Поисковый запрос: (<.>S=Мови іноземні -- Методика викладання<.>) |
Общее количество найденных документов : 560
Показаны документы с 1 по 30
Сигли бібліотек за посиланням
|
|
>1.
| Куриш С. Комунікативний підхід у викладанні іноземної мови/С. Куриш // Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів. -Рівне:Перспектива, 2004.-С.156 - 163
|
>2.
| Середяк Л. Інтеграція ідей громадянської освіти у викладанні суспільних дисциплін/Л. Середяк // Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів. -Рівне:Перспектива, 2004.-С.196-202
|
>3.
| Сеньковська Г. Метод проектів на уроках громадянської освіти/Г. Сеньковська // Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів. -Рівне:Перспектива, 2004.-С.214-217
|
>4.
| Ремех Т. Практичне право. Нові підходи до викладання права в середній школі/Т. Ремех // Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів. -Рівне:Перспектива, 2004.-С.218-227
|
>5.
| Полуботько О. Як використовувати газетні статті під час застосування інтерактивного методу роботи "АЖУРНА ПИЛКА" у вивченні іноземних мов/О. Полуботько // Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів. -Рівне:Перспектива, 2004.-С.228-233
|
>6.
| Тарасова О. Використання методу критичного мислення на уроках англійської мови/О.Тарасова // Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів. -Рівне:Перспектива, 2004.-С.234-241
|
>7.
| Войтенко О. Сучасні підходи у викладанні історії/О. Войтенко // Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів. -Рівне:Перспектива, 2004.-С.250-259
|
>8.
| Ратушняк С. Деякі аспекти шляху виховання громадянина/С. Ратушняк // Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів. -Рівне:Перспектива, 2004.-С.260-262
|
>9.
| Мурзаков С. Країна мрії: симуляційна гра чи підготовка до життя/С.Мурзаков // Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів. -Рівне:Перспектива, 2004.-С.268-282
|
>10.
| Оратовський Т. Урядуй собі сам- урятуй себе сам!/Т.Оратовський // Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів. -Рівне:Перспектива, 2004.-С.294-297
|
>11.
| Педан-Слєпухіна О. Інтернет-сторінка - інформаційне поле місцевої громади/О.Педан-Слєпухіна // Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів. -Рівне:Перспектива, 2004.-С.298-301
|
>12.
| Шашура Л. Волонтерство- невід'ємна складова виховної роботи в сучасній школі/Л. Шашура // Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів. -Рівне:Перспектива, 2004.-С.310-323
|
>13.
| Жадько О. Волонтерство-шлях до громадського суспільства/О.Жадько // Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів. -Рівне:Перспектива, 2004.-С.324-329
|
>14.
| Саєнко С. Дитячі громадські організації як елемент громадянської освіти/С.Саєнко // Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів. -Рівне:Перспектива, 2004.-С.330-333
|
>15.
| Тищенко О. Дебати: інтерактивний спосіб мислення/О.Тищенко // Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів. -Рівне:Перспектива, 2004.-С.334-341
|
>16.
| Вукіна Н. Від учнівського самоврядування до самоврядування вчителів і батьків/Н. Вукіна // Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів. -Рівне:Перспектива, 2004.-С.342-349
|
>17.
| Цимбал О. Учнівські проекти, спрямовані на реалізацію права дитини на вільне висловлювання/О. Цимбал // Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів. -Рівне:Перспектива, 2004.-С.358-363
|
>18.
| Пащук В. Осмислення ролі гендерної освіти/В. Пащук // Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів. -Рівне:Перспектива, 2004.-С.374-379
|
>19.
| Жлуктенко Ю. Про зміст і побудову посібників з іноземних мов для другого етапу навчання у немовних вузах/Ю. Жлуктенко // Питання романо-германської філології та методики викладання іноземних мов. -Київ:Радянська школа, 1974,N Вып.1.-С.С.189-193
|
>20.
| Зильберман Л. Использование элементов современного лингвистического анализа при обучении чтению научной литературы/Л.И Зильберман // Преподавание иностранных языков. -Москва:Наука, 1971.-С.С.93-106
|
>21.
| Бланк Л. К вопросу о связи лингвистической теории с практикой преподавания лексики/Л.Д Бланк // Преподавание иностранных языков. -Москва:Наука, 1971.-С.С.106-113
|
>22.
| Проценко Н. Методичний компонент - важливий елемент кваліфікаційної характеристики вчителя іноземної мови/Н.В. Проценко // Актуальні проблеми іноземної філології : лінгвістика і літературознавство. Вип. ІІ. -Київ:Освіта України, 2008.-С.257-265
|
>23.
| Бермас Л. Влияние инностранных языков на повышение культурного уровня студентов-медиков/Л.Бермас // Мова і культура: Шоста міжнародна наукова конференція. Т5.: Проблема гуманізації навчання і культурологічний підхід у методиці викладання мови і літератури.. -Киiв:Collegium, 1998.-С.10-11
|
>24.
| Неуспішність школярів - одна з актуальних проблем сучасної школи // Педагогічна підтримка учнів. -Харків:Основа, 2009.-С.4-32
|
>25.
| Креленштейн Н. Вероятностное прогнозирование речи и обучение чтению на иностранном языке/Н.С. Креленштейн // Лингвометодические основы преподавания иностранных языков. -Москва:Наука, 1979.-С.3-25
|
>26.
| Маркина А. К вопросу оптимизации обучения чтению научной литературы по специальности/А.А Маркина // Лингвометодические основы преподавания иностранных языков. -Москва:Наука, 1979.-С.25-38
|
>27.
| Ельмеева З. Развитие навыков письменной речи на продвинутом этапе обучения иностранным языкам/З.С Ельмеева // Лингвометодические основы преподавания иностранных языков. -Москва:Наука, 1979.-С.72-78
|
>28.
| Булычева С. Лингвометодические проблемы термина/С.Ф Булычева // Лингвометодические основы преподавания иностранных языков. -Москва:Наука, 1979.-С.78-93
|
>29.
| Цвиллинг М. Буквализм в переводе и его преодоление при помощи приема рекомбинации элементарных значений/М.Я Цвиллинг // Лингвометодические основы преподавания иностранных языков. -Москва:Наука, 1979.-С.106-114
|
>30.
| Троянская Е.С "Безличность "изложения - важный лингвистический признак стиля научной речи/Е.С Троянская // Лингвометодические основы преподавания иностранных языков. -Москва:Наука, 1979.-С.160-187
|
|
|