійська мова та література [Текстььь]. - Харків : Основа
2005г. № 24
Содержание:
Методичні рекомендації щодо вивченя базових предметів у 2005/2006 навчальному році. - С.2-4
фывфыв: МЕТОДИКА ЗАГАЛЬНА
Шевченко, Е. Використання інтерактивних технологій для розвитку пізнавального інтересу на уроках англійської мови / Е. Шевченко ; Г. Маткевич; С. Ходоровська; Н. Добровольська; Н. Касянчук. - С.4-7
фывфыв: НОВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ, ІНТЕРАКТИВНІСТЬ, МОТИВАЦІЯ, ІНТЕРЕС
Маткевич, Г. Таблиці та схеми під час вивчення граматики англійської мови / Г. Маткевич ; С. Ходоровська; Н. Добровольська; Н. Касянчук; О. Казачінер. - С.4-7
фывфыв: ГРАМАТИКА ТАБЛИЦІ
Ходоровська, С. Урок у 3 класі за темою " Travelling to the Land of the English Verbs " / С. Ходоровська ; Н. Добровольська; Н. Касянчук; О. Казачінер; М. Хорсун. - С.9-11
фывфыв: ГРАМАТИКА, МЕТОДИКА
Добровольська, Н. Lesson - Decision Making " Problems, facing young people " / Н. Добровольська ; Н. Касянчук; О. Казачінер; М. Хорсун. - С.15-18
фывфыв: УРОК-ДИСКУСІЯ, ПРОБЛЕМИ МОЛОДІ, ПІДЛІТКИ
Касянчук, Н. Урок у 7 класі за темою " Harry Potter's pteparations for Hogwarts " / Н. Касянчук ; О. Казачінер; М. Хорсун. - С.11-15
фывфыв: ГАРІ ПОТЕР, УРОК АНГЛ. МОВИ
Казачінер, О. Урок англійської мови у 5 класі з теми " Учися бути здоровим " / О. Казачінер ; М. Хорсун. - С.18-20
фывфыв: ЗДОРОВИЙ СПОСІБ ЖИТТЯ
Хорсун, М. Books Are Our Friends ( for 6-7 formers ) / М. Хорсун. - С.20-23
фывфыв: КНИГА В ЖИТТІ ЛЮДИНИ, КНИГА В ЖИТТІ ЛЮДИНИ, УРОК А
Attack on America: September 11, 2001. - С.23
фывфыв: АМЕРИКА , атака на Америку
Нет сведений об экземплярах
Найти похожие
Перейти к описаниям статей

20.
    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: А536335/2005/25
   

Англійська мова та література [Текстььь]. - Харків : Основа
2005г. № 25
Содержание:
Буренко, В. Про викладання іноземних иов у 2005/2006 навчальному році / В. Буренко. - С.2-5
фывфыв: МЕТОДИКА ЗАГАЛЬНА
Казачінер, О. Розвиток лінгвістичних здібностей школярів / О. Казачінер. - С.5-6
фывфыв: ЛІНГВІСТИЧНІ, ЗДІБНОСТІ
Добровольська, Н. Інтегрований урок з англійської мови та фізики за темою " The Theory of Electromagnetism, its proof and provision into practice " / Н. Добровольська. - С.6-15
фывфыв: ІНТЕГРОВАНИЙ УРОК, ФІЗИКА
Матвієнко, Т. Візьміть із собою на урок англійської мови / Т. Матвієнко. - С.15
фывфыв: ТЕСТУВАННЯ
Ільчук, О. Уроу у 5 класі за темою " England. History and Traditions " / О. Ільчук. - С.16-18
фывфыв: ВЕЛИКОБРИТАНІЯ, ІСТОРІЯ
Крюкова, О. Урок у 7 класі за темою " A Journey to Great Britain " / О. Крюкова. - С.18-22
фывфыв: ПОДОРОЖ
Костриця, Т. Урок з бізнес-кусу за темою " Friendship makes Wanders " / Т. Костриця. - С.22-23
фывфыв: ДРУЖБА
Нет сведений об экземплярах
Найти похожие
Перейти к описаниям статей

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-86