Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Статті з періодичних видань та збірок іноземними мовами- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=ЗОРОВА ОПОРА<.>)
Общее количество найденных документов : 4
Показаны документы с 1 по 4
Сигли бібліотек за посиланням
1.
    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: А536335/2006/17
   

Англійська мова та література [Текстььь]. - Харків : Основа
2006г. № 17
Содержание:
Потапова, Л. Англійська мова. Крок за кроком / Л. Потапова. - С.2-18
фывфыв: ПОСІБНИК
Богослав, І. Використання технології методів проектів у навчанні англійської мови / І. Богослав. - С.18-19
фывфыв: ПРОЕКТНА МЕТОДИКА
Коземко, Е. Обговорення тексту К. Менсфілд " Служниця леді". Стилістичне багатство мови тексту ( 11 клас ) / Е. Коземко. - С.19-23
фывфыв: СТИЛІСТИКА
Новікова, В. Speaking comprehension practice lesson / В. Новікова. - С.23-27
фывфыв: СТОЛИЦІ КРАЇН
Ставратій, О. Getting around London. Урок для 5 класу / О. Ставратій. - С.27-29
фывфыв: ЛОНДОН, УРОК АНГЛ. МОВИ
Корж, С. Public Places ( 5th form ) / С. Корж. - С.29-30
фывфыв: УРОК АНГЛ. МОВИ
Хасевич, С. Комплекс вправ з використанням вербально-зорових опор для навчання монологічного мовлення учнів на середньому етапі / С. Хасевич. - С.30-31
фывфыв: ЗОРОВА ОПОРА , ВЕРБАЛЬНА ОПОРА
Нет сведений об экземплярах
Найти похожие
Перейти к описаниям статей

2.


    Хасевич, С.
    Комплекс вправ з використанням вербально-зорових опор для навчання монологічного мовлення учнів на середньому етапі [Текст] / С. Хасевич // Англійська мова та література. - 2006. - №17. - С. 30-31

фывфывфыв:
ЗОРОВА ОПОРА -- ВЕРБАЛЬНА ОПОРА
Свободных экз. нет

Найти похожие

3.
    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: А536335/2010/22
   

Англійська мова та література [Текстььь]. - Харків : Основа
2010г. № 22
Содержание:
Морозова, Н. Розвиток креативного мислення на уроках англійської мови в зош / Н. Морозова. - С.2-5
фывфыв: ТВОРЧІСТЬ, ТВОРЧИЙ ПОШУК
Хасевич, С. Вербально-зорові опори та їх використання для формування вмінь монологічного мовлення / С. Хасевич. - С.5-12
фывфыв: ЗОРОВА ОПОРА, ВЕРБАЛЬНА ОПОРА
Козаченко, Т. Використання природних / життєвих ситуацій ґк один з дієвих засобів підвищення ефективності навчання / Т. Козаченко. - С.12-17
фывфыв: ЕФЕКТИВНІСТЬ НАВЧАННЯ
Маклагіна, І. Інтерактивні технології в навчанні іноземної мови / І. Маклагіна. - С.17-20
фывфыв: ІНТЕРАКТИВНІСТЬ
Самойлова, Є. Артистизм і стильність учителя / Є. Самойлова. - С.20-23
фывфыв: ТВОРЧІСТЬ
Побірченко, К. Типові помилки молодих педагогів / К. Побірченко. - С.23-26
фывфыв: МОВА ВЧИТЕЛЯ
Дрожжина, Т. Чи вмієте ви спілкуватися з учнями? / Т. Дрожжина. - С.26-30
фывфыв: ПОВЕДІНКА, ПСИХОЛОГІЯ, ДИТЯЧА
Швецоіва, В. Бінарний урок з англійської мови і всесвітньої історії за темою "Новий курс Ф. Рузвельта" 10 клас / В. Швецоіва. - С.30-36
фывфыв: БІНАРНИЙ, ІНТЕГРОВАНИЙ УРОК,, ІНТЕГРОВАНИЙ УРОК, ІСТОРІЯ
Нет сведений об экземплярах
Найти похожие
Перейти к описаниям статей

4.


    Хасевич, С.
    Вербально-зорові опори та їх використання для формування вмінь монологічного мовлення [Текст] / С. Хасевич // Англійська мова та література. - 2010. - №22. - С. 5-12

фывфывфыв:
ЗОРОВА ОПОРА -- ВЕРБАЛЬНА ОПОРА
Свободных экз. нет

Найти похожие