Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Статті з періодичних видань та збірок іноземними мовами- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (51)Статті з періодичних видань та збірок (97)Документи на електронних носіях (1)Документи про Рівненщину (107)Книги іноземними мовами (1)Рівненщина: Минуле і сьогодення (55)Історична Волинь (25)Газета “Червоний прапор” (44)Музичні твори (38)Пісні Рівненщини (13)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=ВЕСНА<.>)
Общее количество найденных документов : 61
Показаны документы с 1 по 20
Сигли бібліотек за посиланням
 1-20    21-40   41-60   61-61 
1.
81.2(3)-9
Т29


   
    Тези доповідей XI наукової конференції ’’Каразінські читання:Людина. Мова. Комунікація’’ [Текст]. - Харків : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. , 2012. - 326 с. - Б. ц.
    Содержание:
Адаменко, М. Характер перекладацьких трансформацій у передачі поетичної своєрідності американської поезії українською мовою. / М. Адаменко. - С .3-4
Androsyuk, G. Legal analysis: legal brief. / G. Androsyuk. - С .4-6
Apтеменко, Ю. Щодо семантичного статусу англійських імплікативних дієслів на зразок ’’try’’. / Ю. Apтеменко. - С .6-8
Архипова, Е. Роль самооценки в формировании профессионально коммуникативной и социокультурной компетенции студентов-экономистов в процессе изучения английского языка. / Е. Архипова. - С .8-9
Архипова, Є. Інноваційні технології викладання іноземної мови в немовних вузах (робота з текстами професійної тематики). / Архипова Є. ; Архипова Є. . - С .9-11
Атанасова, М. Metaplan als eine moderationsmethode im deutschunterricht. / М. Атанасова. - С .11-12
Бабарикіна, Т. Кінесичні засоби в англомовному авторитарному дискурсі. / Т. Бабарикіна. - С .12-14
Бабенко, М. Лінгвальні особливості створення композиційно-мовленнєвої форми "опис" у творах саги "Сутінки" Стефані Муйєр. / М. Бабенко. - С .14-16
Бабич, Е. Вербальные реакции адресата на неискренние речевые акты в немецкоязычном дискурсе. / Е. Бабич. - С .16-18
Байбакова, І. Комунікативний підхід у контексті сучасних і традийійних методик вивчення іноземної мови. / І. Байбакова. - С .19-21
Балоцька, Л. Іноземна мова за професійним спрямуванням мотиваційні аспекти. / Л. Балоцька. - С .21-23
Балацька, О. Специфіка негативної оцінки у критичних зауваженнях англомовного наукового дискурсу. / О. Балацька. - С .23-24
Барташова, Г. Гендер як фактор впливу на невербальну поведінку авторитарних комунікатів. / Г. Барташова. - С .24-26
Бевз, Н. Интелектуальная коммуникация при переводе философских текстов в Украине. / Н. Бевз. - С .26-28
Безуглая, Л. Виды когерентности поэтического текста. / Л. Безуглая. - С .28-30
Белогуб, А. Концепт свобода в тополексике межнационального социума. / А. Белогуб. - С .30-31
Беспала, Л. Особливості формування ключових концептів карибської англомовної картини світу. / Л. Беспала. - С .31-33
Бєлозьорова, О. "Вертиголов та інші політичні тварини. Антологія німецької літератури 90-х років ХХ ст." / О. Бєлозьорова. - С .33-34
Білаш, О. Принципи фоносемантики як окремого мовознавчого напрямку. / О. Білаш. - С .34-36
Богуславська, Л. Особливості відтворення в перекладеному тексті омонімів як засобу мовної гри. / Л. Богуславська. - С .36-38
Бойко, Л. Особливості перекладу англомовної наукової літератури. / Л. Бойко. - С .38-40
Бойко, Ю. Загальні характеристики PR-дискурсу. / Ю. Бойко. - С .40-41
Булгакова, М. Типи індикаторів імплікатів у поетичному дискурсі. / М. Булгакова. - С .41-43
Бурка, Н. Синтагматика первинних фонологічних одиниць у кінакемній теорії. / Н. Бурка. - С .43-44
Бучіна, К. Засоби вираження образності в текстах німецькомовних фольклорних бувальщин. / К. Бучіна. - С .44-46
Валюкевич, Т. Имя концепта внешность в английской языковой картине мира. / Т. Валюкевич. - С .46-48
Ваховська, О. Историческое развитие концепта этики: грех в англоязычном дискурсе. / О. Ваховська. - С .48-49
Весна, М. Сучасні посібники в світлі зіставного вивчення мов. / М. Весна. - С .49-51
Волощук, І. Проблеми перекладу рекламних текстів. / І. Волощук. - С .51-53
Воробьева, И. Дискурсивные характеристики внутренней речи. / И. Воробьева. - С .53-54
Вороніна, К. Мовна антологія як когнітивний механізм утворення лексичного нонсенсу. / К. Вороніна. - С .54-56
Галіка, О. Вияви вербальної агресії в заголовках англомовних газет та її вплив на адресата. / О. Галіка. - С .56-58
Ганичева, Т. Роль преподавателя в формировании переводческих навыков и умений. / Т. Ганичева. - С .58-59
Глотова, А. Использование метода анализа конкретных ситуаций "Case Study" в профессионально-ориентированном обучении иностранному языку студентов технических специальностей. / А. Глотова. - С .59-61
Говоруха, Н. Структурные типы тавтологических высказываний. / Н. Говоруха. - С .61-63
Гончарова, В. Феномен третьей культуры в иноязычном образовании: презумпция стереотипа. / В. Гончарова. - С .63-64
Грабовська, І. Верифікативні питальні речення. / І. Грабовська. - С .64-66
Григоренко, В. Скандинавський вплив на становлення герундія в англійській мові. / В. Григоренко. - С .66-67
Гриняк, О. Категорія імпліцитності у стилістичних засобах вираження. / О. Гриняк. - С .67-69
Грудогло, Л. Методы и приемы проблемного обучения иностранному языку. / Л. Грудогло. - С .69-71
Гусєва, Г. Стратегії емотивного впливу в комічному дискурсі мовної особистості дитини. / Г. Гусєва. - С .71-72
Гусєва, П. "Немовні" факультети: нові завдання навчання і вивчення іноземних мов. / П. Гусєва. - С .72-74
Давыдова, Т. Имплицитная оценка в речевых актах немецкоязычного диалогического дискурса. / Т. Давыдова. - С .74-76
Дегтярьов, Д. Силабіка інформаційного повідомлення англомовних засобів масової комунікації. / Д. Дегтярьов. - С .76-77
Домброван, Т. Синтаксическая деривация с позиций лингвосинергетики. / Т. Домброван. - С .77-79
Дорогих, Р. Організація групової взаємодії у педагогічному процесі. / Р. Дорогих. - С .79-81
Дубцова, О. Вербальні та невербальні маркери комунікативної невдачі. / О. Дубцова. - С .81-82
Дудоладова, О. Культорологічний підхід до активізації читацької діяльності студентів-філологів. / О. Дудоладова. - С .82-84
Еременко, А. Концептуализация в политических речах Барака Обамы. / А. Еременко. - С .84-86
Ємельянова, О. Стратегія маніпуляції дискурсу фінансового прогнозу. / О. Ємельянова. - С .86-88
Ємець, О. Особливості використання тропеїчних прийомів перекладу художніх творів. / О. Ємець. - С .88-89
Жосан, Д. Трудности обучения монологической речи студентов технических вузов. / Д. Жосан. - С .89-91
Завгородний, С. Понятийные, образные и ценностные особенности лингвокультурного концепта chess/шахматы в английском языке. / С. Завгородний. - С .91-93
Займак, Т. Индикаторы лексико-структурных пресуппозиций. / Т. Займак. - С .93-94
Захарова, Н. Проблеми формування понятійно-категорійного апарату дискурсної текстолінгвістики. / Н. Захарова. - С .94-96
Зинченко, Н. Writing for special purposes. / Н. Зинченко. - С .96-97
Змиева, И. Концепт рождество в американской лингвокультуре. / И. Змиева. - С .97-99
Зоз, О. Developing phonetic competence. / О. Зоз. - С .99-101
Subkowa, M. Organisatorische fahigkeiten - der bestandteil des erfolgs der zukunftigen berufstatigkeit eines ingenieurs. / M. Subkowa. - С .101-102
Иванига, А. Работа с темой "этика в деловом общении" по английскому языку со студентами-экономистами. / А. Иванига. - С .102-104
Ікалюк, Л. Засоби вираження ексламаторності у британському художньому дискурсі. / Л. Ікалюк. - С .104-105
Ікалюк, Л. Аналітичні маркери порівняння у британському художньому дискурсі. / Л. Ікалюк. - С .105-107
Істоміна, Н. Автентичність аудіотекстів як критерій відбору навчального матеріалу для навчання майбутніх учителів аудіювання англомовних лекцій. / Н. Істоміна. - С .107-108
Каллен, Ю. Ситуації митного дискурсу. / Ю. Каллен. - С .108-110
Кальниченко, О. "Тарас Бульба" в українських шатах: проблеми відбору варіантів тексту для перекладу і вибору стратегій перекладу. / О. Кальниченко. - С .110-112
Калюжная, А. Концепт-сценарий тайна в классическом детективе. / А. Калюжная. - С .112-113
Каравашкин, В. Каузальность и композитная деривация в немецком языке. / В. Каравашкин. - С .113-115
Карамишева, Р. Моделі адресанта та адресата мовленнєвого жанру "повідомлення про стихійні лиха" на україномовних та англомовних інтернет-сайтах. / Р. Карамишева. - С .115-117
Карпусенко, Н. Лексичні засоби виразності в німецькомовних науково-лінгвістичних текстах. / Н. Карпусенко. - С .117-118
Каустов, А. Категорія комунікативної ситуації-онтологічне підгрунтя та міждисциплінарна рецепція. / А. Каустов. - С .118-120
Kysilyova, O. Jugendsprachforschung in deuttschland. / O. Kysilyova. - С .120-122
Кистол, Л. Некоторые психологические особенности педагогического сотрудничества при обучении иностранному языку. / Л. Кистол. - С .122-124
Кімакович, М. Процес формування лексичної компетенції при вивченні іноземної мови в технічному вузі. / М. Кімакович. - С .124-125
Коваленко, Р. Вербалізація концепту war в англійській мові. / Р. Коваленко. - С .125-126
Козлова, М. Гендерне питання у соціокультурному підході до перекладу у XVIII-XIX ст. / М. Козлова. - С .126-128
Kozlova, T. Imagicand diagrammatic icons: applications in proto-language. / T. Kozlova. - С .128-130
Колесник, K. До питання про формування умінь прфесійного спілкування іноземною мовою у майбутніх менеджерів. / K. Колесник. - С .130-131
Кононенко, Є. Образно-ценностная составляющая концепта семья. / Є. Кононенко. - С .131-133
Кононова, О. Структура й семантика фразеологізмів: синхронічний та діахронічний аспекти. / О. Кононова. - С .133-134
Консевич, М. Мовленнєва поведінка чоловіків і жінок у мультисторонній інтеракції: структурний аспект. / М. Консевич. - С .134-136
Коробова, Ю. Вміння дидактичного мовлення вчителя англійської мови на різних ступенях навчання. / Ю. Коробова. - С .136-138
Котлярова, Г. Роль алгоритмів у навчанні студентів ІV курсу укладнення соціокультурних коментарів як засобів адаптації автентичних англомовних текстів. / Г. Котлярова. - С .138-140
Котов, М. Полікультурна дискурсивна особистість у ситуації мовного нерозуміння. / М. Котов. - С .140-141
Кошелева, И. Общие характеристики модальных глаголов в китайском языке. / И. Кошелева. - С .141-143
Криворучко, С. Об особенностях реализации метакоммуникативного речевого акта контактива. / С. Криворучко. - С .143-145
Кропивка, А. Синтаксические структуры несобственно-прямой речи. / А. Кропивка. - С .145-146
Кузенна, Н. Моделі комунікативної ситуації. / Н. Кузенна. - С .146-148
Кузьмина, В. Обучение академическому реферированию студентов старших курсов языковых вузов. / В. Кузьмина. - С .148-150
Кушнэрова, О. Еволюція понять "свідомість" та ''мислення". / О. Кушнэрова. - С .150-152
Лабінська, Б. Міжкультурний підхід під час навчання іноземних мов на західноукраїнських землях (1918-1939). / Б. Лабінська. - С .152-153
Лєбєдєва, Т. Професійний сленг поліцейських Німеччини. / Т. Лєбєдєва. - С .157-159
Лисичкіна, І. Імідж сил охорони правопорядку: стратегії вербалізації (на матеріалі англомовного та україномовного мас-медіа дискурсу). / І. Лисичкіна. - С .159-160
Лисичкіна, О. Прагматика логіко-аргументативної взаємодії комунікантів в контексті англомовних ділових переговорів. / О. Лисичкіна. - С .160-162
Малишенко, А. Слоган як компонент рекламного дискурсу. / А. Малишенко. - С .172-174
Моисейкина, И. Проективные умения в профессиограме учителя английского языка. / И. Моисейкина. - С .184-186
Molchanskaya, O. Using Graphic Organizers to Increase efl Learners’ Reading Comprehension. / O. Molchanskaya. - С .187-188
Mysak, I. Developing EFL Students’ Summarizing Skills. / I. Mysak. - С .192-193
Невська, Ю. Вираження логічної необхідності у сам. / Ю. Невська. - С .196-197
Ольховська, А. Відбір та організація текстового матеріалу для формування навичок передачі імплікатур означеності в усному перекладі з аркуша. / А. Ольховська. - С .202-205
Оніщенко, Н. Етнонім як складова фразеологізму та ептоніму. / Н. Оніщенко. - С .205-206
Осяшина, О. Системность в организации содержания обучения иностранному языку. / О. Осяшина. - С .207-208
Павлова, Л. Лингвистические ресурсы оформления персонального политического сайта. / Л. Павлова. - С .208-209
Панченко, І. Імпліцитне вираження адресної референції у сучасному німецькомовному дискурсі. / І. Панченко. - С .210-211
Піхтовнікова, Л. Німецькомовна притча як дискурс. / Л. Піхтовнікова. - С .216-217
Присяжнюк, Ю. Плеоназми в англомовному дискурсі. / Ю. Присяжнюк. - С .224-226
Potolya, V. Goals and Techniques for Teaching speaking. / V. Potolya. - С .226-227
Рижа, Т. Переклад текстів як форма домашньої роботи студентів немовних ВНЗ. / Т. Рижа. - С .238-239
Романова, Н. Емотивні іменники давньоверхньонімецького періоду: словотвірний аспект. / Н. Романова. - С .241-242
Романченко, І. Іллокутивні особливості імпліцитних мовленнєвих актів, реалізованих дискримінацими висловленнями в сучасній німецькомовній пресі. / І. Романченко. - С .243-244
Рябих, Л. Інтерактивність англомовного академічного спілкування. / Л. Рябих. - С .248-250
Serdiuk, V. Aspects of Role Behaviour. / V. Serdiuk. - С .256-258
Сольська, Т. Поняття та статус національних різновидів німецької мови Німеччини, Австрії, та Швейцарії. / Т. Сольська. - С .269-270
Тверитнева, Л. О десемантизации слов с широким значением в речи. / Л. Тверитнева. - С .274-276
Тимошенкова, Т. Стилистико-коннотативный потенциал грамматических окказионализмов в современном английском языке. / Т. Тимошенкова. - С .276-277
Тупахіна, О. Лінгвокогнітивні засади семантичної деривації неологізмів. / О. Тупахіна. - С .281-282
Ткаченко, А. Типы комических высказываний немецкоязычного диалогического дискурса. / А. Ткаченко. - С .279-280
Українська, О. Формування методичних умінь учителя іноземної мови з оцінювання рівня навчальних досягнень учнів. / О. Українська. - С .284-285
Хорунжа, Л. Методичні аспекти використання тренінгів під час викладання англійської мови у ВНЗ. / Л. Хорунжа. - С .289-290
Elorya, E. Purposeful Reading in Teaching a Foreign Language. / E. Elorya. - С .285-287
Шарова, К. Аудіокнига як допоміжний засіб навчання читанню. / К. Шарова. - С .293-295
Scharonova, O. Stehende nominoverbale komplexe (sNVK) im phraseologishen paradigma. / O. Scharonova. - С .297-298
Шульга, С. Особливості утворення неологізмів в англійській мові та їх переклад українською. / С. Шульга. - С .302-303
Яценко, И. Креативные видиотехнологии на занятиях по иностранному языку. / И. Яценко. - С .304-305
Яценко, П. Номінативна організація сурядно-підрядного поліному сучасної німецької мови. / П. Яценко. - С .305-306
ББК 81.2(3)-9

Свободных экз. нет

Найти похожие

2.


    Весна, М.
    Сучасні посібники в світлі зіставного вивчення мов. [Текст] / М. Весна // Тези доповідей XI наукової конференції ’’Каразінські читання:Людина. Мова. Комунікація’’. - Харків : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. , 2012. - С. 49-51

Рубрики: Мовознавство /лінгвістика/

фывфывфыв:
ПОРІВНЯЛЬННЯ

Найти похожие

3.


   
    Poems in Honor of Spring [Текст] // English. - 2004. - №16. - С. 32

Рубрики: Мова англійська

фывфывфыв:
весна -- вірші -- пори року
Свободных экз. нет

Найти похожие

4.


   
    Spring Holidays [Текст] // English Language and Culture. - 2004. - №10. - С. 15-16

Рубрики: Мова англійська--Методика викладання

фывфывфыв:
весна свята -- пори року -- позакласна
Свободных экз. нет

Найти похожие

5.
    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: А536335/2004/17
   

Англійська мова та література [Текстььь]. - Харків : Основа
2004г. № 17
Содержание:
Тучина, Н. ІІноземні мови в умовах переходу до профільного навчання / Н. Тучина. - С.2-5
фывфыв: методика
Златопольська, Ж. Римування на уроці в початковій школі / Ж. Златопольська. - С.5-9
фывфыв: вірші, для найменших, римування
Вілігорська, О. Spring Program / О. Вілігорська. - С.9-13
фывфыв: весна , свята, традиції
Кідик, Л. Additional Text on Listening Comprehension 7 grage / Л. Кідик. - С.13-16
фывфыв: аудіювання
Кідик, Л. Additional Text on Listening Comprehension 8 Grade / Л. Кідик. - С.16-18
фывфыв: аудіювання
Кідик, Л. Additional Text on Listening Comprehension 9 grade / Л. Кідик. - С.18-21
фывфыв: аудіювання
Нет сведений об экземплярах
Найти похожие
Перейти к описаниям статей

6.


    Вілігорська, О.
    Spring Program [Текст] / О. Вілігорська // Англійська мова та література. - 2004. - №17. - С. 9-13

Рубрики: Мова англійська--Методика викладання

фывфывфыв:
весна -- свята -- традиції
Свободных экз. нет

Найти похожие

7.
    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: А536335/2004/20
   

Англійська мова та література [Текстььь]. - Харків : Основа
2004г. № 20
Содержание:
Макогон, С. Урок для учнів 10 класу з теми " Традиційна українська кухня. Обід у ресторані " / С. Макогон. - С.38-39
фывфыв: їжа , ресторан, україніка
Новачук, Т. Конспект уроку для учнів 6 класу " Seasons. Spring. The Weather in Spring" / Т. Новачук. - С.40-42
фывфыв: пори року , весна
Нет сведений об экземплярах
Найти похожие
Перейти к описаниям статей

8.


    Новачук, Т.
    Конспект уроку для учнів 6 класу " Seasons. Spring. The Weather in Spring" [Текст] / Т. Новачук // Англійська мова та література. - 2004. - №20. - С. 40-42

фывфывфыв:
пори року -- весна
Свободных экз. нет

Найти похожие

9.
    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: И1/2005/2
   Журнал

Иностранные языки в школе [Текстььь]. - М., 1934 - . - ISSN 0130-6073. - Выходит раз в два месяца
2005г. № 2
Содержание:
Баранникова, А. Об организации обучения иностранным языкам в VI классе общеобразовательных учреждений , участвующих в эксперименте по совершенствованию структуры и содержания общего образования / А. Баранникова. - С.2-7
фывфыв: ЗАРУБІЖНА МЕТОДИКА
Сафонова, В. Элективный курс по культуроведению США в системе профильного обучения английскому языку / В. Сафонова. - С.7-16
фывфыв: СОЦІОЛНГВІСТКА , США
Бим, И. Новый УМК по немецкому языку для Х класса / И. Бим. - С.16-26
фывфыв: НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧІ КОМПЛЕКСИ
Полат, Е. Интеграция очных и дистанционных форм обучения в старших классах общеоебразовательной школы / Е. Полат. - С.26-34
фывфыв: дистанційна освіта
Миролюбов, А. Методика или дидактика иностранных языков? / А. Миролюбов. - С.34-37
фывфыв: МЕТОДИКА ЗАГАЛЬНА, ДИДАКТИКА
Бикеева, А. Некоторые приёмы развития творческих способностей учащихся на уроках иностранного языка / А. Бикеева. - С.37-43
фывфыв: ТВОРЧИЙ ПОШУК
Gudina, O. Die Deutschen antifaschisten: Ernst Busch / O. Gudina. - С.48-49
фывфыв: НІМЕЦКА МОВА, персоналії Ернст Буш, до 40-річчя перемоги
Evdokimova, M. La Grande Guerre nationale ( 1941-1945 ) / M. Evdokimova. - С.50-59
фывфыв: ВІЙНА, до 40-річчя перемоги
Винокурцева, И. Приёмы организации интерактивного чтения в философии Whole English ( " Язык как целое " ) / И. Винокурцева. - С.69-74
фывфыв: ІНТЕРАКТИВНІСТЬ, ЧИТАННЯ, ПСИХОЛОГІЯ
Локетт, Б. Фразеологизмы и неологизмы / Б. Локетт. - С.74-82
фывфыв: ЛЕКСИКОЛОГІЯ, ФРАЗЕОЛОГІЗМИ,
Гудина, О. Die Osterreichen Komponisten: lLudwig van Beethoven / О. Гудина. - С.82-85
фывфыв: ПЕРСОНАЛІЇ МУЗИКА, Бетховен
Соловцева, Є. Учитель года / Є. Соловцева. - С.96-101
фывфыв: НАШІ ВЧИТЕЛІ
Щукин, А. Новый интенсивный метод обучения / А. Щукин. - С.106
фывфыв: ІНТЕНСИВНЕ НАВЧАННЯ
Ворноцова, Л. Сценарий праздника " С днём рожнения, весна! " / Л. Ворноцова. - С.64-69
фывфыв: ПОЗАКЛАСНА РОБОТА, ПОЗАКЛАСНА РОБОТА, ІНСЦЕНУВА, НІМЕЦКА МОВА, АНГЛ. МОВА
Нет сведений об экземплярах
Найти похожие
Перейти к описаниям статей

10.
    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: E5/2005/11
   Газета

English Language and Culture [Текстььь] : weekly. - Киiв : Шкільний світ, 1998 - . - Выходит еженедельно
2005г. № 11
Содержание:
Білети з іноземної мови для державної підсумкової атестації. 11клас. - P.3-5
фывфыв: АТЕСТАЦІЯ, ЕКЗАМЕН
Easter Selebration. - P.6-7
фывфыв: ПАСХА, УРОК АНГЛ. МОВИ
Spring Holidays. - P.8-10
фывфыв: СВЯТА ТА ТРАДИЦІЇ, весна
Easter in Ukraine. - P.11-12
фывфыв: ПАСХА, СВЯТА ТРАДИЦІЇ
Dictionary for Fun. - P.15-16
фывфыв: ГУМОР, ГУМОР НА УРОЦІ
Easter and Its Symbols. - P.17-19
фывфыв: ПАСХА
Mother Mary's House. - P.20-21
фывфыв: СВЯТІ МІСЦЯ, Діва Марія
The Journeys of Ukrainian Canadians. - P.22-23
фывфыв: УКРАЇНЦІ ЗА КОРДОНОМ, МІЖНАРОДНІ КОНТАКТИ
Нет сведений об экземплярах
Найти похожие

11.
    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: E5/2005/12
   Газета

English Language and Culture [Текстььь] : weekly. - Киiв : Шкільний світ, 1998 - . - Выходит еженедельно
2005г. № 12
Содержание:
English Through Rhymes. - P.3-4
фывфыв: ВІРШ, ВІРШІ
Riddles Everywhere. - P.4-5
фывфыв: ЗАГАДКИ
Grammar Through Listening. - P.6-7
фывфыв: ГРАМАТИКА, АУДІЮВАННЯ
Grammar Games . - P.8
фывфыв: ГРАМАТИКА, ГРА НА УРОЦІ
Spring is in the Air. - P.9-10
фывфыв: ВЕСНА, ПОРИ РОКУ
Seasons and Weather. - P.11-12
фывфыв: ПОРИ РОКУ, ПОГОДА, ПОРИ РОКУ
Toys We Like the Best. - P.13
фывфыв: ІГРАШКИ, УРОК АНГЛ. МОВИ
Чіп і Дейл в країні ігор. - P.14-15
фывфыв: ГРА НА УРОЦІ, ГРА, РОЛЬОВА ГРА
Winne- the-Pooh. - P.18-19
фывфыв: ВІННІ ПУХ, КАЗКА
Tests. - P.20
фывфыв: ТЕСТУВАННЯ, ДЛЯ ПОЧАТКІВЦІВ
Мжінародні відвідувачі. - P.21-22
фывфыв: ОБМІННІ ПРОГРАМИ, МІЖНАРОДНА ОСВІТА
Нет сведений об экземплярах
Найти похожие

12.
    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: E3/2005/9
   Газета

English Learner's Digest [Текстььь]. - Киiв : Знання. - ISSN 1605-2455. - Выходит дважды в месяц
2005г. № 9
Содержание:
Glendel, P. Rites of Spring / P. Glendel. - P.1-3
фывфыв: ВЕСНА СВЯТА, ВЕСНА, ПОРИ РОКУ
Easter Eggs. - P.4
фывфыв: ПАСХА, СВЯТА ТРАДИЦІЇ
The divorces that can save families. - P.5
фывфыв: СІМ'Я ВІДНОСИНИ В РОДИНІ
Тeenager wins George Cross gor Heroism. - P.6
фывфыв: ПІДЛІТКИ, нагороди
Thunder and Lighting. - P.8
фывфыв: ПРИРОДНІ КАТАСТРОФИ, природні явища
Нет сведений об экземплярах
Найти похожие
Перейти к описаниям статей

13.


    Ворноцова, Л.
    Сценарий праздника " С днём рожнения, весна! " [Текст] / Л. Ворноцова // Иностранные языки в школе. - 2005. - №2. - С. 64-69 . - ISSN 0130-6073

фывфывфыв:
ПОЗАКЛАСНА РОБОТА, ПОЗАКЛАСНА РОБОТА, ІНСЦЕНУВА -- НІМЕЦКА МОВА, АНГЛ. МОВА
Свободных экз. нет

Найти похожие

14.


    Glendel, P.
    Rites of Spring [Текст] / P. Glendel // Englsh Learner's Digest. - 2005. - №9. - С. 1-3 . - ISSN 1605-2455

Рубрики: Мова англійська--Теми розмовні

фывфывфыв:
ВЕСНА -- СВЯТА -- ПОРИ РОКУ
Свободных экз. нет

Найти похожие

15.
    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: І2/2005/6
2005г.6 (/Іноземні мови в навчальних закладах. - Киiв: Педагогічна преса, 2005. - №6.)
Содержание:
Ніколаєнко, С. Про проведення Всеукраїнського конкурсу " Учитель року-2006" / С. Ніколаєнко. - С.4
фывфыв: КОНКУРС, УЧИТЕЛЬ РОКУ
Програми для спеціалізованих шкіл з поглибленним вивченням іноземної мови ( французька мова 1 - 12 класи ). - С.6-30
фывфыв: ФРАНЦУЗЬКА МОВА, ПРОГРАМИ
Нормативна таблиця для відтворення українських власних назв засобами англійської мови. - С.30
фывфыв: ВЛАСНІ НАЗВИ
Іноземна мова на Харківщіні: завдання, факти, перспективи . - С.32-36
фывфыв: МЕТОДИКА ЗАГАЛЬНА, ВИВЧЕННЯ, ІНОЗЕМНИХ, МОВ
Ефективна методична робота - це організація + інвормація + моніторінг. - С.36-46
фывфыв: МЕТОДИКА ЗАГАЛЬНА
Кравченко, В. Лозівська гімназія - школа європейська / В. Кравченко ; н. Коломникова; В. Іванчук; О. Коваленко. - С.46-53
фывфыв: ШКОЛИ, ГІМНАЗІЯ, ОСВІТНІ ЗАКЛАДИ
Білоусов, О. Навчаючи - виховвуємо ( У гімназії - інтернаті для сліпих успішно вивчають три іноземні мови ) / О. Білоусов ; Ірина Лісовець; В. Булгакова; В. Пащук. - С.53-55
фывфыв: ОСОБЛИВІ ПОТРЕБИ
Лапай, Б. Насамперед - я вчитель / Б. Лапай ; О. Любченко; В. Перлова; Л. Паращенко. - С.55-57
фывфыв: НАШІ ВЧИТЕЛІ
Причиненко, Р. Французька весна Руслана Задорожка / Р. Причиненко ; Е. Степанова; А. Басіна. - С.57
фывфыв: ФРАНЦУЗЬКА ВЕСНА
Коломникова, н. Вивчаємо мову - формуємо особистість / н. Коломникова ; В. Іванчук; О. Коваленко. - С.58-62
фывфыв: ВИХОВНИЙ АСПЕКТ, ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ, ОСОБИСТІНО ОРІЕНТОВАНИЙ ПІДХ
Лісовець, Ірина . У світі тварин ( Конспект уроку у 5 класі спеціадазованої школи ) / Ірина Лісовець ; В. Булгакова; В. Пащук. - С.62-67
фывфыв: ТВАРИНИ, УРОК АНГЛ. МОВИ
Любченко, О. За що люблять Покемона? ( Інтерактивний урок за темою"Addictions " у 10 класі) / О. Любченко ; В. Перлова; Л. Паращенко. - С.67-75
фывфыв: ІНТЕРАКТИВНИЙ УРОК
Степанова, Е. Що значить бути сучасним ? ( Інтерактивний урок у 9 класі ) / Е. Степанова ; А. Басіна. - С.67-75
фывфыв: ІНТЕРАКТИВНИЙ УРОК
Іванчук, В. Індівідуальні заняття як запорука віри учня у свої сили / В. Іванчук ; О. Коваленко. - С.78-82
фывфыв: ІНДІВІДУАЛЬНЕ НАВЧАННЯ
Булгакова, В. Адаптувати людину до життя ( До питання про співвідношеність понять " комуникативна компетентність" та "комуникативна компетенція" / В. Булгакова ; В. Пащук. - С.82-87
фывфыв: КОМУНИКАТИВНА, КОМПЕТЕНЦІЯ
Перлова, В. Складові педагогічної майстерності: класифікація професійно-пебагогічних умінь / В. Перлова ; Л. Паращенко. - С.87-94
фывфыв: ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Басіна, А. English Weekly 1-4 " нові методичні підходи у навчанні англійської мови учнів початкової школи / А. Басіна. - С.94-102
фывфыв: УМК
Коваленко, О. В американській школі двері відкриті завжди / О. Коваленко. - С.102-106
фывфыв: ОБМІННІ ПРОГРАМИ, ОБМІННІ ПРОГРАМИ, МІЖНАРОДНА ОСВІТА
Пащук, В. Поезія навчить, яку мову вчить / В. Пащук. - С.106-114
фывфыв: ВІРШ, ПОЕЗІЯ, НІМЕЦЬКА ПОЕЗІЯ
Конкурс журналу " Пізнайко " - з любов'ю до дітей і вчителів та повагою до іноземної мови. - С.114-120
фывфыв: КОНКУРС, АНГЛ. МОВА
Паращенко, Л. Програма навчального курсу " Європейські студії" для загальноосвітніх шкіл / Л. Паращенко. - С.120-123
фывфыв: ЄВРОПЕЙСЬКА, ОСВІТА
Нет сведений об экземплярах
Найти похожие
Перейти к описаниям статей

16.


    Причиненко, Р.
    Французька весна Руслана Задорожка [Текст] / Р. Причиненко; Е. Степанова // Іноземні мови в начальних закладах. - 2005. - №6. - С. 57

фывфывфыв:
ФРАНЦУЗЬКА ВЕСНА
Свободных экз. нет

Найти похожие

17.
    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: E1/2006/7
   Газета

English Language and Culture. Weekly [Текстььь] : друга мова: Щомісячний додаток до газети "English". - Киiв : Шкільний світ. - Выходит еженедельно
2006г. № 7
Содержание:
International Women's Day. - С.3
фывфыв: СВЯТА ТА ТРАДИЦІЇ, ЖІНОЧИЙ ДЕНЬ
Spring Festival. - С.4-5
фывфыв: ВЕСНА СВЯТА, ЖІНОЧИЙ ДЕНЬ
Dear Mother My. - С.6
фывфыв: ЖІНОЧИЙ ДЕНЬ
Best Wishes. - С.7
фывфыв: ПРИВІТАННЯ, ЖІНОЧИЙ ДЕНЬ
Katiusha . - С.7
фывфыв: ПІСНЯ КАТЮША АНГЛ.МОВА
Make for Mothers. - С.8
фывфыв: ЖІНОЧИЙ ДЕНЬ, ПОЗАКЛАСНИЙ ЗАХІД
Heartfelt Recognition: A School Party. - С.9-11
фывфыв: ЖІНОЧИЙ
American Holidays. - С.12
фывфыв: СВЯТА ТА ТРАДИЦІЇ, США
Pancake Day. - С.13-14
фывфыв: МАСЛЯНА
St Patric's Holiday History. - С.15-16
фывфыв: СВЯТА ТА ТРАДИЦІЇ, ПАТРІКА
Irish Lore . - С.17
фывфыв: СВЯТА ТА ТРАДИЦІЇ ПАТРІКА ДЕ
April's Fool Day . - С.18
фывфыв: ДЕНЬ СМІХУ
You Know What They Say About Fools... . - С.19
фывфыв: СВЯТА ТА ТРАДИЦІЇ, ДЕНЬ СМІХ, ДЕНЬ СМІХУ
In Honour of the English Language. A Play. - С.20-21
фывфыв: ДЕНЬ ІНОЗЕМНИХ МОВ, АНГЛІЙСЬКА МОВА
Make With the Youngest. - С.22-23
фывфыв: РУЧНА ПРАЦЯ
Нет сведений об экземплярах
Найти похожие
Перейти к описаниям статей

18.


   
    Spring Festival [Текст] // English Language and Culture. - 2006. - №7. - С. 4-5

Рубрики: Мова англійська--Методика викладання

фывфывфыв:
ВЕСНА СВЯТА -- ЖІНОЧИЙ ДЕНЬ
Свободных экз. нет

Найти похожие

19.
    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: E2/2007/5
   Газета

English [Текстььь]. - М. : Первое сентября. - Выходит еженедельно
2007г. № 5
Содержание:
Как и чему учить на уроках иностранного языка в общеобразовательной школе? . - С.3-4
фывфыв: ЗАРУБІЖНА МЕТОДИКА
Роль внеклассной работы в изучении английского языка . - С.5-8
фывфыв: ПОЗАКЛАСНА РОБОТА
All Year Round: March. - С.8-10
фывфыв: ПОРИ РОКУ, МІСЯЦЬ, РОКУ, ВЕСНА, ПОРИ РОКУ
International Terrorism. - С.11-14
фывфыв: ТЕРОРИЗМ
Открытый урок по теме: " Ecological Problems: Man and Nature ". - С.15-20
фывфыв: ЕКОЛОГІЯ, УРОК АНГЛ. МОВИ
What Is Matter?. - С.21
фывфыв: НАУКА
The Great Meteor. - С.22
фывфыв: ПРИРОДНІ КАТАСТРОФИ
The Effects of Technology. - С.23-27
фывфыв: НАУКОВИЙ ПРОГРЕС, ФАНТАСТИКА
Which Items do You Think Are Representative of the USA Today?. - С.27-29
фывфыв: УСНЕ МОВЛЕННЯ
The British Magazine. - С.29-32
фывфыв: ПОЗАКЛАСНА РОБОТА, ЛІНГВОКРАЇНОЗНАВСТВО ВЕЛИКОБ
Birthday Song. - С.33
фывфыв: ДЕНЬ НАРОДЖЕННЯ
How to Learn New Words?. - С.35-36
фывфыв: ЛЕКСИКА
Grammar Tests 3rd Form. - С.37
фывфыв: ТЕСТИ, ГРАМАТИКА,
Starting Everyday with a Song. - С.40-41
фывфыв: ПІСНІ
Нет сведений об экземплярах
Найти похожие
Перейти к описаниям статей

20.
    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: E1/2007/11
   Газета

English Language and Culture. Weekly [Текстььь] : друга мова: Щомісячний додаток до газети "English". - Киiв : Шкільний світ. - Выходит еженедельно
2007г. № 11
Содержание:
April 1 - World Birds Day. - С.37
фывфыв: ДЕНЬ, ПТАХИ
Here Comes Easter Time!. - С.8-9
фывфыв: ПАСХА
The Story of the Very First Easter . - С.10-11
фывфыв: ПАСХА
April: Holiday Calendar. - С.12-13
фывфыв: ВЕСНА СВЯТА
The World's Largest Easter Egg. - С.14
фывфыв: ПАСХА, ДИВА
Values. - С.15-16
фывфыв: ЖИТТЯ, ЦІННОСТІ
Easter Traditions. - С.17-18
фывфыв: ПАСХА, СВЯТА ТРАДИЦІЇ
Spring Holidays. - С.19-20
фывфыв: ПОЗАКЛАСНА ДЛЯ НАЙМЕНШИХ, ПАСХА, ВІРШ, ПАСХА,
No More Dodos!. - С.21-24
фывфыв: ЕКОЛОГІЯ УКРАЇНА, ЧЕРВОНА КНИГА
Нет сведений об экземплярах
Найти похожие
Перейти к описаниям статей

 1-20    21-40   41-60   61-61